Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-02 15:09

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
tijdens het lezen van conexxie kwam ik een zeer nieuwe siemens telg tegen: De Siemens SL-55. Ik vind het een ontzettend cool foontje, met oa. een toetsenbord dat in het toetsel schuift (net als bij de nokia 7650) zo is het toestel met ingeschoven toetsenbord kleiner dan de al kleine S-55
Verder is het toestel net zoals de SL-45 uitgerust met een MP-3 speler, en een ingebouwd geheugenmedium een mmc. Voor de rest heeft het toestel een kleurenscherm 4096 kleuren. Ook zal Bleutooth, infrarood, java en mms worden ondersteund!
er schijnen ook geruchten de ronde te doen, dat dit toestel een geintregreerde camera bevat.

Persoonlijk vind ik Siemens The Best in Mobile phones

Een supercool toestel :)
nu maar wachten wanneer..........

Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/sl-55_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/sl-55_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/sl-55_3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door imthecool1 op 10-03-2003 21:01 ]

De oplossing is niet altijd de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

om ef een paar dingen uit de wereld te helpen, hij heeft MMC en 4096 kleurenscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
En ook bij deze siemens moet ik zeggen dat ik hem toch wel mooi vind als Nokia fan. :)

Het is een echte concurrentie van de 7650, want die vind ik zelf ook veel te groot.
Hij heeft gewoon echt een uiterlijk waarmee je ook nog kan bellen (ik zou niet met de 7650 bellend over straat gaan lopen). Verder ben ik wel benieuwd naar wel OS er op die telefoon draait, of dat het standaard OS van siemens zelf is, of ook Symbian.

Ook wil ik wel weten of er bluetooth op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
stond nog niet in boekie!, en ook niet verdergekeken thanx,
is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

zit bluetooth op, en draait siemens os op jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 7094 schreef op 10 March 2003 @ 21:11:
zit bluetooth op, en draait siemens os op jah
Er zit volgens mij geen BT op hoor, wel de mogelijkheid om mp3's af te spelen en geheugen is expandable. Alleen die knopjes :( zo klein!.

Vooral dat uitbreidbare geheugen is een must voor zulke phones iets wat ik echt mis bij mijn s55.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Damn die is vet :9
Ik moet volgende maand een nieuwe tel uitzoeken ivm contract verlenging, is deze al verkrijgbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Ik vind de Siemens S55 naar mijn mening toch net iets mooier uitzien, maar ik ben dan ook niet erg superfan van Live! en dergelijken... Zelf gebruik ik al jaren siemens.. Voor mobile en vaste telefonie :) Siemens is echt een toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Dit is de SL55 :) een toestel met weer meer mogelijkheden dan de s55/m55

nog wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICM/Internet/ICM_Unitwide/WORKAREA/ccp_icm/templatedata/Deutsch/file/binary/icm200303033-13-72dpi_1061332.jpg
Wow!
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICM/Internet/ICM_Unitwide/WORKAREA/ccp_icm/templatedata/Deutsch/file/binary/icm200303033-11-72dpi_1061249.jpg
Ahh, mooi schermpje.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens_sl55_soubor_1_nahled.jpg
Alle zijden belicht :P

Official Specs:

Size : 81,6 x 44,5 x 21,9  mm
Weight : 79 g
Volume : 63 ccm
Standby : max 200 hours
Talktime : max 3,5 hours
Battery : Li Ion 500 mAh
Charging time : 2 hours
Band : Triple Band GSM 900 / 1800 /1900
Display : 4096 colors display, 7 lines text, 101x80 pixels
Ringtones : 16 tones Polyphonic
Games : Java
Java : J2ME, MIDP 1.0
EMS : Full EMS with tones, pictures and animations
MMS : Supported
WAP : WAP 1.2.1
GPRS : class 8
Screensaver: Animated or picture
Memory : 1,6 Mb
Phone book : 800 contacts
Organizer : Calendar, Alarm, Tasks, Appointments, Dictating machine, Time zones, Calculator, Currency converter, Stopwatch, Countdown, Remote sync.
Communication : IrDA, cable
Mail : POP3, IMAP4 and SMPT
Other features : Vibration, GSM Data (14,4 kbit/s)
Camera : can be bought separately and connected to the mobile

Release: Mei 2003

Geen BT dus :) Een groot gemis als je het mij vraagt.

[ Voor 5% gewijzigd door MaDLiVe op 10-03-2003 22:45 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Ik denk dat die 4096 er eigenlijk maar 256 zijn. Als je naar het login-schermpje kijkt, zie je links bij dat plaatje dat die visjes in 'lelijk' water zwemmen. Als het 4096 kleuren zouden zijn zouden ze echt wel vloeiendere kleur-overgangen gebruikt hebben. Hetzelfde bij het menu (dat plaatje is fake btw, want 'Messages' is menu 5, niet 2 :))

Nog wat meer pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-s55.de/pics4news/90-ansicht1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-s55.de/pics4news/90-ansicht3.jpg

Ben eerst nog wel meer pics tegengekomen, maar kan ik nou niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
BTW Dat schuifsysteem is niet nageaapt van Nokia, Siemens had dat al veel eerder met de SL10:

Afbeeldingslocatie: http://www.welectronics.com/gsm/Siemens_SL10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vodacom.co.za/images/handsets/Siemens/SL10.jpg

Hijs wel mooi die SL55, tis dat ik nog meer dan tevreden ben met mijn SE T600 anders had ik hem misschien wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 10 maart 2003 @ 22:42:
[...]

Dit is de SL55 :) een toestel met weer meer mogelijkheden dan de s55/m55
U R right ... Siemens brengt plots zoveel toestellen uit, dat ik de S, M en L door elkaar begin te gooien. Solly! :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Die 4096 kleuren kloppen wel zeker--> officieel door siemens bevestigd--> ook op het club-siemens forum zijn ze het erover eens.

De verwarring omtrend de nummers is wel goed te begrijpen, ben allang blij dat siemens niet de koers vaart die nokia op het oog heeft.

De serie van siemens telefoons zijn altijd herkenbaar:

A serie--> Budget--> geen mainstream --> prepaid pakketten
C serie--> goedkooper--> mainstream prepaid
m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo

Thx, Jelmer!

[ Voor 75% gewijzigd door MaDLiVe op 10-03-2003 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:13
MaDLiVe, je vergeet de A serie nog. Die is nog goedkoper dan C als ik me niet veris.

Maar ik ben erg benieuwd wat de prijs van dit toestel gaat doen... vrees dat het niet echt binnen mn budget past..

[ Voor 42% gewijzigd door Jelmer op 10-03-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

MaDLiVe schreef op 10 March 2003 @ 22:46:
Die 4096 kleuren kloppen wel zeker--> officieel door siemens bevestigd--> ook op het club-siemens forum zijn ze het erover eens.
Hmm, idd -> *click*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
ik zie in de factsheet niks over MP3 en MMC staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:29

timovd

Voorsprong door techniek

Wel vette phone.. zeer jammer van die BlueTooth, anders had ik m echt gekocht. kga nu voor de S55.
wat zijn al jullie bronnen van informatie?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Siemens zelf misschien? :S

maar de M55 heeft dit keer meer features dan de SL55. Geen MMC, geen MP3 en BT voor de SL55 trrouwens. die M55=ongeveerSL55 trouwens, veel verschillen ze niet als je de datadheets vergelijkt met elkaar. Vraag me af hoe dat cubasis gaat werken op de M55 eigenlijk

en ik zou er dit van maken trouwens:

m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid,popie jopie features voor de massa
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo (ME schokproof gebeuren)
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo (maar valt wel weer mee bij de SL55, geen MP3 enzo als eerst wel gedacht werd, dus wel lekker veel maar niets heel erg veel extra features.Wel gigantisch klein telefoontje in zo'n ei vormpje :D

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Is ie al verkrijgbaar? De SL55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34249

Anoniem: 75879 schreef op 16 March 2003 @ 18:54:
Is ie al verkrijgbaar? De SL55
Release: Mei 2003

Geen BT dus Een groot gemis als je het mij vraagt. :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

[auto-humor]

Komt er ook een SL55 AMG van?

[/auto-humor]

Nee, serieus een mooi telefoontje. Een van de weinige nieuwe die ik mooi vind. Maar hij ziet er nog wel groot uit.....zou ik eens in het echt moeten zien. Heb nu (nog steeds, al sinds de introductie) een Samsung SGH-A100 en ben er nog zeer tevree mee, maar we moeten ondertussen al wel ff gaan orienteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-06 18:20
ik dacht ook meteen aan mercedes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MaDLiVe schreef op 10 maart 2003 @ 22:46:
De serie van siemens telefoons zijn altijd herkenbaar:

m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo
De 'A' serie is meer een test modelletje...
De echte series zullen altijd met de '5' eindigen. (25, 35, 45, 55)

Als een Siemens met een '0' eindigt, dan is het Bosch of een 'test' modelletje....
(S40, CL50, A50, M50, MT50)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

Ik vind het echt een schatje!! Maar wat ik me nou afvraag is, of je er ook mee kan bellen als het toetsenbord nog dichtgeklapt zit.

Ik ben wel bang dat dat ding op een gegeven moment heel erg los gaat zitten, zodat je ff schudt en dat dan dat klepje naar beneden schuift....

Hoe zouden die toetsjes werken? Ja, gewoon om er op te klikken, maar bij de linker- en rechterrij lijkt het me best lastig, omdat het lijkt dat ze nogal diep verzonken zijn en ingesloten worden door die 'rand'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
de toetsen van de s55 klikken perfect,volgens mij zullen deze hetzelfde zijn.
ook die van de nieuwe nokia 7250 zijn ok

[ Voor 22% gewijzigd door imthecool1 op 16-03-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De L55 van dit moment is toch gewoon de M55 die nog uit moet komen. Siemens had dacht ik altijd een L als studienummer. Er is ook een L55 erder geweest wat dus de S55 is geworden. Nu is dat de M55 dus. Er is ook nog nooit een L** uitgekomen bij siemens. Ze hebben alleen de SL, S, M, ME, C, MT en SX.
De A is een neppert :+ en de CL ben ik vergeten, maar de L is er niet :P

[ Voor 11% gewijzigd door Gisae op 16-03-2003 22:20 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

GiSaE schreef op 16 March 2003 @ 22:09:
De L55 van dit moment is toch gewoon de M55 die nog uit moet komen. Siemens had dacht ik altijd een L als studienummer. Er is ook een L55 erder geweest wat dus de S55 is geworden. Nu is dat de M55 dus. Er is ook nog nooit een L** uitgekomen bij siemens. Ze hebben alleen de A, SL, S, M, ME, C, CL, MT, (Xelibri) en SX.

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 16-03-2003 22:18 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb um vandaag in mn handen gehad op de Cebit en hij is echt superlicht, en veel kleiner dan ik dacht als je um inklapt :)
Dit wordt zeker mijn volgende telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Ik ben gisteren in een t-fortelecom filliaal geweest, dacht, laat ik eens zo bijdehand zijn om te vragen naar de sl55, kwamen ze met de s55 aanlopen, en toen ik zei dat ik een andere telefoon bedoelde, verklaarden ze mij voor gek. :) Nu moet ik toegeven dat ik dat ook wel ben. :P
Maar heeft iemand enige indicatie wanneer hij uitkomt, zou een mooie vervanger zijn voor mijn c55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 09:58
Ik heb gelezen dat ie zo tussen mei en juli uit moest gaan komen. en nee dan bedoel ik niet juni, maar de regio tussen mei en julie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hij komt zeker uit in mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Anoniem: 28603 schreef op 17 March 2003 @ 23:33:
Ik ben gisteren in een t-fortelecom filliaal geweest, dacht, laat ik eens zo bijdehand zijn om te vragen naar de sl55, kwamen ze met de s55 aanlopen, en toen ik zei dat ik een andere telefoon bedoelde, verklaarden ze mij voor gek. :)
Sjongejongen, echt kansloze mensen vaak bij die Telefoonwinkels zeg! ze weten er ook echt BIJNA nooit wat vanaf! ik krijg soms echt zin om er zelf te gaan werken, puur om mensen dan een even een keertje goed voor te kunnen lichten!! >:) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 18-03-2003 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:40

Korakal

Up up up!

Anoniem: 70316 schreef op 18 maart 2003 @ 00:18:
[...]

Sjongejongen, echt kansloze mensen vaak bij die Telefoonwinkels zeg! ze weten er ook echt bijna NOOIT wat vanaf! ik krijg soms echt zin om er zelf te gaan werken, puur om mensen dan een even een keertje goed voor te kunnen lichten!! >:) ;)
:(

* Korakal voelt zich lichtelijk aangesproken...

* Korakal was tot een tijdje terug personeel in een telecomwinkel

* Korakal durft toch wel te stellen dat 'ie wel het een en ander van telefoons weet

* Korakal leest gelukkig de 'bijna' nog in je post

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HEHE! tja ik wist BIJNA ;) zeker dat toen ik die post van net schreef er "flink" wat stof over zou opwaaien! (of zoiets.. ;) ) ik wilde het meer even kwijt omdat die post van Ganymedus maar weer bevestigde wat voor "malloten" er soms in telecomwinkels werken! dat betekend natuurlijk niet dat ALLE mensen die in telecom winkels werken of gewerkt hebben "malloten" zijn! maar ik schijn ze wel elke keer tegen te komen! :( najaa.. ik wilde het hier even bij laten!......... :z

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 18-03-2003 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Damn zeg, dat gaat tegenvallen. Geen BT, geen MP3. 'Tuurlijk kleurendisplay is leuk, snap on cam ook, maar let's face it, liever een cam geintegreerd dan snap on. En in mijn geval liever MP3 dan cam. MMS leuk, maar GPRS is nog peperduur, en dat zal zo nog wel ff blijven om de fikse UMTS investeringen te dekken.

Mmmm vrees dat het toch richting de SPVx dan d* (Orange ;)) gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 18-03-2003 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 70316 schreef op 18 maart 2003 @ 00:18:

Sjongejongen, echt kansloze mensen vaak bij die Telefoonwinkels zeg! ze weten er ook echt BIJNA nooit wat vanaf! ik krijg soms echt zin om er zelf te gaan werken, puur om mensen dan een even een keertje goed voor te kunnen lichten!! >:) ;)
/me Ginz voelt zich ook lichtelijk aangeproken

/me Ginz zou zeggen: "Solliciteer"

/me Ginz denk dat het goed is dat je "Bijna" erbij heb gezet
Anoniem: 70316 schreef op 18 March 2003 @ 00:54:
HEHE! tja ik wist BIJNA ;) zeker dat toen ik die post van net schreef er "flink" wat stof over zou opwaaien! (of zoiets.. ;) ) ik wilde het meer even kwijt omdat die post van Ganymedus maar weer bevestigde wat voor "malloten" er soms in telecomwinkels werken! dat betekend natuurlijk niet dat ALLE mensen die in telecom winkels werken of gewerkt hebben "malloten" zijn! maar ik schijn ze wel elke keer tegen te komen! :( najaa.. ik wilde het hier even bij laten!......... :z
Jaja.....

En nu een beetje bijtrekken :Y)

Mijn vader zei altijd: "Eerst denken dan doen" O-) O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Ginz op 18-03-2003 10:00 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ginz schreef op 16 March 2003 @ 21:10:
[...]

De 'A' serie is meer een test modelletje...
De echte series zullen altijd met de '5' eindigen. (25, 35, 45, 55)

Als een Siemens met een '0' eindigt, dan is het Bosch of een 'test' modelletje....
(S40, CL50, A50, M50, MT50)
Nee hoor ik heb ook een a35 gezien die er heel anders uitzag dan de s35/c35. Wat een lelijk apparaat was dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

zeef schreef op 18 March 2003 @ 03:14:
Damn zeg, dat gaat tegenvallen. Geen BT, geen MP3. 'Tuurlijk kleurendisplay is leuk, snap on cam ook, maar let's face it, liever een cam geintegreerd dan snap on. En in mijn geval liever MP3 dan cam. MMS leuk, maar GPRS is nog peperduur, en dat zal zo nog wel ff blijven om de fikse UMTS investeringen te dekken.

Ik snap ook werkelijk niet waarom de mp3/data storage functie is weg gelaten. Nu snap ik echt niets meer van de serie nummers. Alles lijkt wel meer door elkaar te lopen :| Ze hadden er gewoon een complete telefoon van moeten maken, echt jmmr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
zeef schreef op 18 March 2003 @ 03:14:

GPRS peperduur ? Dutchtone extended, 6 Euro per maand, onbeperkt GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 20:08
weet iemand al een prijs indicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op 18 March 2003 @ 09:56:
[...]

[...]

Jaja.....

En nu een beetje bijtrekken :Y)

Mijn vader zei altijd: "Eerst denken dan doen" O-) O-)
toon volledige bericht
Dan heb je blijkbaar niet naar je vader geluisterd, want die 2e post was gewoon een extra uitleg en verder niks, dat jij dat dan onder bijtrekken verstaat, tja.... :X

en als ik geen BIJNA erbij had gezet? wat dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ik heb m op cebit nog in me handen gehad en er mee lopen spelen, en ik moet toegeven dat het wel relaxt toestel is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57264

Als deze net zo luxe is als de SL-serie van Mercedes hebben de Duitsers het wel weer 'geschaft.'

Ik moet zeggen dat de Siemens er 'total geil' uitziet, dit gecombineerd met 'Deutsche gründlichkeit' zal het wel een succes worden op de MMS-markt.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik er wat aan doen dat jullie op een gegeven moment jullie parttime functie op een fulltime functie gezet hebben, waardoor mijn vriendin niet meer in aanmerking kwam? ;)
Het is bijna zover dat hij moet komen. :) En ohja Ginz, ik moet toegeven, jij wist idd wel welke telefoon ik bedoelde met de sl55. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Siemens wordt echt steeds mooier!
* T. van Beek wil een siemens als volgende foon :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 18:25
Dit word m'n volgende alhoewel, het hangt af van de prijs.
Tzal een moeilijke keuze tussen de
SE T610 en den S SL55 worden

Iemand al iets van een richtprijs opgevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

De SE T610 heeft meer functies (bluetooth, camera) en een beter scherm, maar de S SL55 is kleiner en compacter.

Persoonlijk vind ik het uiterlijk van de SL55 mooier dan die T610. Ik vind het echt een snoepje om te zien!! :9

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 48970 op 20-04-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag ergens anders in het topic over de SX1 een foto staat (laatste pagina) met daarop de sl55 met in het display t-mobile staan. Ik hoop dat ze spoedig met een goede aktie komen om de sl55 aan te kunnen schaffen met t-mobile. Weet iemand al wanneer hij exact op de markt zal gaan komen?? En een prijs?? Ginz jij als telecom medewerker misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op de SL55 kan ook een camera (50 euro) gezet worden, en volgens deze berichten heeft ie WEL bluetooth, ik snap t niet meer :? Ik denk dat dat gewoon foutjes zijn (moet haast wel), dan neem ik misschien toch de S55..

http://www.cellular.co.za...ens/2003/siemens_sl55.htm
http://blaze.at/item00321.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Laatst online: 05-06 18:25
Nog enkele weken zeker voor ie uitkomt.
Hopelijk is siemens wat precieser met hun releasedates dan Sony-Ericsson (cfr P800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij/Zij (het is eigenlijk te mooi om mannelijk te zijn. ;) ) zal helaas geen bluetooth hebben. Dan zou de keuze wel erg makkelijk zijn geweest. Ik vind heb uberhaubt vreemd dat er nog dure telefoons worden uitgebracht zonder bluetooth (zoals de nokia 6100 bijv)
Argh, ik wil hem eigenlijk aan het einde van deze maand hebben, lukt vast niet. En de prijs?? Waarschijnlijk duur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54850

idd kut van de bluetooth... En ja, weet iemand al een prijsindicatie?? Zal niet veel meer moeten zijn dan de s55 lijkt me, want hij kan dus eigenlijk alleen maar minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, of hij minder duur zal zijn dan de s55, dat weet ik niet zeker. Het is een compleet nieuwe lijn van Siemens dit. Al staat het nr. wel overeen met voorgaande modellen, echter wil Siemens hiermee echt richting de sieraden markt treden. Dit zal het gadget gehalte enorm omhoog drukken en op deze manier ook de prijs.
Ik wil ook wel weten hoe duur hij wordt. En dan ook nog voor het einde van april. Want dan kan ik beslissen of ik hem los koop en een T-mobile sim-only afsluit, of dat ik een nieuw abbo afsluit met het toestel erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vaag, als je op last drukt, kom je op pagina 2, niet op pagina 3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 01-06 17:07
Anoniem: 28603 schreef op 25 april 2003 @ 13:34:
Vaag, als je op last drukt, kom je op pagina 2, niet op pagina 3??
of je veranderd je instellingen en heb je maar een pagina, die ook meteen de last is ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja dat is natuurlijk ook een optie.

Iemand al een idee waar je het toestel zou kunnen bestellen?

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 25-04-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 20:08
heb ergens gelezen dat de SL55 tussen de 500 en 550 euro gaat kosten maar snel zou gaan zakken naar 400 euro

in Nederland zou de SL55 in augustus leverbaar moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zag gisteren een zakenmannetje in Utrecht lopen met een SL-55! echt stoer dingetje hoor.. maar die gast werkte waarschijnlijk bij siemens ofzo, want die dingen zijn echt nog niet te verkrijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

ze zeggen dat hij in juni in de winkels ligt... Ik ga hem meteen halen..
Heb eindelijk de opvolger voor mijn sl45 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691

Iron Mike schreef op 26 April 2003 @ 10:23:
heb ergens gelezen dat de SL55 tussen de 500 en 550 euro gaat kosten maar snel zou gaan zakken naar 400 euro

in Nederland zou de SL55 in augustus leverbaar moeten zijn
Die 400euro of 500,,, is dat met abonnement? of zonder....

Enne,,, wanneer komt ie precies uit... weet iemand dat? is ie al uit in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hij komt 100% zeker in de maand mei in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bierkameel schreef op 30 April 2003 @ 16:55:
Hij komt 100% zeker in de maand mei in Nederland :)
ok,,, morgen is 1-mei.... ;) dus vanaf morgen... zou ie te koop moeten zijn...

offtopic:
Wie is dat chick op je icon... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 36691 op 30-04-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik zou je graag geloven. Maar tot opheden kan nog niemand bevestigen dat hij er dan is. Mocht hij in Mei uitkomen, dan wil ik hem ook hebben. Al zit ik ook nog steeds met een scheef oog te kijken naar de SX1 en de M55. Zag btw ook nog iets van een scorpio competitie voor de M55 staan op de my-siemens site. Maar kon niet echt ontdekken wat je verder moest doen. Mocht iemand het doorhebben. Give me a sign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Afgestapt met heimwee van de T68i naar de S55 en ben teleurgesteld in de kleurenkwaliteit en snelheid van bewegende beelden op het schermpje, plus de naar mijn mening TE grote letters in tegenstelling van de T68i. Al met al heeft ook dit keer Siemens me niet weten te overtuigen. Onbegrijpelijk dat ik volledige adressen en namen WEL op mijn T68i kon typen maar er een stuk minder letters passen op 1 regel van de S55. Als zakelijke telefoon is dit funest als je ook contacten wilt beheren via dit ding. Gelukkig heb ik nog mijn Tungsten, want de S55 schiet gewoonweg te kort. Niet eens een fatsoenlijke ringtone, alleen maar melodietjes |:(

De SL55 zal niet beter zijn, ook de M55 niet neem ik aan. Nee helaas heeft de Siemens me ook deze keer niet weten te overtuigen. Op naar Ericsson maar weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dat vreemde geluiden, deze problemen heb ik niet ondervonden met mijn C55, misschien dat je klachten voort komen uit het beeldscherm. Het is goed mogelijk dat het beeldscherm een beetje naijlt. :? Mocht je de S55 kwijt willen, moet je het maar eventjes zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Siemens SL55 komt in week 21/22, en gaat €424 kosten.

Infobron:
www.gsmshoponline.nl

Ik weet niet of winkelketens ala Phonehouse, Belcompagny en tfortelecom deze prijzen ook zullen hanteren, en ook dezelfde introductiedata zullen hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Ik ben een sx1 fan maar omdat jullie het zijn post ik hier plaatjes O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a04_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a05_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a06_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a07_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a09_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a13_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a14_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a18_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a20_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a22_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/b25.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, ziet erg leuk uit.... ik kan niet wachten.....

Zit nu al meer dan twee maanden te wachten...

Ik hoop dat ie niet veel gaat kosten.

Het lijkt erop dat ie een MM-Card heeft als je goed kijkt naar die plaatjes... ietjes boven die SIM-kaart... lijkt op een MM-Card... of is dat wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dat is de interne antenne denk ik. Dusverre bekend zal hij geen mm kaart hebben, toch?
Ik hoorde gisteren van tfortelecom dat het pas december wordt omdat hij vertraagt is. Als je dit vergelijkt met de gsmshoponline, dan zijn dat zeer uiteenlopende geluiden. Dus wanneer hij er zal zijn is tot op heden nog enigszins duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 09-06 20:46

TdV

Anoniem: 28603 schreef op 11 May 2003 @ 10:49:
Nee, dat is de interne antenne denk ik. Dusverre bekend zal hij geen mm kaart hebben, toch?
Ik hoorde gisteren van tfortelecom dat het pas december wordt omdat hij vertraagt is. Als je dit vergelijkt met de gsmshoponline, dan zijn dat zeer uiteenlopende geluiden. Dus wanneer hij er zal zijn is tot op heden nog enigszins duister.
Hij is al te bestellen bij thephonehouse. Kost 25 pleuro bij voda 300 2jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TdV schreef op 13 May 2003 @ 14:34:
[...]

Hij is al te bestellen bij thephonehouse. Kost 25 pleuro bij voda 300 2jr.
Super, ik weet wat ik aanstaande zaterdag ga doen. Al zal ik het proberen met een 1 jarig abbo. Nu nog maar eventjes kijken wat er gebeurd met kpn, mocht het zo zijn dat ik mijn abbo kan afzeggen, en met nr. behoud weer een nieuwe kan aangaan bij hun, hmm dan is die phone van mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 28603 schreef op 13 May 2003 @ 17:45:
[...]

Super, ik weet wat ik aanstaande zaterdag ga doen. Al zal ik het proberen met een 1 jarig abbo. Nu nog maar eventjes kijken wat er gebeurd met kpn, mocht het zo zijn dat ik mijn abbo kan afzeggen, en met nr. behoud weer een nieuwe kan aangaan bij hun, hmm dan is die phone van mij >:)
Antwoord : Nee dus. Je kan niet opzeggen en een nieuw abbo nemen met nummerbehoud bij dezelfde provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat had ik helaas dus in een ander topic ook reeds gelezen. Maar misschien is van abbo naar prepaid gaan en daarna naar abbo gaan een optie.
Anders wordt het toch zoiets als t-mobile of vodafone. :X

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 14-05-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Prepaid of abbo maakt niet uit, het slaat nergens op maar het is een verplichting om als je overstapt naar een aanbieding je nummer mee te kunnen nemen. Omdat ze die verplichting niet hebben als je bij dezelfde telecom provider blijft doen ze het ook niet. Het is het tegenovergestelde van klantgericht denken, maar daar zijn het telecom bedrijven voor (of dacht je dat het toeval was dat het in de telecom zo slecht gaat :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, bij BelCompany weten ze niet wanneer de telefoon uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Laatst online: 22:49
wat ik voor telefoon zoek is een telefoon met radio / mp3 / camera / kleurenscherm en de standaard shit en er moeten gewoon 128mb stickie in kunnen. waarom maken ze nou niet ff zo'n foon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
volgens mij zit dat allemaal in de siemens sx-1 ... >:)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand de telefoon al binnen? in Duitsland kan je 'm kopen i.c.m. T-Mobile voor 199,-Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Bij www.telecom4u.com is hij nu te koop?

Tenminste, je kan hem al los/samen met een abo bestellen, terwijl bij de SX1 en de T610 van SE nog staat word verwacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Laatst online: 10-01 21:45

AB2ND

Vonkenboer

Anoniem: 48970 schreef op 16 maart 2003 @ 21:29:
Ik vind het echt een schatje!! Maar wat ik me nou afvraag is, of je er ook mee kan bellen als het toetsenbord nog dichtgeklapt zit.

Ik ben wel bang dat dat ding op een gegeven moment heel erg los gaat zitten, zodat je ff schudt en dat dan dat klepje naar beneden schuift....

Hoe zouden die toetsjes werken? Ja, gewoon om er op te klikken, maar bij de linker- en rechterrij lijkt het me best lastig, omdat het lijkt dat ze nogal diep verzonken zijn en ingesloten worden door die 'rand'.
waarschijnlijk kun je er net als de 7650 gewoon uit je tel boek mee bellen zonder het klepje te openen

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-06 06:53
Gisteren een folder van Staffhorst / RAF in de bus gehad, staat een advertentie van de SL55 in. Dat ze een primeur hadden, stond alleen niet echt bij of hij idd al in de winkel ligt bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/siemenssl55/a15.jpg
die is mooier dan de rode versie iig :9~

maar goed, ben nu ook tevrêe met mijn nokia 6610... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stafhorst/raf is toch ook de digitale afdeling van de bijenkorf? Cool, ik heb nog zo'n bijkaart van hun, toch maar ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

RAF heeft idd een afdeling in de Bijenkorf, en daar verkoper ze ook phones, dus misschien dat ie daar al ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30386

hier kun je hem bestellen en is hij op voorraad. (rembours mogelijk) leveren door héél europa.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 21-05-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

Anoniem: 30386 schreef op 21 May 2003 @ 11:43:
hier kun je hem bestellen en is hij op voorraad. (rembours mogelijk) leveren door héél europa.
--------------------------------------------------------------------------------
WEBSALE Hinweis
--------------------------------------------------------------------------------

Bitte beachten Sie

Die maximale inaktive Besuchszeitdauer wurde überschritten. Bitte rufen Sie den Shop erneut auf

Timeout or session deletet. Please call the shop again.

Votre visite restait trop longtemps sans actions. Veuillez relancer la boutique!

en via www.websale.net kom ik er ook niet
nieuwe link aub :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm eventjes wat rond gebeld naar de algemene winkels, en ik krijg overal te horen dat hij volgende week goed leverbaar zou moeten zijn. Naar alle waarschijnlijkheid icm een t-mobile aktie. Maar daar wil men weinig over kwijt.
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens?? Afbeeldingslocatie: http://www.infosync.no/news/2003/02/26/gfx/siemens_xelibri_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 09-06 20:46

TdV

Anoniem: 28603 schreef op 21 mei 2003 @ 15:56:
Hmm eventjes wat rond gebeld naar de algemene winkels, en ik krijg overal te horen dat hij volgende week goed leverbaar zou moeten zijn. Naar alle waarschijnlijkheid icm een t-mobile aktie. Maar daar wil men weinig over kwijt.
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens?? [afbeelding]
Dat is de "fashion" lijn van siemens; ik weet niet of deze ook in produktie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Anoniem: 28603 schreef op 21 May 2003 @ 15:56:
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens?? [afbeelding]
Ja, Siemens is nu ook met de Xelibri-design-telefoonreeks gekomen; 4 verschillende modellen.
Ik vind ze zelf trouwens niet erg mooi... en qua techniek lopen ze een beetje achter volgens mij, bijvoorbeeld sowieso geen kleurenscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt ze wel al bestellen, dan krijg je hem binnen een week binnen, zegt de site tenminste.
Of ze achterlopen in techniek, tja hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Buiten het kleurenscherm hebben ze verder volgens mij alle normale technieken. Een kleurenscherm vereist een sterkere batterij e.d. om fatsoenlijk te functioneren. Dat hebben ze nu niet gedaan, dus blijft het toestel lichter?? (Het is maar een hypothese hoor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

hmmm t-mobile actie? I am all ears! Ik kan namelijk m'n abo verlengen vanaf juni...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AB2ND schreef op 21 May 2003 @ 15:44:
[...]

WEBSALE Hinweis

Bitte beachten Sie

Die maximale inaktive Besuchszeitdauer wurde überschritten. Bitte rufen Sie den Shop erneut auf

Timeout or session deletet. Please call the shop again.

Votre visite restait trop longtemps sans actions. Veuillez relancer la boutique!

en via www.websale.net kom ik er ook niet
nieuwe link aub :>
toon volledige bericht
sorry foutje: http://www.mobilejoker.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

@ mobilejoker.de kostie € 402,00 en de verzendkosten zijn € 20,00
voor € 422,00 :+ heb je m dus thuis liggen.
Ik denk haast wel dat je de taal gewoon op nederlans kan zetten.
is dit ook zeker?
edit:

ik doe geen vwo
en heb al helemaal geen wiskunde b2 ;)

[ Voor 19% gewijzigd door AB2ND op 21-05-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

402+20=424?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AB2ND schreef op 21 mei 2003 @ 17:41:
@ mobilejoker.de kostie € 402,00 en de verzendkosten zijn € 20,00
voor € 424,00 heb je m dus thuis liggen.
Ik denk haast wel dat je de taal gewoon op nederlans kan zetten.
is dit ook zeker?
op het moment dat je je chipkaartje er in doet gaat hij meestal automatisch op de juiste taal. Anders kun je dat in het menu veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm je kunt hem ook gewoon via hun site bestellen.
Verder lijkt het me logisch dat de taal automatisch op nederlands gezet wordt. Al prefereer ik engels. Maar iedere gek z'n gebrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus :) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007 schreef op 21 mei 2003 @ 18:54:
Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus :) ..
je kunt gewoon onder rembours (nachname) bestellen, je betaald dan in dit geval aan UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 12:41
Man wat een lelijk ding.

Een beetje verlies heb je altijd...

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste