Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Anoniem: 44189 schreef op 11 June 2003 @ 17:37:
bestaat niet... wat ik ook raar vind is dat ze m bij de phone house al hebben maar dan alleen in RUBY kleur... IK WIL de titan kleur hebben.. iemand daar een visie op?
Titan komt later denk ik. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Afbeeldingslocatie: http://www.telecom4u.nl/SIEMENS/SL55.jpg

Ik heb een picture gevonden op internet van de vermeende "GOLD" edition van de SL55 (mijn broer heeft 'm gevonden.

Hij is er naar op zoek, maar wil hem graag in een gewone winkel kopen, ipv in een webshop.. Zijn er al shops waar hij te koop is?

Hij is bij T4 telecom, Vodaphone-shop, Belcompany geweest, maar die beweren dat hij niet in de winkels verkocht gaat worden!

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunFactory schreef op 11 juni 2003 @ 17:57:
[afbeelding]

Ik heb een picture gevonden op internet van de vermeende "GOLD" edition van de SL55 (mijn broer heeft 'm gevonden.

Hij is er naar op zoek, maar wil hem graag in een gewone winkel kopen, ipv in een webshop.. Zijn er al shops waar hij te koop is?

Hij is bij T4 telecom, Vodaphone-shop, Belcompany geweest, maar die beweren dat hij niet in de winkels verkocht gaat worden!
Was dat niet de testversie van de telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01 21:45

AB2ND

Vonkenboer

volgens mij was dat inderdaad een "prototype"

en k heb 2call gister aan de foon gehad en ze zeiden zelf dat ze alleen ruby leverden .. dus gold lijkt me vaag
quote: 2call email
Goedemorgen,

Uw contract is ontvangen; echter is er momenteel een tekort aan Orange simkaarten. We houden u op de hoogte zodra uw order verwerkt en verzonden zal worden.

Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten,
:( :( :(

btw..
2call en rinkel zeggen allbei dat de titan later komt maar dat ze nog geen flauw idee hebben wanneer...

[ Voor 14% gewijzigd door AB2ND op 11-06-2003 18:54 ]

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AB2ND schreef op 11 June 2003 @ 18:51:

en k heb 2call gister aan de foon gehad en ze zeiden zelf dat ze alleen ruby leverden .. dus gold lijkt me vaag

[...]

btw..
2call en rinkel zeggen allbei dat de titan later komt maar dat ze nog geen flauw idee hebben wanneer...
:/ , jammer man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

idd !
morgen maar ff bellen hoe lang ze denken dat het gaat duren
want ik word nu al gek van het wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AB2ND schreef op 11 June 2003 @ 19:22:
idd !
morgen maar ff bellen hoe lang ze denken dat het gaat duren
want ik word nu al gek van het wachten >:)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

FunFactory schreef op 11 juni 2003 @ 17:57:
[afbeelding]

Is idd gewoon de prototype versie en deze wordt idd niet in de winkels verkocht, en met gold bedoelen ze waarschijnlijk gewoon die titan versie dan want er zijn ECHT maar 2 kleuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

Anoniem: 70316 schreef op 11 juni 2003 @ 20:36:
[...]

Is idd gewoon de prototype versie en deze wordt idd niet in de winkels verkocht, .......
Wat mijn broertje dus begrepen heeft van verkopers in verschillende winkels, dat het zo ie zo niet de bedoeling is om de SL55 in winkels te gaan verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

huh? dat lijkt me echt onzin, hij staat overal op online shops, staat in verschillende folders, hij is gewoon in beperkte mate te krijgen op dit ogenblik, dus OOK ik shops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316 schreef op 11 June 2003 @ 20:49:
huh? dat lijkt me echt onzin, hij staat overal op online shops, staat in verschillende folders, hij is gewoon in beperkte mate te krijgen op dit ogenblik, dus OOK ik shops!
Ik ben naar belcompany, vodafone shop, orange shop, t for telecom en the phone house geweest. Alleen de orange shop en the phone house had hem. Belcompany kreeg hem over 1 a 1.5 weken.

( Allemaal in Utrecht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

ik heb de rode.. rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

toch blijf ik wachten op de titan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Laatst online: 02-07 19:21
FunFactory schreef op 11 June 2003 @ 17:57:
[afbeelding]

Ja, das de testversie, jammer genoeg, deze had zelfs plaats voor een MMC kaart voor info en mp3's. Waarom ze dat eruit gelaten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:25
Het is gewoon weer het standaard siemens probleem, veel hype en weinig aanvoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb als taal Nederlands en als ik die toetsenbord gesloten hou dan is die toetsenblokkering aan, druk ik op een toets ( zoels die pijl ) zegt die

Toetsenblokkering aan
press ... or open slider to release.

LOL.
staat dus in engels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gizmoke schreef op 11 juni 2003 @ 21:58:
[...]

Ja, das de testversie, jammer genoeg, deze had zelfs plaats voor een MMC kaart voor info en mp3's. Waarom ze dat eruit gelaten hebben?
Ja man, als die een mmc slot had, dan was die echt compleet! :9~ :9~
Maar ik heb een vraag, ken je als achtergrond bewegende afbeeldingen doen net als bijv. de samsung s300?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 12-06-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

/me AB2ND heeft net gebeld, krijgt um morgen binnen en gaat jullie dan verwennen met wat mooie foto's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:48

blaaat945

..?

AB2ND schreef op 11 juni 2003 @ 18:51:

[...]

btw..
Heee foutje van mij...! 8)7 er is geen gold versie....
Gold staat voor een klantcategorie die Orange handteerd..
(maar het stond een beetje briek in mijn mailtje wat ik had ontvangen, waardoor ik dacht dat gold voor de kleur stond die zei leveren)

[ Voor 7% gewijzigd door blaaat945 op 12-06-2003 15:13 ]

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AB2ND schreef op 12 June 2003 @ 14:49:
/me AB2ND heeft net gebeld, krijgt um morgen binnen en gaat jullie dan verwennen met wat mooie foto's >:)
Gefeliciteerd, ik wou zelf ook foto's nemen maar heb geen web/digicam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar blijft de titan....... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32088

https://communication-mar...6F47H9L5NC1130C1TDDCN7VCA

real titan en geen prototype

kijk hier ook ff voor de kleuren
http://php.my-siemens.com/sl55/de/flash.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, zo een jongen vraagt zo van wanneer komt de titanium.
Komt iemand en beantwoord die is er al.
Blauw ( Ruby ) en Bordeaux ( titanium ). Ik heb de laatste gekozen omdat die mooier is

LOL

( was niet op got, ergens anders. Ik wil geen naam zeggen. En nee ik was het niet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Ik heb een paar vraagjes over de SL55 en hoop dat iemand hier er antwoord op kan geven.
Ik was in het bezit van de Nokia 7250, deze heb ik weggedaan en vorige week een T610 gekocht. Erg mooie telefoon en een geweldig beeldscherm. Alleen er zijn voor mij een paar grote nadelen, die voor mij erg belangrijk zijn. Dit zijn ze:
- smsen, toetsen reageren traag en als je wilt verzenden, moet je eerst 'nummer opzoeken', 'telefoonboek kiezen' en dan 'zoeken, ok', dat zijn dus 3 handelingen om een simpel smsje te sturen. Bij Nokia kan je gewoon naar beneden scrollen, naam kiezen en klaar.
- Profiel kiezen, ik maak altijd een aantal profielen aan en die wil ik snel kunnen wisselen. Dit kost bij de T610 ook 3 handelingen. Errug irritant.
- Opnemen, oppassen dat je niet de verkeerde knop indrukt, want dan komen er weer allemaal ingewikkelde functies.

Nu mijn vragen:
- Hoe zijn de bovenstaande punten bij de SL55?
- Kan je opnemen door hem open te schuiven?
- Wat gebeurt er als je een gemist gesprek hebt? Hoe word dit aangegeven?
- Smsen, maar dat staat boven al. Is erg belangrijk voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

Dat sms probleem kan je oplossen door een oud smsje aan te klikken en antwoorden. Tis niet echt opgelost maar toch.

Btw kreeg net een meeltje van 2call sl55 is uitverkocht. Ze laten me weten wanneer hij weer leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15424

Anoniem: 75879 schreef op 12 June 2003 @ 23:01:
Ik heb een paar vraagjes over de SL55 en hoop dat iemand hier er antwoord op kan geven.
Ik was in het bezit van de Nokia 7250, deze heb ik weggedaan en vorige week een T610 gekocht. Erg mooie telefoon en een geweldig beeldscherm. Alleen er zijn voor mij een paar grote nadelen, die voor mij erg belangrijk zijn. Dit zijn ze:
- smsen, toetsen reageren traag en als je wilt verzenden, moet je eerst 'nummer opzoeken', 'telefoonboek kiezen' en dan 'zoeken, ok', dat zijn dus 3 handelingen om een simpel smsje te sturen. Bij Nokia kan je gewoon naar beneden scrollen, naam kiezen en klaar.
- Profiel kiezen, ik maak altijd een aantal profielen aan en die wil ik snel kunnen wisselen. Dit kost bij de T610 ook 3 handelingen. Errug irritant.
- Opnemen, oppassen dat je niet de verkeerde knop indrukt, want dan komen er weer allemaal ingewikkelde functies.

Nu mijn vragen:
Kijk anders op http://www.my-siemens.com/sl55, daar kun je het hele menu uitproberen. (op die flash-site bij simulation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

FunFactory schreef op 12 juni 2003 @ 23:27:
Dat sms probleem kan je oplossen door een oud smsje aan te klikken en antwoorden. Tis niet echt opgelost maar toch.

Btw kreeg net een meeltje van 2call sl55 is uitverkocht. Ze laten me weten wanneer hij weer leverbaar is
:P ik kreeg een leuker mailtje

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
...
Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen één werkdag bij
u afgeleverd worden
...
Wij hopen dat u veel plezier van uw nieuwe GSM-telefoon 
zult hebben, 
en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand de SL55 al bij de Belcompany gehaald en zo ja, welke? Ik heb namelijk een T610 gekocht daar en wil toch liever de SL55 en kan hem nu nog omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879 schreef op 13 June 2003 @ 17:41:
Heeft iemand de SL55 al bij de Belcompany gehaald en zo ja, welke? Ik heb namelijk een T610 gekocht daar en wil toch liever de SL55 en kan hem nu nog omruilen.
Waarom wil je hem omruilen naar de sl55? Waarom vond je de t610 goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879 schreef op 12 June 2003 @ 23:01:

Nu mijn vragen:
T610 is dus wel een goede telefoon, maar voor mij is de SL55 beter geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02

timovd

Voorsprong door techniek

-Bij Siemens kun je ook bij het versturen van een SMS in het telefoonboek scrollen en direct verzenden
-profiel kiezen gaat heel eenvoudig met "*"
-Opnemen bij Siemens gaat met elke toets, behalve natuurlijk met de rode en "afwijzen" onder het display ;)
Ik ga m over een tijdje ook halen...

offtopic:
De SL55 AMG is ook wel vet!

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic: Die gaat wel automatisch open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er trouwens iemand hier die 'm bij www.rinkel.nl heeft gekocht? Daar is ie veruit het goedkoopst (iig met orange abbo) maar ik weet niet of hun een beetje goede service/levertijden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-07 02:37

The PyroPath

Go Tweak your ass off

it'sontoday:

-je kan aannemen met iedere toets aanzetten op de T610
-je kan profiel wisselen met stemcommando, werkt perfect en snel
-smsjes typen inderdaad beetje traag, gaat sneller als je de lijst met mogelijkheden in T9 uitzet, dan krijg je zoals het werkt met de siemens,ik ben er inmiddels aan gewend, gewoon lekker doortikken, werkt gewoon goed
-telefoonboekscrollen kan bij de T610 ook door gewoon op OK te drukken, bij de siemens moet je daarvoor eerst teelfoonboek knopje indrukken, scheelt dus 1 handeling

Maar als je de SL55 wilt hebben, tis een geinig foontje, alleen minder compleet helaas, anders was ik er ook voor gegaan

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691

1- hoeveel SMSjes kan je opslaan in zo'n SL55?
2- werken de stem commando's nou wel goed?
3- Heb je ook zo'n Dictaphone? en hoe lang kan je een gesprek opnemen?

Als je in het menu kiest om een afspraak te maken, wat voor sorten afspraken kan je dan maken? en kan je het ook herhalen?

4- hoe zit het met de ringtones? klinken ze nu wel goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

Anoniem: 36691 schreef op 14 June 2003 @ 04:51:
1- hoeveel SMSjes kan je opslaan in zo'n SL55?
2- werken de stem commando's nou wel goed?
3- Heb je ook zo'n Dictaphone? en hoe lang kan je een gesprek opnemen?

Als je in het menu kiest om een afspraak te maken, wat voor sorten afspraken kan je dan maken? en kan je het ook herhalen?

4- hoe zit het met de ringtones? klinken ze nu wel goed??
1- ik zit nu aan 49 stuks
2- werkt goed ja zelfs van afstand van je mond
3- heb je ook
4- klinken precies als samsung wel goed imo

:) ik heb hem nu en heb er veel plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

Een aantal pics as promised:
Afbeeldingslocatie: http://www.vanwonderenbv.nl/alexander/DSC00555.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.vanwonderenbv.nl/alexander/DSC00557.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.vanwonderenbv.nl/alexander/DSC00558.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.vanwonderenbv.nl/alexander/DSC00561.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.vanwonderenbv.nl/alexander/DSC00562.JPG

[ Voor 70% gewijzigd door AB2ND op 14-06-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007 schreef op 14 juni 2003 @ 11:18:
[...]
3- heb je ook
:) ik heb hem nu en heb er veel plezier van.
- maar, hoeveel minuten kun je opnemen?

kun je ook met zo'n stemcommando een sms menu opstarten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691 schreef op 14 June 2003 @ 18:38:
[...]

Je kan 5 minuten opnemen

Ik weet niet of je met stemcommando een sms menu opstart. Ik doe dat nooit.

ps: ik ga ook proberen om foto's te nemen

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 14-06-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

wat versta je onder sms-menu?

- inbox
- opstellen
- etc?

je kan iig aparte voor
- inbox (email sms mms etc)
- opstellen (ook email sms mms)
- nieuwe sms sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft al een data kabel voor zijn sl55 gekocht? En van waar en voor hoeveel?
Want ik zoek er 1.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 14-06-2003 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 09:02

timovd

Voorsprong door techniek

[...]

Wat heb je daar aan? Als je het SMSmenu in gaat, dan gebruik je meestal toch de toetsen om te scrollen, typen, etc...

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timow schreef op 14 June 2003 @ 21:25:
[...]

Wat heb je daar aan? Als je het SMSmenu in gaat, dan gebruik je meestal toch de toetsen om te scrollen, typen, etc...
Nou, het is gewoon leuk en makkelijk om een SMS te kunnen schrijven zonder dat je het hele menu moet opstarten en te bladeren naar SMS en dan SMS opstellen.

Het is dan gewoon makkelijk om 'SMS' te zeggen en dat je automatisch terecht komt in het opstellen menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

Anoniem: 36691 schreef op 14 June 2003 @ 21:31:
[...]

Nou, het is gewoon leuk en makkelijk om een SMS te kunnen schrijven zonder dat je het hele menu moet opstarten en te bladeren naar SMS en dan SMS opstellen.

Het is dan gewoon makkelijk om 'SMS' te zeggen en dat je automatisch terecht komt in het opstellen menu ;)
dat kan dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand hier die de titan versie al gesignaleerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Laatst online: 02-07 19:21
sorry, in verkeerde topic geplaats.

[ Voor 79% gewijzigd door Gizmoke op 15-06-2003 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op 15 June 2003 @ 08:44:
Iemand hier die de titan versie al gesignaleerd heeft?
Een vriend van mij zei op msn dat hij de grijs achtige sl55 had. Dus de titan. Maar of ik hem moet geloven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

Anoniem: 80648 schreef op 14 June 2003 @ 21:17:
Wie heeft al een data kabel voor zijn sl55 gekocht? En van waar en voor hoeveel?
Want ik zoek er 1.
ME 2, DUS WIE HELPT? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Laatst online: 05-07 12:56
Ik heb xs4all als inbel account geinstaleerd en dat werkt prima met mail ophalen
ik heb dus GEEN GPRS abbo erbij.

Ik probeer nu te wappen etc. Alleen ik heb denk ik echt alles goed staan
maar hij blijft zeggen als ik naar die ringtone site wil die er standaard op zit
internet niet goed geconfigureed
elke x maar weer

ik snap er niks van

en kan je dat operator txt op het scherm (ik heb KPN er staan) uitzetten?
je ziet al zo weinig op dat scherm, zou leuk zijn als mijn background wat meer zichtbaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Anoniem: 75879 schreef op 13 June 2003 @ 17:41:
Als je je t610 niet kunt omruilen, wil ik hem eventueel wel van je overkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71798

[...]

Op de S55 kun je opnemen totdat je geheugen volzit, ik heb nu nog maar 43 sec over voor 169 kb dus reken amar uit op een S55 zit 1 mb en op de SL55 zit 1,5 mb.

de stemcommando-optie kun je voor elk onderdeel van je menustructuur inspreken dus ook voor ontwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

is deze datkabel (de 1na onderste) dezelfde als deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32035

Wil ik ook wel weten :)

Lijkt me wel want hij is ook voor de S55......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 21:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, dat zijn datakabels met de zelfde aansluiting..

Moet werken dus...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn hee, was ik er helemaal van overtuigd dat ik een T610 wilde hebben zag ik vandaag bij de Orange Shop de SL55 voor het eerst in REAL-LIFE! Ik moet zeggen dat ik gelijk verkocht was! wat een stylish telefoontje zeg, niet te geloven!

ik ben dus nu weer aan twijfelen of ik het scherm van de SL55 niet tegen vindt gaan vallen en of je er een beetje fatsoenlijk mee kan smsen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ha ik heb lekker een 6610 gehaald, kan ik weer gewoon bellen en smsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha gek, waarom geen 6100!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316 schreef op 19 juni 2003 @ 00:00:
Damn hee, was ik er helemaal van overtuigd dat ik een T610 wilde hebben zag ik vandaag bij de Orange Shop de SL55 voor het eerst in REAL-LIFE! Ik moet zeggen dat ik gelijk verkocht was! wat een stylish telefoontje zeg, niet te geloven!

ik ben dus nu weer aan twijfelen of ik het scherm van de SL55 niet tegen vindt gaan vallen en of je er een beetje fatsoenlijk mee kan smsen!?
Dat sms'en gaat volgens diverse posts hier nog iets handiger dan met de T610 :)

Het scherm heb ik ook nog niet gezien, maar dat kan ik je binnnenkort vertellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15424 schreef op 19 juni 2003 @ 00:26:
[...]

Dat sms'en gaat volgens diverse posts hier nog iets handiger dan met de T610 :)

Het scherm heb ik ook nog niet gezien, maar dat kan ik je binnnenkort vertellen >:)
Scherm ziet er van ver erg goed uit, maar van dichtbij zie je zeg maar kleine blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 11-07 21:44
komt er nou nog een versie uit van deze fone inclusief datacable plus software? zoals ik het zie, is deze een betere versie dan de s55, maar heeft minder opties, raar???

het heeft zelfs geen blauwe tand :P

maar als er nog een versie komt met datacable en software, dan zal ik hem waarschijnlijk wel aanschaffen. om nou apart alles nog te gaan kopen enz. dat gaat mij te ver....

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand hem al gezien in het grijs wit?? Titan kleur???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

Anoniem: 44189 schreef op 19 juni 2003 @ 13:16:
NEEEEEEEEH :>
Mouki_9 schreef op 19 juni 2003 @ 12:54:
komt er nou nog een versie uit van deze fone inclusief datacable plus software? zoals ik het zie, is deze een betere versie dan de s55, maar heeft minder opties, raar???

het heeft zelfs geen blauwe tand :P

maar als er nog een versie komt met datacable en software, dan zal ik hem waarschijnlijk wel aanschaffen. om nou apart alles nog te gaan kopen enz. dat gaat mij te ver....
dr zit wel een 8cm cd bij maar k heb nog geen idee welke software dr op staat
zal binnenkort eens gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316 schreef op 19 June 2003 @ 00:11:
haha gek, waarom geen 6100!? ;)
Vond de 6610 toch iets mooier en die word natuurlijk vervangen door de 6220 als die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AB2ND schreef op 19 June 2003 @ 16:43:
[...]

NEEEEEEEEH :>

[...]

dr zit wel een 8cm cd bij maar k heb nog geen idee welke software dr op staat
zal binnenkort eens gaan kijken
Op die cd staan 6/7 programmas als het goed is. Je heb beltoon editor, plaatsjes editor, software om te synchroniseren ( je smsjes, telefoonboek) data software ( om iets te verzenden naar je telefoon etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[dubbelpost]

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 19-06-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879 schreef op 19 juni 2003 @ 17:23:
[...]

Vond de 6610 toch iets mooier en die word natuurlijk vervangen door de 6220 als die uitkomt.
Tja smaken verschillen! ;) Mijn broertje heeft de 6610 en ik vind hem niet supergeweldig.. Als de de 6100 vast hebt gehad wil je niets anders meer >:) en nee de 6220 is ook niet echt mijn smaak, dan zou ik toch eerder de 7250i nemen! maargoed.. ben ook nog steeds benieuwd naar de Sx1... eerst maar eens een Sl55 waarschijnlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Anoniem: 80648 schreef op 19 June 2003 @ 17:35:
[...]

Op die cd staan 6/7 programmas als het goed is. Je heb beltoon editor, plaatsjes editor, software om te synchroniseren ( je smsjes, telefoonboek) data software ( om iets te verzenden naar je telefoon etc
stom dan, dat er geen kabel bij geleverd wordt, niet iedereen heeft namelijk IR en het werkt ook niet altijd lekker, synchroniseren met pc via IR
waarom leveren ze bij de s55 dan wel een kabel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is de SL55 nou al een beetje verspreid onder de verschillende winkels? en tot nu toe dus alleen nog maar int rood....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer komt de nieuwe versie uit? de SL55i of Sl55s....

Siemens zal vast wel over een paar maanden dat gaan doen, de nieuwe versie zal ook wel een MP3,MMC,Radio, Bluetoth etc. dat zou niet vreemd zijn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik had nog nooit van de SL55i gehoord, maar daan wat zoekwerk op GoT kwam ik dit tegen:
Η Siemens AG ανακοίνωσε ότι πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα ένα ακόμα μοντέλο κινητού, το SL 55i. Κύριο χαρακτηριστικό του θα είναι η έγχρωμη οθόνη (TFT, 4.096 χρώματα), υποστήριξη ανανεωμένης java, υποστήριξη GPRS class 8, full EMS & MMS support, σύνταξη SMS με χρήση eZiTap, 128 MbMMC, MP3/MP3 pro player, optional BlueTooth (με αλλαγή μπαταρίας), 1000 mAh std battery, ανοιχτή ακρόαση και πολλές άλλες εκπλήξεις οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα!
Το μόνο αρνητικό του (?) είναι το βάρος του, το οποίο θα είναι 105 γρ.
Wie kent er russische?

Als dit echt waar is, dan gaan ze wel dan kant van Nokia op.... :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28

Ginz -> volgens mij is dit Grieks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 12:51

Korakal

Up up up!

Anoniem: 28 schreef op 20 June 2003 @ 22:39:
Ginz -> volgens mij is dit Grieks :D
Ik weet het wel zeker :)
De letters kan ik ook nog wel lezen (ooit eens eindexamen in Grieks gedaan) alleen ik begrijp er geen hout van :P (behalve dan de herkenbare termen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
hmmmmm, die sl55i lijkt mij een betere optie dan, maar zal weer lang duren voordat die uit is.... want de sl55 is nog niet eens goed leverbaar....
nog maar tijdje wachten dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 16:57
Mensen, er komt echt geen SL55i en zelfs geen S55i. Allemaal domme geruchten.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan grieks, maar alleen de letters lezen. Ik begrijp het niet. ( tja 1 jaar gymnasium doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 22:44
Diegenen die denken dat je met Gymnasium-grieks dit soort dingen kunt lezen moeten zich nog even achter de oren gaan wassen, denk ik :D

Dat Grieks dat je leert is van een x-honderd jaar voor Christus, net zoiets dus als Middeleeuws Nederlands of Diets vergeleken met het Nederlands van nu, maar dan een paar keer erger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gugger schreef op 21 June 2003 @ 09:49:
Mensen, er komt echt geen SL55i en zelfs geen S55i. Allemaal domme geruchten.
Hoe weet je dat? werk je bij siemens of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ESteg schreef op 21 June 2003 @ 12:34:
Diegenen die denken dat je met Gymnasium-grieks dit soort dingen kunt lezen moeten zich nog even achter de oren gaan wassen, denk ik :D

Dat Grieks dat je leert is van een x-honderd jaar voor Christus, net zoiets dus als Middeleeuws Nederlands of Diets vergeleken met het Nederlands van nu, maar dan een paar keer erger :)
Dat weet ik, onze leraar zei dat ook. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Anoniem: 44189 schreef op 19 June 2003 @ 13:16:
Yupz vanmiddag in mn handen gehad bij Mediamarkt in Duitsland en hij was echt super kewl, ik ga um door ook kopen, die rode vind ik nix.

Hij was volgens mij 509 euro als los toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bierkameel schreef op 21 June 2003 @ 23:47:
[...]

Yupz vanmiddag in mn handen gehad bij Mediamarkt in Duitsland en hij was echt super kewl, ik ga um door ook kopen, die rode vind ik nix.

Woat? 509,-Euro? 8)7 van je vakantie geld zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 18:46

Nitai

Live the life you love.

Bierkameel schreef op 21 June 2003 @ 23:47:
[...]

hij is bij sitel 449 los...

ik twijfel tussen de 6100 en sl-55....T610 heb ik afgedaan omdat er naar mijn mening veel probleempjes heb (zoals m'n t68i, 4 keer al teruggestuurd...).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nitai schreef op 22 June 2003 @ 15:24:
[...]

hij is bij sitel 449 los...

ik twijfel tussen de 6100 en sl-55....T610 heb ik afgedaan omdat er naar mijn mening veel probleempjes heb (zoals m'n t68i, 4 keer al teruggestuurd...).
Klopt, als je een 03W20 heb wel, daarna niet meer..

Nog geen andere klacht gehoord dan de hissing probleem, maar dat is na 03W20 opgelost...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 18:46

Nitai

Live the life you love.

ik zou dolgraag die T610 willen, maar naar mijn mening veel rare problemen met SE, khad voor m'n T68i een T65 en een nokia 7210, met die 7210 had ik nooit problemen. T65 en T68i resetten zichzelf geregeld, handsfree functie doet het vaak niet etc. Ik haal daarom liever iets met minder features maar meer handzaamheid (ik heb al een Orange SPV vandaar...daar ben ik erg blij mee, maar voor de zaak heb ik nog een kleine en goede 'spreek-sms' telefoon nodig ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beste spreek-sms telefoon: Nokia. Ik had een T610, ontzettend irritant, allemaal onnodige handelingen om een simpel smsje te versturen. Dan bellen, ook weer een klik teveel. SL55 heb ik geen ervaringen mee, hij ziet er wel geweldig uit. Ik heb nu maar een 6610 gekocht, want daarvan weet je dat je simpel kan bellen en smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@itsontoday

En je hebt je t610 reeds verkocht? Of heb je die in een kastje gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hij heeft hem laten vallen vertelde hij al eerder in een ander topic.. zonde.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn zag toen straks gewoon reclame voor de SL55 op RTL5!!
Dat is toch jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603 schreef op 23 June 2003 @ 15:54:
@itsontoday

En je hebt je t610 reeds verkocht? Of heb je die in een kastje gegooid?
Ja iets te hard... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb paar foto's en een filmpje gemaakt van de sl55

foto's:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/aziz11.jpg

filmpje:
http://home.wanadoo.nl/s.firat/HPIM1222.MPG

[ Voor 130% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 25-06-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Argh, hoe kun je dat nou doen?? Dat is/was een kapitaal!

Ik vind de losprijs van toestellen echt exhorbitant (schrijf je dat zo?) hoog. Maar als je een modelletje zoals de sl55 tweedehands ziet, gaan ze voor 250-300€ naar een nieuwe eigenaar. Dus ze zijn niet echt waarde vast. :? Ach, ik moet toch sparen, voor een nieuwe mac. Maar als iemand er eentje kwijt wil..... ;)

Mooi dekbed overigens Rightone_

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 25-06-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603 schreef op 25 June 2003 @ 10:58:
[...]

Argh, hoe kun je dat nou doen?? Dat is/was een kapitaal!

Ik vind de losprijs van toestellen echt exhorbitant (schrijf je dat zo?) hoog. Maar als je een modelletje zoals de sl55 tweedehands ziet, gaan ze voor 250-300€ naar een nieuwe eigenaar. Dus ze zijn niet echt waarde vast. :? Ach, ik moet toch sparen, voor een nieuwe mac. Maar als iemand er eentje kwijt wil..... ;)

Mooi dekbed overigens Rightone_
Haha, is van mijn broertje. Want in zijn kamer was de licht beter dan die van mij.
( daarom zie je die pokemon poppetjes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als jullie meer foto's of filmpjes willen over dit of dat zeg het maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op 20 June 2003 @ 22:14:
Ik had nog nooit van de SL55i gehoord, maar daan wat zoekwerk op GoT kwam ik dit tegen:

[...]

Wie kent er russische?

Als dit echt waar is, dan gaan ze wel dan kant van Nokia op.... :(
vertaling nodig? ;)
Siemens AG kondigde aan dat het binnenkort één nieuw model mobiel introduceert, de SL55. Zijn hoofdkenmerk zal het kleurenscherm zijn (TFT, 4.096 kleuren), ondersteuning van Java, ondersteuning van gprs klasse 8, volledig EMS en MMS ondersteuning, syntaxis SMS met gebruik eZiTap, 128 Mb MMC, MP3/MP3pro speler, optionele BlueTooth (met verandering van batterij), 1000 mAh normbatterij, open hoorzitting en heel wat andere verrassingen die binnenkort worden aangekondigd!
Alleen negatief van het toestel is zijn gewicht, dat 105 gr. zal zijn.
enigzins vrije vertaling, nog wat nieuws voor jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 71798 op 25-06-2003 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71798 schreef op 25 June 2003 @ 13:27:

Siemens AG kondigde aan dat het binnenkort één nieuw model mobiel introduceert, de SL55. Zijn hoofdkenmerk zal het kleurenscherm zijn (TFT, 4.096 kleuren), ondersteuning van Java, ondersteuning van gprs klasse 8, volledig EMS en MMS ondersteuning, syntaxis SMS met gebruik eZiTap, 128 Mb MMC, MP3/MP3pro speler, optionele BlueTooth (met verandering van batterij), 1000 mAh normbatterij, open hoorzitting en heel wat andere verrassingen die binnenkort worden aangekondigd!
Alleen negatief van het toestel is zijn gewicht, dat 105 gr. zal zijn.
Dus het is een oud bericht, die over de prototype van de sl55 gaat. Dus niet de sl55i
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat dacht ik ook ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 25 June 2003 @ 13:15:
Als jullie meer foto's of filmpjes willen over dit of dat zeg het maar ;)
Waar heb je 'm gekocht? en hoeveel heb je betaalt voor de toestel!

Kun je effe zeggen wat voor type afspraken kan je maken ? en hoe zit het met herhalen van de afspraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691 schreef op 25 June 2003 @ 14:37:
[...]

Waar heb je 'm gekocht? en hoeveel heb je betaalt voor de toestel!

Kun je effe zeggen wat voor type afspraken kan je maken ? en hoe zit het met herhalen van de afspraken?
Ik heb hem gekocht in de orange shop in utrecht, ik heb 224 euro voor betaald ( inclusief aansluitkosten ) icm een 2 jarig free 20 abbonoment ( 20 euro per maand ).

Je kan alle afpraken doen, als je op afspraken drukt staat er:
Type Alarm
memo,voice memo,oproep,bijeenkomst.

beschrijving
Ken je zelf wat intypen.

startdatum
ken je zelf wat intypen, bijv 25.06.2003

starttijd
ken je zelf wat intypen, bijv 14.52

einddatum
ken je zelf wat intypen.

eindtijd
ken je zelf wat intypen.

alarm
aan, uit
als je aan kiest staat er hoeveel minuten.

herhaling
nee,dagelijks,wekelijks,maandelijks,jaarlijks

Dat was het, ik hoop dat ik je genoeg heb geinformeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 25-06-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor die liefhebbers heb ik extra foto's en een extra film

foto's
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/siemens1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/siemens2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/siemens43.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/siemens4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/siemens5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/siemens6.jpg