je raakt niet meer, en anyway, als je genoeg damage doet, heb je voor alles behalve BvB geen -25 targets defense nodig ...
ww is zekers handig in duels, beste skill ervoor, ik had ook zon cruel collosus blade of quickness met wat 40/15ias jewels en dat was geweldig voor pvp,
een GF voor pvp zou ik niet doen want die zijn best traag, ookal zijn de extra bonussen zo lekker, probeer ergens een cruell te krijgen, want dat is gewoon het beste
ooh jaa, en GF is trouwens niet echt een beginners zwaard, hij is misschien voor pvp niet zo geschikt maar om het normale spel mee te spelen is ie geweldig hoor
een GF voor pvp zou ik niet doen want die zijn best traag, ookal zijn de extra bonussen zo lekker, probeer ergens een cruell te krijgen, want dat is gewoon het beste
ooh jaa, en GF is trouwens niet echt een beginners zwaard, hij is misschien voor pvp niet zo geschikt maar om het normale spel mee te spelen is ie geweldig hoor
[ Voor 21% gewijzigd door T7D_Sneezy op 20-04-2003 11:17 ]
als je nog geen vette cruel kan betalen is het best te doen met 'n hoog % GF met ed/ias voor 1e bp...
Verwijderd
met ed/ias haal je eerste bp niet eens... aangezien je daar 20 ias nodig voor hebt. En ik heb nog nooit een ed/ias jewel gezien met 20 ias. En een CCBoQ, die 291% is (de gedupete)... die is egt lang niet zo duur meer dan een hoog % GF. En die is dan egt wel beter dan je "vette" cruel, ook al is ie dupe. Want die 40/15 ias jewels zijn ook allemaal dupes.
Oh ja... en wat ik ook nog wilde zeggen... Je kunt wel 10000000 damage doen... maar als je nooit raakt, dan kom je nog nergens. Dus dan kun je beter een zwaard met minder dam nemen die tenminste nog raakt.
Oh ja... en wat ik ook nog wilde zeggen... Je kunt wel 10000000 damage doen... maar als je nooit raakt, dan kom je nog nergens. Dus dan kun je beter een zwaard met minder dam nemen die tenminste nog raakt.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 12:59 ]
Waar ben je dan met je Eth? je zei dat je dan meer raakte, dat is natuurlijk bull. Dupes lig ik niet wakker van btw..
Verwijderd
Eth is bugged enzo, dus raak je altijd in pvp, en je ligt niet wakker van dupes, maar je gebruikt wel 40/15 ias.... Je spreekt jezelf daarzo tegen.De_Bastaard schreef op 20 April 2003 @ 13:08:
Waar ben je dan met je Eth? je zei dat je dan meer raakte, dat is natuurlijk bull. Dupes lig ik niet wakker van btw..
hoezo spreek ik me daar tegen? als ik niet wakker lig van dupes, kan ik toch 40/15ias gebruiken .... niet wakker ervan liggen = er geen zak om geven....
Verwijderd
Ow nou waarom gebruik je dan niet gewoon een CCBoQ, die zijn 10x beter dan die gewone "vette" cruel die jij gebruikt :f
met eth raak je ook niet _ALTIJD_ tenminste, ik iig niet
omdat ik als tweaker helemaal geen CCBoQ hoef ... sorry hoor, maar doe effe wat research over welk char wat voor wapen 'nodig' heeft ...
offtopic:
uitgeflamed????
uitgeflamed????
M'n lv 81 hardcore Amazone is net overleden
Ging even leuk rocketkoen helpen in een 8player NM game om mephisto te killen. Zitten er in lvl 3 een paar xploderende uniq doll's gevallen.....
in 1x 1000hp weg
offtopic:
ik zal je nog een keertje boosten rocketkoen
ik zal je nog een keertje boosten rocketkoen
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
hehe, ik stond er naast...
je had btw meer als 1000hp, ik had net een lvl9 BOW gedaan, als je ll had gok ik meer op 1.8k leven
je had btw meer als 1000hp, ik had net een lvl9 BOW gedaan, als je ll had gok ik meer op 1.8k leven
hm tja.. tis niet dat ik het niet kan betalen ook al ben ik pas weer 2 weekjes bezig nadat ik alles kwijt was... ik huppel nu nog rond met een 197% lightsabre (zelf gevonde) en daar raak ik alles mee.. die heeft nl ook ignore target defense (wat jah in een wapen doet dus (voor hen die het nie weten))
ALS ik nog ga duelen ermee regel ik wel een fury, voor cow games etc is gf-jah gewoon erg fijn...
ik zag net nog een barb met gf-jah + fury bb dual wield
ALS ik nog ga duelen ermee regel ik wel een fury, voor cow games etc is gf-jah gewoon erg fijn...

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
17% life leech, tal's mask & stringRocketKoen schreef op 20 April 2003 @ 19:06:
hehe, ik stond er naast...
en m'n mooie 7% manald heal
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Waarom niet? de stats zijn leukTermy schreef op 20 April 2003 @ 19:50:
hm tja.. tis niet dat ik het niet kan betalen ook al ben ik pas weer 2 weekjes bezig nadat ik alles kwijt was... ik huppel nu nog rond met een 197% lightsabre (zelf gevonde) en daar raak ik alles mee.. die heeft nl ook ignore target defense (wat jah in een wapen doet dus (voor hen die het nie weten))
je bedoelt die gf-jah en fury bb? tja, das best leuk ja.. beetje irri dat jah vervelend is om te krijge.. ze willen allemaal meteen een gf of wf... bah
edit:
btw, ik zie dat op de 1e pagina nog steeds Prometheus_NL als acc naam staat bij m'n nickje.. dat is dus niet meer zo. m'n acc naam is nu Redox_NL (en Redox_mule),
btw, ik zie dat op de 1e pagina nog steeds Prometheus_NL als acc naam staat bij m'n nickje.. dat is dus niet meer zo. m'n acc naam is nu Redox_NL (en Redox_mule),
[ Voor 38% gewijzigd door Termy op 21-04-2003 20:30 ]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
Waar slaat dit dan weer op.... Je kunt in een CCBoQ altijd nog 40/15 max doen... ook als is het 3 keer, en dan doet ie nog 45 meer max dam... Heb ik in die post gezegd dat er een eth in MOEST? Nee, dat verzin jij er dus ff bij. Dus plz denk ff nog een keer na voordat je iets zegtDe_Bastaard schreef op 20 april 2003 @ 17:06:
omdat ik als tweaker helemaal geen CCBoQ hoef ... sorry hoor, maar doe effe wat research over welk char wat voor wapen 'nodig' heeft ...
Jij ook hoor, ieder het zijne, zullen we het daar op houden? en plz probeer me niet de les te lezen k tnx
Verwijderd
Fury balrog blade is ook nogsteeds PRIMA geschikt voor PvP. Je maakt er rustig all die Doombringer en GF gebruikers mee in.
Zodra ze met Ith etc aan komen verlies je, maar ach, das toch geen eerlijk spel meer dan.
Zodra ze met Ith etc aan komen verlies je, maar ach, das toch geen eerlijk spel meer dan.
waarom heb je die key bij?Houston3 schreef op 18 april 2003 @ 16:32:
ik zal wel ff pics maken van de wapens die ik nu equipped hebzijn niet zo goed maar damage is wel redelijk, en ik ben pas in act 5 op normal
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder wel leuk maar de mijne is beter, ik ben ook act5 normal
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Stel eens volledig hypothetisch dat je de perfect mf sorc wilt bouwen. Je maakt een nieuwe char en laat die boosten. Omdat je niet van alle benodigde items de stats weet, gebruik je je stat points nog niet. Omdat je even wilt wachten met het invullen van al je skills, gebruikt je je skill points ook nog niet.
Je hebt op een gegeven moment een sorceress van lvl 64 met 325 stat points te verdelen en 67 skill points te verdelen.
Gegeven het feit dat het een mf sorc moet worden wil je die gaan verdelen.. waar stop je ze in?
...helemaal hypothetisch dan
Je hebt op een gegeven moment een sorceress van lvl 64 met 325 stat points te verdelen en 67 skill points te verdelen.
Gegeven het feit dat het een mf sorc moet worden wil je die gaan verdelen.. waar stop je ze in?
...helemaal hypothetisch dan
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
hypothetisch he? hmm, ik heb toch een ander gevoel bij je vraag 
iig, voor koeien -> max nova en mastery of max fw en mastery + max orb
voor meph max orb + max fw en mastery
voor pindle zelfde als koeien eigenlijk...
en als je over hebt en toch nova etc doet kan je ook ts wel hoog doen. verder op z'n minst lvl 10 warmth (zonder bonus) en eventueel frozen/shiver/chilling armor + energy shield
qua stats points niks in dex, genoeg in str voor je eq, iets van 100-150 in energy en de rest uiteraard in vit.
iig, voor koeien -> max nova en mastery of max fw en mastery + max orb
voor meph max orb + max fw en mastery
voor pindle zelfde als koeien eigenlijk...
en als je over hebt en toch nova etc doet kan je ook ts wel hoog doen. verder op z'n minst lvl 10 warmth (zonder bonus) en eventueel frozen/shiver/chilling armor + energy shield
qua stats points niks in dex, genoeg in str voor je eq, iets van 100-150 in energy en de rest uiteraard in vit.
Nova was ik sowieso van plan ipv de ts die m'n huidige sorc heeft
Orb lag ook in de planning, aangezien dat gewoon _de_ cold skill is
Fire wall ben ik een beetje zat... die heb ik nu lvl 27 met m'n huidige sorc en dat werkt in het begin leuk, maar op het moment dat je bewegende ventjes tegenkomt doe je er weinig mee, al helemaal op hell. Op normal en nightmare is alles wat een teen in die fw zet direkt dood, maar op hell wordt dit toch een ander verhaal.
Warmth.. da's toch mana regen? Die's relaxxed
Dex heb ik misschien nog een beetje nodig voor equip.. het probleem is dat ik niet weet voor welke equip ik wil gaan. Mijn huidige mf char (die andere sorc) heeft het volgende, wat ik door ga geven aan deze nieuwe char (eeeeh... hypotetisch dan
)
Shako (50% mf, ik had een 74%, maar die's helaas pleite)
Tal Rasha's armor (112% mf)
Een of andere knife (100% mf)
Gloves (37% mf)
2x nagelring (50% mf)
Tal Rasha's belt (ik dacht 10% mf ofzo)
War travellers boots (geen idee mf)
Ik weet alleen niet wat nu de beste en/of meest realistische gear is om mee te mf-en. Je kan uiteraard uitgaan van het beste wat er is, maar voor je dat bij elkaar hebt ben je wel een paar jaar verder...
hypothe...naah laat maar.. ok... die char heb ik dus nu
Orb lag ook in de planning, aangezien dat gewoon _de_ cold skill is
Fire wall ben ik een beetje zat... die heb ik nu lvl 27 met m'n huidige sorc en dat werkt in het begin leuk, maar op het moment dat je bewegende ventjes tegenkomt doe je er weinig mee, al helemaal op hell. Op normal en nightmare is alles wat een teen in die fw zet direkt dood, maar op hell wordt dit toch een ander verhaal.
Warmth.. da's toch mana regen? Die's relaxxed
Dex heb ik misschien nog een beetje nodig voor equip.. het probleem is dat ik niet weet voor welke equip ik wil gaan. Mijn huidige mf char (die andere sorc) heeft het volgende, wat ik door ga geven aan deze nieuwe char (eeeeh... hypotetisch dan
Shako (50% mf, ik had een 74%, maar die's helaas pleite)
Tal Rasha's armor (112% mf)
Een of andere knife (100% mf)
Gloves (37% mf)
2x nagelring (50% mf)
Tal Rasha's belt (ik dacht 10% mf ofzo)
War travellers boots (geen idee mf)
Ik weet alleen niet wat nu de beste en/of meest realistische gear is om mee te mf-en. Je kan uiteraard uitgaan van het beste wat er is, maar voor je dat bij elkaar hebt ben je wel een paar jaar verder...
hypothe...naah laat maar.. ok... die char heb ik dus nu
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
Ik zou die knife (gull dagger) wisselen voor ocu, kost je wel 50 mf, maar wel +3 skills, resis etc. Tja en voor de rest heeft ze tog wel leuke spulletjes voor meph runs op hell ofzo. Maar de skillz enzo, ligt gewoon puur aan WAAR je je runs gaat houden (meph of pindle).
Dat hangt een beetje af van 1.10... het schijnt dat Pindle dan een stuk minder interessant wordt om te runnen. Meph dropped op het moment nog lang niet alles... dan worden Baalruns interessanter.
Ocu is zwaar irritant. Ik heb dat ding een tijdje gebruikt, maar op een gegeven moment wordt je echt helemaal ziek van die teleport in struck. Je kunt echt helemaal niets meer tactisch doen, aangezien je naar een willekeurig punt teleport op het moment dat er iemand tegen je aan niest. Dan neem ik -3 skills en res voor lief, voor die res heb ik toch wizardspike
Ocu is zwaar irritant. Ik heb dat ding een tijdje gebruikt, maar op een gegeven moment wordt je echt helemaal ziek van die teleport in struck. Je kunt echt helemaal niets meer tactisch doen, aangezien je naar een willekeurig punt teleport op het moment dat er iemand tegen je aan niest. Dan neem ik -3 skills en res voor lief, voor die res heb ik toch wizardspike
op je woord geloven we je niet pics pics!-Cargo- schreef op 22 April 2003 @ 11:18:
[...]
waarom heb je die key bij?
Verder wel leuk maar de mijne is beter, ik ben ook act5 normal
die key heb ik al weer weggeflikkerd weet ook nie hoe die daar kwam
overigens ben ik nu in act3 op nightmare
Verwijderd
Vergeet ook niet dat als je zo nodig met nova wil hakken dat je nova een HOOG level moet hebben voor het interessant wordt.
Level 25 nova en 25 mastery is toch wel het minimum dat je moet hebben. Ook heel handig is Fast cast items. Zonder fast cast is nova waardeloos en is je kill-rate ook dodelijk traag
Beetje fast cast ram je koeien ook in stunlock, wel zo handig.
Level 25 nova en 25 mastery is toch wel het minimum dat je moet hebben. Ook heel handig is Fast cast items. Zonder fast cast is nova waardeloos en is je kill-rate ook dodelijk traag
Beetje fast cast ram je koeien ook in stunlock, wel zo handig.
volgens mij bepaal je wel waar je heen teleport, hij teleport naar waar je muis is dacht ikKaastosti schreef op 22 April 2003 @ 12:39:
Dat hangt een beetje af van 1.10... het schijnt dat Pindle dan een stuk minder interessant wordt om te runnen. Meph dropped op het moment nog lang niet alles... dan worden Baalruns interessanter.
Verwijderd
Absoluut niet, is compleet random. Daarom is het in Hardcore ook zo'n geliefd wapen.. NOT
Wil je net een meteor op mephisto pleuren, sta je er ineens naastFrostXL schreef op 22 April 2003 @ 19:12:
[...]
volgens mij bepaal je wel waar je heen teleport, hij teleport naar waar je muis is dacht ik

Das pas handig

alleen als je teleport als skill zelf gebruikt kan je kiezen waar je naartoe wilFrostXL schreef op 22 april 2003 @ 19:12:
[...]
volgens mij bepaal je wel waar je heen teleport, hij teleport naar waar je muis is dacht ik
zoals Pjemco al zei is occu teleport random
Verwijderd
Oculus is dan ook niet het meest geliefde wapen van de Nova sorc.. wel vaak nodig voor de +3 skillz maar echt een drama als je niet goed genoeg, of voorzichtig genoeg, speelt om bijna nooit geraakt te worden.
Niks zo lullig als in een groep koeien komen te staan omdat er eentje niet in stunlock terechtkwam
[ZWAAR offtopic]
Kakashi is cool
Niks zo lullig als in een groep koeien komen te staan omdat er eentje niet in stunlock terechtkwam
[ZWAAR offtopic]
Kakashi is cool
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 21:19 ]
Verwijderd
Tja daarom heb ik dus een defiance merc met storm en tals armor en ocu... dat geeft tog wel lekkere def, dus ze raken je al een heel stuk minder. Wel langzame cast, maar ja met lvl 39 nova mol je tog wel snel (niet het hoogste lvl ooit, maar ja). Misschien ook een idee om zo'n merc te nemen en dan tog ocu gebruiken?

Nee, ocu is het gewoon niet helemaal... als ze die teleport er af zouden halen tjah _dan_ zou het een geweldig wapen zijn door die +3 skills
Ondertussen is m'n sorc lvl 70, 355 stat- en 75 skillpoints nog vrij te gebruiken. Ik denk dat ik even wacht tot 1.10 uit is, aangezien ze dan veel om schijnen te gooien qua skills en monsters.
Altijd leuk als je tegen die tijd een lvl 90 sorc hebt waarbij je alles nog helemaal zelf in kunt vullen
Altijd leuk als je tegen die tijd een lvl 90 sorc hebt waarbij je alles nog helemaal zelf in kunt vullen
Verwijderd
Mja maar met die sorc kun je dan tog niet op de ladders spelen. En dat lijkt me nou juist het leukste van 1.10. (geen boosts meer na het herstarten van de ladder enzo)
Hoezo geen boosts meer? Zolang je kunt party-en, kun je boosten...
Misschien dat je nu echt alle quests moet hebben voordat je naar een volgende act kan, maar dan kun je nog steeds boosten... het duurt alleen wat langer
Misschien dat je nu echt alle quests moet hebben voordat je naar een volgende act kan, maar dan kun je nog steeds boosten... het duurt alleen wat langer
hm tja, ik heb nu lvl 31/31 nova/mastery en ik gebruik ocu in cow games. ok, het kan kut zijn maar tot nu toe ben ik vaker gered door die kans op teleport dan dat ik er aan doodgegaan ben (3x gered tegen 0 dood of zo).
over dat boosten trouwens, ik had idd gelezen/gehoord dat ze bij patch 1.10 lvl req's gaan geven aan bepaalde gebieden in de game.... dat lijkt me echt ZWAAR kut... waarom? ik _KEN_ het verhaal nu al DOOR en DOOR. ik kan bijna uit m'n hoofd opzeggen wat elke $@%&$%^ npc in elke #$^% act zegt.. dan zit ik dus NIET te wachten op gedwongen alles doorspelen tot je _eindelijk_ (na het verneuken van veel tijd) leuke dingen aan kan doen etc etc etc... sorry, maar zodra ik zeker weet dat dit gaat gebeuren boost ik ff elke char (die ik nog niet heb) naar lvl 70 of zo (kaal, zonder stats gebruikt etc) zodra ik gewoon kan spelen zonder dat slome, irritante, NUTTELOZE gekut...
maja, das mijn mening
over dat boosten trouwens, ik had idd gelezen/gehoord dat ze bij patch 1.10 lvl req's gaan geven aan bepaalde gebieden in de game.... dat lijkt me echt ZWAAR kut... waarom? ik _KEN_ het verhaal nu al DOOR en DOOR. ik kan bijna uit m'n hoofd opzeggen wat elke $@%&$%^ npc in elke #$^% act zegt.. dan zit ik dus NIET te wachten op gedwongen alles doorspelen tot je _eindelijk_ (na het verneuken van veel tijd) leuke dingen aan kan doen etc etc etc... sorry, maar zodra ik zeker weet dat dit gaat gebeuren boost ik ff elke char (die ik nog niet heb) naar lvl 70 of zo (kaal, zonder stats gebruikt etc) zodra ik gewoon kan spelen zonder dat slome, irritante, NUTTELOZE gekut...
maja, das mijn mening
Verwijderd
Ja dat is wel zo, maar in het begin heb je het probleem dat IEDEREEN daarzo overnieuw moet beginnen, dus er zijn geen hoge lvl chars... En als ie er eenmaal zijn, dan heb ook ik gehoord dat er lvl restrictions op bepaalde plaatsen komt, ik weet dit alleen niet zekerKaastosti schreef op 23 April 2003 @ 13:06:
Hoezo geen boosts meer? Zolang je kunt party-en, kun je boosten...
Hmm dus het komt er op neer dat de ladders ook meteen gereset worden en iedereen opnieuw moet beginnen om een plekkie te krijgen? Lijkt me wel phat... parties van 8 man lvl 4 die allemaal Den of Evil moeten doen... en geen boost vragen meer
Verwijderd
Yup ze zeggen dat het zo gaat worden en dat het na een bepaalde tijd weer gereset wordt, en de chars die je dan al op de ladders hebt lvl 8x of 9x ofzo, die worden dan gewoon niet-ladder chars. Wat dus inhoudt dat men daar wel geboost enzo kan worden vanaf het begin (buiten de ladders). Oftewel ik ga alleen nog ladder chars maken denk ik
Verwijderd
Ik geloof niet zo in Defence op sorcs. Daarvoor hebben die dingen die ik gebruik zowieso niet genoeg defence. Ik draag geen storm of zwaar armor dus een Defiance merc help dan praktisch geen moer.Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 07:29:
Tja daarom heb ik dus een defiance merc met storm en tals armor en ocu... dat geeft tog wel lekkere def, dus ze raken je al een heel stuk minder. Wel langzame cast, maar ja met lvl 39 nova mol je tog wel snel (niet het hoogste lvl ooit, maar ja). Misschien ook een idee om zo'n merc te nemen en dan tog ocu gebruiken?
Enige dat, naar mijn idee, lekker speelt is veel fast cast, redelijk hoog level nova/ mastery en niet geraakt worden. Dan heb je veel meer aan een Holy Freeze merc.
Nah jah, is tog allemaal maar een kwestie van smaak denk ik dan maar
Een hele zooi Faster cast rate + teleport is geweldig voor sorc... je bent zo snel weer weg dat, ook al teleport je in het midden van een hele kudde death lords, ze je toch niet kunnen raken 
...totdat je mana op is (ja, er zijn mensen die dat laten gebeuren) en je teleport-tocht juist net eindigd in het midden van die groep
...totdat je mana op is (ja, er zijn mensen die dat laten gebeuren) en je teleport-tocht juist net eindigd in het midden van die groep
Mana op dmv teleporten? dat is me nog nooit gelukt
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Mij ook niet, maar dat komt door een zooi regen en lvl 10 warmth 
Maar er zijn toch echt mensen waarbij ik bovenstaand verhaal heb gezien...
*teleport**teleport**teleport**teleport**teleport**teleport**SJIT NEEEEEEEE*HAK*DOOD
Maar er zijn toch echt mensen waarbij ik bovenstaand verhaal heb gezien...
*teleport**teleport**teleport**teleport**teleport**teleport**SJIT NEEEEEEEE*HAK*DOOD
Verwijderd
Sommige sorcs hebben ook absurd weinig mana. Neem nou de Orb+firewall sorc. Beide spells lopen op een timer. Je hebt geen grote mana pool nodig om dat vol te kunnen houden.
Dus heb je weinig Warmth. Als je dus als een gek teleport ben je zo leeg
Daarom is het wel handig om een paars of blauw potiontje paraat te hebben, gewoon voor het geval dat
Dus heb je weinig Warmth. Als je dus als een gek teleport ben je zo leeg
Och mijn sorc heeft nix in energy
2 sojs, wizzie en sjako geven wel genoeg mana vind ik
Als ik aan het teleporten ben kijk ik echt niet naar m'n mana pool hoor
Niet omdat ik weet dat die toch wel vol blijft, maar gewoon omdat ik al m'n aandacht nodig heb bij de map en het scherm
ik heb nooit mana probs tenzij ik teveel geraakt word door mana burn gassies of vanwege m'n energy shield. maar ja, lvl 20 warmth helpt het opzich wel snel genoeg terug.
Verwijderd
Soms is het gewoon niet nodig om veel mana te hebben, vooral niet in pure PvM builds. Tja, dan kan je wel eens zonder komen te zitten.
Af en toe een potiontje opdrinken of 10 skillspoints in warmth dumpen.. hang maar van je char af of je het dat waard vind
Af en toe een potiontje opdrinken of 10 skillspoints in warmth dumpen.. hang maar van je char af of je het dat waard vind
uh, ik heb een pure pvm build en daar moet toch echt wel genoeg mana zijn hor.. (nova
)
Verwijderd
Iemand die mij toevallig een nieuwe char wil maken, zonder boosts enzo? Alles mag, ik ga een pala maken.
Roep maar als je wilt, en zeg je acc naam er ff bij
Verwijderd
Ik wil best een nieuwe char maken, maar pas als de patch uit komt. Dit moet volgens veel bronnen voor de E3 beurs gebeurt zijn...Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 14:18:
Iemand die mij toevallig een nieuwe char wil maken, zonder boosts enzo? Alles mag, ik ga een pala maken.Roep maar als je wilt, en zeg je acc naam er ff bij

Verwijderd
Ach ja, je moet het zelf maar weten
. Ik maak nu gewoon chars voor de lol en niet meer alleen maar om te lvlen enzo. Maakt me niet zoveel uit of het voor de patch is of erna. Erna maak ik natuurlijk weer nieuwe chars, maar nu doe ik het om gewoon een beetje met diablo te spelen

ff een n00b
vraagje ben net begonnen zit daarom nog in chapter II
[n00bmode]Hoe/of is er iets zodat je imuum word tegen poisen. Want ik heb nu last van zeer klote monsters als je aangavallen door ze word ben ik meteen poisen. [/n00bmode]
bij voorbaat bedankt

[n00bmode]Hoe/of is er iets zodat je imuum word tegen poisen. Want ik heb nu last van zeer klote monsters als je aangavallen door ze word ben ik meteen poisen. [/n00bmode]
bij voorbaat bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Icingdeath op 27-04-2003 07:32 ]
poison length reduced bij 75% werkt wel, dan ben je zo kort gepoisned (?raar woord) dat je er geen last van hebt
Verwijderd
ik ben vorig jaar juni gestopt met diablo2 lod , toen zaten jullie nog in #diablo2 op irc.tnet nu een andere chan of geen contact meer op irc?
we zijn over gegaan van t.net naar moomoofarm irc 
irc.moomoofarm.nl #diablo2
irc.moomoofarm.nl #diablo2
ik ben nu lvl 44 maar ik heb nog steeds geen leuke dingen gevonden op nightmare diablo verslagen en ik krijg wat meuk met de waarde van wel 3000 gold
D is ook niet echt een item run gastje...
probeer meph eens, of ga anders cowen
probeer meph eens, of ga anders cowen
Ben nu eindelijk weer een lvl 26 sorcje, maar ik twijfel nog tussen firewall en meteor. Welke is beter? en welke hireling erbij?
ik heb een redelijk suc6volle firewall sorc gehad.
fw doet erorme dmg als je de tegenstanders een beetje stil kunt laten staan, dus een holy freeze merc, of een act3 cold merc.
verder is een fw sorc erg goed in bloodruns.
fw doet erorme dmg als je de tegenstanders een beetje stil kunt laten staan, dus een holy freeze merc, of een act3 cold merc.
verder is een fw sorc erg goed in bloodruns.
ben inmiddels lvl 54, ja heel act5 gedaan net
en wat krijg ik van baal nix anders dan rommel, ik heb echt nog niets moois gekregen
zijn veel meer run plekjes:
nm en hell Mephisto
hell: pindleskin, shenk, een boss vlakbij frig highland wp.
allemaal betere droppers en makkelijker dan didi en baal
nm en hell Mephisto
hell: pindleskin, shenk, een boss vlakbij frig highland wp.
allemaal betere droppers en makkelijker dan didi en baal
Ik heb een Stormshield nodig offer is dit:
2x Shaft Shop
StealSkull - 47 MF
Immortal King hoofd dinges - 39MF
als je wat anders zoekt moet je me maar ff mailen: jjtwagenaar@home.nl / nox6@hotmail.com
2x Shaft Shop
StealSkull - 47 MF
Immortal King hoofd dinges - 39MF
als je wat anders zoekt moet je me maar ff mailen: jjtwagenaar@home.nl / nox6@hotmail.com
PhD i.o.
Ik zit trillend te wachten op 1.10 
Pas dan begin ik weer met DII spelen
Pas dan begin ik weer met DII spelen
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Als je diablo II heb geupdate naar een nieuwere versie werken dan je oude characters niet meer 
En heeft diablo II ook een exp cap
En heeft diablo II ook een exp cap
[ Voor 18% gewijzigd door Icingdeath op 28-04-2003 11:06 ]
jawel...die zouden gewoon moeten werken....:S
waarom denk je dat?
bliz heeft gezegd dat het op de e3 al uit zou zijn (tsja, zeggen ze wel vaker, maar toch)
en Jelle, bij je oude chars staat een knopje dat je ze kan updaten tot Xpension chars, hint hint
bliz heeft gezegd dat het op de e3 al uit zou zijn (tsja, zeggen ze wel vaker, maar toch)
en Jelle, bij je oude chars staat een knopje dat je ze kan updaten tot Xpension chars, hint hint
Mooi dus ik hoef er niet op te letten als ik de nieuwe patch instal dat mijn characters het niet meer doen.
Ik heb nu volgens mij eindelijk de echte tomp van tal rasha gevonden Maar wat moet ik nu doen . Als ik het aanklikt kan ik er niks mee

Deze quest komt trouwens uit chapter II
Ik heb nu volgens mij eindelijk de echte tomp van tal rasha gevonden Maar wat moet ik nu doen . Als ik het aanklikt kan ik er niks mee

Deze quest komt trouwens uit chapter II
[ Voor 21% gewijzigd door Icingdeath op 28-04-2003 12:26 ]
stok erin steken? die je hebt moeten maken met de cube
oh dat is het dus shit ik heb alleen een cube.aapelite schreef op 28 april 2003 @ 12:29:
stok erin steken? die je hebt moeten maken met de cube

ff geem joinen van iemand die het al wel heeft gehaald? anders toch ff de onderdeeltjes zoeken
neobirdy!!!! :):) alles goed? Ik ben ook weer beetje begonnen met D2
Ik zal het proberen, waar hoor je de stok normaal te krijgen eigenlijkaapelite schreef op 28 april 2003 @ 12:45:
ff geem joinen van iemand die het al wel heeft gehaald? anders toch ff de onderdeeltjes zoeken
Die staff kan je krijgen in Maggot Lair op lv 3.
Deze is te vinden in de Far Oasis.
Het amulet ligt in de Claw Viper Temple op lv 2.
Deze is te vinden bij Lost City.
Stop ze in de cube en je hebt de staff of kings.
Hoe kom je bij Far Oasis door de woestijn neem ik aanTha_Freak schreef op 28 april 2003 @ 14:00:
Die staff kan je krijgen in Maggot Lair op lv 3.
Je komt er vanzelf. Ook in de woestijn wordt je uiteindelijk door verschillende gedeeltes gestuurd. Er zijn er maar een paar, volgens mij is Far Oasis het derde deel. Zoek gewoon overal naar een smal 'gangetje'. Het kan ook zijn dat je eerst een trap op/af moet naar een andere helft van hetzelfde veld.
Hieronder de volgorde van de area's in act2Hoe kom je bij Far Oasis door de woestijn neem ik aan
Lut Gholein
Rocky Waste
Dry Hills (Halls of the Dead lvl3 -> Cube)
Far Oasis (Maggot Lair lvl3 -> Staff)
Lost City (Valley of Snakes -> Claw Viper Temple lvl2 -> Amulet)
Als je de hele staff hebt mag je normaal pas via Palace -> Arcane Sanctuary -> Canyon of the Magi, dan even de juiste tomb opzoeken en die grote luis een paar klappen verkopen
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Bedankt het is geluktKroetsjov schreef op 28 April 2003 @ 14:44:
[...]
Hieronder de volgorde van de area's in act2
Lut Gholein
Rocky Waste
Dry Hills (Halls of the Dead lvl3 -> Cube)
Far Oasis (Maggot Lair lvl3 -> Staff)
Lost City (Valley of Snakes -> Claw Viper Temple lvl2 -> Amulet)
Als je de hele staff hebt mag je normaal pas via Palace -> Arcane Sanctuary -> Canyon of the Magi, dan even de juiste tomb opzoeken en die grote luis een paar klappen verkopen
[ Voor 8% gewijzigd door Icingdeath op 28-04-2003 15:21 ]
Sorry dat ik al weer een vraag heb
maar ik kom niet verder in act 3 want ik krijg helemaal geen quest
Verwijderd
[url=http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/30757.html]Hier[/url en hier vind je (bijna) alles over Diablo II + LoD, ook walkthrougs e.d. 
In de startpost staan nog meer links en info, lees dat ook eens door
In de startpost staan nog meer links en info, lees dat ook eens door
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 16:31 ]
www.diabloii.net
Alle quests, rewards en uitleg waar en hoe je ze krijgt.
Alle quests, rewards en uitleg waar en hoe je ze krijgt.
gewoon met iedereen in town praten en anders gewoon lopen en hakken dan komt het vanzelf wel goed :]JelleStoel schreef op 28 April 2003 @ 16:24:
Sorry dat ik al weer een vraag hebmaar ik kom niet verder in act 3 want ik krijg helemaal geen quest
Jellestoel dan toch dia2 gekocht, baldurs gate beu?
Ik speel alleen classic dus, begin terug na de patch met spelen.
Mijn 1ste char wordt een lvl50 foh PKpaladin met maxed vigor
Als foh tenminste nog goed is na de patch, wie weet welke skills er verneukt/opgewaardeerd gaan worden.
Ik speel alleen classic dus, begin terug na de patch met spelen.
Mijn 1ste char wordt een lvl50 foh PKpaladin met maxed vigor
Als foh tenminste nog goed is na de patch, wie weet welke skills er verneukt/opgewaardeerd gaan worden.
Alweer een vraag ja ik kan mijn bek maar niet houden 
Ik wil namelijk als het mogelijk is de name van mijn character wijzigen want mijn huidige character name is erg lame
Moet ik hier voor gewoon de files met een huidige character name in de save game directorie rename naar de nieuwe character name.
of wat moet ik editen
Ik vraag dit aangezien ik niet mijn character wil verneuken
oja corpse flayer speel jij hardcore of soft core
Ik wil namelijk als het mogelijk is de name van mijn character wijzigen want mijn huidige character name is erg lame
Moet ik hier voor gewoon de files met een huidige character name in de save game directorie rename naar de nieuwe character name.
of wat moet ik editen
Ik vraag dit aangezien ik niet mijn character wil verneuken

oja corpse flayer speel jij hardcore of soft core
[ Voor 14% gewijzigd door Icingdeath op 29-04-2003 10:47 ]
JelleStoel: Als je op Battle.net speelt (closed) kan je je character NIET renamen; je zal dan gewoon een nieuwe moeten maken ...
Als het om singleplayer of lan of open battle.net character gaat, dan kan je de naam waarschijnlijk wel veranderen met een editor. (maak in dat geval een backup; de savegames (*.d2s) staan in de subdirectory "saves" onder je Diablo2 directory).
Als het om singleplayer of lan of open battle.net character gaat, dan kan je de naam waarschijnlijk wel veranderen met een editor. (maak in dat geval een backup; de savegames (*.d2s) staan in de subdirectory "saves" onder je Diablo2 directory).
Editors heb ik ook al naar gekeken maar die zijn voor oude versies...Kroetsjov schreef op 29 April 2003 @ 10:57:
JelleStoel: Als je op Battle.net speelt (closed) kan je je character NIET renamen; je zal dan gewoon een nieuwe moeten maken ...
Kun je geen nick change aanvragen bij BNet? Ik dacht alleen dat je dan wel een kleine financiele bijdrage moest leveren, maar dan kunnen ze dat voor je fixxen.
ik heb nog niet online gespeeld met dit acount. Hij pakt hem trouwens wel als ik de naam gewoon wijzig, Alleen een fout tijdens ladenKaastosti schreef op 29 April 2003 @ 11:10:
Kun je geen nick change aanvragen bij BNet? Ik dacht alleen dat je dan wel een kleine financiele bijdrage moest leveren, maar dan kunnen ze dat voor je fixxen.
Even een klein vraagje over de Druid.
Als je een Grizzly als summon hebt, dan geeft deze ook een passive damage bonus aan wolves en bears.
Krijg je die bonus als druid ook zelf in wolf of bearform of is die alleen voor andere summons ?
P.s. Is er een high lv hardcore char die mij door Hell wil rushen ?
Na al 2x dood te gaan heb ik geen zin om het weer helemaal zelf te doen.
Als je een Grizzly als summon hebt, dan geeft deze ook een passive damage bonus aan wolves en bears.
Krijg je die bonus als druid ook zelf in wolf of bearform of is die alleen voor andere summons ?
P.s. Is er een high lv hardcore char die mij door Hell wil rushen ?
Na al 2x dood te gaan heb ik geen zin om het weer helemaal zelf te doen.
[ Voor 25% gewijzigd door Freak op 30-04-2003 13:00 ]
Mijn hoogste is op het moment een lvl 51 sorcje, dus denk niet dat dat gaat lukken :-)
Verwijderd
Ik kan eindelijk over inet spelen 
ik ben gister begonnen en ik ben nu een lvl 74 Amazon.
In welk channel zitten jullie altijd?
dan kan ik meespelen
ik ben gister begonnen en ik ben nu een lvl 74 Amazon.
In welk channel zitten jullie altijd?
dan kan ik meespelen
Binnen een dag lvl 74... Wat is er nou leuk aan om altijd exp te leechen overal?
Dit topic is gesloten.