"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 57942
Iemand ruilen? tegen zijn tonyhawk proskater 4 of spyro the dragon? pm me
Ik heb 1 advies: ruil hem NIET tegen spyro die game zuigt echt gigantisch!Anoniem: 57942 schreef op 28 maart 2003 @ 11:16:
Ik heb nog metriod prime hier liggen (gisteren gekregen bij me cube) alleen ik hou niet van schietspellen.
Iemand ruilen? tegen zijn tonyhawk proskater 4 of spyro the dragon? pm me
En nog 1: MP is geen shooter maar een FPA.
Check trouwens een pagina terug ook eens een review van een user hiero die MP totaal niet zag zitten maar naar het spel een tijd te hebben gespeelt hij het toch een 9,7 geeft.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar ik hou zowiezo niet van dit soort games, ik had ook halo op de xbox en daar hield ik ook niet van
ik wil misschien wel ruilen tegen tony hawk 4Anoniem: 57942 schreef op 28 maart 2003 @ 11:20:
ik heb het net gespeeld tot die eindbaas in het begin dat onringt word door een schild. En toen ik eindelijk dat beest had gekilled ging ik dood door een klein ielig wezentje.
Maar ik hou zowiezo niet van dit soort games, ik had ook halo op de xbox en daar hield ik ook niet van
je hebt al mail
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 28-03-2003 11:25 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Eigenlijk mag ik em van mezelf nog niet spelen, maandag tentamen
Grab shell dude!
Dat hele lvl vond ik MP ook zuigen. Maar volgende lvl is veel leuker.Anoniem: 57942 schreef op 28 March 2003 @ 11:20:
ik heb het net gespeeld tot die eindbaas in het begin dat onringt word door een schild. En toen ik eindelijk dat beest had gekilled ging ik dood door een klein ielig wezentje.
Ik weet trouwens iemand met THPS4 en geen MP. Ik zal wel vragen of hij wil ruilen....
Ja doe maar.
ehm ja wacht maar eerst ff af, want ik was er eerder bijNvE schreef op 28 March 2003 @ 11:28:
[...]
Dat hele lvl vond ik MP ook zuigen. Maar volgende lvl is veel leuker.
Ik weet trouwens iemand met THPS4 en geen MP. Ik zal wel vragen of hij wil ruilen....
anyway nog over zelda: dhl verwacht dat hij pas maandag door de douane wordt vrijgegeven.... dus de f*cking douane berooft mij van een weekend met de windwaker... aargh... en nog eens 4 dagen extra wachten dus...
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 28-03-2003 11:31 ]
Mm ik denk dat Phuse hem al voor is.NvE schreef op 28 March 2003 @ 11:28:
[...]
Dat hele lvl vond ik MP ook zuigen. Maar volgende lvl is veel leuker.
Maar idd dat level stelt nog niks voor dat is gewoon de trainingsmissie. Pas als je op Talon komt dan begint het echt.
SorryPhusebox schreef op 28 March 2003 @ 11:29:
[...]
ehm ja wacht maar eerst ff af, want ik was er eerder bij
Niet gezien

Ja doe maar.
go and kill the fuckers.Phusebox schreef op 28 March 2003 @ 11:29:
[...]
ehm ja wacht maar eerst ff af, want ik was er eerder bij
anyway nog over zelda: dhl verwacht dat hij pas maandag door de douane wordt vrijgegeven.... dus de f*cking douane berooft mij van een weekend met de windwaker... aargh... en nog eens 4 dagen extra wachten dus...
Grab shell dude!
Ja...KunDun schreef op 28 March 2003 @ 02:07:
Iemand trouwens Resident evil zero al gespeeld ?
Ehmmm...KunDun schreef op 28 March 2003 @ 08:59:
[...]
En was je er een beetje lang mee bezig , of was ie zo uitgespeeld ??
Binnen 11 dagen had ik em uitgespeeld (ruim 17 uren)
Omae wa mō shindeiru.
beter man.jOzh schreef op 28 March 2003 @ 11:37:
Hey schnumi, hoe vind je WE6 trouwens?
Echt wel een stukkie beter als Fifa.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 42873
Laat zo snel mogelijk weten wat je ervan vindt, kan niet wachten op commentarenPhusebox schreef op 28 maart 2003 @ 11:29:
Ik save volgens mij wel maar door dat japans kan ik het niet helemaal volgen.
Anoniem: 51765
Ik ben heel benieuwd wat de eeuwig kritische Phuse ervan vindt
laat ons eerst maar eens zien of Spunker weerstaat aan mijn super-offer van 3 games voor MetroidAnoniem: 51765 schreef op 28 March 2003 @ 12:14:
Hehehe, Phuse krijgt toch MP...
Ik ben heel benieuwd wat de eeuwig kritische Phuse ervan vindt
Welk drie?Anoniem: 42873 schreef op 28 maart 2003 @ 12:23:
[...]
laat ons eerst maar eens zien of Spunker weerstaat aan mijn super-offer van 3 games voor Metroid
Ja doe maar.
ah ok dan doe ik het toch goed.
Dan is hij idd een tijdje bezig en daarna staat er ok ofzo.
Maar als ik dan telkens het spel opnieuw opstart moet ik weer vanuit koriki beginnen en dan weer verder.
Het is toch normaal dat je in koriki wakker wordschnumi schreef op 28 March 2003 @ 12:38:
[...]
ah ok dan doe ik het toch goed.![]()
Dan is hij idd een tijdje bezig en daarna staat er ok ofzo.![]()
Maar als ik dan telkens het spel opnieuw opstart moet ik weer vanuit koriki beginnen en dan weer verder.
Ja doe maar.
echt zielig, ik bedoel ik was er als eerste bij...Anoniem: 42873 schreef op 28 maart 2003 @ 12:23:
[...]
laat ons eerst maar eens zien of Spunker weerstaat aan mijn super-offer van 3 games voor Metroid
maar ja, smuggler's run suckt en ssb:m ook...
tsja maar dan moet je telkens weer terug dat hele eind lopen.
Maar ik ben al bezig moet nu de castle binnen zien te komen.
Tsja jij was er het eerste bij idd maar de keuze is natuurlijk aan hem.Phusebox schreef op 28 maart 2003 @ 12:48:
[...]
echt zielig, ik bedoel ik was er als eerste bij...
[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 28-03-2003 12:57 ]
Daarom lijkt TWW mij leuk, lekker varenschnumi schreef op 28 March 2003 @ 12:56:
[...]
tsja maar dan moet je telkens weer terug dat hele eind lopen.![]()
Maar ik ben al bezig moet nu de castle binnen zien te komen.
Ja doe maar.
Voorlopig is metroid de deur nog niet uit, dus je nog gewoon mailen.
ik heb je gemaild, maar geen reactieAnoniem: 57942 schreef op 28 March 2003 @ 13:07:
Uhm in plaats van te gaan flamen opelkaar stuur mij gewoon ff een mailtje met je game die je wilt ruilen.
Voorlopig is metroid de deur nog niet uit, dus je nog gewoon mailen.
Anoniem: 15682
Ik ga em nu ophalen
Ik post wel pics als ik em heb, tot over een uurtje
aaaaaaargh waarom?Anoniem: 15682 schreef op 28 maart 2003 @ 13:23:
Zelda is binnen![]()
Ik ga em nu ophalen
Ik post wel pics als ik em heb, tot over een uurtje
waar heb jij em besteld?
Bush ik smeek het je nog 1x please probeer hem volgende week echt op te sturen anders draai ik door!!!!
btw: Ik ben nu dus bezig met zelda: OOT maar dat is ook lekker hoor.
Dude, weet je wel hoe lang wij nog moeten wachten...schnumi schreef op 28 maart 2003 @ 13:26:
ahhhhhhhhhhhhhhh ik kan niet meer wachten.![]()
Bush ik smeek het je nog 1x please probeer hem volgende week echt op te sturen anders draai ik door!!!!![]()
btw: Ik ben nu dus bezig met zelda: OOT maar dat is ook lekker hoor.
Grab shell dude!
ja nog maar 5 weken... valt best mee toch
hmm framerate is soms nog wat hakkelig niet echt soepel dus niet veel verandert.daFubar schreef op 28 maart 2003 @ 13:28:
schnumi, heb jij die bonusdisc dan? de japanse? is ie nog steeds hetzelfde of is er wat veranderd? (zoals de framerate, resolutie & blur)
Graphics en blur ook nog aardig hetzelfde hoor. Verwacht geen super veranderingen ofzo.
Idd valt nog best mee.
[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 28-03-2003 13:38 ]
Jij nog maar een dag of 3! Dus stop whining!
Grab shell dude!
Ehhh, BlauweBeer loopt hier al dagen te verkondigen dattie die 3 games wilt ruilen tegen MP! Dus technisch gezien is hij (veel) eerder...Phusebox schreef op 28 March 2003 @ 12:48:
[...]
maakt niet uitDeddiekoel schreef op 28 March 2003 @ 13:38:
[...]
Ehhh, BlauweBeer loopt hier al dagen te verkondigen dattie die 3 games wilt ruilen tegen MP! Dus technisch gezien is hij (veel) eerder...
de deal is al rond
Soul Calibur 2 (PS2: 42.628 / GC: 32.948 / Xbox 15.503)
P.N. 03 6.848 St.
Sega gaat nu weer zelf de spellen distribueren in Europa ipv dit over te laten aan Infogrames en Sony. Sonic Adventure DX Director's Cut komt in Juni in Europa uit
nou jah wil verkopen dat wist ik wel.Deddiekoel schreef op 28 March 2003 @ 13:38:
[...]
Ehhh, BlauweBeer loopt hier al dagen te verkondigen dattie die 3 games wilt ruilen tegen MP! Dus technisch gezien is hij (veel) eerder...
dus het ziet er naar uit dat zelda zelfs maandag niet gaat halenMarch 28, 2003 11:32
Amsterdam - Netherlands, The Clearance delay
idd dat heb jij weerPhusebox schreef op 28 maart 2003 @ 14:05:
argh heb ik weer:
[...]
dus het ziet er naar uit dat zelda zelfs maandag niet gaat halen
werkt niet ...VIP code Metroid Prime van BloodKnight
Metroid Prime desktop theme
[ Voor 15% gewijzigd door NoTimeRemains op 28-03-2003 14:14 ]
This is the Way.
Anoniem: 47107
stond toch iets van 3mei bij?Phusebox schreef op 28 March 2003 @ 14:05:
argh heb ik weer:
[...]
dus het ziet er naar uit dat zelda zelfs maandag niet gaat halen
De Europese versie ja
Ik ga nu @home proberen
tot zo
edit : te weinig ruimte
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 15682 op 28-03-2003 15:27 ]
Dat kan wel kloppen, daar had je als het goed is ook een mailtje over gehadAnoniem: 15682 schreef op 28 March 2003 @ 15:26:
de Zelda screens heb ik nu gemaakt, maar ik kan niet connecten naar mijn Lycos FTP
Lycos kan je sinds de 21e dacht ik niet meer bereiken omdat ze met onderhoud bezig zijn. Je site blijft up, maar je kan de server niet meer bereiken.
Hoeveel ruimte heb je nodig eigenlijk?
The devil is in the details.
Ja weet ik, maar ik zei het er gewoon ff bijMaRc0 schreef op 28 March 2003 @ 15:33:
[...]
Dat kan wel kloppen, daar had je als het goed is ook een mailtje over gehad
Lycos kan je sinds de 21e dacht ik niet meer bereiken omdat ze met onderhoud bezig zijn. Je site blijft up, maar je kan de server niet meer bereiken.
Hoeveel ruimte heb je nodig eigenlijk?
ongeveer 19 shots x 100k ofzo ?
edit : ze zijn rond de 50 a 70k per stuk zie ik nu
edit2 : ze worden nu geupped naar een server, nog heel ff geduld
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 15682 op 28-03-2003 15:44 ]

Ervaring over het spel ( geen spoilers ) : GEWELDIG
Echt waar, het spel is super gaaf, de intro is gewoon om te huilen zo mooi, ik kreeg gewoon kippenvel ervan. De muziek is gewoon zo extreem lekker.
Over waar ik em besteld heb : ik werk in een gameshop, en we kregen em vandaag binnen (ik moest vandaag niet werken gelukkig, dus kon ik em halen en meteen naar huis ermee
Nja goed, ik ga weer verder gamen
Je werkt in een gameshop? Dus hij is al (begin komende week) te koop hier?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Met een beetje mazzel wel ja, wij waren de enige in NL volgens mij die em al hadden (heel ver van te voren al besteld)spaceboy schreef op 28 March 2003 @ 15:59:
[...]
Je werkt in een gameshop? Dus hij is al (begin komende week) te koop hier?
Ik kan eerst nog wel w8ten maar als ik nu die plaatjes zie beignt het wel te kriebelen.... en dan heb ik nog een eens een baantje /geld

This space is occupied
WELKE WINKEL!!!???Anoniem: 15682 schreef op 28 March 2003 @ 16:07:
[...]
Met een beetje mazzel wel ja, wij waren de enige in NL volgens mij die em al hadden (heel ver van te voren al besteld)
* spaceboy pakt slaapzak
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
btw m'n vriendin vind het wel leuk om erbij te zijn als ik een spel speel maar alleen als 't spel een beetje leuk verhaal heeft etc. (bij StarFox zat ze regelmatig te roepen en in m'n oor te kreisen als er weer zo'n vleermuisje aankwam

* Okyah heeft mp EN tijd om em te spelen
Dat wordt spelen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 51617
wat doe je hier?Anoniem: 15682 schreef op 28 March 2003 @ 16:11:
[...]
edit : we hebben er nog 8 denk ikdus snel zijn
gvd klik ik op replynja wat wil je met al die enthousiasme

heb je er nog 8? heb je dan geen pre-orders staan?!?!?!
MP is wel koel denk ik. Je ontdekt steeds meer stukjes vanhet verhaal. Maar een van de sterkste dingen van het spel is de ontdekking van de wereld waarbij jeje dus niet perse richt op je directe volgende doel!RSP schreef op 28 maart 2003 @ 16:14:
Argh en ik moet nog tot mei! maar ik heb ook geen zin om hier al die spoilertjes te gaan lezenik ga iig zondag avond nachtdienstje draaien dus heb genoeg geld voor Metroid Prime
ik ga 'm zo halen denk ik
![]()
btw m'n vriendin vind het wel leuk om erbij te zijn als ik een spel speel maar alleen als 't spel een beetje leuk verhaal heeft etc. (bij StarFox zat ze regelmatig te roepen en in m'n oor te kreisen als er weer zo'n vleermuisje aankwam) maar is MP ongeveer hetzelfde? kan ze gerust meekijken (verhaal hoeft niet zoet te zijn, ze houdt ook van horror en sf dus dat zit wel goed) of is dit echt een game wat ik beter alleen kan spelen?
Maar als zij graag meekijkt is Zelda helemaal ideaal want dan kan ze je helpen mbv GBA linkup!
Dat is helemaal leuk jaDeddiekoel schreef op 28 March 2003 @ 16:22:
[...]
MP is wel koel denk ik. Je ontdekt steeds meer stukjes vanhet verhaal. Maar een van de sterkste dingen van het spel is de ontdekking van de wereld waarbij jeje dus niet perse richt op je directe volgende doel!
Maar als zij graag meekijkt is Zelda helemaal ideaal want dan kan ze je helpen mbv GBA linkup!
edit: En toen had ik 'm al gehaald
[ Voor 4% gewijzigd door RSP op 28-03-2003 16:53 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
http://home.concepts.nl/~delirium/webcam.html

[ Voor 6% gewijzigd door Delirium2001 op 28-03-2003 17:13 ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
doe's effe wie is wie? wie zitten daar van de Gamecube topics?Delirium2001 schreef op 28 maart 2003 @ 17:11:
VOOR DE LIEFHEBBERS IS TER NU EEN WEBCAM AANWEZIG BIJ DE GAMECUBE PARTY
http://home.concepts.nl/~delirium/webcam.html
[afbeelding]
Plaatje wordt trouwens om de 3 sec gerefresht. Echt veel nut heeft het niet om iedereen te beschrijven
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Nou jullie blijven constant hetzelfde zitten niet gezond.
En wil je ook versturen?GolbeZeromus schreef op 28 maart 2003 @ 16:57:
Wat kost die game daar als ik vragen mag M4rt?
Anoniem: 61283
hij staat nog op 17.30 .....Delirium2001 schreef op 28 March 2003 @ 17:26:
van links naar rechts: Lamstraal (Wouter), Elroy (Elroy), Yamauchi (Jeroen).
Plaatje wordt trouwens om de 3 sec gerefresht. Echt veel nut heeft het niet om iedereen te beschrijven.
Wie gaat er morgen naar het SSB:M toernooi op Bergen Op Zoom?
Volgens mij kun je zo echt een goede deal voor dat zaakje binnenhalen. IK denk dat als meer mensen dan hadden geweten je er zo 10 of meer had kunnen bestellen.
wat denken ze dat er een SARS bom in zit ofzo ...
Hij is 79 euro + freeloader 29 euro dus bij elkaar 108,- euro
Beetje duur, maar wel de moeite waard
Bel maar de Gameshop in Hengelo, ze sturen wel onder rembours namelijk
loool.Phusebox schreef op 28 March 2003 @ 17:38:
huil huil... de douane wil mijn pakketje niet vrijgeven?
mmm maar kan er bijv als er meer als 10 verkocht worden ook iets van de prijs af ofzo?Anoniem: 15682 schreef op 28 March 2003 @ 17:47:
Hij was erg duur, we hebben em gewoon te duur ingekocht hoor (nja ik niet, maar me baas)
Hij is 79 euro + freeloader 29 euro dus bij elkaar 108,- euro![]()
Beetje duur, maar wel de moeite waard
Bel maar de Gameshop in Hengelo, ze sturen wel onder rembours namelijk
[ Voor 52% gewijzigd door schnumi op 28-03-2003 17:48 ]
nee niet voor zelda maar ik bedoel voor andere games zoals F-zero ofzo misschien zoiets.
Doe ens wat aan die cam. Hij is nogal dood namelijk
[ Voor 16% gewijzigd door GZ op 28-03-2003 17:53 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
trouwens, nog iemand anders Burnout 2 besteld?
Anoniem: 50624
Tja, ik wacht nog steeds op mijn pakketje van Lik-Sang, die al 2 weken geleden verstuurd isPhusebox schreef op 28 March 2003 @ 17:38:
huil huil... de douane wil mijn pakketje niet vrijgeven?
Eind volgende week kunnen ze pas een onderzoek gaan starten naar waar het pakketje zich bevind of waar het is kwijt geraakt.
Edit: F-Zero voor de cube is nu beschikbaar voor pre-order bij dvdboxoffice, verwachte release datum is 26aug.
Heb ook meteen maar Splinter Cell besteld
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 28-03-2003 18:03 ]
zal wel gestolen zijn ofzoAnoniem: 50624 schreef op 28 maart 2003 @ 17:58:
[...]
Tja, ik wacht nog steeds op mijn pakketje van Lik-Sang, die al 2 weken geleden verstuurd is
Eind volgende week kunnen ze pas een onderzoek gaan starten naar waar het pakketje zich bevind of waar het is kwijt geraakt.
en ja fix die cam eens jongens!! dit ziet er niet uit
This space is occupied
bijv jah dat heb ik al zo vaak gezegt.Phusebox schreef op 28 maart 2003 @ 17:53:
dan kunnen we ook inkoop acties doen bij DVDboxoffice gewoon
trouwens, nog iemand anders Burnout 2 besteld?
Ik had het ook niet over zelda maar alleen als voorbeeld even.Anoniem: 15682 schreef op 28 maart 2003 @ 18:31:
Schnumi ik had eerder verteld dat we er maar 10 haddendus helaas kan dat niet doorgaan dan
Ik bedoel als je er 10 besteld en wij kopen er 10 kan er dan bijv wat van de prijs af dat bedoelde ik.
[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 28-03-2003 18:33 ]
Ik ruik aan mijn water dat jij dat wil gaan doen?
Hopelijk wordt dit ook nog officieel bevestigd....here are the zelda sales for mon-tuesday
950,000
when i say mon-tuesday is cause some stores got it on monday after 6pm this does not break GTA vice city sales GTA had around 800,000 the first day it was relased zelda did sell more than a million by now i'll post the numbers soon and also the gamecubes sales are past 350,000
Misschien dat je water een beetje vies is?GolbeZeromus schreef op 28 maart 2003 @ 18:36:
[...]
Ik ruik aan mijn water dat jij dat wil gaan doen?
Ik wil het iig niet doen...
Ja doe maar.
http://www.marktplaats.nl...tware&u=nintendo&ID=40749
Anoniem: 47107
tijd voor een andere memory kaart.. tja is ding van een tientje
Je kan hem nu ook bij Bart smit bestellen en gegarandeerd dat je hem krijgt. Ik dacht voor €60NvE schreef op 28 March 2003 @ 18:48:
Ik moet Zelda (met bonusdisk) nog bestellen
Enige kans nog op een bonusdisk
Wat is er nu zielig aan mijn kans grijpen wanneer ik ze zie? Als hij vraagt "Wie wil allemaal" ga ik echt niet mijn mond houden omdat jij toevallig wat eerder online komt hoor.Phusebox schreef op 28 maart 2003 @ 12:48:
Square heeft btw aangekondigt dat de release date van FF:CC in Japan 18 Juli is
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 28-03-2003 19:02 ]
ik vandaag zeldaPhusebox schreef op 28 maart 2003 @ 19:03:
ok ff f-zero gepre-ordered
had geen zin om naar de stad te gaan
Dit topic is gesloten.