* The Will geeft Elroy een bril. En nu goed lezen graag.
Vragen hoe je verder moet kan je in SPV kwijt, en NIET in een groot topic! (ook niet in een groot topic in SGD) Indien er behoefte is aan een apart draadje over Metroid Prime (waar dus GEEN vast zit dingen in komen) kan dat geopend worden in SGD, met een goede startpost. (zie FAQ)
Overigens kan je mailtjes beter naar IceStorm of mij sturen, aangezien M@NIC het nogal druk heeft, en dus niet erg veel tijd zal hebben om z'n mail te beantwoorden.
Edit:Disciplus-Simplex schreef op 24 March 2003 @ 00:23:
[...]
Dit is naar mijn idee een probleem van de search en niet van een groot topic. Grote topics zijn toch prima alleen zijn jullie daar niet handig op in gesprongen wat betreft een slimme zoekmachine. Je zou in plaats van een search result in threads een result in afzonderlijke berichten kunnen geven of allerlei vormen daartussen. Maar goed dit is een lastig dilemma, wat je met versnippering van topics ten dele oplost maar ook daar krijg je net zo goed problemen met dubbele topics, verlies van interesse van de lezer enz.
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar zo'n soort search hebben we niet. Wat je kan doen, is het voorstellen in LA, want voor grote topics is zoiets inderdaad wel handig.

[...]
Dat is 'ons' probleem en van de search.
Zie hierboven.

[...]
Dat is nu eenmaal de prijs die je betaalt voor een goed lopend forum. Aan lange draadjes ontkom je dan niet. Het opzettelijk willen versplinteren van threads in allerlei kleine subthreads is een crime voor de gebruiker. Jullie zijn er dankzij 'ons' en als je dat niet begrijpt dan heb je, met alle respect overigens, je baan niet goed ingeschat. Voor een beetje 'status' moet je wel wat over hebben

.
Ik weet ook wel dat ik niet aan alle lange draadjes kan ontkomen, en dat is ook echt niet de main reason dat we het niet willen hoor. Als jullie dit als een 'crime' vinden, dan vind ik dat je het allemaal wel heel erg opvat hoor, het is in dit geval zelfs makkelijker voor jullie.

Lees nou verdomme wat er hier gezegd wordt, door zulk soort posts krijg ik steeds minder zin om hier op in te gaan.
[
Voor 65% gewijzigd door
The Will op 24-03-2003 00:29
]
There is no magic.