Het Grote Gamecube Topic Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

je loopt een beetje achter.. :P
Ik had die boxart al gespot een paar pagina's terug

ik heb net die trailer van deff jam gekeken.. DIE game moet ik hebben :) :) echt cool.

beter als al die andere vage worstel spellen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3mei zelda mooi 4 mei wordt ik 18 ga die game vragen voor me verjaardag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 23 March 2003 @ 16:26:

ik heb net die trailer van deff jam gekeken.. DIE game moet ik hebben :) :) echt cool.

beter als al die andere vage worstel spellen :)
check mijn eerste topic op dit board eens een keertje als je wil, gaat over def jam vandetta, laat me daar weten wat je dr van vindt!!!!

Def Jam Vendetta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

daar had ik de link van de trailer ook vandaan volgendsmij :P

goeie start post maaktje je daar... dat zie je tegenwoordig ( :P ) ook bijna alleen nog maar in ''grote'' topics :)

[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 23-03-2003 17:10 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
In Amerika komt Deff Jam Vendetta op 1 april uit, maar is er al iets bekend over een Europese release date? Want na het zien van die trailer lijkt me dit toch ook wel een hele vette game! :)
TheEvilCuber schreef op 23 March 2003 @ 16:26:
Ooh, dat had ik ff gemist denk ik.. :) Heb 't even terug gezocht en idd had je het al geplaats.. Al werkt het plaatje + de bron nu niet meer.. :P

[ Voor 48% gewijzigd door blakez op 23-03-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 23 maart 2003 @ 17:16:
In Amerika komt Deff Jam Vendetta op 1 april uit, maar is er al iets bekend over een Europese release date? Want na het zien van die trailer lijkt me dit toch ook wel een hele vette game! :)
Ik weet niet wanneer hij in nederland uitkomt, ik zou het cool vinden als jullie soms wat in de Def Jam Vendetta topic plaatsen, krijgt het spel (en ik :*) ) wat bekendheid. en ik denk dat de kans groter is dat je daar een antwoord op je vraag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

evilpin0 schreef op 23 maart 2003 @ 00:19:
brrrr MP blijft gewoon onnatuurlijk goed, shit he wat is dit spel groot trouwens =\ ik had veel verwacht maar dit is toch echt de utltieme :gameervaring" ooit

ben op 31% btw 6:30 "gameuuren" :7

edit: kom er trouwens nu pas achter dat ik nog niet gegeten hebt 8)7
Percentages hebben toch helemaal _niets_ te maken met hoe ver je bent, maar met hoeveel je gescand hebt en dergelijke? Zo niet, zuig ik. Zit op 3% na 3 uur spelen. Scan dan ook zo goed als nooit.

En euh... D³... je MOET me ff helpen :). Hoe versla ik Faahrga (ofzo), in de Chozo Ruins (die enorme plant in grote koepelachtige kamer, waar plafond half kapot is)? Eerste keer raakte ik hem door als balletje onder hem te rollen en te ontploffen, maar wat nu? Ga steeds dood :s

[ Voor 8% gewijzigd door DouweGNL op 23-03-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik hoor al die mooie verhalen over Metroid Prime, en nu moet ik wachten tot 12 April. Ben maar arme tiener en 12 April ben ik jarig. Maarja, boeit niet. Dan heb ik tenmisnte mijn GC 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
David2003 > zou je nu willen stoppen met die reclame campagne voor je topic ? ;)

TheEvilCuber schreef op 23 March 2003 @ 17:09:
dat zie je tegenwoordig ( :P ) ook bijna alleen nog maar in ''grote'' topics :)

Heel heel heel heel heel misschien omdat dat MOET :?
En z'n topic voldoet eigenlijks nog steeds niet aan de eisen die we tegenwoordig stellen.
Maar klaar dit topic gaat over de GC en niet over zijn topic.
Dus laten we een beetje ontopic blijven.

[ Voor 87% gewijzigd door M@NIC op 23-03-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
DouweGNL schreef op 23 March 2003 @ 18:29:
[...]
Percentages hebben toch helemaal _niets_ te maken met hoe ver je bent, maar met hoeveel je gescand hebt en dergelijke? Zo niet, zuig ik. Zit op 3% na 3 uur spelen. Scan dan ook zo goed als nooit.

En euh... D³... je MOET me ff helpen :). Hoe versla ik Faahrga (ofzo), in de Chozo Ruins (die enorme plant in grote koepelachtige kamer, waar plafond half kapot is)? Eerste keer raakte ik hem door als balletje onder hem te rollen en te ontploffen, maar wat nu? Ga steeds dood :s
Volgens mij is het percentage bij de savegame wel hoever je al gespeeld hebt toch? En je stats ingame wat je gescant hebt.

Voor die oversized geranium:

Dan klappen er 2 spiegels, die moet je ook allebei omschieten en als balletje op de plant inrollen. Als hij de spiegels steeds terugklapt blijf op hem schieten terwijl je van spiegel 1 naar 2 loopt, daardoor versuft hij en klapt de spiegels niet elke keer. Volgende 3 en 4 spiegels het zelfde verhaal, je hebt em nog wel een keer plat als je tussentijds maar op em blijft schieten

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

OK, dan heb ik ook even vraag. Ik heb net de Thermal Visor gehaald. Dan ga je weer terug en staat er dat je op een Power Conduit moet schieten die warmte afgeeft. Nou, ik heb overal al op geschoten, maar niets helpt :? (Met de WaveBeam that is)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ik heb nog een 'kritische' review gevonden op BBC News :+
Metroid falls short of prime

By Darren Waters
BBC News Online

Nintendo's GameCube continues to be the most overlooked of the three gaming giants currently battling it out for world supremacy. Part of the problem is the lingering suspicion that the little cube is for children.
This perception is not helped by a wealth of first party titles from Nintendo that, while excellent, are aimed at the younger end of the gaming age spectrum.
When is an FPS not an FPS?

So hopes are high for Metroid Prime, particularly as Nintendo itself now recognises it needs to pitch the machine at an older audience.
On first impressions, the game comes across as a first person shooter (FPS) in the mould of Halo on the Xbox, or Red Faction on the PlayStation 2.
A futuristic adventure, your character looks out on the ruins of a crashed spaceship with a familiar-looking weapon for company.
Graphically, the game is a treat and is easily the best-looking title on the GameCube.
But the controls are counter-intuitive and take some time to get to grips with, especially having to switch between visors, which dictate whether you are scanning objects or shooting at them.
Click, click, bang
On occasion it really inhibits a sense of interaction with the world.
The combat too falls short, with targets locked onto automatically. It just becomes a case of click, click, click, explosion. But Metroid is not designed to be a FPS.
Combat is very simplistic

If anything, the game is one of exploration. You must scan your environment, looking for clues and ways to access new levels.
The puzzles, however, are pretty basic and there is little incentive to keep moving forward, other than to be given a fresh new graphical treat.
The key problem is that the game falls between two stools.
FPS fans will recoil at the simplistic and unrewarding targeting system and the reliance on scanning endless numbers of objects, while platform fans may find the first person viewpoint unfamiliar and awkward.
And that is a pity, because the energy and creativity put into the game is tremendous and there is a great amount of depth.
But you will only discover that depth if you have the tenacity to find it and I was greatly put off.
Sometimes re-writing the rules of a genre pays off, and sometimes it does not.
Metroid Prime came close to the former but ultimately achievers the latter.
Misschien leuk voor Phuse ;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

GolbeZeromus schreef op 23 maart 2003 @ 19:09:
OK, dan heb ik ook even vraag. Ik heb net de Thermal Visor gehaald. Dan ga je weer terug en staat er dat je op een Power Conduit moet schieten die warmte afgeeft. Nou, ik heb overal al op geschoten, maar niets helpt :? (Met de WaveBeam that is)
eerst een super missile op die statue schieten...

ik ben daar net geweest ... =)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ben nu in de phuson ofzo mines, en ik word echt helemaal gek dat er zo weinig save punten zijn, ben al echt 5 x dood gegaan en heb al 2 uur dingen over nieuwe gespeelt, zwaar frusterend |:(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Kan er please een nieuw 'Metroid Prime Spoiler Topic' aangemaakt worden, want ik lees hier toch dingen die ik eigenlijk helemaal niet wil lezen.. :'( Ik heb net dat oude topic even opgezocht en er is een slotje opgezet omdat hij in de verkeerde groep stond, niet omdat het topic niet mocht ofzo.. dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Er is 2 keer getracht om dat topic te maken...Ook in SPV...

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
zou iemand met een IGN account misschien deze video-review van Zelda WW willen mirroren ? :)
http://insider.ign.com/do...zeldawindwaker_review.mov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik ben nu bij Magmoor Caverns, duurt dit lang? Dit gedeelte lijkt me niet zo geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Thanks HIV, maar dat is niet wat ik bedoelde. Ben er ondertussen zelf uit. Ben nu bij de boss geweest en weet wel wat jij bedoelde ;) Net niet verslagen trouwens die knakker.

Ook zoiets. Ben ik druk aan het vechten met een nieuwe vijand, doet mijn controller het helemaal niet meer. Ik denk: Fuck, ik ben paralyzed. Maar mijn batterijen waren dus leeg van de WaveBird :+

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 23 maart 2003 @ 19:09:
die moet je kunnen zien met dat thermal visor.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

blakez schreef op 23 March 2003 @ 19:59:
Kan er please een nieuw 'Metroid Prime Spoiler Topic' aangemaakt worden, want ik lees hier toch dingen die ik eigenlijk helemaal niet wil lezen.. :'( Ik heb net dat oude topic even opgezocht en er is een slotje opgezet omdat hij in de verkeerde groep stond, niet omdat het topic niet mocht ofzo.. dus.. :)
Ik mocht er geen maken. Maar ik vraag t nog eens aan een van de modjes...
Glorix Jim schreef op 23 March 2003 @ 20:32:
zou iemand met een IGN account misschien deze video-review van Zelda WW willen mirroren ? :)
http://insider.ign.com/do...zeldawindwaker_review.mov
ik heb uhm maar ik heb geen webspace om uhm je te sturen BTW daar zijn ze nie egt tevreden over TWW
GolbeZeromus schreef op 23 March 2003 @ 20:50:
Thanks HIV, maar dat is niet wat ik bedoelde. Ben er ondertussen zelf uit. Ben nu bij de boss geweest en weet wel wat jij bedoelde ;) Net niet verslagen trouwens die knakker.

Ook zoiets. Ben ik druk aan het vechten met een nieuwe vijand, doet mijn controller het helemaal niet meer. Ik denk: Fuck, ik ben paralyzed. Maar mijn batterijen waren dus leeg van de WaveBird :+
wat speelt nu fijner met MP? de WB of de normale controller? Mis je de rumble niet?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

idd.. Die MP Spoiler topic is ECHT nodig.... Ik heb net ook een paar dingen gelezen die ik liever niet had willen lezen (eigen domme fout hehe.. nieuwsgierig als ik ben toch de spoiler gepeaked :D)
En ik ben al een paar keer flink vast geraakt (nu weer half ;()

Dit spel heeft een help topic nodig !! :) (seriously !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

To: maniac@tweakers.net

Hi,

ik heb een vraagje ik heb 2x een centraal help topic gemaakt over Metroid Prime. Deze is tot 2x toe gesloten. Maar als iemand van de mods even een van de laatste pagina's van het grote GameCube topic zou willen lezen dan kan je zien dat veel mensen problemen hebben met Metroid Prime. Ik denk dat het lastiger is voor jullie om elke keer dat een aparte user een aparte topic voor een vraag over Metroid Prime moeten bekijken, dan dat je in 1 centraal topic de meeste vragen kan beantwoorden of nagelezen kan worden.

Mijn vraag is dus nu. Mag ik een centraal help topic maken over Metroid Prime?

Het zou echt veel mensen helpen. En je zou de spoilers uit het GameCube topic houden zodat mensen elkaar niet verraden wat er next gaat gebeuren.

Alvast bedankt,

Thi-ming Wang
"HIValicious"
sl1pknot@home.nl

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
beetje onzin ook..dis is gewoon een gigiantishe game die een eigen topic verdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Vind sowiso het modsysteem op Tweakers compleet belachelijk. Compleet machts-geil wordt overal maar een slotje op gegooid als het ze niet boeit of als ze denken dat het ergens niet thuis hoort. No offence ;)
Voor die oversized geranium:
Aah, thx. Ga het zometeen ff proberen. Dacht al dat het zo iets was, maar was me tot op heden niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nogmaals over het percentage:

Het percentage geeft aan hoeveel upgrades en items je verzameld hebt, NIET hoever je in de game bent! Je kunt de game bijv uitspelen met maar 24%! Dan skip je oa alle Energy Tanks en Missile Expansions.

Scan percentage is nieuw, dit had de USA versie niet. Geeft waarschijnlijk gewoon aan hoeveel van de kritieke scans je verzameld hebt :P Je hoeft niet ALLES te scannen als je voor 100% scans gaat, zie een goede faq @ gamefaqs.
DouweGNL schreef op 23 maart 2003 @ 18:29:

Flaaghra :) Allereerst die vent scannen (dan is ie makkelijker). Dan blijven vuren met Charge Beam of regular vuur terwijl je rond de arena loopt. Elke keer als je onder zo'n spiegel staat, ongeveer (komt niet zo nauw :)) mikken op het rooie vlak en een Missile afvuren, hij klapt dan meteen omhoog. Doe dit voor zoveel spiegels als op dat moment nodig zijn, constant op Flaaghra blijven vuren! Dan raakt ie nml verlamd en plaatst ie de spiegels niet terug. Als ie krimpt en zn wortels intrekt naar het midden rollen en een bommetje leggen. Daarnaa hetzelfde, maar dan met meer spiegels. Op het laatst in de gaten houden welke van zn wortels nog vernield moet worden en daar heen werken dwz laatste spiegel omhoog klappen die dicht bij die wortel hangt, anders ben je te laat.

Als je het eenmaal doorhebt is ie een eitje :) Mijn schrik was dan ook groot toen ik mijn eerste 27% run (oa zonder 1 enkele Energy Tank) maakte. Ik ging meteen 4x achter elkaar dood bij die uit de kluiten gewassen plant! :D Dat voorspelde niet veel goeds voor de rest van de bazen maar het is uiteindelijk toch gelukt :Y)
evilpin0 schreef op 23 March 2003 @ 19:43:
ben nu in de phuson ofzo mines, en ik word echt helemaal gek dat er zo weinig save punten zijn, ben al echt 5 x dood gegaan en heb al 2 uur dingen over nieuwe gespeelt, zwaar frusterend |:(
Is inderdaad een moeilijk stuk! Lees hier de tip die ik Elroy gaf.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Wat misschien wel helemaal een goede tip is is om eerst een walkthrough te raadplegen voordat men vragen gaat stellen als hij/zij vast zit :)
Hier staat een aardig lijstje met Metroid Prime Walkthroughs.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Flaaghra :) Allereerst die vent scannen (dan is ie makkelijker). Dan blijven vuren met Charge Beam of regular vuur terwijl je rond de arena loopt. Elke keer als je onder zo'n spiegel staat, ongeveer (komt niet zo nauw :)) mikken op het rooie vlak en een Missile afvuren, hij klapt dan meteen omhoog. Doe dit voor zoveel spiegels als op dat moment nodig zijn, constant op Flaaghra blijven vuren! Dan raakt ie nml verlamd en plaatst ie de spiegels niet terug. Als ie krimpt en zn wortels intrekt naar het midden rollen en een bommetje leggen. Daarnaa hetzelfde, maar dan met meer spiegels. Op het laatst in de gaten houden welke van zn wortels nog vernield moet worden en daar heen werken dwz laatste spiegel omhoog klappen die dicht bij die wortel hangt, anders ben je te laat.

Als je het eenmaal doorhebt is ie een eitje :) Mijn schrik was dan ook groot toen ik mijn eerste 27% run (oa zonder 1 enkele Energy Tank) maakte. Ik ging meteen 4x achter elkaar dood bij die uit de kluiten gewassen plant! :D Dat voorspelde niet veel goeds voor de rest van de bazen maar het is uiteindelijk toch gelukt :Y)
Oke, ik probeer eerst wel een ander stuk van het spel. Er was activity gemeld in de Magmoor Caverns ofzo, neem daar wel ff een kijkje dan :). Monster is gewoon niet te doen... schiet je 1 spiegel omhoog, blijf je op Flaaghra vuren en issie toch weer naar beneden... Daarbij raakt dat beest je 1x en je bent al half dood.

Edit: scannen lukt al helemaal niet, ben al dood voordat ik de visor te pakken heb

[ Voor 4% gewijzigd door DouweGNL op 23-03-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
DouweGNL schreef op 23 maart 2003 @ 22:52:
[...]
Oke, ik probeer eerst wel een ander stuk van het spel. Er was activity gemeld in de Magmoor Caverns ofzo, neem daar wel ff een kijkje dan :). Monster is gewoon niet te doen... schiet je 1 spiegel omhoog, blijf je op Flaaghra vuren en issie toch weer naar beneden... Daarbij raakt dat beest je 1x en je bent al half dood.

Edit: scannen lukt al helemaal niet, ben al dood voordat ik de visor te pakken heb
Haal die spoiler nou weg. Nu hebben die spoilerblokken geen nut meer :+

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HIValicious schreef op 23 maart 2003 @ 15:08:
[...]

weet je het oude Fortuna stadion te liggen? Daar ligt nu allemaal nieuwbouw.

Je komt dan van het zwembad af richting het centrum/Serviam dan heb je links een Shell tankstation liggen. Ga je die in (richting oud Fartuna stadion). Dan heb je links die nieuwbouwwijk liggen dan ga je rechts af. Is richting een shoarma tent, friture en een videotheek.

Gamecity spel kopen.
A ) Houden
B ) Terugbrengen als je het niet leuk vindt.

PS ik heb nu een GameCube Desktop Theme op me PC staan en ik moet zeggen hij is best wel mooi...
pff geen idee zeg waar je het over hebt met die routebeschrijving...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Damn, net weer Metroid Prime gespeeld en kan niet anders zeggen dan dat het een supergame is. Zelf was ik hartstikke geflipt van Super Metroid en als je goed kijkt is Metroid Prime bijna hetzelfde, alleen in een nieuw jasje.

*** spoiler *** :p

De melt-down in het begin, die grote vleermuis (ofzo) die wegvliegt vlak voordat dat gebeurt, het space ship wat in de regen/mist naar beneden komt op een nieuwe planeet, het feit dat ie buiten blijft en je daar kan saven/weer helemaal power-uppen. En dan heb ik het nog niet eens over de muziek, de items, power-ups en vijanden. Echt alle elementen van Super Metroid hebben ze hier ook gewoon in gestopt en ik vind het echt een supergame. Morgen weer lekker spelen :)

/*** spoiler ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Ok, aangezien er nu wel erg veel gespoiled wordt over Metroid Prime.
Heb ik maar weer een help topic geopend, dus post voordat het te laat is
[rml][ NGC] Problemen / Vragen Metroid Prime [ Spoiler][/rml]

Dat was snel :P
Dan niet hoor, in SGD mag je geen problemen posten en in SPV mag je geen grote topic posten 7(8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Elroy op 23-03-2003 23:43 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

En weer dicht

M@nic:

Sjonge jonge, ik weet wel wie een hard hoofd heeft

Lees de 2 sluitmessages van de laatste topics en dan kom je tot de conclusie dat wij GEEN "grote" draadjes in SPV willen zien.
Is dat nou echt zo moeilijk ?

SPV is voor problemen, losse topics.
SGD is voor discussies rond een bepaald spel oid.

Oh, en vertel direkt m'n correcte nick ff

[ Voor 94% gewijzigd door NvE op 23-03-2003 23:36 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Nou, zo'n moeilijk spel is 't toch niet? Dat spel geeft hints zat, en als je echt vastzit kun je makkelijk naar walktroughs zoeken op 't inet. 't staat zelfs in de FAQ waar je walktroughs kunt vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:31
Anders stuur je gewoon even een mailtje, in plaats van de hele tijd een nieuw topic te openen. Het is namelijk gewoon niet de bedoeling dat er in SPV "grote" topics komen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Enter The Matrix soundtrack

23-03-2003 | Rick van der Knaap

Er is meer bekend over the soundtrack in deze game, lees er hier meer over.

De soundtrack van Enter The Matrix zal worden gecomponeerd door top producent en remixer Chris Vrenna. De titelsong van Enter the Matrix zal toepasselijk ‘Take The Pill’ heten. Chris Vrenna is geen onbekende, hij heeft onder andere samengewerkt met U2 voor de Tomb Raider soundtrack, met P.O.D. voor de soundtrack van The Scorpion King en met Drowning Pool voor de remix van Bodies die nu dient als soundtrack voor XXX. Vrenna zelf zei hierover:
“For me, it does not get any better than this, I am a huge fan of the Matrix movie and from what I have seen so far from the videogame, it's going to be amazing. When they asked me to get involved, I dropped everything to contribute”

Alle versies van Enter The Matrix (PlayStation 2, GameCube en Xbox) zullen 15 mei in de winkels liggen, de zelfde dag als de nieuwe film, The Matrix: Reloaded
bron: http://main.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12768
De muziek word in iedere geval goed :).. nu de game nog :P

De modjes zijn nu wel een beetje vaag bezig IMO Het slaat echt ergens op, zu kunne toch beter 1 topic maken waar alle vragen in kunnen.
Nu gaan ze 20 topic krijgen waar telkens 1 vraag in word gesteld |:( |:( lekker slim bedacht

vandaag ben ik wel de nieuws brenger hé :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Waarom was Spielerij ook alweer opgesplitst? Oh ja, omdat iedereen een enorme hekel had aan de grote topics, omdat alles 20 keer langs kwam, en het heel erg irritant was om iets terug te vinden. Goed wij komen met oplossing, alles kan in een apart topic, is het nog niet goed. Wat willen jullie dan? :?

Kijk, als je in (ik zeg maar wat) hetzelfde kasteel vast zit als iemand anders, die er al een topic over heeft geopend, kan je het natuurlijk best daarin vragen, maar grote topics willen we gewoon liever niet.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
er is toch ook niet 1 "groot pc" topic ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Maar ik denk dat het probleem is dat de mensen die vastzitten hier een vraag stellen en niet in een faq kijken of (klien)topic maken.
Maar ik (en andere) wil nog niet weten hoe het verhaal verloopt ;) ....

Dus als iemand vastzit, eerst in faq kijken (of gewoon nog een keer proberen, das ook nog veelleuker :P )

[ Voor 24% gewijzigd door NvE op 23-03-2003 23:58 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
evilpin0: Geweldig, wat een argumenten, ik sta versteld. Je verwacht toch niet serieus dat ik op zulk soort posts in ga, of wel?

Ik snap sowieso niet echt waar jullie nou moeilijk over doen hoor, er wordt gewoon gezegd dat je even een mailtje moet sturen (zoals gebruikelijk is als een topic gesloten wordt, en je het er niet mee eens bent), maar schijnbaar is dat een enorm probleem. :?

Edit: NvE: Dat denk ik ook, maar daar kunnen wij weinig aan doen, en toch krijgen wij de schuld. (als ik het goed begrijp althans)

[ Voor 19% gewijzigd door The Will op 23-03-2003 23:59 . Reden: Duidelijk gemaakt tegen wie ik het had. ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

The Will schreef op 23 March 2003 @ 23:57:
evilpin0: Geweldig, wat een argumenten, ik sta versteld. Je verwacht toch niet serieus dat ik op zulk soort posts in ga, of wel?

Ik snap sowieso niet echt waar jullie nou moeilijk over doen hoor, er wordt gewoon gezegd dat je even een mailtje moet sturen (zoals gebruikelijk is als een topic gesloten wordt, en je het er niet mee eens bent), maar schijnbaar is dat een enorm probleem. :?
Er is ook een meeltje gestuurd door HIValicious naar M@nic.....

[ Voor 4% gewijzigd door NvE op 24-03-2003 00:00 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Misschien moet je voor de gein eens checken waar hij 'm naar verstuurd heeft |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Er is gewoon behoefte aan een Metroid topic (dat lijkt me nou wel vrij duidelijk toch ?)
Waar en HOE kan dat WEL ? Dan noemen we het gewoon geen grote topic... toch ?

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 24-03-2003 00:08 . Reden: Mod-vriendelijk gemaakt :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
NvE: Ik zie het ja, die is dus per ongeluk naar een verkeerde adres gestuurd. Anyway, om maar even op dat mailtje in te gaan: Waarom willen jullie zo graag een groot problemen topic? Volgens mij is dat alleen maar onhandig:
• Het is moeilijker om je probleem te vinden, waardoor er meer dingen dubbel gepost worden, wat erg irritant kan zijn.
• Het kan zijn dat er over je posts heen gelezen wordt, waardoor het erg lang kan duren voor je een antwoord hebt.
• Dit is misschien meer voor de mods, maar grote topics zijn ook nog eens enorm irritant om te modereren.

Edit: FYI, hij heet M@NIC, en niet M@NIAC, en het is dus ook manic@tweakers.net, en niet maniac@tweakers.net!

[ Voor 12% gewijzigd door The Will op 24-03-2003 00:08 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

naja ik denk doe maar naar maniac want jij stond de hele tijd als laatste poster maar goed ...

mogen we dan wel een centraal metroid topic maken in G&D?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 14:59
HIValicious schreef op 24 March 2003 @ 00:07:
naja ik denk doe maar naar maniac want jij stond de hele tijd als laatste poster maar goed ...

mogen we dan wel een centraal metroid topic maken in G&D?
maar dan moet je wel zijn naam goed spellen ;)

maniac -> manic

edit: zie net dat TheWill dat al heeft gezegd

[ Voor 10% gewijzigd door Fred_Perry op 24-03-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ok srry verkeerde naam gestuurd ... moet ik je nog een nieuwe meel sturen the_will ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Piepels wat lopen jullie moeilijk te doen.

Ze willen geen 'grote' topics in SPV omdat dan alle problemen tig keer voorbij komen. Ze willen per probleem 1 draadje. Als je een groot draadje wil moet dat dan over de game gaan en in het discussie forum. Daar kun je dan kwijt hoe fantastisch de game wel niet is. Voor problemen post je elke afzonderlijke vraag in SPV...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Je mag me best een mailtje sturen hoor, ICQ is ook best, maar het hoeft wmb niet echt. ;)

Kijk, problemen hoeven echt niet allemaal in een groot topic, in kleine topics is alleen maar makkelijker. Er mag best een apart Metroid Prime topic geopend worden in SGD, maar de problemen met niet verder komen kunnen gewoon in topics in SPV. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm ik zie het punt wel idd.. maar volgens mij gaat dat echt een teringzooi worden met al die losse topics.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ok ik denk dat we er wel over eens kunnen zijn dat er geen apart topic komt. Laten we hier dan ook over op houden.

De gene die hier niet mee kunnen leven kunnen dus een meeltje sturen...

[ Voor 6% gewijzigd door NvE op 24-03-2003 00:29 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
The Will + M@NIC:

En sorry nog dat ik de laatste reactie niet gelezen had van het vorig geopende topic van HIValicious. Ik had alleen de eerst gesloten topic gelezen en daar stond in dat het naar SPV moest gaan.

Maar als ik even lief kijk O+, mag het topic dan voor deze keer weer open gaan of verplaatst worden naar SGD.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

..... Anyway, om maar even op dat mailtje in te gaan: Waarom willen jullie zo graag een groot problemen topic? Volgens mij is dat alleen maar onhandig:
• Het is moeilijker om je probleem te vinden, waardoor er meer dingen dubbel gepost worden, wat erg irritant kan zijn.
Dit is naar mijn idee een probleem van de search en niet van een groot topic. Grote topics zijn toch prima alleen zijn jullie daar niet handig op in gesprongen wat betreft een slimme zoekmachine. Je zou in plaats van een search result in threads een result in afzonderlijke berichten kunnen geven of allerlei vormen daartussen. Maar goed dit is een lastig dilemma, wat je met versnippering van topics ten dele oplost maar ook daar krijg je net zo goed problemen met dubbele topics, verlies van interesse van de lezer enz.
• Het kan zijn dat er over je posts heen gelezen wordt, waardoor het erg lang kan duren voor je een antwoord hebt.
Dat is 'ons' probleem en van de search.
• Dit is misschien meer voor de mods, maar grote topics zijn ook nog eens enorm irritant om te modereren.
Dat is nu eenmaal de prijs die je betaalt voor een goed lopend forum. Aan lange draadjes ontkom je dan niet. Het opzettelijk willen versplinteren van threads in allerlei kleine subthreads is een crime voor de gebruiker. Jullie zijn er dankzij 'ons' en als je dat niet begrijpt dan heb je, met alle respect overigens, je baan niet goed ingeschat. Voor een beetje 'status' moet je wel wat over hebben O-).

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
* The Will geeft Elroy een bril. En nu goed lezen graag. :P

Vragen hoe je verder moet kan je in SPV kwijt, en NIET in een groot topic! (ook niet in een groot topic in SGD) Indien er behoefte is aan een apart draadje over Metroid Prime (waar dus GEEN vast zit dingen in komen) kan dat geopend worden in SGD, met een goede startpost. (zie FAQ)

Overigens kan je mailtjes beter naar IceStorm of mij sturen, aangezien M@NIC het nogal druk heeft, en dus niet erg veel tijd zal hebben om z'n mail te beantwoorden.

Edit:
Disciplus-Simplex schreef op 24 March 2003 @ 00:23:
[...]

Dit is naar mijn idee een probleem van de search en niet van een groot topic. Grote topics zijn toch prima alleen zijn jullie daar niet handig op in gesprongen wat betreft een slimme zoekmachine. Je zou in plaats van een search result in threads een result in afzonderlijke berichten kunnen geven of allerlei vormen daartussen. Maar goed dit is een lastig dilemma, wat je met versnippering van topics ten dele oplost maar ook daar krijg je net zo goed problemen met dubbele topics, verlies van interesse van de lezer enz.
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar zo'n soort search hebben we niet. Wat je kan doen, is het voorstellen in LA, want voor grote topics is zoiets inderdaad wel handig. :)
[...]

Dat is 'ons' probleem en van de search.
Zie hierboven. ;)
[...]

Dat is nu eenmaal de prijs die je betaalt voor een goed lopend forum. Aan lange draadjes ontkom je dan niet. Het opzettelijk willen versplinteren van threads in allerlei kleine subthreads is een crime voor de gebruiker. Jullie zijn er dankzij 'ons' en als je dat niet begrijpt dan heb je, met alle respect overigens, je baan niet goed ingeschat. Voor een beetje 'status' moet je wel wat over hebben O-).
Ik weet ook wel dat ik niet aan alle lange draadjes kan ontkomen, en dat is ook echt niet de main reason dat we het niet willen hoor. Als jullie dit als een 'crime' vinden, dan vind ik dat je het allemaal wel heel erg opvat hoor, het is in dit geval zelfs makkelijker voor jullie. :?
Lees nou verdomme wat er hier gezegd wordt, door zulk soort posts krijg ik steeds minder zin om hier op in te gaan. :{

[ Voor 65% gewijzigd door The Will op 24-03-2003 00:29 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

edit: :|

[ Voor 83% gewijzigd door NoTimeRemains op 24-03-2003 00:26 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Nou nou.. met de tijd die ik aan MP moet besteden, is het onderhand altijd voor Zelda... pjoepjoe.. Ik zit al zo'n beetje vast op de Talon overworld. Daar aangekomen kan ik 1 kant op de rest van de deuren kan ik "nog" niet ik. Ik kom in 1 ander level om daar alleen opgegeten te worden door de muggen. Nergenst een savepoint in de buurt. Lekker allemaal. Kan iemand zeggen hoe ik die muggen kan meppen.

Misschien doe ik ook wel iest verkeerd. Misschien moet ik meer wagen.. maar ik zit op 7% scan en 0% items.. :( En ik schrik met telkens een hoedje als er weer eens een beest ergenst vandaan komt.. Maar goed..

Voor de rest ziet het er heel strak uit. Geluid is ook mooi. Misschien oordeel ik wat te snel hoor, heb misschien slecht 1,5 uur gespeeld... Wel mooie locaties. Ik ben telkens alleen bang dat er weer eens wat uit de grond om hoog komt. Ik ben echt een bangerik... :X

Vergeet er bij te zetten dat ook het verhaal goed is. Hier door wil je gewoon telkens weer wat lezen van de Choco (or whatever)

[ Voor 8% gewijzigd door RareGast op 24-03-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

RareGast schreef op 24 March 2003 @ 00:45:
Ik zit al zo'n beetje vast op de Talon overworld. Daar aangekomen kan ik 1 kant op de rest van de deuren kan ik "nog" niet ik. Ik kom in 1 ander level om daar alleen opgegeten te worden door de muggen. Nergenst een savepoint in de buurt. Lekker allemaal. Kan iemand zeggen hoe ik die muggen kan meppen.
Dat wil ik niet weten.... 8)7

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
RareGast schreef op 24 maart 2003 @ 00:45:
Nou nou.. met de tijd die ik aan MP moet besteden, is het onderhand altijd voor Zelda... pjoepjoe.. Ik zit al zo'n beetje vast op de Talon overworld. Daar aangekomen kan ik 1 kant op de rest van de deuren kan ik "nog" niet ik. Ik kom in 1 ander level om daar alleen opgegeten te worden door de muggen. Nergenst een savepoint in de buurt. Lekker allemaal. Kan iemand zeggen hoe ik die muggen kan meppen.

Misschien doe ik ook wel iest verkeerd. Misschien moet ik meer wagen.. maar ik zit op 7% scan en 0% items.. :( En ik schrik met telkens een hoedje als er weer eens een beest ergenst vandaan komt.. Maar goed..

Voor de rest ziet het er heel strak uit. Geluid is ook mooi. Misschien oordeel ik wat te snel hoor, heb misschien slecht 1,5 uur gespeeld... Wel mooie locaties. Ik ben telkens alleen bang dat er weer eens wat uit de grond om hoog komt. Ik ben echt een bangerik... :X

Vergeet er bij te zetten dat ook het verhaal goed is. Hier door wil je gewoon telkens weer wat lezen van de Choco (or whatever)
Ik weet niet precies wat je bedoeld maar, bedoel je op deze plek :

Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/ccnetwork4/mptest.jpg
Sorry voor de spoiler pic, maar dit mag gewoon niet in een ander topic geplaatst worden :X
Als je hier bent is het iig simpel.
Gewoon die muggen locken > neerschieten.
Dan op de schip locken > schieten.
Stap 1 en 2 herhalen en klaar is kees

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
RareGast schreef op 24 March 2003 @ 00:45:

lol, dan kun je maar beter stoppen want dit spel zit vol met dat soort spannende momenten, en 0% items komt omdat je nog niks hebt gevonden, met items bedoel ze je onderdelen van je pak en energy packs [ofzo] en missle addon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
OKEE

Volgens mij heeft iedereen (op 1 iemand na) in dit topic MP ondertussen wel (of wil hem zsm gaan aanschaffen). De vragen van mensen die vast zitten horen hier dus ook niet. Het word volgens mij dan ook tijd om het maar weer eens ergens anders over te hebben!

Bijvoorbeeld dat MGS naar de Cube komt! ZOals het er nu naar uitziet komt MGS 4 exclusief naar Cube. Ik vraag me dan wel af of de MGS waar in het begin over werd gesproken dan deze 4e game is of een remake van 1 (ik hoop een remake).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig iemand die het ook nog ff ergens anders over kan hebben dan hoe verder te komen in MP (wat ik niet leuk vind omdat ik volgens mij nu onderhand al helemaal heb gezien hoe ik het spel uit moet spelen terwijl ik em nog nieteens heb :( )

Ik denk niet dat het een remake gaat worden van mgs1 dat zou niet erg gepast zijn de cube wordt al dood gegeooid met remakes , als ze enigzins slim zijn maken ze een compleet nieuwe titel om meer mensen te trekken.

Voor de Animal Crossing fans onder ons :

http://www.animal-crossing.com/play.jsp

Een Animal Crossing kado
Op de officiële Animal Crossing site is een code te vinden waarmee je een speciaal item kunt halen bij Tom Nook. Deze code is gesponserd door Nintendo Power en is hier te vinden. Je moet helemaal naar beneden gaan en klikken op ‘know the code, get the goods’, je krijgt dan een code te zien die je even moet noteren. Wanneer je deze code invoert in het spel, bij Tom Nook, krijg je een grappig item om in je huis te plaatsen. Met dit item kun je ook spelen als je ervoor staat en op A drukt, maar het is geen NES game.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Elroy schreef op 24 March 2003 @ 01:22:

Als je hier bent is het iig simpel.
Gewoon die muggen locken > neerschieten.
Dan op de schip locken > schieten.
Stap 1 en 2 herhalen en klaar is kees
aha.. dan was ik op de een of andere manier was ik dan toch goed bezig. bedankt iig.
evilpin0 schreef op 24 March 2003 @ 01:23:
[...]
lol, dan kun je maar beter stoppen want dit spel zit vol met dat soort spannende momenten, en 0% items komt omdat je nog niks hebt gevonden, met items bedoel ze je onderdelen van je pak en energy packs [ofzo] en missle addon
Stoppen... nooit.. weetje hoeveel dat spel me heeft gekost.... (ik blijf wel zeeuw natuurlijk. Ik heb nog tot 3 mei om het spel uit te spelen. En zeg nou zelf in 1,5 uur kun je toch nog niets hebben berijkt. Vanavond maar weer eens wat proberen. Nu weet ik een beetje wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

Phydomir

Dennis

Anyway, dat Enter The Matrix spel ziet er best leuk uit. Enige nadeel is alleen dat als ik eenmaal bezig ben met zo'n type spel het me nooit echt kan boeien.

[ Voor 39% gewijzigd door Phydomir op 24-03-2003 09:02 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 24 maart 2003 @ 09:01:
Anyway, dat Enter The Matrix spel ziet er best leuk uit. Enige nadeel is alleen dat als ik eenmaal bezig ben met zo'n type spel het me nooit echt kan boeien.
Enter the matrix voelt mij een beetje te max payne achtig aan in de zin dat de graphics mega mooi zijn maar de gameplay waarschijnlijk zal zuigen of veel te kort zal wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in MP.
Ik heb net de therminal visor en ik ben weer in dat gebied met dat water wat omhoog kan. Maar bij die ene deur heeft geen power ofzow... Als met de therminal visor kijk zie ik daarboven zo'n vaag ding. wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik wor gek van al dat MP geklets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
DE platinum cube komt naar nederland !!!!

dit icm met een zelda spel dus een compleet pakket waar de PLATINUM CUBE inzit :D

ik heb me GBA SP bestelling al gecanceld en de ZELDA PLATINUM cube daarvoor in de plaats besteld !!! "( hij is incl de bonus disc )

http://www.gamers.nl/nieuws/16994
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/SuperMario/200303/small1048365951_0.jpg

SORRY was al gepost had 1 pagina overgeslagen SPIJT ME !!!

[ Voor 10% gewijzigd door harley op 24-03-2003 09:24 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harley schreef op 24 maart 2003 @ 09:19:
DE platinum cube komt naar nederland !!!!

dit icm met een zelda spel dus een compleet pakket waar de PLATINUM CUBE inzit :D

ik heb me GBA SP bestelling al gecanceld en de ZELDA PLATINUM cube daarvoor in de plaats besteld !!! "( hij is incl de bonus disc )

http://www.gamers.nl/nieuws/16994
[afbeelding]
gaap... oud nieuws zeg maar :D

edit:
je had t zelf al in de gaten

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 24-03-2003 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 24 maart 2003 @ 09:16:
ik wor gek van al dat MP geklets...
Idd wordt er ook een beetje flauw van om constant te horen "help ik zit hier en hier vast hoe los ik het op".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik verwacht stiekem toch wel (veel) meer van ENter the Matrix (ETM) dan alleen een Max Payne (die ik ook goed vond) met vechten ipv schieten.

In de NGC van deze maand stond een artikel en daar kwamen toch leuke dingne in uit. Zoals het echte hacksysteem dat er in zit. De manier waarop het een toevoeging is op de films. Ik verwacht best veel van deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op 23 March 2003 @ 23:51:
Waarom was Spielerij ook alweer opgesplitst? Oh ja, omdat iedereen een enorme hekel had aan de grote topics, omdat alles 20 keer langs kwam, en het heel erg irritant was om iets terug te vinden. Goed wij komen met oplossing, alles kan in een apart topic, is het nog niet goed. Wat willen jullie dan? :?

Kijk, als je in (ik zeg maar wat) hetzelfde kasteel vast zit als iemand anders, die er al een topic over heeft geopend, kan je het natuurlijk best daarin vragen, maar grote topics willen we gewoon liever niet.
En hier sluit ik mij bij aan. Ik vind dit topic ook nog steeds erg rommelig omdat er teveel verschillende onderwerpen worden besproken. Alles wordt hierin gedumpt, het ene nieuwsberichtje wordt afgewisseld door de ander zonder dat er echt een discussie is (tenzij het huge is). Maargoed, hier kan ik wel mee leven.

Wat je trouwens wel kan doen is een aparte Metroid Prime DISCUSSIE thread openen. Over je spelervaringen vertellen etc maar voor vragen moet je in SPV een apart threadje openen volgens de regels.

Ik mij wel voorstellen dat mensen een apart problemen topic willen hebben want de meeste topics in SPV gaan over PC games en met name over installatie problemen of graphics problemen. Deze komen beide niet voor op een console.

Discussiëren over hoe je verder moet komen valt hierdoor dus buiten de boot. Daarnaast zijn het meestal kleine vragen die je in 1 zin kan beantwoorden. Beetje nutteloos dus om daar een nieuw topic voor te maken. Misschien dat hier een uitzondering voor moet worden gemaakt want imo horen zulke topics niet thuis in SPV. Bovendien kan je dan in het nieuwe topic over MP (in SGD) ook praten over dat ene momentje die je niet met woorden kan beschrijven ;). Het overlapt elkaar en juist dat maakt het zo moeilijk.

Het komt erop neer dat er een grote vraag is naar een Metroid Prime topic en die problemen moet je maar voor lief nemen. Je kan best discussieren over MP en zo nu en dan een vraag beantwoorden. Het is alleen niet de bedoeling dat het een problemen topic wordt.

Mijn mening dus.
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 09:12:
Ik zit vast in MP.
Ik heb net de therminal visor en ik ben weer in dat gebied met dat water wat omhoog kan. Maar bij die ene deur heeft geen power ofzow... Als met de therminal visor kijk zie ik daarboven zo'n vaag ding. wat moet ik doen?
Open een topic in SPV ;) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 08:25:
Gelukkig iemand die het ook nog ff ergens anders over kan hebben dan hoe verder te komen in MP (wat ik niet leuk vind omdat ik volgens mij nu onderhand al helemaal heb gezien hoe ik het spel uit moet spelen terwijl ik em nog nieteens heb :( )

Ik denk niet dat het een remake gaat worden van mgs1 dat zou niet erg gepast zijn de cube wordt al dood gegeooid met remakes , als ze enigzins slim zijn maken ze een compleet nieuwe titel om meer mensen te trekken.

Voor de Animal Crossing fans onder ons :

http://www.animal-crossing.com/play.jsp

Een Animal Crossing kado
Op de officiële Animal Crossing site is een code te vinden waarmee je een speciaal item kunt halen bij Tom Nook. Deze code is gesponserd door Nintendo Power en is hier te vinden. Je moet helemaal naar beneden gaan en klikken op ‘know the code, get the goods’, je krijgt dan een code te zien die je even moet noteren. Wanneer je deze code invoert in het spel, bij Tom Nook, krijg je een grappig item om in je huis te plaatsen. Met dit item kun je ook spelen als je ervoor staat en op A drukt, maar het is geen NES game.
hmm heeft iemand die code al gevonden dan? :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schnumi schreef op 24 maart 2003 @ 09:50:
[...]

hmm heeft iemand die code al gevonden dan? :?
moeilijk he:
onderaan de pagina op 'know the code...' klikken
en je krijgt METEEN de code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 24 March 2003 @ 10:11:
[...]

moeilijk he:
onderaan de pagina op 'know the code...' klikken
en je krijgt METEEN de code
|:(

sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft niet het is nog vroeg en lezen kan soms erg erg moeilijk zijn ;) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Thardus net verslagen maar waar moet ik nu heen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
HIValicious schreef op 24 maart 2003 @ 11:47:
Thardus net verslagen maar waar moet ik nu heen?
Naar een site met een walkthrough? ;)

IGN of GameFAQs perhaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op 24 maart 2003 @ 09:19:
Je krijg bij je Game Boy Advance SP wel die 50 Euro refund voor een GameCube. Volgens mij is die korting ook geldig op alle GameCube packs (Mario, Metroid en Zelda), dat maakt de aanschaf van beide natuurlijk wel heel aantrekkelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 12:04:
[...]

Je krijg bij je Game Boy Advance SP wel die 50 Euro refund voor een GameCube. Volgens mij is die korting ook geldig op alle GameCube packs (Mario, Metroid en Zelda), dat maakt de aanschaf van beide natuurlijk wel heel aantrekkelijk! :)
Helaas geldt die voor zelda niet meer, want de actie loopt maar t/m 2 mei. Je kunt wel nog voor het Metroid of Mario pack gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 24 March 2003 @ 12:36:
[...]

Helaas geldt die voor zelda niet meer, want de actie loopt maar t/m 2 mei. Je kunt wel nog voor het Metroid of Mario pack gaan.
dat hebben ze dus bewust gedaan. 1 dag voor zelda.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 09:12:
Ik zit vast in MP.
Ik help je nog wel hoor ;)

Bij dat rare ding boven de deur, die moet je eerst even opblazen.
Om dit te doen moet je je power knaller pakken en dan richten op dat rare ding.
Houd de A knop ingedrukt totdat hij voluit is, daarna druk op Y ( terwijl je hem nog vast hebt), dan krijg je een super rakket :D
Als je nog geen super rakket kan maken, dan moet je die eerst vinden.
Nadat je erop geschoten hebt, lock dat ding dan en pak je beam cannon en erop schieten totdat hij aan gaat.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Hej.. Weet iemand iets van de verkoopcijfers van Metroid Prime? Want ik kwam een zaterdag om 9:30 bij de Mediamarkt in Rotterdam en daar hingen dus nog precies 4 MP. Ik neem aan dat de rest al verkocht was? Heeft iemand enig idee van de verkoopcijfers of moeten we maar wachten op vrijdag als de softwaresales weer bekend worden gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij kun je die zelda pack wel kopen met de kortingsbon van gba sp
stond namelijk ergens op de nintendo site:
De gelimiteerde oplage van Game Boy Advance SP's die vergezeld gaat van een kortingsbon. Deze kortingsbon is geldig van 28 maart t/m 31 mei 2003. De NINTENDO GAMECUBE kost momenteel ongeveer 199 Euro, met de korting van 50 Euro wordt de verkoopprijs ongeveer 149 Euro
t/m 31 mei dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bush you've got mail. :)

(nee niet de echte maar die hier wel eens kwam alleen ik zie hem weinig meer :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn icoon ff verwijdert voor the time being :)

Maar ik check mijn mail toch meestal meerdere keren per dag :P, Aangetekend it is, nu maar hopen dat DVDboxoffice hem meteen verstuurd als ie binnen is, dat we niet nog 3 weken hoeven te wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 13:41:

Maar ik check mijn mail toch meestal meerdere keren per dag :P, Aangetekend it is, nu maar hopen dat DVDboxoffice hem meteen verstuurd als ie binnen is, dat we niet nog 3 weken hoeven te wachten :/
hij staat sowieso op 26 maart bij dvdboxoffice...

(ik neem aan dat je het over zelda hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 13:41:

hmm ben benieuwt idd. Maar goed om te horen dat je nog leeft. :Y)

Trouwens er komt nog een GC exclusieve titel aan voor de Cube van Konami. :*)
In een recent interview met Miyamoto door een Franstalig Nintendo blad is naar voren gekomen dat er naast een Gamecube MGS game, nog een andere exclusive game afkomstig van Hideo Kojima (de geestelijk vader van Metal Gear) in ontwikkeling is voor de Gamecube.

In a recent interview with the offical Nintendo magazine of France, Shigeru Miyamoto announced that Hideo Kojima is working on another exclusive title for the GameCube. No information was given about this mystery game, but we do know that it won't be released any time soon.

Wat het voor game zal worden en of Miyamoto en Kojima net als bij MGS samen aan de game zullen gaan werken is nog niet bekend. Tijdens de E3 hopen we op meer informatie omtrent de game.

[ Voor 56% gewijzigd door schnumi op 24-03-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand btw de sonic collectie al? en zo ja zit er ook nog iets speciaals in of zijn het echt precies de orginelen op een schijfje gepropt?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hm ik ben met Metroid nu bij een stukkie in de Magmoor Mines waar ik niet verder kom.. ben net na zo'n stukje rollen als bal bij een lift gekomen maar m'n scan visor is brak ofzo.. hij lockt wel op 't lift icontje maar scant er niet op in met L..

Lamaar lag aan aan de controller, ff opnieuw erin geplugd.

[ Voor 15% gewijzigd door RedruM op 24-03-2003 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedruM schreef op 24 March 2003 @ 14:39:
Hm ik ben met Metroid nu bij een stukkie in de Magmoor Mines waar ik niet verder kom.. ben net na zo'n stukje rollen als bal bij een lift gekomen maar m'n scan visor is brak ofzo.. hij lockt wel op 't lift icontje maar scant er niet op in met L..

Lamaar lag aan aan de controller, ff opnieuw erin geplugd.
zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gamecube rokt wel de laatste tijd. Het ene na het andere goede nieuws blijft maar komen: voordeel-packs, kortings bonnen, releases van nieuwe hardware, releases van top-spellen, announcements van nieuwe (exclusieve) titels. Erg cool allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
bedankt voor deze nuttige toevoeging :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers:

Ik heb bij Intertoys (die bij de zijweg van de kalverstraat in A'dam) een N64 + Mario 64 Pack gezien. De doorzichtige blauwe N64 wel te verstaan. Voor 69 Euro! Ik wou hem bijna kopen, maar ik heb al mijn dough al gereserveerd voor alle komende NGC pret. Misschien een nuttige tip voor iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 15:16:
Voor de liefhebbers:

Ik heb bij Intertoys (die bij de zijweg van de kalverstraat in A'dam) een N64 + Mario 64 Pack gezien. De doorzichtige blauwe N64 wel te verstaan. Voor 69 Euro! Ik wou hem bijna kopen, maar ik heb al mijn dough al gereserveerd voor alle komende NGC pret. Misschien een nuttige tip voor iemand?
dat is wel cheapo, maar heb al een N64. :)
Iemand die al iets meer weet over die VIP codes die niet bij MP waren?
Het vreemde is... ik heb een engels/duits handleiding en achterkant van doosje is ook in het engels. Andere mensen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 24 maart 2003 @ 14:31:
Heeft iemand btw de sonic collectie al? en zo ja zit er ook nog iets speciaals in of zijn het echt precies de orginelen op een schijfje gepropt?
Ik heb hem.
Het zijn gewoon sonic 1,2,3 sonic&knuckels , sonic flikkies island en robotnikcs mean bean machine.
Je kunt nog wel een aantal oude games unlocken en er zitten een aantal mooie filmpjes bij o.a van sonic jam,sonic Cd en een paar 100 sonic strips.

Als je de oude sonic games geweldig vond moet je deze gewoon kopen, kost 49,99 meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

LOL, gisteren m'n eerste (soort van) vastloper gehad met de Cube. :D
Het gebeurde in StarFox Adventures bij Dragon Rock: de scene waarin je de inkomende rakketten moet wegknallen. Zag ik ineens twee verschillende scenes door elkaar heen :?
Kwam daarna in een roze/paarse omgeving terecht en na twintig seconden bevroor Fox.

'k heb 'm maar eff gereset :D

SFA is een mooie en gevarieerde game maar op een gegeven moment krijg ik wel zo'n "more-of-the-same" gevoel. Binnenkort MP eff scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:28:
[...]

Ik heb hem.
Het zijn gewoon sonic 1,2,3 sonic&knuckels , sonic flikkies island en robotnikcs mean bean machine.
Je kunt nog wel een aantal oude games unlocken en er zitten een aantal mooie filmpjes bij o.a van sonic jam,sonic Cd en een paar 100 sonic strips.

Als je de oude sonic games geweldig vond moet je deze gewoon kopen, kost 49,99 meen ik.
Wel jammer dat sonic cd er niet bij zit maar ja. De graphics zijn dus ook niet opgeleukt? Nou weet ik ook niet of ik dit wel zou willen. Ik was altijd een erg root sonic fan dus ik denk dat dit schijfje wel in mijn verzameling gaat komen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

BTW iemand al last gehad van dat ophangen bij mp als je in een lift zit?

crashen dan

.... OMFG 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door NoTimeRemains op 24-03-2003 17:37 ]

This is the Way.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.