Het Grote Gamecube Topic Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.082 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

SJEZUSSSSSSSSSS!! Je volgt het topic 1 dag niet... en gelijk 15 pagina's erbij!
Komt door MP waarschijnlijk. Inmiddels heb ik em ook! En het geef mij dus echt GEEN gevoel van FPS.. meer het gevoel van Adventure! Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gele is voor het beeld ;)

Maar beter koop je een kabel die te vergelijken is met de Advanced Scart kabel van de Xbox, heb je waarschijnlijk ook nog beter beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

Ja ok maar daar heeft ik nu geen centjes ff voor ...

maar wat moet ik nu in de versterker douwen om beeld & geluid te krijgen? geluid gaat wel maar ik krijg dus geen beeld.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 11:48
De gele plug stop je in je tv met een scart-convertor (of rechtstreeks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:52
Deddiekoel schreef op 21 March 2003 @ 14:47:
[...]

kHeb trouwens net de GBA SP besteld bij DVDboxoffice. Hij komt daar de 23e uit en kost 110 euro!

Als ze hem niet snel versturen dan cancel ik hem wel weer. Ik loop bij hun alleen de kortingsbon van 50 euro mis, maar daar maal ik niet om. Ik heb nu wel de silvere versie en niet de zwarte (die matched met mijn Cube), maar dat vind ik ook helemaal niet erg!
ehm tja en wist je dat je voor consoles wel invoerrechten en extra verzendkosten moet betalen...

hij komt komende vrijdag hier uit dus ik zou hem gewoon hier kopen als ik jou was

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 21-03-2003 16:12 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
HIValicious schreef op 21 maart 2003 @ 16:07:

maar wat moet ik nu in de versterker douwen om beeld & geluid te krijgen? geluid gaat wel maar ik krijg dus geen beeld.
Dolby Pro Logic II is gecodeert in het stereo signaal. Dus heb je aan die 2 draadjes (rood/wit) voldoende. Hoe dit allemaal wordt doorgestuurd maakt niets uit in feite. Of je sluit die 2 kabeltjes direct aan op je receiver of je doet het via je TV (als die een aparte stereo uitgang heeft), dan kun je namelijk ook de RGB kabel gebruiken en heb je meteen beter beeld. Ik gebruik die laatste manier ook alleen ondersteunt mijn receiver geen DPL2 alleen DPL1!
Phusebox schreef op 21 March 2003 @ 16:11:
[...]

ehm tja en wist je dat je voor consoles wel invoerrechten en extra verzendkosten moet betalen...

hij komt komende vrijdag hier uit dus ik zou hem gewoon hier kopen als ik jou was
Koop ik hier de GBA SP koop jij MP ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Jesus... dat iemand speciaal een us GBA SP koopt omdat ie dan 30 euro goekoper is en ie uhm dan nog later ook heeft... 8)7

Rare mensen die Hollanders

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Damn je bent ff een dagje naar school je komt thuis 8 pagina's erbij.
Kunt wel merken dat MP hier de oorzaak van is.
En ik heb hem lekker niiieeeet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80600

[quote]HIValicious schreef op 21 March 2003 @ 16:07:
quote]

Je zou ook deze cheapo scart kabel kunnen kopen.
Ik heb die ook en hij werkt prima en er zitten extra aansluitingen op waarmee je makkelijk je vesterker erop aan kan sluiten.

http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=390033

mmm.... die link werkt niet helemaal 100 % nouja het is in elk geval de RGB Scart Cable Pro van SUN. Staat bij gamecube --> Accessoires

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 80600 op 21-03-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 21 maart 2003 @ 16:17:
[...]

Dolby Pro Logic II is gecodeert in het stereo signaal. Dus heb je aan die 2 draadjes (rood/wit) voldoende. Hoe dit allemaal wordt doorgestuurd maakt niets uit in feite. Of je sluit die 2 kabeltjes direct aan op je receiver of je doet het via je TV (als die een aparte stereo uitgang heeft), dan kun je namelijk ook de RGB kabel gebruiken en heb je meteen beter beeld. Ik gebruik die laatste manier ook alleen ondersteunt mijn receiver geen DPL2 alleen DPL1!

[...]

Koop ik hier de GBA SP koop jij MP ;)
weet je zeker dat het signaal behouden wordt als het door de tv gaat?
vroeg ik me namelijk af... wil ook een surround setje kopen

en neeeee ik koop geen mp... hou nou es op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wAizz schreef op 21 March 2003 @ 16:10:
De gele plug stop je in je tv met een scart-convertor (of rechtstreeks)
dus ik moet rood en wit in de reciever doen en dan met die scart plug alleen de gele in de tv doen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Phusebox schreef op 21 March 2003 @ 16:48:
[...]

weet je zeker dat het signaal behouden wordt als het door de tv gaat?
vroeg ik me namelijk af... wil ook een surround setje kopen

en neeeee ik koop geen mp... hou nou es op ;)
Nou phuse je hebt geluk, ik heb dat ook getest tijdens de kabel test :)
Jammer genoeg verlies je een deel van het signaal als het door de tv heen gaat.
Ik heb hem een keer direct van cube op decoder aangesloten en dat gaf gewoon een heel ander soort geluid.

Als het geluid door de tv gaat naar de cube dan wordt het signaal ook beinvloed door de instellingen van de tv. Als ik het via de tv liet gaan dan had ik er veel meer bass inzitten dan als ik het rechtstreeks deed.
dus ik moet rood en wit in de reciever doen en dan met die scart plug alleen de gele in de tv doen?
Yep dat klopt.
Rood/wit = geluid en geel = beeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Elroy op 21-03-2003 16:55 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

originele RGB kabel is dat niet beter?

een wavebird aan te raden met MP omdat ie geen rumble heeft?

wat is de goedkoopste site om spellen van te kopen (PAL)?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
jezus wat gaat dit topic fucking sloom zeg.
misschien kan d3 ook nog ff wat stats zetten over hoe snel de topics zijn gegaan :)

enne... phuse, ben jij qua vriendin net zo kieskeurig als met spellen? want dan moet dat vrouwtje van jou wel een enorm lekker en leuk mokkel zijn... PICS!!! :D

deze arme sloeber gaat weer verder mario-en bij gebrek aan cash voor prime ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Jaja, nog minder dan een week en dan Zelda, hopleijk wordt ie dezelfde dag nog verstuurd :)

Dan mijn Platinum Wavebird nog :P Hopelijk krijg ik hem morgen of begin volgende week :)
schnumi schreef op 21 March 2003 @ 11:43:
[...]

Ben benieuwt idd. Ik hoop ook zo snel mogelijk. :*)
Jij bent nog afhankelijk van een andere factor :P

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 21-03-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 05-07 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

Hmm laatst eindelijk m'n s-video kabel van psxshop binnen gekregen, ongeveer 6 weken nadat ik em besteld had :P Maargoed, ik dus decube met de kabel op een s-video ingang aansluiten op de tv. Hmm beeld grijs, ofwel zwart wit enzo.
Dat was niet de bedoeling. Nu had ik al ontdekt met mijn video out van m'n pc dat als ik een film ging kijken op de tv dat het beeld dan grijs was bij ntsc s-video. Hoewel, soms was het wel eventjes kleur, maar dan met een bagger kwaliteit en sprong ie even later zo weer op grijs.
Dus tja dat zal dan ook wel met de cube zo zijn, dat ie grijs is bij s-video ntsc.

Ik vandaag zo'n scart blokje gekocht met een s-video ingang erbij. Dus dat scart blokje op een scart ingang en daar dan weer de s-video kabel van de cube op.
Hmm nu krijg ik dus wel kleur maar slecht beeld. Het beeld lijkt steeds te flikkeren en de lijntjes zijn overlopend. Kortom het sucked dus gewoon. Met tv-out op het scart blokje krijg ik gewoon weer grijs.

Tevens heb ik ontdekt dat als de tv op ntsc mode staat dat de bovenste 5 beeldlijntjes allerlei kleuren gaan flikkeren.
Dus volgens mij is de ntsc setting van de tv niet helemaal in orde.
Composite cube en pc aansluiting ntsc: kleur
S-video aansluiting cube en pc direct op tv: zwart, wit
S-video cube aansluiting via scart blokje ntsc: kleur, maar bagger
S-video cube aansluiting via scart blokje ntsc: zwart, wit
Bij alle mogelijkheden dat de tv op ntsc staat knipperen de bovenste 5 beeldlijnen allerlei kleuren.

Mocht iemand een oplossing weten hoe ik misschien toch s-video op ntsc draaiend kan krijgen dan hoor ik dit graag.
Verder vroeg ik me nog af of het wel verstandig is om de rgb kabel van goblindirect te kopen ivm bovenstaande. Nouja waarschijnlijk koop ik em toch gewoon en als ie niet werkt dan verkoop ik em wel weer ;)

Trouwens die flikkerende beeldlijnen zie je niet hoor, daar heb ik een zwarte tape'je overheen geplakt, valt niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Voor de dvdboxoffice Zelda preorderaars (eh): wanneer hebben jullie Zelda besteld? Ik op 18 december. Dit ivm de bonusdisc kansen.

En als er mensen zijn die hem ergens anders hebben besteld + bonus disc optie hoor ik het ook graag!
yamAUchi schreef op 21 March 2003 @ 13:29:
hf ermee =), moet hem zelf ook nog ff lezen =)
ta!

Krijg er wel zin in zeg, dat stukje over de gfx :9~
[...]it feels as though Nintendo cut the adventure shorter than it had initially intended and perhaps sacrificed a dungeon or two in order to get the game out on time.
Beter opletten IGN boys! Miyamoto heeft gezegd dat ze 2 dungeons hebben weggelaten ivm tijdnood.
Deddiekoel schreef op 21 March 2003 @ 14:47:
Zie je wel. Ik wist wel dat ik niet helemaal scheel was. Op zich wel goed dat je nu weet of je extra raketten kunt hebben!
Max missiles zie je idd niet, zeg dat dan meteen! :P Kleine, maar handige toevoeging overigens!
HIValicious schreef op 21 maart 2003 @ 16:59:
een wavebird aan te raden met MP omdat ie geen rumble heeft?
MP heeft wel rumble, voegt IMO wel iets toe aan de ervaring maar is niet noodzakelijk.
daFubar schreef op 21 March 2003 @ 17:02:
jezus wat gaat dit topic fucking sloom zeg.
misschien kan d3 ook nog ff wat stats zetten over hoe snel de topics zijn gegaan :)
In het topic overzicht staat voor elk topic het aantal posts/dag :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

waar kan ik LoZ:TWW bestellen en waar krijg ik dan met zekerheid de bonus disc?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 21 March 2003 @ 17:55:
PAL? gewoon overal denk ik wel
of de pre-orders moeten al vol zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
D³ schreef op 21 maart 2003 @ 17:53:
Voor de dvdboxoffice Zelda preorderaars (eh): wanneer hebben jullie Zelda besteld? Ik op 18 december. Dit ivm de bonusdisc kansen.

En als er mensen zijn die hem ergens anders hebben besteld + bonus disc optie hoor ik het ook graag!
Amateurtje :+
Ik heb hem daar al vanaf 29 November op preorder staan ;)

Ik kan nu trouwens eindelijk wat hi-res pics maken van spellen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/ccnetwork4/mp75.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/ccnetwork4/mp76.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/ccnetwork4/mp77.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/ccnetwork4/mp78.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/ccnetwork4/mp79.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/ccnetwork4/mp80.jpg
Ei Elroy heb jij MK:DA ?

wat vind je dr van is t een spel wat zich lang houdt of is t een week spelen en dan nix meer ?
Ik heb dit spel eigenlijk helemaal niet zo lang gespeeld.
Misschien had Metroid Prime ermee te maken.
Maar ik vind hem nu alleen nog maar leuk als je tegen een vriend moet spelen enzo.
Op een gegeven moment wordt het spel ook veelste moeilijk ( Arcarde :P )

[ Voor 14% gewijzigd door Elroy op 21-03-2003 18:20 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ei Elroy heb jij MK:DA ?

wat vind je dr van is t een spel wat zich lang houdt of is t een week spelen en dan nix meer ?

PS zijn hier mensen die spellen weg willen doen voor een redelijke prijs in goede kwaliteit?

[ Voor 29% gewijzigd door NoTimeRemains op 21-03-2003 18:16 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Ik heb MP inmiddels ook al :) En ik moet eerlijk toegeven dat ik de tutorial niet zo leuk vond. Pas als je al je upgrades kwijtraakt en alles weer bijeen moet zoeken dacht ik: "Dit is metroid!" geweldige game.

En grafisch is het misschien niet top, maar ze hebben die locaties wel verdomd gedetailleerd gemaakt, wat ook gelijk een ontdiegelijk goeie sfeer met zich meebrengt :) 10 uit 10 voor deze game!

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 07-07 11:43
HIValicious schreef op 21 maart 2003 @ 17:55:
zo'n beetje overal als het goed is. er zouden er genoeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

HIValicious schreef op 21 March 2003 @ 18:15:

PS zijn hier mensen die spellen weg willen doen voor een redelijke prijs in goede kwaliteit?
wave race €25 :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

volgens dixons.nl (bartsmit/eplaza ook + reserveren)

GBA:SP prijs: 135 euro :) dan hebben we dus een beeld van hoe duur het speeltje is :) ik ga er lekker eentje halen :D (maar waar krijg ik dan die kortings bon :? )

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 21-03-2003 18:58 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Hoe kunnen mensen Metroid graphisch niet top vinden.. Tis de mooiste game op een console ooit...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 18:42
Phydomir schreef op 21 March 2003 @ 18:53:
Hoe kunnen mensen Metroid graphisch niet top vinden.. Tis de mooiste game op een console ooit...
Denk dat ze het niet op 60Hz spelen mèt een RGB kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phydomir schreef op 21 March 2003 @ 18:53:
dat zit ik nu ook te denken..

samen met Resident Evil en Splinter Cell is dit spel grafisch een van de mooiste spellen die er tot nu toe op een console zijn

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

HIValicious schreef op 21 maart 2003 @ 18:15:
fifa 2003 30€

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 21-03-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18
Kheb MP nu ook... nu alleen nog tijd om het te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Phydomir schreef op 21 maart 2003 @ 18:53:
Met top graphics bedoel ik eigenlijk: uber-veel polygonen, supergedetailleerde textures, etc.

Doordat ze juist een iets kleiner kwaliteit van dat spul gebruiken, kunnen ze de locaties volproppen met allemaal details. 't is moeilijk uit te leggen, maar misschien dat iemand 't beter snapt :) (en kan uitleggen :+ )

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:59

jOzh

Sweet dude!

HIValicious schreef op 21 March 2003 @ 18:15:
Resident Evil - 30 euro

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Crashman schreef op 21 March 2003 @ 19:07:
[...]

Met top graphics bedoel ik eigenlijk: uber-veel polygonen, supergedetailleerde textures, etc.

Doordat ze juist een iets kleiner kwaliteit van dat spul gebruiken, kunnen ze de locaties volproppen met allemaal details. 't is moeilijk uit te leggen, maar misschien dat iemand 't beter snapt :) (en kan uitleggen :+ )
medium-res textures en low-polygon count per object zorgen voor een grotere densiteit aan objecten

of gewoon: meer details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Trouwens zit er bij MP een VIP code? Want ik heb er geen! :(
Het doosje wat wel gewoon nog gesealed. Dus eruit gejat door een medewerker kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Je ziet dat op bepaalde plaatsen wel. Ik vind dat soms wel jammer. Ze hebben het nl. ook op plaatsen gedaan die nog best vaak van dichtbij ziet, zoals de rug van Samus en het luiik van het schip.

Muggenziften, maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

damn ik heb echt pech... Kom ik om 17:30 thuis van school (strafmiddag :/), begint het gesakker... Dit niet gedaan, dat niet gedaan, vader kwaad, ik kwaad, kut sfeer... Metroid toch maar ff gaan halen, damn ik kom thuis begint het weer maar dan x2 :/

Nou ik ga het toch maar ff spelen.... Was trouwens wel bijna overal uitverkocht, alleen de BS had m nog niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KeRsTmAnNeKe schreef op 21 March 2003 @ 19:04:
Kheb MP nu ook... nu alleen nog tijd om het te spelen :/
Aaargn waarom zijn er zoveel dingen oneerlijk verdeeld in deze wereld |:(

Ik bied aan:
Fifa 2003 / Smuggler's Run / SSB:M voor slechts 30€!!!!
OF
(Fifa/SSB:M) EN Smuggler's run in ruil voor Metroid Prime

KOPEN DIE HANDEL!!!!!

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 21-03-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617 schreef op 21 maart 2003 @ 20:39:
Trouwens zit er bij MP een VIP code? Want ik heb er geen! :(
Het doosje wat wel gewoon nog gesealed. Dus eruit gejat door een medewerker kan niet
Ik heb m ook niet :? :( Fok Nintendo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Anoniem: 34169 schreef op 21 March 2003 @ 20:47:
[...]

Ik heb m ook niet :? :( Fok Nintendo!!!
dan mail je ze. ik heb gehoort dat ze dan de punten en de xtra shit in je profiel zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

admiral schreef op 21 March 2003 @ 17:51:
Hmm laatst eindelijk m'n s-video kabel van psxshop binnen gekregen, ongeveer 6 weken nadat ik em besteld had :P Maargoed, ik dus decube met de kabel op een s-video ingang aansluiten op de tv. Hmm beeld grijs, ofwel zwart wit enzo.
Dat was niet de bedoeling. Nu had ik al ontdekt met mijn video out van m'n pc dat als ik een film ging kijken op de tv dat het beeld dan grijs was bij ntsc s-video. Hoewel, soms was het wel eventjes kleur, maar dan met een bagger kwaliteit en sprong ie even later zo weer op grijs.
Dus tja dat zal dan ook wel met de cube zo zijn, dat ie grijs is bij s-video ntsc.

Ik vandaag zo'n scart blokje gekocht met een s-video ingang erbij. Dus dat scart blokje op een scart ingang en daar dan weer de s-video kabel van de cube op.
Hmm nu krijg ik dus wel kleur maar slecht beeld. Het beeld lijkt steeds te flikkeren en de lijntjes zijn overlopend. Kortom het sucked dus gewoon. Met tv-out op het scart blokje krijg ik gewoon weer grijs.

Tevens heb ik ontdekt dat als de tv op ntsc mode staat dat de bovenste 5 beeldlijntjes allerlei kleuren gaan flikkeren.
Dus volgens mij is de ntsc setting van de tv niet helemaal in orde.
Composite cube en pc aansluiting ntsc: kleur
S-video aansluiting cube en pc direct op tv: zwart, wit
S-video cube aansluiting via scart blokje ntsc: kleur, maar bagger
S-video cube aansluiting via scart blokje ntsc: zwart, wit
Bij alle mogelijkheden dat de tv op ntsc staat knipperen de bovenste 5 beeldlijnen allerlei kleuren.

Mocht iemand een oplossing weten hoe ik misschien toch s-video op ntsc draaiend kan krijgen dan hoor ik dit graag.
Verder vroeg ik me nog af of het wel verstandig is om de rgb kabel van goblindirect te kopen ivm bovenstaande. Nouja waarschijnlijk koop ik em toch gewoon en als ie niet werkt dan verkoop ik em wel weer ;)

Trouwens die flikkerende beeldlijnen zie je niet hoor, daar heb ik een zwarte tape'je overheen geplakt, valt niet op :)
toon volledige bericht
De pal gc ondersteund het s-video signaal niet, is dr uitgehaald, leuk he? als je me niet gelooft kan je technische dienst van nintendo opbellen en het aan hun vragen.
030 6097166 (9.00 -17.00 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

WaveRace 30 €
srry WaveRace vink suxend
Resident Evil
Maybe interesting

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:53
Fred_Perry schreef op 21 March 2003 @ 18:54:
[...]

Denk dat ze het niet op 60Hz spelen mèt een RGB kabel
Hoe stel ik em in op 60Hz? In het optie menu ingame zie ik het niet, heb wel de RGB kabel van Nintendo (beeld is echt top hoor :9~ , alleen de textures zijn wat low res, maar dat boeit absoluut niet)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TAG_Speedy schreef op 21 March 2003 @ 21:49:
[...]

Hoe stel ik em in op 60Hz? In het optie menu ingame zie ik het niet, heb wel de RGB kabel van Nintendo (beeld is echt top hoor :9~ , alleen de textures zijn wat low res, maar dat boeit absoluut niet)
b ingedrukt houden als je t spel start, toch? :)
als je je cube aanzet dus :)

En dan krijg je de vraag of je 60 hz wil :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met de officiele rgb kabel hoef je niet voor 60 hz te kiezen dat doet ie meteen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik zie het vershcil niet echt hoor.. ik ken nu eiomand die ook een RGB kabel heeft. maar ik ie het echt niet :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
argg. kom op zeg.. het is toch nog niet uitverkocht!!! MP dan.. waar moet ik het morgen dan nog halen??? :'( :'(

Edit op hier boven.

Bij alle spellen zie je het niet zo goed. Maar bij Pikmin bij voorbeeld is het heel duidelijk! Zie je het dan nog niet, dan kun je misschien maar eens beter langst de oogarts gaan. B) :P

[ Voor 51% gewijzigd door RareGast op 21-03-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik heb MP nog steeds niet :(

Gister zou m'n pa hem ff ophalen bij Nedgame, maar toen had hij geen tijd.
Ok best, vandaag maar weer proberen.

Komt hij weer thuis en weer geen game.
Hij was er wel geweest maar het was al op, shit.

Nu zal ik morgen zelf maar ff naar de stad fietsen ofzo, of ma overhalen om met de auto te gaan( >:) ).

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 5577 schreef op 21 March 2003 @ 21:55:
met de officiele rgb kabel hoef je niet voor 60 hz te kiezen dat doet ie meteen al.
Eh.. nee, hoor :)

Volgens mij niet :)

Ik heb een officiele kabel en dan kan je dus kiezen. Eerst moet je wel b ingedrukt houden. Hij doet idd automatisch 60 hz NADAT je eenmaal dat hebt gekozen :)
Althans, zo is dat bij mij :)

En zonder die kabel kan je uberhaupt geen 60 hz gebruiken :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Okyah schreef op 21 March 2003 @ 22:14:
[...]

Bulllll shit! :z
ik zie wel duidelijk het vershil tussen50 en 60 herz op mijn oude tvtje Zonder RGB kabel hoor :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TheEvilCuber schreef op 21 March 2003 @ 22:40:
[...]

Bulllll shit! :z
ik zie wel duidelijk het vershil tussen50 en 60 herz op mijn oude tvtje Zonder RGB kabel hoor :)
Eh... :P

Sorry, hoor, maar dat stond ieg op t doosje van die RGB-kabel :P
De officiele van Nintendo dus :)

Ik ben niet degene die dat verzonnen heeft ieg :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd 60Hz kan ook met de gewone kabel alleen moet je dan wel constant op B drukken en met de RGB kabel hoeft dat niet.

Plus het feit dat de RGB kabel gewoon beter beeld geeft. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

zal welmaar ik zie het verschil wel dus dan liegt nintendo :)
ik las ook dat Phantasy star online veel langzamer loopt op 50hz er zijn zelfs anders servers voor

[ Voor 46% gewijzigd door Collaborator op 21-03-2003 22:43 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TheEvilCuber schreef op 21 March 2003 @ 22:42:
zal welmaar ik zie het verschil wel dus dan liegt nintendo :)
Mkae, maar dan moet je niet mij de schuld geven :>

Ik preach enkel Nintendo-info :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jaja mensen nog weinig van gehoort maar al wel een US releasedate voor Mario Golf! :)
Thanks to an official announcement from Nintendo of America itself, we know Mario Golf will come out in the US on July 27th of this year.

Mario Golf is an extremely fun game that gives you the chance to play with all your favorite Nintendo characters on the green. Its user-friendly formula made it a great success on the Nintendo 64 and surely it will do the same on the GameCube. Let's hope Nintendo will give us more details regarding this title during E3 in May.
lekker snel al ben benieuwt naar de E3. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Anoniem: 75298 schreef op 21 March 2003 @ 20:50:
[...]

De pal gc ondersteund het s-video signaal niet, is dr uitgehaald, leuk he? als je me niet gelooft kan je technische dienst van nintendo opbellen en het aan hun vragen.
030 6097166 (9.00 -17.00 uur)
Eh ja ik heb dus een jap modded naar US cube. Dacht dat toch wel duidelijk was ? :) Nouja nu in elk geval wel :)
Maar anyhow, ik heb maar de modified rgb kabel besteld bij lan-kwei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29250

Hmm....sinds gister MP thuis liggen, toch wel een best pittig spelleke. Net 1,5 uur gespeeld en sta nu op 5%. Graphics zien er zeker goed uit alleen ik ben niet echt tevreden met de controls. Ik had toch liever gehad dat je met de c-stick links,recht, omhoog en omlaag kon kijken en met de analoge stick strafe links,rechts en vooruit achteruit. Zit nu wel op een klein tv'tje te spelen. Dadelijk maar ff naar beneden om op de breedbeeld tv te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

maar dan word het ''weer'' een shooter...

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als men net die controls anders had gedaan?

Lijkt mij gewoon een fijner manier van spelen.
Voor de rest ben ik wel content, het is gewoon wennen aan de controls. Dat is zo bij elke game. Door de kleine gangetjes gaan als morphball is trouwens ook wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 29250 schreef op 21 March 2003 @ 23:44:
Als men net die controls anders had gedaan?

Lijkt mij gewoon een fijner manier van spelen.
Voor de rest ben ik wel content, het is gewoon wennen aan de controls. Dat is zo bij elke game. Door de kleine gangetjes gaan als morphball is trouwens ook wel gaaf.
Maar als je die controls kiest dan wordt springen, morphen en (raketten) schieten een stuk lastiger. Dat zijn de elementen die de game zijn kracht geven! Het si nu eenmaal een FPA en een verdomd goede!
Trust me, it'll grow on you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Okyah schreef op 21 March 2003 @ 22:14:
[...]

Eh.. nee, hoor :)

Volgens mij niet :)

Ik heb een officiele kabel en dan kan je dus kiezen. Eerst moet je wel b ingedrukt houden. Hij doet idd automatisch 60 hz NADAT je eenmaal dat hebt gekozen :)
Althans, zo is dat bij mij :)

Hmmmz, ik heb dus ook de officiele rgb kabel. Maar nadat ik dus 1 keer op de b-knop druk(de 1e keer drukte ik op de verkeerde b-knop, die van de 2e controller 8)7), krijg ik idd de optie voor 60Hz. Ik druk op Yes. En de volgende keer krijg ik die vraag weer...ook als ik niet de b-knop ingedrukt hou :?

En dit is bij elk spel dat 60Hz ondersteund. Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf het idee dat het juist dan allemaal makkelijker zou worden, maarja we will never know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Phusebox schreef op 21 March 2003 @ 19:21:
[...]

medium-res textures en low-polygon count per object zorgen voor een grotere densiteit aan objecten

of gewoon: meer details
Dat zeg ik ;)

(thnx :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35
ik heb MP nu dus ook :D

maar even vlug gaan spelen dan, ik ben pas net op dat stukje dat je al je spullen weer bij elkaar moet gaan zoeken :| verder is het écht een top-spel, ik ben er zeer tevreden over :)

alleen die stomme power unlimited sticker erop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 07-07 11:43
^MRT schreef op 22 maart 2003 @ 00:36:
ik heb MP nu dus ook :D

maar even vlug gaan spelen dan, ik ben pas net op dat stukje dat je al je spullen weer bij elkaar moet gaan zoeken :| verder is het écht een top-spel, ik ben er zeer tevreden over :)

alleen die stomme power unlimited sticker erop :(
heb ik geen last van :)

zat alleen nu een sticker op "not for resale"....
ik adviseer om ffe een feun(www.hoespeljedat.?) te pakken, kan je m er zo aftrekken. en niet zoals mij gewoon eraf scheuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Weird ass Zdnet Nippon

ze zeggen dus:
Sonic DX zal de volgende games bevatten :)
Sonic 2 in 1
Sonic and Tails/ Sonic Chaos
Sonic and Tails 2 / Sonic Triple Trouble
Sonic Blast
Sonic Drift
Sonic Drift 2
Sonic Labyrinth
Sonic Quest
Sonic Spinball
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Dr. Robotnik's Mean Bean Machine
Tails Adventure
Tails' Sky Patrol
offtopic:
heee.... pssst! d'r wordt gezegd dat Factor 5 aan Rogue Squadron 3 werkt

;)

[ Voor 14% gewijzigd door RSP op 22-03-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb mp inmiddels ook en ben al vanaf 2 uur onafgebroken aant spelen... wauw wat een spel _/-\o_

edit: ook weer niet helemaal waar 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 22-03-2003 01:03 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Crashman schreef op 21 maart 2003 @ 23:56:
[...]

Hmmmz, ik heb dus ook de officiele rgb kabel. Maar nadat ik dus 1 keer op de b-knop druk(de 1e keer drukte ik op de verkeerde b-knop, die van de 2e controller 8)7), krijg ik idd de optie voor 60Hz. Ik druk op Yes. En de volgende keer krijg ik die vraag weer...ook als ik niet de b-knop ingedrukt hou :?

En dit is bij elk spel dat 60Hz ondersteund. Heeft iemand dit ook?
ja, dit heeft iedereen, als je geen RGB kabel hebt en als je er wel eentje hebt, er wordt onthouden dat je het 1x wilde, en daarna krijg je altijd automatisch de vraag of je op 60hz wil spelen

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
yamAUchi schreef op 22 maart 2003 @ 01:36:
[...]

ja, dit heeft iedereen, als je geen RGB kabel hebt en als je er wel eentje hebt, er wordt onthouden dat je het 1x wilde, en daarna krijg je altijd automatisch de vraag of je op 60hz wil spelen
Oh, ik dacht dat er bedoeld werd nadat je 1x voor 60Hz hebt gekozen, je altijd op 60 Hz speelt en die vraag dus niet meer gesteld word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik wil morgen of volgende week dus een gc+MP kopen maar daar moet ik nog een memorycard bij hebben. Welke zal ik nemen, ik ben niet van plan veel spellen te gaan spelen..

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Zo dan, topic gaat wel echt poepsnel ineens. Komt waarschijnlijk door MP. Het probleem is alleen dat ik ook nog eens minder vaak het topic bekijk, ook dankzij MP :)
Anoniem: 42873 schreef op 21 maart 2003 @ 20:46:
[...]

Aaargn waarom zijn er zoveel dingen oneerlijk verdeeld in deze wereld |:(

Ik bied aan:
Fifa 2003 / Smuggler's Run / SSB:M voor slechts 30€!!!!
OF
(Fifa/SSB:M) EN Smuggler's run in ruil voor Metroid Prime

KOPEN DIE HANDEL!!!!!
Vind je het niet een beetje lullig om een spel dat je in de winkel voor 15 euro koopt voor 30 euro te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Bij de Dixons in Middelburg, is Smugglers run nog steeds 60 euro of zo. Hoe ze het doen ik weet het niet maar goed. Op en enkele uitzondering naar zijn ze bij de dixons niet altijd de slimste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29250 schreef op 21 March 2003 @ 23:33:
Hmm....sinds gister MP thuis liggen, toch wel een best pittig spelleke. Net 1,5 uur gespeeld en sta nu op 5%. Graphics zien er zeker goed uit alleen ik ben niet echt tevreden met de controls. Ik had toch liever gehad dat je met de c-stick links,recht, omhoog en omlaag kon kijken en met de analoge stick strafe links,rechts en vooruit achteruit. Zit nu wel op een klein tv'tje te spelen. Dadelijk maar ff naar beneden om op de breedbeeld tv te spelen.
Dat zat ik ook te denken... Maar ach het went wel roept iedereen hier, dus heb vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

RSP schreef op 22 March 2003 @ 00:44:
Weird ass Zdnet Nippon

ze zeggen dus:

[...]

offtopic:

;)
Sonic DX is de remake van sonic adventure 1 hoor ;) :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

EDIT : was al gepost door yam, sorry hadi k niet gezien

toch nog steeds een geweldige score imo

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 22-03-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

lager als Metroid Prime gvd :( hoe durven ze !!!!!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 07:59

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 60967 schreef op 22 March 2003 @ 08:43:
bron ign (tis een quote dus niet zeuren ;) )
Doe ik toch, was al gepost door yamAUchi...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga je even afzeiken okee?

als jij een spel zit te spelen, hoe merk jij dan het verschil tussen een 9.6 en 9.8
*tromgeroffel*
NIET

heel goed!

9.6 Is een geweldige score, die alleen wordt gegeven aan hele goede spellen, wat dus betekend dat als je zelda koopt dat je echt een magnifiek spel in huis haalt. Zelfde geldt voor metroid. Het is dus niet zo dat zelda hele werelden slechter is als metroid ofzo.
please stop met het score janken. net of die paar tiendes wat uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kan iemand misschien dat Ed's rumor report posten hier over Nintendo, Sega en Namco of is dat allemaal niks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ed's Rumor Report
He's back and he's got the dirt on GameCube.

March 21, 2003 - Welcome to Ed's Rumor Report. Remember, the information below is not fact and is subject to change at any time. What is it then? It's the industry buzz; a combination of secret whispers of the future and pure, intelligent speculation. Is it real? You decide. I'm just a simple janitor.

--------------------------------------------------------------------------------

Good old me. That janitor guy, you know, who tells everyone about rumors and stuff. It works out nicely for Matt and that alien guy. So I'm back now, after about two years in hiatus, or at least it seems that way. Of course, I have a basketful of rumors for you to feast on, so get out your best paper plates and let's dig right in.

The Naka Connection
Yes, indeed, you knew it was coming. A stinky, dirty, foul bird recently flew into my house and wouldn't stop squawking, try as I may to shut the stupid thing up. It did at least have some interesting things to say, namely that Sega's Yuji Naka has multiple projects in the works for Nintendo's next-generation console, one of them a new Sonic the Hedgehog title. This will be announced in the not too distant future, but it will be part of a bigger unveiling between Nintendo and Sega. Exactly what that will be, I don't know. I asked the bird, but it flew off, the lousy thing.

NOA Restructures its Price Plan
Now, a little dirt from the Nintendo neck of the woods for you. Sources working at some of the big publishers in the US -- okay, they work the vending machines -- allege that Nintendo has recently restructured its third-party licensing fees program. Previously it was a flat fee regardless of whether or not a third-party would be trying to sell its title at a bargain rate, but now the royalty is "bendable," or flexible. It goes a little something like this: third-parties now pay Nintendo an overall $10 royalty if their game sells for $50 on GameCube. If it goes for $40, the fee is $8.50, and if it's $30 the royalty is $7 flat. Meanwhile, truly bargain bin games priced at under $20 will carry a licensing fee of $5.50, say insiders.

The same sources note that Sony's pricing structure is still the best, but that this change, which was greenlighted only recently by Nintendo, has helped balance out the playing field quite a bit.

Gaining Sight
Now we travel overseas and into the UK for a tasty little morsel of information. The good folks at Free Radical, you'll remember them as the chaps behind the excellent first-person shooter TimeSplitters 2, have something cooking up that's not for Eidos and not what you think. A project tentatively titled Second Sight is in development by the company for Activision and scheduled for a November 2003 release. It is apparently a survival-horror type game of some sorts, but I don't have details. The project is leading on PS2, but supposedly coming to GCN and Xbox too.

GameCube Has Soul
Nintendo of America is apparently so impressed by the GameCube version of Soul Calibur 2, Link and all, that it's going to float $1.5 million of marketing for the game. This, in addition to the big plans that Namco has for the version.

See? I chose the red costume because I'm crazy like that.

Expect to see the fighter showing up in Nintendo ads, and watch out for a big retail campaign with full banner placement and a major spotlight on our boy Link.

LAN
Shigeru Miyamoto has been dropping hints. We all know it's coming. But here's the proof: development sources have confirmed that they now have documentation on how to include full LAN support with their future GameCube titles. The only problem is, nobody is sure how it's going to work -- whether or not Nintendo will in fact just support local area network through the broadband adapter or if, as an alternative, it has some sort of wireless LAN planned, either of which is a possibility, say sources. This is one we're going to hear more about at E3 for sure.

More Capcom Love
I can't say what, but expect more GameCube exclusive titles to be announced within the next couple months from our old, reliable pals at Capcom. Perhaps even from different teams than you might expect.

And with that, I'm out.
toon volledige bericht
bron ign

here you go

sorry had die zelda review niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967 schreef op 22 maart 2003 @ 09:13:
NOA Restructures its Price Plan
Now, a little dirt from the Nintendo neck of the woods for you. Sources working at some of the big publishers in the US -- okay, they work the vending machines -- allege that Nintendo has recently restructured its third-party licensing fees program. Previously it was a flat fee regardless of whether or not a third-party would be trying to sell its title at a bargain rate, but now the royalty is "bendable," or flexible. It goes a little something like this: third-parties now pay Nintendo an overall $10 royalty if their game sells for $50 on GameCube. If it goes for $40, the fee is $8.50, and if it's $30 the royalty is $7 flat. Meanwhile, truly bargain bin games priced at under $20 will carry a licensing fee of $5.50, say insiders.

The same sources note that Sony's pricing structure is still the best, but that this change, which was greenlighted only recently by Nintendo, has helped balance out the playing field quite a bit.

[...]

GameCube Has Soul
Nintendo of America is apparently so impressed by the GameCube version of Soul Calibur 2, Link and all, that it's going to float $1.5 million of marketing for the game. This, in addition to the big plans that Namco has for the version.
toon volledige bericht
Strax begint Nintendo nog goed te worden in hun marketing. Na dat gratis spel dat nu al een zeer groot succes blijkt en Nintendo's proberen om 3rd party developers aan te trekken nu weer dit.
Ik voorspel een voortzetting van de explosieve groei van verkochte gc's in Amerika, die al begonnen is ( 110% was het zeker?)
Anoniem: 51765 schreef op 22 maart 2003 @ 05:53:
Vind je het niet een beetje lullig om een spel dat je in de winkel voor 15 euro koopt voor 30 euro te verkopen?
Ja idd, maar dat is ook niet echt een serieus aanbod hoor. Ik vind het spel te tof om voor 10€ weg te doen, dus zal ik het waarschijnlijk wel aan niemand verkopen, en zo erg vind ik dat ook niet. Mss komt er ooit iemand langs die wel zo zot is 30€ te betalen. >:)

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 22-03-2003 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 22 March 2003 @ 00:44:
Weird ass Zdnet Nippon

ze zeggen dus:

[...]

offtopic:

;)
Zoals al gezegd wordt sonic DX een remake van Sonic Adventure van de dreamcast.

En als ik op de link klik zie ik eigenlijk iets veel interresanters, namelijk dat nights naar de cube gaat komen en nights was wel ff een van de beste saturn games ooit (zat een apparte 3d joypad bij die later de voorganger van de dreamcast controller bleek te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand die hands-on van SC II op ign online zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 22:00

DouweGNL

Ik ben tof.

Games vragen mij elke keer aan het begin of ze in 60Hz mogen draaien... zonder dat ik op B druk of iets dergelijks. Onthouden is er ook niet bij :)

Vind Metroid Prime erg leuk, al vind ik Faahrga (oid) errug irritant. 4x op rij gekilled door dat mormel, heb namelijk geen id wat ik moet doen. Jah, de eerste keer kun je morphen en dan onder hem jezelf tot ontploffing brengen, maar daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Zeur niet.. Ik haalde de tutorial niet eens... :'(

Maar heb nu wel MP met de irritante PU stikker, helaas kan ik het weekend niet spelen en moet ik een maandag toch echt eens gaan schoonmaken.. Maar het is zo mooi... Het is een mooi verhaal.

Weet iemand een manier om fatsoenlijk te strafen. Want ontwijken van de vijand is er bij mij nog niet echt bij.

De wavebird is trouwens ook een mooi ding. Het voelt hetzelfde aan als de GC controler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 5577 schreef op 21 maart 2003 @ 21:55:
nopez
SMB2 vraagt telkens of ie 60hz moet of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LAN
Shigeru Miyamoto has been dropping hints. We all know it's coming. But here's the proof: development sources have confirmed that they now have documentation on how to include full LAN support with their future GameCube titles. The only problem is, nobody is sure how it's going to work -- whether or not Nintendo will in fact just support local area network through the broadband adapter or if, as an alternative, it has some sort of wireless LAN planned, either of which is a possibility, say sources. This is one we're going to hear more about at E3 for sure.
dit wordt zo vet als ze dat doen, zeker als t wireless is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

de spellen van nu ondersteunen het jammergenoeg niet :(
als je Timsplitters 2 met 2 cubes wireless kon spelen :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

NvE schreef op 22 March 2003 @ 02:16:
Ik wil morgen of volgende week dus een gc+MP kopen maar daar moet ik nog een memorycard bij hebben. Welke zal ik nemen, ik ben niet van plan veel spellen te gaan spelen..
Ik heb nog wel een 251 blocks memory card voor 20 euro, incl evt verzendkosten te koop. Memorycard is nooit gebruikt, zit dus nog in ongeopende verpakking.
Oh, dit geld ook voor iedereen btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

gvd had je dat nie wat eerder kennen zegge?

Nou ik kan RE krijgen voor 25 € incl verzendkosten. Is dat het waard? Of beter RE:0 kopen?

Is de WaveBird ook in ander kleuren te verkrijgen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
weet iemand wat je in de chozo ice tempel met doen? [MP] 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hands On: GameCube Soul Calibur 2
We try out Link ahead of time. Movies included.
$49.99 Soul Calibur Board
news previews
5 Movies 421 Screenshots

Soul Calibur Board Contribute a FAQ
buy it now more articles more media game help community

March 21, 2003 - Just one week before retail launch, Namco and Nintendo have put the GameCube version of Soul Calibur 2 on demo at Nintendo's Q-Front demo section of the Panasonic Center in Tokyo's Odaiba fun area (read that sentence twice!). IGN of course rushed down to be the first to see what Link feels like in a fighting game.
First, the non-Link stuff. The GameCube version of Soul Calibur 2 looks, as far as we can tell, exactly like the arcade version. Being as it was the only version in our immediate view, we couldn't nitpick or anything, but if there are differences, they're too small to determine from non-geek level. Load times are short -- so short that we couldn't even tell the game was loading. We were unfortunately unable to see the options screens or menus.

Control through the standard GameCube controller works just fine for the game. You can use the D-pad or the analogue pad for character movement, and while we preferred the D-pad, either one seemed spot on for the game. The face buttons are used to match the buttons on the arcade machine: B (or R/L) for block, A for side attack, Y for vertical attack and X for kick. Meanwhile, the C-stick is used for various button combinations, our favorite being pushing upon the stick for a combination of all three attack buttons. The C-stick should end up being one of the GCN version's biggest benefits, as it just screams out at you to be used.

Selectable from the start in the versus mode of the version that we played were 15 characters, including: Maxi, Talim, Ivy, Cassandra, Nightmare, Xianghua, Astaroth, Voldo, Necrid, Raphael, Yunsung, Mitsurugi, Necrid and, of course, Link. Once you select a character, you can set a handicap level and select a stage.

The large cast of characters didn't seem to matter too much, as most of the kids (yes, the Panasonic Center was full of kids and kids alone) were interested in Link and Link alone. We saw lots and lots of green Link versus red Link matches, and in order to avoid being labeled a stupid foreigner, when our turn came up we picked Link as well.

And so, we can at last judge the fruits of Nintendo and Namco's partnership. While we had our doubts at first, Link turns out to be a welcome member of the Soul Calibur cast. With his sword slashes, kicks and back-flips, he fits right in with the other characters big and small.

Link has a couple of unique moves involving his signature bombs, boomerang and arrows. To use the bomb and arrow, you press and hold down for a short moment, respectively, the Y and X buttons. In either case, the A button is then used to switch to the boomerang. To release the item, you press the button again. Of course, you've got to be careful not to hold the bomb too long as it will blow up in your face a few seconds after taking it out.

A typical Japanese family tries
out SC2 at the Panasonic Center.

These bonus moves don't seem to get in the way of a serious fight, as they take a bit of time to start off, meaning you won't be able to get them off in the face of some frantic combination. We used the arrow from afar to draw opponents in and kept on pulling out the bomb following strong close-up moves.

Outside of Link we got to see a few other characters, including the likes of Mitsurugi, Cassandra and the all-new Necrid. Needless to say, all the characters new and old fit the Soul Calibur role quite well, especially Necrid with his bone crushing throws. All the characters look great on the GameCube, and their backgrounds just as impressive as the arcade version. Now where are Seung Mina and Sophitia?

IGN's cameraman is fired for having taken
this horribly blurry shot!

Elsewhere, we got to see a sample of the Xbox version of the Soul Calibur 2 intro, which unlike the Dreamcast original is in full pre-rendered CG using some of Namco's finest work. We kept on watching and watching this thing at the store where it was placed on demo, and were moved every time, just as with the original Soul Edge intro some years ago.

Next Thursday can't come soon enough.

[ SOUL CALIBUR 2 MOVIES]

NOTE: As should be plainly visible when watching these videos, the kids playing this game have never played a fighting game in their life. You'll see much in the way of mindless button mashing (one kid actually told us that this was his means of winning) and little in the way of Link's special moves.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

evilpin0 schreef op 22 March 2003 @ 12:22:
weet iemand wat je in de chozo ice tempel met doen? [MP] 8)7
geen spoilers ajb !!!!!!!!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Klein vraagje: Ik wil met me broertje (van 13 die niet heel goed kan gamen) ff leuk multiplayeren op de GC, welk spel is dan het leukst. Het probleem is dus dat hij wel een beetje kan gamen maar niet echt heel goed.

Dus wat is leuk voor hem om te spelen? Super Smash Bros. Melee? of Monkey Ball (wat redelijk moeilijk is?) Welke spellen zijn nog meer leuk om multiplayer te doen? want verder is er niet heel veel keuze.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
HIValicious schreef op 22 March 2003 @ 12:37:
[...]

geen spoilers ajb !!!!!!!!
ej ik zit vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

volgens mij zijn de meeste mp games op gc niet zo moeilijk, en anders moet ie beetje oefenen:P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
lama :r

[ Voor 87% gewijzigd door evilpin0 op 22-03-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik maak nu een MP topic

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
dat is mooi 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34030

RareGast schreef op 22 maart 2003 @ 11:37:
Zeur niet.. Ik haalde de tutorial niet eens... :'(

Maar heb nu wel MP met de irritante PU stikker, helaas kan ik het weekend niet spelen en moet ik een maandag toch echt eens gaan schoonmaken.. Maar het is zo mooi... Het is een mooi verhaal.

Weet iemand een manier om fatsoenlijk te strafen. Want ontwijken van de vijand is er bij mij nog niet echt bij.
Locken op vijand (L) en dan gewoon links of rechts dan strafe je, druk je dan B dan strafejump je :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.