daarom heb ik ook de SE t610 besteld?PeGys schreef op 21 May 2003 @ 19:19:
Man wat een lelijk ding.
Anoniem: 30386
hé webwatcher kreeg jij meteen een mailtje terug van joker?Anoniem: 65007 schreef op 21 May 2003 @ 18:54:
Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus..
Maar jij hebt nu al een SE p800 , Nokia 3650, siemens SX1 en nu ook nog een SL-55 besteld. Wat moet je er allemaal mee?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 21-05-2003 19:24 ]
Anoniem: 70316
Je bent webwatcher wel behoorlijk aan het stalken he!
Ik verslijt ook telefoons aan de lopende band, alleen ik verkoop ze elke keer weer... Als ik het geld had zou ik ze ook allemaal houden hoor! Maargoed, laat die jongen lekker man!
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 21-05-2003 23:53 ]
Dat is niet mijn bedoeling, maar hij had beloofd foto's te plaatsen van zijn nieuwe siemens SX1, en daar zijn diverse mensen hier héél benieuwd naar!Anoniem: 70316 schreef op 21 May 2003 @ 23:51:
Je bent webwatcher wel behoorlijk aan het stalken he!Ik verslijt ook telefoons aan de lopende band, alleen ik verkoop ze elke keer weer... Als ik het geld had zou ik ze ook allemaal houden hoor! Maargoed, laat die jongen lekker man!
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 22-05-2003 08:53 ]
Anoniem: 28603
Het is goed, hou mij er maar weer verantwoordelijk voor als er iets mis gaat.Anoniem: 65007 schreef op 21 May 2003 @ 18:54:
Anoniem: 83963
is telecom4u.nl een beetje betrouwbaar (m.a.w. iemand ervaring?), want ik zit er toch sterk aan te denken deze foon aan te schaffen, die samen met het doorlopen van mijn vodafone 180 abbo maar €67,- kost.
Het ontbreken van Bluetooth is de doorslag om toch voor de SE T610 te gaan.
Anoniem: 82206
Prima zaak. Vorige week een Nokia 6100 gekocht. Even mee gespeeld maar het frontje kraakte aan alle kanten...Anoniem: 83963 schreef op 22 May 2003 @ 17:43:
is telecom4u.nl een beetje betrouwbaar (m.a.w. iemand ervaring?), want ik zit er toch sterk aan te denken deze foon aan te schaffen, die samen met het doorlopen van mijn vodafone 180 abbo maar €67,- kost.
Anoniem: 50624
Voor mij ook de reden, alleen heb ik een T68i gekocht, 65k kleurenscherm en digicam hoeven van mij niet zoGizmoke schreef op 22 May 2003 @ 18:07:
Het ontbreken van Bluetooth is de doorslag om toch voor de SE T610 te gaan.
Ik had ook last van krakende toetsen enz. bij mijn 6100 en nu heb ik een nieuw frontje gekocht (zwart) en heb ik er absoluut GEEN last van! heerlijk telefoontje is het nu!Anoniem: 82206 schreef op 22 May 2003 @ 18:36:
[...]
Prima zaak. Vorige week een Nokia 6100 gekocht. Even mee gespeeld maar het frontje kraakte aan alle kanten...Toen heb ik ze gemaild of ik 'm mocht ruilen. Dat was geen probleem, ik kon 'm terug sturen en er is nu een Nokia 6310i onderweg. Daarnaast heb ik nog de bluetooth carkit besteld. Scheelt € 30 tot € 70 met andere winkels!
Maar die SL55 vind ik toch ook wel erg interessant!
bij GSMhuis.nl is ie €411, dus waarom in DE bestellen?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Anoniem: 44189
Kan ik als ik een KPN abbonement heb gewoon bij een andere winkel bestellen als waar ik mijn sl45 gekocht heb??
Mijn contract loopt namelijk af en nu wil ik straks deze kopen. Wat kan ik dan het beste doen??
Deze telefoon kopen en gewoon door laten lopen met dit contract of een heel nieuw contract??
Mijn contract loopt namelijk af en nu wil ik straks deze kopen. Wat kan ik dan het beste doen??
Deze telefoon kopen en gewoon door laten lopen met dit contract of een heel nieuw contract??
Ik heb een Nokia 6510 en geen T68i dus ga nog even wachten tot de T610 er is. Echt jammer want vond de SL55 een zalig ding.Anoniem: 50624 schreef op 22 May 2003 @ 19:20:
[...]
Voor mij ook de reden, alleen heb ik een T68i gekocht, 65k kleurenscherm en digicam hoeven van mij niet zo
heb je nou _nog steeds_ due 6100Anoniem: 70316 schreef op 22 May 2003 @ 19:31:
[...]
Ik had ook last van krakende toetsen enz. bij mijn 6100 en nu heb ik een nieuw frontje gekocht (zwart) en heb ik er absoluut GEEN last van! heerlijk telefoontje is het nu!![]()
Maar die SL55 vind ik toch ook wel erg interessant!

bedankt voor je reactieAnoniem: 82206 schreef op 22 mei 2003 @ 18:36:
[...]
Prima zaak. Vorige week een Nokia 6100 gekocht. Even mee gespeeld maar het frontje kraakte aan alle kanten...Toen heb ik ze gemaild of ik 'm mocht ruilen. Dat was geen probleem, ik kon 'm terug sturen en er is nu een Nokia 6310i onderweg. Daarnaast heb ik nog de bluetooth carkit besteld. Scheelt € 30 tot € 70 met andere winkels!
alleen heb ik nu nog tot feb. '04 een contract met vodafone. als ik dan de sl55 wil kopen, heb ik dan 2 abbo's, of kan ik die andere stoppen. en hoe zit het met nummerbehoud?
HEHE, ja dit is voorlopig even een blijverdje! heerlijk design, superklein en licht! en ultiem gebruiksgemak! heb intussen mijn P800 wel verkocht, maar wel weer een 3650 erbij genomen!
Nog even een vraagje over de SL55, er was eerst sprake van een mp3 speler en MMC slot bij de SL55... dat MMC slot zit er dus definitely niet op, maar die Mp3 speler wel dan? ook niet lijkt me toch?
Graag gedaan!Anoniem: 83963 schreef op 23 mei 2003 @ 00:17:
bedankt voor je reactie
alleen heb ik nu nog tot feb. '04 een contract met vodafone. als ik dan de sl55 wil kopen, heb ik dan 2 abbo's, of kan ik die andere stoppen. en hoe zit het met nummerbehoud?
en met nummerbehoud bij vodafone blijven, kan dat ook?
want telecom4u.nl biedt alleen vodafone abbo's aan...
Tenzij je het eerst naar een Vodafone prepaid om laat zetten en dan weer naar een abonnement. Maar volgens mij (lijkt me ook logisch) moet daar wel een aantal maanden tussen zitten. Of naar een prepaid van een ander netwerk en dan weer een Vodafone abonnement afsluiten en nummberhoud toepassen... Het kan op zich wel, maar het is een ingewikkelde constructie.Anoniem: 83963 schreef op 23 May 2003 @ 10:23:
en met nummerbehoud bij vodafone blijven, kan dat ook?
Dan is alleen verlengen mogelijk. Bij Vodafone kan dat 6 maanden van te voren.
Kan ik als ik een KPN abbonement heb gewoon bij een andere winkel bestellen als waar ik mijn sl45 gekocht heb??
Deze telefoon kopen en gewoon door laten lopen met dit contract of een heel nieuw contract?
Deze telefoon kopen en gewoon door laten lopen met dit contract of een heel nieuw contract?
dan wacht ik nog ff tot augustus. zal er vast wel weer een leuke aanbieding zijn ergens...Anoniem: 82206 schreef op 23 May 2003 @ 10:41:
[...]
Tenzij je het eerst naar een Vodafone prepaid om laat zetten en dan weer naar een abonnement. Maar volgens mij (lijkt me ook logisch) moet daar wel een aantal maanden tussen zitten. Of naar een prepaid van een ander netwerk en dan weer een Vodafone abonnement afsluiten en nummberhoud toepassen... Het kan op zich wel, maar het is een ingewikkelde constructie.
Dan is alleen verlengen mogelijk. Bij Vodafone kan dat 6 maanden van te voren.
Ik ga hem ook deze week halen, maar dan wel met een vet abbo. De eerste 3 maanden bij een jaar contract zijn dan voor 50% en na de vierde maand, mag je je abbo naar een willekeurig abbo laten wijzigen/verlagen.
Behoud ik wel mijn nummer, ben ik binnen een maand van kpn af. En heb ik een lekker laag abbo met een leuk toestel!
kun je hier een leuke "how-to" van schrijven want t klinkt goed !Anoniem: 28603 schreef op 23 May 2003 @ 14:13:
Ik ga hem ook deze week halen, maar dan wel met een vet abbo. De eerste 3 maanden bij een jaar contract zijn dan voor 50% en na de vierde maand, mag je je abbo naar een willekeurig abbo laten wijzigen/verlagen.Behoud ik wel mijn nummer, ben ik binnen een maand van kpn af. En heb ik een lekker laag abbo met een leuk toestel!
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Anoniem: 36691
Heyyy,,, wat voor abbo. ga je nemen dan??? en bij welke provider...???Anoniem: 28603 schreef op 23 mei 2003 @ 14:13:
Ik ga hem ook deze week halen, maar dan wel met een vet abbo. De eerste 3 maanden bij een jaar contract zijn dan voor 50% en na de vierde maand, mag je je abbo naar een willekeurig abbo laten wijzigen/verlagen.Behoud ik wel mijn nummer, ben ik binnen een maand van kpn af. En heb ik een lekker laag abbo met een leuk toestel!
En hoeveel ga je betalen voor het toestel...
Deze:

zie ik vaak op de foto voorbijkomen
maar overal staat dat alleen de zwarte en rode verkrijgbaar zijn
is deze echt niet in nl.?

Dit is een vodafone aktie bij thephonehouse en dixons; ga ik ook doen volgende week maar ik twijfel nog over het toestel.Anoniem: 28603 schreef op 23 mei 2003 @ 14:13:
Dat is de zwarte versieAB2ND schreef op 23 May 2003 @ 21:20:
Deze:
[afbeelding]
The SL55 comes in two colors. Ruby red and titan like black diamonds. Als je zwarte diamanten hebt gezien zul je zien dat er een diepe blauwe kleur in zit. Dit is overigens ook met verscheidene andere edelstenen. Tja je houdt vreemde kennis over van vreemde hobby's.Anoniem: 50624 schreef op 24 May 2003 @ 21:11:
[...]
Volgens mij is dat blauwOf ik ben kleurenblind, of de enigeers van Siemens zijn dat
nah die foto is wel degelijk een BLAUWE SL-55 de eerste prototypes waren deze kleur.. de SALE versies zijn er idd in 2 andere kleuren "Ruby red and titan"
we zitten onderhand in week 22, iemand al iets gezien van dit snoepje in een winkel?? En zoja, welke winkel, en dan geen webwinkel aub
ik kreeg net een folder van de belcompany door de deur, en daar stond ie in.. missch. moet je daar ff kijken/bellen
Kan ik mijn abbonement van KPN die ik bij de Primafoon heb afgesloten gewoon over laten lopen en het mobieltje bij de belcompany halen?
Volgens mij wel, maar dan moet je abbo minstens 6 mnd oud zijn. En tevens dien je er rekening mee te houden dat je je abbo dan wel verlengt met 2 jaar.Anoniem: 44189 schreef op 26 May 2003 @ 17:46:
Kan ik mijn abbonement van KPN die ik bij de Primafoon heb afgesloten gewoon over laten lopen en het mobieltje bij de belcompany halen?
w00t morgen meteen kijkenJ0YR1D3R schreef op 26 May 2003 @ 17:38:
Belcompany heeft hem in het foldertje staan voor 489,- Dit is de losse toestelprijs
reed gisteren langs de phone house. de foto hing wel op het bord maar de telefoon zelf nog niet. ze verwachten m snel..
Weet iemand een normale winkel die hem al heeft???
Weet iemand een normale winkel die hem al heeft???
Ik ben vandaag dus bij allerlei winkels geweest in Amsterdam maar niemand had hem in de winkel.
Dus ik ga nog eventjes vrijdag kijken, maar of ze me dan nog hebben.
Over aanbiedingen, belcompagny heeft momenteel veel aanbiedingen van bijv. vodafone.
Dus ik ga nog eventjes vrijdag kijken, maar of ze me dan nog hebben.
Over aanbiedingen, belcompagny heeft momenteel veel aanbiedingen van bijv. vodafone.
Anoniem: 65007
Ook ik ben in Maastricht gaan shoppen niets gevonden. Heb hem ook via internet gekocht maar nog niets gehoord
vandaag ook nergens.
het begint een beetje standaard te worden. Ja tja, hij had binne moeten zijn, maar hij is nog niet binnen.
het begint een beetje standaard te worden. Ja tja, hij had binne moeten zijn, maar hij is nog niet binnen.
ja, in de nieuwe belcompany folder: i.c.m. een 2-jarig vodafone 300 (€30,- p/mnd) issie gratis!Anoniem: 12587 schreef op 26 May 2003 @ 23:45:
Wil hem ook iemand ergens een goede aanbieding gezien?
Te koop in Aachen. Mediamarkt Herzogenrath is ie uitverkocht maar komt disndag weer binnen.
ja ik ben idd bang dat hij er niet veel eerder dan volgende week is! maar hier nog een paar fotootjes om het wachten nog een beetje dragelijk te maken! 

Welke kleur gaan jullie eigenlijk kopen? de rode of de zwarte?
Ik vind de rode denk ik het mooist!

Welke kleur gaan jullie eigenlijk kopen? de rode of de zwarte?
Ik vind de rode denk ik het mooist!
haha bedankt voor deze marteling
Ik ga voor de rode. Ik vind dat tja, een wat mooier kleurtje.
Ik ga voor de rode. Ik vind dat tja, een wat mooier kleurtje.
Ik ook
, .... ga vrijdag iig duitsland in.. heb ik nog de hele vrijdag om te klooien. Hoop dat je een keycoard krijgt... kan ik hem als ketting gebruiken lol.. helaas geen BT
Ik zou het schandelijk vinden als ze er geen mooie keycoard bij leveren.
het is tenslotte de bedoeling dat je het toestel draagt als een sieraad. dan moeten ze er wel voor zorgen dat dit goed mogelijk is.
Ik denk, keycoard met geintegreerde handsfreeset.
Nouja, ik kijk vrijdag wel welk toestel er ligt, de siemens sl55 of de se t610. Want tot het einde van deze maand heeft Vodafone en t-mobile leuke aanbiedingen. hetgeen toch redelijk wat geld gaat schelen.
Is het overigens bij t-mobile ook mogelijk om na 4 maanden je abbo te "verkleinen"? Zoals het wel mogelijk is bij Vodafone.
http://www.mobile-review.com/review/siemens-sl55-en.shtml <-- review
geen keycoard dus.
En echt positief zijn ze ook niet.
het is tenslotte de bedoeling dat je het toestel draagt als een sieraad. dan moeten ze er wel voor zorgen dat dit goed mogelijk is.
Ik denk, keycoard met geintegreerde handsfreeset.
Nouja, ik kijk vrijdag wel welk toestel er ligt, de siemens sl55 of de se t610. Want tot het einde van deze maand heeft Vodafone en t-mobile leuke aanbiedingen. hetgeen toch redelijk wat geld gaat schelen.
Is het overigens bij t-mobile ook mogelijk om na 4 maanden je abbo te "verkleinen"? Zoals het wel mogelijk is bij Vodafone.
http://www.mobile-review.com/review/siemens-sl55-en.shtml <-- review
geen keycoard dus.
En echt positief zijn ze ook niet.
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 29-05-2003 13:04 ]
ja ik heb ook net die review gelezen... denk je een keuze gemaakt te hebben.. blijf ik weer twijfelen! of zal ik maar gewoon de nokia 6800 nemen om van het gezeik af te zijn!
ik weet het allemaal niet meer!
Deze persoon is er wel weer erg enthousiast over!
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=144374
Deze persoon is er wel weer erg enthousiast over!
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=144374
Hmm ik vind de 6800 wat erg dik.
Verder vind ik die review op het forum niet echt behulpzaam.
Waar ik me zorgen over maak is dat ze duidelijk aangeven dat er speling komt tussen de twee schuivende onderdelen. daar op een gegeven moment zijn melo begint te draaien zonder dat hi jhem open doet. Verder de vermelding dat je de telefoon niet in je tas kunt dragen omdat de ringtones te zacht zijn,
tja, kan ik niet bepaald handig noemen.
Verder vind ik die review op het forum niet echt behulpzaam.
Waar ik me zorgen over maak is dat ze duidelijk aangeven dat er speling komt tussen de twee schuivende onderdelen. daar op een gegeven moment zijn melo begint te draaien zonder dat hi jhem open doet. Verder de vermelding dat je de telefoon niet in je tas kunt dragen omdat de ringtones te zacht zijn,
[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 29-05-2003 13:36 ]
ja dat is ook wel zo en hij heeft dichtgeklapt de grootte van een dichtgeschoven 7650, maar ik ben een diehard smser dus tja! 
daar lees ik bv niks over in die reviews, hoe de knoppen van de SL55 aanvoelen en of er een beetje fatsoenlijk mee te smsen valt!
daar lees ik bv niks over in die reviews, hoe de knoppen van de SL55 aanvoelen en of er een beetje fatsoenlijk mee te smsen valt!
Digital keys are located very tightly to each other, they are average by size. In my opinion, to people with big hands the keyboard is inconvenient, though it is to women's and children's taste. In any case the top line of keys is inconvenient because the edge of the case is located too close to them. The digital keyboard has good, equal backlight of white color.Anoniem: 70316 schreef op 29 mei 2003 @ 13:36:
hehe.. ik moet zeggen dat ik even door de review heengescand heb... dit stukje heb ik dus duidelijk gemist.. thnx for the quote... tja de toetsen van de telefoon zijn wel erg belangrijk voor mij, dus eerst maar eens in het echt checken dan...
Tja ik ga vrijdag ook eventjes kijken hoe hij aanvoelt. Mocht het niks zijn, dan koop ik wel een t610 van se. Dat is ook wel een aardig ding, enkel wel erg groot
nou nou, groot? vergeleken met de SL55 is hij wel wat groter, maar nog steeds kleiner dan de meeste mobieltjes hoor!

Verder is het display van de t610 ook vele male beter en heeft hij meer functies.. toch spreekt het design van de SL55 me meer aan.. en mocht ik de t610 nemen wil ik wel de rode versie!

Verder is het display van de t610 ook vele male beter en heeft hij meer functies.. toch spreekt het design van de SL55 me meer aan.. en mocht ik de t610 nemen wil ik wel de rode versie!
Ja de rode versie is idd erg mooi.
Tja, je raakt gewend aan kleine formaten.
uiteraard is mijn s300 ook best groot. Ik had hiervoor een c55. die was ook niet echt klein. Zo raak je toch in een neerwaardse spiraal van grote.
Niet dat ik telefoontjes gek ben (wel een klein beetje natuurlijk) maar ik sloop ze gewoon te snel. 
Als de 6100 nou eens geen nokia was geweest, en bluetooth had gehad, leek het me een leuk toestel. Maar geef mij dan toch maar liever een sl55
Tja, je raakt gewend aan kleine formaten.
Als de 6100 nou eens geen nokia was geweest, en bluetooth had gehad, leek het me een leuk toestel. Maar geef mij dan toch maar liever een sl55
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 29-05-2003 14:51 ]
ach ik ben wel een beetje een nokia fan, heb ook nooit problemen met hun toestellen en ik gebruik bluetooth ook nooit, dus die 6100 is in mijn ogen TOP!
Enige voordeel dat ik bluetooth vind hebben is dat deze kan communiceren met mijn mac. De algemene software van siemens/nokia/e.d. communiceert niet met een mac. Dus je bent automatisch gebonden aan bluetooth. welke wel werkt met mijn mac. Deze ervaring heb ik opgedaan met de t68i
Anoniem: 50624
Waarom doe je die T68i eig weg
Ik heb hem sinds kort, wou misschien die SL55 ook halen, maar vind €420 voor een telefoon een beetje overdreven 
Heb er geen moment spijt van, is een zeer mooi en perfect toetel, zoveel extra's boven de T68i heeft die SL55 nou ook weer niet, zou ik eerder voor de SX1 gaan.
Heb er geen moment spijt van, is een zeer mooi en perfect toetel, zoveel extra's boven de T68i heeft die SL55 nou ook weer niet, zou ik eerder voor de SX1 gaan.
euhm, het toestel maakte zichzelf overbodig? Nee, hij is gaan zwemmen, daar kon hij niet tegen.
Haha,.. ik heb het toestel op de cebit in mijn handen gehad en dat beviel me meer dan goed. Daarbij koop ik het toestel omdat het lekker klein is.. met mn p800 stappen is ook niet altijd supre...
haha, nee je p800 kun je nergens kwijt..... je krijgt dan van die flauwe opmerkingen, van ben je blij me te zien, of is dat je p800?
Weet iemand nog of je je t-mobile abbo ook na 4 manden kunt verminderen, zoals bij vodafone het geval is?
Weet iemand nog of je je t-mobile abbo ook na 4 manden kunt verminderen, zoals bij vodafone het geval is?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 29-05-2003 20:04 ]
jammer, maar thnx voor je replyAnoniem: 82206 schreef op 29 May 2003 @ 20:21:
Bij T-Mobile kan je helaas niet tussentijds omlaag...
Haha.. eeuh ff vraag aan jou.. als je me morgen wat laat weten neem ik je een Siemens Sl55 mee als ie voor of onder de 400 gaat? dan stuur ik hem direct op of zo?Anoniem: 28603 schreef op 29 mei 2003 @ 19:07:
haha, nee je p800 kun je nergens kwijt..... je krijgt dan van die flauwe opmerkingen, van ben je blij me te zien, of is dat je p800?
Ik vond de P800 altijd wel redelijk in mijn zak passen hoor... maar nam met uitgaan ook vaak een andere mee, heb een 6100 erbij genomen toen.. is een beetje zonde als je een toestel van 800 eurootjes in een lamme bui uit je handen laat donderen!
Is goed, ik zal morgen eens kijken in de shops, want ik koop hem het liefst met een abbo, scheeld toch uiteindelijk weer een beetje in het geld.Anoniem: 65007 schreef op 29 May 2003 @ 23:12:
[...]
Haha.. eeuh ff vraag aan jou.. als je me morgen wat laat weten neem ik je een Siemens Sl55 mee als ie voor of onder de 400 gaat? dan stuur ik hem direct op of zo?
is iemand hem reeds tegen gekomen in de winkels?? Ik ben nu pas wakker, en wil weten of het de moeite is om naar amsterdam te gaan. Ik blijf liever eventjes liggen in de zon.
Ja bij The Phone House....Anoniem: 28603 schreef op 30 mei 2003 @ 13:15:
is iemand hem reeds tegen gekomen in de winkels?? Ik ben nu pas wakker, en wil weten of het de moeite is om naar amsterdam te gaan. Ik blijf liever eventjes liggen in de zon.
http://www.phonehouse.nl/.../nlnl-downloads-Catalogue (3e catalogus)
Maar er staan niet echt duidelijke prijzen bij voor de abbonomenten...

......
Bij de phonehouse op de kalverstraat hebben ze enkel een leeg bakje staan waar hij in hoort te zitten. Zij hebben hem naar hun zeggen ook nog niet binnen. Volgens mij wordt het pas volgende week.
bij the phone house in utrecht was t bakje ook nog leeg
ja dat zei ik een paar dagen geleden dus al over de phone house....
Ik ben vanmiddag naar de Primafoon gegaan en daar wisten ze te melden dat ie waarschijnlijk dinsdag binnen zou komen..
Ik ben vanmiddag naar de Primafoon gegaan en daar wisten ze te melden dat ie waarschijnlijk dinsdag binnen zou komen..
weet je ook de prijs die primafoon voor de sl55 gaat vragen?
Bij debitel gaat het toestel 129 euro kosten bij een 2jarig abo met 90 belminuten (30 euro per maand ofzo)
Hij komt volgende week binnen, ik heb er eentje gereserveerd
Hij komt volgende week binnen, ik heb er eentje gereserveerd
bij primafoon? Deze zijn normaliter erg laat met hun toestellen.Heb je je niet vergist in de cl50? Die vergissing maken ze in de winkel nog wel eens vaker. Als het zo is, zit ik morgen bij de primafoon.
Je bij de Primafoon maar ik heb niet gezegd dat ze m daar al hebben... Hij komt dinsdag waarschijnlijk....
Gisteren in Aachen geweest.. daar hadden ze 1 op vooraad bij vodafone, 500Euro niet gekocht, want mijn vriendin en ik wilde er samen 1 is ook zo lullig als ik maar 1 kan kopen dan voor ij.. dus ff wachten
Is iemand hier ook bekend mee?
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=20807
Vodafone duitsland verkoopt ze gewoon, als warme broodjes. En aangezien vodafone duitsland niet veel verschillende is als Nederlands lijkt het me niet te kloppen...r0el schreef op 31 mei 2003 @ 12:56:
Is iemand hier ook bekend mee?
maar ik vroeg naar de prijs die ze er voor gaan vragen...Anoniem: 44189 schreef op 31 mei 2003 @ 08:08:
Je bij de Primafoon maar ik heb niet gezegd dat ze m daar al hebben... Hij komt dinsdag waarschijnlijk....
weet je die?
Hmm voor de mensen die contacten hbben in het zwarte cirquite. Naar het schijnt is er een lading gejat. 
heeft er iemand nog een reserve 6100 oid voor me liggen. Ik heb nu twee abbo's, en één telefoon. Leuke toestellen in dezelfde catagorie van de 6100 is ook welkom uiteraard. Of t68i?
heeft er iemand nog een reserve 6100 oid voor me liggen. Ik heb nu twee abbo's, en één telefoon. Leuke toestellen in dezelfde catagorie van de 6100 is ook welkom uiteraard. Of t68i?
Ben vandaag eens even bij de Belcompany gaan kijken.. ze hadden de T610 al wel, maar vond deze toch niet helemaal geweldig... De SL55 was er nog niet maar stond al wel op de prijslijst... (489,95 los) toen ik vroeg wanneer hij kwam zeiden ze dat ze het niet wisten totdat ik iemand sprak die wel verstand van telefoons had en die zei dat siemens hem nog niet op de orderlijst had gezet ofzo en dat het nog wel eventjes kon duren!
kortom... even wachten dus nog...
kortom... even wachten dus nog...

Anoniem: 78568
Ik ben nu in Iran. Ik heb ze 2 dagen geleden al in de telecom winkels zien liggen. Hier verkopen ze deze voor omgerekend 399 Euro. Leuk toestel!! Ik heb hem vooralsnog in de zilverkleurige uitvoering gezien.
Iran? ik dacht dat daar alleen mobiele kamelen waren, nee ff serieus.. wist niet dat ze daar ook van die dingen hadden.. Voor mij mag je er een meenemen hoor! 2 zelfs
voor mij ook wel een
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
waarom zouden ze in Iran die phonetjes niet hebben?
anyway, wel lekker goedkoop!
anyway, wel lekker goedkoop!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nah voor mij wordt het waarschijnlijk toch geen SL55 voorlopig.. mijn Sony Digicam is vandaag gejat!!
en ik heb al een telefoon maar nu geen digicam meer, dus dat wordt weer de eerst volgende aankoop...
Heb je hem al binnen webwatcher.... En hoe bevalt die.??????????????????Anoniem: 65007 schreef op 21 May 2003 @ 18:54:
Anoniem: 10074
Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje een wijven-phone.
het heeft zo`n rond, poederdoos vormpje, nee niets voor mij
* Anoniem: 10074 heeft de S55 besteld
het heeft zo`n rond, poederdoos vormpje, nee niets voor mij
* Anoniem: 10074 heeft de S55 besteld
Anoniem: 65007 schreef op 03 June 2003 @ 12:26:
Iran? ik dacht dat daar alleen mobiele kamelen waren, nee ff serieus.. wist niet dat ze daar ook van die dingen hadden.. Voor mij mag je er een meenemen hoor! 2 zelfs
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)