Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

ModKid: 2x USB, geen slideout
Kornaddict: 4x USB, geen slideout
lian-li.com: no specs given
lianli.com: no specs given
highgreen.nl: 4x USB, wel slideout
alternate.nl: ?x USB, wel slideout
HELP

Launching containers into space
Verwijderd
poe poe 4 dan, niet te bijdehand worden eh, maar goed ik stop vroegtijdig met je te spanken, anders word ik weer gebannedVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 15:57:
[...]
Hij heeft 4 front usb aansluitingen![]()
btw hij heeft geen mobo slide out tray, maar je kan wel de 2, 3.5 ince rackes eruit halen
edit:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 16:52 ]

(clickable).
/edit: geen slide-out mobotray!
[ Voor 4% gewijzigd door zonoskar op 25-03-2003 18:21 . Reden: mobotray ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
@ Whieee - Ik heb hier 2 USB aansluitingen voorin zitten (2.0), en de mobo-tray is niet uitschuifbaar, das ook het enige minpuntje van deze kast in mij opzicht,
@ Silex - Sleeving heb ik zelf gedaan, bij het verbouwen van de kast heb ik het opnieuw gedaan (WEER alle molex-stekkers eraf
@ Ken - Ik heb het overgemaakt met van die speciale giro-kaarten, kan volgens mij niet via girotel.
@ ModKid - Welke kast heb jij dan? Ook de PC-70? En heb jij ook 1 schakelaartje aan de voorkant zitten om je voorste fans op 5-7-12 volt te zetten?
@ Zonoskar - Je was net iets sneller
[ Voor 8% gewijzigd door Thunderman_303 op 25-03-2003 18:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik had een nieuwe pc70, nu heb ik een oude pc70 zonder usb. ja ik had ook een fanbus controller achter me bezel zitten voor de fans.Thunderman_303 schreef op 25 March 2003 @ 18:23:
@ ModKid - Welke kast heb jij dan? Ook de PC-70? En heb jij ook 1 schakelaartje aan de voorkant zitten om je voorste fans op 5-7-12 volt te zetten?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:51 ]
Cool - netjes hoor...Thunderman_303 schreef op 25 maart 2003 @ 18:23:
@ Silex - Sleeving heb ik zelf gedaan, bij het verbouwen van de kast heb ik het opnieuw gedaan (WEER alle molex-stekkers eraf) omdat ik er eerst tape omheen had zitten, en ik wilde er krimpkous omheen hebben.
Spul bij de local electronica boer huh ?
En heb een tijdje lopen pielen, maar ziet er wel netjes uit al zeg ik het zelf, alleen de ATX stekker zit nog met tape, had geen zin meer om die los te halen, is echt een ...-werkje.
Maar wat ik eigenlijk wel wil weten. Hoe krijg je de gestealth-te drives open? Of doe je dat allemaal softwarematig (rechts-klik->eject)?
/edit: Als je een PC-70 koopt, zijn alle andere kasten ineens miniscuul. Dit ding is echt monsterlijk groot. Helaas had ik hem nodig voor mijn dual Xeon bord
/edit2: Geld overmaken naar het buitenland (bv. aqua-computer) kan heel eenvoudig als je rabo-internet bankieren doet. Het kost dan 5 euro aan overschrijvingskosten.
[ Voor 24% gewijzigd door zonoskar op 25-03-2003 21:38 . Reden: PC-70 comments + rabo bankieren ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
muah zo groot is ie ook weer niet hoor, kvind eigenlijk nog best wel te kleinzonoskar schreef op 25 March 2003 @ 21:34:
Ik heb idd firewire naast mijn 2 USB poorten aan de voorkantMijn mobo heeft een interne firewire aansluiting en met wat moeite heb ik deze verlengt. Ik heb daarvoor bijna alle elektronica zaakjes afgelopen voor een IEEE1394 print aansluiting, maar niemand had deze. Bij Aragorn kwam ik een soort Asus breakout bracket tegen voor 15 euro. Hier zat USB/firewire en audio op. Deze gesloopt en the rest is histiory. Het werkt ook nog
Maar wat ik eigenlijk wel wil weten. Hoe krijg je de gestealth-te drives open? Of doe je dat allemaal softwarematig (rechts-klik->eject)?
/edit: Als je een PC-70 koopt, zijn alle andere kasten ineens miniscuul. Dit ding is echt monsterlijk groot. Helaas had ik hem nodig voor mijn dual Xeon bord
/edit2: Geld overmaken naar het buitenland (bv. aqua-computer) kan heel eenvoudig als je rabo-internet bankieren doet. Het kost dan 5 euro aan overschrijvingskosten.

roflVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:39:
[...]
muah zo groot is ie ook weer niet hoor, kvind eigenlijk nog best wel te klein

@zonoskar: je maakt op de plaats waar normaal het eject knopje van de cdrom zit een verdikking, zodat wanneer je het frontje indrukt, het knopje in wordt gedrukt
en voor een Dual Xeon bord had je ook de LianLi PC62 kunnen nemen. Die is net zo hoog als de PC60, alleen wel 10 cm dieper (net zo diep als PC70)
[ Voor 18% gewijzigd door Whieee op 25-03-2003 21:57 ]
Launching containers into space
Ik heb mijn CD spelers gespoten, ziet er ook best aardig uit.
Ach, die PC62 was wel aardig, maar een zwarte PC70 vond ik mooier, de proporties kloppen dan weer, aangezien een PC62 lijkt op een tower die op z'n kant ligt
je reservoir (tis eigenlijk een air trap)zit op de verkeerde plek !!
het water stroomt er nu gewoon door heen (ook niets mis mee je hebt een goed pomp zie ik ) maar het remt wel af en de lucht blijft in je systeem hangen
verder zeker goed gedaan / bedacht al vind ik zelf de aansluitingen (plug en cool)wat aan de kleine kant
P.S let op als je de slangetjes uit je cool en plug trekt dat je ze afknipt en ze er niet zonder meer opnieuw insteekt ze gaan dan nl lekken !!!!!
zal zo even wat foto's van mijn kast posten

deze kast is aan het eind van zijn leven (gaat al ruim 3 jaar mee ) volgende stap is
vind een leuke betaalbare ruime kast voor mij lol
[ Voor 27% gewijzigd door Nessuno op 26-03-2003 23:46 ]
Na rose e cient spin
Verwijderd
Dat d8 ik dusook dat die eheim 1048 van mij magnetisch was afgeschermd..niet dus...op lan stond kast open naast me monitor...resultaat: je had me beeld es moeten zien trillen....Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 18:26:
[...]
pomp = afgeschermd... al zet je 10 pompies naast je hdd gebeurd er nog vree weinig.
Verwijderd
Verwijderd
prodigy schreef op 26 maart 2003 @ 23:09:
bijna mijn toekomstige complete case modop 1 klein dingetje na
je reservoir (tis eigenlijk een air trap)zit op de verkeerde plek !!
het water stroomt er nu gewoon door heen (ook niets mis mee je hebt een goed pomp zie ik ) maar het remt wel af en de lucht blijft in je systeem hangen
verder zeker goed gedaan / bedacht al vind ik zelf de aansluitingen (plug en cool)wat aan de kleine kant
P.S let op als je de slangetjes uit je cool en plug trekt dat je ze afknipt en ze er niet zonder meer opnieuw insteekt ze gaan dan nl lekken !!!!!
zal zo even wat foto's van mijn kast posten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding](tis en black ice met push pull systtem@ 7v)
deze kast is aan het eind van zijn leven (gaat al ruim 3 jaar mee ) volgende stap is
vind een leuke betaalbare ruime kast voor mij lol
woaaah zet aub ff een slangenklem of tyrips op die flow meter, en als tip kan je die kabels niet wat beter opruimen
Ik zou toch voor die grote case gaan je hebt meer mogelijkheden en meer ruimte.Whieee schreef op 25 maart 2003 @ 19:56:
hmmm zit met dillemma:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
(clickable!)
in beide past waterkoeling....
En als je in de toekomst wilde plannen krijgt kan je dat makkelijker toepassen lijkt mij
Thunderman_303
zeer mooie case en netjes afgewerkt
misschien is het wel eerder in dit topic gevraag hoeveel heeft je dit totaal gekost.
- coolbokken
- pomp
- slangen etc
ben er wel benieuwd naar
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 17:36 ]

@ PreaTorian - *zucht* heb het al eerder gezegd, in een van de eerste posts en deed toen ook pijn, maar daar komt ie weer 400 pleuro
Verwijderd
"wie mooi wil zijn moet pijn lijden :P"Thunderman_303 schreef op 27 March 2003 @ 18:01:
@ Calloandor - Er zit eigenlijkw el _iets_ teveel in, maar door de flits op de foto likt het erger. Het is gewoon doorzichtig, en op de foto lijkt het wel dikke verf of zo.![]()
@ PreaTorian - *zucht* heb het al eerder gezegd, in een van de eerste posts en deed toen ook pijn, maar daar komt ie weer 400 pleuro, maar had een paar dingen voor anderen meebesteld, dus iets minder
maar goed dan weet ik ik welke richting ik moet zoeken ik ben ook druk bezig aan het brain stormen en het valt niet mee
btw ik wou je geen pijn doen
Ach, de ergste pijn is al weg, en ben wel tevreden over mijn kast nu, misschien nog een rheobus erin of zo, nu alleen nog ergens 2 papst 12 dB fans vandaan halen om mijn voeding stil te maken.Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 18:07:
[...]
"wie mooi wil zijn moet pijn lijden :P"
...
btw ik wou je geen pijn doen
Nu eerst ff mijn processor un-locken, en wat is die zilverlijm duur zeg! 17 pleuro voor een mini-flesje (3gram)
[ Voor 17% gewijzigd door Thunderman_303 op 27-03-2003 18:14 ]
(ik zou zelf de volgende volgorde doen: CPU-GPU-NB, heb je grotere bocht in je leiding en minder "mechanische druk" op je vidoplank.
Ik heb net ook een set bij aquacomputer besteld, kan je wat meer vertellen over die mega lekkage? misschien kan ik er wat van leren
tweak on!
www.laserextreme.nl
Eigenlijk was het enige wat ik had dat ik een slang niet ver genoeg had diirdedrukt in de aansluiting, met als gevolg dat bij het vullen ik het water netjes door de slangen zag lopen, maar bij mijn radiator er et zo hard weer uitkwamMCCarrot schreef op 27 March 2003 @ 18:21:
Ziet er erg mooi uit
(ik zou zelf de volgende volgorde doen: CPU-GPU-NB, heb je grotere bocht in je leiding en minder "mechanische druk" op je vidoplank.
Ik heb net ook een set bij aquacomputer besteld, kan je wat meer vertellen over die mega lekkage? misschien kan ik er wat van leren
tweak on!

Maar had toen nog niet helemaal door dat je de slang zover moest inschuiven totdat je em ergins in voelt vergrendelen.

Verwijderd
ik ga waarschijnlijk deze case kopen

zijn top is 485mm dit is de binnenkant:

dus er moet ook een voeding bij passen gaat dit
Even rekenen...Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 19:48:
he thunder man nog een vraagje je zei dat de 2 panelen op je boven samen 375mm waren
ik ga waarschijnlijk deze case kopen [afbeelding]
zijn top is 485mm dit is de binnenkant:
[afbeelding]
dus er moet ook een voeding bij passen gaat dit
Minimale maat radiator+reservoir = 375mm
Voeding maat = ongeveer 140/150 mm (Q-tec dan)
top deze kast - voeding = overgebleven oppervlakte
485mm - 140mm = 345 mm
overgebleven oppervlak - minimale maat rad/res = overgebleven ruimte.
345mm - 375mm = -30
is dus 30 mm tekort, en reken er dan wel op dat die 375 mm eigenlijk al te klein is om het mooi te kunnen aansluiten.
Als advies kan ik je geven om toch voor wat groters te kijken, want dit gaat naar mijn idee niet lukken.
Hier had je toch ook zelf wel uit kunnen komen

Verwijderd
Sorry maar ik kan je ff niet volgen ?Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 18:55:
Preatorian is dat zo'n Mycom kast waar dat allemaal hebt in gestouwd?
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 20:21 ]
Begrijp je vraag niet helemaal, maar als je bedoelt hoe die 120mm radiator koelt kan ik je niet helpen, heb de 240mm.Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 20:19:
dan heb nog 2 opties als die kast wil een innovatek resevoir of een enkele radiator
hoe goed is die 120mm radiator?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 21:20 ]
*zucht* 79mmVerwijderd schreef op 27 March 2003 @ 21:16:
thunderman is wat de diameter van dat reservoir?
www.aqua-computer.de daar staat het precies, had je zelf ook kunnen vinden.
Verwijderd
roog en prodigy hoe goed koelt de enkele radiator?
zie je ik had er niet bij na gedacht ik denk dat ik voor 120mm radiator ga of een innovatek reservoir(zo'n buis) maar ik heb nog ff bedenk tijd koop pas eind april nieuwe pc.
[ Voor 231% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 21:46 ]
Gave keesjes bouwen die lui!
Weet jij een verkooppunt/reseller?
Verwijderd
het vette aan die case het lcd en het electrische frontje druk op de knop en het frontje zoeft omlaag en weer omhoog
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 21:44 ]
OK, maar als je dan later bij je mobo moet of zow, dan zit je reservoir in je window, en hoe wil je die verwijderen dan?Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 21:21:
ik moet weten hoe groot glas zelf is ben net achter gekomen dat ik ze niet zoals jij kan plaatsen(als ik ze koop) om dat ik maar een top panel heb 485mm en er moet ook een voeding tussen duzz wil ik kijken of ik dat vette reservoir in de plaats van de 80mm fan kan plaatsen zie plaatje, maar gaat alleen als het glas 79mm is daarom vraag ik het aan jouw
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 21:21:
lama zitte idee kan niet
roog en prodigy hoe goed koelt de enkele radiator?
zie je ik had er niet bij na gedacht ik denk dat ik voor 120mm radiator ga of een innovatek reservoir(zo'n buis) maar ik heb nog ff bedenk tijd koop pas eind april nieuwe pc.
Wat je wel kan doen is op die kast op het rechter plaatje proberen dat zwarte gedeelte aan de voorkant, die bol zeg maar, om daar je reservoir te plaatsen, staat wel mooi denk ik.
Maar dan alsnog, ik heb liever geen pre-modded kast.
lees te laat jouw edit
[ Voor 7% gewijzigd door Thunderman_303 op 27-03-2003 22:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
ze moeten er een mooi frontje op zetten zoals coolermaster ze hebben ze wel maar niet mooi genoeg.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 10:05 ]
Ik vind de Lian Li's qua uiterlijk mooie kasten, maar qua gebruik niet echt. Het is natuurlijk altijd beter dan de el-cheapo kasten, maar ik vind de Recom Stealth Black vele malen beter: Bij de LL gaan de panelen er maar stroef op en af, Recom kun je het haast niet fout doen (zo ook chieftec beter). De schroefjes om de boel vast te zetten: mobo-tray, hdd, cd-rom e.d. gaan allemaal maar wat stroef, bij die Recom niet. Ook vind ik het raar, dat als je je hdd "onder je floppy drive" wil doen, dat je dan die frontjes niet meer kan installeren, dus je hdd moet naar achter, dus met maar 1 schroef vast, en dus kan hij om zijn as draaien
Al met al een mooie kast, maar ik heb ze nu alletwee en qua gemak toch liever de Recom en niet de Lian Li
T60P Widescreen
2 120mm rad is ok als je er niet te veel aanhangt
is trouwens een black ice pro rad van oc-shop
Na rose e cient spin
Mwa, smaken verschillen zullen we maar zeggen he?Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 15:02:
[afbeelding]
dit is een mooie casethunderman alleen, zijn prijs niet
.
Het mooie aan een Lian-Li vind ik dat hij gewoon erg strak is, geen toeters en bellen eraan.
Verwijderd

Verwijderd
hmm de Recom Stealth BlackSeesar schreef op 28 March 2003 @ 10:38:
[...]
Ik vind de Lian Li's qua uiterlijk mooie kasten, maar qua gebruik niet echt. Het is natuurlijk altijd beter dan de el-cheapo kasten, maar ik vind de Recom Stealth Black vele malen beter: Bij de LL gaan de panelen er maar stroef op en af, Recom kun je het haast niet fout doen (zo ook chieftec beter). De schroefjes om de boel vast te zetten: mobo-tray, hdd, cd-rom e.d. gaan allemaal maar wat stroef, bij die Recom niet. Ook vind ik het raar, dat als je je hdd "onder je floppy drive" wil doen, dat je dan die frontjes niet meer kan installeren, dus je hdd moet naar achter, dus met maar 1 schroef vast, en dus kan hij om zijn as draaien.
Al met al een mooie kast, maar ik heb ze nu alletwee en qua gemak toch liever de Recom en niet de Lian Li
ja zal allemaal wel practisch zijn enzo. Maar ik vindt toch dat de kast te klein is en dat hij alleen in het zwart te verkrijgen is, voor zover ik kan vinden
En dat van die HD onder je floppy doen vind ik persoonlijk bull-****.Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 23:03:
[...]
hmm de Recom Stealth Black
ja zal allemaal wel practisch zijn enzo. Maar ik vindt toch dat de kast te klein is en dat hij alleen in het zwart te verkrijgen is, voor zover ik kan vinden
Bij de kast zit toch een speciale tray om je HD's te doen, kan je overal bij, en dat van die panelen heb ik ook geen last van alles gaat soepel en de schroefjes van het mobo gingen ook soepel, weet niet waar hij die info vandaan heeft?
Zie dat je er ook een hebt, dan heb je denk ik iets fout gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door Thunderman_303 op 28-03-2003 23:11 ]
Verwijderd
Als die edit aan mij is gericht nee ik heb geen Recom Stealth BlackThunderman_303 schreef op 28 March 2003 @ 23:10:
[...]
En dat van die HD onder je floppy doen vind ik persoonlijk bull-****.![]()
Bij de kast zit toch een speciale tray om je HD's te doen, kan je overal bij, en dat van die panelen heb ik ook geen last van alles gaat soepel en de schroefjes van het mobo gingen ook soepel, weet niet waar hij die info vandaan heeft?
edit:
Zie dat je er ook een hebt, dan heb je denk ik iets fout gedaan![]()
even een vraagje over je radiator zit er de airplex evo Einbaublende 240 in ?
Edit was om jou alks het ware te steunen in je antwoord, zo zal ik het maar zeggen.Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 23:45:
[...]
Als die edit aan mij is gericht nee ik heb geen Recom Stealth Black
even een vraagje over je radiator zit er de airplex evo Einbaublende 240 in ?
En over die Einbaublende, dat is het rooster wat je ziet op mijn kast, de Aiplex evo is de radiator en de Einbaublende is de afdekplaat
Verwijderd
Aah mooi bedankt voor de infoThunderman_303 schreef op 29 March 2003 @ 00:53:
[...]
Edit was om jou alks het ware te steunen in je antwoord, zo zal ik het maar zeggen.
En over die Einbaublende, dat is het rooster wat je ziet op mijn kast, de Aiplex evo is de radiator en de Einbaublende is de afdekplaat
en fijn dat je het met mij eens bent
Verwijderd
Alleen nou zitten er stukjes metaal op , het lijken wel krassen !
Ik heb het nou over de deksel, is dat normaal dat er kleine klasjes op de deksel zitten !!
Weet iemand ook hoe ik zit weg krijg ? Met schuursponje!
Het is moeilijk te voelen of het er nou opligt of er in zit !!
Hoe bedoel je krasjes op de deksel?Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 21:57:
Ik heb mijn waterzooi nou ook binnen.
Alleen nou zitten er stukjes metaal op , het lijken wel krassen !
Ik heb het nou over de deksel, is dat normaal dat er kleine klasjes op de deksel zitten !!
Weet iemand ook hoe ik zit weg krijg ? Met schuursponje!
Het is moeilijk te voelen of het er nou opligt of er in zit !!
Welke deksel bedoel je? Die van de waterblokken of iets anders?
Kun je anders ff een pic plaatsen of zo?
Verwijderd
BTW, heeft iemand de waterkoelingset van SIBAK al geprobeerd? hijs te koop bij computerland voor 139 pleuro. Volgens een van die gasten daar werktie goed. De set bestaat uit:
* Het reservoir
* Radiator
* Fan
* Slangen
* Koelblok (P4 en AMD)
* Koelblok (VGA)
* Bevestiginsmateriaal voor Mobo
Helaas geen vloeistof, maar daarvoor wil ik naar de autohandel (koelvloeistof)
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
[rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen-topic deel III[/rml]XyonN schreef op 12 april 2003 @ 10:54:
...verhaal...
Denk dat je hier wel antwoord kunt krijgen
Verwijderd
Neej het is niet diep , het loopt over de volle lente van de deksel , waar de fans tegen aankomen en dan de radi !Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 00:30:
eh weet je, is dat mischien niet van het staalborstelen dat dat zo hoort of zijn het diepe krassen?
Dus de deksel die op de kast ligt.
Verwijderd

eh thunderman nog eeen vraagje die eheim pomp die erin hebt, is dat een die op je voeding is aangesloten of is ie 220 en hoe heb je dan de kabel naar buiten lopen
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 22:50 ]
Verwijderd
Zit hier ook met een Lia Li pc 70 en een set van Aquacomputer. Ik heb alleen die driedubbele radiator. Pics komen volgende week wel. Moet eerst die snoerenbende wegwerken.
Temps liggen wel n stuk lager als wat ik hier lees:
AMD 2400+ @ 2100 mhz op 40 graden. Stressed niet hoger dan 44. En dan blazen de drie fans overigens niet voluit.
Ik heb em gewoon op de 230 volt aangesloten, via een relais, dat wel.Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 22:47:
eh thunderman nog eeen vraagje die eheim pomp die erin hebt, is dat een die op je voeding is aangesloten of is ie 220 en hoe heb je dan de kabel naar buiten lopen
De kabel heb ik gewoon in 2-en geknipt en aan dat relais vastgemaakt.
Het relais zit weer op de 12 volt en gaat dus aan wanneer ik mijn pc aanzet.
Het andere eind van het snoer heb ik via een contra-stekker in mijn achterplaat gezet, dus er lopen nu 2 voedings-stekkers naar mijn pc, 1 voor de voeding en een voor de pomp.
En @ Username77, heb je een t-bred of een palomino?
Want volgens mij werd een palomino wel een stuk warmer, en mijn temps zijn nu ook een stuk lager hoor, had er eerst een spacer tussen zitten, en nu niet meer
[ Voor 15% gewijzigd door Thunderman_303 op 14-04-2003 17:35 ]
Klein is em nie hoor , ik heb hem in der tijd nog bij Directron gekocht en plaatsgebrek heb ik niet echt , aleen mocht ie nog een tikkeltje breder zijn . Diepte is meer dan in orde , tussen de PSU en de CD-ROM(een lange) past nog perfect een Black Ice XTREME .Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 23:03:
[...]
hmm de Recom Stealth Black
Damn zo ga ik 'm ook maken! Was al van plan om de zwarte chieftec te halen met diezelfde reservoir. Alleen dan maak ik er nog een custom sidepanel bij.McFlipp schreef op 22 March 2003 @ 21:45:
[...]
Kijk nou wat ik daar op het forum, nouja beter goed gekopieerd dat slecht verzonnen(ofzo iets
):
[afbeelding]
Btw dit is dus de DA-01WD, hij is er dus prima voor geschikt, ze nemen hem zelfs als voorbeeld
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd

dan hebben ze dezelfde bay en dan voor een crystal fontz lcd ook heel

en dan zijn ze ook nog met een controller bezig die al zeer vet uitziet

stel je voor je neemt een lian-li PC70 legt er een evo 360 in:

Had het gezien, maar ik vind persoonlijk het reservoir zoals ik hem heb zitten en mooier en praktischer, met het oog op evt bijvullen, ik schroef nu gewoon mijn glaasje eraf en ik kan vullen, bij het andere systeem moet je eerst je kast op zijn achterkant zetten en dan steunt je kast op al je kabels, schiet niet zo op lijkt mij.Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 19:45:
ze hebben nu iets cools daar bij Aqua computers de AquaBay: [afbeelding]
dan hebben ze dezelfde bay en dan voor een crystal fontz lcd ook heelis
[afbeelding]
en dan zijn ze ook nog met een controller bezig die al zeer vet uitziet:
[afbeelding]
stel je voor je neemt een lian-li PC70 legt er een evo 360 in: [afbeelding] Plus dit alles en dan een front bezel voor dvd/cd speler dat zou vet uitzien
Maar goed, ze zijn mooie producten aan het maken daar, hopelijk komt er nog eens een IA (Ja ja modjes, ik weet dat dat hier niet mag
De evo 360 is iig errug mooi, en zou ook nog wel in mijn bovenkant passen denk ik, ruimte zou net genoeg zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Thunderman_303 op 20-04-2003 13:12 ]
Verwijderd
ze hebben nu ook koelblokken van massief zilver:

maar ze hebben er maar 15 van en ze kosten 150 euro's

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 14:39 ]
Volgens mij zijn ze alleen verzilverd hoor, dus niet helemaal van zilver.Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 14:38:
volgens mij is de pc-70 de enigste "normale" kast waar hij in past, en daar voor is die aquabay volgens mij, omdat je dan geen plaats meer hebt op de bovenkant maar dan zou ik ook nog wel een lian-li willen.
ze hebben nu ook koelblokken van massief zilver:
[afbeelding]
maar ze hebben er maar 15 van en ze kosten 150 euro's
Heb destijds contact met ze gehad via de mail, en toen vertaalde ik het als "verzilverd".
En volgens mij maakt het voor de prestaties niet zoveel uit of ie verzilverd is of van koper
Verwijderd
trouwens welke is nu beter de cuplex of de cuplex evo want iedereen heeft de gewone cuplex
de cuplex evo

de "gewone" cuplex

Smaken verschillen zullen we maar denkenVerwijderd schreef op 21 april 2003 @ 16:55:
Ik heb de evo besteld, k denk wel dat ie beter, hij is in ieder geval wel mooier
En beter?
Geen idee, niet echt super in verdiept, dus zou je het niet kunnen zeggen.
En om nog even terug te komen op het mooier verhaal....
Ik vind het mooier als ik de kanalen kan zien lopen (heb een window).
Verwijderd

maar bij die kun er geen pelt onder leggen omdat het oppervlak rond is
trouwens wat zijn nu je temps thunderman?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 19:48 ]
Temps zijn nu 41/28 (cpu/mobo), alleen is dat wat hoog naar mijn idee, maar denk dat het blok niet helemaal perfect zit.Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 19:37:
dat kan ook bij die:
[afbeelding]
maar bij die kun er geen pelt onder leggen omdat het oppervlak rond is![]()
En @ Holycorn: Ik denk dat ik het een beetje verkeerd vertaald heb

[ Voor 8% gewijzigd door Thunderman_303 op 23-04-2003 19:10 ]
Verwijderd
de nog onbewerkte blokken

en hier tijdens het frezen

en dan ook nog eens de prijs 150 tegen de normale prijs van 50 dat is niet verzilverd en dan zouden ze er meer maken dan 15
en dan het productie proces filmpje:
http://www.aqua-computer.de/download/cuplex_se_divx.avi
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 16:48 ]
Denk toch echt dat je een van de stekkers verkeerd op het mobo hebt geplugd.Tekn0z schreef op 24 April 2003 @ 18:03:
heb dus ook een Lian-Li PC-70 alleen doet mijn blauwe led het alleen als de pc uit is, dan brand ie, als ie aanstaat doet ie nixOmdraaien van de stekkers maakte nix uit
Lijkt wel alsof er iets in de bios verkeerd staat (EPoX 4PEAE), wie kan me hiermee helpen
Ik had hetzelfde met mijn a7v333 en bleek uiteindelijk (na veel zoekwerk, was er van overtuigd dat het goed zat

maar al zou die verkeerd om zitten zou hij het NIET doen als de pc uit is! En nu doet ie dit welThunderman_303 schreef op 24 April 2003 @ 19:07:
[...]
Denk toch echt dat je een van de stekkers verkeerd op het mobo hebt geplugd.
Ik had hetzelfde met mijn a7v333 en bleek uiteindelijk (na veel zoekwerk, was er van overtuigd dat het goed zat) dat het toch verkeerd zat, moest 1cm omhoog geprikt worden.
Misschien een power-aanwezig signaal?Tekn0z schreef op 24 April 2003 @ 19:31:
[...]
maar al zou die verkeerd om zitten zou hij het NIET doen als de pc uit is! En nu doet ie dit wel
Verwijderd

is veel mooier dan standaard knop
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 20:25 ]
Heb em iig wel besteld daar.
Verwijderd
oftopic: nu weet ik het echt niet meer welke case ik ga pakken voor mn nieuwe systeempje
de case van thunderman een pc-70 of de case van balusC een coolermaster atc-110
of deze

Ik heb gekozen voor de PC-70 omdat ik die er gewoon strakker vindt uitzien, en ook van binnen errug ruim en goed afgewerkt is, weet alleen niet hoe dat bij die kast van BalusC is, en doe ik dus ook geen uitspraken overVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 23:15:
oftopic: nu weet ik het echt niet meer welke case ik ga pakken voor mn nieuwe systeempje
de case van thunderman een pc-70 of de case van balusC een coolermaster atc-110
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]

Verwijderd
Er bestaan ook ronde peltiers.Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 19:37:
dat kan ook bij die:
[afbeelding]
maar bij die kun er geen pelt onder leggen omdat het oppervlak rond is![]()
PC-70 is:Thunderman_303 schreef op 25 april 2003 @ 19:31:
[...]
Ik heb gekozen voor de PC-70 omdat ik die er gewoon strakker vindt uitzien, en ook van binnen errug ruim en goed afgewerkt is, weet alleen niet hoe dat bij die kast van BalusC is, en doe ik dus ook geen uitspraken over
- 111mm hoger
- 53mm dieper
Kortom in de PC-70 heb je meer ruimte dan in de Coolermaster. Zeker als je een Dual systeem hebt is die extra ruimte fijn (vind ik persoonlijk) zeker als je met WC gaat werken
[ Voor 10% gewijzigd door Underground75 op 25-04-2003 19:57 ]
Kan ik dit combineren met een blauwe CCFL?? Volgens mij is dit wel mogelijk omdat je het licht van de backlight volgens mij niet kan zien. Weet het alleen niet zeker. Ik zie weleens dat backlight een paarsachtig kleur geeft?? Het liefst wil ik gewoon een blauwe CCFL en een backlight om het water op te lichten.
Ik heb zelf een UV-CCFL en 2 rood/blauwe-CCFL's, waarvan ik er eentje achter mijn mobo-plaat heb geplaatst, geeft wel een leuk effect, en eentje die heb ik naast mijn UC-CCFL geplaatst, alleen licht het water niet zo erg meer op.ken schreef op 26 April 2003 @ 10:40:
Even een vraagje over backlight CCFL
Kan ik dit combineren met een blauwe CCFL?? Volgens mij is dit wel mogelijk omdat je het licht van de backlight volgens mij niet kan zien. Weet het alleen niet zeker. Ik zie weleens dat backlight een paarsachtig kleur geeft?? Het liefst wil ik gewoon een blauwe CCFL en een backlight om het water op te lichten.
Daarom heb ik bij Exter een printje besteld (cathodeshrobber) en in elkaar gesoldeerd zodat ik ga wisselen tussen rood/blauw en UV, en ik denk dat het er dan wel netjes uit gaat zien, maar daar plaats ik dan wel een filmpje van.
Kreeg net een mailtje met info waar het geld naartoe moet:
Unsere Bankverbindung / Our bank account:
Commerzbank Goettingen, BLZ (Bank code) 260 400 30
Konto-Nr. (Account no.) 640 94 86.
IBAN: DE28 2604 0030 0640 9486 00
BIC: COBADEFF
SWIFT: COBADEFF260
Nog even een vraagje over:
260400 30 is de code v/d bank??
Commerzbank is de naam v/d bank??
Goettingen is de plaats??
Klop dit??
Of is Commerzbank Goettingen gewoon de naam v/d bank??
Ik ga het geld morgen overmaken
[ Voor 21% gewijzigd door ken op 29-04-2003 01:27 ]
Volgens mij is het zoals jij hebt opgeschreven goed, zo heb ik het iig wel gedaanken schreef op 29 April 2003 @ 01:19:
Hi
Kreeg net een mailtje met info waar het geld naartoe moet:
Konto-Nr. (Account no.) 640 94 86.
IBAN: DE28 2604 0030 0640 9486 00
BIC: COBADEFF
SWIFT: COBADEFF260
Nog even een vraagje over:
260400 30 is de code v/d bank??
Commerzbank is de naam v/d bank??
Goettingen is de plaats??
Klop dit??
Of is Commerzbank Goettingen gewoon de naam v/d bank??
Ik ga het geld morgen overmakenHoop dus dat iemand mij snel kan helpen. Gelijk ook maar een Aquabay bijbesteld
Enne waar haal je al dat moois??Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 19:45:
ze hebben nu iets cools daar bij Aqua computers de AquaBay: [afbeelding]
dan hebben ze dezelfde bay en dan voor een crystal fontz lcd ook heelis
[afbeelding]
en dan zijn ze ook nog met een controller bezig die al zeer vet uitziet:
[afbeelding]
stel je voor je neemt een lian-li PC70 legt er een evo 360 in: [afbeelding] Plus dit alles en dan een front bezel voor dvd/cd speler dat zou vet uitzien
Oeps foutje ff overheen gelezen. Thanks mate.
[ Voor 3% gewijzigd door megaleo op 29-04-2003 18:24 ]
Anyways, ben best tevreden met het resultaat, alleen heb ik G11 koelvloeistof erin zitten wat groenig is. Het reservoir licht nu groen op dus en niet blauw
Nu alleen die verdomde 10krpm SCSI disks nog stiller krijgen

(Radeon is nog niet aangesloten op deze pic, getuige het kabeltje tussen de 2 CPU sockets en er zit nog geen water in de leidingen. Verder is alles aangesloten, check de foto's maar voor de kabel-wir-war aan de achterkant
Custom zaken:
- Houders voor de Cuplex EVO's voor Xeon mobo's laten maken door AC.
- Pomp houder = een RVS plaat bovenop de onderste HDD kooi, bevestigd met de Eheim anti-tril schroefjes.
- Magnetisch afschermende behuizing voor de pomp.
- Verlenging v/h powerkabeltje v/d Radeon
- Relais om de pomp te schakelen.
- IEEE 1394 aansluiting naast de USB aan de voorkant.
- Verlichting.
Wat ik nog wil doen:
- Het plexi ruitje vervangen door een mooier, 5mm dik ruitje van groenig plexi ala Coolermaster met afgeschuinde kanten, ik heb al een bedrijfje gevonden die dat kan maken
- Koelertje bouwen voor op de power regulators.
- SCSI zerochannel RAID kaartje (oh, is geen modding
[ Voor 5% gewijzigd door zonoskar op 01-07-2003 23:35 . Reden: IEEE ]