PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
jah idd DTM begint bet simpel ,amar dan die volgende race wordt al en stuk moeilijker in de regen.G33rt schreef op 12 April 2003 @ 16:34:
ik moet nu nog V8 Supercars en American All Stars (DTM tree), en is vrij klote. Die lui rijden zo agressief als de neten en remmen is een stuk moeilijker (auto gaat te hard om de bocht mooi door te schieten wat bij TOCA/etc wel kon.). DTM races zelf won ik echter dik (@hockenheim long een rondje voorsprong)
eerste bocht rem ik altijd te laat, altijd!!
echt super irritant is dat..
en in de race rossen ze daar ook altijd met ze allen op elkaar.
elke keer weer
die lui leren echt nix. tjah maar verder niks meer voer de AI hoor
jep
Verwijderd
Als je rond 13.00 bent maak ik een server
Server naam : -(fix)-JeffrY
pas : GoT
Cy Then
dan mag ik net gaan werkenVerwijderd schreef op 14 April 2003 @ 01:21:
Ik ga morgen een server starten...
Als je rond 13.00 bent maak ik een server![]()
Cy Then![]()
want nu doet m`n internet multiplayer het wel
XP2400+@3000+
Epox 8RDA+ (nForce2)
1024 mb DDR266
ATi Radeon 9700
DirectX 9.0a , AGP 8x, 2xFSAA
Genoeg schijfruimte
Na install dubbelklik op icoontje, bam, pc reboot :x, geen error ... niks iemand enig idee, heb al naar voeding gekeken, heb de nieuwe nForce drivers gebruikt, pc teruggeclokt, ram-bankje verwijderd, al dat gereboot kan gewoon niet goed zijn ... iemand enig idee?
(orginele cd)
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
Bij gebruik van m'n Hercules Fortissimo 2 souncard krijg ik een blauw scherm en reboot de pc. Nu gebruik ik voor DTM Race Driver m'n onboard AC97 soundcard.Thiaz schreef op 14 April 2003 @ 07:55:
o_O, hm jammer,
XP2400+@3000+
Epox 8RDA+ (nForce2)
1024 mb DDR266
ATi Radeon 9700
DirectX 9.0a , AGP 8x, 2xFSAA
Genoeg schijfruimte
Na install dubbelklik op icoontje, bam, pc reboot :x, geen error ... niks iemand enig idee, heb al naar voeding gekeken, heb de nieuwe nForce drivers gebruikt, pc teruggeclokt, ram-bankje verwijderd, al dat gereboot kan gewoon niet goed zijn ... iemand enig idee?
(orginele cd)
Misschien kan je ook eens een andere sndcard proberen?
bedoel je vandaag of écht morgen?Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 01:21:
Ik ga morgen een server starten...
Als je rond 13.00 bent maak ik een server![]()
Cy Then![]()
Ik heb een wanadoo premium abo.
Handtekening
ehh ik geloof dat wanadoo 800/128* Kbit/s heeft, zou dit genoeg zijn om een spel te hosten?VTec schreef op 14 April 2003 @ 16:14:
Hangt vaak af met hoeveel man je op een server wilt gaan spelen. Hoe meer mensen op je server komen, des te meer upload je nodig zult hebben.
Handtekening
jaBalboa schreef op 14 April 2003 @ 16:30:
[...]
ehh ik geloof dat wanadoo 800/128* Kbit/s heeft, zou dit genoeg zijn om een spel te hosten?
Verwijderd
dank ueMAeRCe schreef op 11 April 2003 @ 15:36:
[...]
Snagip werkt ook wel
http://www.downloads.com -> Snagip.. En anders gebruik je de search maar
Ja hoor, echter zal het maximaal aantal personen misschien een stuk of 4 zijn !?!?! Is per spel verschillend trouwens en gewoon een kwestie van proberen eigelijk. DTM heb ik niet geprobeerd, maar met LFS lukt het nog met 5 man en ik zit bij @HOME en die heeft ook een upload van 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s).Balboa schreef op 14 april 2003 @ 16:30:
[...]
ehh ik geloof dat wanadoo 800/128* Kbit/s heeft, zou dit genoeg zijn om een spel te hosten?
Na installatie van de patch kreeg ik veel kleine schokjes in het beeld tijdens het racen.
Gemiddeld heb ik met zo'n 50 fps dus daar ligt het niet aan.
Het spel gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd zonder de patch en nu loopt weer supper vloeiend (op een resolutie van 1600x1200).
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Je heb ik ookHenkus schreef op 14 April 2003 @ 17:10:
De patch heeft bij mij een NEGATIEF effect op de performance.
Na installatie van de patch kreeg ik veel kleine schokjes in het beeld tijdens het racen.
Gemiddeld heb ik met zo'n 50 fps dus daar ligt het niet aan.
Het spel gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd zonder de patch en nu loopt weer supper vloeiend (op een resolutie van 1600x1200).

Eerste 3 gp's werd ik constant van de baan geragt maar hun maar lekker doorlullen in het duits (versta ze wel maarja). Dan komt Zandvoort ik win dus en word direct gekickt van de server.
joepie.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zeer herkenbaar! Het lijken wel echte Duitsers, zoals die dikke Audi die me pas op de A12 aan de kant wilde drukken. Mijn auto is wel kleiner en niet zo snel als die van hem, maar ik zit er in, en dat maakte het verschilschnumi schreef op 14 April 2003 @ 17:18:
Mmm toenet weer "leuk" geracet tegen een paar duiters.
Eerste 3 gp's werd ik constant van de baan geragt maar hun maar lekker doorlullen in het duits (versta ze wel maarja). Dan komt Zandvoort ik win dus en word direct gekickt van de server.![]()
joepie.
Vanavond al 3 keer gekickt, omdat ik 2e werd blijkbaar...
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
uhm...
Gisteren tijdens online racen ineens een reboot, moet echt aan het spel liggen want mn pc is al weken niet meer gecrashed;)
Maar na die reboot doet m'n geluid het ineens heel slecht, echt bagger. Motorgeluid valt geheel of soms gedeeltelijk weg, alleen bij een crash of op het gras hoor je wat.....tijd voor een nieuwe install van de game?
Handtekening
Verwijderd
Gisteren duwde ik ook de nummer een van de weg. Zelf reed ik in de binnenbocht en die gast zat naast me. Door de snelheid schoof mijn auto gewoon naar rechts. Dus die gast ging langzaam de berm in.
Dat kon hij niet hebben en dat was het einde op de server.
Dat was trouwens een franse server.
Met de patch heb ik geen problemen gehad. Het loopt als een tiet in de zomerzon
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 11:36 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

als je nog ff op "klikt u hier" klikt, krijg je te zien waar het fout gaat?
I'm not as think as you stoned I am
Je moet idd het linkje plakken en pasten, dan onderaan de link klikken kijk daar..marteltor schreef op 15 April 2003 @ 21:34:
plaatje doet `t niet
Maarre.... klik hierboven maar eens...werkt net zo min
Wij verwachtten eigenlijk dat het plaatje het meteen doet, maar als je niet eens de instructies hebt gevolgd die hier boven waren gegeven krijg je het plaatje niet eens te zien. Maar ik heb je plaatje al geupload op een server die het wel in één keer doetPar_Martinos schreef op 15 April 2003 @ 22:34:
Wat verwachten jullie dat het plaatje doet dan??????Je pc opnieuw opstarten?
The devil is in the details.
Dit wordt wel erg off-topic, maar waar ligt dat aan? Hoe kan ik nu bepalen of die site het wel of niet gelijk laat zien, want van jullie probleem merk ik nietsMaRc0 schreef op 15 april 2003 @ 22:36:
[...]
Wij verwachtten eigenlijk dat het plaatje het meteen doet, maar als je niet eens de instructies hebt gevolgd die hier boven waren gegeven krijg je het plaatje niet eens te zien. Maar ik heb je plaatje al geupload op een server die het wel in één keer doet
Verwijderd
Kan nog connect to the server zegt ie steeds
weet je zeker dat ie dat zegt ? volgens mij gaat er wat nl en eng door elkaar.Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 22:56:
Kan nog connect to the server zegt ie steeds
anyway je hetb wel verbinding met internet mag ik hopen.

voor connectie is het?
jep
[ Voor 40% gewijzigd door Sport_Life op 16-04-2003 00:51 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
zoeits was er wel d8 kPar_Martinos schreef op 16 April 2003 @ 18:56:
Die intro-filmpjes zijn gaaaaaaaaaf, maar nu hang je op je toetsenbord als je racedriver opstart. 1 keer heb ik het filmpje gezien, en da'vin'kwel genoeg. Bij Colin McRaerally 2 was een patch om die filmpjes 'uit' te zetten. Is zoiets voor Racedriver ook al beschikbaar?
Par_Martinos schreef op 16 April 2003 @ 18:56:
Die intro-filmpjes zijn gaaaaaaaaaf, maar nu hang je op je toetsenbord als je racedriver opstart. 1 keer heb ik het filmpje gezien, en da'vin'kwel genoeg. Bij Colin McRaerally 2 was een patch om die filmpjes 'uit' te zetten. Is zoiets voor Racedriver ook al beschikbaar?
Waarom leest niemand de startpostWillybubba schreef op 16 April 2003 @ 19:02:
Ja, wil ik ook weten... intro OK, maar dit is wat veel wegklikwerk... 4 ofzo.
ik kan me er wel iets bij voorstellen ja
Je vindt hier: een nieuw bureau

Ook een FrauenMod, met voor Duitsers zeer aantrekkelijke namen als Christina Aguilera, Heide Klum, Milla Jovovich und Jeanette Biedermann
Leuke andere auto's, met o.a. voor ATI-fans deze opel:

http://f1-star.codedit.de/dtm-race-driver/utils.html
[ Voor 97% gewijzigd door Par_Martinos op 16-04-2003 20:17 ]
hoe heb jij het spel mbv een image aan het werken gekregen. Ik heb ook het orgineel, maar zet ook liever een image op m'n harde schijf zodat ik geen cd's hoef te wisselen. Met clone cd lezen en image mounten met clonecd of daemon werkt niet. Waar heb jij het mee gedaan.eMAeRCe schreef op 14 april 2003 @ 17:13:
[...]
Je heb ik ookIk dacht dat het aan de image lag (heb m ook origineel, maar ben te lui om van cd te wisselen
), k zal zometeen nog ff proberen met originele cd.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
tja ik heb helemaal geen cd's ik speel vanaf de image (met daemon) mount ik de zooi en dan werkt het lekker snel.. dus bij mij gaat t goedHenkus schreef op 17 April 2003 @ 08:08:
[...]
hoe heb jij het spel mbv een image aan het werken gekregen. Ik heb ook het orgineel, maar zet ook liever een image op m'n harde schijf zodat ik geen cd's hoef te wisselen. Met clone cd lezen en image mounten met clonecd of daemon werkt niet. Waar heb jij het mee gedaan.
ik heb dan wel niet het origineel, maar anders lijkt het me een kwestie van met nero ofzo een image creeeren en mounten?
Afgelopen weekend heb ik op The Party (LAN party van Gameparty, voor degenen die het niet wisten) in Eindhoven aan een DTM compo meegedaan. Er stonden 4 PC's met PlaySeats en Thrustmaster FFB stuurtjes waarop de compo's werden gehouden. Circuit Zandvoort (lekker technisch), in de Mercedes CLK-DTM, controls op Simulation en 5 rondjes. Na eerst een halve dag trainen en het circuit leren kennen kwamen de compo's. Na een paar spannende voorrondes die met succes afgerond werden, werd het tijd voor de finale. Na een moeilijke start (lag 4de van de 4...) alles op alles gezet en 2 auto's ingehaald. Helaas had ik niet genoeg tijd over om de inmiddels uitgelopen #1 in te halen, maar ben hem tot op 2.7 seconden benaderd, zodat het toch nog erg spannend werd. Uiteindelijk dus 2e, helaas zonder prijs, maar wel een erg goede ervaring rijker!
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zulke spannende races heb gereden. Hiermee vergeleken zijn die computertegenstanders eigenlijk alleen maar irritant...
vind DTM super en dat gedoe was dus bij mij om de hoek
Daar is GoT niet voor bedoeld
/edit: Sorry, mag wel
[ Voor 61% gewijzigd door Sport_Life op 18-04-2003 13:47 ]
Verwijderd
Hij heeft toch het orgineel.
Daar mag je toch beste een kopie van maken?
Helaas is het mij nog steeds niet gelukt online te spelen.
Waarschijnlijk weer kpn gedoe.
Gelukkig krijg ik binnenkort weer @home.
Nu toch ff gespeeld maar ik vind het toch eigenlijk een schande dat Codemasters een spel met zo'n slechte AI en ondersteuning voor analoge controllers durft uit te brengen. Het is dan wel een Arcade-racer maar in dit aspect is NFS:HP2 zelfs beter.
En dan heb ik t nog niet over de hele slechte menu interface. Weer zo'n console-port zonder muisondersteuning, bah.
De story mode vind ik wel geslaagd, met leuke filmpjes tussendoor, en ook het geluid is erg goed gedaan.
Maar voor mij zijn wegen de minpunten toch echt te zwaar om dit een geslaagd spel te noemen. En ja ik vind het veel te arcade maar dat is persoonlijke smaak.
Jammer dat een in potentie zo goed spel zo slecht uitgevoerd is.
Misschien komt er nog ooit een patch voor de AI en de besturing maar ik betwijfel het.
Verwijderd
Hij gaat gewoon weer terug naar dat 'serveroverzicht'-scherm zeg maar..?
Verwijderd

k heb m na 2 dagen alweer gedeinstalleerd.
Gelukkig is de Pagani Zonda nu uit voor GTR2002, kan ik toch weer ff in wat nieuws racen
Verwijderd
spel suckt:
-ai is slecht
-stuurtjes zijn niet goed te configureren
What a shame...
Verwijderd
Daar ben ik het volkomen mee eens! NFS6 was ik na 2 dagen beu, een spel als GPL vind ik te realistisch, dit is precies goed. En mijn stuurtje (overigens ook Thustmaster FFB) werkt ook erg fijn.Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 23:29:
Misschien moet je een goed stuurtje kopen. Mijn thrustmaster FF werkt perfect. En ik heb zelden zo'n goed racespel gespeeld. Niet te super ingewikkeld (zoals GPL), maar zeker ook niet te makkelijk (zoals NFS). Ik denk dat Codemasters precies heeft aangevoeld, wat de mensen wilde hebben.
Het spel is blijkbaar voor een iets ander publiek dan TOCA1&2, dat stelt mensen teleur die dat verwacht hadden. Ik verwachte gewoon een semi-realistisch racespel en dat is het ook geworden!
Ik heb dit spel al met meerdere stuurtjes gespeeld, k heb zelf een Logitech Formula Force en naar mijn standaard werkt het gewoon niet zoals het zou moeten. Dat ligt niet aan het stuurtje maar aan de beperkingen van het spel.Sander Prinsen schreef op 21 April 2003 @ 11:49:
[...]
Daar ben ik het volkomen mee eens! NFS6 was ik na 2 dagen beu, een spel als GPL vind ik te realistisch, dit is precies goed. En mijn stuurtje (overigens ook Thustmaster FFB) werkt ook erg fijn.
Het spel is blijkbaar voor een iets ander publiek dan TOCA1&2, dat stelt mensen teleur die dat verwacht hadden. Ik verwachte gewoon een semi-realistisch racespel en dat is het ook geworden!
Ik heb heel veel Toca2, GPL en GTR2002 ermee gespeeld dus ik weet echt wel of mijn stuurtje goed werkt of niet. Volgens mij komt het gewoon door de console-pc port, met een gamepad zal t denk ik t beste spelen.
Ik had idd een iets verwacht zoals Toca 1 en vooral 2, dat was echt een goed semi-realistisch spel. Dit is gewoon iets te veel arcade ik kan niet begrijpen dat mensen het spel leuk vinden met zulke slechte AI, als je altijd op de ideale lijn blijft rijden kun je gewoon niet ingehaald worden, de AI remt altijd ontzettend vroeg dus uitrem-acties zie je niet van ze. Alleen word je af en toe grof van de baan getikt.
Ik zie de lol er niet van in.
Voor mij is het boekje Toca Race Driver een erg korte en nu al gesloten.
Heel erg jammer. Ik hoop dat Codemasters met CMR3 niet dezelfde kant opgaat.
Wie had er nog meer zulke problemen als mij?
Ik werkt trouwen met Windows Xp Prof
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Verwijderd
Ik heb een Logitech Wingman Formula Force. ...thrustmaster heeft nog nooit goede stuurtjes gemaakt.
"Ik denk dat Codemasters precies heeft aangevoeld, wat het meeste verkoopt" <-- een arcade racer die iedereen kan spelen.
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Waar slaat dat nu weer op? Ok, ze zijn niet altijd even stevig, maar verder zijn het, zeker de laatste 2 jaar, erg goede stuurtjes. Net als Logitech overigens. Je moet Thrustmaster natuurlijk niet met Trust gaan verwarren, dat is heiligschennis...Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 19:10:
een goed stuurtje kopen?? moet jij zeggen...hehehe
Ik heb een Logitech Wingman Formula Force. ...thrustmaster heeft nog nooit goede stuurtjes gemaakt.
[knip]
Welke Logitech is dat overigens die je hebt? Die kleine rood/zwarte die nu nog steeds te koop is? Of die oudere rode? In dat eerste geval: dat stuur is een stuk minder goed dan een vergelijkbare Thrustmaster. Heb je de oude: dat is ook een erg goed stuur.
Ik spreek overigens uit ervaring: ik heb in de loop der jaren tientallen stuurtjes uitgebreid geprobeerd.
Die nieuwere heet de Force GP oid. Das best wel een baggerstuurtje.
Wat kan je doen met het geld wat je verdient met DTM Race Driver?
Dell XPS 13 9343
Verwijderd
Verwijderd
Na enig instellen vielen de snelle flauwe bochten goed te doen, maar als ik weer verder stuur, sta ik weer achterstevoren

heb jij de thrustmaster ferrari forcefeedback racingwheel? Mag ik vragen wat jouw instellingen ingame zijn? (screenie? )Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 23:29:
Misschien moet je een goed stuurtje kopen. Mijn thrustmaster FF werkt perfect. En ik heb zelden zo'n goed racespel gespeeld. Niet te super ingewikkeld (zoals GPL), maar zeker ook niet te makkelijk (zoals NFS). Ik denk dat Codemasters precies heeft aangevoeld, wat de mensen wilde hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door Schuey op 24-04-2003 16:56 ]
wat kun je er in vredesnaam mee??? naar de hoeren (vind die cartoon dames uit dtm wel

Verwijderd
want ik wil ze wel weten ..
of andere tips en hints ( cheats mag ook )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Aangezien je geloof ik voor de cheats moet betalen normaal gezien. (Wat ik overigens ronduit belachelijk vind)
ALs hij niet te groot is kan je hem ook mailen :)zie profileZAMoRANo schreef op 25 April 2003 @ 20:13:
Er is een cheatcode generator maar ik weet niet of men het ok vind als dat hier gepost word.
Aangezien je geloof ik voor de cheats moet betalen normaal gezien. (Wat ik overigens ronduit belachelijk vind)
ALs het hier niet mag anders postje hem maar
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 25-04-2003 21:20 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Mail die trainer aub ook naar mij aub,. heb hem echt nodig..Blackhole schreef op 25 April 2003 @ 21:19:
[...]
ALs hij niet te groot is kan je hem ook mailen :)zie profile
dtmracedriver@hotmail.com --> dit is ook mijn MSN
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 11:36 ]
Blackhole schreef op 25 April 2003 @ 21:19:
[...]
ALs hij niet te groot is kan je hem ook mailen :)zie profile
Waarom allemaal zo lui??Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 11:28:
[...]
Mail die trainer aub ook naar mij aub,. heb hem echt nodig..
dtmracedriver@hotmail.com --> dit is ook mijn MSN
Als je hem echt wil hebben is ie met een beetje googlen ook te vinden hoor
Ik, geheel anders
Klopt ik heb hem algevonden ..Furknell schreef op 26 April 2003 @ 11:58:
[...]
[...]
Waarom allemaal zo lui??
Als je hem echt wil hebben is ie met een beetje googlen ook te vinden hoor
alleen ik had hem gezocht op de verkerde naam
Ik had DTM RACE DRIVER gezocht .
maar die werken geen van alle.
Dus toen maar op TOCA race driver
EN nu wel alles
jep
In de 3de race weer zo en boem gekickt.
Dan maar naar een andere server, nou 1ste race server word in de 1ste bocht eraf geragt direct restart! De 2de start word ik er door de server eraf geragt en rara geen restart want hij ligt voorop.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind het trouwens wel een ruig spel
minpunten:
-geen muiscontrol is menu's
-K*T-savesysteem, ik heb al vaker gewonnen race's opnieuw moeten rijden

-besturing met toetsen is niet echt goed te noemen, met stuur nog niet geprobeerd.
-ruis in geluid, moet maar eens OpenAL gaan proberen.
Jawel. Minstens 10 secs en veel te veel toetsaanslagen.handige_harrie schreef op 27 April 2003 @ 23:24:
escape->end session->test drive. Dat duurt toch niet zo lang
Waarom niet net zoals in free time gewoon een restart optie?
pssst... PROBEER HET MET STUUR !!!!!handige_harrie schreef op 27 april 2003 @ 23:24:
escape->end session->test drive. Dat duurt toch niet zo lang
Ik vind het trouwens wel een ruig spel, mooie graphics en het verhaal is leuk, maar het mooiste is dat het zo uitgebreid is. Verslavend.
minpunten:
-geen muiscontrol is menu's
-K*T-savesysteem, ik heb al vaker gewonnen race's opnieuw moeten rijden
-besturing met toetsen is niet echt goed te noemen, met stuur nog niet geprobeerd.
-ruis in geluid, moet maar eens OpenAL gaan proberen.
Maar, met een stuurtje speelt fantastisch vind ik. Simulatie sturen en rijden begin ik nog even niet aan, moet nog wel flink wennen aan de gevoeligheid en controle van de snellere auto's.
is echt mega irri, meestal laat ik ze ook maar bij de start een paar 100 meter wegtrekken zodat ik niet kan worden gezien als cheater
Dat gaat dus niet op de een of ander manier.
Ik heb al in m'n router de poort 10200 doorgesluisd naar m'n PC maar ik kom gewoon niet in de server lijst voor
De volgende instellingen heb ik in m'n router opgegeven:
Naam server: DTM
Service name: TCP
Public poort: 10200
Private IP : IP adres van m'n PC (192.168.....)
Private poort: 10200
heb trouwens ook een ander geconfigureerd met Service name UDP voor het geval
maar toch werkt het niet.
Bij me maat daar kan hij een spel hosten, en ik zie hem ook staan, alleen inloggen gaat niet. (firewall staat uit)
Als ik op join klik komt de zandloper in beeld en daar blijft het bij.
Waar zou het aan leggen
Toen ik het spel net installeerde, had ik nog een muziekje, in dat hoofdmenu zeg maar, maar nu gewoon niet meer, ook had ik eerst nog muziek tijdens een race, en dat ook niet meer.
Hoe kan dat?
zowiezo de storyline zuigt vreselijk....

Verder is het racen wel geinig... jammer dat er geen quali is en dat het veranderen van de setup een beetje oppervlakkig is...
ook is de AI toch wel wazig.... ze zijn op sommige stukken veel sneller (meestal bochten) maar bij het aanremmen remmen ze vrijwel altijd eerder... en als je echt ver achter ligt gaat de AI langzamer rijden...
Maar gelukkig verwachte ik niet echt een sim, dus opzich vind ik het wel een cool spel...
...en de graphs zijn best wel goed, snelheids gevoel is zeker aanwezig, coole wagens en coolere tracks (eindelijk Zandvoort!!)..
cijfer:
7 op schaal van 10...
nope, is niet mogelijk...... alleen restarten via de menus...OlafvdSpek schreef op 27 April 2003 @ 21:02:
Is er in test drive een manier om te restarten of om alle schade weer te repareren (zonder de pits in te rijden en opnieuw te starten)?
1. Geen illegale versie ?seninha schreef op 30 april 2003 @ 17:37:
Ik (en een maat van me) probeer al een week om een spel te hosten.
Dat gaat dus niet op de een of ander manier.
Ik heb al in m'n router de poort 10200 doorgesluisd naar m'n PC maar ik kom gewoon niet in de server lijst voor
De volgende instellingen heb ik in m'n router opgegeven:
Naam server: DTM
Service name: TCP
Public poort: 10200
Private IP : IP adres van m'n PC (192.168.....)
Private poort: 10200
heb trouwens ook een ander geconfigureerd met Service name UDP voor het geval
maar toch werkt het niet.
Bij me maat daar kan hij een spel hosten, en ik zie hem ook staan, alleen inloggen gaat niet. (firewall staat uit)
Als ik op join klik komt de zandloper in beeld en daar blijft het bij.
Waar zou het aan leggen
2. Update al gedaan ?
3. Geen firewall regels ingesteld ?
Zoals het bij je maat gaat ging het bij mij ook, toen ik dus nog GEEN poorten had gemapped. De enigste poort die je door moet lussen is UDP 10200, waarna het zou moeten werken. Probeer het eerst eens bij die maat op te lossen aangezien je daar al een stuk verder komt. Daarna kijken wat hij wel heeft en jij niet.
Verwijderd
Ik kan racen wat ik wil, maar ik word haast nooit eerste.
Ook de save optie is een beetje knullig, pas als je 2 races hebt gereden, kan je saven.
Weet niemand dit nog?HenkS schreef op 24 april 2003 @ 17:29:
een goede vraag over dat geld?
wat kun je er in vredesnaam mee??? naar de hoeren (vind die cartoon dames uit dtm wel)
Als je 8 miljoen hebt kun je deelnemen aan het elite tournament.