Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
zet mij er dan ook maar bij:
*Rocketkoen
SC en HC
speel niet echt SC meer, veel te makkelijk om aan items te komen, en gewoon niet spannend.

mijn enigste probleem met HC is dat B.net nogal eens de oorzaak is van mn dood.
ong 33% door lag/timeout 33% door h4x (drophack) en 33% door mn eigen stomme vout :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet mij er dan ook maar bij:
*cuffstain5 en af en toe op *cuffstain4 ofzo
SC only, al vaker HC geprobeerd, maar zonder begin spul gewoon niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
GVD.... Blizzard heeft zogenaamd een stel account gesloten ivm hacken....
ik kan geen games meer joinen, toch heb ik alleen MH gebruikt (anders ben je snel dood door drophax in HC).....
beetje lullig

edit: Ik kan er WEL op als ik mh uitzet, maar als ie aan is niet...
battle.net:
Over 100,000 accounts closed. Now comes the "I didn't cheat", "it must be a mistake", or "my brother did it not me" =) These people were caught cheating. People who cheat often are very reluctant to admit they cheat. Any program that modifys the game, including map hack, is a cheat.

This is not an April Fool's joke although it's funny it falls on the same day (chance?).

[ Voor 55% gewijzigd door RocketKoen op 01-04-2003 13:48 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm als je account gedelete was, dan kon je niet eens op je account komen......
Dus ik denk dat je maar gewoon meot wachten als je niet meer kunt joinen, misschien dat je het later dan wer wel kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Aha en ik wou nog net wel een mailtje sturen voor passwordrecovery naar blizzard.
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:56

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik en een vriend van me zijn ook ons acc kwijt... weg lvl 89 sorc, 81 barb, lvl 81 ama, lvl 67 necro, lvl 74 sorc met legale items..... snif... wat een naaistreek. en die [vul vuil woord in] eikels die al die hacked en bugged shit maken/traden zitten lachend naar alle bedroefde legit slachtoffers te kijken... omg wat kan een mens (bedrijf) dom zijn...

ach, nog een keer beginne dan maar, ook wel leuk :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat er nog steeds hacks zijn op b.net. Ik heb geen maphack/bots gebruikt en ik heb m'n account met alle chars nog. Ik hoop dat ze snel alle hacks weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-10 21:32

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb alles ook nog :) Maar ik gebruik dan ook geen hacked items... althans niet met mijn medeweten. Kan iemand me vertellen wat drophax nou zijn?
anders ben je snel dood door drophax in HC

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedzo van Blizzard dat ze al die cheaters maar bannen!! })
Beetje de game voor andere vervelen, en maphack is ook lame, alles wat de game aanpast en voordelen geeft wat de andere niet hebben is cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Iedereen heeft MH dus 'voordelen geeft wat de andere niet hebben' gaat niet meer op >:)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op 02 April 2003 @ 11:32:
Iedereen heeft MH dus 'voordelen geeft wat de andere niet hebben' gaat niet meer op >:)
Ik heb geen MH, en zo moet je nie denken. :r

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Weet ik... ik vind 't ook lame, zonder mh is het veel meer sfeer :) Donker is leuk, dan blijft het tenminste spannend... alhoewel je op een gegeven moment wel ongeveer weet wat er gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

wat een crap argumenten tegen maphack zeg. ik heb sowieso de "sunny weather" amper aan en ik vind het gewoon waarmee ik niemand mee benadeel.. voel jij je nu opeens minder omdat ik toevallig wel beschermd ben en kan zien waar de monsters zitte? is nl vooral handig in de cow lvls.

nja ok, ik heb (heel even) gebot en "waarschijnlijk" daarom m'n acc kwijt (mensen die veel meer botte dan ik hebben alles bv nog.. :?) dus das dan pech. ff opnieuw beginne, maar dat geblaat over maphack... triest hor. ik heb het destijds eigenlijk alleen maar overgehaald omdat ik boosten wel leuk vind maar het erg vervelend is bv in act2 die troep te moeten zoeken... ik KEN het spel nou wel, ik heb de behoefte niet na de 1000ste keer nog steeds alles af te moeten gaan.. anders maak ik amper nieuwe chars meer..

maphack kan bliz trouwens niet eens aantonen, dus waarom daar zo moeilijk over doen? als jij het zonde wil doen.. best, maar val mij niet lastig met je preek.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij preekt anders nu ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

De hele actie van Blizzard is ook niet tegen MapHack, dat kunnen ze zoals Termy al zegt niet eens detecteren. Het enige wat MapHack doet is de informatie die je van de server krijgt anders interpreteren dan de normale map.

Dat is totaal wat anders dan bijvoorbeeld dupen, waarbij er ook weer informatie _naar_ de server gestuurd wordt. Dat is dus _wel_ te detecteren door Blizzard en daarom loop je meer kans op gebanned worden.

Overigens checken ze op hele rare criteria daar, aangezien er verscheidene mensen zijn die alles hacken wat ze tegenkomen en alles nog hebben, terwijl er ook mensen zijn die niet eens weten dat het kan en alsnog gebanned worden... ze hebben gewoon random players genomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kaastosti schreef op 02 April 2003 @ 10:49:
Ik heb alles ook nog :) Maar ik gebruik dan ook geen hacked items... althans niet met mijn medeweten. Kan iemand me vertellen wat drophax nou zijn?

[...]
drophax stuurt een corrupte packet naar jou, en veroorzaakt een timeout (met een vage error msg). in de tijd dat jij aan het timeouten bent hostilen ze je en kunnen ze je met gemak PKen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toevallig heb jij sunny weather :? (zal wel, ik gebruik dus ook geen hacks) niet aan, anderen weer wel. Dat kan ik niet zien van mijn "schone clientside"
Mij boeit het niet dat mensen mh gebruiken, maar ik kan blizzard wel begrijpen: je hacked in de software om voordelen te bekomen die "eerlijke" mensen niet hebben. En die bestaan nog hoor, al zullen ze op een hand te tellen zijn :X

* Pheno79 gaat weer verder met Metroid Prime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 02 april 2003 @ 13:36:
wat een crap argumenten tegen maphack zeg. ik heb sowieso de "sunny weather" amper aan en ik vind het gewoon waarmee ik niemand mee benadeel.. voel jij je nu opeens minder omdat ik toevallig wel beschermd ben en kan zien waar de monsters zitte? is nl vooral handig in de cow lvls.

nja ok, ik heb (heel even) gebot en "waarschijnlijk" daarom m'n acc kwijt (mensen die veel meer botte dan ik hebben alles bv nog.. :?) dus das dan pech. ff opnieuw beginne, maar dat geblaat over maphack... triest hor. ik heb het destijds eigenlijk alleen maar overgehaald omdat ik boosten wel leuk vind maar het erg vervelend is bv in act2 die troep te moeten zoeken... ik KEN het spel nou wel, ik heb de behoefte niet na de 1000ste keer nog steeds alles af te moeten gaan.. anders maak ik amper nieuwe chars meer..

maphack kan bliz trouwens niet eens aantonen, dus waarom daar zo moeilijk over doen? als jij het zonde wil doen.. best, maar val mij niet lastig met je preek.
Sorry maar dat slaat nergens op, jij "vind" dat je niemand ermee benadeelt?
Maar jij weet zelf wel waar alles al is...is dat geen voordeel voor jouw (wat anders spelers niet hebben).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen: degene die MH gebruiken tijdens cowen en boosten enzo, goed ga zo door enzo. Maar MH moet je niet gebruiken in pvp. Das wel inderdaad lame. Tenzij de andere het ook gebruikt, wat dus voor 99% het geval is :X En degene die geen MH gebruiken, die hoeven mensen niet af te kraken als jij cheat enzo, want het is gewoon de keuze van de speler zelf. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 15:26:
[...]

Sorry maar dat slaat nergens op, jij "vind" dat je niemand ermee benadeelt?
Maar jij weet zelf wel waar alles al is...is dat geen voordeel voor jouw (wat anders spelers niet hebben).
Nee...

Het is een nadeel voor jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En omdat elk nadeel zijn voordeel heeft, hebben mh'ers dus voordelen en non-mhers nadelen :P

Laten we nu niet weer gaan flamen over cheaten en of het iets uitmaakt, kijk in vorige topics maar daarover, maar daar kwam ook niets goeds van...

Feit: het gebeurt, jammer maar het leven gaat door :)
Kijk naar counterstrike, daar heb je ook gekloot. En welk online spel heeft geen cheaters, lame Pk'ers of weet ik wat? Ik erger me er al niet meer aan (ook gedaan, maar je legt je e vanzelf bij neer), het heeft toch geen nut. Maar de cheaters moeten ook niet zeuren als ze gebanned worden, risico van het vak zeg maar.
Dus non cheaters niet zeuren of cheaters, cheaters niet zeuren over bans :P
Scheelt weer heel wat paginas met loze argumenten

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 03-04-2003 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag voor 1e keer HC geprobeert, haha wat is dat cool zeg.
Zomaar ga je nu toch nadenken ipv rambo spelen :+
Ik heb 3x een lvl 8 char gehad, en 1x een lvl 10, allemaal dood :P
Nu eindelijk iets verder op lvl 15, nie veel maar langzaam an komt ut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Ben eergister ook met mn eerste HC char begonnen.. nu een lvl 23 sorc. HC is een stuk leuker dan SC imo :) Veel minder lamers in HC lijkt het.

[ Voor 3% gewijzigd door Mitt3nz op 03-04-2003 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis alleen zo jammer dat sorcjes zo zwaar slecht zijn op low lvl en dan al helemaal @ hc, aangezien je op low lvl dan bijna nix kan mollen :p . Wel een voordeel is dat je niet echt elite spul hoeft te hebben om in een latere fase iets te mollen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Sorc is super :) Als je dood gaat (in SC dan) hoef je niet moeilijk te doen, aangezien je al je skills nog hebt... in HC wordt dat lastig, ok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

mwah, was geen preek imho, meer een lichtelijk geirriteerd verweer...

"sunny weather" is hoe de maker van maphack het altijd-licht noemt, niet mijn term :P

ik begrijp btw nu pas waarom jullie (of iig enigen onder jullie :P) zo lopen te trippen over maphack.. je hebt natuurlijk ook die scroll lock. helemaal niet aan gedacht omdat ik dat nooit gebruik. ik doe dan ook helemaal niet aan pvp.

ik gebruik maphack uitsluitend voor het nobele doel, anderen zsm boosten kunnen en bij vrienden makkelijk kunnen kijke wat voor nieuw 1337 shit ze gevonde/getrade hebben (en gebruik natuurlijk)...

pech voor mij dat ik m'n acc kwijt ben, ik heb al weer een sorcje (lvl 53) met chance, gold, skullder's, 2 nagel ringen en een 35%mf amu. nu nog ff ocu, shako, wt en een beter amu. gelukkig heb ik nu veel meer "resources" om er bovenop te komen. vriend van me die had nl z'n mule nog met wat leuke dingen, hij heeft al weer een aardige mf sorc bijelkaar :)

komt wel weer goed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitt3nz schreef op 03 April 2003 @ 08:50:
Ben eergister ook met mn eerste HC char begonnen.. nu een lvl 23 sorc. HC is een stuk leuker dan SC imo :) Veel minder lamers in HC lijkt het.
Uhm zo een beetje 50% van de hardcore scene draait wel eens een pindlebotje zo nu en dan ... :)

Mzzls..

D2 Die-hard.. Accounts BlackIce2000 t/m 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loop nog niet zo lang mee hier op het forum..., was een nieuw draadje begonnen maar is inmiddels gesloten...

( Damn wat is dit forum huge ! )

DIABLO freaks - geruchten

Mzzls

D2 Die-Hard Accs. BlackIce2000 t/m BlackIce2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ik krijg ook zin om weer te spelen (zeker op m'n nieuwe comp) ik had dacht ik ook nog ergens een lijstje te hebben met mensen die mee zouden doen aan een CLOSED (dus geen hulp of items van buitenaf) party als 1.10 uitkomt, ik zal eens kijken of ik dat lijstje nog kan vinden
Mzzls

D2 Die-Hard Accs. BlackIce2000 t/m BlackIce2006
ga je dat achter iederen post zetten? 8)7
hier is het lijstje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Acc Name | Player Name | Character | E-Mail/MSN |
1 | Martijn9 | FrosTeo-GoT | Sorceress | FrostXL@hotmail.com |
2 | Herr-Bernhard | Orangina-GoT | Paladin | Agentorangina@hotmail.com |
3 | Shagura | Shagura-GoT | Assasin | vbessels@hotmail.com |
4 | Venkeroz | Venkeroz-GoT | Sorceress | jan_cortenbach@hotmail.com |
5 | Stime | ????? | Necro/Pala | sn00bdwag@hotmail.com |
6 | Fragz_NL | Silver-GoT | MS//LF Amazon  | jorisfokker@hotmail.com
7 | SeRRveR | WomaniGoT | Sorceress | Serrver@bommhut.net |
8 | admiraal_aaP | ????? | kolonel_aaP | kromme_aaP@hotmail.com |
9 | slinkingant | ????? | WWbarb | slinkingant@softhome.net |
10 | Liquidlzrd-GoT | ????? | ????? | liquidlzrd@hotmail.com |
11 | Kroetsjov | ????? | Assa | got@kroetsjov.nl |
12 | Phenomena23 | ????? | ????? | ????? |

[ Voor 54% gewijzigd door FrostXL op 03-04-2003 14:43 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Kan ik me ook inschrijven in dat lijstje? Lijkt me leuk!

Kaastosti | Kaastosti | Sorceress | Eggy_v@hotmail.com
Woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rocketkoen | Wolftrutje | Druid | Rocketkoen@hotmail.com
:)
als 1.10 uitkomt dan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:24

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik heb na 1 jaar ongeveer (Zie Diablo/Lod Deel 8,9 en 10) ook weer Diablo2 en LoD geinstalleerd. Ben wel aan het spelen, maar wil eigenlijk wachten tot 1.10....

Asphxyion | Asphyxion | Druid | ensign222@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een duel wilt met m'n assassin, m'n account is nog steeds Fragz_NL

en over dat lijstje, het zal wel verranderen, aangezien de patch over 10 quadriljoen (10^24) jaar uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik voorspel dat ie nog voor de e3 in Mei uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 03 April 2003 @ 14:33:
ik krijg ook zin om weer te spelen (zeker op m'n nieuwe comp) ik had dacht ik ook nog ergens een lijstje te hebben met mensen die mee zouden doen aan een CLOSED (dus geen hulp of items van buitenaf) party als 1.10 uitkomt, ik zal eens kijken of ik dat lijstje nog kan vinden

[Mzzls

D2 Die-Hard Accs. BlackIce2000 t/m BlackIce2006]

ga je dat achter iederen post zetten? 8)7
Nee..., maar zoals ik al zei; ik loop hier nog niet zo lang mee..., Ik dacht misschien kom ik hier op het forum nog wel bekenden (sszark, stryfe, brhan, melkpak, etc.) tegen dus ik zal even laten weten wie ik ben... :P

Zal bij deze dan ook nog maar even mijn favo multiplayer char voorstellen...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvk/TEMP/katja.JPG

Check unidentified lacquered plate !

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik denk er over om overnieuw te beginnen met een nieuwe sorc. Die ik nu heb is lvl 80 en alles wat er nu nog gebeurd is cow-rush, wat ook wel een beetje saai is. Ik mis toch wel een beetje de actie die je door het hele spel heen krijgt. Nu is het gewoon naar een groep cows toe hollen, frozen orb, fire wall, klaar.. allemaal dood.

Ook heb ik het idee dat ik efficienter met m'n stat- en skillpoints om had kunnen gaan. Het is natuurlijk leuk als je als sorc flink wat strength en dex hebt voor leuke armor (862 def) enzo, maar volgens mij heb ik meer aan vit, dan maar wat mindere armor :)

Ik d8 aan het volgende, er van uitgegaan dat ik wel weer tot lvl 80 kom. Alle quest bonus punten etc. niet meegerekend, aangezien ik niet precies uit m'n hoofd weet wat je krijgt:
80x5 = 400 punten te verdelen
str 40 (+30)
dex 40 (+15)
vit 300 (+290)
en 100 (+65)

Om te beginnen wil ik deze keer voor cold gaan en zo snel mogelijk frozen orb lvl-en, in combinatie met thunderstorm. Die ik nu heb is een fire sorc met fire wall, wat leuk is, maar ook gaat vervelen :) Daarna uiteraard de cold- en lightning mastery maxxen.

Nou ben ik pas weer en maandje bezig, ben er lange tijd uit geweest. Is dit nog een beetje te doen of hebben jullie nog suggesties? Probeer ik iets realistisch of is het wijs om het toch ietsje anders in te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Kaastosti schreef op 04 April 2003 @ 09:56:
Ik denk er over om overnieuw te beginnen met een nieuwe sorc. Die ik nu heb is lvl 80 en alles wat er nu nog gebeurd is cow-rush, wat ook wel een beetje saai is. Ik mis toch wel een beetje de actie die je door het hele spel heen krijgt. Nu is het gewoon naar een groep cows toe hollen, frozen orb, fire wall, klaar.. allemaal dood.

Ook heb ik het idee dat ik efficienter met m'n stat- en skillpoints om had kunnen gaan. Het is natuurlijk leuk als je als sorc flink wat strength en dex hebt voor leuke armor (862 def) enzo, maar volgens mij heb ik meer aan vit, dan maar wat mindere armor :)

Ik d8 aan het volgende, er van uitgegaan dat ik wel weer tot lvl 80 kom. Alle quest bonus punten etc. niet meegerekend, aangezien ik niet precies uit m'n hoofd weet wat je krijgt:
80x5 = 400 punten te verdelen
str 40 (+30)
dex 40 (+15)
vit 300 (+290)
en 100 (+65)

Om te beginnen wil ik deze keer voor cold gaan en zo snel mogelijk frozen orb lvl-en, in combinatie met thunderstorm. Die ik nu heb is een fire sorc met fire wall, wat leuk is, maar ook gaat vervelen :) Daarna uiteraard de cold- en lightning mastery maxxen.

Nou ben ik pas weer en maandje bezig, ben er lange tijd uit geweest. Is dit nog een beetje te doen of hebben jullie nog suggesties? Probeer ik iets realistisch of is het wijs om het toch ietsje anders in te delen?
Ik weet niet of dit voor pvm of pvp is ... (ik ga maar even uit van pvm).

Welke items wil je gaan gebruiken voor sorcy? 40str is wel heel erg weinig; bijv Skullders heeft 97str nodig, Wartravelers 95str, liddles 58str ... verder zijn er zat spullen te vinden die niet echt veel str nodig hebben (bijv. Skin of Vipermagi (43str), Que-Hegan's Wisdom (55str), Naj's armor (79str), Tal's armor (84str).
Je strength hangt dus af van wat je wil gaan gebruiken; je wilt uiteindelijk 100str ofzo hebben om alle leuke spulletjes aan te kunnen

Waarom stop je 15 punten in dex? Voor bijv een alibaba heb je bijv 42 dex nodig, wizardspike 75 dex, en ik neem aan dat je met 40 dex toch je maxblockrate niet gaat halen.

Of 100 energy genoeg is hangt een beetje af van welke skills je gaat gebruiken; bijv lightningnova vreet mana ... voor orb/thunderstorm is het meer dan genoeg.

Over de skills:
orb is een handige skill, maar doet niet supah veel damage ... en volgens mij heeft het niet echt veel zin om voor pvm je coldmastery op lvl20 te maken.
thunderstorm is grappig, maar het killed maar 1 monster, geen groepen

maar ...wat wil je nog meer leren? (waar wil je allemaal kunnen spelen met je sorcy?)

Mijn sorcy heeft 't volgende geleerd (is nu lvl85):
str: 95
dex: base (niks ingestopt)
vit: 160 (is het enige waar ik nog punten instop)
energy: 200

skills:
lvl20 orb
lvl1 coldmastery
lvl20 nova
lvl20 lightningmastery
lvl20 thunderstorm
lvl1 warmth
lvl1 static
(ik heb +15 to all ofzo)

items: (afhankelijk welke area ik speel switch ik ringen/gloves/boots)
Tals set (lucky me ;))
2xsoj (of 1xsoj+raven of 1xsoj+manald)
silkweave (of wartravellers)
frostburn (of chanceguards)
in m'n 2de weaponslot zit een gull en een shael-eth schild)

als ik al m'n mana items aanheb (2xsoj, frosties, silkweave) heb ik bijna 2000 mana ... (en zelfs dat nog gaat makkelijk leeg als ik een beetje aan het freaken ben op cowlvl :P)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt ....

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb nu vrij veel mana regeneration, m'n mana kan serieus _niet_ op, tenzij een boss mana-drain heeft. Zo niet, dan is m'n mana alweer compleet geregenerate voordat ik een andere spell kan doen.

Dat je best wel wat str nodig zou kunnen hebben is wel waar, alleen die heb ik nu op 133 staan voor een shield wat ik gebruik met 246 def en 73% (oid) chance to block. Dat is misschien wat veel voor een sorc. 100 is idd wel zat. Dex wilde ik zelf niets meer in stoppen, aangezien ik 't nergens voor nodig heb.

Dat wordt dus alleen str en vit pompen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja maar wat heb je aan dat schild... je kunt beter een schild pakken met +skills, want je hebt tog nix aan die chance to block of def op schild. Lidless zou dus denk ik toch een betere keuze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Mf sorc:

oculus, skullder's ire, goldwrap, war traveler, Tal's amu (of een +2 sorc met mf amu), 2*nagelring, chance guard, rhyme-schild (shaeleth runeword), shako (harlequin's crest).

dit is redelijk standaard, goede +to skills, mf en mana, weinig resis.
in dit geval heb je op z'n minst 95 strength nodig voor war trav, die geeft dan +10 str zodat je de 97 voor skullder's ook haalt.. maar dit zit wel een resico aan vast als je (per ongeluk) gepked word (body pop :)) omdat je niet qua "base" genoeg str hebt voor skullder's. als je liever meer mana, cast rate en skills hebt kan je beter lidless wall gebruiken dan rhyme.

voor meer resis en ong evenveel (iets minder) mf kan je ook tal's belt, amu en armor gebruiken ipv skullder's, goldwrap en het amu dat je gebruikt.

je komt in al deze gevallen wel zo rond de 450%MF uit wat ruim zat is. meer mf vergroot de kans op magic en rare onproportioneel meer dan de kans op set en unique -> je vind veel magic crap

als je echt makkelijk alles aan wil kunnen (qua resis bv) kan je ook de complete tal's set gebruiken, dan kom je ong. op 300%mf wat je kan aanvullen met 7%mf sc's...

in cow games lijkt me een mf-ama trouwens beter... gewoon alle gebruikelijke mf-gear behalve als boog een wf of als je met titan's aan de haal gaat kan je ernaast nog een rhyme shield gebruiken :Y)

bij dit alles heb ik de extreem dure dingen zoals vele ist runes buiten beschouwing gelaten, je kan opzich wel een ist in je lidless (ipv de gebruikelijke um) en je tal's staf (gesteld dat je veel resis wilt) doen voor 55% meer mf. de kosten daarvan zijn redelijk te overzien en 55% extra op die 300% is best leuk :)

btw, dex doen heeft alleen nut als je ali of zo wilt gebruiken.. voor max blockrate heb je zoveel dex nodig dat je nogal minder leven hebt en aangezien je een sorc bent raakt geen enkele koe je toch? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Termy op 04-04-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas voor het eerst begonnen met diablo 2. Al die afkortingen en items waar jullie het over hebben zeggen me (nog) niet zoveel, maar ik vind het echt een heel leuk spel. Heb een Paladin op Battlenet (lvl 22 nu) en het gaat best goed! Ik vind vooral de skill Zeal erg handig. Straks wil ik ook Holy Shock nog doen. Ik heb al 2 unique items gevonden, wel niet zulke super items denk ik maar toch erg leuk! Ik heb nog niet veel gemerkt van cheaters op battlenet, eigenlijk alleen nog maar aardige mensen ontmoet :)
Iemand nog tips voor me als beginnende diablo-2-er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

M'n eerste D2 char was, in tegenstelling tot de massa die een barbarian neemt, een Paladin. Dat was wel een hele tijd terug, maar ik heb toen Zeal en Freeze (of hoe het ook moge heten) gemaxxed. Wat er gebeurde was dat alles wat binnen 15 meter kwam nog maar met 25% van de snelheid bewoog, en ik er daarna op in hakte met Zeal :) schoot in ieder geval wel op :P

Ik hoorde echter dat die freeze ook niet echt ideaal is voor een Paladin, er zijn betere skillz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel idd tussen holy freeze en holy shock...
In elk geval Zeal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

waarom niet allebei :)
Je kunt uiteraard eerst voor één van de twee gaan, maar ook allebei rustig levelen naar mate je verder komt. Als je wilt kan ik je wel helpen met rellen :P username: Kaastosti :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 12:04:
Tja maar wat heb je aan dat schild... je kunt beter een schild pakken met +skills, want je hebt tog nix aan die chance to block of def op schild. Lidless zou dus denk ik toch een betere keuze zijn.
Als je een pvp sorc hebt is het wel degelijk van belang dat je een goede chance to block hebt... liefst max zelfs (75%)...Denk je eens in dat je een duell met een ama aangaat... Zou toch wel makkelijk zijn dat je een aantal pijlen kan blokken voordat je bij d'r bent om een spell te casten. De +to skills kan je nog van genoeg andere items afhalen...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvk/TEMP/katstats.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dat zijn leuke stats :) maar er komt dus gewoon 0 te staan als je lvl 99 vol hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op 04 april 2003 @ 16:19:
Dat zijn leuke stats :) maar er komt dus gewoon 0 te staan als je lvl 99 vol hebt :)
Jah... Heb nog weet ik veel hoeveel cow games gejoined, maar verandert helaas niets ... ;)
Ik had ook een lvl 99 Katja op HC maar die is helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Koetje te veel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 16:15:
[...]

Als je een pvp sorc hebt is het wel degelijk van belang dat je een goede chance to block hebt... liefst max zelfs (75%)...Denk je eens in dat je een duell met een ama aangaat... Zou toch wel makkelijk zijn dat je een aantal pijlen kan blokken voordat je bij d'r bent om een spell te casten. De +to skills kan je nog van genoeg andere items afhalen...

[afbeelding]
Als het goed is hoor je met een sorc niet eens geraakt te worden. :+

Je kan ook voor max block, max %DR energy shield gaan, ben je ook onkwetsbaar. Keuzes, keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 17:13:
[...]

Als het goed is hoor je met een sorc niet eens geraakt te worden. :+

Je kan ook voor max block, max %DR energy shield gaan, ben je ook onkwetsbaar. Keuzes, keuzes :)
Uhm wel eens een ama tegen gekomen met + XX to multiple shot ? Dat is zelfs voor een sorc vaak net iets te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yupz, maar als het goed gaat wordt e toch niet geraakt. Uiteraard is het goed om zoveel mogelijk life te hebben om een foutje op te kunnen vangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraag (ik ben dus net deze week begonnen met diablo, dus misschien is het een domme vraag, maar goed):
Hoe kun je items van je ene poppetje naar je andere poppetje over brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met behulp vasn iemand anders. Gewoon op de grond droppen en iemand anders in de game laten wachten terwijl je nieuw mannetje/vrouwtje pakt.

Werkt beter op battle.net dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 13:20:
Ik heb nog een vraag (ik ben dus net deze week begonnen met diablo, dus misschien is het een domme vraag, maar goed):
Hoe kun je items van je ene poppetje naar je andere poppetje over brengen?
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 14:17:
Met behulp vasn iemand anders. Gewoon op de grond droppen en iemand anders in de game laten wachten terwijl je nieuw mannetje/vrouwtje pakt.

Werkt beter op battle.net dit :)
Je moet er zeker van zijn dat de persoon die je helpt wel te vertrouwen is. Er zijn HEEL VEEL mensen die graag spullen van anderen stelen. Pas ook op voor oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAA, EINDELIJK 1.10 IS UIT!!!
Net toen ik ff op B.net wilde kijken begon hij ineens een patch te downloaden het versienummer in het menu is nu 1.10, ben meteen een druid begonnen... eindelijk... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je lult...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
uhm, 1 april is al lang geweest hoor...
iedereen weet toch, 1.10 komt nooit :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

bij mij dled die ook helemaal geen patch :/

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft z'n horloge 96 uur vooruit gezet ipv 1 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 17:26:
[...]

[...]

Je moet er zeker van zijn dat de persoon die je helpt wel te vertrouwen is. Er zijn HEEL VEEL mensen die graag spullen van anderen stelen. Pas ook op voor oplichters.
Ja dat heb ik zo al gelezen ja, maar er is dus geen andere manier?
Maar in elk geval bedankt voor de tips!

Mijn Paladin is nu lvl 24, ik heb ook een amazon aangemaakt en iemand heeft mij zomaar een duriel shell gegeven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:24

Asphyxion

I am, therefor I think

Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 18:36:
Ja dat heb ik zo al gelezen ja, maar er is dus geen andere manier?
Je kunt ook een game aanmaken met een password, een paar minuten spelen, dan het ding neerleggen en met een andere char inloggen en die game joinen.

Dit is niet helemaal zonder risico overigens, want als je niet meer kunt inloggen of whatever, dan ben je je item wel kwijt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aantal minuten = 5 minuten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
En weer een realm down :-(

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik lulde, net zoals Blizzard telkens lult over 1.10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 21:53:
Ja, ik lulde, net zoals Blizzard telkens lult over 1.10 :P
Ban :( :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
RocketKoen en KUSJEEEEE staan op de acc list :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asphyxion schreef op 05 April 2003 @ 18:38:
[...]

Je kunt ook een game aanmaken met een password, een paar minuten spelen, dan het ding neerleggen en met een andere char inloggen en die game joinen.

Dit is niet helemaal zonder risico overigens, want als je niet meer kunt inloggen of whatever, dan ben je je item wel kwijt... :P
Er zijn er ook genoeg die gewoon een of andere game joinen, vervolgens hun item(s) op een of andere plek verstoppen, met een andere character de game weer joinen en hun spullen weer ophalen... Dit alles natuurlijk ookniet geheel zonder risico...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 17:33:
JAAA, EINDELIJK 1.10 IS UIT!!!
Net toen ik ff op B.net wilde kijken begon hij ineens een patch te downloaden het versienummer in het menu is nu 1.10, ben meteen een druid begonnen... eindelijk... *D
Druid kan ook gewoon in 1.09 hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 00:32:
[...]

elementalist niet

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 00:32:
[...]

Onder welke steen heb jij gelegen, de elemental skills sucken in 1.09 maar als je Blizzard moet geloven gaan ze daar in 1.10 wat aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik ben druid :)
alleen ik ben een wolfje, geen el.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 06:34
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 08:49:
[...]

Onder welke steen heb jij gelegen, de elemental skills sucken in 1.09 maar als je Blizzard moet geloven gaan ze daar in 1.10 wat aan doen ;)
Als je Blizzard moet geloven gaan ze overal wat aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf druid is best wel lachen hoor, ik vind die beter dan pala met zeal, maar ja, dat is wat ik vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 09:54

Row

Mischien een domme vraag maar ik ga morgen diablo2 + expansion kopen, en wil zo op b.net spelen, maar met welk character kan ik het beste nemen als noob zijnde?

Of hebben jullie zoiets van probeer eerst alles en dan kijken wat ik leuk vind...?
En hoe weet ik welke items ik moet oprapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 01-10 14:58
Als noob kan je het beste (denk ik) met een Barbarian beginnen :) gaat toch het minst snel dood aan het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
of een ama met multishot, maar een goeie boog is lastiger dan een goed wapen.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
druid is ook wel leuk, vooral op HC....
vooral met de oak sage, ik heb nu >2k life @ lvl 64

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

En zeggen jullie van direct rushen naar level blalba of toch rustig beginnen...?
En op welke items moet ik letten als ik bijvoorbeeld ama ben ? ( ama spreekt me het meeste aan en lijkt me ook het leukste :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 06 april 2003 @ 22:45:
En zeggen jullie van direct rushen naar level blalba of toch rustig beginnen...?
En op welke items moet ik letten als ik bijvoorbeeld ama ben ? ( ama spreekt me het meeste aan en lijkt me ook het leukste :) )
Hmm, dit is een interessante vraag...

Met het oog op 1.10 (als die ooit komt...) zou ik zeggen maak een character die je zo snel mogelijk rushed..., want deze mogelijkheid is in 1.10 dus weg. Er worden in 1.10 restricties op levels gelegd waar bepaalde characterlevels wel en niet kunnen komen... (cowlevel op hell kan je bijvoorbeeld pas joinen met een bepaald level op je character...)

Met het oog op de gameplay zou ik zeggen speel het spel zoals het hoort. Dus bij level 1 beginnen en je zo op werken naar level 99. En geloof me het kan echt, als je maar wilt en het leuk vindt. Ik heb een level 99 sorc die ook alleen maar level 99 geworden is door alleen maar mensen te helpen, in 8-player games Baal voor ze te doen (keer op keer...) en uiteindelijk was het me zo toch gelukt een lvl 99 character te maken zonder dat deze vanaf lvl 1 in cow op hell naar 99 gerushed werd...

Als je ama echt leuk vindt, moet je letten op mana/life leech items... Ik heb een ama die met 1 rake guided in pvp een nagenoeg lege orb weer helemaal vol zuigt...

Uiteindelijk is het allemaal aan jezelf...

1 hint; Ga je vooral niet lopen ergeren aan mensen die met occu-rings, occu-armors etc. rondlopen, want dat is nu eenmaal zo... Ik wacht ook nog steeds op de dag dat Bnet al deze mensen in 1 klap van de servers afdondert en er weer een florerende economie ontstaat zoals het in de beginjaren van Dia was, en zoals het ook nog steeds in bijvoorbeeld UO is... Toen verdiende ik zelfs geld aan het spel door erg gewilde items (legit) op ebay te verkopen, maar die tijd is helaas vergane glorie.

Mocht je ooit hulp zoeken, whisper me eens op blackice2000 t/m blackice2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 08:49:
[...]

Je had het over een druid..., niet een elementalist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 23:25:
[...]

Hmm, dit is een interessante vraag...

Met het oog op 1.10 (als die ooit komt...) zou ik zeggen maak een character die je zo snel mogelijk rushed..., want deze mogelijkheid is in 1.10 dus weg. Er worden in 1.10 restricties op levels gelegd waar bepaalde characterlevels wel en niet kunnen komen... (cowlevel op hell kan je bijvoorbeeld pas joinen met een bepaald level op je character...)

Met het oog op de gameplay zou ik zeggen speel het spel zoals het hoort. Dus bij level 1 beginnen en je zo op werken naar level 99. En geloof me het kan echt, als je maar wilt en het leuk vindt. Ik heb een level 99 sorc die ook alleen maar level 99 geworden is door alleen maar mensen te helpen, in 8-player games Baal voor ze te doen (keer op keer...) en uiteindelijk was het me zo toch gelukt een lvl 99 character te maken zonder dat deze vanaf lvl 1 in cow op hell naar 99 gerushed werd...

Als je ama echt leuk vindt, moet je letten op mana/life leech items... Ik heb een ama die met 1 rake guided in pvp een nagenoeg lege orb weer helemaal vol zuigt...

Uiteindelijk is het allemaal aan jezelf...

1 hint; Ga je vooral niet lopen ergeren aan mensen die met occu-rings, occu-armors etc. rondlopen, want dat is nu eenmaal zo... Ik wacht ook nog steeds op de dag dat Bnet al deze mensen in 1 klap van de servers afdondert en er weer een florerende economie ontstaat zoals het in de beginjaren van Dia was, en zoals het ook nog steeds in bijvoorbeeld UO is... Toen verdiende ik zelfs geld aan het spel door erg gewilde items (legit) op ebay te verkopen, maar die tijd is helaas vergane glorie.

Mocht je ooit hulp zoeken, whisper me eens op blackice2000 t/m blackice2006.
MMM thx voor de nuttige info hier heb ik wel wat aan, ik heb namelijk een vriend van me die ook diablo heeft zien rushen samen met zijn broertje ( ze zitten in de zelfde kamer ) zijn broertje was levl 67 ofzo en hij was level 13 en toen gingen ze ff cow level spelen, hup level omhoog enz....

was wel lachuh maar eigenlijk ook lame. btw zij broertje had dus een ama met zon boog met multishot ofzo.. :/ dat zag er iig super vet uit. en toen dacht ik DAT wil ik wel :P

Voorheen heb ik alleen warcraft 3 / en een beetje diablo 2 gespeeld...
heb diablo al tijd al vet gevonden. Ik hoop wel dat in patch 1.10 al die geduped items weg zijn...!

Edit/
Wat zijn precies die occu :? items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Mijn eerste char was ook een paladin hor :P

Een kleine btw: M'n niewe acc naam is nu Redox_NL met nog maar 2 chars. Prometheus_NL is ter ziele :/
Gelukkig willen de items weer een beetje komen (met dank aan de crafters :))

Dat ze dat rushe in 1.10 uit willen zetten vind ik helemaal geen leuk idee, het zal mij nl worst wezen hoe je aan je lvl komt. ook al is zo'n lvl 15 nep-barb die achter m'n titan's + max fury ama (ownt in cow lvl :)) aan holt en bijna een unique ring voor m'n neus wegkaapt WEL ERG irritant. Volgende keer laat ik ze vermoorden door de koeien, stel aasgieren :(

Ik vind het ook vervelend omdat ik net m'n acc kwijt ben en nog maar 2 chars heb, ik heb het spel nu al _zo_ vaak "zoals het hoort" uitgespeeld dat ik bijzonder weinig behoefte heb het nu verplicht zo te spelen. Blijkbaar moet ik dus maar ff nog een barb aanmaken en laten booste door een vriend en alsvast op lvl bregen (50 of zo is zo gedaan)

Nog even over sorc builds, 250+ dex voor eem mf sorc is natuurlijk totale bullshit, alleen met pvp is het handig max blockchance te hebben. je blokkans %= (blok op schild*(dex-15)) / char lvl*2

daaruit volgt dat je met met een max blok schild van 75% (bv stormshield) je op lvl 99 minimaal 215dex nodig hebt. Dat wat je maximaal nodig zult hebben voor max block, je hebt nl minder nodig bij een lager lvl. Lekker onbelangrijk om dan als pvp sorc meer stat punten te verspillen aan dex.. dat kan veel beter in vit voor meer leven.

edit:

ik wil menschjes hier best helpe/booste, hell act4 en 5 gaat me nog niet lukken denk ik, m'n sorc heeft wel al max orb,nova en lightning mastery en iets van lvl 10 ts, maar ik moet nog aan m'n mana werken. als iemand 1-2 sojs heeft voor een zacht prijsje is dat wel opgelost en moet hell wel lukken.
jammer genoeg heb ik m'n tal's set nog niet, maar m'n nova is nu veel sterker dan op m'n vorige sorc. ik doe nu iets van 1000dmg en met 2 sojserbij wordt dat ong 1200dmg. als ik ook nog ff tal's amu (of een ander +2 all skills amu, maar liefst tal's) en lidless regel kom ik op +11 to all uit en heb ik lvl 31 nova/mastery.. lijkt me ook wel aardig werken :)

[ Voor 21% gewijzigd door Termy op 07-04-2003 10:38 . Reden: kleine additie :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Even een kort vraagje ... op welke items zit knockback (geen wapens; het is voor amazon)?

- cleglaw's gloves
- crafted gloves

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

hoezo geen wapens? je hebt bv gewoon een windforce die standaard knockback heeft of je doet een nef in je boog/titan's...

volgens mij zijn er behalve crafted dingen en cleglaw's gloves verder geen knockback dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

howltusk great helm heeft ook knockback, maar ook hit causes monster to flee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroetsjov schreef op 07 April 2003 @ 11:41:
Even een kort vraagje ... op welke items zit knockback (geen wapens; het is voor amazon)?

- cleglaw's gloves
- crafted gloves
Op Griswolds Edge ook! Die heb ik gisterenavond uit mephisto (normal) gekregen :) Mijn tweede unique op battlenet, eerste waren Chance Guards (gloves).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
da's balen zeg; monster flee zit ik echt niet op te wachten ... en om nou een Nef in m'n Eaglehorn te stoppen ;)

Ik denk dat ik voorlopig Cleglaw's maar 's ga gebruiken, totdat ik leuke gloves gecraft heb :O

edit:
ik zie dat Hit Power gloves knockback hebben; kan je bijv op Blood gloves ook knockback krijgen?

[ Voor 25% gewijzigd door Kroetsjov op 07-04-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Volgens mij niet, blood heeft alleen leech stadaard. Misschien is er wel een kans, maar da's dan 1 op de 100 crafts ofzo.

Ik had in single een 198% Buriza gesocket met Nef, tja je moest wat als je nooit aan een windforce kan komen. Nu kill je tenminste je partyleden er niet mee :P

Die helm heb ik ook een tijd gebruikt, tot ik op m'n ge-um-de tal rasha's mask overstapte.

[ Voor 23% gewijzigd door agentorangina op 07-04-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 23:28:
[...]

Je had het over een druid..., niet een elementalist...
Is een elementalist een aparte char dan? :?

Crafted gloves met IAS, knockback en +2 to passive/magic en nog wat zooi erop zijn er ook, misschien is dat wat? Ik had ze ook op USEast...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa! Ik heb nu ook een Howltusk gevonden (ging gewoon Mephisto nog een keer doen!)
Het gaat goed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Weten jullie mischien ergens waar ik diablo 2 (+exp) online kan kopen, battlechest of apart maakt me niet uit maar ik kan hem nergens online vinden :/

[ Voor 4% gewijzigd door Row op 07-04-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

Dynabyte of
FRS en anders
El Cheapo;
Kieskeurig of
Vergelijk

suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

ok bedankt, ik denk dat ik hem bij danybyte koop :)
helaas hebben ze geen battlechest daar...

Trouwens weet iemand of dat boek van diablo nuttig/handig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 01-10 14:58
Dat boek is vrij nutteloos omdat alle skills veranderd zijn :) voor de quests is het eventueel wel handig maar ik zou het boek niet nemen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

BlubberZwijn schreef op 07 April 2003 @ 18:30:
Dat boek is vrij nutteloos omdat alle skills veranderd zijn :) voor de quests is het eventueel wel handig maar ik zou het boek niet nemen :o
Ok thx voor de info... ik koop hem gewoon bij danybyte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 14:47:Crafted gloves met IAS, knockback en +2 to passive/magic en nog wat zooi erop zijn er ook, misschien is dat wat? Ik had ze ook op USEast...
Ik heb ze nodig op East ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verkocht ze voor een paar sojs en wat items, little did I know, ze waren veel meer waard :(
Mjah, ik heb ze dus niet meer :)
Oh ja, kom allemaal over D2 zeuren/idlen in #d2 op irc.tweakers.net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Misschien ff een domme vraag maar tot hoever kun je je skills upgraden? Maar tot skill lvl 20 of gewoon net zolang tot je niet meer kan (lvl 99) Want ik lees wel eens wat tutorials en daar staat dan bij een bepaalde skill dat ik hem moet maxen...maarja is dat dus tot 20 of gewoon nog hoger :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20 zelf geven is max, maar door items kan je skill dus hoger geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Woei, kheb eindelijk weer een windforce. een 7% zelfs dit keer :) getrade voor complete mav's set.. best leuke trade imho :)

verder heb ik nog nie zo veel (niet eens 1 storm bv :D), dus het blijft nu nog ff flink gems sparen... die mav's set heb ik nl voor 40 chippeds en 25P rubies (diadem rubies, rest voor chippeds) dus het is het wel waard :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.