Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Ga je gang :P

Misschien leuk om de startpost eindelijk eens op te frissen, beetje aanpassen naar de huidige trend met allemaal tabelletjes e.d.
Eventueel wat leuke screenshots van D2?

Ik wil best wat bijdragen in de vorm van text en uitleg als je dat wilt, _mooie_ startpost kan ik niet maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 00:38
Ik zou graag ook een mooie startpost zien :P

Met screens, info over verschillende classes enzo *)

En wat we verwachten van 1.10 natuurlijk :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:07
ok Liquid_Lizard
bedank he voor de snelle hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Geen dank Chainsaw ;)

En idd Venkeroz, info over classes enzo zou ook mooi zijn, kijk maar naar b.v. de startpost van het Vice City topic, zoiets mag het wel worden :9

Soms word er ook naar screenshots gevraagd, misschien dat er een paar in kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:20
ja paar screenshots van 1.10 is ook wel up2date en leuk om te zien :D Ik ben btw nieuw in dit topic .Speel sinds D2C uitkwam, meteen actief :P. Alleen wel jammer van al die hax, daarom heb ik D2X maar weereens uit de kast gehaald en installed, met het oog op v1.10 natuurlijk :P.

Niet dat ik verwacht dat de cheats uitblijven, maar iig wel de eerste paar dagen (hoop ik, ik heb geen ID hoe snel die massa van koreanen is ;))

Wel jammer van die lags de laatste tijd, word steeds erger. Denk dat als v1.10 uitkomt de lags niet te harden zijn.

PS: Account = Roetje, enigste die ik heb, kan misschien ook wel in de startpost, voor als iemand een rush wil ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Roet op 03-06-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:42
En we gaan weer verder in het volgende deel: Diablo 2 Classic/ LoD: Deel 17 :)

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.