Verwijderd
hé webwatcher kreeg jij meteen een mailtje terug van joker?Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 18:54:
Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus..
Maar jij hebt nu al een SE p800 , Nokia 3650, siemens SX1 en nu ook nog een SL-55 besteld. Wat moet je er allemaal mee?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 19:24 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 23:53 ]
Verwijderd
Dat is niet mijn bedoeling, maar hij had beloofd foto's te plaatsen van zijn nieuwe siemens SX1, en daar zijn diverse mensen hier héél benieuwd naar!Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 23:51:
Je bent webwatcher wel behoorlijk aan het stalken he!Ik verslijt ook telefoons aan de lopende band, alleen ik verkoop ze elke keer weer... Als ik het geld had zou ik ze ook allemaal houden hoor! Maargoed, laat die jongen lekker man!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 08:53 ]
Verwijderd
Het is goed, hou mij er maar weer verantwoordelijk voor als er iets mis gaat.Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 18:54:
Verwijderd
Verwijderd
Prima zaak. Vorige week een Nokia 6100 gekocht. Even mee gespeeld maar het frontje kraakte aan alle kanten...Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 17:43:
is telecom4u.nl een beetje betrouwbaar (m.a.w. iemand ervaring?), want ik zit er toch sterk aan te denken deze foon aan te schaffen, die samen met het doorlopen van mijn vodafone 180 abbo maar €67,- kost.
Verwijderd
Voor mij ook de reden, alleen heb ik een T68i gekocht, 65k kleurenscherm en digicam hoeven van mij niet zoGizmoke schreef op 22 May 2003 @ 18:07:
Het ontbreken van Bluetooth is de doorslag om toch voor de SE T610 te gaan.
Verwijderd
Ik had ook last van krakende toetsen enz. bij mijn 6100 en nu heb ik een nieuw frontje gekocht (zwart) en heb ik er absoluut GEEN last van! heerlijk telefoontje is het nu!Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 18:36:
[...]
Prima zaak. Vorige week een Nokia 6100 gekocht. Even mee gespeeld maar het frontje kraakte aan alle kanten...Toen heb ik ze gemaild of ik 'm mocht ruilen. Dat was geen probleem, ik kon 'm terug sturen en er is nu een Nokia 6310i onderweg. Daarnaast heb ik nog de bluetooth carkit besteld. Scheelt € 30 tot € 70 met andere winkels!
Maar die SL55 vind ik toch ook wel erg interessant!
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Mijn contract loopt namelijk af en nu wil ik straks deze kopen. Wat kan ik dan het beste doen??
Deze telefoon kopen en gewoon door laten lopen met dit contract of een heel nieuw contract??
Ik heb een Nokia 6510 en geen T68i dus ga nog even wachten tot de T610 er is. Echt jammer want vond de SL55 een zalig ding.Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 19:20:
[...]
Voor mij ook de reden, alleen heb ik een T68i gekocht, 65k kleurenscherm en digicam hoeven van mij niet zo
heb je nou _nog steeds_ due 6100Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 19:31:
[...]
Ik had ook last van krakende toetsen enz. bij mijn 6100 en nu heb ik een nieuw frontje gekocht (zwart) en heb ik er absoluut GEEN last van! heerlijk telefoontje is het nu!![]()
Maar die SL55 vind ik toch ook wel erg interessant!
Verwijderd
bedankt voor je reactieVerwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 18:36:
[...]
Prima zaak. Vorige week een Nokia 6100 gekocht. Even mee gespeeld maar het frontje kraakte aan alle kanten...Toen heb ik ze gemaild of ik 'm mocht ruilen. Dat was geen probleem, ik kon 'm terug sturen en er is nu een Nokia 6310i onderweg. Daarnaast heb ik nog de bluetooth carkit besteld. Scheelt € 30 tot € 70 met andere winkels!
alleen heb ik nu nog tot feb. '04 een contract met vodafone. als ik dan de sl55 wil kopen, heb ik dan 2 abbo's, of kan ik die andere stoppen. en hoe zit het met nummerbehoud?
Verwijderd
HEHE, ja dit is voorlopig even een blijverdje! heerlijk design, superklein en licht! en ultiem gebruiksgemak! heb intussen mijn P800 wel verkocht, maar wel weer een 3650 erbij genomen!
Nog even een vraagje over de SL55, er was eerst sprake van een mp3 speler en MMC slot bij de SL55... dat MMC slot zit er dus definitely niet op, maar die Mp3 speler wel dan? ook niet lijkt me toch?
Verwijderd
Graag gedaan!Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 00:17:
bedankt voor je reactie
alleen heb ik nu nog tot feb. '04 een contract met vodafone. als ik dan de sl55 wil kopen, heb ik dan 2 abbo's, of kan ik die andere stoppen. en hoe zit het met nummerbehoud?
Verwijderd
want telecom4u.nl biedt alleen vodafone abbo's aan...
Verwijderd
Tenzij je het eerst naar een Vodafone prepaid om laat zetten en dan weer naar een abonnement. Maar volgens mij (lijkt me ook logisch) moet daar wel een aantal maanden tussen zitten. Of naar een prepaid van een ander netwerk en dan weer een Vodafone abonnement afsluiten en nummberhoud toepassen... Het kan op zich wel, maar het is een ingewikkelde constructie.Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 10:23:
en met nummerbehoud bij vodafone blijven, kan dat ook?
want telecom4u.nl biedt alleen vodafone abbo's aan...
Dan is alleen verlengen mogelijk. Bij Vodafone kan dat 6 maanden van te voren.
Verwijderd
Mijn contract loopt namelijk af en nu wil ik straks deze kopen. Wat kan ik dan het beste doen??
Deze telefoon kopen en gewoon door laten lopen met dit contract of een heel nieuw contract?
Verwijderd
dan wacht ik nog ff tot augustus. zal er vast wel weer een leuke aanbieding zijn ergens...Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 10:41:
[...]
Tenzij je het eerst naar een Vodafone prepaid om laat zetten en dan weer naar een abonnement. Maar volgens mij (lijkt me ook logisch) moet daar wel een aantal maanden tussen zitten. Of naar een prepaid van een ander netwerk en dan weer een Vodafone abonnement afsluiten en nummberhoud toepassen... Het kan op zich wel, maar het is een ingewikkelde constructie.
Dan is alleen verlengen mogelijk. Bij Vodafone kan dat 6 maanden van te voren.
Verwijderd
kun je hier een leuke "how-to" van schrijven want t klinkt goed !Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 14:13:
Ik ga hem ook deze week halen, maar dan wel met een vet abbo. De eerste 3 maanden bij een jaar contract zijn dan voor 50% en na de vierde maand, mag je je abbo naar een willekeurig abbo laten wijzigen/verlagen.Behoud ik wel mijn nummer, ben ik binnen een maand van kpn af. En heb ik een lekker laag abbo met een leuk toestel!
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Verwijderd
Heyyy,,, wat voor abbo. ga je nemen dan??? en bij welke provider...???Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 14:13:
Ik ga hem ook deze week halen, maar dan wel met een vet abbo. De eerste 3 maanden bij een jaar contract zijn dan voor 50% en na de vierde maand, mag je je abbo naar een willekeurig abbo laten wijzigen/verlagen.Behoud ik wel mijn nummer, ben ik binnen een maand van kpn af. En heb ik een lekker laag abbo met een leuk toestel!
En hoeveel ga je betalen voor het toestel...

zie ik vaak op de foto voorbijkomen
maar overal staat dat alleen de zwarte en rode verkrijgbaar zijn
is deze echt niet in nl.?
Dit is een vodafone aktie bij thephonehouse en dixons; ga ik ook doen volgende week maar ik twijfel nog over het toestel.Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 14:13:
Verwijderd
Dat is de zwarte versieAB2ND schreef op 23 May 2003 @ 21:20:
Deze:
[afbeelding]
zie ik vaak op de foto voorbijkomen
maar overal staat dat alleen de zwarte en rode verkrijgbaar zijn
is deze echt niet in nl.?
Verwijderd
The SL55 comes in two colors. Ruby red and titan like black diamonds. Als je zwarte diamanten hebt gezien zul je zien dat er een diepe blauwe kleur in zit. Dit is overigens ook met verscheidene andere edelstenen. Tja je houdt vreemde kennis over van vreemde hobby's.Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 21:11:
[...]
Volgens mij is dat blauwOf ik ben kleurenblind, of de enigeers van Siemens zijn dat
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij wel, maar dan moet je abbo minstens 6 mnd oud zijn. En tevens dien je er rekening mee te houden dat je je abbo dan wel verlengt met 2 jaar.Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 17:46:
Kan ik mijn abbonement van KPN die ik bij de Primafoon heb afgesloten gewoon over laten lopen en het mobieltje bij de belcompany halen?
w00t morgen meteen kijkenJ0YR1D3R schreef op 26 May 2003 @ 17:38:
Belcompany heeft hem in het foldertje staan voor 489,- Dit is de losse toestelprijs
Verwijderd
Weet iemand een normale winkel die hem al heeft???
Verwijderd
Dus ik ga nog eventjes vrijdag kijken, maar of ze me dan nog hebben.
Over aanbiedingen, belcompagny heeft momenteel veel aanbiedingen van bijv. vodafone.
Verwijderd
Verwijderd
het begint een beetje standaard te worden. Ja tja, hij had binne moeten zijn, maar hij is nog niet binnen.
Verwijderd
ja, in de nieuwe belcompany folder: i.c.m. een 2-jarig vodafone 300 (€30,- p/mnd) issie gratis!Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 23:45:
Wil hem ook iemand ergens een goede aanbieding gezien?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

Welke kleur gaan jullie eigenlijk kopen? de rode of de zwarte?
Ik vind de rode denk ik het mooist!
Verwijderd
Ik ga voor de rode. Ik vind dat tja, een wat mooier kleurtje.
Verwijderd
Verwijderd
het is tenslotte de bedoeling dat je het toestel draagt als een sieraad. dan moeten ze er wel voor zorgen dat dit goed mogelijk is.
Ik denk, keycoard met geintegreerde handsfreeset.
Nouja, ik kijk vrijdag wel welk toestel er ligt, de siemens sl55 of de se t610. Want tot het einde van deze maand heeft Vodafone en t-mobile leuke aanbiedingen. hetgeen toch redelijk wat geld gaat schelen.
Is het overigens bij t-mobile ook mogelijk om na 4 maanden je abbo te "verkleinen"? Zoals het wel mogelijk is bij Vodafone.
http://www.mobile-review.com/review/siemens-sl55-en.shtml <-- review
geen keycoard dus.
En echt positief zijn ze ook niet.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 13:04 ]
Verwijderd
Deze persoon is er wel weer erg enthousiast over!
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=144374
Verwijderd
Verder vind ik die review op het forum niet echt behulpzaam.
Waar ik me zorgen over maak is dat ze duidelijk aangeven dat er speling komt tussen de twee schuivende onderdelen. daar op een gegeven moment zijn melo begint te draaien zonder dat hi jhem open doet. Verder de vermelding dat je de telefoon niet in je tas kunt dragen omdat de ringtones te zacht zijn,
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 13:36 ]
Verwijderd
daar lees ik bv niks over in die reviews, hoe de knoppen van de SL55 aanvoelen en of er een beetje fatsoenlijk mee te smsen valt!
Verwijderd
Digital keys are located very tightly to each other, they are average by size. In my opinion, to people with big hands the keyboard is inconvenient, though it is to women's and children's taste. In any case the top line of keys is inconvenient because the edge of the case is located too close to them. The digital keyboard has good, equal backlight of white color.Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 13:36:
daar lees ik bv niks over in die reviews, hoe de knoppen van de SL55 aanvoelen en of er een beetje fatsoenlijk mee te smsen valt!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

Verder is het display van de t610 ook vele male beter en heeft hij meer functies.. toch spreekt het design van de SL55 me meer aan.. en mocht ik de t610 nemen wil ik wel de rode versie!
Verwijderd
Tja, je raakt gewend aan kleine formaten.
Als de 6100 nou eens geen nokia was geweest, en bluetooth had gehad, leek het me een leuk toestel. Maar geef mij dan toch maar liever een sl55
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 14:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb er geen moment spijt van, is een zeer mooi en perfect toetel, zoveel extra's boven de T68i heeft die SL55 nou ook weer niet, zou ik eerder voor de SX1 gaan.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Weet iemand nog of je je t-mobile abbo ook na 4 manden kunt verminderen, zoals bij vodafone het geval is?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 20:04 ]
Verwijderd
jammer, maar thnx voor je replyVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 20:21:
Bij T-Mobile kan je helaas niet tussentijds omlaag...
Verwijderd
Haha.. eeuh ff vraag aan jou.. als je me morgen wat laat weten neem ik je een Siemens Sl55 mee als ie voor of onder de 400 gaat? dan stuur ik hem direct op of zo?Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 19:07:
haha, nee je p800 kun je nergens kwijt..... je krijgt dan van die flauwe opmerkingen, van ben je blij me te zien, of is dat je p800?
Weet iemand nog of je je t-mobile abbo ook na 4 manden kunt verminderen, zoals bij vodafone het geval is?
Verwijderd
Verwijderd
Is goed, ik zal morgen eens kijken in de shops, want ik koop hem het liefst met een abbo, scheeld toch uiteindelijk weer een beetje in het geld.Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 23:12:
[...]
Haha.. eeuh ff vraag aan jou.. als je me morgen wat laat weten neem ik je een Siemens Sl55 mee als ie voor of onder de 400 gaat? dan stuur ik hem direct op of zo?
Verwijderd
Ja bij The Phone House....Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 13:15:
is iemand hem reeds tegen gekomen in de winkels?? Ik ben nu pas wakker, en wil weten of het de moeite is om naar amsterdam te gaan. Ik blijf liever eventjes liggen in de zon.
http://www.phonehouse.nl/.../nlnl-downloads-Catalogue (3e catalogus)
Maar er staan niet echt duidelijke prijzen bij voor de abbonomenten...
......
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben vanmiddag naar de Primafoon gegaan en daar wisten ze te melden dat ie waarschijnlijk dinsdag binnen zou komen..
Hij komt volgende week binnen, ik heb er eentje gereserveerd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=20807
Verwijderd
Vodafone duitsland verkoopt ze gewoon, als warme broodjes. En aangezien vodafone duitsland niet veel verschillende is als Nederlands lijkt het me niet te kloppen...r0el schreef op 31 mei 2003 @ 12:56:
Is iemand hier ook bekend mee?
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=20807
maar ik vroeg naar de prijs die ze er voor gaan vragen...Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 08:08:
Je bij de Primafoon maar ik heb niet gezegd dat ze m daar al hebben... Hij komt dinsdag waarschijnlijk....
weet je die?
Verwijderd
heeft er iemand nog een reserve 6100 oid voor me liggen. Ik heb nu twee abbo's, en één telefoon. Leuke toestellen in dezelfde catagorie van de 6100 is ook welkom uiteraard. Of t68i?
Verwijderd
kortom... even wachten dus nog...
Verwijderd
Verwijderd
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
anyway, wel lekker goedkoop!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Verwijderd
Heb je hem al binnen webwatcher.... En hoe bevalt die.??????????????????Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 18:54:
Verwijderd
het heeft zo`n rond, poederdoos vormpje, nee niets voor mij
/me heeft de S55 besteld
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 12:26:
Iran? ik dacht dat daar alleen mobiele kamelen waren, nee ff serieus.. wist niet dat ze daar ook van die dingen hadden.. Voor mij mag je er een meenemen hoor! 2 zelfs
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)