Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ehm... HALLO !!
Wel een beetje aan de faq houden
en ^^ ook
[ Voor 16% gewijzigd door Sport_Life op 30-03-2003 19:25 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
psy, Ronnie_T en de rest van de usertjes, liever niet vragen hoe je het spel draaiende krijgt zonder CD's, ik weet dat een aantal van dit soort tools gewoon legaal zijn maar je kunt er wel voor illegale doeleinden gebruiken
<!--lama :P-->
[ Voor 180% gewijzigd door Sport_Life op 30-03-2003 20:02 . Reden: Iets met Lite Mod & Html rechten... ]
In het begin was het effe wennen, maar ik vind het spel best wel cool. Ik had effe mijn twijfels, maar na effe wat langer gespeeld te hebben vind ik 'm steeds beter worden. Misschien omdat ik nu ook een 1x eerst ipv laatste wordt
En zelf ook nog geen problemen tegen gekomen met het geluid e.d. (Audigy II wordt er gebruikt). In de herhaling zie je alleen dat de pc het effe moeilijk heeft, maar voor de rest loopt ie soepel op een 1.4 TB met een Ti4200 onder XP (1024x768 en FSAA op Quincunx). Alleen niet echt een goeie sim te noemen, maar daar gebruik ik dan wel mijn eigen auto voor
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Om de multiplayer te spelen moet je dan persee Gamespy installeren of nie? Is dat net zo als met á la CS achtig iets dan waarbij je al die servers ziet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Die replay is idd best wel zwaar, zelfs voor mijn pc:
P4 2,53 Ghz
512 DDR pci 2700
GF 4 TI 4200
Alhoewel de installatie anders doet vermoeden, ik geloof dat er toen werd gezegd dat je voor online spelen gamespy nodig had met de vraag of je dat wilde installeren
* Sport_Life had nee gedrukt
P4 2,53 Ghz
512 DDR pci 2700
GF 4 TI 4200
Nee, hoeft niet per se. In het spel kun je kiezen voor multiplayer en dan over internet en dan zie je een lijst staan met serversGGS_VR6 schreef op 30 March 2003 @ 21:29:
Om de multiplayer te spelen moet je dan persee Gamespy installeren of nie? Is dat net zo als met á la CS achtig iets dan waarbij je al die servers ziet
[ Voor 84% gewijzigd door Sport_Life op 30-03-2003 21:32 ]
zojuist wat ritjes online gereden, en jongens, wat een lol :D! maar ik ben dan ook geen multiplayer gewend
Toen ik gisteren ff online ging toen deden de auto's van de tegenstanders vaak heel raar. (nee, niet de lucht in
) Is dat altijd of had ik toevallig een hoge ping ?
Trouwens, als ik Anti Aliasing aanzet, dan zijn de replays een beetje fucked up. Alles wordt dan een soort van transparant, behalve de auto's. Daardoor zie je dus door alles de auto's heen. Ik hoop dat dit nog gefixt wordt, want AA geeft natuurlijk wel altijd een mooi resultaat
uhm...
Woei ben nu met V8 cup oid bezig
Echt machtig spel
Ik heb hem al weer geuninstalled.
Ze hadden het spel ook powerboat racing driver kunnen noemen want zo voelt het wel aan.
Ben blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven.
Ze hadden het spel ook powerboat racing driver kunnen noemen want zo voelt het wel aan.
Ben blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven.
Updating..............
Is wel mogelijk. In de free time mode kun je meerdere tracks en tegenstanders configueren en zo een zelf een kampioenschap samenstellen.eMAeRCe schreef op 28 March 2003 @ 20:27:
[...]
Je kunt kiezen voor carreer mode, free trial en time attack oid. Helaas voor jouw (en Codemasters) is het niet mogelijk om zelf een kampioenschap samen te stellen
Je kan dit kampioenschap echter niet saven
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Waar ik wel last van heb is dat je soms door het wegdek of muren je tegenstanders kunt zien rijden. Misschien heeft het met FSAA te maken, dus die zal ik nog effe uitschakelen om te kijken of dat helpt.
Zie mijn vorige post, heb ik ook. Als je de FSAA uitzet is het probleem verholpen.VTec schreef op 31 maart 2003 @ 09:49:
Waar ik wel last van heb is dat je soms door het wegdek of muren je tegenstanders kunt zien rijden. Misschien heeft het met FSAA te maken, dus die zal ik nog effe uitschakelen om te kijken of dat helpt.
uhm...
Na aanleiding van je post schoot mij dit ook binnen, echter had je het over de replay, maar ik heb het ook tijdens het spelen
Hmm, wel vaag. Als ik de multiplayer wil doen, dan kies je dus voor die 2 gasten op de bank, en dan krijg je een houten deur/muur en zegtie in het eerste vakje Please wait, en bij de 2de en 3de en 4de vakje van controller setup of zoiets. Maar hij gaat dan niet verder, moek dan nog wat installeren ofzo
Of gewoon heel lang wachten?
‹(◕‿◕)›
De nieuwste VIA-drivers downloaden helpt heel vaak.XoiN schreef op 28 March 2003 @ 19:03:
Ok aangezien mijn vraag in het andere topic stond zet ik hem hier maar weer even neer
Ik speel het spel nu ook sinds kort ... alleen mijn moter geluiden zijn erg brak. Het lijkt alsof de geluiden te snel draaien.. (ik had hier ook last van met battle field). zijn er meer met dit probleem??
Specs:
1ghz
386 MB
Geforce2 mx
Audio-onboard
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Dat heb ik geprobeert alleen het hielp niet ... maar ik zag gister in dit topic een post over andere drivers [rml][ PC] DTM Race Driver geluidsprobleem oplossing[/rml]Par_Martinos schreef op 31 March 2003 @ 13:32:
[...]
De nieuwste VIA-drivers downloaden helpt heel vaak.
dus mijn probleem is opgelost
Ik ben in de 2e 'trap' (weet niet hoe dat heet) en ik moet nog 65 punten hebben om een trap hoger te komen, maar als ik bij progres kijk dan kan ik nog maar 1 tournooi spelen. (tournooi = 6 wedstrijden, dus max 60 pt te halen). Hoe word dat opgelost ? Betekend dat dat ik opnieuw moet beginnen ?
Gaaf spel, maarre... het HAPERT bij mij!! Heeft dat met FSAA te maken? ben je aan het inremmen voor een bocht: schok-schok-schok en je ligt in de grindbak. Heel m'n positie verspest.
AMD xp 2400+, Hercules Radeon 9500 Pro, 512 mb geheugen, dus daar zal het wel niet aan liggen! Zelfs bij 800x600 schokt het. BAAAAAAAAALEN
AMD xp 2400+, Hercules Radeon 9500 Pro, 512 mb geheugen, dus daar zal het wel niet aan liggen! Zelfs bij 800x600 schokt het. BAAAAAAAAALEN
Bij mij 1280*960 2*FSAA supervloeiend... zie specs (behalve replay => schokt nogal).
XoiN: heb jij ook een K7S5A?
XoiN: heb jij ook een K7S5A?
[ Voor 17% gewijzigd door psy op 31-03-2003 14:32 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Voor online spelen moet je Network kiezen... deze multiplayer die jij kiest is split-screenGGS_VR6 schreef op 31 March 2003 @ 13:16:
Hmm, wel vaag. Als ik de multiplayer wil doen, dan kies je dus voor die 2 gasten op de bank, en dan krijg je een houten deur/muur en zegtie in het eerste vakje Please wait, en bij de 2de en 3de en 4de vakje van controller setup of zoiets. Maar hij gaat dan niet verder, moek dan nog wat installeren ofzoOf gewoon heel lang wachten?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
als je spint, of iig snel rijdt ofzo, wordt bij mij het beeld wazig (zal wel zo horen neem ik aan
), maar als dat gebeurt begint het spel opeens vreselijk te schokken, terwijl hij 'normaal' wel goed draait.
ik heb dus motion blur uit gezet in et setup programma, maar het blijft gewoon
vind het nogal irritant... hij schokt dus op ALLE resoluties (vanaf 640 tot 1024)
vind het nogal irritant... hij schokt dus op ALLE resoluties (vanaf 640 tot 1024)
Oh hehe, tja nu werktie welWillybubba schreef op 31 maart 2003 @ 14:31:
[...]
Voor online spelen moet je Network kiezen... deze multiplayer die jij kiest is split-screen
‹(◕‿◕)›
Bij mij word het beeld niet wazig als ik snel rijd ...MaXiMizE schreef op 31 March 2003 @ 14:41:
als je spint, of iig snel rijdt ofzo, wordt bij mij het beeld wazig (zal wel zo horen neem ik aan), maar als dat gebeurt begint het spel opeens vreselijk te schokken, terwijl hij 'normaal' wel goed draait.
Bij mij ook niet, maar Xtuv had het daar ook al over, mogelijk heb ik wel een setting over het hoofd gezien ofzo...
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Motion Blur uitgezet, geen geschok meer, en gelijk de eerstvolgende race gewonnen!
Wow, cool game! En dat zonder stuurtje...
[ Voor 9% gewijzigd door Par_Martinos op 31-03-2003 15:04 ]
Anoniem: 36960
Goed van je! Nu nog zonder handen.Par_Martinos schreef op 31 maart 2003 @ 15:04:
Motion Blur uitgezet, geen geschok meer, en gelijk de eerstvolgende race gewonnen!
Effe serieus:
Raden Jullie de game aan voor iemand met een
Pentium 3 500 MHZ
256 MB Ram
GeForce4 440MX
Anders ga ik hem ook kopen.
Misschien dat ie het net trekt als je de laagste resolutie neemt met alles op Low, maar ik zou het niet wagenAnoniem: 36960 schreef op 31 March 2003 @ 15:19:
[...]
Goed van je! Nu nog zonder handen.![]()
Effe serieus:
Raden Jullie de game aan voor iemand met een
Pentium 3 500 MHZ
256 MB Ram
GeForce4 440MX
Anders ga ik hem ook kopen.
Anoniem: 40559
Ik ben blij dat er eindelijk iets GranTurismo-achtigs op de pc uitgekomen is.
Need for Speed:PU ging ook een beetje vervelen.
Dit is een perfect spel voor degenen die F1 2002 te realistisch vinden en Need for Speed:HP te arcade.
Dus ideaal voor mij
Ik werd al bang dat ik mijn WingmanFF voor niks gekocht had.
FF oppoetsen dat ding........
Need for Speed:PU ging ook een beetje vervelen.
Dit is een perfect spel voor degenen die F1 2002 te realistisch vinden en Need for Speed:HP te arcade.
Dus ideaal voor mij
Ik werd al bang dat ik mijn WingmanFF voor niks gekocht had.
FF oppoetsen dat ding........
Misschien de resolutie, boven de 1152 bij nogwat is motionblur automatisch gedisabled, de optie is dan grayed out.eMAeRCe schreef op 31 maart 2003 @ 14:46:
[...]
Bij mij word het beeld niet wazig als ik snel rijd ...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
hier zit ik op 1280/1024 en staat motion blur nogsteeds aan.Willybubba schreef op 31 March 2003 @ 17:26:
[...]
Misschien de resolutie, boven de 1152 bij nogwat is motionblur automatisch gedisabled, de optie is dan grayed out.
ik heb trouwens wel brute problemen met de sound in dit spel hoor, en ik heb geen AC97 onboard crap
Kheb m'n net geinstalleerd en standaard staat ie controls op "geef een tik aan stuur en je ligt tegen de muur" gevoeligheid. Ik heb de deadzone wat omhoog gegooid maar nog steeds een beetje aars.
Kan iemand me vertellen hoe ik de handeling wat beter krijg? kan zo echt niet spelen.
EDIT: Is er misschien niet een third party patch waardoor de besturing beter wordt?
Kan iemand me vertellen hoe ik de handeling wat beter krijg? kan zo echt niet spelen.
EDIT: Is er misschien niet een third party patch waardoor de besturing beter wordt?
[ Voor 17% gewijzigd door Alpha-sphere op 31-03-2003 21:58 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Nogmaals 'wow'! Dat belooft wat voor CMR3 (pc)!! Heerlijk realisme. Ik reed in de Saab 93, naast m'n concurrent op de finish af, 'k geef em een klein tikkie, en winne!!!
COOL, m'n 50 euro waard, i.t.t. tot Rallisport
Hopelijk, want ik vond de 60% demo nog het beste qua sturing...Alpha-sphere schreef op 31 March 2003 @ 20:44:
Kheb m'n net geinstalleerd en standaard staat ie controls op "geef een tik aan stuur en je ligt tegen de muur" gevoeligheid. Ik heb de deadzone wat omhoog gegooid maar nog steeds een beetje aars.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ik heb 'm nu geïnstalleerd maar heb enorme problemen met het geluid.
Ik heb een soundblaster live maar heb ook zo'n knabbel en babbel sound en de muziek in het menu loopt ook niet lekker.
Heb al vanalles geprobeerd in de sound setup van het spel en de instellingen van de driver en AudioHQ.
Heeft iemand een tip?
Ik heb een P4: 2.4
Epox 4SDA5I (wel SiS 648 chipset)
Soundblaster Live! 5.1
Ultra Geile Videokaart blabla
Ik heb een soundblaster live maar heb ook zo'n knabbel en babbel sound en de muziek in het menu loopt ook niet lekker.
Heb al vanalles geprobeerd in de sound setup van het spel en de instellingen van de driver en AudioHQ.
Heeft iemand een tip?
Ik heb een P4: 2.4
Epox 4SDA5I (wel SiS 648 chipset)
Soundblaster Live! 5.1
Ultra Geile Videokaart blabla
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 40559 op 31-03-2003 23:13 . Reden: haastige spoed ]
hmm misschien is het verstandiger dat soort vragen in dat andere topic te stellen : [rml][ PC] DTM Race Driver geluidsprobleem oplossing[/rml]
Argh wat een verschrikkelijk kutspel 
Het rijdt totaal NIET. Met mijn MOMO niet en met toetsenbord ook niet. Waardeloos, rommel. Is dit spel wel getest voordat het uitgebracht werd?
Ik moet met veel korte schokken sturen om enigzins de bochten door te komen, en dan heb je ook nog die achterlijke AI auto's die je steeds eraf drukken...
Enige positieve aan dit spel zijn de graphics. En dat zijn dan vooral de wagenmodels die er in combinatie met de e-mapping erg goed uitzien. Elke auto een eigen cockpit met werkende spiegels was blijkbaar teveel moeite.
Ook kloppen de meeste circuits voor geen meter (veel curbstones zijn verkeerd of missen, of hele tracks zijn fout zoals Monza)
* knarf gaat weer vrolijk verder met F1-2002, GPL en Nascar Racing 2003
Het rijdt totaal NIET. Met mijn MOMO niet en met toetsenbord ook niet. Waardeloos, rommel. Is dit spel wel getest voordat het uitgebracht werd?

Ik moet met veel korte schokken sturen om enigzins de bochten door te komen, en dan heb je ook nog die achterlijke AI auto's die je steeds eraf drukken...
Enige positieve aan dit spel zijn de graphics. En dat zijn dan vooral de wagenmodels die er in combinatie met de e-mapping erg goed uitzien. Elke auto een eigen cockpit met werkende spiegels was blijkbaar teveel moeite.
Ook kloppen de meeste circuits voor geen meter (veel curbstones zijn verkeerd of missen, of hele tracks zijn fout zoals Monza)
Moet ik het daar ook maar proberen dan..........eMAeRCe schreef op 31 March 2003 @ 23:11:
hmm misschien is het verstandiger dat soort vragen in dat andere topic te stellen : [rml][ PC] DTM Race Driver geluidsprobleem oplossing[/rml]
Als je mijn specs leest zie je waarom ik 'm daar niet postte

Kijk eens naar de titel van dit forum... En van die andere...Anoniem: 40559 schreef op 31 March 2003 @ 23:15:
[...]
Moet ik het daar ook maar proberen dan..........
Als je mijn specs leest zie je waarom ik 'm daar niet postte
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 31-03-2003 23:18 ]
realisme ? sorry hoor, maar dit spel is niet realistischPar_Martinos schreef op 31 maart 2003 @ 21:52:
Nogmaals 'wow'! Dat belooft wat voor CMR3 (pc)!! Heerlijk realisme. Ik reed in de Saab 93, naast m'n concurrent op de finish af, 'k geef em een klein tikkie, en winne!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb jouw aandacht wel weten te krijgeneMAeRCe schreef op 31 March 2003 @ 23:17:
[...]
Kijk eens naar de titel van dit forum... En van die andere...
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 40559 op 31-03-2003 23:19 ]
Thanks kNarf, dat is voor mij nuttige infokNarf schreef op 31 March 2003 @ 23:11:
Argh wat een verschrikkelijk kutspel
Het rijdt totaal NIET. Met mijn MOMO niet en met toetsenbord ook niet. Waardeloos, rommel. Is dit spel wel getest voordat het uitgebracht werd?![]()
(Hoewel ik het eigenlijk al wist)
Ik wil het spel helemaal niet de grond instampen trouwens! Maar idd terug naar GTR enzow
Whoaaa... net ff wat lekkere duelletjes uitgevochten met de AI... ik blijf et een gaaf spel vinden hoor
Id het origineel veel zwaarder om te draaien dan de demo?
ik kan de demo spelen op 1024x768 @ 16 bit en dan loopt ie soepel...
ik kan de demo spelen op 1024x768 @ 16 bit en dan loopt ie soepel...
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Vanwege het grote meningsverschil ben ik wel benieuwd naar de uitslag van een poll:
Poll: Wat vindt je van DTM Race Driver ?
• Geweldig spel! Erg realistisch
• Kut spel, sturen gaat klote
• Kut spel, veel te onrealistisch
• Geweldig spel! Ondanks het onrealisme

Ook een poll maken? Klik hier
Ow ja, sorry voor het taalgebruik, maar ik kon zo snel ff geen synoniemen verzinnen
Poll: Wat vindt je van DTM Race Driver ?
• Geweldig spel! Erg realistisch
• Kut spel, sturen gaat klote
• Kut spel, veel te onrealistisch
• Geweldig spel! Ondanks het onrealisme
Ook een poll maken? Klik hier
Ow ja, sorry voor het taalgebruik, maar ik kon zo snel ff geen synoniemen verzinnen

[ Voor 172% gewijzigd door Sport_Life op 31-03-2003 23:42 ]
Ondanks het onrealisme vindt ik het best een leuk spel, echt een arcade game met veel opties
ik zal van de week maar even langs de local pcgame boer
(voor het eerst in lange tijden dat ik weer eens een game koop
) maar in iedergeval voor mensen die realistisch gameplay zoeken is deze game zeker niet aan te raden en voor de mensen die veel actie en arcade leuk vinden : zeker kopen!

Vind het een Goed spel... leuk voor de Collectie en fun to drive..
Realisme had iets meer gemogen van mij..
vind hem beter dan Arcade racers zoals NFS maar geen Simulatie als Gp4...
race zelf met een MOMO stuurtje en gaat perfect...
heb je hem wel geconfiged kNarf
?
ps. F12002 realistich ??? met GT mod bedoelje... als F1 spel echt niet
...
geef mij dan maar GP4....
Realisme had iets meer gemogen van mij..
vind hem beter dan Arcade racers zoals NFS maar geen Simulatie als Gp4...
heb je hem wel geconfiged kNarf
ps. F12002 realistich ??? met GT mod bedoelje... als F1 spel echt niet

geef mij dan maar GP4....
Ik ben een racer die af en toe voor de lol achter z'n computer kruipt om een potje te racen. Sleutelen aan afstellingen is aan mij niet besteed. NfS hp 2.0 rijdt als een dweil, gp4 vind ik echt helemaal niets, die oude 2 was leuker op een 133 mhz, Rallisport challenge schokt precies op cruciale momenten, zelfs op mijn Radeon 9500 Pro, dus laat mij alstublieft genieten van DTM Race Driver? Te realistisch is voor mij geen bal aan, dan ben je eerst veel te veel aan het tobben om die auto onder controle te houden. Dit is voor mij precies goed.Vos schreef op 31 maart 2003 @ 23:18:
[...]
realisme ? sorry hoor, maar dit spel is niet realistisch
Het zou ook wel eens lachen zijn om een race te organiseren met die jeeps in Battlefield 1942...
Par_Martinos schreef op 01 april 2003 @ 07:11:
[...]
Ik ben een racer die af en toe voor de lol achter z'n computer kruipt om een potje te racen. Sleutelen aan afstellingen is aan mij niet besteed. NfS hp 2.0 rijdt als een dweil, gp4 vind ik echt helemaal niets, die oude 2 was leuker op een 133 mhz, Rallisport challenge schokt precies op cruciale momenten, zelfs op mijn Radeon 9500 Pro, dus laat mij alstublieft genieten van DTM Race Driver? Te realistisch is voor mij geen bal aan, dan ben je eerst veel te veel aan het tobben om die auto onder controle te houden. Dit is voor mij precies goed. (Zie Artec)
Het zou ook wel eens lachen zijn om een race te organiseren met die jeeps in Battlefield 1942...
heb ik dus ook last van, bij het inremmen voor een bochtPar_Martinos schreef op 31 March 2003 @ 14:23:
Gaaf spel, maarre... het HAPERT bij mij!! Heeft dat met FSAA te maken? ben je aan het inremmen voor een bocht: schok-schok-schok en je ligt in de grindbak. Heel m'n positie verspest.
XP1900+, 1024 MB DDR, Geforce 4 Ti4600
heb al verschillende settings geprobeerd...
het ligt iig niet aan de resolutie of details
Anoniem: 71599
Hey ik heb DTM Race Driver, maar hij vliegt steeds uit het spel...of gewoon terug naar windows, of een blauw scherm met een nvidia dll-utje eronder waar de fout in zit...
Ik heb verschillende drivers geprobeerd, ik draaide altijd met de detonator 27.10 omdat ie daar het stabielst mee was, drivers boven de 40 lukte zowiezo niet omdat gta3 dan gaat hangen e.d.
ook met de nieuwste 43.xx gaat het mis...
ik kan een paar ronden rijden (als ik geluk heb) en dan is het verhaal over...
mijn config:
amd athlon thunderbird 1200
256 mb ram
elsa gladiac mx (= geforce 2 mx400)
ik heb hem bij een ander geinstalled en daar werkt het gewoon allemaal wel perfect...en ik wil dat ook zoooo graag
Ik heb verschillende drivers geprobeerd, ik draaide altijd met de detonator 27.10 omdat ie daar het stabielst mee was, drivers boven de 40 lukte zowiezo niet omdat gta3 dan gaat hangen e.d.
ook met de nieuwste 43.xx gaat het mis...
ik kan een paar ronden rijden (als ik geluk heb) en dan is het verhaal over...
mijn config:
amd athlon thunderbird 1200
256 mb ram
elsa gladiac mx (= geforce 2 mx400)
ik heb hem bij een ander geinstalled en daar werkt het gewoon allemaal wel perfect...en ik wil dat ook zoooo graag
Vraag ik me ook af hoe ze hier mee omgaan in de game, zit nu op hetzelfde als jij. Maar volgens mij kun je reeds gereden tournaments opnieuw rijden om bijvoorbeeld van een 4e plek een 1e plek te maken om zo meer punten te verdienen. Correct me if I'm wrong...eMAeRCe schreef op 31 March 2003 @ 14:06:
Ik ben in de 2e 'trap' (weet niet hoe dat heet) en ik moet nog 65 punten hebben om een trap hoger te komen, maar als ik bij progres kijk dan kan ik nog maar 1 tournooi spelen. (tournooi = 6 wedstrijden, dus max 60 pt te halen). Hoe word dat opgelost ? Betekend dat dat ik opnieuw moet beginnen ?
I pitty the fools who took my game-station.....
Ja, maar dan wordt de besturing alleen maar nog zwabberiger. Mag ik vragen welke instellingen jij in het spel gebruikt zodat het 'perfect' gaat?Fox-Racing schreef op 31 March 2003 @ 23:49:
heb je hem wel geconfiged kNarf?
Zal ook wel door de brakke physics van het spel komen.. ik mis gewoon de totale controle over de auto (toch niet geheel onbelangrijk

* het is niet realistisch
* het stuurt gewoon KUT met een stuurtje (Logitech FF wheel in mijn geval)
Verder is het wel fun om te spelen, maar geef mij toch maar hyperrealistische sims a la GPL / Nascar Racing 2003 ..
Verder is het wel fun om te spelen, maar geef mij toch maar hyperrealistische sims a la GPL / Nascar Racing 2003 ..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
ik zit nu op m'n werk
... zal ze vanavond ff posten..
- Hij is id vrij arcade-achtig, maar ik weet mezelf er goed mee te vermakenArfman schreef op 01 April 2003 @ 10:55:
* het is niet realistisch
- zelf gebruik ik de Logitech MOMO Racing Force en het was effe wennen (gewoon k*t
wat ik zelf jammer vind is dat je met ff gas los of rem aan tikken (handrem..lijkt net Rally)
al door een bocht kan vliegen..
al door een bocht kan vliegen..
Anoniem: 53170
'K heb zelf de demo van 80% gespeeld met mijn MOMO, vond alleen in het begin het sturen heel beroerd, maar gaat toch wel wennen
Dat het spel niet realistisch is, weten we nu zo onderhand wel geloof ik... Ik heb juist een hekel aan realistische spellen maar ik ga toch ook niet in topics over zulk soort spellen lopen zeuren dat ze te realistisch zijn? Ik ben juist blij dat je niet direct je wagen total loss hebt zodra je een keer een bocht uit vliegt 
Ik weet niet hoeveel mensen al bij de V8 challenge zijn maar ik heb veel minder moeite om daar een eerste plaats te halen dan bij de begin challenge
Ik weet niet hoeveel mensen al bij de V8 challenge zijn maar ik heb veel minder moeite om daar een eerste plaats te halen dan bij de begin challenge
I'm not as think as you stoned I am
Ja dat heb ik ook... Maar als ik dan eenmaal 1e sta dan vlieg ik bij de eerste de beste bocht eruitWooK schreef op 01 april 2003 @ 12:44:
Dat het spel niet realistisch is, weten we nu zo onderhand wel geloof ik... Ik heb juist een hekel aan realistische spellen maar ik ga toch ook niet in topics over zulk soort spellen lopen zeuren dat ze te realistisch zijn? Ik ben juist blij dat je niet direct je wagen total loss hebt zodra je een keer een bocht uit vliegt

Anoniem: 32226
Ik speel op me laptop zonder stuur/joystick dus ouderwets met het keyboard. Op zich een leuk spel alleen op het tweede tier wordt het zeer lastig om te spelen met een keyboard omdat je alleen vol gas of geen gas kan geven dus ik kom never nooit niet goed weg met die 780 pk nascar bakken of die 620 pk V8 challenge machines.
Iemand daar al een oplossing voor gevonden. Ook erg jammer dat punten niet optellen in de tweede maar ach weer een uitdaging erbij.
PS Is er iemand die al zo'n challenge gewonnen heeft, ik bedoel die 1 tegen 1 races vanaf de map. Ik kan deze omdat ik met toetsenbord spel ook totaal niet winnen.
Iemand daar al een oplossing voor gevonden. Ook erg jammer dat punten niet optellen in de tweede maar ach weer een uitdaging erbij.
PS Is er iemand die al zo'n challenge gewonnen heeft, ik bedoel die 1 tegen 1 races vanaf de map. Ik kan deze omdat ik met toetsenbord spel ook totaal niet winnen.
* Sport_Life speelt ook met toetsenbord

Iemand een suggestie voor een goed gamepad ? Moet er ook een beetje mee kunnen fifa-en
(stuur heb ik geen geld voor over
)

Iemand een suggestie voor een goed gamepad ? Moet er ook een beetje mee kunnen fifa-en
[ Voor 18% gewijzigd door Sport_Life op 01-04-2003 14:00 ]
hmm heb hem vandaag ook gekocht alleen ik heb doorzichtige auto's.
Dit had ik in de demo ook al maar nu nog steeds.
Als ik in de cockpit zit heb ik wel het stuurtje enz alleen voor de rest is de auto doorkijkbaar zeg maar je zit wel zwarte vlakken waar normaal bodywork moet zitten.
Heeft iemand dit probleem ook? dit zijn mijn specs:
Ati radeon 9100
catalyst 3.1
directx 8.1b
Win XP.
Ik had eerst 3.2 hier draaien maar met beide versie's hetzelfde prob. Hoe maak je screenshots in het spel trouwens?
ps: nee dit is niet het fade effect want ik heb hem origineel + ik had het in de demo ook al.
edit: hiero nog een paar mensen met hetzelfde prob ook met hetzelfde moederbord als ik + graphicskaart:
http://community.codemast...754e18bc35&threadid=16223
Ik heb dus bij andere spellen hier totaal geen problemen mee alleen met dit spel.
Als ik in de cockpit zit heb ik wel het stuurtje enz alleen voor de rest is de auto doorkijkbaar zeg maar je zit wel zwarte vlakken waar normaal bodywork moet zitten.
Heeft iemand dit probleem ook? dit zijn mijn specs:
Ati radeon 9100
catalyst 3.1
directx 8.1b
Win XP.
Ik had eerst 3.2 hier draaien maar met beide versie's hetzelfde prob. Hoe maak je screenshots in het spel trouwens?
ps: nee dit is niet het fade effect want ik heb hem origineel + ik had het in de demo ook al.
edit: hiero nog een paar mensen met hetzelfde prob ook met hetzelfde moederbord als ik + graphicskaart:
http://community.codemast...754e18bc35&threadid=16223
Ik heb dus bij andere spellen hier totaal geen problemen mee alleen met dit spel.
[ Voor 26% gewijzigd door schnumi op 01-04-2003 14:11 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
beetje spelen met je gas dat hij net onder het rode gebied blijftAnoniem: 32226 schreef op 01 April 2003 @ 13:50:
Ik speel op me laptop zonder stuur/joystick dus ouderwets met het keyboard. Op zich een leuk spel alleen op het tweede tier wordt het zeer lastig om te spelen met een keyboard omdat je alleen vol gas of geen gas kan geven dus ik kom never nooit niet goed weg met die 780 pk nascar bakken of die 620 pk V8 challenge machines.
zodat hij geen tot weinig wielspin heeft...
ik heb zelf 2 van de 3 challenges die ik tot nu toen heb gehad gewonnen..
alleen met die Mini niet, die is volgens mij niet te halen..
Dodge Charger en Shelby Cobra wel na paar keer oefenen..
Ik heb die mini juist welFox-Racing schreef op 01 April 2003 @ 14:14:
[...]
beetje spelen met je gas dat hij net onder het rode gebied blijft
zodat hij geen tot weinig wielspin heeft...![]()
ik heb zelf 2 van de 3 challenges die ik tot nu toen heb gehad gewonnen..
alleen met die Mini niet, die is volgens mij niet te halen..![]()
Dodge Charger en Shelby Cobra wel na paar keer oefenen..
De anderen niet... mini was makkelijk vond ik
Voor mensen die een geluidsprobleem hebben met DTM,maar geen onboard geluid hebben:
(soundblaster live! anyone? )
download OpenAL van deze plek
Problems finito..........
eMAeRCe............zou je deze ff in de openingspost willen zetten?
Ik denk dat er wel mensen mee geholpen zouden zijn. bvd
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 40559 op 01-04-2003 14:47 ]
Ja wil ik best doenAnoniem: 40559 schreef op 01 April 2003 @ 14:45:
Voor mensen die een geluidsprobleem hebben met DTM,maar geen onboard geluid hebben:
[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 01-04-2003 14:52 ]
Ben ik zelluf achtergekomen,m8..........
stond me bij dat SOF2 ook van zoiets gebruikmaakte.
De link verwijst naar een koosjere downloadlocatie
Je kan kiezen uit meerdere versies maar de SDK is voor windows.
Thnx for the trouble
stond me bij dat SOF2 ook van zoiets gebruikmaakte.
De link verwijst naar een koosjere downloadlocatie
Je kan kiezen uit meerdere versies maar de SDK is voor windows.
Thnx for the trouble
offtopic:
Snelle service,m8
Snelle service,m8
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 40559 op 01-04-2003 15:04 ]
Komt niemand mijn probleem bekendt voor? Het zuigt best voor de rest is het een mega spel maarja als je wagens doorzichtbaar zijn dan haalt dat wel veel lol weg.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[rml][ PC] DTM Race Driver texture problemen[/rml]schnumi schreef op 01 april 2003 @ 14:56:
Komt niemand mijn probleem bekendt voor? Het zuigt best voor de rest is het een mega spel maarja als je wagens doorzichtbaar zijn dan haalt dat wel veel lol weg.
mm jah ik heb dus percies hetzelfde probleem. In de garage alles ok maar daarbuiten geen textures.
Dan maar hopen op een snelle patch.
Ik heb 3 gamepads om te vergelijken; MS sidewinder gamepad, MS sidewinder gamepad pro en de MS sidewinder Freestyle pro. Ik vind de oude vertrouwde standaard sidewinder gamepad het beste spelen. Die werkt voor fifa ook perfect door de 10 knoppen! (hebben ze alle3 btw) Volgens mij is die alleen nergens meer te koop (is een nieuwe versie voor in de plaats gekomen)eMAeRCe schreef op 01 April 2003 @ 13:59:
* WooK speelt ook met toetsenbord![]()
Iemand een suggestie voor een goed gamepad ? Moet er ook een beetje mee kunnen fifa-en(stuur heb ik geen geld voor over
)
Ik heb de eerste 5 ofzo allemaal vrij probleemloos gehaaldXtuv schreef op 01 april 2003 @ 14:19:
[...]
Ik heb die mini juist wel
De anderen niet... mini was makkelijk vond ikdie andere auto's zijn lastiger te besturen..
I'm not as think as you stoned I am
K moet binnenkort maar ff een gamepad kopen ofzo, want met het toetsenbord gaat nu echt niet meer...
heb ik dus ook last van, bij het inremmen voor een bochtPar_Martinos schreef op 31 March 2003 @ 14:23:
XP1900+, 1024 MB DDR, Geforce 4 Ti4600
heb al verschillende settings geprobeerd...
het ligt iig niet aan de resolutie of details
iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
Probeer de motion blur eens uit te zetten.
Tering wat een kutspel .. het is arcadeachtig, maar is niet lekker te besturen, zowel met stuur als toetsenbord niet. Het ziet er prachtig uit, maar hapert op onverklaarbare momenten (middenin de race bv., als alle textures al minstens 2 x zijn langsgeweest). Het geluid kraakt en hist soms (SB Live!) en tot overmaat van ramp rijdt de AI alsof je niet bestaat. Verder zijn de tegenstanders soms onverklaarbaar snel (zojuist als 5e geeindigd in een foutloze wedstrijd) en soms niet vooruit te branden (haal ik iedereen voor de 1e bocht in).
Conclusie:
TOCA Race Driver =

Back to Grand Prix Legends !
Conclusie:
TOCA Race Driver =

Back to Grand Prix Legends !
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
helpt nietWillybubba schreef op 01 April 2003 @ 19:28:
Probeer de motion blur eens uit te zetten.
heb al een hele tijd met de options zitten te spelen, maar weinig tot geen verschil
online is dit spel wel kickuh, lekker raggen met z'n allen 
ik speel trouwens met de ouwe vertrouwde sidewinder gamepad van 4 jaar geleden
werkt nog als een tiet
ik speel trouwens met de ouwe vertrouwde sidewinder gamepad van 4 jaar geleden
Ik heb gisterenavond nog effe wat gespeeld, maar ik vind het toch een beetje te arcade-achtig. En wat me ook opvalt is dat de meeste tegenstanders je op het rechte stuk eruit trekken, maar dat je ze vrij eenvoudig in een bocht kan terug pakken. Maar ik vind hem wel leuk genoeg om verder te spelen, maar ik had toch iets meer verwacht.
Mja idd, zo zit ik ook te denken. Moet alleen ff een goeie gamepad hebben, over welke ben ik nog niet uiteMAeRCe schreef op 01 april 2003 @ 16:38:
K moet binnenkort maar ff een gamepad kopen ofzo, want met het toetsenbord gaat nu echt niet meer...
‹(◕‿◕)›
ik ga dadelijk denk ik is mn stuurtje van de zolder afhalen, die heb ik sinds de vorige TOCA niet meer gebruikt, zelf niet bij GP4 (masterlijk... geen discussie
)
kijken hoe het dan speelt, ik vind em nu al geweldig, behalve op de Ovals enzo..
op een amd athlonXP 2200, 385/133 intern en een Geforce 4 mx 440 loopt ie lekker trouwens
kijken hoe het dan speelt, ik vind em nu al geweldig, behalve op de Ovals enzo..
op een amd athlonXP 2200, 385/133 intern en een Geforce 4 mx 440 loopt ie lekker trouwens

www.vdzande.com
Tja .. GeForce 4 MX he ... loopt prima op mijn XP2000+ met GF4 Ti4200.
Deze week komt er trouwens al een patch uit, las ik net:
Deze week beschikbaar: een upgrade die de online multiplay verbetert van de volledige game en het mogelijk maakt op verschillende opties te kiezen voor racesturen.
Heb je een bron ?VTec schreef op 02 April 2003 @ 12:30:
Deze week komt er trouwens al een patch uit, las ik net:
[...]
/edit:
Ow daar had ik overheen gekekenVTec schreef op 02 April 2003 @ 12:34:
Staat op de site van DTM Race Driver:
http://www.codemasters.com/dtmracedriver/pc/dutch/front.php
[ Voor 41% gewijzigd door Sport_Life op 02-04-2003 14:54 ]
damn zo te horen geen oplossing voor het ati 8500/9100 probleem.
Codemasters bevestigde het trouwens en ze gingen er met ATI aan werken zeiden ze.
Codemasters bevestigde het trouwens en ze gingen er met ATI aan werken zeiden ze.
Ik wacht deze patch nog effe af (o.a. voor de verschillende opties te kiezen voor racesturen) en mocht het me dan nog steeds niet helemaal bevallen dan stap ik maar over naar Live for Speed
Mja een racestuur heb ik niet en online gameing doe ik pas als ik het spel heb uitgespeeld, dus mij boeit het niet
Zijn er mensen die al wat "mooie" screenies hebben gemaakt?
Steam/XBL: Vokheid | FX8350 / MSI GTX 970 4GB / 8GB DDR3
Wat boeien de graphics als het spel voor geen meter speelt 
Kwam er trouwens achter dat in de niet-zo-heel-erg-gekochte versie die ik heb (om te proberen) nog allerlei beveiligingen inzitten (pinball mode o.a.), waardoor het onspeelbaar wordt .. nouja, dan niet hoor
Blij dat ik m'n geld hieraan niet heb uitgegeven.
Kwam er trouwens achter dat in de niet-zo-heel-erg-gekochte versie die ik heb (om te proberen) nog allerlei beveiligingen inzitten (pinball mode o.a.), waardoor het onspeelbaar wordt .. nouja, dan niet hoor
Arfman schreef op 02 april 2003 @ 14:06:
Wat boeien de graphics als het spel voor geen meter speelt
Wild guess....
Misschien is ie een stuk speelbaarder als je er wel geld aan uitgeeft?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Anoniem: 74611
Waar ik nou van baal je koopt zon vet
spel en het draait gewoon soepel mits je de sound detail omhoog doet zet die op erg laag dan ineens geen last meer van keb een 5. 1 kaartje van trust maarjah ut zal wel weer niet
voldoende zijn.
Maar wat ik wilde weten is flipt die game er bij jullie ook uit tijdens het spelen of loopt tie vast of reset
zich spontaan, ik runde het op een fresh windows XP installatie en oke de hardware is niet echt nieuwste van het nieuwste maar voldoet en ik speel het soepel. En toch loopt tie soms vast of reset zichzelf, keb vanalles al gedaan fsb op 100Mhz ipv 103Mhz of 112Mhz maar niks helpt mun videokaart is ook niet overgeklokt dus wat zou ut zijn
Als deze vraag al is gestelld srry daarvoor dan
maar word hier een beetje debiel van
Maar wat ik wilde weten is flipt die game er bij jullie ook uit tijdens het spelen of loopt tie vast of reset
Als deze vraag al is gestelld srry daarvoor dan

Janoz schreef op 02 April 2003 @ 14:12:
[...]
Wild guess....
Misschien is ie een stuk speelbaarder als je er wel geld aan uitgeeft?
maximuzprime: je probleem kan verschillende oorzaken hebben. Probeer het eens met de meest recente drivers van je videokaart + let er effe op dat je videokaart niet zijn IRQ deelt met andere kaarten.
Anoniem: 74611
Probleem is dat ik nu de detonator 41.80 gebruik erg leuke drivers keb ook al de 43.45 geinstalleerd gehad maar daar ging mun xp telkens op rebooten maar ik zal ut nog eens proberen keb toch niks beters te doen.
Ow en srry mun specs zijn:
PIII 500Mhz
384Mb sdram
Creative Geforce 3 ti 200 64 mb
Trut 5.1 lamer kaartje
Droog ze doen het nu ineens weer goed die drivers mooi zo ik wee rlekker gamen
Ow en srry mun specs zijn:
PIII 500Mhz
384Mb sdram
Creative Geforce 3 ti 200 64 mb
Trut 5.1 lamer kaartje
Droog ze doen het nu ineens weer goed die drivers mooi zo ik wee rlekker gamen
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 74611 op 02-04-2003 14:51 ]
Probeer anders effe versie 40.72. Deze is namelijk gecertificeerd door MS. De 43.45 en de 41.80 niet (uit mijn hoofd)