8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat ligt denk ik eerder aan het feit dat je Reboot On Error aan hebt staan dan dat je videokaart drivers dat hebben gefixt. Misschien hebben de 43.45 drivers inderdaad je problemen opgelost, maar een automatische reboot komt door die instelling, niet door je driverspsy schreef op 02 april 2003 @ 15:07:
Bij mij kreeg ik ook altijd spontane reboots met oudere detonator's. Het installeren van 43.45 heeft dat gelukkig gefixt.
The devil is in the details.
Nee, want voordat ik deze flipperkastmode kreeg, irriteerde ik me al mateloos aan de besturing, de arcadefeeling en het gebrek aan A.I.Janoz schreef op 02 April 2003 @ 14:12:
[...]
Wild guess....
Misschien is ie een stuk speelbaarder als je er wel geld aan uitgeeft?
wat je ook had kunnen lezen als je de hele thread had gelezen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Anoniem: 40559
Ik speel 'm met stuur op 80% moeilijkheidsgraad.
Met gearshift op manual ofcourse.
De AI kan idd wat beter maar ik heb zo'n gevoel dat dat 'probleem' samen met de glitches in een snel te verschijnen patch wordt aangepakt.
http://tocaedit.racecorner.de/download.php?file=nointro.zip
Ik heb het nog niet geprobeerd
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Zou kunnen, maar vreemd vind ik wel, op het moment dat ik aan de career begon (met oude driver)...loading...daarna knipperde het scherm en hoorde ik opeens de harde schijf uitvallen met een harde tik, waarna hij reboote. Maar dat van de harde schijf hoor ik nooit in het geval van een BSOD o.i.d.MaRc0 schreef op 02 April 2003 @ 15:11:
[...]
Dat ligt denk ik eerder aan het feit dat je Reboot On Error aan hebt staan dan dat je videokaart drivers dat hebben gefixt. Misschien hebben de 43.45 drivers inderdaad je problemen opgelost, maar een automatische reboot komt door die instelling, niet door je drivers
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Let op de teller
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 02-04-2003 20:07 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Mijn MSN = ik@ hotmail.comGGS_VR6 schreef op 02 April 2003 @ 20:07:
Zullen we ff met z'n allen (van GoT tenmisnte) op 1 en dezelfde server rijden![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 02-04-2018 01:25 ]
Ikke ben GGS_VR6@hotmail.com
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 9974
-Je kunt moeilijkheidsgraad van de tegenstanders instellen.Nee, want voordat ik deze flipperkastmode kreeg, irriteerde ik me al mateloos aan de besturing, de arcadefeeling en het gebrek aan A.I.
-Gebruik code "SIM" voor meer realistische "handeling".
cheats:
ALL CARS : VKRRKV
ALL TRACKS : IFFFFI
ALL CHAMPIONSHIPS : FYWWYF
ALL PRD CHALLENGES : YOOOOY
NO DAMAGE : FMXXMF
VIEW CREDITS : CREDITS
FACCAF
REALISTIC HANDLING : SIM
EASY CAR : FGZZGF
BETTER DAMAGE : DAMAGE
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 9974 op 02-04-2003 20:27 ]
nee MaRc0, als je dat uitzet zou je permanent BSODs krijgenMaRc0 schreef op 02 April 2003 @ 15:11:
[...]
Dat ligt denk ik eerder aan het feit dat je Reboot On Error aan hebt staan dan dat je videokaart drivers dat hebben gefixt. Misschien hebben de 43.45 drivers inderdaad je problemen opgelost, maar een automatische reboot komt door die instelling, niet door je drivers
die tvr 12speed klinkt ook wel lekker, en die heb ik al op 360kmph gekregeneMAeRCe schreef op 02 april 2003 @ 20:06:
w00t net ff met een Dodge Viper geredenNou, ik moet je vertellen; dat is pas het echte werk!
Vooral het geluid
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let op de teller
vooral leuk als de mensen tegen wie je speelt een neon rijden

check de FAQ ff, dit is makkelijk zelf te vindenAnoniem: 71599 schreef op 02 april 2003 @ 20:49:
waar kan je dat instellen dan dat Reboot On Error ?
het staat in de FAQ van WOS heel duidelijk uitgelegd
Was wel kewl
is der een mogelijkheid om screenshots te maken?
‹(◕‿◕)›
Jup en anders zoek je maarCrash-Override schreef op 02 April 2003 @ 21:15:
[...]
check de FAQ ff, dit is makkelijk zelf te vinden
het staat in de FAQ van WOS heel duidelijk uitgelegd
Net ff online gedaan, en het was echt vet
Ja, met HyperSnap-DX 5 doe ik hetGGS_VR6 schreef op 02 April 2003 @ 21:19:
Hoi, Emaerce en ikke zijn net weer terug van potje auto afmaken en een race
Was wel kewl
is der een mogelijkheid om screenshots te maken?

[ Voor 31% gewijzigd door Sport_Life op 02-04-2003 21:20 ]
PC Update-comming this week:
An Upgrade File will be available providing online multiplay enhancements for the full game and an alternative handling option for steering wheel set-ups.
url:
http://www.codemasters.co...iver/pc/english/front.php
Thy will see the light...
Is al bekend: [rml]VTec in "[ PC] DTM Race Driver"[/rml]7th schreef op 02 april 2003 @ 22:43:
Staat wat patch nieuws op de official site:
PC Update-comming this week:
An Upgrade File will be available providing online multiplay enhancements for the full game and an alternative handling option for steering wheel set-ups.
url:
http://www.codemasters.co...iver/pc/english/front.php
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 02-04-2003 23:14 ]
ze hadden het dus eerst goed, en nu eruit gehaald, toch vaag

Anoniem: 16235
Daarnaast blijf ik last houden van korte pauzes, vooral na de start, als het druk is op de weg. Die pauzes krijg ik niet echt weg en ze verknoeien ook aardig de lol.
Het spel ziet er verder wel heel goed uit. Het rijden is lekker snel. En dat het arcade is heb ik totaal geen probleem mee: op de computer race ik voor de lol.
Wellicht dat een patch het spel kan redden. TOCA 2 vond ik ook eerst zwaar knudde maar toch heb ik het maandenlang gespeeld doordat ik mee ging doen aan offline races (time trials waarvan je de replay moest opsturen: ik sta nu nog steeds ergens in de top tien van Brands Hatch
Misschien dat ik vanavond ff online ga racen. Kijken of dat wat is. Ik betwiijfel of de AI wel zo gepatched gaat worden dat het spel leuk wordt: dat is met TOCA 2 ook niet gebeurt en ik heb nu ook zo mijn sterke twijfels. Ze zijn nu al ZO LANG met dit spel bezig geweest, dat ik me niet kan voorstellen dat er echt nog iets essentieels gaat veranderen.
Maar ach, het zal niet de eerste keer zijn dat ik een spel teleurgesteld in de hoek heb gegooid om het een tijdje later elke dag en maandenlang te spelen...
Zoals jullie kunnen zien ben ik redelijk enthousiast, en mocht je het teveel arcade vinden, tik dan sim en damage in en het wordt een stuk realistischer! Overigens heb ik aardige problemen overal eerste te worden, dus dat inhalen in iedere bocht klopt niet helemaal!
Surfin' paradise!
maarre ik heb 2 kampionshappenverloren en 2 verloren ofzo en nu moet ik zo'n klein raceje doen met die auto uit de dukes of hazard. dat ding rijd veels te vreemd... bij een kleine stuurcorrectie gaat je snelheid meeteen omlaag en dan nog niet over bochten gesproken...
ieman tips hoe je dat ding onder controle kan houden met een keybord
[This space is for rent]
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
wat gebeurd er dan, is het sturen dan een stuk realistischer???Snappie88 schreef op 03 april 2003 @ 10:05:
Ik heb m'n review online gezet, het kijken waard misschien.
Zoals jullie kunnen zien ben ik redelijk enthousiast, en mocht je het teveel arcade vinden, tik dan sim en damage in en het wordt een stuk realistischer! Overigens heb ik aardige problemen overal eerste te worden, dus dat inhalen in iedere bocht klopt niet helemaal!
en als me dat niet bevalt, hoe zet je het dan terug?
Bij opties... Bonus, kun je dingen aan en uit zetten, zeer makkelijk, dan kun je gewoon ff proberen...HenkS schreef op 03 april 2003 @ 11:23:
[...]
wat gebeurd er dan, is het sturen dan een stuk realistischer???
en als me dat niet bevalt, hoe zet je het dan terug?
Mare... Die SIM cheat... Wat is er nu beter aan dan
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Inderdaad, vet spel is dat.. www.liveforspeed.comVTec schreef op 03 April 2003 @ 10:50:
Ik wacht die patch nog effe af, maar ik heb gisteren effe die nieuwe versie van Live For Speed gespeeld en die maakte toch wel een grotere (lees betere) indruk bij me qua speel stijl (simulatie).
-- Altijd blijven prutsen --
Het enige wat er dan gebeurt is dat zelfs met het toetsenbord je wagen 100% onbestuurbaar wordt

Hoe knullig kun je zijn ... je werkt jarenlang aan een spel, en een domme gamer zoals ik kan al na een half uur precies pinpointen waar de problemen zitten en hoe ze op te lossen (zoals een wat betere deadzone instelling) .. met mijn stuur is het compleet onbestuurbaar, met SIM optie aan ook via toetsenbord niet te spelen, A.I. rijdt de bochten alsof ze op ijs rijden, GG Codemasters.
Ik mag toch hopen dat ze CMR3 niet zo verneukt hebben als dit spel,dan ga ik ECHT janken .. kijk er al maanden naar uit
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
AI is gewoon slecht
als er een bocht naar rechts komt. gaat iedereen links rijden, recht heel vroeg....
jij pakt rechts, remt laat en schiet er zo voorbij.....
Review staat nu in de startpostSnappie88 schreef op 03 april 2003 @ 10:05:
Ik heb m'n review online gezet, het kijken waard misschien.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Anoniem: 68972
Ik rij tot nu toe zonder stuur... Hopen dat de ondersteuning voor stuurtjes beter wordt...Anoniem: 16235 schreef op 04 April 2003 @ 09:06:
Ik krijg m'n stuur dus niet lekker afgesteld. Hij is veel te gevoelig. Ik zit constant m'n stuur heen en weer te bewegen en de auto glibbert heen en weer. De deadzone aanpassen heeft geen nut: binnen die deadzone gebeurt er dan niets en daarbuiten is het opeens weer heel gevoelig. Al met al lijkt het of ik lichtgewicht autootjes rij... Hebben jullie nog iets specifieks afgesteld? Ik heb trouwens een Thrustmaster Force Feedback Ferrari stuur.
Dat heb ik dus ook, is voor zover ik weet niet te verhelpen.Anoniem: 16235 schreef op 04 april 2003 @ 09:06:
Ik krijg m'n stuur dus niet lekker afgesteld. Hij is veel te gevoelig. Ik zit constant m'n stuur heen en weer te bewegen en de auto glibbert heen en weer. De deadzone aanpassen heeft geen nut: binnen die deadzone gebeurt er dan niets en daarbuiten is het opeens weer heel gevoelig. Al met al lijkt het of ik lichtgewicht autootjes rij... Hebben jullie nog iets specifieks afgesteld? Ik heb trouwens een Thrustmaster Force Feedback Ferrari stuur.
GG Codemasters ...
ik probeer het tourental rond de 4000 te houden en vol in te drukken als ie op groen gaat. Maar ik heb het idee dat dat niet helemaal goed is (bij die astra v8 gaan de banden spinnen).
Hoe kun je het beste starten?
Letterlijk staat in de handleiding:marteltor schreef op 04 April 2003 @ 15:52:
hoe maak je eigenlijk een goede start?
ik probeer het tourental rond de 4000 te houden en vol in te drukken als ie op groen gaat. Maar ik heb het idee dat dat niet helemaal goed is (bij die astra v8 gaan de banden spinnen).
Hoe kun je het beste starten?
Snelle start, keer op keer. Laat je niet meeslepen! Als het geen rollende start is, houd je de toerenteller net onder het rode gebied voordat het startlicht op groen springt, anders heb je gelijk wielspin en verlies je waardevolle seconden.
Dan weet ik wel hoe je er dan aan komt
* GGS_206 heeft wel een handleiding
‹(◕‿◕)›
ik had het ook in mn eigen woorden in de startpost gezet, maar die heb ik blijkbaar voor niks gemaakt ?

Anoniem: 35326
eMAeRCe schreef op 04 April 2003 @ 16:18:
[...]
ik had het ook in mn eigen woorden in de startpost gezet, maar die heb ik blijkbaar voor niks gemaakt ?
je moet naar configuratie scherm gaan, en dan bij controllers eigenschappen en dan tabblad gain settings ( i kweet neit of het met nl winsdows anders wordt vertaald) aanzetten dat hij altijd die weerstand geeft.(helemaal onderaan bij default springs, kan je gewoon aanvinken, dit spel ondersteunt deze vorm van force feedback niet,Arfman schreef op 04 April 2003 @ 11:51:
[...]
Dat heb ik dus ook, is voor zover ik weet niet te verhelpen.
GG Codemasters ...
ik heb zelf ook trustmaster ferrari stuurtje en nu gaat het sturen idd zwaarder net zoals bij spellen als gp4 etc.
[ Voor 16% gewijzigd door GIAS op 04-04-2003 17:05 ]
jep
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 02-04-2018 01:25 ]
(offtopic: overigens kan het voor de mensen die deze game leuk vinden ook wel leuk zijn om vanavond om 8 uur naar rtl 5 te kijken
[ Voor 39% gewijzigd door marteltor op 04-04-2003 17:40 ]
Als ik gewoon zonder cockpit race (1st person zeg maar) dan gaat het supersnel. Als ik switch naar cockpitview dan lijkt het wel alsof ik stil sta terwijl ik fullspeed rij!!
Wie heeft dit nog meer
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Thank You!!GIAS schreef op 04 april 2003 @ 17:03:
[...]
je moet naar configuratie scherm gaan, en dan bij controllers eigenschappen en dan tabblad gain settings ( i kweet neit of het met nl winsdows anders wordt vertaald) aanzetten dat hij altijd die weerstand geeft.(helemaal onderaan bij default springs, kan je gewoon aanvinken, dit spel ondersteunt deze vorm van force feedback niet,
ik heb zelf ook trustmaster ferrari stuurtje en nu gaat het sturen idd zwaarder net zoals bij spellen als gp4 etc.
Nu voel ik tenminste weerstand. Dat speelt echt stukken beter. Meteen 2 seconden van mijn zandvoort laptime afgehaald.
Nu is het wachten op de patch die het sturen echt linear maakt, ipv met kleine schokjes.
Ik ben nu ook begonnen met de career. 1e race 3e en 2e race 1e geworden (heb het spel net 3 uur).
Ik ben wel onder de indruk van de graphics. Die zijn gewoon goed. Helemaal geen vertragingen en de replay is leuk om te kijken. Is die motion blur trouwens ook tijdens de race? valt namelijk helemaal niet zo op, maar in de replay ziet dat er juist heel gaaf uit.
De AI is inderdaad een beetje raar. Ze gaan hard op de rechte stukken en langzaam in de bochten. Hopelijk wordt dit nog aangepast (denk het niet eigenlijk), en anders wordt het na de singeplay gewoon alleen nog maar online racen.
[ Voor 28% gewijzigd door Danfoss op 04-04-2003 21:51 ]
[ Voor 60% gewijzigd door GIAS op 04-04-2003 21:56 ]
jep
je kan bij progres zien (op je pc) hoeveel centjes je hebt. Met die punten krijg je toegang tot nieuwe (snellere) toernooien. Wat je met het geld kan is me nog niet helemaal duidelijk.GIAS schreef op 04 April 2003 @ 21:56:
Ik heb inmiddels eerste kampioenschap gehaald, zelf kampioen geworden, ben maar een contrakt aangegaan met alfa romeo, maar das al wel gelijk een stuk moeilijker, je kan ook geld verdienen, maar kan je dat nog ergens zien? en kan je het dan ook nog aan iets besteden? anders kan ik die 50 punten net zo goed niet halen...
Wel jammer dat er geen trackbuilder in zit
Anoniem: 42402
Ik heb bij bonus bv die All Cars code VKRVKV ingetoets, maar noppes. no damage is ook wel handig voor de kleintjes.SideSwipe_XP schreef op 03 April 2003 @ 12:55:
[...]
Bij opties... Bonus, kun je dingen aan en uit zetten, zeer makkelijk, dan kun je gewoon ff proberen...
Mare... Die SIM cheat... Wat is er nu beter aan danIk vindt het helemaal niet zo geweldig dan... En die damagecheat is wel super... Niet direct de hele auto aan gort in 1 botsing, maar gewoon een deuk...
Het moet dus bij bonus, doe ik toch iets fout.

Ook doet de force feedback heel raar. Heel af en toe gaat de force feedback ineens tekeer, net op het moment dat ik het niet verwacht en dan schrik ik me de pleuris

Ben ik de enige met deze ervaringen icm de Thrustmaster Firestorm ?
[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 04-04-2003 23:00 ]
Op SIM en DAMAGE na zijn de codes systeem/install gebonden, d'r is een cheatgen in omloop, maar je moet je codes eingelijk online kopenAnoniem: 42402 schreef op 04 April 2003 @ 22:41:
[...]
Ik heb bij bonus bv die All Cars code VKRVKV ingetoets, maar noppes. no damage is ook wel handig voor de kleintjes.
Het moet dus bij bonus, doe ik toch iets fout.
Cheatgen ruled wel wat dat betreft_-= Erikje =-_ schreef op 04 april 2003 @ 23:02:
[...]
Op SIM en DAMAGE na zijn de codes systeem/install gebonden, d'r is een cheatgen in omloop, maar je moet je codes eingelijk online kopen

Als nog iemand zin heeft in een online duel kan hij mij altijd toevoegen @ msn (marc_verhoef @ hotmail.com) niet voor cheatgen
[ Voor 20% gewijzigd door Sport_Life op 04-04-2003 23:09 ]
Ik heb een ander stuur maar wel dezelfde ervaringen: waardeloze besturing. Heeft iemand al een oplossing hiervoor? Bepaalde instellingen?eMAeRCe schreef op 04 april 2003 @ 23:00:
Heb sinds vanmiddag de Thrustmaster Firestorm en een avondje gespeeld ermee, maar ik kan er nog niet echt aan wennen. Op het rechte stuk kan ik nog steeds niet echt normaal rechtdoor rijden, als ik een klein beetje naar links of rechts wil zit ik al bijna in het gras.
Ook doet de force feedback heel raar. Heel af en toe gaat de force feedback ineens tekeer, net op het moment dat ik het niet verwacht en dan schrik ik me de pleuris![]()
Ben ik de enige met deze ervaringen icm de Thrustmaster Firestorm ?
Trouwens, wat ik ook wel jammer vind is dat DTM geen eigen calibratie mogelijkheid heeft (zoals andere goede racespellen wel hebben). Mijn stuur trekt namelijk wat naar rechts en daar kan ik nu dus niets aan doen. Ja, niet echt een fout of zo van DTM maar ik vind dat een GOED racespel toch een eigen calibratiemogelijkheid moet hebben...
Bears and Bulls
Bij bonus
Anoniem: 58149
Het viel me toch eigenlijk een beetje tegen....
De graphics waren niet slecht, maar ook zeker niet heel goed! En ik vond het toch echt iets té arcade. Alles in mooie kleurtjes, vrolijk en fleurig (was in Toca 2 nog erger trouwens).
Wat overigens wel leuk was is dat ik de banen nog goed ken van Grand Prix 2!!
Ken de rondetijden nog uit m'n hoofd
edit: Bovendien vind ik de systeem eisen erg zwaar (zeker voor wat je er voor terug krijgt
Hm... bij andere spellen verloopt alles dan nog wel vloeiend!
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 58149 op 05-04-2003 16:41 ]
Anoniem: 82238
Ik maak daarlijk een game (1900!) om een GoT race te organiseren.. iemand zin om mee te doen? Zie je dan om 1900 vanavond
pass is GoT en de game heet GoT Racing
zie je rond 1900 hoop ik
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 82238 op 05-04-2003 17:28 ]
Als het rood is dan ben je je band kwijt en rijd je alleen op je velg
Hoe maak je screens?
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
je moet de link van het plaatje bij eigenschappen plakken en in je bericht als volgt neerzetten:Keesr schreef op 05 april 2003 @ 17:14:
Je moet eens hele tijd met je voorste wielkas tegen de rand aan beuken.
edit:
Hoe maak je screens?
[img]linkplaatje[/img]
Ja, ik kom zekerAnoniem: 82238 schreef op 05 april 2003 @ 16:41:
[...]
![]()
Bedankt
![]()
![]()
Ik maak daarlijk een game (1900!) om een GoT race te organiseren.. iemand zin om mee te doen? Zie je dan om 1900 vanavond
pass is GoT en de game heet JeffreyW
zie je rond 1900 hoop ik
Btw ik speel ook vaak online en mijn game noem ik altijd 'GoT Match'.
Ik heb de screenshots gemaakt met Hypersnap 5. Shareware (staat beetje reclame op) te downloaden van http://www.downloads.comKeesr schreef op 05 April 2003 @ 17:14:
edit:
Hoe maak je screens?
[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 05-04-2003 17:21 ]
Anoniem: 9974 schreef op 02 april 2003 @ 20:26:
[...]
-Je kunt moeilijkheidsgraad van de tegenstanders instellen.
-Gebruik code "SIM" voor meer realistische "handeling".
cheats:
ALL CARS : VKRRKV
ALL TRACKS : IFFFFI
ALL CHAMPIONSHIPS : FYWWYF
ALL PRD CHALLENGES : YOOOOY
NO DAMAGE : FMXXMF
hmmm ik krijg de codes niet ingevuld bij Bonus...
Hoe kan dat.?![]()
Alleen SIM lukt me om hem te activeren...
kan iemand mijn aub helpen, en kan iemand nog meer codes geven (als ze er zijn)
VIEW CREDITS : CREDITS
FACCAF
REALISTIC HANDLING : SIM
EASY CAR : FGZZGF
BETTER DAMAGE : DAMAGE
Hypersnap-DXKeesr schreef op 05 April 2003 @ 17:14:
edit:
Hoe maak je screens?
Die cheats beinvloeden zeker alleen de free races en de online? En dus niet je carreer he?
ik weet het ook niet zeker, maar volgens mij zou geen enkel modje @ got het doorhebben als niemand het zo duidelijk zou zeggenHmm ik weet niet hoor, maar volgens mij moet je voor codes betalen... Als iemand hier die codes neer gaat zetten is dat dus illegaal... En dus niet volgens de GoT policy...
Het zou jammer zijn dat als ze er volgende week wel achter komen, dit topic gesloten moet worden... Btw doe je het niet voor de mods, maar voor GoT. GoT kan in de problemen komen hierdoormarteltor schreef op 05 april 2003 @ 17:59:
[...]
Hypersnap-DX
Die cheats beinvloeden zeker alleen de free races en de online? En dus niet je carreer he?
[...]
ik weet het ook niet zeker, maar volgens mij zou geen enkel modje @ got het doorhebben als niemand het zo duidelijk zou zeggen
Maar ik weet ook niet zeker of het illegaal is, ik probeer er even achter te komen
[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 05-04-2003 18:06 ]
je hebt gelijkeMAeRCe schreef op 05 april 2003 @ 18:03:
[...]
Het zou jammer zijn dat als ze er volgende week wel achter komen, dit topic gesloten moet worden... Btw doe je het niet voor de mods, maar voor GoT. GoT kan in de problemen komen hierdoor
Maar ik weet ook niet zeker of het illegaal is, ik probeer er even achter te komen
Ik zal ff kijken...marteltor schreef op 05 april 2003 @ 18:57:
maar beinvloed de cheat 'all cars' nou alleen de free race?
Alles behalve de carreer modusmarteltor schreef op 05 April 2003 @ 18:57:
maar beinvloed de cheat 'all cars' nou alleen de free race?
Kopt... geen veranderingen daar
‹(◕‿◕)›
Idd, je slingert van de ene naar de andere kant van de baan. Als ze dat nou "realistisch" vinden hoop ik nooit bij 1 van de makers in de auto te zittenSideSwipe_XP schreef op 05 april 2003 @ 19:19:
Wat mij ook op valt, als je met stuurtje werkt: In de instellingen van het stuur kun je kiezen tussen Simulatie en arcade... Volgensmij kun je beter met arcade rijden, want dat maakt het al stukken beter bestuurbaar

Ik, geheel anders
jah dat zou echt cool zijn, eigenlijk zou er ook een mod moeten komen voor destruction derby, het schade model is in iig waanzinnig chill.!marteltor schreef op 04 April 2003 @ 22:25:
[...]
je kan bij progres zien (op je pc) hoeveel centjes je hebt. Met die punten krijg je toegang tot nieuwe (snellere) toernooien. Wat je met het geld kan is me nog niet helemaal duidelijk.
Wel jammer dat er geen trackbuilder in zit
jep
wel hoorartec schreef op 06 April 2003 @ 00:18:
1 puntje vindt ik nog steeds jammer : geen pits bij multiplayer
Wie heeft er nog ff zin om een potje online te doen ? ?
msn = marc_verhoef @ hotmail.com
[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 06-04-2003 00:20 ]
pits is ook aan en uit te zetten bij een race , de server moet de pits natuurlijk wel aan hebben staan, anders heb eht weinig zin er door te rijdenartec schreef op 06 April 2003 @ 00:18:
1 puntje vindt ik nog steeds jammer : geen pits bij multiplayer
jep
Toevallig in 'GoT Match' gisteren ofzo ?? Dan was ik er ook bij
mmm was ik ook ja.eMAeRCe schreef op 06 April 2003 @ 15:03:
[...]
Maar iedereen die ging blik op de weg kijken dus tjsa.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verrek, daar was ik ookeMAeRCe schreef op 06 April 2003 @ 15:03:
[...]
Nu weer ff playen
‹(◕‿◕)›
Als ik een internet game doe ziet hij wel andere servers maar joinen kan ik niet.
Ook als ik zelf een server start pakt hij constant m'n interne ip 10.0.0.150 ipv me echte ip, ik kan daardoor geen enkele server joinen of een server hosten. weet iemand een oplossing?
Ik zit via een adsl verbinding mocht dit nuttige info zijn
39
http://www.codemasters.co...er/pc/dutch/cars-main.php en dan eens bij alle types gaan kijken wat de top speed isniels88 schreef op 06 april 2003 @ 16:22:
Weet iemand wat nu de snelste auto is???
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
welkom bij de club: [rml][ PC] DTM race driver online gaming probleem[/rml]Homedisc schreef op 06 April 2003 @ 16:23:
aarghh ik heb problemen met online spelen van DTM.
Als ik een internet game doe ziet hij wel andere servers maar joinen kan ik niet.
Ook als ik zelf een server start pakt hij constant m'n interne ip 10.0.0.150 ipv me echte ip, ik kan daardoor geen enkele server joinen of een server hosten. weet iemand een oplossing?
Ik zit via een adsl verbinding mocht dit nuttige info zijn
asjemenou kijk nou eensmarteltor schreef op 06 April 2003 @ 16:46:
[...]
welkom bij de club: [rml][ PC] DTM race driver online gaming probleem[/rml]
39
Daar komt ook binnenkort een patch voorFlyduck schreef op 06 April 2003 @ 22:21:
haha dat multiplayer is echt leuk, vooral die nascar racing banen,... Alleen vet jammer dat 8 spelers het maximum is, het zou veel toffer zijn om met 20 auto's te racen...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

ik ben pas 1X laatste geworden maar dat kwam doordat ik niet naar de start lampen keek

Ik kom op een chicane af, ik rem, ik rem nog een beetje.... snelheid is goed, rem los, bocht door, en halverwege de bocht gaat dat ding ineens rechtuit
Iemand meer last van?
Trouwens, dat DTM kampioenschap is wel SIM-PEL
3 races van de 5 gereden, en nog kampioen geworden, welliswaar alle3 gewonnen, maar toch...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three