Vergeet niet om een paar puntjes in berserk te mikken... Dan krijg je die PI's tenminste ook dood.
Behalve als het een PvP barb is natuurlijk, dat zou overbodig zijn.Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 18:23:
Vergeet niet om een paar puntjes in berserk te mikken... Dan krijg je die PI's tenminste ook dood.
Verwijderd
Berserk is echt een 1 punt skillKaAzKoP schreef op 19 March 2003 @ 18:28:
[...]
Behalve als het een PvP barb is natuurlijk, dat zou overbodig zijn.
Ja, voor de grap ofzo als je het eens gebruikt.Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 21:17:
[...]
Berserk is echt een 1 punt skillKan best handig zijn ook in pvp.
Geloof me, die skill ben je beter kwijt voor duelen als je hem in iets als Natural Resistance, Iron Skin, Shout of Increased Speed stopt.
Verwijderd
Hmm ik zou toch denk ik wel 1 puntje in berserk doen, want je wilt natuurlijk nog wel een BEETJE effectief blijven met cowen enzo, en dan kan je tenminste nog die physical immune monsters mollen, duz 1 puntje kan geen kwaad.
Hmmm even een vraagje, ik heb nu een baba met 2 LS...
Is het hiermee wel mogelijk om te overleven, me kracht vloeit er namelijk best snel af als ik niet aan het WWen ben...
(ik speel HC en vroeg me af of het misscien toch beter is om een schildje erbij te nemen).
Ik heb al wel wat dmg reduce.. (44%) Draag shaft string arreats...
Is het hiermee wel mogelijk om te overleven, me kracht vloeit er namelijk best snel af als ik niet aan het WWen ben...
(ik speel HC en vroeg me af of het misscien toch beter is om een schildje erbij te nemen).
Ik heb al wel wat dmg reduce.. (44%) Draag shaft string arreats...
Verwijderd
Ik zou sowieso wel een schildje usen op hc, behalve als je mutli lightning enchanted monsters tegenkomt, dan is dual LS wel lekker. Maar op hc ontwijk je die meestal
. Als je een schild gaat gebruiken zorg dan wel dat je de dex hebt voor max block, anders heb je erg weinig aan een schild, behalve de resis enzo misschien.
Woei! hadden we het er net over gehad... verschijnt dit 
http://www.diabloii.net/columnists/ninth-circle08.shtml
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
werkt ook in pvm.Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 11:34:
Nee eth in je wapen is op dit moment bugged. Het zou normaal gewoon -25% targets defense moeten doen. Maar door een bug in het spel, zorgt die -25% dat de tegenstander een defense onder 0 krijgt. Voorbeeld: iemand heeft 10000 defense. normaal zou eth er eigenlijk voor moeten zorgen dat die tegenstander in pvp een defense van 7500 zou moeten krijgen. Maar dus door die bug wordt die 7500, die het eigenlijk zou MOETEN zijn, -7500, wat dus wilt zeggen dat je altijd raakt in pvp. Ik weet trouwens niet of dit ook werkt in pvm, ik denk het zelf wel, maar ik weet het niet zeker
Wat mij logiser lijkt trouwens:
stel man heeft 10k def hij wordt geraakt en def word 7500 en blijft 7500. Volgens mij is de bug dat die steeds maar opniieuw triggert waardoor je gewoon 0 def heb na paar slagen. Hetzelfde als bij slow gear. 5% slow triggert paar keer en het monster is max slowed ipv die 5%.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben
dit is alleen wat een iemand denkt/hoopt te krijgen....Kaastosti schreef op 20 March 2003 @ 17:01:
Woei! hadden we het er net over gehad... verschijnt dit
of heb ik het hier aan het verkeerde eind?This ends my experiment in foresight. From the amount of feedback emails I have received, I know that many of you have enjoyed it as much as I have. I will reiterate that these are my thoughts on what Diablo III could look like, I have no inside information at all (I wish!).
Verwijderd
Ook slow is bugged in Diablo2. Denk maar es aan cows die, wanneer je ze 1 keer geraakt hebt met bijv een bow met nosferatus belt ofzo, die dan lijken alsof ze heel ver zijn, maar dan in een keer heel dicht bij je zijn. Alsof ze teleporten... Nou das dus niet het geval, want het LIJKT alleen maar dat ze gelowd worden, maar eigenlijk worden ze dat dus nietPlantje schreef op 20 March 2003 @ 17:16:
[...]
werkt ook in pvm.
Wat mij logiser lijkt trouwens:
stel man heeft 10k def hij wordt geraakt en def word 7500 en blijft 7500. Volgens mij is de bug dat die steeds maar opniieuw triggert waardoor je gewoon 0 def heb na paar slagen. Hetzelfde als bij slow gear. 5% slow triggert paar keer en het monster is max slowed ipv die 5%.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben

Verwijderd
In PVP is slow ook gebugged. Het zet niet de snelheid 25% terug maar reset de snelheid naar 25%... Totaal hopeloos dus.
Als je dit tegenkomt in PvP escape-->exit. Niet leuk, laat staan eerlijk
Als je dit tegenkomt in PvP escape-->exit. Niet leuk, laat staan eerlijk
ik heb ook meteen knockback, dus als ze zo ineens 'teleporten' dan vliegen ze meteen weer naar achterVerwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 17:45:
[...]
Ook slow is bugged in Diablo2. Denk maar es aan cows die, wanneer je ze 1 keer geraakt hebt met bijv een bow met nosferatus belt ofzo, die dan lijken alsof ze heel ver zijn, maar dan in een keer heel dicht bij je zijn. Alsof ze teleporten... Nou das dus niet het geval, want het LIJKT alleen maar dat ze gelowd worden, maar eigenlijk worden ze dat dus niet
Weet iemand of het Bul Kathos Collosal Blade (grote ding) wat waard is? (op hc)
In SC in ieder geval niet veel. Ding dropt hartstikke veel. De kleine is wel veel waard, stukken zeldzamer.BlubberZwijn schreef op 21 March 2003 @ 14:00:
Weet iemand of het Bul Kathos Collosal Blade (grote ding) wat waard is? (op hc)
Verwijderd
Die kleine is volgens mij ook niet zo heel veel waard, want wie wilt die nou hebben?
Alleen de echte verzamelaars denk ik, want de stats erop zijn eigenlijk niet al te best
Hij is zeldzaam. Verzamelaars dus of mensen met als doel hem weer verder te traden.Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 18:28:
Die kleine is volgens mij ook niet zo heel veel waard, want wie wilt die nou hebben?Alleen de echte verzamelaars denk ik, want de stats erop zijn eigenlijk niet al te best
Verwijderd
De combinatie is best leuk. Een van de geinigere sets die er zijn imho. Misschien niet het meest effectieve dat er te krijgen is, maar zeker wel een geinig setje. Vooral omdat ie maar 2 item slots gebruikt
Keb er toch nog mooie Wartravelers voor weten te krijgen
47% ~~
BK werkt ander aardig goed voor meph runs hoor...
en het is natuurlijk stoer
niet iedereen heeft BK (op hc dan)
en het is natuurlijk stoer
2 weken geleden op HC het lvl2 schildje Pelta Lunata geruild voor een 150% Buriza
Wie bewaart, die heeft wat
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Woei die is zeldzaamSlinkingAnt schreef op 22 March 2003 @ 19:30:
2 weken geleden op HC het lvl2 schildje Pelta Lunata geruild voor een 150% BurizaWie bewaart, die heeft wat
Verwijderd
da's ook leuk om te verzamelen, van elke unique de slechtste
Morgen m'n assassin naar lvl 98 brengen. Als ik klaar ben, wie wil er dan een duel met me? Ik heb geen noob items
Morgen m'n assassin naar lvl 98 brengen. Als ik klaar ben, wie wil er dan een duel met me? Ik heb geen noob items
Verwijderd
Misschien wel de slechtst mogelijke buri, maar een pelta lunata is ook geen ruk waard. En als je dus een buri egt nodig hebt, is het tog wel een goeie trade hoor.
Verwijderd
Dat % dingetje met die buriza scheelt zo ontzettend weinig schade.. Is wel een stuk "goedkoper" dus waarom de moeite doen voor een "perfecte"
Egt? Tog? Leer spellenVerwijderd schreef op 23 March 2003 @ 13:17:
[...]
Misschien wel de slechtst mogelijke buri, maar een pelta lunata is ook geen ruk waard. En als je dus een buri egt nodig hebt, is het tog wel een goeie trade hoor.
Ja... Precies... Die char-lvl based damage doet het hem.Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 15:36:
Dat % dingetje met die buriza scheelt zo ontzettend weinig schade.. Is wel een stuk "goedkoper" dus waarom de moeite doen voor een "perfecte"
Pelta lunata roeleers. Godly low lvl duel shield imo leuker om te hebben dan zon buri

Um guys
vraagje :
diablo is voor mij pase
alle items wel zo'n beetje gehad, hc char op lvl 89, sc char op 97 etc etc
maar welk spel kan ik nu gaan spelen ?
ik zoek eigenlijk iets dat er veel op lijkt
maar eigenlijk ken ik geen ander spel dan diablo 1
iemand suggesties ?
vraagje :
diablo is voor mij pase
iemand suggesties ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
* Pheno79 left DiabloII again and is playing metroid prime
Maak me maar weer wakker als 1.10 uit is, dan kan ik mijn laatste build maken, die nu nog onmogelijk is op hell. Druid elemental, maar dat weet iedereen wel zo langzamerhand
Maak me maar weer wakker als 1.10 uit is, dan kan ik mijn laatste build maken, die nu nog onmogelijk is op hell. Druid elemental, maar dat weet iedereen wel zo langzamerhand
Verwijderd
Mij ook... misschien ook een Druid, indien de elemental skills zwaar verbeterd worden.
Zzzz...
Zzzz...
diablo 2?heuveltje schreef op 23 maart 2003 @ 19:09:
Um guys
vraagje :
diablo is voor mij pase
iemand suggesties ?
Radicale veranderingen, een werkende oplossing tegen dupes1.10 Update - Elly [13:01:PST]
Bill Roper on his annual Euro tour this time of year gave a presentation at Vivendi Universal yesterday. Details were reported on German site Gamesurf and a rough translation in part reads:
Blizzard Frontman Bill Roper confirmed us yesterday during an event at Vivendi Universal that the forthcoming Patch has the character of a second expansion set. Apparently all seem to have changed, only the character classes and the acts are the same. From the Unique Item to the character Skills up to the monster-AI the Californian manufacturer changed radically everything, that one only can change radically. A complete test course of the patch lasts about three weeks and the actual Bugfixing makes many many of such test courses necessarily. Especially: the problem of the "duped" (illegally reproduced) items.
To the E3 in May the subject is supposed to be finished.
Thanks to Shinee and Dave for the heads up on this.
meerdere testsessies van 3 weken
Ach, is leuk dat er iig serieus een goede patch komt... pech dat het nog ff duurt. ik kan best leven met 1.09. ik PvP amper en distancieer me van bugged items (Bugged=lol! werkt goed in trade chan
) dus tja...
gister paar keer ff realm down gehad, dan ga ik meestel open b.net op om ff te melden dat ik er weer ff uit lig.. kom ik even in een spelletje waar iemand echt omfg super godly 1337 hacked items aan had (maphack ownage:P).. echt tig duizend def. en dan zo'n beetje alle stats based on clvl. dus iets van +4000 dmg +2000 all resis +35 to all skill lvls, etc etc etc. ze zagen er wel mooi uit. alles wit nl.
m'n open pala heeft een (ik denk) gehackte 1.08 Lightsabre. 100%lightning absorb en +5 all skills en nog een zoot andere dingen lijkt me wel wat overdreven... maar ja, wist ik destijds veel. kheb er ook nog een 1.08 Storm, een zod rune en ik dacht ook een 1.08 Gaze.. hehe, jammer dat een open char closed niet meer in kan
j/k bugged, duped, hacked en zo is natuurlijk geen lol aan.
Btw, overkomt het jullie ook zo vaak dat er in een trade game zo'n worst naar je toe blijft komen en gaat zeiken dat ie m'n tal's armor of zo wil traden... echt om scheitziek van te worden, wrom denken die lullo's dat ik hem aan heb?!
gister paar keer ff realm down gehad, dan ga ik meestel open b.net op om ff te melden dat ik er weer ff uit lig.. kom ik even in een spelletje waar iemand echt omfg super godly 1337 hacked items aan had (maphack ownage:P).. echt tig duizend def. en dan zo'n beetje alle stats based on clvl. dus iets van +4000 dmg +2000 all resis +35 to all skill lvls, etc etc etc. ze zagen er wel mooi uit. alles wit nl.
m'n open pala heeft een (ik denk) gehackte 1.08 Lightsabre. 100%lightning absorb en +5 all skills en nog een zoot andere dingen lijkt me wel wat overdreven... maar ja, wist ik destijds veel. kheb er ook nog een 1.08 Storm, een zod rune en ik dacht ook een 1.08 Gaze.. hehe, jammer dat een open char closed niet meer in kan
Btw, overkomt het jullie ook zo vaak dat er in een trade game zo'n worst naar je toe blijft komen en gaat zeiken dat ie m'n tal's armor of zo wil traden... echt om scheitziek van te worden, wrom denken die lullo's dat ik hem aan heb?!
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Zomervakantie ruled hardVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 08:53:
Als het zomer is kan je wel spelen, maar of je dan binnen zit te d2en
Achja... Nostalgie
Ik moet m'n stagetijd volmaken... moet door in de zomervakantie
geen uitgebreide D2 dagen voor mij dus
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
+5 to all skills Lightsabre is zeker gehacked.
yupMozin schreef op 24 maart 2003 @ 14:33:
+5 to all skills Lightsabre is zeker gehacked.
Lightsabre:
One-Hand Damage: (90-106) To (120-138) (105-122 Avg)
Required Level: 58
Required Strength: 25
Required Dexterity: 136
Base Weapon Speed: [-30]
+150-200% Enhanced Damage (varies)
Adds 10-30 Damage
Adds 60-120 Magic Damage
Adds 1-200 Lightning Damage
5-8% Mana Stolen Per Hit (varies)
5% Chance To Cast Level (8-16) Chain Lightning On Attack (varies)
20% Increased Attack Speed
Ignore Target's Defense
Lightning Absorb 25%
+7 To Light Radius
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Zeker gemaakt met Jamella!
Ik moet D2 maar weer installeren. Ik ben nu nog bezig met D1, multiplayer.
Ik moet D2 maar weer installeren. Ik ben nu nog bezig met D1, multiplayer.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Geloof er geen flikker van dat ze het dupen nu echt gefixed hebben, zal wel snel weer een nieuwe dupe methode komen... maar toch, die veranderingen blijven interesant en zolang er geen cheats uitkomen word 1.10 wel leuk waarschijnlijk
geen dupes dat lukt ze niet, maar als ze iets kunnen maken zodat ze duped items makkelijk kunnen verwijderen...
Even een vraagje over welke items ik zal gaan gebruiken voor mijn Druid ...
Momenteel is hij lvl80 ofzo, heeft de volgende skills (allemaal zonder bonus):
- Werewolf lvl20
- Lycantrophy lvl20
- Fury lvl20
- Feral Rage lvl1
- Oak Sage lvl20
- ben nu Grizzly aan het pompen (is nu lvl5 ofzo)
Een aantal items heb ik al voor 'm:
- Jalal (wat zal ik in socket stoppen?)
- IK Maul (shael) of Baranars (socket?) + Tiamats (PDiamond)
Wat zal ik verder gebruiken? Ik wil overal een beetje kunnen spelen, Cannot be frozen is dus een must evenals redelijke resistance (en natuurlijk life/manasteal); defense is denk ik een minder probleem aangezien ik redelijk veel life heb om klappen op te vangen ...
Aangezien ik niet trade heb ik niet de allerbeste spullen (zoals bijv een Arkaine's Valor of een Messerschmidt's Reaver), hou daar een beetje rekening mee (of geef een 'goedkoper' alternatief)
thanks
Momenteel is hij lvl80 ofzo, heeft de volgende skills (allemaal zonder bonus):
- Werewolf lvl20
- Lycantrophy lvl20
- Fury lvl20
- Feral Rage lvl1
- Oak Sage lvl20
- ben nu Grizzly aan het pompen (is nu lvl5 ofzo)
Een aantal items heb ik al voor 'm:
- Jalal (wat zal ik in socket stoppen?)
- IK Maul (shael) of Baranars (socket?) + Tiamats (PDiamond)
Wat zal ik verder gebruiken? Ik wil overal een beetje kunnen spelen, Cannot be frozen is dus een must evenals redelijke resistance (en natuurlijk life/manasteal); defense is denk ik een minder probleem aangezien ik redelijk veel life heb om klappen op te vangen ...
Aangezien ik niet trade heb ik niet de allerbeste spullen (zoals bijv een Arkaine's Valor of een Messerschmidt's Reaver), hou daar een beetje rekening mee (of geef een 'goedkoper' alternatief)
thanks
[ Voor 4% gewijzigd door Kroetsjov op 25-03-2003 14:41 ]
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Je moet de IK maul gebruiken om gewone monstertjes aan gort te meppen. Baranars en Tiamats voor de "physical immunes". Doe je dit niet, dan ben je in best beperkt in wat je wel en neit kan slopen. Helaas 
Als je veel leech hebt kun je eventueel op resistances besparen. Druid heeft zo achterlijk veel life dat je je health wel terug kunt leechen voor je dood bent. PI's niet meegeteld
Alleen lightning resist is handig om op 75 te hebben. Dit kan je desnoods met charms doen. Niet eens noodzakelijk denk ik, maar speelt even "rustiger".
Voor de "cannot be frozen": Ravenfrost ring.
Jalals socketened. Tja, beste is een 40/15 jewel, maar die moet je dan wel hebben. Je kan ook gewoon een resist all jewel erin doen. Net wat je nodig hebt. Ik denk niet dat je een damage jewel wilt hebben, een druid heeft zowieso veel damage dankzij de Fury bonus (500%
)
Succes.
Als je veel leech hebt kun je eventueel op resistances besparen. Druid heeft zo achterlijk veel life dat je je health wel terug kunt leechen voor je dood bent. PI's niet meegeteld
Alleen lightning resist is handig om op 75 te hebben. Dit kan je desnoods met charms doen. Niet eens noodzakelijk denk ik, maar speelt even "rustiger".
Jalals socketened. Tja, beste is een 40/15 jewel, maar die moet je dan wel hebben. Je kan ook gewoon een resist all jewel erin doen. Net wat je nodig hebt. Ik denk niet dat je een damage jewel wilt hebben, een druid heeft zowieso veel damage dankzij de Fury bonus (500%
Succes.
ik bedoelde dus met 1.08 Lightsabre (is ook een elegant blade ipv phase blade)..Kroetsjov schreef op 25 March 2003 @ 14:15:
[...]
yup
Lightsabre:
One-Hand Damage: (90-106) To (120-138) (105-122 Avg)
Required Level: 58
Required Strength: 25
Required Dexterity: 136
Base Weapon Speed: [-30]
+150-200% Enhanced Damage (varies)
Adds 10-30 Damage
Adds 60-120 Magic Damage
Adds 1-200 Lightning Damage
5-8% Mana Stolen Per Hit (varies)
5% Chance To Cast Level (8-16) Chain Lightning On Attack (varies)
20% Increased Attack Speed
Ignore Target's Defense
Lightning Absorb 25%
+7 To Light Radius
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)
desalniettemin zal hij wel gehackt zijn. 500%ED is nl ook wel wat overdreven
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Ok, je zegt wat ik al had uitgezocht; ik gebruik IK Maul + bstar/tiamats ...Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 14:46:
Je moet de IK maul gebruiken om gewone monstertjes aan gort te meppen. Baranars en Tiamats voor de "physical immunes". Doe je dit niet, dan ben je in best beperkt in wat je wel en neit kan slopen. Helaas
Als je veel leech hebt kun je eventueel op resistances besparen. Druid heeft zo achterlijk veel life dat je je health wel terug kunt leechen voor je dood bent. PI's niet meegeteld![]()
Jalals socketened. Tja, beste is een 40/15 jewel, maar die moet je dan wel hebben. Je kan ook gewoon een resist all jewel erin doen. Net wat je nodig hebt. Ik denk niet dat je een damage jewel wilt hebben, een druid heeft zowieso veel damage dankzij de Fury bonus (500%)
Succes.
maar wat zal ik verder gebruiken?
Als ik een ravenfrost gebruik; waar zal ik dan life en manaleech vandaan halen?
Ik kan natuurlijk ook een Duriels shell gebruiken (cannot frozen + resist) of eventueel later een Gladiators Bane (als ik lvl85 ben).
In m'n wapen kan ik geen leech meer stoppen omdat daar shael inzit ...
Helm zit ook geen leech op ...
40/15 is geen optie als je je items zelf wilt vinden ... hehe (ik heb wel een 39% ED jewel ofzo ...)
Buriza heeft veel te lage minimum damage imo ...Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 14:57:
Gebruik een Buriza, beste druid weapon maar je moet er wel wat dex voor over hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Kroetsjov op 25-03-2003 16:01 ]
Verwijderd
Je kan een Manald heal ring omdoen. Dat is 6% mana leech. Fury gebruiky weinig mana en je doet zoveel damage dat dat meer dan genoeg moet zijn.
Voor de life leech kan je een beetje rond gaan kijken. Een "String of ears" kan een groot gedeelte van je Life leech problemen oplossen. Eventueel kan je ook een lifeleech amuletje omdoen. (unieke amu, ben ff de naam kwijt). Dat ding heeft ook mana leech dus dan los je dat gelijk op.
De mogelijkheden zijn legio. Ik zou echter zelf voor de string of ears+manald combo gaan. Kan je nog wat resists op je andere items kwijt.
Armor: Tja, wat je nodig hebt dus. Mijn druid draagt een "goldskin" omdat daar 35 Lightning resist op zit. Meer heeft ie niet nodig. Uiteraard zijn er veel betere armors beschikbaar maar mijn druid sterft praktisch nooit, mept alles en iedereen gelijk tegen de vlakte en raust door de levels heen.
Voor de life leech kan je een beetje rond gaan kijken. Een "String of ears" kan een groot gedeelte van je Life leech problemen oplossen. Eventueel kan je ook een lifeleech amuletje omdoen. (unieke amu, ben ff de naam kwijt). Dat ding heeft ook mana leech dus dan los je dat gelijk op.
De mogelijkheden zijn legio. Ik zou echter zelf voor de string of ears+manald combo gaan. Kan je nog wat resists op je andere items kwijt.
Armor: Tja, wat je nodig hebt dus. Mijn druid draagt een "goldskin" omdat daar 35 Lightning resist op zit. Meer heeft ie niet nodig. Uiteraard zijn er veel betere armors beschikbaar maar mijn druid sterft praktisch nooit, mept alles en iedereen gelijk tegen de vlakte en raust door de levels heen.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 18:02 ]
Verwijderd
Mijn Druid heeft niet eens mana leech, maar heeft het daarentegen ook helemaal niet nodig. De mana/ kill en de mana regeneration is genoeg op een hoger lvl. Dus hou je een slot over voor een life leech ring. Wat je ook kan gebruiken is sigons gloves en boots en string. Dit geeft je max 18% life leech. En dan feral rage moet je gewoon gecharged houden, zodat je daar ook life leech van krijgt (om de 5 secs ofzo met feral rage slaan om hem gecharged te houden). En ik denk tog dat een buri een hele goede oplossing is. Het is een SUPERsnel wapen, met druid (met ama niet dus
). En doet wel lekkere dam en cold enzo. Is tog een aanrader bowen IK maul denk ik.
Verwijderd
Ik zou een schaeffers nemen met storm en arcaines en jalals en string dan neem je een amu met +3 shapeshift en mana leech (of amu met +2 druid skills en mana leech) 2 raven frosts en dan waterwalk ofzo. als gloves moet je ff zien wat je gaat doen. Ik zou lava gout nemen vor cows en laying of hands voor mephi (of als je geen resist hebt) je moet een UM doen in storm en jalals en arcaines dan heb je ook alvast goede resist.
Nou dat was het wel met mijn advies.
Nou dat was het wel met mijn advies.
Das ook echt niet duur ofzo heh
hellslayer is tenminste voor de gemiddelde speler te doen
Verwijderd
Tja daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik zou dan idd hellslayer nemen met shaft en jalals en string en dan 1 raven en 1 manald. de rest boeit dan ook niet meer zo
Verwijderd
Ik zou nooit of te nimmer een hellslayer nemen. Dat ding is zo ontzettend traag dat het niet leuk meer is. Zelfs met een shael blijft dat onding traag. Doet wel een meuk aan damage, maar dat doet de IK Maul ook en die is veel sneller.
2 ravenfrosts is echt nergens voor nodig. 1'tje geeft prima "cannot be frozen" en ik moet het eerste monster nog tegenkomen dat daadwerkelijk iets dat in de verte ook maar lijkt op schade doet met een "ijs-aanval". Gebruik dat een extra Life leech ring ofzo. Of MF, Mana leech, resists etc. In ieder geval geen 2 ravens.
+skillz zijn voor een druid iets minder belangrijk dan voor bijvoorbeeld een sorc. Een beetje +skillz is nooit verkeerd, maar het is niet iets waar je op hoeft te focussen. Je kan bijvoorbeeld de +skills op je amu overslaan en daar proberen leech te vinden, evenals op je belt. (string of ears).
Op deze manier heb je alle leech problemen al opgelost en kan je de rest van je equip aanpassen aan je eisen. Stormshield en arcaines zijn naar mijn idee niet direct items voor een druid. Je hebt een genoeg leven en leech om zonder schild door het leven te kunnen. Schaeffers is leuk, maar ik zou het niet op een druid doen, IK maul is net zo effectief, die static is toch nutteloos, je ramt alles in 1 keer dood.
Koeien met een druid is sowieso ruk. Een druid kan gewoon geen grote groep koeien aan. Dus daar blijft ie gewoon ruk.
2 ravenfrosts is echt nergens voor nodig. 1'tje geeft prima "cannot be frozen" en ik moet het eerste monster nog tegenkomen dat daadwerkelijk iets dat in de verte ook maar lijkt op schade doet met een "ijs-aanval". Gebruik dat een extra Life leech ring ofzo. Of MF, Mana leech, resists etc. In ieder geval geen 2 ravens.
+skillz zijn voor een druid iets minder belangrijk dan voor bijvoorbeeld een sorc. Een beetje +skillz is nooit verkeerd, maar het is niet iets waar je op hoeft te focussen. Je kan bijvoorbeeld de +skills op je amu overslaan en daar proberen leech te vinden, evenals op je belt. (string of ears).
Op deze manier heb je alle leech problemen al opgelost en kan je de rest van je equip aanpassen aan je eisen. Stormshield en arcaines zijn naar mijn idee niet direct items voor een druid. Je hebt een genoeg leven en leech om zonder schild door het leven te kunnen. Schaeffers is leuk, maar ik zou het niet op een druid doen, IK maul is net zo effectief, die static is toch nutteloos, je ramt alles in 1 keer dood.
Koeien met een druid is sowieso ruk. Een druid kan gewoon geen grote groep koeien aan. Dus daar blijft ie gewoon ruk.
Hellslayer met druid is echt niet traag hoor... maarja koeien met baba/druid schiet gewoon niet op ongeacht het wapen
en neem voor leech gewoon crecent moon oid
[ Voor 16% gewijzigd door BlubberZwijn op 25-03-2003 22:08 ]
Verwijderd
Mwa. Ik vind het verschil in mep-snelheid best merkbaar. Vooral als je eerst een IK mual gebruikte is het best even wennen.
een perf manald is 7% leech, 8 replenish. en die unique dual leech amu is de Crescent Moon die max 15%mana en 6% life leech heeft... naja, das dan ook weer duidelijk 
btw, een Hellslayer is geen _hol_ waard, hij doet wel leuke dmg. ongeveer evenveel als m'n 200%GF 2 handed met lvl 25 swordmastery en _geen_ axe mastery... hmmmmz?
wel een bak minder AR met die bijl en ik gebruik sowieso liever GF+Storm. bijlen kunnen jammer genoeg niet 1handed zoals zwaarden
btw, ik vraag me af wrom een WF zo geil is. hij doet niet echt schokkend meer dmg dan een buri en mist piercing. knockback is leuk maar dat is (zo goedkoop mogelijk) met een nef in buri ook al opgelost. en voor die ml heb je toch Gaze?
btw, een Hellslayer is geen _hol_ waard, hij doet wel leuke dmg. ongeveer evenveel als m'n 200%GF 2 handed met lvl 25 swordmastery en _geen_ axe mastery... hmmmmz?
wel een bak minder AR met die bijl en ik gebruik sowieso liever GF+Storm. bijlen kunnen jammer genoeg niet 1handed zoals zwaarden

btw, ik vraag me af wrom een WF zo geil is. hij doet niet echt schokkend meer dmg dan een buri en mist piercing. knockback is leuk maar dat is (zo goedkoop mogelijk) met een nef in buri ook al opgelost. en voor die ml heb je toch Gaze?
hij doet misschien niet schokkend meer dmg dan een buri, maar schiet wel 10x zo snel ofzo
Ik heb nou een druid lvl 49 met hurricane en armageddon maxxed out. Op normal gaat dat echt geweldig (zelfs act 3)... alles wat de buurt komt gaan liggen. Op nightmare echter schiet het maar niet op, waardoor ik toch het idee krijg dat een druid gewoon bagger is. Als je die skills iets meer dan 20 hebt (22 en 23) en op nightmare is het heel lastig om enemies dood te krijgen, dan wil ik serieus niet weten wat dat op hell moet worden
Verwijderd
Tja, elemental druids zuigen in 1.09 nog te erg om egt gebruik van ze te kunnen maken. De skills zijn gewoon niet sterk genoeg om monsters te mollen
Andere druids niet dan? Zoveel kom je er namelijk niet tegen met een high level
Je wilt het idd niet weten...als 1 tree niet goed getest is, dan is het de druid elemental tree wel. Ik snap niet hoe de testers op hell hebben willen mollen, maar je hebt al in blood moor problemen 
Daarom wacht ik (en met mij wat anderen) op de patch. Kijken of ie te doen is en daarna kap ik ermee (denk ik). Vanaf dat het uit was heb ik het gespeeld, eens moet dat stoppen
Helaas geen DiabloIII in het vooruitzicht, maar ze zouden gek zijn dat niet te doen.
Daarom wacht ik (en met mij wat anderen) op de patch. Kijken of ie te doen is en daarna kap ik ermee (denk ik). Vanaf dat het uit was heb ik het gespeeld, eens moet dat stoppen
Helaas geen DiabloIII in het vooruitzicht, maar ze zouden gek zijn dat niet te doen.
Verwijderd
Shapeshifter druid hakt door alles heen, behalve PI monsters.. Maarja, een druid is niet zo heel erg goed in het Cow level. Om de een of andere reden speelt iedereen tegenwoordig alleen maar in het cow level.. 
Druids zijn in ieder geval ziekelijk sterk tegen alles dat niet physical imune is. Fury geeft een bonus van 500% naar je damage. Je mept 5 keer binnen 1 seconde..Gaat erg hard
De life bonussen zijn ook niet verkeerd. Je hebt wat minions om klappen op te vangen (desnoods je spirits).
Even een ander fabeltje: Een WF doet MEER damage dan een Buriza en is ongeveer 2 keer zo snel.
Druids zijn in ieder geval ziekelijk sterk tegen alles dat niet physical imune is. Fury geeft een bonus van 500% naar je damage. Je mept 5 keer binnen 1 seconde..Gaat erg hard
Even een ander fabeltje: Een WF doet MEER damage dan een Buriza en is ongeveer 2 keer zo snel.
Ik ben er redelijk uit voor mijn druid; dit is 't (voorlopig) geworden:
- IK Maul (shael) / Baranars Star (?) + Tiamats Rebuke
- Jalals Mane (um)
- Duriels Shell (um)
- Thundergods Vigor
- Laying of Hands
- Waterwalk
- Atma Scarab
- 8% LL ring
- Manald Heal
Ik ben redelijk tevreden ... dank voor alle hulp!
Ik heb zelf ook eens een elemental druid gemaakt; hij is lvl45-50 ofzo ... ik heb er nightmare mee uitgespeeld; maar dat was een behoorlijk drama, oa omdat de casting delay zo lang is (met bijna alle spells van druid):
Firestorm - 0.6 seconds
Molten Boulder - 2 seconds
Fissure - 2 seconds
Volcano - 4 seconds
Armageddon - 6 seconds
Hurricane - 6 seconds
Werewolf - 1 second
Werebear - 1 second
Grizzly Bear - 1 second
PS PI's zijn niet echt een probleem met baranars en tiamats ...
- IK Maul (shael) / Baranars Star (?) + Tiamats Rebuke
- Jalals Mane (um)
- Duriels Shell (um)
- Thundergods Vigor
- Laying of Hands
- Waterwalk
- Atma Scarab
- 8% LL ring
- Manald Heal
Ik ben redelijk tevreden ... dank voor alle hulp!
Ik heb zelf ook eens een elemental druid gemaakt; hij is lvl45-50 ofzo ... ik heb er nightmare mee uitgespeeld; maar dat was een behoorlijk drama, oa omdat de casting delay zo lang is (met bijna alle spells van druid):
Firestorm - 0.6 seconds
Molten Boulder - 2 seconds
Fissure - 2 seconds
Volcano - 4 seconds
Armageddon - 6 seconds
Hurricane - 6 seconds
Werewolf - 1 second
Werebear - 1 second
Grizzly Bear - 1 second
PS PI's zijn niet echt een probleem met baranars en tiamats ...
[ Voor 5% gewijzigd door Kroetsjov op 26-03-2003 14:08 ]
ik zie wel wat 1.10 me brengt
Een weekje met een druid elemental spelen, gok ik zo
Ik hoop 't.. da's toch weer een weekje
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze armageddon onder handen hebben genomen (ook qua graphics). Ik vond het toen ik het voor het eerst zag al niet indrukwekkend...Armageddon moet niet alleen wat brandende steentjes uit de hemel laten vallen, blizzard erbij, tornados die vanuit het niks verschijnen....total chaos 
Dat mag toch wel voor een lvl 30 spell...
Dat mag toch wel voor een lvl 30 spell...
[ Voor 2% gewijzigd door Pheno79 op 26-03-2003 15:16 . Reden: typo ]
Pheno79, ja duh doet een wf meer dmg maar het scheelt maar iets van 300-400 op m'n totaal.. en 10x sneller schiete is zwaar overdreven.. 
btw kroetsjov, waarom een duriel's shell???
Ten eerste heb ik niet zoveel armors om uit te kiezen ...Termy schreef op 26 March 2003 @ 15:41:
... en op Duriels zit resall (met Um nog wat meer resist), life based on charlvl en cannot be frozen en een redelijke defense ...
Verder heb ik nog:
- Spirit Shroud (+1 skill, cbf)
- Vipermagi (+1 skill, resall)
- Skin Flayed One (LL)
- Spiritforge (life + 2 sockets)
- Gladiator Bane (cbf)
- Disciple plate (25% fireres)
- Griswold armor (3 sockets)
- Naj's Plate (+1 skill, allres 25, +65 life)
- Trangs Plate (40%frw)
Maar dan vind ik die Duriels nog steeds de beste keuze ...
[ Voor 4% gewijzigd door Kroetsjov op 26-03-2003 17:00 ]
What did I say? Volgens mij bedoel je iemand andersPheno79, ja duh doet een wf meer dmg maar het scheelt maar iets van 300-400 op m'n totaal.. en 10x sneller schiete is zwaar overdreven..
Hij bedoelt Thermy uiteraard 
Gisteren kwam ik in een game 'Gratis Items'... echt briljant gewoon
Die gast had te veel mooie spulletjes
Gisteren kwam ik in een game 'Gratis Items'... echt briljant gewoon
OMG!!! schaamte op mij! ik bedoelde dus Blubberzwijn.. geen id wrom ik jouw edele naampje zo bruut beschaamd hebt
mijn nederige excuses 
Over te lage minimun dmg van een buri gesproken... die minimun dmg van een WF is anders nog veel triester hor
kroetsjov, ja ok, in dat opzicht is Duriel's shell wel fijn dan.. m'n barb gebruikt nu nog een corpsemourn (pul) maar ik ben bezig daar een arkaines +2 barb van te maken.. lijkt me toch wel het beste.. is het niet handiger om daar ook voor te gaan? maakt toch niet uit dat je wellicht 2 maanden met een duriel's loopt voordat je hem hebt?
ik ga altijd voor het best, niks compromissen.. dat vind ik ook de lol van diablo, naar het beste qua items streven (legit).
btw, gister in een prive cowrun met een 2 vrienden,1 daarvan samen met mij begonnen paar maanden geleden (ik speelde het wel al sinds begin, maar niet closed) en de ander had d2+lod gister legaal gekocht en dus voor het eerst
, heb ik een eth veil of steel gevonden. muhihihi 524 def, dat kan m'n act2 mercje wel apprecieren (zodra hij lvl 73 is
)
Over te lage minimun dmg van een buri gesproken... die minimun dmg van een WF is anders nog veel triester hor

kroetsjov, ja ok, in dat opzicht is Duriel's shell wel fijn dan.. m'n barb gebruikt nu nog een corpsemourn (pul) maar ik ben bezig daar een arkaines +2 barb van te maken.. lijkt me toch wel het beste.. is het niet handiger om daar ook voor te gaan? maakt toch niet uit dat je wellicht 2 maanden met een duriel's loopt voordat je hem hebt?
ik ga altijd voor het best, niks compromissen.. dat vind ik ook de lol van diablo, naar het beste qua items streven (legit).
btw, gister in een prive cowrun met een 2 vrienden,1 daarvan samen met mij begonnen paar maanden geleden (ik speelde het wel al sinds begin, maar niet closed) en de ander had d2+lod gister legaal gekocht en dus voor het eerst

[ Voor 89% gewijzigd door Termy op 27-03-2003 09:47 . Reden: kleine additie :) ]
De Buriza was aangegevens als alternatief voor IK Maul voor WW Druid ... vergeleken met IK Maul is mimiumum damage van Buriza erg laag.Termy schreef op 27 March 2003 @ 09:17:
Bij mijn uitrusting staat ook "voorlopig" ... de kans dat ik een Arkaines vind is denk ik niet erg groot ... en dan moet ie ook nog goed zijn voor een druid

Ik dacht al, wat heb ik nu weer in een dronken bui gezegd 
Duriel Shell is wel grappig, een huurling van 1 van mijn characters heeft die aan geloof ik.
Ben nu al een week aan het afkicken (lukt goed als je een Gamecube met Metroid Prime hebt gekocht). Na 1.10 zal ik DiabloII nog eens opstarten, maar misschien zijn mijn chars dan al weggemieterd omdat ik 90 dagen niet gespeeld heb. Kan me herinneren dat dat een policy van Blizzard was. Iemand ervaring mee?
Duriel Shell is wel grappig, een huurling van 1 van mijn characters heeft die aan geloof ik.
Ben nu al een week aan het afkicken (lukt goed als je een Gamecube met Metroid Prime hebt gekocht). Na 1.10 zal ik DiabloII nog eens opstarten, maar misschien zijn mijn chars dan al weggemieterd omdat ik 90 dagen niet gespeeld heb. Kan me herinneren dat dat een policy van Blizzard was. Iemand ervaring mee?
mijn acc is ook weg alhoewel ik niet zo heel lang geleden er mee gespeeld heb, maar ik was toch van plan om helemaal overnieuw te beginnen bij 1.10
maar wanneer is 1.10 nou eigenlijk gepland? Ik kan er maar nix over vinden, en ondertussen is m'n druid in nightmare met totaal gemaxxede skills nog steeds een watje tegenover die beesten in act5
Een char word gedelete als je er 90 dagen niet mee hebt gespeeld. Dit gaat per char, niet per account. Je account blijf je dus wel houden ... je ziet je character na die 90 dagen ook gewoon nog staan ... je krijgt alleen een foutmelding als je dat char kiest (iets dergelijks als 'player not found' ofzo)maar misschien zijn mijn chars dan al weggemieterd omdat ik 90 dagen niet gespeeld heb. Kan me herinneren dat dat een policy van Blizzard was. Iemand ervaring mee?
Daar is NIETS over bekend; blizz zegt dat het zo goed als klaar is en dat het alleen nog getest moet worden ... maar ja, dat zeggen ze nu alweer een paar maanden geloof ik.maar wanneer is 1.10 nou eigenlijk gepland? Ik kan er maar nix over vinden, en ondertussen is m'n druid in nightmare met totaal gemaxxede skills nog steeds een watje tegenover die beesten in act5
Geloof me, vergeet die Elemental Druid ... en hoop dat je de goede skills hebt geleerd voor als de Elemental Druid in 1.10 een stuk verbeterd is
Hehe ik hoop dat je door had dat ik lichtelijk overdreef
...
maar ehm nog even een vraagje, ik moet een 40 ed jewel hebben voor mn doombringer... (neem toch maar zwaard+schild), maar goed heeft iemand enig idee wat zo'n ding kost? Er hoeven verder geen stats op te zitten...
Ik heb er Bul Kathos CB voor over, of moet ik er meer voor neertellen?...
maar ehm nog even een vraagje, ik moet een 40 ed jewel hebben voor mn doombringer... (neem toch maar zwaard+schild), maar goed heeft iemand enig idee wat zo'n ding kost? Er hoeven verder geen stats op te zitten...
Ik heb er Bul Kathos CB voor over, of moet ik er meer voor neertellen?...
hier dan voor om discussie WF <> buriza duidelijk te krijgen
http://www.diabloii.net/s...icles/bowcomparison.shtml
vooral dit plaatje
http://www.diabloii.net/s...icles/bowcomparison.shtml
vooral dit plaatje

[ Voor 5% gewijzigd door Plantje op 27-03-2003 16:01 ]
*^%@(*$^(&@
net ff een game doen, mh nog niet aanstaan, word mn lieve lvl 62 sin gedrophackt..
kankerspel met die kankercheaters... ik ben weg
net ff een game doen, mh nog niet aanstaan, word mn lieve lvl 62 sin gedrophackt..
In Closed B.net...? Nep zeg.RocketKoen schreef op 27 March 2003 @ 22:41:
*^%@(*$^(&@
Maar dat kanker kan je wel achterwege laten.
tsja, sorry, had een beetje een slecht humeur... (inderstatement)
dit was het verste dat ik ooit was gekomen met HC...
dit was het verste dat ik ooit was gekomen met HC...
Tja das naatje rocket, maar een nieuwe char ff naar 62 krijgen is toch niet zo'n prob? (ook op hc niet lijkt me)
plantje... tja, daaruit blijkt dus dat de WF gewoon altlijd meer dmg doet dan een buri. ik gebruik dan ook liever m'n wf
plantje... tja, daaruit blijkt dus dat de WF gewoon altlijd meer dmg doet dan een buri. ik gebruik dan ook liever m'n wf
Pff, ik heb al een hele tijd niet meer gespeeld, als 1.10 nu eens opschiet kan ik weer gaan rammen
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Hehe, de nieuwe voorspelling is nu dat ze voor de E3 klaar willen zijn met de nieuwe patch en dat is in mei.
Maar ja.......Blizzard en afspraken nakomen......................................
Maar ja.......Blizzard en afspraken nakomen......................................
Nee hoor....
ze vergelijken 1.10 met een expansion set, alleen dan gratis (is te hopen iig).
and ze 1.1 - 1.9 hadden gemaakt ipv 1.01 - 1.09 dan had dit 2.0 moeten zijn maja, nu drijf ik wel erg ver offtopic
ze vergelijken 1.10 met een expansion set, alleen dan gratis (is te hopen iig).
and ze 1.1 - 1.9 hadden gemaakt ipv 1.01 - 1.09 dan had dit 2.0 moeten zijn maja, nu drijf ik wel erg ver offtopic
*schop
realm is down hier, en niet alleen europe, maar allemaal...
update of gewoon probs @ Bnet?
1.10?RocketKoen schreef op 30 March 2003 @ 14:42:
*schop
Hierzo werkt alles nog gewoon
gaat lekker op HC nu, ama met buri, duriels shell en nog wat leuke meuk (lvl 78)
gaat lekker op HC nu, ama met buri, duriels shell en nog wat leuke meuk (lvl 78)
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
helaas, gebeurt schijnbaar vaker...
alleen toen ik er weer op kon had mn sin (lvl 21) een mooie deathrobe aan........
begint een beetje saai te worden, ga steeds vaker dood zonder dat het mijn schuld is
alleen toen ik er weer op kon had mn sin (lvl 21) een mooie deathrobe aan........
begint een beetje saai te worden, ga steeds vaker dood zonder dat het mijn schuld is
zeg rocketkoen, misschien een idee ook wat SC te spelen zodat je je niet constant ergert aan dode HC chars? 
ik zag gisteren een dode lvl 99 hc char in NLD-2 zitten, maar iemand zei dat "ze dat expres doen voor de ladder", hoezo is dat?
ik zag gisteren een dode lvl 99 hc char in NLD-2 zitten, maar iemand zei dat "ze dat expres doen voor de ladder", hoezo is dat?
ja, ik HAD ook altijd mn 300% ed wf op slot 1 , en een 250% buri op 2 voor als mn arrows op warenTermy schreef op 28 March 2003 @ 12:52:
Ok... Je staat onder SC, zeg maar als het niet klopt.Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 11:15:
Voeg mij ook maar toe aan die lijst.
Accounts zijn evil_siqkness en evil_siqkness2
Vraagje : Wat is een Thundergods ongeveer waard?
Heb er een nodig maar ik weet niet wat ik moet geven
Heb er een nodig maar ik weet niet wat ik moet geven
Dit topic is gesloten.