[CM][WC] Aqua-Li PC70

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 594 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Thunderman_303 schreef op 22 March 2003 @ 21:15:
@ McFlipp: Ik denk haast wel dat het gaat passen, hangt een beetje af wat de totale lengte van je bovenpaneel is, want bij die Chieftec gaat er natuurlijk nog een stukje van je bovenkant af ivm je deurtje.
(tip: kijk even op het forum van Aqua-computer, staan er wel veel op soortgelijke aan de mijne ook :X )
Kijk nou wat ik daar op het forum, nouja beter goed gekopieerd dat slecht verzonnen :P (ofzo iets :+):

Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer.de/forumpix/fotostory/nachher.jpg

Btw dit is dus de DA-01WD, hij is er dus prima voor geschikt, ze nemen hem zelfs als voorbeeld :D

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:17

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
McFlipp schreef op 22 maart 2003 @ 21:45:
[...]

Kijk nou wat ik daar op het forum, nouja beter goed gekopieerd dat slecht verzonnen :P (ofzo iets :+):

[afbeelding]

Btw dit is dus de DA-01WD, hij is er dus prima voor geschikt, ze nemen hem zelfs als voorbeeld :D
Zo dacht ik er ook over, dus sla je slag 8)7

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@Tekn0z:

Volgens mij is dat een standaard Lian Li frontje. Kun je zo kopen in de winkel.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Thunderman_303 schreef op 22 March 2003 @ 16:01:
OK, daar gaan we dan :) :

@ Milenco, bovenkant van mij kast is 560 x 210, en heb even voor jou gemeten, maar denk dat het proppen wordt dan (als het al lukt), want radiatorplaat + reservoirplaat zijn al bij elkaar 375 mm, en dan is alles strak tegen elkaar geplaatst, en krijg je waarschijnlijk problemen met je aansluitingen.
Wel heeft Aqua-cmputer een reservoir die de helft zo klein is als de mijne.
Ik ga nu het reservoir voor in een paar 5 1/4 " frontjes modden. Ziet er naar mijn mening 13373r uit, en dan kan ik perfect uit met de ruimte :) Thanks voor het meten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

He Thunderman_303 welke set van aqua-computer is het eigenlijk?
Want ik zie wel een set met al jouw onderdelen erin, maar daar zit volgens mij een andere CPU-blokje bij! :?
Wat is trouwens het verschil tussen de 2 CPU-blokjes die ze verkopen? (mijn duits is niet zo goed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
McFlipp schreef op 23 maart 2003 @ 12:57:
He Thunderman_303 welke set van aqua-computer is het eigenlijk?
Want ik zie wel een set met al jouw onderdelen erin, maar daar zit volgens mij een andere CPU-blokje bij! :?
Wat is trouwens het verschil tussen de 2 CPU-blokjes die ze verkopen? (mijn duits is niet zo goed :P)
Ik heb geen set genomen, heb alles los besteld, want wilde toch een set, maar dan iets anders, dus heb ik ook gedaan.

En wat het verschil is zou ik echt niet weten, volgens mij werkt die ik heb als een doolhof, en die andere via een soort spiraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Thunderman_303 schreef op 23 maart 2003 @ 13:06:
[...]

Ik heb geen set genomen, heb alles los besteld, want wilde toch een set, maar dan iets anders, dus heb ik ook gedaan.

En wat het verschil is zou ik echt niet weten, volgens mij werkt die ik heb als een doolhof, en die andere via een soort spiraal.
Ahh ok, zou je misschien ff opwillen noemen wat je allemaal precies gekocht hebt? En dan ook erbij zeggen of je de plug&cool aansluitingen hebt of de 10mm ofzo.
Want dat vind ik allemaal een beetje raar, ik weet dat ik een radiator, reservoir, pomp, koelblok en slangen nodig heb. Maar het moet wel allemaal op elkaar aan te sluiten kunnen zijn :+ Dus ik weet niet precies wat ik daar allemaal voor nodig heb, stel dat ik iets vergeet, kan ik helemaal voor dat dingetje nog een keer uit duitsland bestellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
zonoskar schreef op 22 maart 2003 @ 22:24:
@Tekn0z:

Volgens mij is dat een standaard Lian Li frontje. Kun je zo kopen in de winkel.
Het lijkt er wel op idd, alles is zo netjes uitgehold en een soort van mal zit er omheen, dat moet wel profi gebeurd zijn, maar het probleem is dat ik deze frontjes NERGENS in NL zie. Alle mogelijke webshops verkopen ze niet, en op de Lian-Li site ook niet :? Dus als Roog ff wilt antwoorden :D

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op 24 March 2003 @ 13:07:
[...]

Het lijkt er wel op idd, alles is zo netjes uitgehold en een soort van mal zit er omheen, dat moet wel profi gebeurd zijn, maar het probleem is dat ik deze frontjes NERGENS in NL zie. Alle mogelijke webshops verkopen ze niet, en op de Lian-Li site ook niet :? Dus als Roog ff wilt antwoorden :D
Met een dremel kan je makkelijk een gleuf maken in zo n frontje voor de pioneer. Voor veel cd rom/dvd spelers zijn ook losse frontjes te koop die je op kan plakken.
Deze zijn gewoon in Nerderland te koop. Frontjes maken voor een cdrom speler met lade is makkelijk. Je zaagt de uiteinde eraf en plakt het frontje met dubbelzijdige tape op je laadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik ga deze week een bestelling doen bij aqua-computers. Alleen nog een paar vragen:

1: Als ik een waterblok ga bestellen, zit de bevestigings materiaal er dan standaard bij??
2: Hoe moet ik betalen?? Via Credit Card is niet mogelijk. dus ik neem aan dat je alleen vooruit kan betalen?? of kan het ook via rembours??

Als er nog iemand is die intresse heeft kan hij misschien meebestellen?? Scheelt misschien wel eventuele verzendkosten (weet niet hoe hoog die daar zijn

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

ken schreef op 24 March 2003 @ 16:07:
Ik ga deze week een bestelling doen bij aqua-computers. Alleen nog een paar vragen:

1: Als ik een waterblok ga bestellen, zit de bevestigings materiaal er dan standaard bij??
2: Hoe moet ik betalen?? Via Credit Card is niet mogelijk. dus ik neem aan dat je alleen vooruit kan betalen?? of kan het ook via rembours??

Als er nog iemand is die intresse heeft kan hij misschien meebestellen?? Scheelt misschien wel eventuele verzendkosten (weet niet hoe hoog die daar zijn
Boven de €200,- gratis verzenden :)
En betalen kan als je niet in Duitsland of Oostenrijk woont alleen maar via vooruitbetaling.
En de bevestigingen voor je waterblok kan je kiezen. Standaard zit er gewoon zo'n clip-achtig ding bij, maar in het drop down menutje kan je ook andere bevestigings mechanismen kiezen. (kost €2,- meer ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

McFlipp schreef op 24 March 2003 @ 16:11:
[...]

Boven de €200,- gratis verzenden :)
En betalen kan als je niet in Duitsland of Oostenrijk woont alleen maar via vooruitbetaling.
En de bevestigingen voor je waterblok kan je kiezen. Standaard zit er gewoon zo'n clip-achtig ding bij, maar in het drop down menutje kan je ook andere bevestigings mechanismen kiezen. (kost €2,- meer ofzo)
Ok thanx dus samen bestellen is niet echt een voordeel :)

Met bevestiging bedoel ik de schroeven en moeren die ik nodig hebt en niet de aansluiting die op de blok zitten. Ik wil namelijk een AMD blok hebben die dmv de vier gaten bevestigd worden ook 1x chipsetkoeling en 1x videokaartkoeling alleen zit er naar mijn weten geen bevestigingsmateriaal bij. Die staan als het goed is bij "Ersatzteile". Alleen is mijn Duits niet echt goed :) Had ik op school maar toch beter opgelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, k ken het probleem, k wil zelf ook bij aqua computer gaan bestellen maar mijn duits is ook niet zo goed
k heb hier wel veel aan gehad (t laatste deel dan)
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 15:12:
[...]

Met een dremel kan je makkelijk een gleuf maken in zo n frontje voor de pioneer. Voor veel cd rom/dvd spelers zijn ook losse frontjes te koop die je op kan plakken.
Deze zijn gewoon in Nerderland te koop. Frontjes maken voor een cdrom speler met lade is makkelijk. Je zaagt de uiteinde eraf en plakt het frontje met dubbelzijdige tape op je laadje.
hmm ben dus een dikke n00b, kan jij t niet voor mij doen :? Tegen betaling uiteraard, wil je het verder bespreken, mail me dan ff. Staat in mun profiel!

EDIT: komt maybe n00b-achtig over maar, ik wil niet zelf in zo'n dure kast/frontje gaan snijden enzo, jij hebt er duidelijk ervaring mee, dus kan je me helpen :? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Ibidem op 24-03-2003 16:50 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
ken schreef op 24 March 2003 @ 16:17:
[...]

Met bevestiging bedoel ik de schroeven en moeren die ik nodig hebt en niet de aansluiting die op de blok zitten. Ik wil namelijk een AMD blok hebben die dmv de vier gaten bevestigd worden ook 1x chipsetkoeling en 1x videokaartkoeling alleen zit er naar mijn weten geen bevestigingsmateriaal bij. Die staan als het goed is bij "Ersatzteile". Alleen is mijn Duits niet echt goed :) Had ik op school maar toch beter opgelet :)
Bij mij zat het er allemaal bij, als je een fan besteld krijg je er toch ook een beugel bij om hem vast te klemmen, of bij soomige zalman's een setje met boutjes om door je mobo te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Iderdaad, alle bevestigingsmateriaal zit er bij. Als het er niet bij zit, mail je de support gasten, dan krijg je het alsnog.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 15:04

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

zeg Thunderman, heeft die PC70 een slide-out mobo-tray? en hoeveel front USB's heeft ie? Ik zit er namelijk aan te denken er ook een te gaan halen, maar dan wil ik wel zeker weten wat ik krijg....

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee het lijkt me het best als je eens even wat reviews gaat lezen van deze kast... nee de kast heeft geen slide out motherboard tray, hij heeft 2 front usb ports.

M.vrg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

( sorry dak zolang niet heb gereageerd maar was vergeten dat ie die foto's askde ) maar het ziet er echt zoooooooooooo vet uit!!!! is zon installatie nou eigenlijk LAN proof? ( party dan he ;) ) want voor 300 euro ongeveer wil ik dat toch wel eerst weten.
maar die blokjes zijn echt the bomb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 15:37:
Whieee het lijkt me het best als je eens even wat reviews gaat lezen van deze kast... nee de kast heeft geen slide out motherboard tray, hij heeft 2 front usb ports.

M.vrg
Hij heeft 4 front usb aansluitingen O-)

btw hij heeft geen mobo slide out tray, maar je kan wel de 2, 3.5 ince rackes eruit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
mooie mod !!

Die sleeving van je power supply; zit dat standaard bij die Q-tec supply ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ik ga vanavond mijn bestelling doen bij Aqua :)
Kan ik trouwens het geld overmaken met internet bankerieren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lukte dat niet , ik heb giro kaarten moeten aanvragen om het geld over te kunnen maken naar aqua-computer !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 16:03:
Bij mij lukte dat niet , ik heb giro kaarten moeten aanvragen om het geld over te kunnen maken naar aqua-computer !!
Ik neem aan dat je bij de postbank zit?? Hoe zit het dan bij rabo of ABN??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

:X ok dit moet echt niet vager worden, iedereen spreekt elkaar tegen:
ModKid: 2x USB, geen slideout
Kornaddict: 4x USB, geen slideout
lian-li.com: no specs given
lianli.com: no specs given
highgreen.nl: 4x USB, wel slideout
alternate.nl: ?x USB, wel slideout

HELP :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

bel computerland en je weet het

www.computerland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 15:57:
[...]

Hij heeft 4 front usb aansluitingen O-)

btw hij heeft geen mobo slide out tray, maar je kan wel de 2, 3.5 ince rackes eruit halen
poe poe 4 dan, niet te bijdehand worden eh, maar goed ik stop vroegtijdig met je te spanken, anders word ik weer gebanned

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.burnoutpc.com/images/reviews/lianlipc70/usb.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Met de USB poorten aan de voorkant zit het volgens mij zo: de kasten die USB2.0 zijn, hebben 2 poorten. De kasten die USB1.1 zijn, hebben 4 poorten. Volgens mij zijn bijna alle kasten nu USB2.0, dus 2 poorten. Ik heb die van mij bij computerland vandaan (in februari) en ik heb 2 poorten. Als je maar 2 poorten hebt, is dat trouwens wel een voordeel:

Afbeeldingslocatie: http://212.187.94.207/Computer/Watercool/thumbnails/tn150-5062_IMG.jpg
(clickable).

/edit: geen slide-out mobotray!

[ Voor 4% gewijzigd door zonoskar op 25-03-2003 18:21 . Reden: mobotray ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
@ DarkNoah - Kast is denk ik niet helemaal geschikt om mee te slepen naar LAN's, hij is totaal niet zwaar, maar wel erg groot, het scheelt 13,5 cm met mij oude Mycom-fulltower.

@ Whieee - Ik heb hier 2 USB aansluitingen voorin zitten (2.0), en de mobo-tray is niet uitschuifbaar, das ook het enige minpuntje van deze kast in mij opzicht,

@ Silex - Sleeving heb ik zelf gedaan, bij het verbouwen van de kast heb ik het opnieuw gedaan (WEER alle molex-stekkers eraf :( ) omdat ik er eerst tape omheen had zitten, en ik wilde er krimpkous omheen hebben.

@ Ken - Ik heb het overgemaakt met van die speciale giro-kaarten, kan volgens mij niet via girotel.

@ ModKid - Welke kast heb jij dan? Ook de PC-70? En heb jij ook 1 schakelaartje aan de voorkant zitten om je voorste fans op 5-7-12 volt te zetten?

@ Zonoskar - Je was net iets sneller ;) , en heb jij firewire naast je USB zitten? Standaard?

[ Voor 8% gewijzigd door Thunderman_303 op 25-03-2003 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de fulltower pc70 t/m pc76 is die tray niet slidebaar omdat de kast groot genoeg is om erin te knutselen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunderman_303 schreef op 25 March 2003 @ 18:23:

@ ModKid - Welke kast heb jij dan? Ook de PC-70? En heb jij ook 1 schakelaartje aan de voorkant zitten om je voorste fans op 5-7-12 volt te zetten?
ik had een nieuwe pc70, nu heb ik een oude pc70 zonder usb. ja ik had ook een fanbus controller achter me bezel zitten voor de fans.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Thunderman_303 schreef op 25 maart 2003 @ 18:23:

@ Silex - Sleeving heb ik zelf gedaan, bij het verbouwen van de kast heb ik het opnieuw gedaan (WEER alle molex-stekkers eraf :( ) omdat ik er eerst tape omheen had zitten, en ik wilde er krimpkous omheen hebben.
Cool - netjes hoor...

Spul bij de local electronica boer huh ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Nee, inkoopactie, toen kon het nog (nofi) :)

En heb een tijdje lopen pielen, maar ziet er wel netjes uit al zeg ik het zelf, alleen de ATX stekker zit nog met tape, had geen zin meer om die los te halen, is echt een ...-werkje. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

hmmm zit met dillemma:
Afbeeldingslocatie: http://scasp.webnow.biz/upload/a0000010/en_US/prd_376.jpg
of
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/b.cornelissen/nassaulan/images/lan1-pics/images/IMG_0352.jpg
(clickable!)

in beide past waterkoeling.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pc-70 kost nu 240 euro zag ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb idd firewire naast mijn 2 USB poorten aan de voorkant :) Mijn mobo heeft een interne firewire aansluiting en met wat moeite heb ik deze verlengt. Ik heb daarvoor bijna alle elektronica zaakjes afgelopen voor een IEEE1394 print aansluiting, maar niemand had deze. Bij Aragorn kwam ik een soort Asus breakout bracket tegen voor 15 euro. Hier zat USB/firewire en audio op. Deze gesloopt en the rest is histiory. Het werkt ook nog :)

Maar wat ik eigenlijk wel wil weten. Hoe krijg je de gestealth-te drives open? Of doe je dat allemaal softwarematig (rechts-klik->eject)?

/edit: Als je een PC-70 koopt, zijn alle andere kasten ineens miniscuul. Dit ding is echt monsterlijk groot. Helaas had ik hem nodig voor mijn dual Xeon bord :)

/edit2: Geld overmaken naar het buitenland (bv. aqua-computer) kan heel eenvoudig als je rabo-internet bankieren doet. Het kost dan 5 euro aan overschrijvingskosten.

[ Voor 24% gewijzigd door zonoskar op 25-03-2003 21:38 . Reden: PC-70 comments + rabo bankieren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op 25 March 2003 @ 21:34:
Ik heb idd firewire naast mijn 2 USB poorten aan de voorkant :) Mijn mobo heeft een interne firewire aansluiting en met wat moeite heb ik deze verlengt. Ik heb daarvoor bijna alle elektronica zaakjes afgelopen voor een IEEE1394 print aansluiting, maar niemand had deze. Bij Aragorn kwam ik een soort Asus breakout bracket tegen voor 15 euro. Hier zat USB/firewire en audio op. Deze gesloopt en the rest is histiory. Het werkt ook nog :)

Maar wat ik eigenlijk wel wil weten. Hoe krijg je de gestealth-te drives open? Of doe je dat allemaal softwarematig (rechts-klik->eject)?

/edit: Als je een PC-70 koopt, zijn alle andere kasten ineens miniscuul. Dit ding is echt monsterlijk groot. Helaas had ik hem nodig voor mijn dual Xeon bord :)

/edit2: Geld overmaken naar het buitenland (bv. aqua-computer) kan heel eenvoudig als je rabo-internet bankieren doet. Het kost dan 5 euro aan overschrijvingskosten.
muah zo groot is ie ook weer niet hoor, kvind eigenlijk nog best wel te klein 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:39:
[...]

muah zo groot is ie ook weer niet hoor, kvind eigenlijk nog best wel te klein 8)7
rofl 7(8)7

@zonoskar: je maakt op de plaats waar normaal het eject knopje van de cdrom zit een verdikking, zodat wanneer je het frontje indrukt, het knopje in wordt gedrukt :Y)
en voor een Dual Xeon bord had je ook de LianLi PC62 kunnen nemen. Die is net zo hoog als de PC60, alleen wel 10 cm dieper (net zo diep als PC70) :)

[ Voor 18% gewijzigd door Whieee op 25-03-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Hmm, dat komt nogal nou dus. Te veel verdikking en de CD blijft ejecten (heb ik ooit gehad met een Teac waarvan het eject knopje kapot was, was best leuk eigenlijk). Te weinig en je krijgt hem niet open.

Ik heb mijn CD spelers gespoten, ziet er ook best aardig uit.

Ach, die PC62 was wel aardig, maar een zwarte PC70 vond ik mooier, de proporties kloppen dan weer, aangezien een PC62 lijkt op een tower die op z'n kant ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w8 maar af, dan weet je wel waarom ik hem zo klein vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

bijna mijn toekomstige complete case mod :) op 1 klein dingetje na
je reservoir (tis eigenlijk een air trap)zit op de verkeerde plek !!
het water stroomt er nu gewoon door heen (ook niets mis mee je hebt een goed pomp zie ik ) maar het remt wel af en de lucht blijft in je systeem hangen
verder zeker goed gedaan / bedacht al vind ik zelf de aansluitingen (plug en cool)wat aan de kleine kant

P.S let op als je de slangetjes uit je cool en plug trekt dat je ze afknipt en ze er niet zonder meer opnieuw insteekt ze gaan dan nl lekken !!!!!
zal zo even wat foto's van mijn kast posten
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.loggia/foto/front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.loggia/foto/inside.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.loggia/foto/dust.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.loggia/foto/back.jpg(tis en black ice met push pull systtem@ 7v)

deze kast is aan het eind van zijn leven (gaat al ruim 3 jaar mee ) volgende stap is
vind een leuke betaalbare ruime kast voor mij lol

[ Voor 27% gewijzigd door Nessuno op 26-03-2003 23:46 ]

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 18:26:
[...]

pomp = afgeschermd... al zet je 10 pompies naast je hdd gebeurd er nog vree weinig.
Dat d8 ik dusook dat die eheim 1048 van mij magnetisch was afgeschermd..niet dus...op lan stond kast open naast me monitor...resultaat: je had me beeld es moeten zien trillen.... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*IEEEEEEEEEKS!!!*

Zou je niet es als de wiedeweerga op die stroomsnelheidsmeter slangklemmen zetten? Ik vind dat echt eng als ik dat zie :| Ben je niet bang als je es stoot tegen die slang dat die hele zooi ineens los spring :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phat man allemaal maar vooral bovekant van thunderman alleen zit er niet beetje veel groene zooi lijkt zo dik door window?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prodigy schreef op 26 maart 2003 @ 23:09:
bijna mijn toekomstige complete case mod :) op 1 klein dingetje na
je reservoir (tis eigenlijk een air trap)zit op de verkeerde plek !!
het water stroomt er nu gewoon door heen (ook niets mis mee je hebt een goed pomp zie ik ) maar het remt wel af en de lucht blijft in je systeem hangen
verder zeker goed gedaan / bedacht al vind ik zelf de aansluitingen (plug en cool)wat aan de kleine kant

P.S let op als je de slangetjes uit je cool en plug trekt dat je ze afknipt en ze er niet zonder meer opnieuw insteekt ze gaan dan nl lekken !!!!!
zal zo even wat foto's van mijn kast posten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding](tis en black ice met push pull systtem@ 7v)

deze kast is aan het eind van zijn leven (gaat al ruim 3 jaar mee ) volgende stap is
vind een leuke betaalbare ruime kast voor mij lol
offtopic:
woaaah zet aub ff een slangenklem of tyrips op die flow meter, en als tip kan je die kabels niet wat beter opruimen :P en ik zou het stikkertje achter het water reservoir weghalen. Stom van me ik lees niet goed, je wil een nieuwe case gaan kopen :)
Whieee schreef op 25 maart 2003 @ 19:56:
hmmm zit met dillemma:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
(clickable!)

in beide past waterkoeling.... :9
Ik zou toch voor die grote case gaan je hebt meer mogelijkheden en meer ruimte.
En als je in de toekomst wilde plannen krijgt kan je dat makkelijker toepassen lijkt mij

Thunderman_303

zeer mooie case en netjes afgewerkt _/-\o_

misschien is het wel eerder in dit topic gevraag hoeveel heeft je dit totaal gekost.

- coolbokken
- pomp
- slangen etc

ben er wel benieuwd naar :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
@ Calloandor - Er zit eigenlijkw el _iets_ teveel in, maar door de flits op de foto likt het erger. Het is gewoon doorzichtig, en op de foto lijkt het wel dikke verf of zo. 8)7

@ PreaTorian - *zucht* heb het al eerder gezegd, in een van de eerste posts en deed toen ook pijn, maar daar komt ie weer 400 pleuro :'( , maar had een paar dingen voor anderen meebesteld, dus iets minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunderman_303 schreef op 27 March 2003 @ 18:01:
@ Calloandor - Er zit eigenlijkw el _iets_ teveel in, maar door de flits op de foto likt het erger. Het is gewoon doorzichtig, en op de foto lijkt het wel dikke verf of zo. 8)7

@ PreaTorian - *zucht* heb het al eerder gezegd, in een van de eerste posts en deed toen ook pijn, maar daar komt ie weer 400 pleuro :'( , maar had een paar dingen voor anderen meebesteld, dus iets minder ;)
"wie mooi wil zijn moet pijn lijden :P"

maar goed dan weet ik ik welke richting ik moet zoeken ik ben ook druk bezig aan het brain stormen en het valt niet mee :(

btw ik wou je geen pijn doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 18:07:
[...]

"wie mooi wil zijn moet pijn lijden :P"

...

btw ik wou je geen pijn doen :>
Ach, de ergste pijn is al weg, en ben wel tevreden over mijn kast nu, misschien nog een rheobus erin of zo, nu alleen nog ergens 2 papst 12 dB fans vandaan halen om mijn voeding stil te maken. :(

offtopic:
Nu eerst ff mijn processor un-locken, en wat is die zilverlijm duur zeg! 17 pleuro voor een mini-flesje (3gram)

[ Voor 17% gewijzigd door Thunderman_303 op 27-03-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCCarrot
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-01-2023
Ziet er erg mooi uit
(ik zou zelf de volgende volgorde doen: CPU-GPU-NB, heb je grotere bocht in je leiding en minder "mechanische druk" op je vidoplank.
Ik heb net ook een set bij aquacomputer besteld, kan je wat meer vertellen over die mega lekkage? misschien kan ik er wat van leren
tweak on!

www.laserextreme.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preatorian is dat zo'n Mycom kast waar dat allemaal hebt in gestouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
MCCarrot schreef op 27 March 2003 @ 18:21:
Ziet er erg mooi uit
(ik zou zelf de volgende volgorde doen: CPU-GPU-NB, heb je grotere bocht in je leiding en minder "mechanische druk" op je vidoplank.
Ik heb net ook een set bij aquacomputer besteld, kan je wat meer vertellen over die mega lekkage? misschien kan ik er wat van leren
tweak on!
Eigenlijk was het enige wat ik had dat ik een slang niet ver genoeg had diirdedrukt in de aansluiting, met als gevolg dat bij het vullen ik het water netjes door de slangen zag lopen, maar bij mijn radiator er et zo hard weer uitkwam |:(

Maar had toen nog niet helemaal door dat je de slang zover moest inschuiven totdat je em ergins in voelt vergrendelen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he thunder man nog een vraagje je zei dat de 2 panelen op je boven samen 375mm waren
ik ga waarschijnlijk deze case kopen Afbeeldingslocatie: http://www.systemcooling.com/images/reviews/Cases/SkyHawk_Matrix/Image2.jpg
zijn top is 485mm dit is de binnenkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.systemcooling.com/images/reviews/Cases/SkyHawk_Matrix/Image12.jpg

dus er moet ook een voeding bij passen gaat dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 19:48:
he thunder man nog een vraagje je zei dat de 2 panelen op je boven samen 375mm waren
ik ga waarschijnlijk deze case kopen [afbeelding]
zijn top is 485mm dit is de binnenkant:
[afbeelding]

dus er moet ook een voeding bij passen gaat dit :?
Even rekenen...

Minimale maat radiator+reservoir = 375mm
Voeding maat = ongeveer 140/150 mm (Q-tec dan)

top deze kast - voeding = overgebleven oppervlakte
485mm - 140mm = 345 mm

overgebleven oppervlak - minimale maat rad/res = overgebleven ruimte.
345mm - 375mm = -30

is dus 30 mm tekort, en reken er dan wel op dat die 375 mm eigenlijk al te klein is om het mooi te kunnen aansluiten.
Als advies kan ik je geven om toch voor wat groters te kijken, want dit gaat naar mijn idee niet lukken.

Hier had je toch ook zelf wel uit kunnen komen :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 18:55:
Preatorian is dat zo'n Mycom kast waar dat allemaal hebt in gestouwd?
Sorry maar ik kan je ff niet volgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor een kast die van jouw? ( sorry nee dat was prodigy jij had um alleen gequote

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb nog 2 opties als die kast wil een innovatek resevoir of een enkele radiator
hoe goed is die 120mm radiator?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 20:19:
dan heb nog 2 opties als die kast wil een innovatek resevoir of een enkele radiator
hoe goed is die 120mm radiator?
Begrijp je vraag niet helemaal, maar als je bedoelt hoe die 120mm radiator koelt kan ik je niet helpen, heb de 240mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thunderman wat is de diameter van dat reservoir?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 21:16:
thunderman is wat de diameter van dat reservoir?
*zucht* 79mm
www.aqua-computer.de daar staat het precies, had je zelf ook kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama zitte idee kan niet
roog en prodigy hoe goed koelt de enkele radiator?
zie je ik had er niet bij na gedacht ik denk dat ik voor 120mm radiator ga of een innovatek reservoir(zo'n buis) maar ik heb nog ff bedenk tijd koop pas eind april nieuwe pc.

[ Voor 231% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pitchin
  • Laatst online: 12-09 22:23
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 19:48:
ik ga waarschijnlijk deze case kopen [afbeelding]
Gave keesjes bouwen die lui!

Weet jij een verkooppunt/reseller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja www.caseking.de
het vette aan die case het lcd en het electrische frontje druk op de knop en het frontje zoeft omlaag en weer omhoog

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 21:21:
ik moet weten hoe groot glas zelf is ben net achter gekomen dat ik ze niet zoals jij kan plaatsen(als ik ze koop) om dat ik maar een top panel heb 485mm en er moet ook een voeding tussen duzz wil ik kijken of ik dat vette reservoir in de plaats van de 80mm fan kan plaatsen zie plaatje, maar gaat alleen als het glas 79mm is daarom vraag ik het aan jouw :7
[afbeelding]
OK, maar als je dan later bij je mobo moet of zow, dan zit je reservoir in je window, en hoe wil je die verwijderen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 21:21:
lama zitte idee kan niet
roog en prodigy hoe goed koelt de enkele radiator?
zie je ik had er niet bij na gedacht ik denk dat ik voor 120mm radiator ga of een innovatek reservoir(zo'n buis) maar ik heb nog ff bedenk tijd koop pas eind april nieuwe pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Wat je wel kan doen is op die kast op het rechter plaatje proberen dat zwarte gedeelte aan de voorkant, die bol zeg maar, om daar je reservoir te plaatsen, staat wel mooi denk ik.
Maar dan alsnog, ik heb liever geen pre-modded kast. :+

edit:
lees te laat jouw edit ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Thunderman_303 op 27-03-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ben je je vette lcd kwijt :'( maar je moet keuzes maken he! nee ik moet ff hoeveel geld ik eind volgende maand en misch w8t ik dan nog met een WC (8> bedankt voor de info :7 je hebt een vette case al ben ik geen fan van lian-li ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Waarom geen fan van Lian-Li als ik vragen mag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunderman_303 schreef op 27 March 2003 @ 22:22:
ze moeten er een mooi frontje op zetten zoals coolermaster ze hebben ze wel maar niet mooi genoeg. :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Thunderman_303 schreef op 27 March 2003 @ 22:22:
Ik vind de Lian Li's qua uiterlijk mooie kasten, maar qua gebruik niet echt. Het is natuurlijk altijd beter dan de el-cheapo kasten, maar ik vind de Recom Stealth Black vele malen beter: Bij de LL gaan de panelen er maar stroef op en af, Recom kun je het haast niet fout doen (zo ook chieftec beter). De schroefjes om de boel vast te zetten: mobo-tray, hdd, cd-rom e.d. gaan allemaal maar wat stroef, bij die Recom niet. Ook vind ik het raar, dat als je je hdd "onder je floppy drive" wil doen, dat je dan die frontjes niet meer kan installeren, dus je hdd moet naar achter, dus met maar 1 schroef vast, en dus kan hij om zijn as draaien :S.

Al met al een mooie kast, maar ik heb ze nu alletwee en qua gemak toch liever de Recom en niet de Lian Li

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 14:19

Sedat

Tweaker...

Ik heb nu een chieftec dragon case.. (midi)... en ik vind toch wel de Lian-Li's mooier.. het gewicht en het deurtje van de chieftec zijn best vervelend... ik sjou mijn pc vrij vaak.. en is echt geen pretje.. denk dat als ik nu mijn case kon verkopen dat ik ECHT wel een mooie Lian-Li zou kopen... vond toen ik de chieftec kocht de Lian-Li simpel.. en DUUR... nu denk ik daar anders over.. heeft wel iets dat simpele...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

1 ja dat is een mycom fultower
2 120mm rad is ok als je er niet te veel aanhangt
is trouwens een black ice pro rad van oc-shop

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/case/products/images/110-sx1.jpg
dit is een mooie case :9~ thunderman alleen, zijn prijs niet :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 15:02:
[afbeelding]
dit is een mooie case :9~ thunderman alleen, zijn prijs niet :r .
Mwa, smaken verschillen zullen we maar zeggen he?
Het mooie aan een Lian-Li vind ik dat hij gewoon erg strak is, geen toeters en bellen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dat wel, maar is mij te, ja ik weet ut eigenlijk niet moet die kasten gewoon niet 8)7 mischien omdat ze zo vierkant zijn te simpel mischien :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar schreef op 28 March 2003 @ 10:38:
[...]

Ik vind de Lian Li's qua uiterlijk mooie kasten, maar qua gebruik niet echt. Het is natuurlijk altijd beter dan de el-cheapo kasten, maar ik vind de Recom Stealth Black vele malen beter: Bij de LL gaan de panelen er maar stroef op en af, Recom kun je het haast niet fout doen (zo ook chieftec beter). De schroefjes om de boel vast te zetten: mobo-tray, hdd, cd-rom e.d. gaan allemaal maar wat stroef, bij die Recom niet. Ook vind ik het raar, dat als je je hdd "onder je floppy drive" wil doen, dat je dan die frontjes niet meer kan installeren, dus je hdd moet naar achter, dus met maar 1 schroef vast, en dus kan hij om zijn as draaien :S.

Al met al een mooie kast, maar ik heb ze nu alletwee en qua gemak toch liever de Recom en niet de Lian Li
hmm de Recom Stealth Black

ja zal allemaal wel practisch zijn enzo. Maar ik vindt toch dat de kast te klein is en dat hij alleen in het zwart te verkrijgen is, voor zover ik kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 23:03:
[...]

ja zal allemaal wel practisch zijn enzo. Maar ik vindt toch dat de kast te klein is en dat hij alleen in het zwart te verkrijgen is, voor zover ik kan vinden
En dat van die HD onder je floppy doen vind ik persoonlijk bull-****. :)
Bij de kast zit toch een speciale tray om je HD's te doen, kan je overal bij, en dat van die panelen heb ik ook geen last van alles gaat soepel en de schroefjes van het mobo gingen ook soepel, weet niet waar hij die info vandaan heeft?

edit:
Zie dat je er ook een hebt, dan heb je denk ik iets fout gedaan :?

[ Voor 8% gewijzigd door Thunderman_303 op 28-03-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunderman_303 schreef op 28 March 2003 @ 23:10:
[...]

En dat van die HD onder je floppy doen vind ik persoonlijk bull-****. :)
Bij de kast zit toch een speciale tray om je HD's te doen, kan je overal bij, en dat van die panelen heb ik ook geen last van alles gaat soepel en de schroefjes van het mobo gingen ook soepel, weet niet waar hij die info vandaan heeft?

edit:
Zie dat je er ook een hebt, dan heb je denk ik iets fout gedaan :?
Als die edit aan mij is gericht nee ik heb geen Recom Stealth Black

even een vraagje over je radiator zit er de airplex evo Einbaublende 240 in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 23:45:
[...]

Als die edit aan mij is gericht nee ik heb geen Recom Stealth Black

even een vraagje over je radiator zit er de airplex evo Einbaublende 240 in ?
Edit was om jou alks het ware te steunen in je antwoord, zo zal ik het maar zeggen.

En over die Einbaublende, dat is het rooster wat je ziet op mijn kast, de Aiplex evo is de radiator en de Einbaublende is de afdekplaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunderman_303 schreef op 29 March 2003 @ 00:53:
[...]

Edit was om jou alks het ware te steunen in je antwoord, zo zal ik het maar zeggen.

En over die Einbaublende, dat is het rooster wat je ziet op mijn kast, de Aiplex evo is de radiator en de Einbaublende is de afdekplaat :)
Aah mooi bedankt voor de info

en fijn dat je het met mij eens bent :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn waterzooi nou ook binnen.
Alleen nou zitten er stukjes metaal op , het lijken wel krassen !
Ik heb het nou over de deksel, is dat normaal dat er kleine klasjes op de deksel zitten !!
Weet iemand ook hoe ik zit weg krijg ? Met schuursponje!
Het is moeilijk te voelen of het er nou opligt of er in zit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 21:57:
Ik heb mijn waterzooi nou ook binnen.
Alleen nou zitten er stukjes metaal op , het lijken wel krassen !
Ik heb het nou over de deksel, is dat normaal dat er kleine klasjes op de deksel zitten !!
Weet iemand ook hoe ik zit weg krijg ? Met schuursponje!
Het is moeilijk te voelen of het er nou opligt of er in zit !!
Hoe bedoel je krasjes op de deksel?
Welke deksel bedoel je? Die van de waterblokken of iets anders?

Kun je anders ff een pic plaatsen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh weet je, is dat mischien niet van het staalborstelen dat dat zo hoort of zijn het diepe krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Deze mod is wel errug mooi afgewerkt hoor. Ik persoonlijk durf niet in mijn PC60 te zagen.

BTW, heeft iemand de waterkoelingset van SIBAK al geprobeerd? hijs te koop bij computerland voor 139 pleuro. Volgens een van die gasten daar werktie goed. De set bestaat uit:
* Het reservoir
* Radiator
* Fan
* Slangen
* Koelblok (P4 en AMD)
* Koelblok (VGA)
* Bevestiginsmateriaal voor Mobo

Helaas geen vloeistof, maar daarvoor wil ik naar de autohandel (koelvloeistof)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 00:30:
eh weet je, is dat mischien niet van het staalborstelen dat dat zo hoort of zijn het diepe krassen?
Neej het is niet diep , het loopt over de volle lente van de deksel , waar de fans tegen aankomen en dan de radi !
Dus de deksel die op de kast ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ iets fout bij vervoer denk ik zou het trug sturen als ik jouw was (8>

eh thunderman nog eeen vraagje die eheim pomp die erin hebt, is dat een die op je voeding is aangesloten of is ie 220 en hoe heb je dan de kabel naar buiten lopen :?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt me bekend voor dit.

Zit hier ook met een Lia Li pc 70 en een set van Aquacomputer. Ik heb alleen die driedubbele radiator. Pics komen volgende week wel. Moet eerst die snoerenbende wegwerken.

Temps liggen wel n stuk lager als wat ik hier lees:
AMD 2400+ @ 2100 mhz op 40 graden. Stressed niet hoger dan 44. En dan blazen de drie fans overigens niet voluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 22:47:

eh thunderman nog eeen vraagje die eheim pomp die erin hebt, is dat een die op je voeding is aangesloten of is ie 220 en hoe heb je dan de kabel naar buiten lopen :?
Ik heb em gewoon op de 230 volt aangesloten, via een relais, dat wel.
De kabel heb ik gewoon in 2-en geknipt en aan dat relais vastgemaakt.
Het relais zit weer op de 12 volt en gaat dus aan wanneer ik mijn pc aanzet.

Het andere eind van het snoer heb ik via een contra-stekker in mijn achterplaat gezet, dus er lopen nu 2 voedings-stekkers naar mijn pc, 1 voor de voeding en een voor de pomp.

En @ Username77, heb je een t-bred of een palomino?
Want volgens mij werd een palomino wel een stuk warmer, en mijn temps zijn nu ook een stuk lager hoor, had er eerst een spacer tussen zitten, en nu niet meer :)

[ Voor 15% gewijzigd door Thunderman_303 op 14-04-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 23:03:
[...]

Klein is em nie hoor , ik heb hem in der tijd nog bij Directron gekocht en plaatsgebrek heb ik niet echt , aleen mocht ie nog een tikkeltje breder zijn . Diepte is meer dan in orde , tussen de PSU en de CD-ROM(een lange) past nog perfect een Black Ice XTREME .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Hoe hoog is die Radiator incl fans??. Ik wil kijken of die in mijn midi tower past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Hij is inclusief fans 75mm, net gemeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Thanx voor de moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes, strak, wat met k nog meer zeggen? Heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
McFlipp schreef op 22 March 2003 @ 21:45:
[...]

[afbeelding]

Damn zo ga ik 'm ook maken! Was al van plan om de zwarte chieftec te halen met diezelfde reservoir. Alleen dan maak ik er nog een custom sidepanel bij.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben nu iets cools daar bij Aqua computers de AquaBay :9~ : Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/forumpix/aquabay/aquabay_at_500.jpg
dan hebben ze dezelfde bay en dan voor een crystal fontz lcd ook heel :P is
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/forumpix/aquabay/aquabay_cf_500.jpg
en dan zijn ze ook nog met een controller bezig die al zeer vet uitziet :9 :
Afbeeldingslocatie: http://217.172.178.216/images/aquaero_500.jpg

stel je voor je neemt een lian-li PC70 legt er een evo 360 in: Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/forumpix/evo360/ap_evo_360_500.jpg Plus dit alles en dan een front bezel voor dvd/cd speler dat zou vet uitzien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 19:45:
ze hebben nu iets cools daar bij Aqua computers de AquaBay :9~ : [afbeelding]
dan hebben ze dezelfde bay en dan voor een crystal fontz lcd ook heel :P is
[afbeelding]
en dan zijn ze ook nog met een controller bezig die al zeer vet uitziet :9 :
[afbeelding]

stel je voor je neemt een lian-li PC70 legt er een evo 360 in: [afbeelding] Plus dit alles en dan een front bezel voor dvd/cd speler dat zou vet uitzien :*)
Had het gezien, maar ik vind persoonlijk het reservoir zoals ik hem heb zitten en mooier en praktischer, met het oog op evt bijvullen, ik schroef nu gewoon mijn glaasje eraf en ik kan vullen, bij het andere systeem moet je eerst je kast op zijn achterkant zetten en dan steunt je kast op al je kabels, schiet niet zo op lijkt mij.

Maar goed, ze zijn mooie producten aan het maken daar, hopelijk komt er nog eens een IA (Ja ja modjes, ik weet dat dat hier niet mag ;) )

edit:
De evo 360 is iig errug mooi, en zou ook nog wel in mijn bovenkant passen denk ik, ruimte zou net genoeg zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Thunderman_303 op 20-04-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is de pc-70 de enigste "normale" kast waar hij in past, en daar voor is die aquabay volgens mij, omdat je dan geen plaats meer hebt op de bovenkant maar dan zou ik ook nog wel een lian-li willen.

ze hebben nu ook koelblokken van massief zilver:
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/prodimg/cpconfig/sp4gerade.jpg
maar ze hebben er maar 15 van en ze kosten 150 euro's :z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 14:38:
volgens mij is de pc-70 de enigste "normale" kast waar hij in past, en daar voor is die aquabay volgens mij, omdat je dan geen plaats meer hebt op de bovenkant maar dan zou ik ook nog wel een lian-li willen.

ze hebben nu ook koelblokken van massief zilver:
[afbeelding]
maar ze hebben er maar 15 van en ze kosten 150 euro's :z
Volgens mij zijn ze alleen verzilverd hoor, dus niet helemaal van zilver.
Heb destijds contact met ze gehad via de mail, en toen vertaalde ik het als "verzilverd".

En volgens mij maakt het voor de prestaties niet zoveel uit of ie verzilverd is of van koper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zouden ze toch er niet 100 euro meer voor vragen dat zou afzetterij zijn

trouwens welke is nu beter de cuplex of de cuplex evo want iedereen heeft de gewone cuplex

de cuplex evo
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/prodimg/evoconfig/evo6ngerade.jpg

de "gewone" cuplex
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/prodimg/cpconfig/k6ngerade.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de evo besteld, k denk wel dat ie beter, hij is in ieder geval wel mooier
Pagina: 1 2 3 Laatste