neeAnoniem: 71798 schreef op 25 juni 2003 @ 17:04:
wel brakke foto's zeg!![]()
maar je wilt em dus alweer verkopen?
Anoniem: 15424
Thx voor de foto's rightone_ !!
Ik verwacht 'm ook zeer binnenkort met de post en ik ben erg benieuwd!
edit:
Oh die filmpjes zijn ook kewl, ik mis alleen het commentaar
Oh die filmpjes zijn ook kewl, ik mis alleen het commentaar
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 15424 op 25-06-2003 19:20 ]
Anoniem: 80648
Haha, ja mijn stem is niet zo mooiAnoniem: 15424 schreef op 25 June 2003 @ 19:12:
Thx voor de foto's rightone_ !!![]()
edit:
Oh die filmpjes zijn ook kewl, ik mis alleen het commentaar![]()
Anoniem: 28603
Rightone_ als je stem toch niet mooi is, wat heb je dan aan het toestel? Koop dan een toestel waar je alleen mee kunt sms-en, dan doe je je directe vrienden kring ook een plezier..
En verkoop je mij die sl55... ;P
Anoniem: 36691
Bedankt, erg duidelijk... en bedankt voor de foto's...Anoniem: 80648 schreef op 25 June 2003 @ 14:58:
[...]
herhaling
nee,dagelijks,wekelijks,maandelijks,jaarlijks
Dat was het, ik hoop dat ik je genoeg heb geinformeerd.
Goh, op de foto's kun je zien dat de sl55 netzo lang als een pinpas... dat is best wel klein...
Ok, als je alles hebt ingevuld, en je drukt op Save of Ok! hoe lang duurt het voordat ie de afspraakt opslaat in zi'n geheugen? is het zo gebeurt? of duurt 't een paar seconden netals mijn sl45?
En hoeveel tekens kan je opgeven bij beschrijving!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 36691 op 25-06-2003 21:20 ]
binnen 1 seconden is die opgeslagenAnoniem: 36691 schreef op 25 June 2003 @ 21:20:
[...]
Bedankt, erg duidelijk... en bedankt voor de foto's...
Goh, op de foto's kun je zien dat de sl55 netzo lang als een pinpas... dat is best wel klein...![]()
Ok, als je alles hebt ingevuld, en je drukt op Save of Ok! hoe lang duurt het voordat ie de afspraakt opslaat in zi'n geheugen? is het zo gebeurt? of duurt 't een paar seconden netals mijn sl45?
En hoeveel tekens kan je opgeven bij beschrijving!
HahaAnoniem: 28603 schreef op 25 June 2003 @ 20:10:
Rightone_ als je stem toch niet mooi is, wat heb je dan aan het toestel? Koop dan een toestel waar je alleen mee kunt sms-en, dan doe je je directe vrienden kring ook een plezier..En verkoop je mij die sl55... ;P
Anoniem: 44189
Precies vind die ruby kleur zo lelijkAnoniem: 36691 schreef op 25 June 2003 @ 22:54:
ik kan niet meer wachten... heb sinds April geen gsm-abbo. maar wil toch de andere kleur kopen... die titan...
Ahhhh, ik wil een spel via wap downloaden, ik ga dan naar die site druk op die spel zegt die will je het downloaden doe ik ja. En dan zegt die dat hij niet kan downloaden 
Ik heb orange als provider
Anoniem: 19360
Dat heb ik dus ook !Anoniem: 80648 schreef op 26 June 2003 @ 11:16:
Ahhhh, ik wil een spel via wap downloaden, ik ga dan naar die site druk op die spel zegt die will je het downloaden doe ik ja. En dan zegt die dat hij niet kan downloaden
Hey weet iemand hier of je de QuickPic Camera IQP-500 ook op de SL55 kan gebruiken? Op http://www.my-siemens.com...252FACCMW%252FINN,FF.html staat dat het een toebehoor is voor de S55/M55 en dat de QuickPic Camera IQP-510 voor de SL55 is. 
De QuickPic Camera IQP-500 kan ik juist goedkoop (2de hands) kopen, die QuickPic Camera IQP-510 zal nog wel bijna nergens te krijgen zijn. Ze zien er wel hetzelfde uit volgens mij.
Oh ik heb 't antwoord al gevonden:
Are the cameras of the S55/M55 (IQP 500/IQP530) compatible with the SL 55 ?
Because of the SL55 design, there is no stable mechanical connection between the SL55 and the cameras IQP 500/530 (S55/M55)
This could damage the IQP-camera or the SL55. For this reason, only the dedicated SL55 camera IQP 510 should be used.
Electronically however the cameras IQP 500/530 (S55/M55) are compatible with the SL55.
Oftewel het kan wel, maar hij zit dan niet echt goed vast ofzo..
De QuickPic Camera IQP-500 kan ik juist goedkoop (2de hands) kopen, die QuickPic Camera IQP-510 zal nog wel bijna nergens te krijgen zijn. Ze zien er wel hetzelfde uit volgens mij.
Because of the SL55 design, there is no stable mechanical connection between the SL55 and the cameras IQP 500/530 (S55/M55)
This could damage the IQP-camera or the SL55. For this reason, only the dedicated SL55 camera IQP 510 should be used.
Electronically however the cameras IQP 500/530 (S55/M55) are compatible with the SL55.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 15424 op 27-06-2003 17:53 ]
Ik heb ergens gelezen dat er een rubbertje op die camera zit en dat je dat moet weghalen. Enzo past die goed op de sl55Anoniem: 15424 schreef op 27 June 2003 @ 17:46:
Hey weet iemand hier of je de QuickPic Camera IQP-500 ook op de SL55 kan gebruiken? Op http://www.my-siemens.com...252FACCMW%252FINN,FF.html staat dat het een toebehoor is voor de S55/M55 en dat de QuickPic Camera IQP-510 voor de SL55 is.
Wat vraagjes over de SL 55 waar ik volgens mij in dit topic nog geen antwoord op heb gezien:
- de meeste kleuren gsm schermpjes die ik tot nog toe gezien heb zijn nogal 'traag' (veel last van ghosting, wat je met name bij spellen merkt maar ook als je door menu's wandelt). Hoe zit 'm dat bij deze telefoon? En is 't een beetje scherp beeld? (vind dat vaak bij die kleurenschermpjes nogal tegenvallen als 't backlight aangaat, dan lijkt 't net of 't display wat wazig wordt, althans, dat heb ik op een SE T300 gezien en op een Nokia)
- hoe zit 't met de beltonen, zijn deze een beetje luid genoeg? Ik neem aan dat ie wel polyfone ringtones heeft, maar veel telefoons met dat soort ringtones kunnen niet erg 'hard' rinkelen (de NEC Imode toestellen zijn wat dat betreft een positieve uitzondering, die hebben naar mijn mening de beste beltonen die ik ooit gehoord heb)
- zitten er bekende bugs in waardoor de telefoon wel eens kan vastlopen?
Verder lijkt met dit wel een erg fraai telefoontje. Qua features lijkt de SE T610 wat hoger te scoren, maar als je kijkt wat je daadwerkelijk daarvan zou missen, is de SL 55 nog niet zo verkeerd. En qua design en formaat scoort de SL 55 toch wel hoog, vind ik!
- de meeste kleuren gsm schermpjes die ik tot nog toe gezien heb zijn nogal 'traag' (veel last van ghosting, wat je met name bij spellen merkt maar ook als je door menu's wandelt). Hoe zit 'm dat bij deze telefoon? En is 't een beetje scherp beeld? (vind dat vaak bij die kleurenschermpjes nogal tegenvallen als 't backlight aangaat, dan lijkt 't net of 't display wat wazig wordt, althans, dat heb ik op een SE T300 gezien en op een Nokia)
- hoe zit 't met de beltonen, zijn deze een beetje luid genoeg? Ik neem aan dat ie wel polyfone ringtones heeft, maar veel telefoons met dat soort ringtones kunnen niet erg 'hard' rinkelen (de NEC Imode toestellen zijn wat dat betreft een positieve uitzondering, die hebben naar mijn mening de beste beltonen die ik ooit gehoord heb)
- zitten er bekende bugs in waardoor de telefoon wel eens kan vastlopen?
Verder lijkt met dit wel een erg fraai telefoontje. Qua features lijkt de SE T610 wat hoger te scoren, maar als je kijkt wat je daadwerkelijk daarvan zou missen, is de SL 55 nog niet zo verkeerd. En qua design en formaat scoort de SL 55 toch wel hoog, vind ik!
Anoniem: 32088
Weet iemand hoe de agenda functie is bij deze siemens? Ik heb een Nokia 8210 gehad en wat ik daar zo handig aan vond is dat je al je afspraken kan nalopen en niet op de dag zelf hoef te staan.
Bij mijn nieuwe 8310 is die functie er niet en moet ik van dag tot dag aflopen tot ik een afspraak heb gevonden.
Best irritant.
Ik wil ze gewoon allemaal makkelijk kunnen zien.
Bij mijn nieuwe 8310 is die functie er niet en moet ik van dag tot dag aflopen tot ik een afspraak heb gevonden.
Best irritant.
Ik wil ze gewoon allemaal makkelijk kunnen zien.
WHAAA! Ik ben verliefd1!!!11
Net was het reclamefilmpje van dit prachtige toestelletje op tv. Dit wordt mijn nieuwe telefoon! Als ie niet te dik is IRL tenminste.
/edit: hmm geen trilfunctie volgens telecomvergelijker
Net was het reclamefilmpje van dit prachtige toestelletje op tv. Dit wordt mijn nieuwe telefoon! Als ie niet te dik is IRL tenminste.
/edit: hmm geen trilfunctie volgens telecomvergelijker
[ Voor 16% gewijzigd door Sebje op 01-07-2003 19:12 ]
Misschien is het handiger om te kijken wat Siemens hier zelf over te melden heeft

Silent Alert (vibration) yes
http://www.my-siemens.com/sl55
Ook even een paar vraagjes:
Kan deze makkelijker met outlook gesynochroniseerd worden dan met mijn huidige sl45i?
En hoeveel agendapunten/herinneringen kun je er in kwijt? Bij de sl45i zijndat er maar 30 of 40 geloof ik...
Kan deze makkelijker met outlook gesynochroniseerd worden dan met mijn huidige sl45i?
En hoeveel agendapunten/herinneringen kun je er in kwijt? Bij de sl45i zijndat er maar 30 of 40 geloof ik...
Anoniem: 70316
Vind net foto's van 2 modellen die waarschijnlijk daar gepresenteerd gaan worden!:
MC60

C60

Die onderste lijkt wel een beetje op een SL55??
UPDATE!
dit komt van een topic op howardchui.com:
"MC60 seems to be the M55 with integrated camera.
C60 is the C55 successor with colour display"
MC60

C60

Die onderste lijkt wel een beetje op een SL55??
UPDATE!
dit komt van een topic op howardchui.com:
"MC60 seems to be the M55 with integrated camera.
C60 is the C55 successor with colour display"
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 02-07-2003 01:11 ]
Idd 
Heb al aardig wat zaken afgebeld maar overal uitverkocht of in bestelling met onbekende levertijd.
Waarom maakt Siemens reclame maar zorgt er dan niet voor dat er genoeg van deze dingen geleverd worden. Bijna elke telecom zaak die ik belde klaagde dat ze er zelf amper 1-2 in de week geleverd konden krijgen.
Heb al aardig wat zaken afgebeld maar overal uitverkocht of in bestelling met onbekende levertijd.
Waarom maakt Siemens reclame maar zorgt er dan niet voor dat er genoeg van deze dingen geleverd worden. Bijna elke telecom zaak die ik belde klaagde dat ze er zelf amper 1-2 in de week geleverd konden krijgen.
Vandaag nog geweest in A'dam... de titan kleur komt eind volgende week..!
Ik ga 'm zeker halen...
Dan weten jullie dat ook!
Ik ga 'm zeker halen...
Dan weten jullie dat ook!
Ik heb de rode sinds twee dagen binnen! Hij is erg fijn! Outlook sync gaat ook goed en via de infrarood poort kun je ook foto's en bijv. java midlets slepen naar je gsm. De software op de cd is duidelijk.
Ik heb alvast een kleine website in elkaar gezet met handige links, voor als je ook een sl55 hebt.
http://members.home.nl/romeo33/sl55/
Kom je zelf nog links tegen, mail me dan even, adres staat op de site.
Ik heb alvast een kleine website in elkaar gezet met handige links, voor als je ook een sl55 hebt.
http://members.home.nl/romeo33/sl55/
Kom je zelf nog links tegen, mail me dan even, adres staat op de site.
Romeo,
Waar heb je 'm gekocht?
Ik wil 'm kopen, maar wil niet veel betalen aan toestel... en dan komt 50,-Euro aansluitkosten bij... dat wordt te veel
Ik wil ca. 30Euro per maand betalen aan abbo.
Waar heb je 'm gekocht?
Ik wil 'm kopen, maar wil niet veel betalen aan toestel... en dan komt 50,-Euro aansluitkosten bij... dat wordt te veel
Ik wil ca. 30Euro per maand betalen aan abbo.
Je wil EN niet veel betalen voor je abbonnement, EN je wil niet veel betalen voor die SL55. Waarom klinkt dat als een onmogelijke combinatie?
FYI: Vodafone geeft (volgens gsmshop.nl) op dit moment de hoogste beloning voor een abbonnement. Dat betekent dat als je een abbonnement van 30 euro per maand wil afsluiten, je Vodafone 180 moet nemen. Neem je dit voor 1 jaar dan krijg je een korting van 175 euro op het toestel, dat 449 euro (incl. BTW) kost. Een 2-jarig abbo geeft 300 euro korting. Het toestel kost je dus resp. 274 en 149 euro in dat geval. Dit bij gsmshop.nl.
Ook met Orange krijg je aardige kortingen op mobiele telefoons dus heb ik even gekeken bij belstore.com. Orange Free 30 is je abbo (30 euro per maand), bij een 1-jarig abbo betaal je nog 272 voor de SL55 en bij een 2-jarig abbo nog 254 (da's ook de moeite niet dus). Met Vodafone is ie nog goedkoper dan bij gsmshop.nl, je betaalt hier resp. 211 en 114 euro bij een 1-jarig of 2-jarig Vodafone 180 abbonnement. Belstore.com is dus goedkoper.
FYI: Vodafone geeft (volgens gsmshop.nl) op dit moment de hoogste beloning voor een abbonnement. Dat betekent dat als je een abbonnement van 30 euro per maand wil afsluiten, je Vodafone 180 moet nemen. Neem je dit voor 1 jaar dan krijg je een korting van 175 euro op het toestel, dat 449 euro (incl. BTW) kost. Een 2-jarig abbo geeft 300 euro korting. Het toestel kost je dus resp. 274 en 149 euro in dat geval. Dit bij gsmshop.nl.
Ook met Orange krijg je aardige kortingen op mobiele telefoons dus heb ik even gekeken bij belstore.com. Orange Free 30 is je abbo (30 euro per maand), bij een 1-jarig abbo betaal je nog 272 voor de SL55 en bij een 2-jarig abbo nog 254 (da's ook de moeite niet dus). Met Vodafone is ie nog goedkoper dan bij gsmshop.nl, je betaalt hier resp. 211 en 114 euro bij een 1-jarig of 2-jarig Vodafone 180 abbonnement. Belstore.com is dus goedkoper.
Ik heb em bij de Orange winkel vandaan, daar hebben ze in juli een zomeraktie met 30 euro extra korting in de winkel. Let op: alleen in de winkel!
Ze hadden de telefoon niet toen ik kwam, maar ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten en toen belden ze na 2 dagen dat ie binnen was.
Ze hadden de telefoon niet toen ik kwam, maar ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten en toen belden ze na 2 dagen dat ie binnen was.
Nou, Zo onmogelijke combinatie is het niet.... het is alleen effe goed zoeken waar ie 't goedkoopste is....
Op www.bestelmaar.nl kan ik 'm kopen voor 174,-Euro + 52.50 aansluitkosten=226.50,-Euro
Wie weet kan ik 'm nog goedkoper krijgen ...!
Op www.bestelmaar.nl kan ik 'm kopen voor 174,-Euro + 52.50 aansluitkosten=226.50,-Euro
Wie weet kan ik 'm nog goedkoper krijgen ...!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 36691 op 07-07-2003 10:39 ]
Ik heb 'm voor 114 euro bij een 2 jarig orange free 20 abbo (20 euro/maand), incl. aansluitkosten en 15 euro extra beltegoed
Waar heb jij hem gekocht/besteld?Anoniem: 15424 schreef op 07 juli 2003 @ 17:36:
Ik heb 'm voor 114 euro bij een 2 jarig orange free 20 abbo (20 euro/maand), incl. aansluitkosten en 15 euro extra beltegoed
Verder las ik een paar berichten terug dat de titan kleur volgende week leverbaar wordt, is hier al meer duidelijkheid over?
......
Ja, in Amsterdam als goed is... dat hebben ze tegen me gezegd....blaaat schreef op 08 juli 2003 @ 01:07:
[...]
Verder las ik een paar berichten terug dat de titan kleur volgende week leverbaar wordt, is hier al meer duidelijkheid over?
IK ga 'm donderdag of vrijdag halen.... de titan kleur, anders koop ik 'm niet...
Bij rinkel.nl, maar deze prijzen golden tot 30 juni, nu zijn ze inderdaad een stukkie hoger...
Nou lekker dan!
Heb hem net een maand, weinig mee gebeld, bang tegen de punt van de tafel gelopen terwijl hij in mijn broekzak zit.
Hele ding geploft, is niets meer van over !!!
Heb hem net een maand, weinig mee gebeld, bang tegen de punt van de tafel gelopen terwijl hij in mijn broekzak zit.
Hele ding geploft, is niets meer van over !!!
Leedvermaak?
Maareh, damn, dat is echt klote! En geen verzekering natuurlijk, zul je net zien...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Niet verzekerd nee!
Zit nu dus weer met mijn oude 6210 te kloten die eigenlijk ook kapot is.
Wat zou reparatie van dat ding kosten? Zijn hele display is aan gort en er komt geen geluid meer uit.
Zit nu dus weer met mijn oude 6210 te kloten die eigenlijk ook kapot is.
Wat zou reparatie van dat ding kosten? Zijn hele display is aan gort en er komt geen geluid meer uit.
Anoniem: 50624
Vaak is repareren duurder dan een nieuwe kopen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 09-07-2003 15:28 ]
Anoniem: 13293
Hoe is het geluid eigenlijk van de SL-55?
(lang topic dus zoek niet door te lezen
)
Is het harder als die van de S-55?
(lang topic dus zoek niet door te lezen
Is het harder als die van de S-55?
Anoniem: 70316
hehe, nah ik ben altijd wel benieuwd als iemand zegt dat er niets meer over is van het ding... vandaar de foto request, maraja dat soort dingen zijn wel altijd echt vervelend!BeQuietAndDrive schreef op 09 July 2003 @ 11:03:
[...]
Leedvermaak?![]()
Maareh, damn, dat is echt klote! En geen verzekering natuurlijk, zul je net zien...
Anoniem: 39981
zoooo dit is wel frustie zeg ik wil der ook een maar echt nergens te krijgen en dan gewoon reclame maken op tv pfff.....
trouwens ik hoorde iemand vertellen dat je hem zo kapot kan schuifen ik geloof dat niet zo maar heeft iemand hier ervaring mee ?
trouwens ik hoorde iemand vertellen dat je hem zo kapot kan schuifen ik geloof dat niet zo maar heeft iemand hier ervaring mee ?
khebbum khebbum khebbum!!!!!! 
Maakte doos open en meteen
Komt alleen wel uit Duitsland (via via) dus zit geen engelse handleiding bij, da's wel beetje jammer.
Verder zeer stoer foontje, je schijnt er zelfs mee te kunnen bellen!
Maakte doos open en meteen
Komt alleen wel uit Duitsland (via via) dus zit geen engelse handleiding bij, da's wel beetje jammer.
hey,hey,,,
Ik ga 'm vandaag halen ( als ie binnen is )...
Ben je wel tevreden ermee? de kleuren? optie's? etc...
Mede tweakers die de telefoon langer hebben, zijn jullie tevreden over de SL55 tot nu toe?
Wat voor cijfer zou je geven 1/10?
Mede tweakers die de telefoon langer hebben, zijn jullie tevreden over de SL55 tot nu toe?
Anoniem: 82206
Heeft de Duitse versie wel de Nederlandse taal aan boord eigenlijk?keldon schreef op 09 July 2003 @ 23:36:
khebbum khebbum khebbum!!!!!!
Maakte doos open en meteen![]()
Hoi!Anoniem: 36691 schreef op 10 juli 2003 @ 00:53:
hey,hey,,,
Tip: voor beoordelingen van gebruikers kun je ook eventueel hier kijken: http://www.kieskeurig.nl/...7BE35C1256D2E004BEF2E.htm
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Anoniem: 13293
kan iemand aub iets zeggen over het volume van de beltonen? bij S55 gaan ze namelijk niet hard
Het geluid is gewoon goed hard, als het helemaal stil is in een ruimte misschien wel te hard
[ Voor 4% gewijzigd door Romeo op 10-07-2003 12:29 ]
Yep, al die foons hebben toch keuze uit alle europese talen (en soms nog veel meer). Deze zit alleen vol met duitse WAP profiles van verschillende providers daar, maar dat is binnen 1 minuutje verwijderd.Anoniem: 82206 schreef op 10 July 2003 @ 01:58:
[...]
Heeft de Duitse versie wel de Nederlandse taal aan boord eigenlijk?
En mijn telefoon staat gewoon op Engels hoor
Als het op stroom loopt hoort het Engels te brabbelen, en zeker geen krom vertaald nederlands (is mijn motto
Ik ben er dik tevreden over. Ik koop niet elk jaar een nieuwe foon (deed alweer anderhalf+ met mijn T39m) maar ik wilde deze toch wel heel erg graag hebben.Anoniem: 36691 schreef op 10 July 2003 @ 00:53:
hey,hey,,,
Heb nog geen echte nadelen kunnen ontdekken, behalve misschien dan dat de chromen toetsen iets te plastic-achtig aanvoelen bij het indrukken.
Phonebook is prima, handig in te delen. Groups, Voice Dailling (helaas maar 20, is wat weinig aangezien je meerdere nummers van 1 persoon van aparte voice labels moet voorzien), Profiles zijn ook makkelijk en snel in te stellen (2 keer klikken alstie dicht is en je verandert van normaal naar stil profile (kan ook met voice command eventueel)).
Beltonen en andere geluiden zijn afzonderlijk in te stellen (desnoods per persoon die belt) en zijn echt goed hard. Als er iemand van m'n werk belt schalt Beethoven's 5th door het huis
Enige nadeel is dat er nog geen carkit voor te krijgen is en ik dus even moet duo-simmen met mijn T39m tot die tijd.
Anoniem: 39981
nou ik heb hem dus ook (gehad) ik had hem vanmorgen opgehaald echt een super mooi ding niet normaal ik vind het de mooiste kwa ontwerp MAAR........ (komt ie..) ik heb hem na 24minuten terug gebracht ik kreeg twee telefoontjes en ik flipte die telefoon in tweeen de boven kant los van de onderkant en dat zit vast met een flatkable gezien het feit dat ik heeeel veel bel heb ik niks aan deze telefoon tis opzeker een mooi ding ik had de s55 het menu is hetzelfde alleen von dik het schermpje iets minder kwa kontrast kan aan de settings leggen maar ik baalde als een stekker ik was helemaal verlieft op die telefoon jammer dat ie zo slap is of ik zo ruw ben ik heb nu een samsung sgh-s300 gehaald en ik moet zeggen werelds lekker stevig super mooie display 65000 color display 40poliphonic ringtones die echt absurt mooi klinken in verhouding met die sl55 plus twee kleuren schermpjes gaafe games gewoon een mooi ding dus niet zo mooi kwa ontwerp als de sl55 om te zien maar in de rest opzeker beter maar als je niet veel belt en niet zo ruw ben kan ik de sl wel aanraden geil dingetje
Hey keldron laat ik nou ook als nog altijd gelukkige t39m gebruikt over een overstapje naar de SL55 zitten te denken
Mijn abo loopt over 2 maanden af geloof ik dus hopelijk hebben ze tegen die tijd de SL55 een beetje op voorraad.
Gebruik mijn t39m nu om vanaf mijn PDA via GPRS te kunnen internetten bij T-Mobile. Enig idee of dat ook mogelijk is met de SL55? (Bij welke provider dan ook eigenlijk, ken zelf alleen T-Mobile)
Gebruik mijn t39m nu om vanaf mijn PDA via GPRS te kunnen internetten bij T-Mobile. Enig idee of dat ook mogelijk is met de SL55? (Bij welke provider dan ook eigenlijk, ken zelf alleen T-Mobile)
Anoniem: 70835
Probleem: ik wil internetten op laptop (win98SE) via IR met GPRS dataverbinding (Orange).
Met een 6310i geen probleem, met een T68i geen probleem maar de S55...
Gebruik de software van Orange, andere software ook al geprobeerd maar geen succes. De S55 wordt niet herkend ook al is de modemdriver van Siemens geinstalleerd.
Suggesties?
Gebruik de software van Orange, andere software ook al geprobeerd maar geen succes. De S55 wordt niet herkend ook al is de modemdriver van Siemens geinstalleerd.
Suggesties?
Der zit GPRS op, dus dat zal best mogelijk zijn lijkt meblender schreef op 11 July 2003 @ 14:29:
Hey keldron laat ik nou ook als nog altijd gelukkige t39m gebruikt over een overstapje naar de SL55 zitten te denkenMijn abo loopt over 2 maanden af geloof ik dus hopelijk hebben ze tegen die tijd de SL55 een beetje op voorraad.
Misschien een mailtje naar de helpdesk van Siemens?Anoniem: 70835 schreef op 11 July 2003 @ 15:15:
Probleem: ik wil internetten op laptop (win98SE) via IR met GPRS dataverbinding (Orange).
Suggesties?
http://www.my-siemens.com
Whoei hij is er eindelijk! Morgen ophalen op 't postkantoor
Ik heb via marktplaats.nl ook goedkoop een (nieuwe) camera en datakabel kunnen krijgen
Ik heb via marktplaats.nl ook goedkoop een (nieuwe) camera en datakabel kunnen krijgen
Zou je ons een plezier willen doen, en deze post willen bewerken met leestekens ed?Anoniem: 39981 schreef op 11 July 2003 @ 13:55:
nou ik heb hem dus ook (gehad) ik had hem vanmorgen opgehaald echt een super mooi ding niet normaal ik vind het de mooiste kwa ontwerp MAAR........ (komt ie..) ik heb hem na 24minuten terug gebracht ik kreeg twee telefoontjes en ik flipte die telefoon in tweeen de boven kant los van de onderkant en dat zit vast met een flatkable gezien het feit dat ik heeeel veel bel heb ik niks aan deze telefoon tis opzeker een mooi ding ik had de s55 het menu is hetzelfde alleen von dik het schermpje iets minder kwa kontrast kan aan de settings leggen maar ik baalde als een stekker ik was helemaal verlieft op die telefoon jammer dat ie zo slap is of ik zo ruw ben ik heb nu een samsung sgh-s300 gehaald en ik moet zeggen werelds lekker stevig super mooie display 65000 color display 40poliphonic ringtones die echt absurt mooi klinken in verhouding met die sl55 plus twee kleuren schermpjes gaafe games gewoon een mooi ding dus niet zo mooi kwa ontwerp als de sl55 om te zien maar in de rest opzeker beter maar als je niet veel belt en niet zo ruw ben kan ik de sl wel aanraden geil dingetje
Dit is op deze manier echt niet te lezen...
Anoniem: 88686
Nou ik ben al heeeel lang bezig zo'n SL55 te pakken te krijgen voor weinig want ik moet een nieuwe abo afsluiten.
Hij stond in de folder van belcompany ongeveer half mei al maar toen was hij nog niet leverbaar.
En verrassing ; dat is hij nog steeds niet en zeker niet in de kleur titanium.
Ik heb gemaild en gebelt met Siemens maar daar doen zij ook net alsof zij er niets mee te maken hebben terwijl zij toch diegene zijn die groots en veel reclame maken voor het toestel.
Die leveringsproblemen komen heel erg veel voor bij Siemens (heb ik van verschillende telecomwinkels)
Ik snap daarom ook niet waarom een groot bedrijf als Siemens een nieuw toestel uitbrengt als zij niet kunnen leveren of in iedergeval niet naar behoren.
Ik hoop hem nog te pakken te krijgen voor eind juli en anders ga ik wel voor een andere telefoon (een samsung s300 of zo).
Via internet kan ik helaas ook niet bestellen want dan zit ik aan een toestel of kleur vast en nummerbehoud is ook omslachtig.
Hij stond in de folder van belcompany ongeveer half mei al maar toen was hij nog niet leverbaar.
En verrassing ; dat is hij nog steeds niet en zeker niet in de kleur titanium.
Ik heb gemaild en gebelt met Siemens maar daar doen zij ook net alsof zij er niets mee te maken hebben terwijl zij toch diegene zijn die groots en veel reclame maken voor het toestel.
Die leveringsproblemen komen heel erg veel voor bij Siemens (heb ik van verschillende telecomwinkels)
Ik snap daarom ook niet waarom een groot bedrijf als Siemens een nieuw toestel uitbrengt als zij niet kunnen leveren of in iedergeval niet naar behoren.
Ik hoop hem nog te pakken te krijgen voor eind juli en anders ga ik wel voor een andere telefoon (een samsung s300 of zo).
Via internet kan ik helaas ook niet bestellen want dan zit ik aan een toestel of kleur vast en nummerbehoud is ook omslachtig.
Anoniem: 83963
bij de belcompany in utrecht, kanaleneiland waar ik werk is de sl55 rood sinds gisteren verkrijgbaar. de grijze versie wordt vandaag verwacht...
Anoniem: 14778
Kreeg net te horen in de Vodafone winkel in Zaandam dat ze dit toestel niet gaan leveren omdat het netwerk van Vodafone niet goed met dit toestel zou werken.....lijkt me een beetje vaag?!?
Ik kreeg dus ook zoiets te horen toen ik hem paar weken geleden officieel bij Vodafone wilde bestellen bij een abbo-verlenging.
Ze moesten het toestel eerst testen (week of 3) voordat ze hem ging verkopen in Vodafone winkels
Had geen zin om daar op te wachten dus heb hem zelf maar ergens anders besteld, en hij doet het prima hoor op het Vodafone network.
Ze moesten het toestel eerst testen (week of 3) voordat ze hem ging verkopen in Vodafone winkels
Had geen zin om daar op te wachten dus heb hem zelf maar ergens anders besteld, en hij doet het prima hoor op het Vodafone network.
Anoniem: 88686
Ik heb 17 juli een telefoontje gekregen dat de SL55 in het rood was aangekomen in het belcompany filiaal in middelburg.
Ik heb toch maar besloten om hem in het rood te nemen want hij is niet zo fel rood als in de folder of op televisie.
En hij bevalt tot nu toe goed.
Het enige jammere is dat de geluiden niet zo hard zijn maar tot nu toe heb ik geen andere gebreken kunnen ontdekken.
Ik ben er zeer blij mee.
Ik heb toch maar besloten om hem in het rood te nemen want hij is niet zo fel rood als in de folder of op televisie.
En hij bevalt tot nu toe goed.
Het enige jammere is dat de geluiden niet zo hard zijn maar tot nu toe heb ik geen andere gebreken kunnen ontdekken.
Ik ben er zeer blij mee.
Je bent een tweaker of je bent het niet...
Op de engelse site van my-siemens staat een software versie 9, kun je zo downloaden, inclusief de nederlandse taal voor je T9.... En uit de winkel kwam ie met versie 7...
Prima, ik een kabel geleend van iemand met een S55, want die krijg je niet bij je SL55, maar die past wel.
Ik dus de SL55090101_update.exe opgestart van de officiele siemens site.
Telefoon aan en uit, kabel aangesloten.
Software meldingen:
Dit kan een kwartier duren.
Geheugen wordt gewist...
Nieuwe software wordt gekopieerd...
Ondertussen is de software op 20%...
Wat denk je?
Geen verbinding met het toestel. Controleer de verbinding!
Aaargh! En de kabel zit er gewoon nog in, ik ben nergens anders mee bezig op de computer of met de telefoon.
En de telefoon is nu hartstikke dood!
Twee weken oud... En nu al overleden.
Ik heb nog geprobeerd te zoeken op een oude versie, maar niet te vinden op de site van siemens. Met google kwam ik op de volgende site:
http://www.gsm-multifund.de
en daar stond nog een versie 7 met een andere (niet siemens) installer. Dus die heb ik geprobeerd en de versie 9 die op die site stond, maar daarbij krijg ik de foutmelding:
Error on waiting for Ack EOT.
* Romeo is verdrietig
Heeft iemand nog een idee wat ik nu kan doen?
Op de engelse site van my-siemens staat een software versie 9, kun je zo downloaden, inclusief de nederlandse taal voor je T9.... En uit de winkel kwam ie met versie 7...
Prima, ik een kabel geleend van iemand met een S55, want die krijg je niet bij je SL55, maar die past wel.
Software meldingen:
Geheugen wordt gewist...
Wat denk je?
Aaargh! En de kabel zit er gewoon nog in, ik ben nergens anders mee bezig op de computer of met de telefoon.
En de telefoon is nu hartstikke dood!
Twee weken oud... En nu al overleden.

Ik heb nog geprobeerd te zoeken op een oude versie, maar niet te vinden op de site van siemens. Met google kwam ik op de volgende site:
en daar stond nog een versie 7 met een andere (niet siemens) installer. Dus die heb ik geprobeerd en de versie 9 die op die site stond, maar daarbij krijg ik de foutmelding:
* Romeo is verdrietig
[ Voor 3% gewijzigd door Romeo op 22-07-2003 20:25 ]
Hem terug brengen naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Als je eerlijk bent dan zeg je gewoon wat je hebt gedaan. ZO niet dan zeg je gewoon dat hij het opeens niet meer doet--> Voor een reparateur toch een simpel routine klusje.Romeo schreef op 22 July 2003 @ 20:22:
Je bent een tweaker of je bent het niet...
Software meldingen:
Geheugen wordt gewist...
Wat denk je?
En de telefoon is nu hartstikke dood!![]()
Twee weken oud... En nu al overleden.![]()
![]()
![]()
* Romeo is verdrietig
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Anoniem: 50624
Precies, zal je misschien €25 kosten, maar das beter dan enkele honderden voor een nieuweMaDLiVe schreef op 22 July 2003 @ 21:30:
[...]
Hem terug brengen naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Als je eerlijk bent dan zeg je gewoon wat je hebt gedaan. ZO niet dan zeg je gewoon dat hij het opeens niet meer doet--> Voor een reparateur toch een simpel routine klusje.
Heeft iemand hem al in Nederland gezien in een andere kleur dan rood?
Ik wil um graag kopen maar ik vind die rode nou niet echt supermooi
Ik wil um graag kopen maar ik vind die rode nou niet echt supermooi
Anoniem: 83963
ja, Bierkameel, wij hadden hem in het titan (grijs) @ BelCompany Kanaleneiland, maar zijn helaas alweer verkocht, kan wel kijken of ie te bestellen is morgen ...
Anoniem: 19058
ik heb m net aangeschaft voor 95 euro. Met n duitse handleiding 
-edit: in het zilver
-edit: in het zilver
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 25-07-2003 18:22 ]
Je ziet het pokkeding ook nergens te liggen he.. Bij iedere telecomzaak loop ik voortaan even binnen (Breda, Tilburg, Waalwijk, Eindhoven) en ik heb het ding nog nooit in het echt gezien. Balen, want ik ben nu eenmaal een Siemens freak en wil het dingetje es proberen..
Even een vraagje, als ik mijn SL55 bij belcompany koop met kpn abbonement. (heb mijn sl45 bij primafoon gekocht (met verzekering) maar voordat de sl55 bij de primafoon is zitten we tegen kerstmis aan.
Als ik dus mijn mob. bij belcompany koop en mijn kpn abbo verleng met verzekering.
Kan ik dan naar KPN Business centre?? Of moet ik dan naar Belcompany als de tel kapot is???
Heel belangrijk voor mij omdat ik de service van kpn erg waardeer en die van belcompany wat minder.
Als ik dus mijn mob. bij belcompany koop en mijn kpn abbo verleng met verzekering.
Kan ik dan naar KPN Business centre?? Of moet ik dan naar Belcompany als de tel kapot is???
Heel belangrijk voor mij omdat ik de service van kpn erg waardeer en die van belcompany wat minder.
Ehh, wat dacht je van gewoon contact opnemen met Siemens zelf?
In principe heb je met KPN niks te maken natuurlijk als je de telefoon bij BelCompany koopt. Daar zou je in eerste instantie naartoe moeten voor je garantie, niet naar KPN waar die telefoon niet vandaan komt. Dat snap je toch hoop ik zelf ook wel.
In principe heb je met KPN niks te maken natuurlijk als je de telefoon bij BelCompany koopt. Daar zou je in eerste instantie naartoe moeten voor je garantie, niet naar KPN waar die telefoon niet vandaan komt. Dat snap je toch hoop ik zelf ook wel.
Ik sluit mijn verzekering toch bij KPN af. Dus dan is het idee dat KPN verantwoordelijk is als mijn tel kapot gaat nog niet eens ZOO gek. Ik wacht wel dat hij gewoon te koop is bij kpn.
Misschien een domme vraag, maar ik ben een vreselijk n00b op het gebied van java applets, dit doe ik sinds 5 minuten.
Ik heb mobicq geinstalleerd en geconfigureerd.
Nu lijkt het me logisch dat je daarvoor eerst inbelt alvorens je icq kunt gebruiken. Ik kan echter nergens een profiel opgeven wat ie gebruikt.
Waar stel ik mijn gegevens in, ofwel welke gebruikt ie voor icq? Dataservice settings?
Ik heb mobicq geinstalleerd en geconfigureerd.
Nu lijkt het me logisch dat je daarvoor eerst inbelt alvorens je icq kunt gebruiken. Ik kan echter nergens een profiel opgeven wat ie gebruikt.
Waar stel ik mijn gegevens in, ofwel welke gebruikt ie voor icq? Dataservice settings?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 26-07-2003 10:27 ]
Hmm je hebt gelijk. Maar als ik jou was zou ik toch even navragen bij KPN of dat wel kan. Ik weet namelijk niet of zij toestellen verzekeren die niet bij hen gekocht zijn. Ik had er even overheen gelezen, pardonAnoniem: 44189 schreef op 26 July 2003 @ 07:51:
Ik sluit mijn verzekering toch bij KPN af. Dus dan is het idee dat KPN verantwoordelijk is als mijn tel kapot gaat nog niet eens ZOO gek. Ik wacht wel dat hij gewoon te koop is bij kpn.
vraagje: ik probeer de data service voor java in te stellen (om zodoende mobicq aan de praat te krijgen?). De DNS nummers die ik hier kan opgeven zijn volgens het volgende principe: 000.000.000.000 terwijl het nummer wat ik moet invoeren 193.79.237.39 is. Vreemd genoeg accepteert ie geen puntjes en moet het dus volgens dat 3 cijferig formaat worden ingevoerd! T-Mobile helplijn wist het ook niet. Iemand?
houd er rekening mee dat bepaalde kleuren niet in een land uitkomen.. is al veel vaker met mobiele telefoons voorgekomen!!.. Nokia doet dat bijv ook, met de 2100... in de folder staat ie wel in 8 kleuren!! maar ik heb nooit andere gekregen dan de groene, gijze/blauwe en de gele. ik vraag me dus ook af of die sl55 hier in de andere kleur uit gaat komen
De oplossing is niet altijd de oplossing
Anoniem: 89280
De c serie van bv de c35 en c45 zijn ONWIJS veel verkocht met abo. Is dus niet alleen een "pp modelletje" maar ook een zeer veel verkocht goedkoop abo modelletje.
Anoniem: 52829
Even een vraagje, mijn vriendin heeft haar SL55 zonder datakabel gekocht. Is dat altijd zo? Ik kreeg biuj mijn S55 namelijk wel een datakabel...
Anoniem: 47458
ik heb hier nou een SL55 liggen, maar ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar de camera(het is de IQP-500) waar kan ik die los verkijgen?
liefst regio rotterdam
Ik heb al gekeken op een aantal sites, maar daar staat ie alleen i.c.m. toestel.. maar ik ben op zoek naar een losse camera !
wZa check je mail
liefst regio rotterdam
Ik heb al gekeken op een aantal sites, maar daar staat ie alleen i.c.m. toestel.. maar ik ben op zoek naar een losse camera !
wZa check je mail
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 27-07-2003 20:42 ]
Anoniem: 52829
Hoi,Anoniem: 47458 schreef op 27 July 2003 @ 19:26:
ik heb hier nou een SL55 liggen, maar ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar de camera(het is de IQP-500) waar kan ik die los verkijgen?
liefst regio rotterdam
Neem even contact met me op. Ik heb een nieuwe te koop (hoesje, boekjes, draagkoord, etc, helemaal compleet). pellevanwaes@zonnet.nl
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 52829 op 27-07-2003 19:48 ]
ik kreeg er ook geen datakabel bijAnoniem: 52829 schreef op 27 July 2003 @ 18:29:
Even een vraagje, mijn vriendin heeft haar SL55 zonder datakabel gekocht. Is dat altijd zo? Ik kreeg biuj mijn S55 namelijk wel een datakabel...
De DNS die je moet invoeren wordt waarschijnlijk dan: 193.079.237.039, dus de te korte nummers aanvullen met 1 of 2 nullen.Anoniem: 19058 schreef op 26 juli 2003 @ 19:37:
vraagje: ik probeer de data service voor java in te stellen (om zodoende mobicq aan de praat te krijgen?). De DNS nummers die ik hier kan opgeven zijn volgens het volgende principe: 000.000.000.000 terwijl het nummer wat ik moet invoeren 193.79.237.39 is. Vreemd genoeg accepteert ie geen puntjes en moet het dus volgens dat 3 cijferig formaat worden ingevoerd! T-Mobile helplijn wist het ook niet. Iemand?
Mobicq werkt bij mij ook nog niet... Mijn orange share gprs doet het wel, ik kan namelijk wel internetten. Maar bij het connecten van mobicq krijg ik "An I/O error occured (#120.0)". Lekker duidelijk
same here, ik heb t-mobile.Romeo schreef op 31 juli 2003 @ 12:23:
Mobicq werkt bij mij ook nog niet... Mijn orange share gprs doet het wel, ik kan namelijk wel internetten. Maar bij het connecten van mobicq krijg ik "An I/O error occured (#120.0)". Lekker duidelijk
T-Mobile bellen om de instellingen voor java apps is zinloos, kun je niet zo goad aan je demente opa vragen.
Het enige wat ik te weten ben gekomen is dat de java apps je "http profiel" aanspreken, daar moeten je settings dus staan. Maar ook ik krij die foutmelding, duidelijk gevolg van een time-out.
grrrrrr...ik heb last van dat geouwehoer waar je vroeger in het begin van de mobieltjes last van had: het kreng valt om de haverklap uit

Iemand anders die hier ook last van heeft of moet ik m terugbrengen?
Nee dit hoort niet. Terugbrengen dus.Anoniem: 19058 schreef op 01 augustus 2003 @ 20:55:
grrrrrr...ik heb last van dat geouwehoer waar je vroeger in het begin van de mobieltjes last van had: het kreng valt om de haverklap uit![]()
Anoniem: 53498
Yess,
Hiero na lang wachten, ben uiteindelijk toch maar op vakantie gegaan de SL55 binnen. En tot mijn grote verbazing "The TITAN" !!!!!!!
Ik had verwacht ook gewoon een rode te krijgen. Ik had er in het begin omde titan gevraagd, maar ze konden toen alleen de "ruby" leveren.
Bij Rinkel icm 2jr Orange30, toestel 20 euro. Lang moeten wachten maar deez ziet er super stoer uit!!!!
Hiero na lang wachten, ben uiteindelijk toch maar op vakantie gegaan de SL55 binnen. En tot mijn grote verbazing "The TITAN" !!!!!!!
Ik had verwacht ook gewoon een rode te krijgen. Ik had er in het begin omde titan gevraagd, maar ze konden toen alleen de "ruby" leveren.
Bij Rinkel icm 2jr Orange30, toestel 20 euro. Lang moeten wachten maar deez ziet er super stoer uit!!!!
Bah... nog steeds wachttijden van een kleine maand!!
Vorige week de titan besteld, krijg ik een mailtje gisteren dat sitel.nl de eerste zending van siemens pas de 26e van augustus weer verwachten....
Nog zo in trek ??
PS. Thread is een btje dood? Hoe dat zo? Uiteindelijk niemand tevreden met je gekochte telefoontje? Post es wat meer hierover mensen... ik ben nog steeds erg benieuwd hoe de ervaring van dit telefoontje is na zeg...2/3 weken. Nog steeds last van die toetsen, etc, etc ?
Vorige week de titan besteld, krijg ik een mailtje gisteren dat sitel.nl de eerste zending van siemens pas de 26e van augustus weer verwachten....
Nog zo in trek ??
PS. Thread is een btje dood? Hoe dat zo? Uiteindelijk niemand tevreden met je gekochte telefoontje? Post es wat meer hierover mensen... ik ben nog steeds erg benieuwd hoe de ervaring van dit telefoontje is na zeg...2/3 weken. Nog steeds last van die toetsen, etc, etc ?
Anoniem: 37260
vandaag mijn sl55 teruggebracht, en nieuwe gekregen. Die oude viel de hele tijd uit als ik hem openschoof. Vrij irritant als er smsje binnen kwam en ik deed hem open, telefoon uit, na opnieuw opstarten smsje ook verdwenen.
verder wel tevreden, deze nieuwe doet het wel goed.
verder wel tevreden, deze nieuwe doet het wel goed.
Heb hem nu een maandje en geen klachten eigenlijk. Toetsen heb ik ook geen last van en heb toch vrij grote handengavro_g schreef op 14 augustus 2003 @ 20:01:
Bah... nog steeds wachttijden van een kleine maand!!
Nog zo in trek ??
Zeer tevreden dus, alleen moet carkit snel uitkomen want dat duo-simmen met mijn oude foon is irritant.
Anoniem: 90308
Dat schuifklepje blijft wel goed zitten. Ik had een Samsung A-300, maar die ligt nu in 2 stukken.
Met de SL-55 kun je niet bellen volgens mijn bronnen.(phonehouse)
Met de SL-55 kun je niet bellen volgens mijn bronnen.(phonehouse)
Volgens mij kon je juist wel bellen wanneer ie nog dicht is.... je kan zoiezo direct uit je telboek een nummer kiezen om te bellen (en natuurlijk ook gewoon inkomende gesprekken ontvangen); maar 100% zeker ben ik niet.
In deze thread heb is dus minstens 2 mensen gezien met het probleem dat de telefoon om de haverklap uitviel (met name als je hem openschoof). Heeft de sl55 dit probleem echt 'vaak' ?
In deze thread heb is dus minstens 2 mensen gezien met het probleem dat de telefoon om de haverklap uitviel (met name als je hem openschoof). Heeft de sl55 dit probleem echt 'vaak' ?
Je kan gewoon bellen wanneer de telefoon dichtgeschoven is, zowel ingaand als uitgaand. Alleen dan istie net iets te klein om lekker vast te houden vind ik zelf.
helemaal mee eens!keldon schreef op 15 August 2003 @ 10:07:
Je kan gewoon bellen wanneer de telefoon dichtgeschoven is, zowel ingaand als uitgaand. Alleen dan istie net iets te klein om lekker vast te houden vind ik zelf.
k bel ook veel liever als ie uitgeschoven is
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
een vriendin van me heeft ook de SL55, maar heeft nog veel last van de 'slechte' simkaart van t-mobile...
telefoon slaat vaak vast bij sim lees/schrijf acties, soms met dataverlies tot gevolg... (alle smsjes kwijt enzo)
ze is er al mee terug geweest, maar bij dixons zeiden ze: "je moet niet te snel op de knopjes drukken, dan loopt ie snel vast..."
telefoon slaat vaak vast bij sim lees/schrijf acties, soms met dataverlies tot gevolg... (alle smsjes kwijt enzo)
ze is er al mee terug geweest, maar bij dixons zeiden ze: "je moet niet te snel op de knopjes drukken, dan loopt ie snel vast..."

Ben net terug uit turkije, en heb daar naar data kabel en camera gevraagd. Nou de sl55 is NET uit daar nog niet eens 1 week.
Datakabel kost:
origineel: 80 miljoen turkse lira = ongeveer 50 euro
niet origineel: 30 miljoen turkse lira = ongeveer 18 euro
camera:
Camera kost 130 miljoen turkse lira = ongeveer 81 euro
data kabels zijn echt duur man
Datakabel kost:
origineel: 80 miljoen turkse lira = ongeveer 50 euro
niet origineel: 30 miljoen turkse lira = ongeveer 18 euro
camera:
Camera kost 130 miljoen turkse lira = ongeveer 81 euro
data kabels zijn echt duur man
Ik heb infrarood onboard mobo kabel thingie gekocht van 29 euro, werkt perfect.
iemand ook last van de levertijden van dit toestel en dan i.s.m Debitel?
volgens debitel ligt het aan siemens, volgens mij aan hun.
Kon volgens debitel nog wel een aantal weekjes duren, terwijl ik al omgezet ben en geen telefoontje meer heb. Fijn niet bereikbaar zijn
iemand?
volgens debitel ligt het aan siemens, volgens mij aan hun.
Kon volgens debitel nog wel een aantal weekjes duren, terwijl ik al omgezet ben en geen telefoontje meer heb. Fijn niet bereikbaar zijn
iemand?
24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!