Goedenavond
Na een hele tijd getwijfeld te hebben over de overstap naar een waterkoeling, heb ik uiteindelijk de stap gemaakt.
Het werd een set van aqua-computer.
Ook zat ik na te denken over een nieuwe kast, want mijn oude kast, een In-Win Q800 was ik ook wel zat, ondanks dat ik hier goede mod-ervaringen mee heb/had.
Zie ook: Mijn eerste mod (pics staan geloof ik nog op de laatste pagina, en zo niet, helaas)
Dus de volgende stap was de aanschaf van een andere kast, en ik ben wel weg van Lian-li kasten, dus werd het er ook een, en wel de PC-70, lekker groot, maar wel strak.
Na wat financiele problemen kreeg ik dan afgelopen donderdag mijn nieuwe kast binnen, en heb op vrijdag een vrije dag genomen en ben aan de slag gegaan.
Veel aftekenen, want wilde zeker dat het goed ging

Na een hele dag
aftekenen en zagen (wilde window uit mijn oude kast overzetten) kwam het resultaat steeds een beetje dichterbij

Hierna moest ik er dan toch echt aan geloven, het demonteren van de hardware, en de desbetreffende koelers van CPU, GPU en de northbridge (wat zijn die koelribben scherp zeg
)
Ik kwam hierbij tot hetvolgende resultaat:

Hierbij heb ik ook nog de hele dag geklust en ge-tweaked
en zie hieronder het eindresultaat
:

Specs zijn:
CPU: AMD Athlon XP2100+@default (nog wel
)
Mobo: Asus A7v333
Ram: 512 Mb DDR PC2100
Gpu: Asus G4 Ti-4600 @ default
HD: Maxtor 60Gb@7200 rpm
Voeding:Q-tec 550W
DVD: Pioneer 16x
Brander:Plextor 40x12x40x
Zelf vindt ik hem gelukt, en jullie?
Reacties plz
Eventuele andere foto's op aanvraag
Na een hele tijd getwijfeld te hebben over de overstap naar een waterkoeling, heb ik uiteindelijk de stap gemaakt.
Het werd een set van aqua-computer.
Ook zat ik na te denken over een nieuwe kast, want mijn oude kast, een In-Win Q800 was ik ook wel zat, ondanks dat ik hier goede mod-ervaringen mee heb/had.
Zie ook: Mijn eerste mod (pics staan geloof ik nog op de laatste pagina, en zo niet, helaas)
Dus de volgende stap was de aanschaf van een andere kast, en ik ben wel weg van Lian-li kasten, dus werd het er ook een, en wel de PC-70, lekker groot, maar wel strak.
Na wat financiele problemen kreeg ik dan afgelopen donderdag mijn nieuwe kast binnen, en heb op vrijdag een vrije dag genomen en ben aan de slag gegaan.
Veel aftekenen, want wilde zeker dat het goed ging

Na een hele dag

Hierna moest ik er dan toch echt aan geloven, het demonteren van de hardware, en de desbetreffende koelers van CPU, GPU en de northbridge (wat zijn die koelribben scherp zeg
Ik kwam hierbij tot hetvolgende resultaat:

Hierbij heb ik ook nog de hele dag geklust en ge-tweaked
Specs zijn:
CPU: AMD Athlon XP2100+@default (nog wel
Mobo: Asus A7v333
Ram: 512 Mb DDR PC2100
Gpu: Asus G4 Ti-4600 @ default
HD: Maxtor 60Gb@7200 rpm
Voeding:Q-tec 550W
DVD: Pioneer 16x
Brander:Plextor 40x12x40x
Zelf vindt ik hem gelukt, en jullie?