Het Grote Gamecube Topic Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.112 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ga ook maar weer eens aan de slag met MP. Ik heb nu iig vertrouwen om de 100% scan run te doen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Zelda bundel Pal!!!!:

Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=11107
Bekijk hoe de nieuwe The Legend of Zelda Platinum GameCube bundle eruit gaat zien.

Voor degenen die nog geen GameCube hebben of een extra platinum GameCube willen (ze bestaan), hebben we hieronder de box-art van de bundle.

Deze bundle bevat:

* platinum GameCube
* platinum controller
* Legend of Zelda: The Wind Waker
* Bonus Zelda Disk (OoT/MQ)
bron

:9~

[ Voor 94% gewijzigd door Collaborator op 22-03-2003 13:29 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ohhhh het word steeds verleidelijker man wat vet. :9~ _/-\o_

Nintendo is goed bezig zo!

edit: hmm toch best echt heel verleidelijk. US cube verkopen en freeloader halen of niet moeilijk moeilijk moeilijk. :)

[ Voor 41% gewijzigd door schnumi op 22-03-2003 13:53 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
damn... je zou bijna je normale cube verkopen voor zo'n platinum...
ach ik haal wel een platinum gbasp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 22 maart 2003 @ 13:56:
niet alleen voor die platinum alleen dat pakket is al :9~

Toch goed van Nintendo dat ze het eindelijk een beetje doorkrijgen hierdoor zullen de verkopen zeker stijgen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nintendo is wel een beetje onligosch bezig.. eerst een hele tijd niks doen.. dan ineens na 2 maanden weer een pack :)
dus nu hebben ze deze aanbiedigen binnenkort:

-bij GBAsp een 50 euro kortingsbon voor een NGC
-Metroid Prime pack
-Zelda pack
-Bonusdisc bij Zelda
-1 gratis game bij NGC
-een aantal nintendo games voor 35/40

houden zo nintendo _/-\O_
ze zagen denk ik de verkopen dalen.. en d8ten SHIT! daar moeten we ff wat aan doen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

daFubar schreef op 22 March 2003 @ 13:56:
misschien doe ik dat ook wel.. zal wel zo mooi staan bij m'n tv en GBa SP

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
ehm hoe kom jij op de cubezone site?
ik kom er nog steeds niet op?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 22 March 2003 @ 14:12:
[...]

ehm hoe kom jij op de cubezone site?
ik kom er nog steeds niet op?
Ik heb er geen las van gehad..
misschien ligt het aan een bepaalde provider die het niet kan doorsturen..
Ik heb ADSL van wanadoo.
[Nieuws] CubeZone is back!

De afgelopen twee dagen heb je waarschijnlijk niet op CubeZone kunnen komen. Dit kwam door een serververhuizing. Wat is er nu precies aan de hand? Onze uitleg...

CubeZone was even niet bereikbaar. Door een fysieke verhuizing van de CubeZone-server kon je, afhankelijk van je provider, een tijdje CubeZone niet op. De meeste providers herkennen inmiddels de nieuwe plek van CubeZone, zodat je ons weer goed kunt bereiken.

Veel mensen dachten dat we door de site Boeren-Makelaardij.nl gehackt waren, omdat die site bij sommigen tevoorschijn als je CubeZone.nl intikte. Niets van dat alles, de boeren konden hier niets aan doen, omdat dit de schuld was van ons oude hostingbedrijf. Hoe alles precies is verlopen, is een lastig technisch verhaal, maar als je dit leest kun je tenminste weer op CubeZone komen.

Zoals je misschien al wel hebt gezien knallen we met een maarliefst drie pagina's tellende review van Metroid Prime waarin je alles wordt verteld over Nintendo's nieuwste supergame. Ook is er een retro review van Super Metroid online verschenen.

De komende dagen zullen we een inhaalslag wat betreft nieuws beginnen, zodat je ondanks de paar dagen zonder ons weer helemaal up to date kunt zijn!

Nota bene: de mailserver waarop alle @cubezone.nl adressen draaien, is helaas nog niet hersteld. We werken er hard aan om deze weer te laten werken, nog even geduld daarvoor!

printversie

Door: Olivier de Neve op 22-03-2003
zo zit het dus..

[ Voor 72% gewijzigd door Collaborator op 22-03-2003 14:19 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm heeft er hier nog iemand aan de gba sp contest meegedaan?
en is er al nieuws op de site?
ik kom er nl. niet op... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

TheEvilCuber schreef op 22 March 2003 @ 14:05:
nintendo is wel een beetje onligosch bezig.. eerst een hele tijd niks doen.. dan ineens na 2 maanden weer een pack :)

-Metroid Prime pack
-Zelda pack
-Bonusdisc bij Zelda
-1 gratis game bij NGC

ze zagen denk ik de verkopen dalen.. en d8ten SHIT! daar moeten we ff wat aan doen :)
misschien iets te maken met die nieuwe NOE marketing dude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

admiral schreef op 22 maart 2003 @ 14:23:
[...]

misschien iets te maken met die nieuwe NOE marketing dude?
duh :)
dat bedoelde ik ook
mar het is gewoon onlogisch om eerst bijna een jaar niks te doen en dan ineens zon berg aanbiedingen.. hadden ze beter kunnen spreiden over dat jaar

edit: ik was weer ff scheef aan het lezen :Y) B)
Ja dat zu best kunnen dat er een nieuw mannetje is ( ik wist het iig niet )

[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 22-03-2003 14:29 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

whaaaaaaaaa :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
platium zelda pakket !!!!!!!!!

iemand nog geintresseert in een zwarte gamecube :D :D :D :D :D :D :D

die moet ik hebben :D :D

wie gaat er nog allemaal om die GBA : SP ?? ik wel 8) zilver natuurlijk :9

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber schreef op 22 March 2003 @ 14:05:

-Metroid Prime pack
-Zelda pack
-Bonusdisc bij Zelda
-1 gratis game bij NGC

Dus als ik een GBAsp pack koop krijg ik 50euro korting op MPpack of geld dit alleen voor een "kale" gc???

En is MP die extra gratis game???

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

denk dat die korting alleen geld voor een kale GC (incl gratis Nintendo game).. weet niet zeker hoor

Die gratis game is één van de oudere games die nu 35/40 kosten

Cubezone nieuws:
[Nieuws] Sega's nieuwe games?

Heet nieuws! Hoogstaande geruchten vertellen over een nieuwe Sonic game en een nieuwe PSO game!

Op het internet is een zogezegde bij voorbaat vrijgekomen releaselijst van Sega uitgekomen. Op deze lijst staan enkele totaal nieuwe games die op de GameCube zullen uitkomen. Hieronder staat de lijst!

Phantasy Star Online Card Battle - Xbox, GC - Oktober

Puyo Pop - PS2, Xbox, GC - Augustus

Giant Egg - GC - Oktober-November

Sonic Hero - GC - November

We hebben nog absoluut geen informatie over deze games maar het is natuurlijk ongelooflijk goed nieuws dat er een nieuwe Phantasy Star Online game zal kunnen komen en een nieuwe Sonic game. We zijn totaal verbaasd en kunnen helaas nog niets over de titels zeggen (ook niet wat Giant Egg is). Genoeg speculatie voer dus! Als het waar zou zijn, zouden de geruchten dat Sonic multiplatform gaat ook compleet fout zijn.

We hopen natuurlijk binnenkort meer informatie te krijgen. We houden je op de hoogte! Keep checkin'!

printversie

Door: Rob Koopman op 22-03-2003
over de prijsvraag van cubezone (voor Phuse :P )
[Nieuws] Over de GBA SP prijsvraag

Onze GBA SP prijsvraag zou officieel gisteren aflopen, maar door de serververhuizing heeft de CubeZone redactie besloten je nog wat langer de tijd te geven. Details hier...

Doordat CubeZone afgelopen donderdag en vrijdag niet tot zeer slecht bereikbaar is geweest, heb je ook je inzendingen voor de GBA SP prijsvraag niet meer naar ons kunnen sturen. Wij willen graag zo veel mogelijk mensen nog de gelegenheid geven om mee te doen, dus hebben we het volgende bepaald:

De inzenddatum van de prijsvraag wordt verlengd tot dinsdag 25 maart 15:00. Tot die tijd kunnen inzendingen naar het volgende, GEWIJZIGDE adres gezonden worden:

webmaster@zoneboard.nl

LET OP: Alle inzendingen die tot en met woensdagavond gestuurd zijn, hebben wij ontvangen. Alle inzendingen die vanaf donderdagochtend gestuurd zijn, moet je dus opnieuw mailen naar bovenstaand adres. Het adres is gewijzigd omdat er nog problemen zijn met CubeZone's mailserver.

We hopen dat iedereen hierdoor alsnog de gelegenheid krijgt om aan de prijsvraag mee te doen. Succes!

printversie

Door: Olivier de Neve op 22-03-2003

[ Voor 131% gewijzigd door Collaborator op 22-03-2003 14:47 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 22 March 2003 @ 14:36:
denk dat die korting alleen geld voor een klae GC.. weet niet zeker hoor

Die gratis sgame is één van de oudere games die nu 35/40 kosten
dat zou ik erg dom vinden, want wat heb je nou aan 50 euro korting als je er geen game bij krijgt?
dan ben je gewoon net zoveel geld kwijt als zonder die bon

met die bon wil mijn broer misschien nog wel een cube kopen, zonder die bon niet ( en dan natuurlijk wel een pakket met game he)

dan hebben we hier binnenkort misschien 3 cubes staan: bring on the LAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Discussies over de GBA kunnen in het daar voor gemaakte GBA draadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal iemand mij info kunnen geven over animal-crossing is dit een game voor de gamecube die je online kan spelen?? via gamecube online ding..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

uit :HGGCT: Het kleine Animal crossing trading subdraadje
Animal Crossing is de 'life-simulator' van Nintendo op de Gamecube. In AC heeft iedere speler een eigen dorpje waarin een aantal dieren leven. Jij leeft daar dus ook en de game is min of meer real-time. De game is alleen in Japan en de VS verkrijgbaar. Wil je hem hier in Europa spelen dan zul je of een NTSC Gamecube moeten aanschaffen of een Freeloader kopen en de game importeren of kopen bij de betere gamewinkel.

In AC heb je ook de mogelijkheid om door middel van codes itmes met elkaar uit te wisselen. Dit doe je bij Tom Nook (de eigenaar van de dorpswinkel).

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar speelt dat online af via de cube of moet je elkaar codes sturen.. want dan hoeft het voor mij niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 15:04:
[...]

ja maar speelt dat online af via de cube of moet je elkaar codes sturen.. want dan hoeft het voor mij niet meer :)
niet online helaas.. deel 2 waarschijnlijk wel :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 22 March 2003 @ 15:05:
[...]

niet online helaas.. deel 2 waarschijnlijk wel :)
Oke gaat die van me lijstje af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 22 March 2003 @ 14:42:
Discussies over de GBA kunnen in het daar voor gemaakte GBA draadje :)
Aah joh, een heel klein beetje offtopic moet toch wel kunnen :P
gaat hier bovendien meestal over de 50 euro korting op een gamecube die je bij de gba sp krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomaar even een tip:
Bij Bart Smit verkopen ze nu "Smuggler's Run" voor 15 euro'tjes!
Voor dat geld een hele leuke game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

beetje heeel oude nieuws :) ;)
maar Idd erg goedkoop.,. bijna iedereen iin dit topic heef them volgendsmij :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag werd de verleiding dan eindelijk te groot, was toch al vroeg op ivm F1, meteen daarna naar dixons (don't ask) gereden en een metroid pak gekocht...

Ik volg dit topic al een tijdje en over de kwaliteit van MP is geen woord gelogen, wat een superspel... Ik ben zeer onder de indruk, ga straks nog even mario sunshine huren, kijken of die de nare herinnering aan mario 64 kan doen vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 16:19:
Ik ben zeer onder de indruk, ga straks nog even mario sunshine huren, kijken of die de nare herinnering aan mario 64 kan doen vergeten!
SCHANDE :o

;)

Nja, ik vi/ond SM64 koeler dan SMS, hoor :)
Veel plezier met MP btw, ik ga em volgende week halen :9

Ohja, goede aankoop trouwens :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ik moet ook wat opbiechten. Na op internet de 4e review te hebben gelezen waar ze MP meer dan een 9.6 gaven heb ik 'm zojuist gekocht. De 250 sterren staan bij m'n catalogus erbij, ik ga nu 's spelen. MIJN review (en da's dus een hele kritische!! zelfs Phuse gaat dit goed lezen!) volgt vandaag nog! :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 16:19:
Vandaag werd de verleiding dan eindelijk te groot, was toch al vroeg op ivm F1, meteen daarna naar dixons (don't ask) gereden en een metroid pak gekocht...

Ik volg dit topic al een tijdje en over de kwaliteit van MP is geen woord gelogen, wat een superspel... Ik ben zeer onder de indruk, ga straks nog even mario sunshine huren, kijken of die de nare herinnering aan mario 64 kan doen vergeten!
Hmm wanneer ik binnenkort sms koop is dat juist met de hoop dat ie het sm64 gevoel weer wat terug kan brengen.
Dat was toch een super game voor die tijd? En nu nog steeds als je em nog niet hebt uitgespeeld tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 22 March 2003 @ 16:21:
[...]

SCHANDE :o

;)

Nja, ik vi/ond SM64 koeler dan SMS, hoor :)
Veel plezier met MP btw, ik ga em volgende week halen :9

Ohja, goede aankoop trouwens :D
Tja, mario 64 was opzich leuk maar ik heb een haat-liefdehaat verhouding met de n64 controller, die heeft eigenlijk voor gezorgd dat ik m'n n64 binnen no time weer had verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

? Damn zeg ik vond de n64 controller juist super :) Lekker met Z-trigger. Maargoed de cube controller is wel iets beter denk ik ja. De analoge c-stick voor analoog de camera bewegen bij games zoals zelda lijkt me erg goed. Maar ik mis de Z-trigger bij cube wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 22 March 2003 @ 16:37:
? Damn zeg ik vond de n64 controller juist super :) Lekker met Z-trigger. Maargoed de cube controller is wel iets beter denk ik ja. De analoge c-stick voor analoog de camera bewegen bij games zoals zelda lijkt me erg goed. Maar ik mis de Z-trigger bij cube wel hoor.
De cube controller is echt perfect, moet nog wel een beetje wennen aan die prominente a-knop en de aparte lay-out van de rest van de knoppen maar dat moet geen punt pijn.

Iemand nog adviezen voor leuke multiplayer spellen? Monkey Ball lijkt me bijv. erg leuk maar ik weet niet hoe de multiplayer opties daarvan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dat komt dan lekker slim over :) excuus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 16:48:
[...]

De cube controller is echt perfect, moet nog wel een beetje wennen aan die prominente a-knop en de aparte lay-out van de rest van de knoppen maar dat moet geen punt pijn.

Iemand nog adviezen voor leuke multiplayer spellen? Monkey Ball lijkt me bijv. erg leuk maar ik weet niet hoe de multiplayer opties daarvan zijn...
Super Smash Brothers Meleeeeee!!!!!

Nog steeds het beste multiplayer spel in mijn ogen. Er is tevens voor een player ook genoeg te doen, alhoewel veel anderen dat niet vinden. Al met al mijn beste spel van het jaar 2002. :) Gevolgd door REmake. Tevens vind ik MK: DA ook erg leuk.

Gisteren in MP, Fraagha oid verslagen. Na een tijdje de Speed Morph Ball gehaald. Ga ik dood :(. Heel dat pokke-eind overnieuw doen. :/ Maar voor MP heb ik dat natuurlijk wel over. :Y)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 16:48:
[...]
Monkey ball is gemaakt voor Multiplayer!!!!!!

Het is HET multiplayer spel!! beter als mario marty 4 en net iets beter als Smash bros melee :)
Monkey ball 1 kost meestal 35 euro
maar je kna beter Super Monkey ball 2 halen.. die heeft meer multiplayer minigames

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 22 maart 2003 @ 17:01:
[...]

Super Smash Brothers Meleeeeee!!!!!

Nog steeds het beste multiplayer spel in mijn ogen. Er is tevens voor een player ook genoeg te doen, alhoewel veel anderen dat niet vinden. Al met al mijn beste spel van het jaar 2002. :) Gevolgd door REmake. Tevens vind ik MK: DA ook erg leuk.

Gisteren in MP, Fraagha oid verslagen. Na een tijdje de Speed Morph Ball gehaald. Ga ik dood :(. Heel dat pokke-eind overnieuw doen. :/ Maar voor MP heb ik dat natuurlijk wel over. :Y)
Hmmm, SSBM lijkt me niet zo vreselijk leuk en qua vechtspellen hou ik het bij SC en Tekken4. Het gaat me vooral om de spellen die buiten de standaard genres vallen.
Monkey ball is gemaakt voor Multiplayer!!!!!!

Het is HET multiplayer spel!! beter als mario marty 4 en net iets beter als Smash bros melee
Monkey ball 1 kost meestal 35 euro
maar je kna beter Super Monkey ball 2 halen.. die heeft meer multiplayer minigames
Mooi, kijken of ik die ook meteen even kan huren, vanavond een rustig avondje thuis met m'n cube (vriendin mag evt ook wel komen :)).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 17:04:
[...]

Hmmm, SSBM lijkt me niet zo vreselijk leuk en qua vechtspellen hou ik het bij SC en Tekken4. Het gaat me vooral om de spellen die buiten de standaard genres vallen.
SSBM is een genre op zich hoor ;) Volgens mij is hij binnenkort zelfs te koop voor maar 30 Eurootjes. Maar huur hem eens, iedereen vindt dat spel leuk :) Phusebox uitgezonderd ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 22 March 2003 @ 17:06:
[...]

SSBM is een genre op zich hoor ;) Volgens mij is hij binnenkort zelfs te koop voor maar 30 Eurootjes. Maar huur hem eens, iedereen vindt dat spel leuk :) Phusebox uitgezonderd ;)
Ik kan me niet voorstellen dat ik SSBM leuker ga vinden dan een 'serieus' vechtspel maar wie weet, 5 oiros voor een paar dagen huren kan nooit kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Over ssbm gesproken. Heeft iedereen alle events gehaald? Ik ben nu bezig met lethal marathon. Event 36 ofzo. Maar daar moet je dus de finish halen op zo'n f-zero baan. Maar ik zie de finish niet eens voordat de tijd om is. ? Ik weet al wel dat je met springen sneller gaat :) Iemand tips voor deze event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

admiral schreef op 22 maart 2003 @ 17:30:
Over ssbm gesproken. Heeft iedereen alle events gehaald? Ik ben nu bezig met lethal marathon. Event 36 ofzo. Maar daar moet je dus de finish halen op zo'n f-zero baan. Maar ik zie de finish niet eens voordat de tijd om is. ? Ik weet al wel dat je met springen sneller gaat :) Iemand tips voor deze event?
Is dat niet die hele snelle? Je weet toch wel dat je met 2x maal rechts sneller loopt? Je moet gewoon telkens een "halte" (platform) overslaan. Dan moet ie zeker te halen zijn. En ja, hier zijn alle events gehaald. Niet alle trofeen though.

[ Voor 9% gewijzigd door GZ op 22-03-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

GolbeZeromus schreef op 22 maart 2003 @ 17:38:
[...]

Is dat niet die hele snelle. Je weet toch wel dat je met 2x maal rechts sneller loopt? Je moet gewoon telkens een "halte" (platform) overslaan. Dan moet ie zeker te halen zijn.
Dat is idd die snelle. Maar ik dacht dat je gelijk al in run mode was? Ik heb een paar keer 2 keer rechts gedrukt maar volgens mij gaat ie dan even "hard".

Hij gaat idd niet zo van "three, two, one, GO". Maar meer "tretoneGO" ;)
Maar zal zometeen nog es proberen met 2 keer rechts dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

SMB:M is een FPFFG

Four Player Fun Fighting Game

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Wooohooo Metroid roelt echt, gigantisch mooi & leuk.. zeldzame combinatie tegenwoordig :)
Heb net het Variasuit weten te bemachtigen.. echt een kutbeest zeg, die plant die je daarvoor moest mollen.. 4x opnieuw moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 22 maart 2003 @ 17:51:
Wooohooo Metroid roelt echt, gigantisch mooi & leuk.. zeldzame combinatie tegenwoordig :)
Heb net het Variasuit weten te bemachtigen.. echt een kutbeest zeg, die plant die je daarvoor moest mollen.. 4x opnieuw moeten doen :)
ik heb ook net de variasuit.
Ik had die plant in 1 keer verslagen. :)
Die vlammenwerpende paal, die was pas moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ssst, zijn mensen die nog niet zo ver zijn ;P

ga het maar over bazen hebben in dat SPOILER topic =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit ik heb het dan toch gedaan. Heb volgende week tentamens, maar ik heb ook Metroid gehaald! En helaas is het een superspel. Nou kan ik dus mijn tentamens wel vergeten :( Ik ga Retro Studios aanklagen. Ik eis een schadevergoeding als ik mijn jaar niet haal.

p.s: E-plaze in R'dam heeft ook veel leuke aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MP gaat bij mij gelukkig lekker snel. Ik hoef bij de grote vijanden niet meer uitzoeken hoe het moet dus schiet het lekker. Ik denk dat ik morgen wel even ver ben als dat ik was bij de US versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:07
Oef, dat Zelda pack ziet er vet uit! Al een richtprijs bekend? Hopelijk gaat tie net zo scherp als het Metroid Prime pack .... nog 2 maand om 210 euro bij elkaar te krijgen :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

spoilers graag in da andere topic :P ik heb MP nog niet, misschien over x aantal weken :)

enne euh, mokey ball 1 is echt wel leukerder dan 2 :D :D 2is niet meer zo echt moeilijk... minder ballanceren enzo.. tis meer op de play knop drukken e.d. 8)7 dan vind ik monkey ball 1 iig wel beter :D :D maar dat ben ik :/

dit topic gaat HARD ! straks als zelda komt,,... wow dan zal dit forum ook weer snel gaan.. ik moet echt steeds veel bij-lezen man ! \o/

veel mensen denken gamecueb - verliezaar (vs xdoos pz2) D8 UT NIET !!! :D hij schopt wreed kont en aars ! en het word steeds erger :D \o/ : D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
spaceboy schreef op 22 March 2003 @ 16:22:
Ik moet ook wat opbiechten. Na op internet de 4e review te hebben gelezen waar ze MP meer dan een 9.6 gaven heb ik 'm zojuist gekocht. De 250 sterren staan bij m'n catalogus erbij, ik ga nu 's spelen. MIJN review (en da's dus een hele kritische!! zelfs Phuse gaat dit goed lezen!) volgt vandaag nog! :)
overloper...
maar toegegeven ben wel blij dat ik zometeen van iemand die er net zo over dacht als mij ga horen wat ie er van vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dat topic wat ik gemaakt had is al gesloten =(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 22 March 2003 @ 19:22:
dat topic wat ik gemaakt had is al gesloten =(
als je goed had gelezen was dat alleen omdat je in het verkeerde forum zat:
je moet naar Spielerij: Vragen en Problemen (ofzoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Das jammer :'(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TAG_Speedy schreef op 22 March 2003 @ 18:55:
Oef, dat Zelda pack ziet er vet uit! Al een richtprijs bekend? Hopelijk gaat tie net zo scherp als het Metroid Prime pack .... nog 2 maand om 210 euro bij elkaar te krijgen :)
? 199...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

das mooi :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
NvE > zou je per direct willen stopppen met al die one-liners !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

En weer dicht :P

Volgens mij mag je dat topic nergens maken. Erg vreemd, want met Mario bijv. mocht het wel, en toen was de splitsing er ook al :?

Zit trouwens weer vast in Metroid :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MP rokt, maar nu gaat mijn aandacht op de GBA SP.

Ik heb nog nooit iets met de GC<->GBA link gedaan, dus als die er is ga ik lekker in AC en PSO mijn GBA uitptoberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ik meende trouwens eerder gehoord te hebben over een 2e metroid game op de cube. Heeft iemand daar (al meer) informatie over?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Crashman schreef op 22 maart 2003 @ 19:47:
Ik meende trouwens eerder gehoord te hebben over een 2e metroid game op de cube. Heeft iemand daar (al meer) informatie over?
Nope hij is idd wel aangekondigt. :) Retro Studios is er op dit moment alweer mee bezig en hij moet eind 2004 ofzo klaar zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat gaat dit topic hard, iedereen is in de ban van Metroid! :) Dat was ik al een tijdje maar momenteel is het Winning Eleven wat de klok slaat. Ben al naar een freeloader-save aan het zoeken maar no luck. :(

En trouwens WE6:FE zul je nooit in een europese versie zien, Sony heeft de exclusieve rechten op deze serie. Konami heeft wel gesprekken gehad met Sony om toch deze serie multiconsole te laten gaan in europa. Hopelijk komt daar snel wat uit. Totdie tijd vermaak ik me wel met deze versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oke. Hier issie dan. Mijn first impressions van Metroid Prime. Zoals bekend was ik nogal sceptisch en denk nog steeds dat FPS'en eigenlijk met muis moeten. Maar dankzij verveling en alleen maar perfecte reviews op internet heb ik 'm vandaag toch gekocht. Na 2 uur spelen mijn conclusie: toch wel topspel. Ik vind 'm in de verte vergelijkbaar met Half-Life. Het is niet echt een fast-shooter maar meer een explore-and-use-force-if-needed spel. Het ziet er alleen ERG gelikt uit, ziet er op sommige punten beter uit dan UT2003 op de pc. Die morph ball is een leuke vinding, maar heb 't nog niet echt nodig gehad behalve als "sleutel". Ik heb ook nog maar 1 "eindbaas" (?) gehad, die parasite queen. Ziet er erg wijs uit. Wat helemaal gaaf is, zijn kleine beestjes die op je scherm uiteenspatten en zodoende je visie bijna onmogelijk maken. ERG mooi gedaan. Nog niet zo fraai gezien op een pc of andere consolegame.

De besturing vind ik nogal zwaar shit, maar merk wel dat 't laatste halfuur al beter gaat dan 't begin. Komt neer op locken, strafen en killen. :) Op dit moment heb ik nog moeite om snel de lock te vinden. Ook het exploren (met een special vizier) is wat onhandig. Ook met het strafen lukt met het ontwijken van kogels nog niet zo goed (terwijl ik 't in UT aardig kan)...;) Zoals gezegd ziet het er in elk geval onovertroffen goed uit en 't voelt ook heel degelijk allemaal.

De link-functie zal ik morgen gaan proberen, moet dan nog effe Metroid Fusion op m'n linkkaartje flashen. Heb de link-kabel al getest tijdens Rayman 3 (cube<->gba), dat werkte helaas niet. Geen idee waarom, wellicht omdat 't niet de originele gba-game is.

Mijn first-impressie cijfer: 8.5, maar ik heb zo'n gevoel dat tijdens het spelen dit best naar een ruime 9.5 kan. Phuse: speciaal voor jou (sorry dat ik ben overgelopen trouwens, maar ja, verveling he?): ik weet niet of je nu direct naar de winkel moet hollen. Ik denk haast dat 't spel toch wel meer de moeite is dan ik eerst dacht, en ik schat de kans groot dat gedurend de komende uren/dagen ik steeds enthousiaster ga worden. :) Oh ja, klopt het dat ik nog op 0% explored zit na de parasite queen? (ik ging trouwens alsnog dood, na die queen gaat de boel ontploffen en ik kwam in een kamertje zonder uitgang die open wilde, AAARGH!)

OH JA! En doe je 't niet voor MP, dan doe je 't voor de 250 sterren voor je Nintendo catalogus! :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 22 March 2003 @ 20:11:
Oh ja, klopt het dat ik nog op 0% explored zit na de parasite queen? (ik ging trouwens alsnog dood, na die queen gaat de boel ontploffen en ik kwam in een kamertje zonder uitgang die open wilde, AAARGH!)

OH JA! En doe je 't niet voor MP, dan doe je 't voor de 250 sterren voor je Nintendo catalogus! :D
Ja, volgens mij begint het spel pas echt daarna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het voor de sterren doet koop dan zo'n game voor 40 euro met sterren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb gisteren Metroid Prime geregistreerd op Nintendo VIP, maar nu heb ik het volgende probleem:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/sterren.jpg

Zoals je ziet, staat er links wel dat ik MP geregistreerd heb, maar er staat aan de rechterkant nix van.. dus ik kan ook geen achtergronden etc kiezen.. Is dat bij de rest van jullie ook zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Hoe zit dat met die sterren en Nintendo catalogus?

Heb ik te lang onder mijn steen gezeten?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
blakez schreef op 22 March 2003 @ 20:47:
Ik heb gisteren Metroid Prime geregistreerd op Nintendo VIP, maar nu heb ik het volgende probleem:

[afbeelding]

Zoals je ziet, staat er links wel dat ik MP geregistreerd heb, maar er staat aan de rechterkant nix van.. dus ik kan ook geen achtergronden etc kiezen.. Is dat bij de rest van jullie ook zo? :?
Ik heb ook zoiets. BIJ Eternal Darkness bij mij wasset andersom. Met als resultaat dat ik GEEN sterren heb gekregen. Ik heb ook al 300x gebeld maar het helemaal oplossen lukt niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat probleem met ED ook gehad gewoon een aardig mailtje sturen en het wordt geregeld....
Maar dat bij MP komt denk dat ze gewoon misschien nog geen spullen hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 10:36
blakez schreef op 22 March 2003 @ 20:47:

[afbeelding]

ik heb alleen nog mp erin staan en die zie ik idd ook niet aan de rechter kant.

je bent btw al aardig opweg naar de gba! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

blakez schreef op 22 maart 2003 @ 20:47:

[afbeelding]

Ja. Toen ik 't nummer had ingetikt stond er iets van "KIJK NU WAT ER IN JE SCHATKIST ZIT!!!" (waren stuk of 6 goodies) Maar heb 'tzelfde als jou. Die fuck-kist is hartstikke leeg. Nou ja, die background zal me toch aan m'n anus oxyderen, maar 't klopt niet echt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 21:16:
Maar dat bij MP komt denk dat ze gewoon misschien nog geen spullen hebben :?
Dat is het iig niet want ik heb ze er wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat die code om extra sterren te krijgen niet bij elk spel zit?
Ik heb bijvoorbeeld RE,Starwars RS,Luigi's Mansion maar daar zat niks bij.. (bij SSBM weer wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

stink, nou zit ik zelf vast in metroid prime =\

heb alles wat ik al ken nu 2x doorgelopen, maar vind nog niets.. aan een 3e keer beginnen dan maar =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 21:49:
Klopt het dat die code om extra sterren te krijgen niet bij elk spel zit?
Ik heb bijvoorbeeld RE,Starwars RS,Luigi's Mansion maar daar zat niks bij.. (bij SSBM weer wel)
ze zitten bij alle echte Nintendo spellen

soms worden ze wel eens gejat uit het doosje in de winkel
dat had ik met Eternal Darkness :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
toch denk ik dat MP niks voor mij is

als ik locken en strafen hoor krijg ik al braakneigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Phusebox schreef op 22 maart 2003 @ 22:47:
toch denk ik dat MP niks voor mij is

als ik locken en strafen hoor krijg ik al braakneigingen
En Zelda OoT dan? Die had dat toch ook? :)
Of vond je die ook niet leuk?

En TWW heeft t toch ook? :)
Ga je die ook niet spelen?
Dan mis je toch wel een paar van de leukste spellen voor de cube, niet?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 22 maart 2003 @ 16:22:
Waaaat waarom heb jij wel een VIP-code :? :( :( :(
Heel veel mensen hadden die niet, check dit topic en het forum van Nintendo.nl (jaja nintendo-europe.com bullshit). Ik heb er dus ook geen, dus ook geen wallpaper voor mij :(

edit:
Mijne was dus ook gesealed toen ie uit de winkel kwam, ligt het dus ook niet aan. Verder vind ik Metroid een ietsiepietsie tegenvallen, ik bedoel is dit nou waar we allemaal zo lang op gewacht hebben :? :/
Misschien dat het nog leuker wordt (heb net Morphball moet ik bekennen), maar tot nu toe is het allemaal nogal rechttoe, rechtaan... Net als Starfox, dat was ook zo gehyped door Rare, maar bleek een absoluut misbaksel. Ik had de hele tijd een deja-vu gevoel bij het spelen...
Nou dat heb ik niet bij MP maar wat is er nu zo revolutionair aan?? OK onderdelen als de grapple beam zijn wel leuk, maar de bossfights zijn tot nu toe simpel en herhalend, de vijanden wel divers maar non-bedreigend...
Ook raak ik soms in de op elkaar lijkende omgevingen de weg kwijt... Het is niet altijd duidelijk wat je moet doen vind ik.
OK het is een adventure maar ik lees juist overal dat je nooit het idee hebt van "wat moet ik nou in godsnaam weer doen", en dat had ik toch net iets teveel... Morgen weer spelen, misschien is het gewoon het eerste uurtje wat minder.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

ik heb ook net morphball, maar volgens mij is dat zelfs nog 00%, het is dus nog het begin:P misschien dat t nu wel 1% is hoor:P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

uhm, als ie gesealed was (die nintendo seal) dan zat ie er dus echt wel bij he, misschien heb je er over heen gekeken doordat ie nu een andere kleur is (donker paars/zwart) en niet die normale paarse kleur ?

hihi, net even geregistreerd (ben btw ook verder, zag (zoals altijd) een klein dingetje over het hoofd ergens in een hoekje van een kamer) wel irri, want dat kan soms uur of 2 extra rondlopen zijn (maar dan vind je wel meer energy packs/extra missiles =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

yamAUchi schreef op 22 March 2003 @ 23:53:
uhm, als ie gesealed was (die nintendo seal) dan zat ie er dus echt wel bij he, misschien heb je er over heen gekeken doordat ie nu een andere kleur is (donker paars/zwart) en niet die normale paarse kleur ?
Meer mensen hebben een gesealde Metroid Prime Zonder VIP code.. blijkbaar een foutje in de fabriek :)
hihi, net even geregistreerd (ben btw ook verder, zag (zoals altijd) een klein dingetje over het hoofd ergens in een hoekje van een kamer) wel irri, want dat kan soms uur of 2 extra rondlopen zijn (maar dan vind je wel meer energy packs/extra missiles =)
Ik had ook in Phantasy star zoiets.. loop ik de hele tijd rondjes om een deurtje.. en ik maar denken da ik daar van daan kwam :D dus ik d8 ''fuck it ik ga weer terug naar de poineer 2'' loop in erdoor.. ''hé dit zocht ik!!!''
ondertussen had ik al veel monogrinders en geld gevonden én een level omhoog gegaan 8) dus zo erg vond ik het niet.. het was niet voor niks :)

[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 23-03-2003 00:09 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
brrrr MP blijft gewoon onnatuurlijk goed, shit he wat is dit spel groot trouwens =\ ik had veel verwacht maar dit is toch echt de utltieme :gameervaring" ooit

ben op 31% btw 6:30 "gameuuren" :7

edit: kom er trouwens nu pas achter dat ik nog niet gegeten hebt 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 23-03-2003 00:22 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

blakez schreef op 22 maart 2003 @ 20:47:

[afbeelding]

dat heb ik oook ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
die schaten zijn nog niet klaar ofzo 8)7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maandag effe naar de stad met 170 euro eens kijken wat ze hebben :)

eens kijken

- Time Splitters 2
- Resident Evil 0
- Smugglers Run :) 15 euro
- MP als die niet uitverkocht is

en voor de rest zie ik het wel.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

cubezone.nl nieuws:
Nieuws] Metal Gear Solid exclusief?!

Hoewel iedereen het als een zekerheid zag dat MGS in ieder geval ook op de PS2 uit zou blijven komen, lijkt dit nu niet 100% zeker meer...

Een tijdje geleden meldde Miyamoto tijdens zijn tripje door Europa dat Nintendo samen met Konami werkt aan een Metal Gear Solid game. We wisten toen nog niet precies wat hij hiermee bedoelde. Zou er een port komen van een ouder Metal Gear Solid spel, of net als bij Final Fantasy Crystal Chronicles een losstaande, maar toch aan de serie gerelateerde game? Nu staat er in het officiële Franse Nintendo magazine een stukje over Miyamoto's bezoek aan Parijs...

In dit stukje staat, dat Miyamoto heeft gezegd dat hij op Metal Gear Solid 4 doelde en dat die game alleen op de GameCube uit zal komen! Hoe het dan zit met MGS3 weten we niet, want die zou juist aankomende E3 voor het eerst getoond worden. Ziet dit Franse blad Substance als het derde deel uit de serie, of komt er eerst nog een PS2-spel uit de reeks uit? Ook komt er 'een remake van één van de twee eerdere Metal Gear Solids'. Dat wordt dus een port van Substance, dat net uit is voor Xbox en PS2, óf een Resident Evil-achtige remake van het origineel, dat op de PSX uitkwam.

We weten niet of we voor de volle honderd procent op het officiële Franse Nintendo blad kunnen vertrouwen, maar als het officieel is zal het wel geen rare geruchten plaatsen. Echter kunnen fouten natuurlijk voorkomen, en volgens Franse gamesite Newtechnix maakt dit blad wel vaker foutjes. We zullen dus toch af moeten wachten tot waarschijnlijk pas de E3, maar het is in ieder geval fijn om weer eens wat te horen van MGS op de Cube!
[Nieuws] Radio Zelda

Kun jij niet wachten totdat je eindelijk de volledige soundtrack van The Legend of Zelda kunt horen? Dan hebben we een oplossing voor je!

3 mei komt The Legend of Zelda: The Wind Waker pas uit in Europa. Veel mensen zijn al benieuwd naar de muzikale invulling van het spel, maar kunnen hier nog niet naar luisteren omdat ze de game nog niet hebben.

Gelukkig hebben we een oplossing voor die mensen gevonden. De volledige The Legend of Zelda: The Wind Waker soundtrack, bestaande uit 130 tracks, is online gezet. Als je er naar wilt luisteren, moet je op onderstaande link klikken. Veel luisterplezier!

klik hier voor radio zelda: http://www.live365.com/stations/163792
Metal gear GC exclusive zou ik wel heel leuk vinden maar ik geloof er niks van.

Die zelda radio is echt vet.. al die tunes uit TWW _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik wil MP ook wel eens een kans geven
maar een 60 euro kans is me te duur
en ruilen is altijd shit, want je kunt geen tegoedbon of geld terug krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

bij bartsmit krijg je dan 6x 10 euro cadeaubonnen ofzo, kan je later nog een spel halen.
als je em wil inruilen dan:P

[ Voor 15% gewijzigd door DeppOx op 23-03-2003 13:05 ]

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 23 March 2003 @ 13:01:
hmm ik wil MP ook wel eens een kans geven
maar een 60 euro kans is me te duur
en ruilen is altijd shit, want je kunt geen tegoedbon of geld terug krijgen...
Moet je bij de nedgame kopen krijg je altijd een tegoedbon als het niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 13:07:
[...]

Moet je bij de nedgame kopen krijg je altijd een tegoedbon als het niet bevalt.
tja en nedgame ligt vast niet in de buurt van sittard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 23 March 2003 @ 13:09:
[...]

geen FRS in de buurt?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
evilpin0 schreef op 22 maart 2003 @ 12:22:
weet iemand wat je in de chozo ice tempel met doen? [MP] 8)7
Ik weet niet of je het al opgelost hebt maar hier het antwoord :

Je moet daar eerst helemaal naar boven gaan. Als je bovenaan bent dan zie je voor je zo'n standbeeld staan onder het ijs.
Als je links en rechts kijkt dan zitten daar gaten in zoals
|_
_|

Als je één van deze gaten opblaast dmv je rakket ( Y ) dan zal er in één van de vier gaten een opening verschijnen. Verander dan in bal modes en spring met de bal in het gat ( dmv een bom neer te leggen ). Als je in het gat zit plaats je weer een bom, en het hek zal open gaan

Trouwens voor mensen die moeite hebben met de parasite queen 7(8)7, heb ik hier een filmpje staan hoe je die makkelijk kan verslaan zonder dat je geraakt wordt ( en in 30 sec :P ).
Metroid prime filmpje Parasite Queen

Ik heb ook een eerste 19min van het spel gemaakt, maarja 60 mb :X
Dus dat gaat niet lukken. ;)

Trouwens over de party die volgende week gepland staat.
Moeten Phusebox en Yohann!s, nog van zich laten horen of ze wel of niet komen.
Als je niet voor a.s. dinsdag reageerd op de party site, dan geven we ruimte voor andere personen zodat ook hun kans hebben om te komen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Als iemand die MP desktop weet te bemachtigen, kan hij hem dan ergens uploaden? Is waarschijnlijk foeilelijk maar die moet ik wel hebben natuurlijk :P

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Eurogamers MP review, gelardeerd met lofuitingen. Zo mag ik het graag zien!

10/10 & 9/10

Hier een stukje over de controls:
The controls are also superb too, managing to make the most of the GameCube's pad, with a configuration that feels natural within minutes. At first, having to click the R button to look around feels like an unnecessary annoyance, but Retro has come up with a system that is not only different from its many peers, but in some respects is an improvement. The lock on system allows you to engage in some pretty hardcore fire fights, always giving you the impression that you're in control; and the ability to circle strafe, and dash, around your target makes combat entertaining, and never at any stage a chore. Sure, the boss fights can be a massive challenge, but you get there in the end, and like the rest of the game, the learning curve is very well judged.
Na 6x achter elkaar uitspelen denk ik dat dit control scheme MP een beter spel maakt dan Dual Analog of zelfs Mouse/Keyboard. <-- Zegt een die hard PC FPS speler!

En nog wat random lyrische quotes:
[..]the game's consistently alluring visuals are an equally important incentive to continue. They've been lavished much attention by gamers, journalists and even developers the world over, but it isn't until you experience the game for yourself that the hype makes sense.
There are a million and one awe-inspiring moments saturated with detail waiting to be uncovered in Metroid Prime. Each new area is like an art exhibit, from the summery, creeper-ensnared temple ruins, with dusty, crumbling masonry and bubbling Phazon lakes, to the lava-soaked, hazy Magmoor Caverns, so hot they require suit upgrades just to access, and the snowy canyons of Phendrana Drifts.
And the creatures of Tallon IV, both alien and indigenous, are varyingly rendered and each unique. Hornet-like buzzing nasties beat their wings and zip from the sky when clobbered; the mechanised Space Pirates go berserk when electrified by your Wave Beam, and as for the bosses...
If there's a more beautiful game on Nintendo's console, then we haven't seen it, and if there's a better realisation of a sci-fi fantasy in gaming, we want to hear about it. It's a 3D update that relishes its 2D, cartoon past, and has had a comparable effect on us to that of Doom when we first played the shareware version all those years ago. No exaggeration.
When it comes to Metroid Prime, however, I think it's an easier job than explaining Soul Calibur's undying attraction, or the magic behind Ocarina of Time. Simply put, no game has ever been so complete, adorned with so much beauty, and at the same time employed familiar aspects of multiple genres with such seamless belonging. It's a game awash with variety, and yet nothing feels out of place.
[...]it's a game so mesmerising that it has stirred emotion in even the curmudgeonliest of games writers. It's as if every gamer with a copy of Word and an import Cube has tried to say something new, inspirational or memorable about a game which came out of nowhere and hit every single one of the right buttons. It's a game that's inspiring increasingly breathless masturbation of the world's vocabulary, and if it's good enough to remind us - the surly, anal, tempestuous critics - why we got into games writing in the first place, then that's a pretty flattering compliment, and should tell you all you need to know.
The sense of awe and wonder in the world of Metroid Prime is a feeling we've not had since the days of Half Life and the original Unreal. Scanning artefacts and creatures gradually gives you an insight into how this planet ended up in this state, and builds a narrative in an intelligent and almost subliminal way. It won't be to everyone's taste, and maybe the thought of wading through endless notes strikes you as a tad dull. Sometimes it is; sometimes you just long for a cut scene to tell the story in a more movie-esque, coherent sense, but in other ways the piecing together of scraps of information makes you feel like it's your discovery - your reward for looking in every nook and cranny.
Perhaps the strongest point of Metroid Prime is the way the upgrade system works. Almost everything you achieve in the game is rewarded with a new weapon, or upgrade, suddenly offering you the chance to go back to out of reach areas of old levels to scour for new sections and even more upgrades. The carrot and stick design works a treat, and even 15 hours in you'll barely be scratching the surface, desperate to claim the next unknown upgrade. Once you're fairly well equipped, it really begins to sink in how cleverly designed the levels are. However out of reach or inaccessible certain sections look, you know that you'll have the ability to reach them at some point. There's a massive amount of satisfaction for your unflinching efforts, and all the while displayed with a level of detail bordering on perfection.
the bottom line is Metroid Prime is a landmark next generation title and builds itself into one of the best games we've ever seen. The true mark of its genius is that even when it annoys the hell out of you, the compulsion to keep on playing never wanes. The punishment-reward relationship is ever present, (and arguably has too much of the former and not enough of the latter at times) but the more you play it, the more abilities you unlock, and the more satisfying the game becomes. Would we buy a GameCube to play it? At the crazy prices doing the rounds at the moment it would criminal not to. Patience is a virtue; buy Metroid Prime and be virtuous.
Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 23:06:
Verder vind ik Metroid een ietsiepietsie tegenvallen, ik bedoel is dit nou waar we allemaal zo lang op gewacht hebben :? :/
Heb je hints aan staan toevallig? Nogal wiedes dat het dan rechttoe rechtaan is en je niet denkt 'wat moet ik nu HEELP WAS D³ HIER MAAR' ;) 8)7

Morph Ball net gekregen zeg je en je noemt de Grapple Beam al. Die heb je dan nog helemaal niet dus kun je er moeilijk over oordelen :) Grapple Beam is overigens niks revolutionars, ik had al een Grapple in Quake2 (en in voorgaande Metroids natuurlijk).

Bossfights makkelijk? Je hebt nog maar *denkt* 2 MINIBOSSES gehad na de Parasite Queen die helemaal niets voorstellen tov de andere bossfights. Learning Curve noemen ze dat.

Vijanden non-bedreigend, nogmaals je bent net begonnen. Misschien was het je niet opgevallen maar het zijn eigenlijk gewoon de creatures die daar wonen en niet echt 'vijanden'. Als je echt boze mennekes tegenkomt piep je wel anders! :P

Dat gezegd hebbende vond ik het spel ineens 3x zo leuk worden na het verkrijgen van de Space Jump. * Dyxtra is jump freak B)
Elroy schreef op 23 March 2003 @ 13:23:
Trouwens voor mensen die moeite hebben met de parasite queen 7(8)7, heb ik hier een filmpje staan hoe je die makkelijk kan verslaan zonder dat je geraakt wordt ( en in 30 sec :P ).
Metroid prime filmpje Parasite Queen
30sec is heeeel lang hoor :D

[ Voor 5% gewijzigd door Dyxtra op 23-03-2003 13:38 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Eindelijk de Space Boots gehaald. Moest daarvoor wel een stukje op GameFaqs lezen, want ik kwam er echt niet meer uit. Moest ik toch verder waar ik al een half uur had geprobeerd te komen, omdat ik dacht dat er toch niets meer zat daar mar weer weggegaan.

Anyway, net tegen de Sleegoth gevochten, maar niet dood gekregen. Zo nog maar eens proberen. :)

Edit: Zo, net nogmaals gedaan en beessie is afgemaakt. Tralalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa :) ....... Acquired :)

[ Voor 15% gewijzigd door GZ op 23-03-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik krijg net die newsletter van the big N binnen en daar staat zo in van Metroid Prime windows omgeving enz maar ik ken die nergens vinden, waar ken ik uhm krijgen?

BTW nu 970 sterren ...
Phusebox schreef op 23 March 2003 @ 13:09:
[...]

Gamecity in Sittard kan je spel spelen en als je dat spel niet leuk vindt krijg je een tegoed maar daar gaat dan € 5 af. Is iets duurder als huren.

PS in Sittard bij Broadway videotheek ken je ook games huren. Ook voor je doos.

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 23-03-2003 14:58 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 23 maart 2003 @ 14:58:
Ik krijg net die newsletter van the big N binnen en daar staat zo in van Metroid Prime windows omgeving enz maar ik ken die nergens vinden, waar ken ik uhm krijgen?

[...]

Gamecity in Sittard kan je spel spelen en als je dat spel niet leuk vindt krijg je een tegoed maar daar gaat dan € 5 af. Is iets duurder als huren.

PS in Sittard bij Broadway videotheek ken je ook games huren. Ook voor je doos.
waar ligt die Broadway dan?

en bij gamecity spelen?
hmm heb daar nog nooit een spel kunnen/mogen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Phusebox schreef op 23 March 2003 @ 14:59:
[...]

waar ligt die Broadway dan?

en bij gamecity spelen?
hmm heb daar nog nooit een spel kunnen/mogen spelen
weet je het oude Fortuna stadion te liggen? Daar ligt nu allemaal nieuwbouw.

Je komt dan van het zwembad af richting het centrum/Serviam dan heb je links een Shell tankstation liggen. Ga je die in (richting oud Fartuna stadion). Dan heb je links die nieuwbouwwijk liggen dan ga je rechts af. Is richting een shoarma tent, friture en een videotheek.

Gamecity spel kopen.
A ) Houden
B ) Terugbrengen als je het niet leuk vindt.

PS ik heb nu een GameCube Desktop Theme op me PC staan en ik moet zeggen hij is best wel mooi...

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 23-03-2003 15:10 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By IGN.com

Playtest: The Game Boy Player

IGN tries out GBA games on the big screen. Pics and videos included.
2003-03-21

At last, a means of playing GBA games on your TV. With a huge army of RPGs, strategy titles and... well, just plain good games of all variety, the GBA was screaming for a means of connection to the big screen, and Nintendo has delivered with the Japanese release of the Game Boy Player earlier today in Japan. IGN picked up the unit and has been putting it through the paces with Metriods, Sakuras, Final Fantasies and Warios.
Included with the 4500 yen package is a start-up disk, an instruction manual and the unit itself, available in all the colors Nintendo has made available for the GameCube (purple seems to be a bit hard to find due to the abundance of systems of that color). The device is attached below the GCN unit, interfacing with the system's high-speed port. Your modem stays in place exactly where it is. Game cartridges are inserted face down into a slot on the front. To remove a game, you pull on an eject lever on the unit's right side, and the game shoots out (with a surprising amount of force).

To play a game from Nintendo's lineup of GBA, GB Color and GB titles, you must have the startup disk inserted in the GCN disk tray. Once powered up, and following the standard GCN logo, the GBA startup screen appears in a window, just as it would on an actual GBA unit. From there, everything works like normal, except you're playing through your television and through your GCN controller. The D-pad, L/R triggers and A/B buttons on your GCN controller take the place of the similar GBA buttons with the Y and X buttons being used, by default, for the select button.

At any point during play, you can press the Z button to bring up an options menu that allows you to change settings such as softness of the display (three levels), the background (twelve available by default), controller (switch the L/R and select buttons), and screen size (large and small). You have to pull up this interface and select an appropriate option when switching cartridges, or the software will get mad at you and force you to restart the GameCube.

So how do GBA games perform on the big screen? We put the unit to the test using a few sample titles. The first thing we noticed is that the large screen-size option, which makes the games come close to filling the horizontal expanse of the screen, also makes pixels become far too apparent. The small screen-size option is the way to go for the cleanest display, and it's actually not that bad in terms of size.
Outside of screen size, GBA games look a lot more detailed running through the television. Tiny details that aren't noticeable even on the GBA-SP become noticeable through the big screen. This was especially apparent in some of Metroid Fusion's darker environments. The same goes for sound -- we were able to hear a greater variety of instruments through our stereo system than when playing through the regular GBA alone.

Final Fantasy Tactics Advance is an interesting case, as Square has included an option to optimize the game's visual display for the television. Playing the game without this option on for the game is pretty hard on the eyes, as color bleed is very apparent. Turn on the television option, though, and the colors loose some of their intensity and everything is fine. While color intensity issues are less apparent in other titles, we hope all games include a feature like this in the future.

Those expecting SNES quality visuals will be disappointed with this device. GBA games, when running through a television, still look for the most part like GBA games, complete with large visible pixels. Don't expect this device to turn your portable collection into a set of home games that rival the best of the 16-bit era. You may also find yourself disappointed with how low tech the sound coming out of the GBA really is upon closer inspection. Where's Sony's sound chip technology when you need it, eh?

In addition to the GB Player, we also picked up the Hori Digital Controller for the GameCube, a cheap (around $10 US) digital pad shaped like the SNES pad but with a face button layout similar to that of the GameCube. While GBA games play just fine through the regular GCN controller (even with the small D-pad), we'd suggest anyone who picks up the GB Player also grab a hold of one of these. The controller's construction feels a bit hollow, but it's no worse than the SNES pad Nintendo bundled with its SNES rerelease some years back.

To be honest, the strong performance of the Game Boy Advance SP has made us just about forget the idea of playing GBA games on a television. However, with such a strong library of lengthy games, we're certain that many players use their GBA in the home as much as on the road. If that's the case, you may want to pick up the GB Player when it arrives in America.

-- Anoop Gantayat, Contributor

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Waarschijnlijk zal de box van Zelda TWW + Platinum gamecube er zo uit gaan zien (plaatje van de duitse versie):

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/SuperMario/200303/1048365951_0.jpg

Ik zit eens even naar die Zelda radio te luisteren en daar komen echt fantastische tunes voorbij.. _/-\o_ Metroid Prime is al een hele ervaring, maar Zelda gaat daar volgens mij nog eens een schepje bovenop doen! :9

Nog effe een vraagje over Metroid Prime.. Ik zit nu op 12% en ik heb 04:04 uur gespeeld.. M'n items staan op 12% en scans staat op 29%.. Zijn die eerste twee (12%) dan hetzelfde of stellen ze beide iets anders voor? En wat houdt dat scan nu precies in? Je hoeft toch niet 100% scan te hebben om het spel rond te spelen ofzo? Dacht dat ik eens zoiets gelezen had.. :?

[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 23-03-2003 16:06 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.