jep
Anoniem: 17735
Alle poorten geforward/open, firewall uit, ook al geprobeerd met DHCP uit, werkt allemaal niet.
jep
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 17735 op 07-05-2003 19:51 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Valt toch wel mee?
Als je het lola-tournament hebt gehaald zit je volgens mij al bij de 7.
of je nu 1 euro hebt , of 8 miljoen, je kan er toch niks mee in het spelOlafvdSpek schreef op 08 mei 2003 @ 17:55:
[...]
Valt toch wel mee?
Als je het lola-tournament hebt gehaald zit je volgens mij al bij de 7.
[rml]OlafvdSpek in "[ PC] DTM Race Driver"[/rml]HenkS schreef op 08 May 2003 @ 18:59:
of je nu 1 euro hebt , of 8 miljoen, je kan er toch niks mee in het spel
Het lukt me gewoon niet om te winnen op de een of andere manier, ik kan 3 tracks op kop liggen, maar net even voor de finish vlieg ik net altijd de bocht uit, of ik word gebeukt door een van die andere.
Niet dat ik het spel hebeX0duS schreef op 08 mei 2003 @ 19:36:
Kan er iemand me wat tips geven maybe?
Het lukt me gewoon niet om te winnen op de een of andere manier, ik kan 3 tracks op kop liggen, maar net even voor de finish vlieg ik net altijd de bocht uit, of ik word gebeukt door een van die andere.
Maar je kan proberen op het laatst van je race wat constanter te rijden, en de jongens voorang te geven.
Op een van de laatste momenten dat het écht kan, steek je er voorbij.
Gewoon zelf voorzichtig en zeker rijden, en vooral niet terugbeuken.
Zelfde als bij Toca2
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
[ Voor 3% gewijzigd door AcXeller op 08-05-2003 22:41 ]
Hehe daar was ik nog niet achter...
Dat staat standaard al ingesteld op 10200.Anoniem: 84189 schreef op 07 May 2003 @ 21:47:
Bij netwerk options kun je een poort opgeven. Dat al gedaan?
hoe moet je dat dan instellen ?
jep
Nee, dat is je IP adres.GIAS schreef op 09 May 2003 @ 14:28:
nij ADSL verandert de port toch bij elke connectie?
hoe moet je dat dan instellen ?
(SMC 7004br)
de ip blijft hetzelfde, maar de port verandert.
jep
Het volgende probleem (en er schijnt dat meer mensen dit hebben) is dat als je een spel host met meerdere banen , je na een tijd gewoon een vastloper krijgt.
Het enige wat helpt is dan om het spel te restarten
Als je steeds op de zelfde baan rijdt dan gaat het wel goed.
heb al Codemaster erover gemaild, hopelijk doen ze hier wat aan
ikzelf heb het spel origineel maar toch in de multiplayer over inet wordt ik soms gewoon van achter gebeukt en vervolgens vlieg ik hoog in de lucht
is dat ook die beveiliging of een lame cheat
http://raptr.com/Doppert/about
Anoniem: 84189
Een cheat of diegene die je een beuk geeft heeft de illegale versieDoppert schreef op 16 May 2003 @ 19:20:
ikmlas in dit topic dat als je een kopie hebt dat je dan last krijgt van springende wagens
ikzelf heb het spel origineel maar toch in de multiplayer over inet wordt ik soms gewoon van achter gebeukt en vervolgens vlieg ik hoog in de lucht
Alleen de client port, niet de server port. En voor de client port maakt het niet uit.GIAS schreef op 10 mei 2003 @ 20:52:
de ip blijft hetzelfde, maar de port verandert.
is gewoon een lag probleem, is ook echt alleen maar bij de start een probleem.Doppert schreef op 16 May 2003 @ 19:20:
ikmlas in dit topic dat als je een kopie hebt dat je dan last krijgt van springende wagens
komt doordat de server gewoon niet doorgeeft dat die wagen al weg is en dan ineens 400 meter vooruit schiet
Mijn systeem:
Pentium III, 1 Ghz, 133, fcpga
nVidia Geforce2 MX200 + TV-Out 32
256Mb SDRAM PC133 ECC
Creative SB Live Player 1024
DVD ROM 16x Speler
Geforce MX200 maybe de boosdoener?Bertuss schreef op 18 mei 2003 @ 12:03:
Nou .... ik snap niet wat ik fout doe ! Ze zeggen dat dit spel heel makkelijk te spelen valt op trage systemen. Nou ik heb zo'n traag systeem maar hij valt op geen enkele mogelijkheid 'echt soepel te spelen. Weet iemand wat ik fout doe ... Ben een beetje moedeloos want heb nu bijn alle setup opties al eens gebrobeerd.
Mijn systeem:
Pentium III, 1 Ghz, 133, fcpga
nVidia Geforce2 MX200 + TV-Out 32
256Mb SDRAM PC133 ECC
Creative SB Live Player 1024
DVD ROM 16x Speler
we hebben op t werk al aardig centen verdient aan deze game, allemaal mensen die nieuwe videokaarten wouden want de game deed het zo hakkelig
Verder nieuwste DirectX es proberen? nieuwste Nvidia erop?
heb zelf ook nog n mx200 liggen, zal hem er zo es in doen
verder
Xp1600+ (1,4ghz)
512DDR 266
POV Ti4200Pro 128Mb
SB Live Player en geen eens DVD
[ Voor 5% gewijzigd door Fire_Bird op 18-05-2003 13:10 ]