Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01 21:45

AB2ND

Vonkenboer

zometeen maar weer ff een mailtje naar gsmhuis sturen wanneer ie leverbaar is bij hen

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32035

Ik ben ook aan het wachten op telecom4u :(

Wat duurt wachten toch lang!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78568

Anoniem: 65007 schreef op 03 June 2003 @ 12:26:
Iran? ik dacht dat daar alleen mobiele kamelen waren, nee ff serieus.. wist niet dat ze daar ook van die dingen hadden.. Voor mij mag je er een meenemen hoor! 2 zelfs
Webwatcher als je het serieus meent dan moet je me mailen. Ik ben over 4 weken terug in NL. Het interessante aan Iran is dat ze hier alles hebben ze lopen hier in elk opzicht gelijk op met EUROPA. In sommige opzichten lopen ze voorop omdat je hier geen regels hebt als copyright en strenge handelsverdragen tussen landen. Mensen met een beetje geld hebben een erg mooi leven in Iran.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 78568 op 05-06-2003 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Laatst online: 02-07 19:21
Ik heb nu defenitief mijn keuze op de SL-55 laten vallen en niet de T610, ik heb een aparte digitale camera en die van T610 is toch maar brakke kwaliteit (te lage resolutie).
Ik wil gewoon een licht en klein toestel.
En dit is hem.

Ik heb ook een mail getsuurd naar siemens-belgië wanneer hij nu precies uitkomt.

[ Voor 16% gewijzigd door Gizmoke op 05-06-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Deze mail kreeg ik als antwoord op mijn mail of ie al beschikbaar was.

allereerst onze hartelijke dank voor de intresse die u in onze producten
toont.
De SL55 is al te verkrijgen in België.Het ligt aan de verdeler zelf of deze
er
een of meerdere wenst te bestellen.
Hierbij geven wij u een link http://www.siemens.be/en2/dealerloc.htm
door
waarop u een dealer bij u in de buurt kunt vinden

Dit was het dus, hij moet dus al beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

Wat raar, ik belde escom een verdeler in Tongeren en Hasselt, maar deze zei pas 3de kwartaal, nu... we zijn wel wat gewend in belgie wat dat betreft enfin... morgen of overmorgen liggen er 3 stuks voor mij klaar in de phonehouse te maastricht ook goed :)

In duitsland mocht ik ze niet kopen, daar werden ze alleen verkocht met abbo..zeikers.. verdamt nog maal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

Anoniem: 65007 schreef op 05 June 2003 @ 19:01:
Wat raar, ik belde escom een verdeler in Tongeren en Hasselt, maar deze zei pas 3de kwartaal, nu... we zijn wel wat gewend in belgie wat dat betreft enfin... morgen of overmorgen liggen er 3 stuks voor mij klaar in de phonehouse te maastricht ook goed :)

In duitsland mocht ik ze niet kopen, daar werden ze alleen verkocht met abbo..zeikers.. verdamt nog maal
Dus morgen of overmorgen zijn ze in Nederland verkrijgbaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Anoniem: 65007 schreef op 05 June 2003 @ 19:01:

Ja het is raar, bij siemens zeggen ze dat ze al verkrijgbaar zijn. Ik heb ook enkele mails naar winkels in Dendermonde gestuurd ivm met de SL-55 en de SE T610, eens kijken wat ze erop zeggen.
Heb wel gezegd dat ze in Nederland al volop verkrijgbaar zijn, anders plakken ze er toch maar een datum op.

Hoeveel betaal ej ervoor in Maastricht en bij welke winkel?
Ik woon ook niet echt ver van grens, kan dus altijd een kijkje gaan nemen in Hulst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phonehouse Maastricht, ik denk met korting 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
OW das veel, had em minder verwacht. Aangezien er nu niet legaveelfuncties opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:39

timovd

Voorsprong door techniek

Is de standaardbatterij (500mAh) hetzelfde formaat als de andere van de x55 series(700mAh)?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

Geachte,

Waarschijnlijk is de telefoon volgende week leverbaar. De kleur weten wij nog niet.

Met vriendelijke groet,

Maarten Walinga
GSMHUIS.nl
ik denk dat ik m toch maar vanmiddag in Duitsland bestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En webwatcher???.. Al iets meer gehoord of heb je hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30386

Anoniem: 44189 schreef op 06 juni 2003 @ 13:02:
En webwatcher???.. Al iets meer gehoord of heb je hem al?
Die heeft het te druk met al zijn nieuwe mobieltjes. >:) Hij heeft al een Siemens SX1, maar daar mag hij geen foto's van posten. Een beetje ongeloofwaardig is hij wel, vind ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 06-06-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30386 schreef op 06 June 2003 @ 13:12:
[...]

Die heeft het te druk met al zijn nieuwe mobieltjes. >:) Hij heeft al een Siemens SX1, maar daar mag hij geen foto's van posten. Een beetje ongeloofwaardig is hij wel, vind ik.
Haha, ik begrijp je ongeloof, maar heb een foto met de SX1 en een teletekst pagina van verleden week, gemaakt naast de tv met een digicam :) ik mag geen foto's posten omdat er nogal wat policys aan vast zitten. Ik ga ze waarschijnlijk ergens een paar anonoiem posten en op een tripod server hosten.

Ik heb er voor morgen 3x Siemens SL55 gereserveerd phonehouse maastricht krijgt een zeer nette vooraad binnen.

Wel enkel zilver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Anoniem: 65007 schreef op 06 June 2003 @ 17:35:
[...]

Haha, ik begrijp je ongeloof, maar heb een foto met de SX1 en een teletekst pagina van verleden week, gemaakt naast de tv met een digicam :) ik mag geen foto's posten omdat er nogal wat policys aan vast zitten. Ik ga ze waarschijnlijk ergens een paar anonoiem posten en op een tripod server hosten.

Ik heb er voor morgen 3x Siemens SL55 gereserveerd phonehouse maastricht krijgt een zeer nette vooraad binnen.

Wel enkel zilver :(
waarom 3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

huh :?

Er was toch alleen maar rood en zwart ?

Of zijn er meer kleuren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

ja hij is er ook alleen maar in zwart en rood
maar ik denk dat ie de titan (zwart) bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja enkel die, red is nog niet te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komen ze nu ook in andere winkels binnen of alleen in maastricht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Bij telecom.nu hebben ze hem ook al € 142 met een t-mobile 150 abo van 2 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thacow schreef op 07 June 2003 @ 09:18:
Bij telecom.nu hebben ze hem ook al € 142 met een t-mobile 150 abo van 2 jaar :)
Ik moet geen internet winkel hebben.... Ik wil m in een vaste winkel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

bij www.gsmshoponline.nl hebben ze naar zeggen beide kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem inmiddels ook, verwacht morgen rond de middag maar wat foto's in dit topic, fijn ding, mooi design geen problemen...

slaap wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij alle Phone Housen zijn ze binnen. Ze hebben alleen de rooie ( tenminste in zwolle )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32035 schreef op 08 June 2003 @ 09:58:
Bij alle Phone Housen zijn ze binnen. Ze hebben alleen de rooie ( tenminste in zwolle )
klopt, zilver nog niet, dacht eerst zilver. Maar wat een top toestel. Ik heb alleen mijn mms / gprs nog niet aan de gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

foto's? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32035 schreef op 08 June 2003 @ 09:58:
Naja dan wacht ik nog wel even, vind die rooie niet zo mooi. heb liever die titan..
Zou iemand die m al heeft zo vriendelijk willen zijn wat foto's te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, hier komen de SL55-s dan maar, en als jullie nu niet zeuren post ik ook nog fotos van de SX1 :) en ja ik heb hem.. zucht...

Afbeeldingslocatie: http://www.webwatcher.info/images/sl55-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.webwatcher.info/images/sl55-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.webwatcher.info/images/sl55-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.webwatcher.info/images/sl55-4.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 65007 op 08-06-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 07:54

MaDLiVe

.-Observer-.

Waarom geen bluetooth ;(

Was zo de perfecte keuze geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door MaDLiVe op 08-06-2003 13:29 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaDLiVe schreef op 08 June 2003 @ 13:28:
Waarom geen bluetooth ;(

Was zo de perfecte keuze geweest.
is idd zonde, maar goed ik heb ook nog een p800 en gebruik bluetooth eigenlijk alleen voor mn headset en voor dingentjes van hier naar daar te sturen.

Tot nu toe bevalt de sl55 me zeer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

indd jammer van de bluetooth als dat er nog bij zou zitten was het 100% geweest... maar ik ga m nog steeds kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:04

ko9

hoe bevallen jouw de toetsen? mij lijken ze nog steeds erg klein om makkelijk te gebruiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb het toestel gisteren op mijn werk even in mijn handen gehad. Daarvoor was ik niet zo onder de indruk van de foto's, maar in het echt vind ik het best een leuk toestel. Op de foto's van webwatcher lijkt het toestel wat betreft verlichting op de 8310.
Toch is er voor mij een belangrijk nadeel: niet kunnen verwisselen van covers. Omdat ik mijn telefoons en vooral de displays krasvrij wil houden, koop ik altijd direct een extra cover. Na een tijdje verkoop ik mijn telefoon toch weer om een andere te kopen en een krasvrij toestel scheelt wel in het bedrag dat je ervoor kunt vragen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007 schreef op 08 juni 2003 @ 13:26:
Zo, hier komen de SL55-s dan maar, en als jullie nu niet zeuren post ik ook nog fotos van de SX1 :) en ja ik heb hem.. zucht...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie foto,s je moet alleen je datum nog bijstellen, van je SL55 staat nog op 1-1-2003

Ik vind het persoonlijk meer een meidenmobieltje

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 08-06-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Anoniem: 30386 schreef op 08 June 2003 @ 15:02:
De rode vind ik ook niet zo super, deze kleur is wel vet

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/SL55-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Anoniem: 30386 schreef op 08 June 2003 @ 15:02:
[...]

Mooie foto,s je moet alleen je datum nog bijstellen, van je SL55 staat nog op 1-1-2003

Dit is ook de doelgroep die Siemens voor ogen heeft, lees de persrelease maar, stond ergens in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben ook een beetja gay hahah .. grapje.. is gewoon lekker klein enz, kan mn p800 niet altijd meenemen he!: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat nou een meiden phone? Wat maakt het in vredesnaam uit? Ik vond dat kleine dingetje van samsung toendertijd ook erg gaaf. Ik ben gewoon een post moderne man... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
En als ik goed kijk is het scherm niet echt korrelig. Had ergens gelezen dat dit wel het geval was. Omdat het hetzelfde aantal pixels was als de S55.
Of ligt het aan de kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603 schreef op 08 June 2003 @ 19:00:
Wat nou een meiden phone? Wat maakt het in vredesnaam uit? Ik vond dat kleine dingetje van samsung toendertijd ook erg gaaf. Ik ben gewoon een post moderne man... ;)
ik bedoel de rode versie, is echt een meidenphone. Die andere is wel leuk.

Kon je trouwens niet scherpstellen webwatcher (tweede en derde foto)? misschien nog ff een paar foto,s van je SL55 vanaf je buro genomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 08-06-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691

Anoniem: 65007 schreef op 08 juni 2003 @ 13:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kost duur zeker .... :) maar,,, hoeveel heb je betaald voor het toestel icm met je abo.? zo te zien bij Orange.

Niet zo duur hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb er 2 los gekocht 490 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Iets is duur of kost veel maar kost duur kan niet....
Stelletje taalverneukers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aah ik haat taal correcters, net zoals die kut office clip.. enfijn

2 voor mij en een voor haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bierkameel schreef op 08 June 2003 @ 22:54:
[...]

Iets is duur of kost veel maar kost duur kan niet....
Stelletje taalverneukers ;)
8) dat wist ik wel... vond 't wel leuk om te zeggen als grapje.... om aan te geven dat de sl55 duur zou zijn....

Kost duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom 2 voor jou en een voor haar??? =) Waarom 2 voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De Vodafone Citypoints door t hele land hebben ze nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zaterdag nog niet iig, maar maybe morgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67302

:*Ik heb de siemens SL55 nu al 2 dagen in mijn bezit.

Het is een supercoole phone.

Alleen de kleuren zijn wel wat minder. Plaatjes komen niet zo mooi uit als verwacht, maar het design maakt dat zeker goed. En trouwens de andere functies ook.

Maar ik zal jullie even uit de droom helpen: hij heeft GEEN mp3 speler!!!

Originele foto's volgen.

ik ga weer ff met mijn sl55 spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwam erachter dat ik niet alle pagina's had gelezen.
Jullie waren er al achter dat hij geen BT en mp3 speler heeft!

excuse me!

het is echt de mooiste gsm die ik ooit heb gezien.

Het is geen meide telefoon hoor, maar denk dat de ruby kleur voor vrouwen is bedoeld en die zwarte voor mannen.

Maar hij zal niet echt handig zijn als je hele grote handen en vingers hebt.

Ik waarschuw jullie: ALS JE HEM ZIET EN VAST HOUD, DAN WIL JE HEM ZEKER WETEN HEBBEN!!

Overigens alleen black en ruby komen hier in Ned uit volgens mij

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar heb je m gehaald dolfyn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Anoniem: 67302 schreef op 09 June 2003 @ 17:59:
Overigens alleen black en ruby komen hier in Ned uit volgens mij
Er bestaan verder ook geen andere retail kleuren, ook niet in andere landen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GSM-Plaza heeft 'm ook... http://www.gsmplaza.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat er andere kleuren waren, omdat je die steeds op foto's ziet.

Ik heb de telefoon van mijn vriend.
Weet alleen dat die vrij prijzig is.

Wachten icm een abonnement heeft voor mij toch geen zin, omdat ik in een rare bui mijn hi profile heb verhoogd naar 40 euro en verlengd voor 2 jaar!!! Zodat ik de 3650 erbij kreeg,..maar die vind ik te log en het geluid van de mp3 speler is echt niet om aan te horen, dus was het weeeeeer tijd voor een nieuwe.

Ik had de sl55 een keer in een tijdschrift gezien ergens bij een bedrijf en was er meteen verliefd op. Ik had een nieuwe telefoon nodig en vond er dus echt geen 1 mooi op dit moment. Geen telefoon had ook nog eens de goede combinatie voor mij. Bijv: de v200 echt onwijs mooi, maar slechte revieuws en slechte accu en geen email etc. Dus kreeg ik deze als cadeautje en wil wel graag mijn ervaringen laten weten.

dus mocht iemand vragen hebben over de telefoon, vraag maar.

Ik hoop dat meerdere mensen hem snel hebben en dan kan ik er andere verhalen en meningen en ervaringen over lezen.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu zie ik dus weer een blauwe foto bij gsm plaza, maar die kleur wordt niet eens uitgebracht, naja, ik heb btw de ruby kleur.

ben alleen druk bezig met de internetinstellingen goed te krijgen, lukt nog niet zo goed. Kan wel al emailen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67302 schreef op 09 juni 2003 @ 20:04:
Ik dacht dat er andere kleuren waren, omdat je die steeds op foto's ziet.

Ik heb de telefoon van mijn vriend.
Weet alleen dat die vrij prijzig is.

Wachten icm een abonnement heeft voor mij toch geen zin, omdat ik in een rare bui mijn hi profile heb verhoogd naar 40 euro en verlengd voor 2 jaar!!! Zodat ik de 3650 erbij kreeg,..maar die vind ik te log en het geluid van de mp3 speler is echt niet om aan te horen, dus was het weeeeeer tijd voor een nieuwe.

Ik had de sl55 een keer in een tijdschrift gezien ergens bij een bedrijf en was er meteen verliefd op. Ik had een nieuwe telefoon nodig en vond er dus echt geen 1 mooi op dit moment. Geen telefoon had ook nog eens de goede combinatie voor mij. Bijv: de v200 echt onwijs mooi, maar slechte revieuws en slechte accu en geen email etc. Dus kreeg ik deze als cadeautje en wil wel graag mijn ervaringen laten weten.

dus mocht iemand vragen hebben over de telefoon, vraag maar.

Ik hoop dat meerdere mensen hem snel hebben en dan kan ik er andere verhalen en meningen en ervaringen over lezen.

1
zat jij ook te twijfelen tussen een se t610 en een siemens sl55?
Ik zit namelijk te twijfelen en woensdag ga ik een mobiel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

se t610 was idd 1 van de telefoons die ik wel mooi vind.
De voordelen van die gsm zijn dat er een camera in zit, altijd leuk, maar raak ik snel op uitgekeken. Ook zijn de kleuren mooier. Maar de SL55 is echt een gadget, ik MOEST die gewoon hebben. En hoe meer er op een telefoon zit, hoe meer er kapot kan gaan. Daarom is het wel handig dat er een klik on camera bij hoort.
Volgens mij is dat dezelfde als die bij de s55 hoort.

Het leuke aan de sl55 is ook dat er heel veel sounds inzitten. Je kan ook instellen dat er een "slide" geluidje komt als je de telefoon open en/of dicht doet.

Ga je voor kleuren dusplay, dan heb je meer aan de t610 en als je er een camera standaard in wilt hebben ook, anderes kan ik je zeker de sl55 aanraden. Ik denk dat het toch een vrij exclusief telefoontje blijft.
Het is een heel mooi design. Wat ik altijd minder vind aan die siemens gsm's is namelijk dat ze zo'n groot gat aan de achterkant hebben zitten(antenne?), maar deze heeft dat niet en zelfs de achterkant is mooi ontworpen.

mocht je de sl55 nemen, dan hoor ik graag jouw ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.siemens.com/in...dpo1033035fcls2mn1033035u

voor wie dit nog niet heeft gezien en er over nadenkt om de sl55 te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67302 schreef op 09 juni 2003 @ 20:23:
se t610 was idd 1 van de telefoons die ik wel mooi vind.
De voordelen van die gsm zijn dat er een camera in zit, altijd leuk, maar raak ik snel op uitgekeken. Ook zijn de kleuren mooier. Maar de SL55 is echt een gadget, ik MOEST die gewoon hebben. En hoe meer er op een telefoon zit, hoe meer er kapot kan gaan. Daarom is het wel handig dat er een klik on camera bij hoort.
Volgens mij is dat dezelfde als die bij de s55 hoort.

Het leuke aan de sl55 is ook dat er heel veel sounds inzitten. Je kan ook instellen dat er een "slide" geluidje komt als je de telefoon open en/of dicht doet.

Ga je voor kleuren dusplay, dan heb je meer aan de t610 en als je er een camera standaard in wilt hebben ook, anderes kan ik je zeker de sl55 aanraden. Ik denk dat het toch een vrij exclusief telefoontje blijft.
Het is een heel mooi design. Wat ik altijd minder vind aan die siemens gsm's is namelijk dat ze zo'n groot gat aan de achterkant hebben zitten(antenne?), maar deze heeft dat niet en zelfs de achterkant is mooi ontworpen.

mocht je de sl55 nemen, dan hoor ik graag jouw ervaringen.

Ik ga voor de siemens! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 09-06-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Webwatcher en de anderen die de telefoon binnen hebben...

Kunnen jullie ons wat vertellen over de telefoon? niet zoiets als heel mooi, leuk design en ziet leuk eruit...! maar dan bedoel meer over de functie's van de telefoon, loopt ie vast? zijn de kleuren mooi en goed op het scherm? houdt de batterij het vol?

wat voor functie's heb je allemaal in je menu?

kan je sync. met oulook?

euhmm,,, de telefoon is wel klein, maar is ie dik?

als iemand je belt,,, kan je dan direkt openemn zonder dat schuif ???

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, hij is nog steeds niet te koop!!! Iemand anders al een idee wanneer hij binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe bedoel je hij is nog niet te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik belde net belcompany op en die zeiden dat hij er nog steeds niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op 10 June 2003 @ 12:18:
Ik belde net belcompany op en die zeiden dat hij er nog steeds niet is
tja,,, als ik BCC en The PhoneHouse moet geloven hier in Amsterdam,,, dan zal ie ook nooit uitkomen in Nederland...

hij is bijna overal te koop op internet o.a. www.gsmplaza.nl en ga zo door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

ik heb net even 2call en rinkel gebeld en die hebben beide alleen de ruby versie
tis nog niet bekend wanneer de titan komt.

/me AB2ND gaat 'm vanaaf bestellen --> vrijdag in huis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag bij paar internet winkels dat die 150 euro kost met een 2 jarig 20 euro abbonoment, is dat ook bij t for telecom, belcompany enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15424

Ben net bij The PhoneHouse (veenendaal) geweest, daar hebben ze 'm al en kost ie iets van 230 euro met een 2-jarig orange free abbo.

Hij ziet er trouwens erg sweet uit moet ik zeggen! :9
Ik zelf twijfel nog tussen deze en de SE T610...maar ik denk dat deze het
gaat worden >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 15424 op 10-06-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15424 schreef op 10 June 2003 @ 18:11:
Ben net bij The PhoneHouse (veenendaal) geweest, daar hebben ze 'm al en kost ie iets van 230 euro met een 2-jarig orange free abbo.

hadden ze m ook in de titan kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15424 schreef op 10 June 2003 @ 18:11:

:| , was het een orange free 20 abbonoment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt gewoon opnemen, zonder hem open te schuiven. En je kunt ook zo bellen uit het telefoonboek kan ik bevestigen :)

hij is net zo dik als de v66i van mijn pa, maar verder wel kleiner :)

Ben hem net aan het opladen, dus van de duur weet ik nog nix af. Dat laat ik dan wel even weten. Ik vind de kleuren ook echt mooi, het is niet zo dat ik het mis dat ie geen 65k scherm heeft.

Net als de functies zal ik later op terug moeten komen. ( eerst ff spelen )

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de accu van mijn sl55 gaat 4 dagen mee met:
- redelijk veel bellen
-veel geluidjes beluisteren
-email testen
-en van alles en nog wat instellen.

De kleur had ik wel beter verwacht, zeker bij een foto die ik van mijn laptop via infarood heb verstuurd, maar ik stoor me daar niet echt aan. Het is toch een klein schermpje en dan is het niet storend. De mappen lijken meer op 256 kleuren, maar door eht menu bladeren etc. lijkt wel weer op 4096 kleuren.

Internetinstellingen heb ik nog niet aan de praat, nog niet echt tijd voor gehad, maar de emailinst. wel.

Je kan met alles gewoon in het menu zonder hem open te schuiven. Maar met bellen is open schuiven ook best handig, want hij is echt klein. In tegenstelling tot de 7650.

Je kan de kleuren: ruby, titan en groen instellen in het menu.

Er staan echt veel logo;s, mms en ems voorbeelden van plaatjes in.

Games komen niet echt snel te voor schijn, maar voor de rest werkt alles snel.

Het toetsenbord is makkelijk te bedienen ondanks dat het klein is.

Mocht me nog meer te binnen schieten of zijn er meer vragen, dan beantwoord ik die graag.

ik ben er iig nog steeds blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 10 June 2003 @ 18:37:
[...]

:| , was het een orange free 20 abbonoment?
Jah... en bij een 2-jarig free 30 iets van 150 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15424 schreef op 10 juni 2003 @ 19:07:
[...]

Jah... en bij een 2-jarig free 30 iets van 150 euro
pfff, dan ga ik via internet bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67302 schreef op 10 juni 2003 @ 19:03:
de accu van mijn sl55 gaat 4 dagen mee met:
- redelijk veel bellen
-veel geluidjes beluisteren
-email testen
-en van alles en nog wat instellen.

De kleur had ik wel beter verwacht, zeker bij een foto die ik van mijn laptop via infarood heb verstuurd, maar ik stoor me daar niet echt aan. Het is toch een klein schermpje en dan is het niet storend. De mappen lijken meer op 256 kleuren, maar door eht menu bladeren etc. lijkt wel weer op 4096 kleuren.

Internetinstellingen heb ik nog niet aan de praat, nog niet echt tijd voor gehad, maar de emailinst. wel.

Je kan met alles gewoon in het menu zonder hem open te schuiven. Maar met bellen is open schuiven ook best handig, want hij is echt klein. In tegenstelling tot de 7650.

Je kan de kleuren: ruby, titan en groen instellen in het menu.

Er staan echt veel logo;s, mms en ems voorbeelden van plaatjes in.

Games komen niet echt snel te voor schijn, maar voor de rest werkt alles snel.

Het toetsenbord is makkelijk te bedienen ondanks dat het klein is.

Mocht me nog meer te binnen schieten of zijn er meer vragen, dan beantwoord ik die graag.

ik ben er iig nog steeds blij mee :)
Hoe snel doet hij erover wanneer je een smsje wil lezen?? of wil openen??
dat was mijn probleem bij de sl45, te lange laadtijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 10 June 2003 @ 19:09:
[...]

pfff, dan ga ik via internet bestellen
me too! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

via waar ga jij? ik ga via 2calls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Anoniem: 80648 schreef op 10 juni 2003 @ 20:10:
[...]

via waar ga jij? ik ga via 2calls
Heb nog even wat verder voor je gekeken ;)

Op www.rinkel.nl is hij i.c.m. Orange € 20 maar € 118: http://www.rinkel.nl/abonnementen.asp?DetailsBasicId=5505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ludo schreef op 10 June 2003 @ 20:27:
[...]

Op www.rinkel.nl is hij i.c.m. Orange € 20 maar € 118: http://www.rinkel.nl/abonnementen.asp?DetailsBasicId=5505
Woow, thx zeg. Is die winkel betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op 10 June 2003 @ 19:37:
[...]

Juist,,, dat probleem komt me heeeeeeeeel bekend voor :'( :'( :'(

Ik wil 't ook graag weten...

kregen jullie de camera gratis erbij, of moet je die los bestellen???

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 36691 op 10-06-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
Anoniem: 80648 schreef op 10 juni 2003 @ 20:28:
[...]

Woow, thx zeg. Is die winkel betrouwbaar?
You're welcome. Het valt me op dat je bij gsm's i.c.m. een abonnement vaak heel grote prijsverschillen tegenkomt. Vaak is het het zoeken wel waard.

En over deze shop: een goede vriend van me heeft daar zijn Nokia 6610 gekocht. Hij had goede ervaringen met deze winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij opend de smsjes bijna gelijk dat is nog geen kwestie van een seconde, eerder een kwart seconde :)

Trouwens vuile jattebak ik heet ook ludo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691 schreef op 10 June 2003 @ 21:37:
[...]

Volgens mij krijg je de camera niet, maar hoeveel kost die? Ik wil die camera ook kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:04

ko9

hier hier istie €85,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
Anoniem: 32035 schreef op 10 June 2003 @ 22:05:
Trouwens vuile jattebak ik heet ook ludo :P
offtopic:
Haha, dat zie je niet vaak. Jij was misschien eerder met die naam geboren, maar ik eerder op GoT dus ik ben de beste nerd >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff, dat is duur. Is die in Duitsland goedkoper? Want dan haal ik hem van daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

ludo schreef op 10 juni 2003 @ 20:27:
[...]

zeg je er voortaan wel ff bij dat het om een 2 jarig contract gaat k had al bijna valse hoop :>
Anoniem: 36691 schreef op 10 juni 2003 @ 21:37:
[...]

nee die camera zit er niet bij

ik heb de sl55 trouwens net bij 2call besteld voor 64 euro met een 1 jarig orange 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke kleur heb je besteld?
Ik wil namelijk alleen die titan kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op 10 juni 2003 @ 19:37:
[...]

smsje is snel te lezen en het openen ook.

Alleen het opstarten en afsluiten van de hele telefoon gaat niet zo snel, maar is ook geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-07 11:23

Nitai

Live the life you love.

aarggghh....ik weet maar niet welke ik moet kiezen...snik... de T610 of de SL55!

ik ga beide topics nog maar es bekijken....*zucht*

[ Voor 26% gewijzigd door Nitai op 11-06-2003 13:56 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitai schreef op 11 June 2003 @ 13:56:
aarggghh....ik weet maar niet welke ik moet kiezen...snik... de T610 of de SL55!

ik ga beide topics nog maar es bekijken....*zucht*
het is toch puur afhankelijk van wat je ermee wilt doen? Als je weet wat je doel is met het toestel, dan kun je daarna de afweging maken welk toestel je wilt hebben. Bij de t610 krijg je natuurlijk veel meer toestel voor je geld, maar de SL55 is veel meer design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-07 11:23

Nitai

Live the life you love.

Ganymedus :) ik weet et...daarom is et zo moeilijk :) ga ik voor de design, portabiliteit, wow effect....dan wordt et de SL55. Ga ik daarentegen voor functionaliteit, games, camera etc. dan wordt het de T610. Daarom weet ik niet welke ik wil

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YEEEEYYY, ik heb ook een sl55.

Hij is echt mooi, ligt erg lekker in je hand!

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 11-06-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar heb je m gehaald rightone?
Ruby kleur of Titan?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 44189 op 11-06-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op 11 juni 2003 @ 15:54:
Waar heb je m gehaald rightone?
Ruby kleur of Titan?
Ruby, bij orange shop. Ik kon ook via internet maar ik weet niet, ik wou hem echt vandaag halen dus heb ik hem gekocht.
Ik ga proberen om foto's te nemen, als ik van iemand zijn digicam mag.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 11-06-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom is alleen de ruby er nog maar en niet de titan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:34

blaaat945

..?

Heb net een mailtje terug gekregen van 2call en zij leveren hem in 'Gold' :?
Ik heb al wat rond gezocht maar kan nergens een fototje vinden van de gold serie

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blaaat schreef op 11 juni 2003 @ 17:09:
Heb net een mailtje terug gekregen van 2call en zij leveren hem in 'Gold' :?
Ik heb al wat rond gezocht maar kan nergens een fototje vinden van de gold serie
gold? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bestaat niet... wat ik ook raar vind is dat ze m bij de phone house al hebben maar dan alleen in RUBY kleur... IK WIL de titan kleur hebben.. iemand daar een visie op?
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste