Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:41

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Kan iemand mij vertellen wat de beste items zijn voor een mf sorc? Ik heb er nou een zooitje aan en heb een mf van 554%, maar dat kan uiteraard hoger :)

Ik mis iig een amulet en shield met mf... en m'n belt van maar 10% is ook niet alles. Ik vraag me af wat het maximum is :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie toch aan al die gave items? Ik ben al hartstikke blij met mijn Griswolds Edge en toen ik hem aan iemand liet zien kreeg ik te horen hoe slecht die wel niet is?
Nou ja, ik moet zeker eerst maar eens in Hell komen om gave dingen te krijgen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

Taran, als je net begint (of je acc kwijt bent.. :)) en je hebt dus geen basis om mee te MF-runnen (lees: met een char met veel magic find bv mephisto op hell telkens weer om zeep helpen voor z'n items) is het makkelijker en vooral sneller om gems te gaan sparen zoals chippeds en perfects. de crafters gebruiken die in grote hoeveelheden dus je kan er leuke dingen voor krijgen..

bv skullder's, shako, ocu, shaft zijn geen probleem om te krijgen voor 40 chippeds of 40 perfects. perf rubies zijn zelfs nog meer waard dus spaar die het beste apart van de overige perfect gems.

griswold's edge is idd niet je van het, alhoewel het low lvl best grappig is. ik weet niet welk lvl je char nu is.. niet al te hoog gok ik aangezien ik het idee heb dat je nog niet naar hell kan :)

Kaastosti, je hebt rare amu's met max 45% MF, zoek er 1 in combo met +2 sorc skills, wel dure shit :). Persoonlijk gebruik ik liever de tal's mf-combo (tal's armor, amu en belt) ipv skullder's, goldwrap en een mf amu vanwege de grotere hoeveelheid resistance die best wel handig is ;)

554% is trouwens al ruim genoeg of zelfs te veel, de hoeveelheid set en unique die je vindt is nl _niet_ rechtevenredig met je hoeveelheid MF, in tegenstelling tot de hoeveelheid magic (blauwe crap) die je vindt.... kortom, als je 800% MF hebt, is je kans op magic 800% groter, terwijl je kans op unique maar iest van 250% of zo is toegenomen.. voor de lange termijn is meer wel beter (denk aan 1000 cow runs of zo :P) maar of dat het opofferen van goede equip waard is.... ik heb liever tal's compleet met chance, wt, 2 sojs, lidless en wat 7%mf sc's met ong 300% mf en een bak resistance etc (set bonus) waarmee ik door koeien heen beuk in no-time dan dat ik zwaar loop te kutte met super MF spul dat nog geen deuk in een pakje boter slaat. ik bedoel, ali istist en een monarch 4*ist is heel leuk hor.... maar om constant te switchen e.d. (meer items dan, dit slechts een kort vb) werd ik schijtziek van :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dat is niet echt het probleem. Ik heb met m'n mf sorc zat mogelijkheden om mezelf te verdedigen etc. Okee, het is wat afgenomen nadat ik alle superzooi af heb gedaan en er mf voor in de plaats heb gefrut, maar een firewall doet nog steeds 4500 dmg/s... >:)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 10 April 2003 @ 10:20:
griswold's edge is idd niet je van het, alhoewel het low lvl best grappig is. ik weet niet welk lvl je char nu is.. niet al te hoog gok ik aangezien ik het idee heb dat je nog niet naar hell kan :)
Dank je wel voor al je uitleg!
Mijn Paladin is nu level 33. Ik heb 20 punten op Zeal en ben nu bezig Vengeance ook op max te krijgen. Ik heb ook 1 nieuwe sorceress aangemaakt en 1 amazon!
Die zijn nu lvl 9 en lvl 7. Ik had Cathan's set gevonden, ik geef die straks aan mijn sorceress als ze lvl 11 is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ahh, wat lief :)
lvl 33 is inderdaad niet zo super hoog nog, misschien is The Atlantean nu wel wat voor je. Je moet lvl 42 zijn voor dat ding heb ik net ff opgezocht, dat duurt dus niet zo lang meer. Dat ding doet ook +- 140dmg max op je zwaardje met oa +2 to pala skills.. best leuk voor je denk ik zo ;)

mocht ik hem nog eens vinde, bewaar ik hem wel voor je. aangezien ik (nog) niet ingelogd ben en dus met de reply niet terug kan lezen, weet ik niet of je diablo2 nog nooit gespeeld had of wel.. in het geval dat je wil, wil ik je wel door het spel helpen (rushe, booste, wutever :P) zodat je in de cow game op hell je lvl kan verhogen en zo... ALS je dat wilt natuurlijk..

Kaastosti... tja als je FW gebruikt (had ik ff overheen gelezen) maakt het verder niet zo veel uit nee, meph gaat dan toch wel redelijk vlot dood :)
m'n mf sorc heeft geen fire skills, op warmth na dan. alleen max orb en max nova/mastery.
ik heb alleen nog wat mana probjes (nova drenkt m'n mana voorraad te snel) dus ik moet eerst nog ff tal's amu, lidless wall en nog een extra soj zien te krijgen... tis niet duur, waarschijnlijk lukt soj +lidless wel voor 40 chippeds of zo maar ja.. ik moet nog zoveel ander spul.. bleh :/ :)

[ Voor 8% gewijzigd door Termy op 10-04-2003 12:56 . Reden: ff iets opgezocht ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik gebruik wizardspike voor m'n sorc.. met de 15% mana regen krijg ik die bol echt nooit leeg. Het lijkt misschien niet zo veel, maar kennelijk is het voor mij genoeg :) Firewall, orbs, thunderstorm, alles achter elkaar... boeit niet, dat ding blijft vol :D ...totdat ik een gast tegen kom met mana drain dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met fire wall zou ik denk ik gewoon ocu gebruiken, aangezien firewall en orb allebei een casting delay hebben. Wiz spike ownt wel met nova (faster cast, + mana/lvl, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Meph op Hell is zowieso niet zo moeilijk (ook als je geen lightning resist hebt) ... je moet alleen die bal van Mephy niet proberen op te vangen :P

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wie bied voor een hele char vol met chippies op HC? >:)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 17:05

nihitsia

The Banana goes on always on

Voor mensen die hem nog willen kopen. (Row?)

Bij de E-Plaza zag ik hem voor 5 euro. Alleen diablo II zonder exp dan. Wel een kopie. Bij de Free record shop zag ik hem voor 10 euro en ik heb hem uiteraard weer eens voor 15 euro op de kop geslagen bij Diskoland. 8)7

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
opbrengst vandaag: >:)
lidless wall
voor 2.850.000 aan ringen en amu's gegambled (ook nog leuke)
langer briser arbalest (58mf)
chance guard 33%
pus spitter (necro bow)
The Jade Tan Do (2x)
tal's mask (nadat ik m net geruild had voor een stapel chippies) nu dus 2x (merc ook >:) )
Fleshrender (nadat ik m net geruild had voor een stapel chippies) deze ook :(

nouja, toch wel een suc7 vol dagje mf& en dat met maar 60 mf

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:09
Mja best crap eigenlijk .... * De_Bastaard last een tijdelijke pauze in met diablo .... echt bored met dit spel ... vooral omdat ik die klote roboweapon van me niet af krijg ... heb genoeg wf's maar niemand wilt me een zod en 4 * ed/ias verkopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja wf's 6%'s of in ieder geval id-ed? Zo kan ik er ook wel genoeg krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
6% jah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

SlinkingAnt schreef op 10 april 2003 @ 22:14:
opbrengst vandaag: >:)
lidless wall
voor 2.850.000 aan ringen en amu's gegambled (ook nog leuke)
langer briser arbalest (58mf)
chance guard 33%
pus spitter (necro bow)
The Jade Tan Do (2x)
tal's mask (nadat ik m net geruild had voor een stapel chippies) nu dus 2x (merc ook >:) )
Fleshrender (nadat ik m net geruild had voor een stapel chippies) deze ook :(

nouja, toch wel een suc7 vol dagje mf& en dat met maar 60 mf
dunno welk lvl je bent en zo, maar gesteld dat je niet 80+ bent en je idd maar 60% mf hebt, is die lidless wall leuk en de rest verkoop spul ;)

ik heb gister btw een tiamat's rebuke, 2*tal's mask, 2* valkyrie wing een peasant crown gevonde en nog wat spul maar kheb veel verkocht. niet heel schokkend maar wel grappig voor m'n act2 merc tot ik ff gaze regel. mooiste vond ik nog wel dat ik die tiamat's + een tal's stafje getrade heb voor 49% stealskull voor m'n (to be) MF-ama. Natuurlijk laat ik alles dat ik vind (zoals die tiamat's, valkyrie wings etc unid.. ze iden als ik besluit ze mogelijk te gebruiken kan altijd nog, eerst is het voor de trade :))
o ja, het allerlekkerste wat ik gevonde heb is wel die Eth Titan's >:), hij's nog unid en ik ga hem ook trade.. ik heb niet oz'n behoefte aan meer dmg dan m'n huidige 184/9 normale titan's en een kans op dat ding te verneuke door hem "op" te gooien... ik heb liever een stormpje + nog wat ervoor..

edit:

btw bastaard, dat wat je vraagt voor een 6% wf is natuurlijk lachwekkend, 1 zod alleen al is 10 dupe wf's waard... echt, de "markt" is overspoeld door die kut 6% wf's.. wel weer typisch dat m'n mzzlende vriend z'n ouwe 6% (hij had eergister 7% geregeld) voor een +2 barb arkaine's getrade had... bah :/ :P

[ Voor 14% gewijzigd door Termy op 11-04-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielC
  • Laatst online: 30-05 11:28
hmmm topic een doorgekeken. Ik vroeg me af wat jullie vinden van al die hacks en cheats en zo tegenwoordig. Gebruiken jullie maphack en al die buggeditems?

ik ben heel erg tegen die troep maar ik vraag me gewoon af wat anderen daarvan vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

1 of 2 topics terug kijken daar staat een hele lange eindeloze discussie over alle hacked items en pindle bots ed

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

hey hallo,

Ik heb sinds vandaag diablo2 + LOD, en heb als charater amazon gekozen
Nu wil ik dus graag doorrushen naar een hoog level, mijn vraag is wie kan me daarbij helpen?

En natuurlijk wie heeft een leuke boog voor em :P ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Row schreef op 11 April 2003 @ 20:31:
hey hallo,

Ik heb sinds vandaag diablo2 + LOD, en heb als charater amazon gekozen
Nu wil ik dus graag doorrushen naar een hoog level, mijn vraag is wie kan me daarbij helpen?

En natuurlijk wie heeft een leuke boog voor em :P ??
Probeer het eens in USA-1, daar zijn ze gek op dit soort verzoeken >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Termy schreef op 11 April 2003 @ 10:53:
[...]

dunno welk lvl je bent en zo, maar gesteld dat je niet 80+ bent en je idd maar 60% mf hebt, is die lidless wall leuk en de rest verkoop spul ;)
Zeg maar een lvl 80 ama met 60mf >:) op HC en dan mephi-run's @ NM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja je kunt wel zeggen dat wf's 6% geduped zijn, maar lang niet allen zijn geduped. Bijv:
ZVraagt zon noob aan me wat voor % me wf is. Zeg ik 6% (legit, unid getrade zelf ge-ided), zegt ie van. LOOOOL noob, wf 6% hahaha. Vraag ik aan hem wat voor % wf hij heeft. Zegt ie 8%. Maar die had ie die dag ervoor getrade (na dupe-gekte dus). Dus ik denk dat mijn wf uiteindelijk tog nog een grotere kans heeft dat ie legit is.... Aangezien OOK wf's 8% en 7% geduped zijn.

Moraal van het verhaal: Trade NOOIT in deze dagen voor een NIET-ge-ide wf, en alleen maar unid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

tja, als je zelf een unid trade en die ided op 6% ben je flink genaaid... niemand (ook ik niet) gelooft je dat die legit is.. 6% is in verhouding ZO achterlijk veel geduped dat de kans gewoon bijna 100% is dat hij dupe is. 7% en vooral 8% is de kans een stuk kleiner.. ik ben dan ook wel blij met een 7%.. de gast van wie ik hem trade beweerde hem in een clancowgame gevonde te hebbe... das iig al beter dan dat ie niks zei :)

btw, unid wf is me te duur.. dan maar risico van dupe..

slinkingant.. tja, das wel aardig dan ja :)
ik had btw nog een gaze gevonde bij meph hell vandaag.. het begint er al weer op te lijken :)

btw, JA ik gebruik maphack en JA ik (meph) bot nu nog steeds af en toe... waarom? het is een _spel_ en ik naai niemand er mee. m'n maphack helpt mensen juist (boosten) en beschermd me tegen lijers (drophack oa.). verder vind ik het gewoon leuk om te zien van mensen gebruiken (ook handig om de _echte_ cheaters eruit te pikken met hun ith's etc).

en ik "durf" nog steeds te botte omdat ze 1 april met de hand mensen gepakt hebben en niet automatisch.. dat blijkt ook wel omdat hevige-bottende vrienden die toevallig die nacht NIET botte niks kwijt zijn... kortom.. SCHIJT aan blizzard... het spel heeft z'n geld in 3 jaar toch wel terugverdiend dus als ik nu weer genaaid wordt is het gewoon pech gehad en "NEXTTTT game"...

[ Voor 3% gewijzigd door Termy op 12-04-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Hier ff wederom een noob vraagje :)
Wat betekent Realm down, ok dat je niet kan spelen ofzo :S
Maar kan dit verholpen worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Row schreef op 12 April 2003 @ 19:02:
Hier ff wederom een noob vraagje :)
Wat betekent Realm down, ok dat je niet kan spelen ofzo :S
Maar kan dit verholpen worden??
dat betekent dat de realm (server waar je op speelt) ff down is, dat gebeurt zo nu en dan, gewoon 10 minuutjes later nog eens proberen....

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 12:16
nee, dan zijn ze gewoon naar 1.10 aant updaten :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 13:58

Houston3

ole

ik heb een tijdje geleden diablo 2 en lod ook maar weer uit de kast gerukt en weer aant spelen geslagen :) ben inmiddels lvl 26 assassin in act 5 :X
echt uber spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
#@$$#@$$#@@#$$@#@

Join een bloodrun met mn lvl 66 HC sorc.. 10 seconden later crasht Diablo 2.. ik reconnect naar Battle.net .. en ja hoor.. mn char ge-PK't.

Das dus al de zoveelste.. heb er nu geen zin meer in :/ Zoveel van die klote lamers...

* Mitt3nz uninstalls Diablo 2

[ Voor 20% gewijzigd door Mitt3nz op 13-04-2003 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drop hack... jammer dat je stopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Pheno79 weet hoe irritant dat lame pk'en is....een van de redenen dat hij gestopt is :X
En al dat gedupe....een gevecht is allang niet eerlijk meer.....
Blizzard heeft het er zelf naar gemaakt door zo traaaaaag te reageren op al deze gaten.
Gaten dichten ok, maar ban iedereen die bv zo'n ith item heeft, iedereen weet dat die zooi niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wat ze gewoon moeten doen is eerst alle gaten dichten en dan in 1 klap ALLE chars deleten. Laat iedereen maar lekker opnieuw beginnen, dan ben je tenminste 100% zeker van alle dupes en hacks af. Anders loop je het risico dat er nog steeds mensen met zo'n ding rond blijven lopen.

Voor de echte fans boeit het toch niet, die hebben allang x0 chars richting lvl 80 en hoger geholpen. Gewoon nog een keertje doen dus :) En die ladders dan meteen ook weer op 0, zodat het weer interessant wordt om beter te worden... een plaatsje in de ladder is altijd leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Kaastosti schreef op 14 April 2003 @ 15:00:
Wat ze gewoon moeten doen is eerst alle gaten dichten en dan in 1 klap ALLE chars deleten. Laat iedereen maar lekker opnieuw beginnen, dan ben je tenminste 100% zeker van alle dupes en hacks af. Anders loop je het risico dat er nog steeds mensen met zo'n ding rond blijven lopen.

Voor de echte fans boeit het toch niet, die hebben allang x0 chars richting lvl 80 en hoger geholpen. Gewoon nog een keertje doen dus :) En die ladders dan meteen ook weer op 0, zodat het weer interessant wordt om beter te worden... een plaatsje in de ladder is altijd leuk!
Goed idee, helaas heeft dat alleen niet zoveel zin om precies op dit moment te doen denk ik. Er zijn nog genoeg public en private hacks in de omloop waar Blizzard niet eens het idee van heeft dat ze bestaan. Binnen de kortste keren heb je dan weer een duping spree en loopt iedereen weer met gedupete bugged items rond. En wie is hier weer de dupe van? De die-hard Diablo speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

maar dan heb je toch wel weer ff fun gehad

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 12:37:
Ach ja je kunt wel zeggen dat wf's 6% geduped zijn, maar lang niet allen zijn geduped. Bijv:
ZVraagt zon noob aan me wat voor % me wf is. Zeg ik 6% (legit, unid getrade zelf ge-ided), zegt ie van. LOOOOL noob, wf 6% hahaha. Vraag ik aan hem wat voor % wf hij heeft. Zegt ie 8%. Maar die had ie die dag ervoor getrade (na dupe-gekte dus). Dus ik denk dat mijn wf uiteindelijk tog nog een grotere kans heeft dat ie legit is.... Aangezien OOK wf's 8% en 7% geduped zijn.

Moraal van het verhaal: Trade NOOIT in deze dagen voor een NIET-ge-ide wf, en alleen maar unid
waarom wel unid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

dan weet je zeker dat ie niet geduped is

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet... unid kan ook geduped worden, dat unidentified items geen dupes kunnen zijn is een van de grootste fabeltjes op b.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

dat is toch wel de grootste rede dat mensen unid's willen

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar het is echt niet zo, ik zoek even een betrouwbare quote voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik zeg niet dat ze niet geduped zijn dan, maar de kans is VEEL kleiner, aangezien de laatste public dupe-method NIET met dupes werkten, en voor die dupes ben ik het meest bang. Dus daarom trade ik ze alleen nog maar unid. (meestal wel gedropt d.m.v bot, maar ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog een account wil hebben op battlenet, moet je dan diablo II + lod nog een keer kopen? (mijn accountje zit al vol hehe!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ja Taran, of een andere key weten te regelen :)
Ik heb een 2e key van een vriend van me, waar we allebei mule chars op maken, hebben we geen last van elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop het wel gewoon nog een keer, tis toch niezo duur meer en het spelplezier zeker waard! Gebruik ik die ook voor de mules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia

nihitsia

Misschien beetje domme vraag, Maar ik speel Diablo over een lan en laatst ging ik tegen mijn vriend vechten. Ik won maar hij verloor een skilllevel. Ik kreeg zijn Oor. Wat kan ik met dit oor?

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Eeeeh je zou 't kunnen koken, poffen, bakken, verkopen, teruggeven, opeten...
Eigenlijk kun je niets met zo'n oor, maar het is misschien een aardige geste om 'm zijn oor terug te geven. Het is niets meer dan een soort 'troffee' van je overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia

nihitsia

Jammer, Ik dacht dat je met de horadric cube je eigen oor weer kon aan naaien ofzo. Nu is hij dat skill point dus gewoon echt kwijt.

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 09:41:
Als je nog een account wil hebben op battlenet, moet je dan diablo II + lod nog een keer kopen? (mijn accountje zit al vol hehe!)
Nope, je kan met 1 cd-key gewoon meerdere accounts op battle.net aanmaken ...
nihitsia schreef op 15 april 2003 @ 11:50:
Jammer, Ik dacht dat je met de horadric cube je eigen oor weer kon aan naaien ofzo. Nu is hij dat skill point dus gewoon echt kwijt.
Je verliest niks hoor (geen skills in ieder geval) als je verliest met duellen ... (ja een oor; maar om de vreemde reden kan je wel 1000 oren verliezen :P)
nihitsia schreef op 15 April 2003 @ 10:41:
Misschien beetje domme vraag, Maar ik speel Diablo over een lan en laatst ging ik tegen mijn vriend vechten. Ik won maar hij verloor een skilllevel. Ik kreeg zijn Oor. Wat kan ik met dit oor?
Als ik jou was zou ik z'n oor houden ... en hem er af en toe mee pesten ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Kroetsjov op 15-04-2003 11:59 ]

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 12:16
je zou een oor moeten socketen op een helm (leuk id voor 1.10? :P )

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Kroetsjov schreef op 15 April 2003 @ 11:57:
[...]

Nope, je kan met 1 cd-key gewoon meerdere accounts op battle.net aanmaken ...

[...]

Hoe maak je die accounts dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Je kunt met 1 cd-key wel meerdere accounts aanmaken op battle.net, maar ze niet tegelijkertijd gebruiken. Als je met 2 computers tegelijk wilt spelen (voor mulen enzo), heb je toch echt een verschillende cd-key nodig. Anders krijg je het bericht 'CD-Key in use by player Taran' oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"create new account" in het scherm waar je normaal inlogt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op 15 april 2003 @ 13:59:
Je kunt met 1 cd-key wel meerdere accounts aanmaken op battle.net, maar ze niet tegelijkertijd gebruiken. Als je met 2 computers tegelijk wilt spelen (voor mulen enzo), heb je toch echt een verschillende cd-key nodig. Anders krijg je het bericht 'CD-Key in use by player Taran' oid :)
Aah okay, werkt het dan niet als je bijv. met je ene account spullen dropt na 5 minuten in je game gebleven te zijn, vervolgens met je andere account inlogt en die game joint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

dat werkt wel maar dan heb je het risico dat de realm down is als je opnieuw inlogt onder een andere acc en de game met al je spulletjes erin weggaat

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 15 April 2003 @ 14:19:
dat werkt wel maar dan heb je het risico dat de realm down is als je opnieuw inlogt onder een andere acc en de game met al je spulletjes erin weggaat
Is idd zo, maar ja ik doe het nu tussen mijn poppetjes ook op deze manier. Dan ga ik mooi vanavond er een accountje bij maken!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hmmm ik vind dat een nogal risicovolle onderneming. Tijdens het mulen ben ik al verscheidene dingen kwijtgeraakt na het op de grond mikken.. realm down.. dag spulletjes. De enige manier van mulen is voor mij het trade-scherm, nix anders meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Ik ben ook wel het een en ander kwijtgeraakt; bepaalde item zal ik dus ook nooit neergooien (goeie charms, stormshields, etc) ...

Maar om nou zo moeilijk te doen voor bijv. een Tarnhelm of een Duriels shell of enig ander item wat je al enkele keren gevonden hebt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nooit last van bij een realm down..... OF ik bel gewoon opnieuw in, OF ik ga op open bnet, en vraag een friend dan om die game ff te joinen en de items dan tijdelijk te pakken. (Moet het wel een goeie vriend zijn als er egt 1337 stuff ligt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik heb ook nog niet echt supercoole items gevonden. Ik heb nu idd Duriels Shell en dat is mijn beste item :) Anders vraag ik idd vrienden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 16-09 12:04
Kvin dat diablo 2 hellemaal ver***** is want ik heb het 2 jaar gespeelt de laaste tijd vin ik het geen ene reet meer aan alleen maar gehack en nog eens gehack me account is nu al 3 keer gehacked en ben al 2 keer getrade hacked dat vin ik nou echt jmmr aan zon goed spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dan doe je tog EGT iets fout... Want ik ben nog nooit gehackt, speel het dan wel pas 3-kwart jaar ofzo. Misschien iets "verkeerds" gedownload? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia

nihitsia

Ik raak dus geen skills kwijt als ik gePK wordt? Als je dood gaat staat er wel "you have lost experience".

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Dat zijn experience punten, als je een monster vermoord krijg je daar punten voor. Je persoonlijke score van je char zeg maar. En als je genoeg punten hebt gescoord krijg je een level up.

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

...en als je eenmaal een level-up hebt, kun je deze niet meer verliezen. Je kunt alleen experience verliezen tot deze weer op 0 staat voor dat huidige level. Voorbeeld:
(even met fictieve getallen)

LVL 50 - 50.000.000 experience
LVL 51 - 56.000.000 experience
LVL 52 - 65.000.000 experience

Stel dat je een lvl 50 amazon bent. Als je nu in totaal meer dan 56.000.000 exp haalt, wordt je lvl 51. Je bent een tijdje als lvl 51 bezig en hebt 62.000.000 exp bij elkaar weten te krijgen.

Dan ga je met iemand PvP-en of je wordt ge-PK't. 'You have lost experience', je houdt 59.000.000 over. Je kunt dit blijven herhalen tot je weer op de 56.000.000 staat waarmee je dit lvl begon. Lager kan dan dus niet meer. Je blijft dus ook lvl 51.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erm volgens mij verlies je sowieso al geen exp met PvP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:19
nee alleen PvM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 14:34:
[...]

Is idd zo, maar ja ik doe het nu tussen mijn poppetjes ook op deze manier. Dan ga ik mooi vanavond er een accountje bij maken!! :)
Zo deed ik het dus ook altijd..., met de nadruk op deed. Ik ben dus een van die velen waarvan Bnet daadwerkelijk de characters die niet eerst 2 uur (of is het 1?) "bespeeld" zijn gedelete heeft.... Hoppa hele HC mule account gedelete... Dan ben je niet blij !

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja daar heb ik OOK al geen last van.... Ik zet gewoon me mules op me accounts waar ik op speel :P, niet egt georganiseerd, maar wat jou is overkomen, zal mij NIET overkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ik heb nu een aparte mule acc gemaakt sinds ik alles verloren ben. niet omdat dat dan "veilig" is als m'n hoofd acc om wat voor reden dan ook verloren gaat maar omdat je dan meer ruimte hebt (8 chars per acc nl, ik zat op m'n vorige acc vol) voor "speel" chars. ik ben niet echt zeker dat alle chars 2 uur speeltijd gehad hebben de 1e 48 uur maar na een week is alles er nog steeds dus het zal wel goed zijn dan. die 2 uur heb ik nu iig wel zeker gehaald.

gisteren "merc duel" gedaan met een vriend van me. hij z'n lvl 86 act5 merc en ik m'n lvl 84 act1 merc (we waren zelf beide een sorc). zijn merc heeft gaze,shaft en todesfaelle flamme en de mijne een shako(pt), skullder's(pt) en een clean 8%wf. ik had wel verwacht dat de mijne ging winnen maar het ging wel heel gruwelijk... vanwege de shako en skullder's heeft m'n merc nl +3 all skills en dat houdt op een act1 merc in dat ze zo'n lightning attack krijgt (die GRUWELIJK sterk is >:)) naast de 2500dmg max die haar "gewone" pijlen met de wf al doen. ze heeft cold arrow van nature dus het was pijl-pijl-lightning vriend z'n merc dood. nog harder lachen werd het toen hij iets te dichtbij was blijven staan en ook een paar pijlen/lighting attack ving en binnen 2 secs dood was... rofl

werkt heel aardig zo'n merc bij pindle, als zij hem afmaakt heeft heb ik ong 200% meer MF, totaal dan 575 of zo omdat ik mana/nova spul aan heb voor in de cow game.. ik moet nl nog lvlen, ben pas 84.

maar ja, kon het niet laten dit even mede te delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Owww da's een hele goeie.. ik heb een aparte key met 8 mule chars... die hebben nog niet veel gespeeld ben ik bang :) toch maar eens even naar kijken, voodat ze weg zijn...

Hoe lang moet je er mee spelen om ze 'permanent' (voor zover een 3 maanden limiet permanent is) te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, maar ik heb met mijn mules ook niet egt lang in een game gezeten... maar bestaan allemaal nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik vind 't best link.. ik moet er niet aan denken dat ik een mule kwijtraak.. ik heb voor iedere itemsoort een andere mule... Kaas_Weapons, Kaas_Rings, Kaas_Boots etc. :) Als er eentje weg is, ben ik ook meteen m'n complete voorraad van die itemsoort kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
't is tot nu toe nog steeds behoorlijk onduidelijk wanneer een char echt veilig is

De 1 zegt dat je elk character wat je maakt 2 uur moet spelen de 1ste 48 uur ...
De ander zegt dat je 1 char per account 2 uur moet spelen de 1ste 48 uur ...
Maar ja, ik heb ook enkele accounts met enkel lvl1 chars; en die accounts bestaan toch al een half jaar ofzo

Ik heb ook ergens gehoord dat blizzard deze 'regel' uit heeft gezet; en dat de laatste delete (waarover Blackice2002 het heeft) een 'handmatige' actie is geweest; mijn accounts bestaan in ider geval nog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Een maat van mij heeft een druid (lvl 35) en hij kan op geen enkele manier armageddon aanklikken, hij heeft alle skills van de elemental tree maar armageddon kan hij niet aankillen en licht als hij een skillpoint toe kan voegen ook niet op, weet iemand wat dat kan zijn?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
-Cargo- schreef op 16 April 2003 @ 20:43:
Een maat van mij heeft een druid (lvl 35) en hij kan op geen enkele manier armageddon aanklikken, hij heeft alle skills van de elemental tree maar armageddon kan hij niet aankillen en licht als hij een skillpoint toe kan voegen ook niet op, weet iemand wat dat kan zijn?
En als jij op z'n account inlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
-Cargo- schreef op 16 april 2003 @ 20:43:
Zoiets had ik eerst ook. Had 10 punten heel snel in 1 skill gegooid, maar ze kwamen er niet bij, en de overige skillpunter werden rood (als zijnde in behandeling) heb 2dagen zonder die skilpunten gespeeld, daarna stonden ze opeens weer goed.

w8 maar rustig af, en stuur anders een meelje, met je accountname etc. schijnt wel's te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroetsjov schreef op 16 april 2003 @ 13:14:
't is tot nu toe nog steeds behoorlijk onduidelijk wanneer een char echt veilig is

De 1 zegt dat je elk character wat je maakt 2 uur moet spelen de 1ste 48 uur ...
Maar ja, ik heb ook enkele accounts met enkel lvl1 chars; en die accounts bestaan toch al een half jaar ofzo

Ik heb ook ergens gehoord dat blizzard deze 'regel' uit heeft gezet; en dat de laatste delete (waarover Blackice2002 het heeft) een 'handmatige' actie is geweest; mijn accounts bestaan in ider geval nog ...
Ik was ook van mening dat ik nergens bang voor hoefde te zijn, omdat ik deze characters op het eerdergenoemde mule account ook al zeker 8 maanden had..., toch waren ze van de een op de andere dag "disabled"... Op een ander muleaccount heb ik characters waar ik ooit meegespeeld heb (die dus langer dan 2 uur connected zijn geweest) omgedoopt tot mules en die leven nog...

Ra ra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 22:12:
[...]

Ik was ook van mening dat ik nergens bang voor hoefde te zijn, omdat ik deze characters op het eerdergenoemde mule account ook al zeker 8 maanden had..., toch waren ze van de een op de andere dag "disabled"... Op een ander muleaccount heb ik characters waar ik ooit meegespeeld heb (die dus langer dan 2 uur connected zijn geweest) omgedoopt tot mules en die leven nog...

Ra ra
Ik schreef niet dat ik nergens bang voor ben ...
Mijn belangrijkte items staan zowieso op mules die naar Hell kunnen en langer dan 2 uur (de 1ste 48 uur) gespeeld zijn; maar ja, je verzameld zoveel stuff (ik wel in ieder geval ;)) dat je op een gegeven moment gewoon teveel mules nodig hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan dump je op een gegeven moment gewoon alle stuff die je tog niet meer gebruikt, of je geeft het aan noobs ofzo, lijkt me tog niet zo moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Oh neeeee! Gisteren wilde ik even een buts mf items van m'n ama naar m'n sorc verplaatsen... vriend van me wilde wel even helpen. Hij start game, ik drop items, leave... wil terug.. 'Realm Down'. Duurde een half uur :( Daarna zei hij dat ook bij hem realm down was en dat die items weg waren... heeft me zwaar lang gekost om die te vinden (tal's armor, shako, 2x nagelring, amuletje, gloves etc.)..

Hoe zit het eigenlijk? Als bij mij realm down gaat (na het leaven dus), kan hij er dan ook automatisch uitgeschopt worden? Of kan dat alleen door opnieuw te proberen te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroetsjov schreef op 16 April 2003 @ 13:14:

Hmm, ik maakte altijd mijn mules, gooide er wat items op en het bleef gewoon maanden staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Kaastosti schreef op 18 April 2003 @ 09:16:
Oh neeeee! Gisteren wilde ik even een buts mf items van m'n ama naar m'n sorc verplaatsen... vriend van me wilde wel even helpen. Hij start game, ik drop items, leave... wil terug.. 'Realm Down'. Duurde een half uur :( Daarna zei hij dat ook bij hem realm down was en dat die items weg waren... heeft me zwaar lang gekost om die te vinden (tal's armor, shako, 2x nagelring, amuletje, gloves etc.)..

Hoe zit het eigenlijk? Als bij mij realm down gaat (na het leaven dus), kan hij er dan ook automatisch uitgeschopt worden? Of kan dat alleen door opnieuw te proberen te joinen?
Hmmm.. ik heb dat ook een paar keer gehad, een "realm down" tijdens het mulen met een vriend.. Die vriend kon echter in alle gevallen wel gewoon in de game blijven, ik ben dus ook niets kwijtgeraakt. Weet je zeker dat die vriend van jou te vertrouwen is? Tal's armor en Shako zijn erg leuke hebbedingetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Jah daarom.. ik weet niet wat ik er van moet denken... ik ga maar eens op diabloii.net forum de vraag stellen of dat mogelijk is. Overigens verwacht ik van wel, aangezien 'realm down' er simpelweg op kan duiden dat de server een probleem heeft... in dat geval zou hij ook echt weg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

zijn er eigenlijk mensen die wat pics hebben van stoere assassin wapens ? ik heb nl alleen echt vette gekregen door de socket quest te gebruiken met de quest dat je 3 runes krijgt. verder heb ik niets beter gevonden dan 11-29 damage :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

deze is wel vet : Bartuc's Cut-Throat
hier te vinden , verder zijn er ook natuurlijk nog meer en betere

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eth. Bartuc met Zod is het beste Assa wapen ( dat nog redelijk te betalen is), vind ik. Beter dan normale cruel scissors Suwayyahs. Maar natuurlijk niet beter dan eth cruel scissors suwayyah of evisc (240-360 dam ofzo)..... Maar die zijn dan ook niet betaalbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houston3 schreef op 18 april 2003 @ 12:40:
zijn er eigenlijk mensen die wat pics hebben van stoere assassin wapens ? ik heb nl alleen echt vette gekregen door de socket quest te gebruiken met de quest dat je 3 runes krijgt. verder heb ik niets beter gevonden dan 11-29 damage :X
Ik heb wel een leuk plaatje voor je van mijn assa..., geen cruel helaas , maar set is ook wel ok...(leuke bonus!)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvk/TEMP/natset.JPG

Stats van dat wijfie zijn ook wel leuk... Screenshot genomen op hell...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvk/TEMP/hellstats.JPG

Ach, je kan zo veel kanten op met een assa...

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt veel offline vrienden :P

Een assassin is het meest onderschatte karakter van allemaal. Mijn assassin heeft een bijna perfecte bartucs met een eth rune erin voor pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

ik zal wel ff pics maken van de wapens die ik nu equipped heb :X zijn niet zo goed maar damage is wel redelijk, en ik ben pas in act 5 op normal :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/masteur/d21.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/masteur/d22.JPG

[ Voor 29% gewijzigd door Houston3 op 18-04-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben kapot van 1 tot nu gespeeld :(
maar wel relaxt schildje gevonden 55% block :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houston3 schreef op 18 April 2003 @ 16:32:
ik zal wel ff pics maken van de wapens die ik nu equipped heb :X zijn niet zo goed maar damage is wel redelijk, en ik ben pas in act 5 op normal :)
]
Tja, heb je misschien hogere lvl chars? Zo ja, dan kun je ff op hell bij anya kijken. Die heeft meestal wel leuke low-lvl clawtjes. Zo vond ik er een keer een met 42 max, lvl 24 required ofzo. Ith runetje erin voor nog eens 9 max... en ik deed voor lvl 24 redelijk wat dam. :p (nu eth bartuc 195% met zod btw >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Hm tja Geinig die assa's maar je wordt wel zwaar geownd door een beetje nuttige pvp barb... (en door de rest ook eigenlijk :D)

kga vandaag m'n barbje weer maken, kheb al wat leuke spulletjes bijelkaar geschraapt:
195%gf (ik regel nog wel eens een betere, is nu wel leuk)
+2 barb arkaine's
Arreat's
Stormshield
War traveler
245/19 raven
7/7 manald
6/15 ears
venomgrip

moet alleen nog ff een leuke mara's regelen en dan natuurlijk ff naar 85 lvlen zodat alles aan kan :Y) cows here i come ;)

Ik was niet echt van plan pvp te worden maar voor het geval dat regel ik nog wel een jah voor in m'n gf of gewoon een fury bb... niet zo'n prob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

kheb nu baal gemolt en loop als een mofo door act 1 heen heb wel al wat leuke dingen gevonden zoals de mahim oak curio :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Termy schreef op 19 April 2003 @ 11:10:
Hm tja Geinig die assa's maar je wordt wel zwaar geownd door een beetje nuttige pvp barb... (en door de rest ook eigenlijk :D)

kga vandaag m'n barbje weer maken, kheb al wat leuke spulletjes bijelkaar geschraapt:
195%gf (ik regel nog wel eens een betere, is nu wel leuk)
+2 barb arkaine's
Arreat's
Stormshield
War traveler
245/19 raven
7/7 manald
6/15 ears
venomgrip

moet alleen nog ff een leuke mara's regelen en dan natuurlijk ff naar 85 lvlen zodat alles aan kan :Y) cows here i come ;)

Ik was niet echt van plan pvp te worden maar voor het geval dat regel ik nog wel een jah voor in m'n gf of gewoon een fury bb... niet zo'n prob
jah werkt niet in pvp, dus dat kan je beter niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Fury is bah voor 'n pvp barb ... lage damage ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

welke skills van de barb zijn dan eigelijk wel goed in pvp, bash? :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol nee

Skills:

Max Battle Orders
Max Whirlwind
Max Sword mastery
lvl 14 (met items) inc. speed
level 5 oid natural resistance
rest in Berzerk ... handige skill als je 'n 9fps zerk hebt... one hit killah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

heb je wat aan whirlwind?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erm GF is sowieso al kut voor PVP. Veel te traag. En een assa kan een barb makkelijk aan... als je tenminste weet hoe je er mee moet omgaan. Met mind blast/ trap enzo... dan wint assa het wel van barb. En als je een pvp zwaard wilt hebben, zorg dan dat er in ieder geval een eth rune in zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
een GF valt best mee, ik bedoel, het is een redelijk leuk wapen voor de beginner. ikzelf heb een Cruel Colossus Sword, 288% origineel, nu met 3 * 40/15ias... dus 408%ed en 45ias = Snelle Zerk, laatste bp en vette damage..

Waarom ww? .. WW is uninterruptable ... je hoeft maar effe 'n n00bazon tegen te komen, en klats, hij ligt (hopelijk). WW is ook fijn tegen anders chars hoor, necro, druids noem maar op. Als je goede berzerk skillz hebt, en 9-10fps zerk, heb je heel vaak kans op een one-hit-kill.
ETH hoeft niet persé ... het is alleen leuk tegen barbs omdat die allemaal supervette leech hebben. als je ETH pakt, moet je ook 'n heel andere build pakken... wat ik net zei, was 'n "tweaker"... gemaakt voor andere characters. als je er 'n barb mee wilt pakken, moet je geluk hebben :) of die ander moet geen Eth hebben.... voor de rest, barbs met eth = BvB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eth zou ik sowieso al erin doen... Niet alleen voor bvb maar gewoon voor alles. Minder dam, maar meer raken is beter dan iets meer dam en minder raken...
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.