Om dit topic nog eens op te rakelen. Mijn Aqua-computer spullen zijn eindelijk binnen (begin februari besteld) en ingebouwd. Ook in een Lian-Li, een zwarte PC75 dit keer. Waarom duurde het zo lang? Wel, daar zijn meerdere oorzaken voor, 1 is dat m'n bestelling gewijzigd had, maar toch de originele bestelling kreeg. En die was met 10mm pilaren, terwijl het bleek dat alleen P&C zou passen met de pomp op de plek waar ik hem had voorzien (check foto's op m'n site). Bovendien paste de NB koeler niet op mijn Tyan Thunder i7505 mobo. Dat laatste heb ik gefixt met een Geforce4 houder en wat Praxis spulletjes

, maar voordat ik en Aqua-computer.de daar achter waren.......
Anyways, ben best tevreden met het resultaat, alleen heb ik G11 koelvloeistof erin zitten wat groenig is. Het reservoir licht nu groen op dus en niet blauw

ondanks het blauwe LEDje.
Nu alleen die verdomde 10krpm SCSI disks nog stiller krijgen

(Radeon is nog niet aangesloten op deze pic, getuige het kabeltje tussen de 2 CPU sockets en er zit nog geen water in de leidingen. Verder is alles aangesloten, check de
foto's maar voor de kabel-wir-war aan de achterkant

)
Custom zaken:
- Houders voor de Cuplex EVO's voor Xeon mobo's laten maken door AC.
- Pomp houder = een RVS plaat bovenop de onderste HDD kooi, bevestigd met de Eheim anti-tril schroefjes.
- Magnetisch afschermende behuizing voor de pomp.
- Verlenging v/h powerkabeltje v/d Radeon

- Relais om de pomp te schakelen.
- IEEE 1394 aansluiting naast de USB aan de voorkant.
- Verlichting.
Wat ik nog wil doen:
- Het plexi ruitje vervangen door een mooier, 5mm dik ruitje van groenig plexi ala Coolermaster met afgeschuinde kanten, ik heb al een bedrijfje gevonden die dat kan maken

- Koelertje bouwen voor op de power regulators.
- SCSI zerochannel RAID kaartje (oh, is geen modding

)
[
Voor 5% gewijzigd door
zonoskar op 01-07-2003 23:35
. Reden: IEEE ]