Nee, kan niet, maar als je het echt te duur vind kan je eerst Diablo 2 Classic kopen en later als je weer geld hebt Diablo 2: LoD, en je char zet je gewoon om.eX0duS schreef op 12 March 2003 @ 12:31:
Die hebben ze volgens mij niet bij Dynabyte (heb gezocht). Iemand nog een idee waar ik kan bestellen?
Al mijn maatjes spelen namelijk D2, maar ik heb de originele niet, dus kan niet op internet spelen...
Dat snap ik even niet.De_Bastaard schreef op 12 maart 2003 @ 12:38:
Nope, met een singleplayer/open-bnet char kan je niet op Closed.... daar moet je dus opnieuw beginnen
Je singeplayer character is een andere dan eentje online?
Ik weet niet precies hoe dat online gebeuren werkt, je speelt dan met meerdere in een map, en je online en "offline" character is dus iets heel verschillends?
Nee, geld is geen probleem.KaAzKoP schreef op 12 March 2003 @ 12:40:
[...]
Nee, kan niet, maar als je het echt te duur vind kan je eerst Diablo 2 Classic kopen en later als je weer geld hebt Diablo 2: LoD, en je char zet je gewoon om.
Ik ben alleen een kaaskop en wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten zeg maar.
Je hebt:eX0duS schreef op 12 maart 2003 @ 12:40:
[...]
Dat snap ik even niet.
Je singeplayer character is een andere dan eentje online?
Ik weet niet precies hoe dat online gebeuren werkt, je speelt dan met meerdere in een map, en je online en "offline" character is dus iets heel verschillends?
- Single-Player chars
- Multi-Player chars
Open B.net SC LoD
Open B.net HC LoD
Open B.net SC Classic
Open B.net HC Classic
Closed B.net SC LoD
Closed B.net HC LoD
Closed B.net SC Classic
Closed B.net HC Classic
Closed B.net SC LoD is wat je maten waarschijnlijk spelen, net als de andere 75% van de D2 spelers. Deze char maak je aan op de B.net servers en kan je dus niet in single-player doen. Al de chars op het lijstje kunnen NIET bij elkaar spelen.
Woei, zo hoort heteX0duS schreef op 12 March 2003 @ 12:41:
[...]
Nee, geld is geen probleem.
Ik ben alleen een kaaskop en wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten zeg maar.
Je hebt naar mijn weten geen Diablo bestseller editions (ja, Diablo 1, maar ik neem aan dat je die niet wilt). Diablo Battlechest Edition is GEEN budgetbak troep, maar een collector's item! Mooier als D2 Classic en LoD apart dus IMOeX0duS schreef op 12 maart 2003 @ 12:39:
Zo'n bestseller edition, heb je dan wel hetzelfde? Ik wil nml. graag gewoon een originele mooie verpakking, en niet eentje met "bestseller" erop... (Ben kieskeurig, ik weet het...)
Maar als iemand nou nog een paar URLs had van een online shop?
Weet geen game-shop URL's, maar met de search zijn een paar goeie te vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Genghis Khan op 12-03-2003 12:49 ]
Verwijderd
mm ik had een vraagje mbt maphack. ik ben laatst met een vriend van me op magic find tochtje geweest en die gast wist iedere keer waar alles was... ikzo: goh maphack ? en hij zei ja! maar ik had ergens gelezen dat BLIZZARD je account kon blocken als je cheatte op battle.net
maar hoe willen ze nu een maphack ontdekken ? tis toch een extern programma ?
Maphack is een van de weinige cheats die NIET ontdekt kan worden. Het download of upload namelijk niets naar de B.net servers, en gebruikt alleen de files van Diablo 2 die al op je HD staan.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 15:45:
mm ik had een vraagje mbt maphack. ik ben laatst met een vriend van me op magic find tochtje geweest en die gast wist iedere keer waar alles was... ikzo: goh maphack ? en hij zei ja! maar ik had ergens gelezen dat BLIZZARD je account kon blocken als je cheatte op battle.net
Maphack wordt ook gebruikt door 90% van de users, dus niets om je druk over te maken, is 'maatschappelijk geaccepteerd' door de D2 community zeg maar.
Blizzard heeft wel eens in het verleden in een announcement opgenomen dat Maphack users ook gebanned kunnen worden, maar ze zullen eerst een manier moeten bedenken om dit te detecteren.
Verwijderd
/me download maphackKaAzKoP schreef op 12 March 2003 @ 15:50:
[...]
Maphack is een van de weinige cheats die NIET ontdekt kan worden. Het download of upload namelijk niets naar de B.net servers, en gebruikt alleen de files van Diablo 2 die al op je HD staan.
Maphack wordt ook gebruikt door 90% van de users, dus niets om je druk over te maken, is 'maatschappelijk geaccepteerd' door de D2 community zeg maar.
Blizzard heeft wel eens in het verleden in een announcement opgenomen dat Maphack users ook gebanned kunnen worden, maar ze zullen eerst een manier moeten bedenken om dit te detecteren.
Lol, wacht
Er zijn veel nep-sites in de omloop, waarbij je eigenlijk een trojan download wat de password van je account jat, dus scan hem eerst voor je installeert. En noem de URL hier niet, een cheat is een cheat
Verwijderd
kep mousepad's diablo II maphack...KaAzKoP schreef op 12 March 2003 @ 16:02:
[...]
Lol, wacht.
Er zijn veel nep-sites in de omloop, waarbij je eigenlijk een trojan download wat de password van je account jat, dus scan hem eerst voor je installeert. En noem de URL hier niet, een cheat is een cheat.
volgens mij issie wel ok... tenminste zie je meteen dat je account gegevens worden doorgegeven of is dat sneaky ?
Gebeurt sneaky. Heb je hem van een gehoste page van btinternet.com? Dan heb je niets te vrezen.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:23:
[...]
kep mousepad's diablo II maphack...
volgens mij issie wel ok... tenminste zie je meteen dat je account gegevens worden doorgegeven of is dat sneaky ?
Verwijderd
meuh... google "diablo 2 maphack" en dan de 1e hit...KaAzKoP schreef op 12 March 2003 @ 16:24:
[...]
Gebeurt sneaky. Heb je hem van een gehoste page van btinternet.com? Dan heb je niets te vrezen.
( dat mag toch wel
Ik gebruik het dus niet, maar volgens mij zit er meer bij maphack. Tenminste dat heb ik begrepen. ZOiets als dat je de spullen van een ander kan zien, zodat je hem op waarde kan schatten als je gaat duellen enzo. Correct me if i'm wrong.
Maphack is en blijft idd een cheat, maar mij boeit het idd niet of iemand snel weet waar bv durance 3 zit. Ikzelf heb meestal geen moeite om die te vinden 9 van de 10x is het een kwart tegen de klok in
Ik denk zelf maar zo: hoe fouter ik loop, hoe meer tegenstanders er neer gaan, hoe meer exp ik krijg.
Maphack is en blijft idd een cheat, maar mij boeit het idd niet of iemand snel weet waar bv durance 3 zit. Ikzelf heb meestal geen moeite om die te vinden 9 van de 10x is het een kwart tegen de klok in
Ik denk zelf maar zo: hoe fouter ik loop, hoe meer tegenstanders er neer gaan, hoe meer exp ik krijg.
Jep, dat is sinds een tijdje nieuw, druk maar eens op '0' (niet op je numeric keyboard). Niet dat je er wat aan hebt bij het (public) duelen, want dat is toch al zo verneukt als het maar kan, vooral met die laatste dupespree.Pheno79 schreef op 12 March 2003 @ 16:34:
Ik gebruik het dus niet, maar volgens mij zit er meer bij maphack. Tenminste dat heb ik begrepen. ZOiets als dat je de spullen van een ander kan zien, zodat je hem op waarde kan schatten als je gaat duellen enzo. Correct me if i'm wrong.
Pheno dat kan iid jah, maar kijk, als Blizzard maphack users zou/gaat bannen, dan kappen er ook 'n heleboel mensen met de game denk ik, ik bedoel het is 'n uberhandig proggie... het verbeterd de gameplay vind ik, als ze je daarom zouden bannen kap ik er mee denk ik ofzo.... en nog wel meer mensen denk ik
Hmmm, ziet er wel betrouwbaar uit.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:31:
[...]
meuh... google "diablo 2 maphack" en dan de 1e hit...
( dat mag toch weltis geen link )
Singple player is hetzelfde als open bnet ...KaAzKoP schreef op 12 March 2003 @ 12:44:
[...]
Je hebt:
- Single-Player chars
- Multi-Player chars
Open B.net SC LoD
Open B.net HC LoD
Open B.net SC Classic
Open B.net HC Classic
Closed B.net SC LoD
Closed B.net HC LoD
Closed B.net SC Classic
Closed B.net HC Classic
Closed B.net SC LoD is wat je maten waarschijnlijk spelen, net als de andere 75% van de D2 spelers. Deze char maak je aan op de B.net servers en kan je dus niet in single-player doen. Al de chars op het lijstje kunnen NIET bij elkaar spelen.
Single/Open B.net SC LoD
Single/Open B.net HC LoD
Single/Open B.net SC Classic
Single/Open B.net HC Classic
Closed B.net SC LoD
Closed B.net HC LoD
Closed B.net SC Classic
Closed B.net HC Classic
btw op CLosed heb je ook nog verschillende realms; de verschillende realms zijn weer allemaal gescheiden, zo heb je bijv. "Europe", "US East", "US West", enz.; een char wat gemaakt is op Europe kan niet bij een char komen wat op USEast is gemaakt.
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
aaaaargh ik word gek ! heel vaak als ik mephisto heb verslagen komt er te staan "your connection has been interrupted" en vervolgens REALM DOWN !
dat schiet op met magic search
dat schiet op met magic search
Goh, ik mis dus niets. Ik ga maar weer werken :x
Vroeger ging de realm nog weleens down, maar dat betekende patch update.
Dat is helaas niet meer.
Vroeger ging de realm nog weleens down, maar dat betekende patch update.
Dat is helaas niet meer.
Verwijderd
Even een vraagje: Iemand een idee wanneer patch 1.10 eindelijk eens uitkomt 
Hopelijk wordt het dan weer wat eerlijker om in de ladder te komen voor spelers die laat met het spel zijn begonnen.
Hopelijk wordt het dan weer wat eerlijker om in de ladder te komen voor spelers die laat met het spel zijn begonnen.
Heel kort: Nee.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:32:
Even een vraagje: Iemand een idee wanneer patch 1.10 eindelijk eens uitkomt
Er zijn nu al zoveel releasedates gepasseerd, het heeft domweg geen zin meer om naar een bepaalde datum uit te gaan kijken. Het bericht wat laatst op Diabloii.net stond zal ook wel weer gelul zijn, dus ga daar ook niet naar uitkijken.
De ladder gaat waarschijnlijk leuk worden, maar verwacht niet te veel. Het is tenslotte maar een patch. Geen nieuwe expansion of iets dergelijks.
Het is nu al rustig hoor, eerder:De_Bastaard schreef op 12 maart 2003 @ 08:57:
En eentje voor die fokking koreanen!!!!
ITAM!~~~~~!!!! ME ITAM~~~~~!!!! GIMME ITEEEM~~~@@@ NOW~~~!!!~~@
LOL@duitsers en koreanen. Man wat zijn dat vage gasten. Al kun je met die duitsers wel lekker lvlen. Tenminste als je mazzel hebt 
1.10 is in testing fase, das wel duidelijk. Maar omdat het blijkbaar zo erg veel veranderingen met zich meebrengt wordt het hele spel getest. Das ook logisch als je weet dat de core code veranderd is om toekomstige patches sneller uit te brengen. Tenminste dat heb ik meegekregen. Ook zijn physical immunes eruit, dus dat brengt weer voor/nadelen voor verschillende klassen mee, dat zal ook weer breed getest worden wat de imapct is daarvan.
Vb corpse explosion doet 60-100 % damage van het aantal (ooit gehad) levenspunten van het dode lichaam. Nu physical immune eruit is, hebben alle wezens dubbel levenspunten. Wordt corpse explosion nu te sterk in sommige gevallen? bv bij diabloi die zal niet dubbel levenspunten krijgen (=niet pi), maar krjgt wel 2x zo veel damage van sommige pi's die zich in zijn sfeervol optrekje bevinden. Dat soort dingen worden nu dus getest, een klusje wat je niet in een weekje doet, helaas
Blizzard geeft zelf nooit release dates, maar door veel hacks dupes etc is 1.10 een beetje gehyped, iedereen kijkt er naar uit. De nieuwe ladder zal even leuk zijn, daarna zal het wel weer uitmonden in het zooitje wat het nu is. Ikzelf ben meer benieuwd wat ze met de druid hebben gedaan, vooral die meest kansloze build van het hele spel (op dit moment): elemental
Daarom kijk ik uit naar de patch, maken die build, en daarna zie ik wel weer wat ik ga doen.
1.10 is in testing fase, das wel duidelijk. Maar omdat het blijkbaar zo erg veel veranderingen met zich meebrengt wordt het hele spel getest. Das ook logisch als je weet dat de core code veranderd is om toekomstige patches sneller uit te brengen. Tenminste dat heb ik meegekregen. Ook zijn physical immunes eruit, dus dat brengt weer voor/nadelen voor verschillende klassen mee, dat zal ook weer breed getest worden wat de imapct is daarvan.
Vb corpse explosion doet 60-100 % damage van het aantal (ooit gehad) levenspunten van het dode lichaam. Nu physical immune eruit is, hebben alle wezens dubbel levenspunten. Wordt corpse explosion nu te sterk in sommige gevallen? bv bij diabloi die zal niet dubbel levenspunten krijgen (=niet pi), maar krjgt wel 2x zo veel damage van sommige pi's die zich in zijn sfeervol optrekje bevinden. Dat soort dingen worden nu dus getest, een klusje wat je niet in een weekje doet, helaas
Blizzard geeft zelf nooit release dates, maar door veel hacks dupes etc is 1.10 een beetje gehyped, iedereen kijkt er naar uit. De nieuwe ladder zal even leuk zijn, daarna zal het wel weer uitmonden in het zooitje wat het nu is. Ikzelf ben meer benieuwd wat ze met de druid hebben gedaan, vooral die meest kansloze build van het hele spel (op dit moment): elemental
Daarom kijk ik uit naar de patch, maken die build, en daarna zie ik wel weer wat ik ga doen.
[ Voor 2% gewijzigd door Pheno79 op 13-03-2003 09:40 . Reden: halve zinnen staan zo raar :) ]
Verwijderd
Idd het is geen oplossing voor de hacks enzo. Die ladder verschijnt alleen als een soort van omweg oplossing. Het is als het ware een soort van excuus om de realm te resetten. Dit toont gewoon aan dat ze niet opgewassen zijn tegen het aantal hacks etc. Waarom ze niet een simpele query schrijven om al die illegal onzin te verwijderen ik zou het echt niet weten. Je kan toch gewoon alles met die en die naam dellen? Er zijn al een aantal mensen op andere forums ( programmers ) die aan hebben getoond dat het mogelijk is om al die items te filteren. Misschien toch 1.10 de messiah?
Ik begin wel aan die ladder is wel weer is leuk om tijdje te spelen met lompe items en blij te worden als je mana leech vindt voor je amazone. Dat imuum weg gaat is zekers veel beter, want ik vond dat een beetje te overdreven manier om het spel moeilijker te maken. Als je een barb was was het toch al minder aan het worden tenzij je berserk was:D Al met al hoop ik idd dat die elemental druid sterk wordt gemaakt en voor mij part overpowered heb de rest toch al allemaal gezien in het spel.
P.S. Er gaat niets boven een spelletje diablo2 met ze 8 quest voor quest te doen:)
Ik begin wel aan die ladder is wel weer is leuk om tijdje te spelen met lompe items en blij te worden als je mana leech vindt voor je amazone. Dat imuum weg gaat is zekers veel beter, want ik vond dat een beetje te overdreven manier om het spel moeilijker te maken. Als je een barb was was het toch al minder aan het worden tenzij je berserk was:D Al met al hoop ik idd dat die elemental druid sterk wordt gemaakt en voor mij part overpowered heb de rest toch al allemaal gezien in het spel.
P.S. Er gaat niets boven een spelletje diablo2 met ze 8 quest voor quest te doen:)
Hmmm, ik meen juist ergens gelezen te hebben dat Blizzard op dit moment geen Ith items kan deleten omdat ze juist nog NIET detectable zijn. Niet dat ze ook enige moeite zullen doen iets te schrijven, maar goed.Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 09:51:
Idd het is geen oplossing voor de hacks enzo. Die ladder verschijnt alleen als een soort van omweg oplossing. Het is als het ware een soort van excuus om de realm te resetten. Dit toont gewoon aan dat ze niet opgewassen zijn tegen het aantal hacks etc. Waarom ze niet een simpele query schrijven om al die illegal onzin te verwijderen ik zou het echt niet weten. Je kan toch gewoon alles met die en die naam dellen? Er zijn al een aantal mensen op andere forums ( programmers ) die aan hebben getoond dat het mogelijk is om al die items te filteren. Misschien toch 1.10 de messiah?
Die AI zul je wel kunnen vergeten, ik denk dat ze de creatures een betere chance to hit geven en dat betere AI zullen noemen.
De PI monsters gaan NIET weg hoor, dat heb je verkeerd begrepen.Pheno79 schreef op 13 March 2003 @ 08:12:
LOL@duitsers en koreanen. Man wat zijn dat vage gasten. Al kun je met die duitsers wel lekker lvlen. Tenminste als je mazzel hebt
Vb corpse explosion doet 60-100 % damage van het aantal (ooit gehad) levenspunten van het dode lichaam. Nu physical immune eruit is, hebben alle wezens dubbel levenspunten. Wordt corpse explosion nu te sterk in sommige gevallen? bv bij diabloi die zal niet dubbel levenspunten krijgen (=niet pi), maar krjgt wel 2x zo veel damage van sommige pi's die zich in zijn sfeervol optrekje bevinden. Dat soort dingen worden nu dus getest, een klusje wat je niet in een weekje doet, helaas![]()
Elk monster heeft nu een soort 'Natural resistance' tegen physical damage (op hell geloof ik 50%), dat wordt verwijderd ... ik neem aan dat bijv die Rangers voor Baal wel PI blijven.
Ik hoop iig dat die patch nu eindelijk is gaat komen; heb zin om nieuwe items te vinden
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Het is wel mogelijk, al scannen ze op de naam. Misschien dat bij het uitbrengen van 1.10 (wanneer de servers geupdate worden) de boel clean (100% lijkt me overdreven) wordt gemaakt. Dan kunnen we weer wachten op de volgende hack 
AI, welke AI in het spel
Volgens mij is dat zo gecodeerd (boeit overigens niet, het is tenslotte hack and slash) :
if player.coordinates in radius {
attack!!!!
}
Heerlijk simpel

AI, welke AI in het spel
attack!!!!
}
Heerlijk simpel
Ja, precies, en dan bij die carvers en andere groepsmonsters die af en toe wegrennen als er eentje dood is.Pheno79 schreef op 13 March 2003 @ 10:32:
Het is wel mogelijk, al scannen ze op de naam. Misschien dat bij het uitbrengen van 1.10 (wanneer de servers geupdate worden) de boel clean (100% lijkt me overdreven) wordt gemaakt. Dan kunnen we weer wachten op de volgende hack
AI, welke AI in het spelVolgens mij is dat zo gecodeerd (boeit overigens niet, het is tenslotte hack and slash) :
attack!!!!
}
Heerlijk simpel
Precies, zullen we een mod maken met een 3D engine (Unreal ofzo
) , de AI is toch simpel
Ok, ik beta-test welPheno79 schreef op 13 maart 2003 @ 10:38:
Precies, zullen we een mod maken met een 3D engine (Unreal ofzo) , de AI is toch simpel
Verwijderd
totdat er 1 in je party een PK blijkt te zijn 
ik speel HC alleen met vrienden in de game
edit: kanker bishop heeft niet uitgelogd...
ik speel HC alleen met vrienden in de game
edit: kanker bishop heeft niet uitgelogd...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 12:10 ]
Verwijderd
Zou dit Diablo bevorderen?
Zorgen dat je pas naar act 2 kan als je alle quests eerst heb gedaan in act 1 op chronologische volgordere uiteraard:D
Zorgen dat je pas naar act 2 kan als je alle quests eerst heb gedaan in act 1 op chronologische volgordere uiteraard:D
Het zou wel boosten tegengaan heVerwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:23:
Zou dit Diablo bevorderen?
Jazekers...lvl 9 is prerequisite voor act 1 q 5 bv.
Wat ook goed zou zijn is lvl4 gastjes op hell geen punten te geven voor kills die anderen maken...leipos zijn het! Oftewel, gooi het exp systeem maar om, want zo is het alleen maar boosten tot hell cows en dan bij een rood poortje staan. Nu ben ik afentoe in zo'n bui om de cowking in de buurt te lokken, meestal heeft ie holy shock, wat al fataal is voor zo'n irritant gastje. Vaak zitten ze vantevoren nog te zeiken dat de poort snel geopend moet worden enzo. Ik zeik niet terug, ik doe bovenstaand .
Noem me laag, gemeen, maar mensen die zeuren om get lit, get lit en zelf houden ze het geen 10 seconden uit in blood moor, irriteren mij
Wat ook goed zou zijn is lvl4 gastjes op hell geen punten te geven voor kills die anderen maken...leipos zijn het! Oftewel, gooi het exp systeem maar om, want zo is het alleen maar boosten tot hell cows en dan bij een rood poortje staan. Nu ben ik afentoe in zo'n bui om de cowking in de buurt te lokken, meestal heeft ie holy shock, wat al fataal is voor zo'n irritant gastje. Vaak zitten ze vantevoren nog te zeiken dat de poort snel geopend moet worden enzo. Ik zeik niet terug, ik doe bovenstaand .
Noem me laag, gemeen, maar mensen die zeuren om get lit, get lit en zelf houden ze het geen 10 seconden uit in blood moor, irriteren mij
Verwijderd
Ja opzekers gelijk heb je. Cowen is ook al zo saai zzz ik vind btw dat er een optie voor pvp moet komen dat je bijvoorbeeld alleen maar barbs in een game komen als je barb duel wilt.Pheno79 schreef op 13 March 2003 @ 12:34:
Jazekers...lvl 9 is prerequisite voor act 1 q 5 bv.
Uberhaupt moet er door beiden worden goedgekeurd dat er geduelled wordt. Nu werken ze pkers toch in de hand? Niks 1tje in het dorp en hostiled en rent achter je aan. Nee, hostile en afwachten dat de andere ook wilt. Dan krijg je echte duels, niet dat lame pk gedoe. En dan heb ik het nog niet over: party'en, (guided) arrow afschieten , tp'en, hostile, andere dood. Dat zou dan ook niet meer voor kunnen komen als ze gewoon het bovengenoemde systeem implementeren...
i haat dat uber rushen ook ...
ik wil best iemand helpen die bijv. lvl20 is en even voorbij Diablo normal wil worden geholpen ... een lvl10 ofzo in Hell help ik niet (daar ga ik gewoon niet mee in party (of als ik in een nasty bui ben dan verzamel ik een grote groep monsters en cast daar middenin een tp)).
ik wil best iemand helpen die bijv. lvl20 is en even voorbij Diablo normal wil worden geholpen ... een lvl10 ofzo in Hell help ik niet (daar ga ik gewoon niet mee in party (of als ik in een nasty bui ben dan verzamel ik een grote groep monsters en cast daar middenin een tp)).
Nou nou, stel chagrijnen hor
ik help zowat iedereen die (liev) om een boost vraagt. zal mij verder een worst wezen of ze nou lvl 9 of 50 zijn (liever 9, zijn de monsters makkelijker
)
als ik dat zo hoor over die patch is dat wel lekker voor m'n barb. barb in cow lvl is echt nutteloos nu
(behalve met ith zwaarden misschien
)
als ik dat zo hoor over die patch is dat wel lekker voor m'n barb. barb in cow lvl is echt nutteloos nu

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
low lvls rushen is investeren in de toekomst (
lvl openen ) 
Ik ga m'n lvl 97 duel assassin ophogen tot lvl 99
Heel leuk voor je, maar ik moet de nuttige bijdrage aan dit topic nog zien in deze reply.Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 19:33:
low lvls rushen is investeren in de toekomst (lvl openen )
die ook niet ^^^^^KaAzKoP schreef op 13 maart 2003 @ 19:47:
[...]
Heel leuk voor je, maar ik moet de nuttige bijdrage aan dit topic nog zien in deze reply.
1.10 gaat nog wel ff duren (blizzard maakt van uitstellen een kunst) dus ik ga wel verder spelen met me HC chars
Nee, en deze zin ook niet. Zo blijf je aan de gang.
Goed idee.1.10 gaat nog wel ff duren (blizzard maakt van uitstellen een kunst) dus ik ga wel verder spelen met me HC chars
Blizzard heeft nog nooit een datum genoemd, dus hoe kun je dan een release uitstellenblizzard maakt van uitstellen een kunst
Blizzard neemt (gelukkig) de tijd voor een core change. Als ze dit gehaast doen dan zitten er geheid bugs in (en dan heb ik het niet over security gaten). Blizzard is imho 1 van de weinige bedrijven die de tijd nemen voor een spel. Warcarft adventures was zelfs bijna af, maar omdat het niet aan de standaarden van Blizzard kwam, hebben ze het geschrapt.
Dat zouden meer bedrijven moeten doen (Lands of the Lore 3

Blizzard is imho nog steeds #1 als spelbedrijf. Als je een spel koopt weet je dat je het lang gaat spelen. En je weet dat je 2 jaar na dato nog steeds patches kan krijgen, waar soms zelfs nog speluitbreidingen in zitten (Runes).
Nog een puntje dat ze kunnen veranderen: de quest reward van act 5 quest 4. Nitlathak is kl*te op hell en wat krijg je? Personalize een item, wh000000tttttt!!!!
Van mij mogen ze wat anders verzinnen. Rune recipes ofzo
niemand doet Nitlathak ook op hell... iig niet op HC
ze zeggen net zoveel changes als met de expansion. zou leuk zijn, act VI
Inderdaad, je zou elke item moeten kunnen personalizen, tegen betaling. Om dupen tegen te gaan enzo lijkt het me wel handig, of item dieven.Pheno79 schreef op 14 March 2003 @ 11:54:
Nog een puntje dat ze kunnen veranderen: de quest reward van act 5 quest 4. Nitlathak is kl*te op hell en wat krijg je? Personalize een item, wh000000tttttt!!!!
De reward voor Nihlatak Hell is toch voor niemand goed genoeg, iedereen heeft alles al en wil minstens een Shako ofzo.
Dat is dus gelul. Dit is een patch, geen nieuwe expansion. Blizzard is nog steeds geen liefdadigheidsinstelling die gratis expansions maakt en uitbrengt.RocketKoen schreef op 14 maart 2003 @ 12:07:
niemand doet Nitlathak ook op hell... iig niet op HC
Patch 1.10 zal inderdaad veel changes bevatten maar nooit zoveel als een expansion.
Niemand doet Nithlathak, omdat dat personalizen gewoon ruk is. Ikzelf doe hem wel op softcore hell, maar dan is het meer voor het gevoel dat ik alle quests gedaan heb.
Om de qest te sluiten personalize ik meestal crap die ik toch verkoop, ik heb er toch niets aan? Rune recipes zouden handig zijn. Stel er zou niet geduped worden (utopie) dan ga je echt niet een runeword proberen (op de gok) met een zod
Om de qest te sluiten personalize ik meestal crap die ik toch verkoop, ik heb er toch niets aan? Rune recipes zouden handig zijn. Stel er zou niet geduped worden (utopie) dan ga je echt niet een runeword proberen (op de gok) met een zod
Nikhalakitak kan ook leuke stuff droppen hoor 
Btw, net 'n Gaze gevonden @ Cows
8/8/17
Btw, net 'n Gaze gevonden @ Cows
Ik ben laatste ook weer eens druk begonnen met Diablo 2... expansion gekocht (hulde aan Dynabyte, was de enige die 'm had) en maar weer met sorc rellen met firewall. Nou is dat ding 4400 dmg/s... kom je in hell.. is de helft 'immune to fire' 
Maar wat ik me eigenlijk afvroeg is of ze nog aan een vervolg op Diablo 2 denken... misschien Diablo 3 ergens ver in de toekomst? Of gaan ze er van uit dat dit soort spellen nu wel hun beste tijd gehad hebben ofzo?
Maar wat ik me eigenlijk afvroeg is of ze nog aan een vervolg op Diablo 2 denken... misschien Diablo 3 ergens ver in de toekomst? Of gaan ze er van uit dat dit soort spellen nu wel hun beste tijd gehad hebben ofzo?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Diablo III Is al een hele tijd in de maak dacht ik
Mjah alleen kan ik er iig helemaal niets over vinden

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
Ik denk niet dat je de Diablo sfeer kunt behouden als D3 in 3D is...
Als ze het dan toch 3D willen doen maak het dan niet zo cartoony als WC3 en behoud het schuine perspectief van D2 (eventueel draaibaar, hoewel je dat toch niet gebruikt).
Als ze het dan toch 3D willen doen maak het dan niet zo cartoony als WC3 en behoud het schuine perspectief van D2 (eventueel draaibaar, hoewel je dat toch niet gebruikt).
Nee inderdaad, geen cartoons, geen uitgebreide 3D-engines etc... daar kijk je 1x naar, 'mwah ziet er mooi uit', en daarna weer in standaard D2 view.
Ik denk echter wel dat ze wat aan resolutie en detail kunnen doen, daar zijn met de mogelijkheden van deze tijd echt zwaar veel verbeteringen op aan te brengen ten opzichte van D2, want geef toe... 800x600 max kan echt niet meer
Maar heeft er iemand een site oid waar over dit soort dingen gespeculeerd wordt of waar er iig meer over te vinden is?
Ik denk echter wel dat ze wat aan resolutie en detail kunnen doen, daar zijn met de mogelijkheden van deze tijd echt zwaar veel verbeteringen op aan te brengen ten opzichte van D2, want geef toe... 800x600 max kan echt niet meer
Maar heeft er iemand een site oid waar over dit soort dingen gespeculeerd wordt of waar er iig meer over te vinden is?
Ja, Diabloii.net. Zie de openingspost.Kaastosti schreef op 14 maart 2003 @ 17:12:
Nee inderdaad, geen cartoons, geen uitgebreide 3D-engines etc... daar kijk je 1x naar, 'mwah ziet er mooi uit', en daarna weer in standaard D2 view.
ti's jamemr dat veel mensen niet meer met elkaar spelen. Zijn er nog aktiefe D2 spelers? Ik niet super veel meer maar ik WIL gewoon spelen, allleen d'r is nooit iemand online, en ik heb ook niet meer goeie gears, alleen 1 MF gear, maar dat MF ik wel weer bij 
*RedHat.nl
*RedHat.nl
Ik speel nu weer met gasten die ik van Counter-Strike ken... kwam ik ineens tegen
best wel lollig...
?? Waar dan?Ja, Diabloii.net. Zie de openingspost.
Hier fantaseert een columnist op diabloii.net over hoe Diablo3 eruit zou kunnen zien. Het is echter gewoon een beetje erop los fantaseren. Blizzard heeft echter nog geen enkel geluid laten horen over een vervolg. Wat wel een beetje vreemd is... want meestal willen games-ontwikkelaars graag de buzz in leven houden door af en toe wat geruchten de wereld in te slingeren, soms ver voordat het spel daadwerkelijk volop in ontwikkeling is. Ben eigenlijk een beetje bezorgd (alsof er geen belangrijkere dingen in de wereld bestaan hoor ik jullie al denken) dat er geen Diablo 3 komt...(!)
Heeft Blizzard eigenlijk niet ooit gezegd dat Diablo 2 het laatste deel is omdat hierin alles tot een einde komt? Kan het me bijna niet voorstellen... Als Blizzard het niet doet moet een ander het maar doen... Diablo is het enige dat ik speel!
Heeft Blizzard eigenlijk niet ooit gezegd dat Diablo 2 het laatste deel is omdat hierin alles tot een einde komt? Kan het me bijna niet voorstellen... Als Blizzard het niet doet moet een ander het maar doen... Diablo is het enige dat ik speel!
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Verwijderd
ik speel het ook sinds een paar dagen ... gewoon met wat klasgenoten en vrienden ..
samen is het altijd wel leuk
samen is het altijd wel leuk
Verwijderd
Ook zo vaag dat er geen alternatieven zijn voor D2... honderden FPSen en RTSen maar geen hack & slashers met een goede multiplayer mogelijkheid
Verwijderd
Ik wil een game kopen en spelen en niet extra bijbetalen. Daarom is D2 dus ideaal, je koopt de game en speelt gratis op Battle.net en een MMORPG is ook wat anders dan Diablo...
Elk spel is anders als Diablo. Ik vind dat Diablo echt een genre apart is, en nergens mee is te vergelijken. Met geen enkele RPG, MMORPG of Hack&Slash game.Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 18:55:
Ik wil een game kopen en spelen en niet extra bijbetalen. Daarom is D2 dus ideaal, je koopt de game en speelt gratis op Battle.net en een MMORPG is ook wat anders dan Diablo...
MMORPG's zijn er ook veel, maar kosten over het algemeen geld. Ik heb een tijd RagnaroK gespeeld toen het nog in beta fase was.. kon je gratis testen, ook al zo'n verslavend spelletje...
Daar komt bij dat de servers die je dan krijg over het algemeen laggy zijn als de pest, wat ik nog maar 1x ben tegengekomen bij battle.net (ik ben daarin waarschijnlijk een uitzondering). Ik vind het systeem van battle.net, dus kopen, betalen en verder geen gezeik maar gewoon online gamen perfect
Daar komt bij dat de servers die je dan krijg over het algemeen laggy zijn als de pest, wat ik nog maar 1x ben tegengekomen bij battle.net (ik ben daarin waarschijnlijk een uitzondering). Ik vind het systeem van battle.net, dus kopen, betalen en verder geen gezeik maar gewoon online gamen perfect
Dat systeem van B.net is dus alles behalve rendabel voor een MMORPG developerKaastosti schreef op 14 March 2003 @ 22:09:
MMORPG's zijn er ook veel, maar kosten over het algemeen geld. Ik heb een tijd RagnaroK gespeeld toen het nog in beta fase was.. kon je gratis testen, ook al zo'n verslavend spelletje...
B.net is wat dat betreft best cool dat ze dit nog allemaal gratis doen. Aan de Diablo'er die vaak on-line is zullen ze namelijk op den duur niks verdienen of zelfs verlies draaien.
Ik denk dat er ongetwijfeld een diablo3 komt het verhaal eindigt absoluut niet, ik bedoel the worldstone is vernietigd, deze steen was de barriere tussen hell en aarde... Er is dus ene opening voor een diablo3 gelaten. En als ze er al mee bezig zijn is dat in het geheim. Maar ik verwacht geen aankondiging snel (kan nog wel jaren duren denk ik zo....)
Uw SAP specialist
in forgotten tower, kwam dubbel unique pack tegen, 1 met multieshot en 1 met lightning enh. en aura
Verwijderd
kent iemand van jullie throne of darkness?
lijkt erg veel op diablo 2
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 15:12 ]
RIPRocketKoen schreef op 16 maart 2003 @ 15:04:
net mn lvl 35 assi zien sterven
in forgotten tower, kwam dubbel unique pack tegen, 1 met multieshot en 1 met lightning enh. en aura
Een groot verlies voor ons allen.
Helaas
9worlds.net @ hattrick.org
Nou ik had D2 + LOD besteld bij Dynabyte, afgelopen maandag oid was dat, en nog niks gehoord. Ben dit weekend een aantal winkels binnengelopen, maar nergen Diablo 2 of LOD, ik had wel Diablo 1 zien liggen, maar dat was zo'n bestseller edition, in zo'n lelijk plastic DVD doosje zeg maar, ik heb liever een echte doos.
Weet iemand nog waar ik ze kan halen?
Weet iemand nog waar ik ze kan halen?
Throne of Darkness is Diablo 2, maar dan meer in Japanse stijlVerwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 15:12:
kent iemand van jullie throne of darkness?
Voor de mensen die het spel niet kennen: Throne of Darkness is nu al te koop voor 5 euro
The devil is in the details.
Een heel weekend lopen lvlen in de cows, ik ben blij dat ik geen geluidskaart heb in mijn server pc (ik heb mijn oude game pc verkocht, nu nog een nieuwe halen).
Niets bijzonders gevallen, op griswolds armor na. Heb ik di eook eens, iedereen loopt er naar mijn gevoel al mee rond, nu heb ik het dan eindelijk ook. Ik wist niet eens dat het daar kon droppen (het was niet eens een baasje). Jammer dat de rest van de set nog meer rare is
Niets bijzonders gevallen, op griswolds armor na. Heb ik di eook eens, iedereen loopt er naar mijn gevoel al mee rond, nu heb ik het dan eindelijk ook. Ik wist niet eens dat het daar kon droppen (het was niet eens een baasje). Jammer dat de rest van de set nog meer rare is
Ik heb wat professioneel advies nodig... het volgende is het geval:
Begonnen met Barbarian (nog nooit gedaan, wil 't ook eens proberen)
Str: 85
Dex: 80
Vit: 30
En: 15
Ik probeer Str en Dex ongeveer gelijk te houden, Vit en En haal ik later wel uit gear. Nou heb ik al m'n stat points bewaard (op 2 na, die richting whirlwind leiden, leap and attack leap oid). Daar heb ik er nu dus nog 30 van (ben lvl 29).
Vanaf lvl 30 kan ik whirlwind doen en daarna bij elke lvl-up een puntje er bij mikken. Nu ben ik van plan om een pike te nemen, deze te laten imbuen door Charsi, laten socketen door Larzuk en personalizen door Anya (de hele zooi in 1 keer) en daarmee alles door te hakken.
De vraag is nu.. wat doe ik met de overgebleven skillpoints? Wat is nu een mooie extra naast whirlwind, waar ik ook nog echt iets aan heb. Ennnuh... doe ik m'n statpoints zo goed? Ik heb absoluut geen ervaring met barbarian, ik ben gewend als sorc al m'n points in mana en fire wall te proppen
Help!
Ik probeer Str en Dex ongeveer gelijk te houden, Vit en En haal ik later wel uit gear. Nou heb ik al m'n stat points bewaard (op 2 na, die richting whirlwind leiden, leap and attack leap oid). Daar heb ik er nu dus nog 30 van (ben lvl 29).
Vanaf lvl 30 kan ik whirlwind doen en daarna bij elke lvl-up een puntje er bij mikken. Nu ben ik van plan om een pike te nemen, deze te laten imbuen door Charsi, laten socketen door Larzuk en personalizen door Anya (de hele zooi in 1 keer) en daarmee alles door te hakken.
De vraag is nu.. wat doe ik met de overgebleven skillpoints? Wat is nu een mooie extra naast whirlwind, waar ik ook nog echt iets aan heb. Ennnuh... doe ik m'n statpoints zo goed? Ik heb absoluut geen ervaring met barbarian, ik ben gewend als sorc al m'n points in mana en fire wall te proppen
Ik heb een snelle vraag.
Bij mijn amazon zijn de cijfers van strenght blauw, wat houdt dat in?
Ja doe maar.
Verwijderd
dat dat cijfer bepaald wordt door een magic item... blauw dus...NvE schreef op 17 March 2003 @ 18:09:
Ik heb een snelle vraag.
gaat dat item uit je eq. dan gaat dat getalletje omlaag
Verwijderd
Nee blauw houdt in dat die dan zoveel cold dmg doet. Als het bijvoorbeeld groen is houdt dat in dat die zoveel poison dmg doet.pVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 18:11:
[...]
dat dat cijfer bepaald wordt door een magic item... blauw dus...
gaat dat item uit je eq. dan gaat dat getalletje omlaag
En dan die vraag van een barb 185 strength max niks in energy en dan nog iets van 130 in dex en lotsz of vit uiteraard
doe ook wat punten in polerarm mastery , dan krijg je ook wat meer dmg en arKaastosti schreef op 17 March 2003 @ 17:51:
De vraag is nu.. wat doe ik met de overgebleven skillpoints? Wat is nu een mooie extra naast whirlwind, waar ik ook nog echt iets aan heb. Ennnuh... doe ik m'n statpoints zo goed? Ik heb absoluut geen ervaring met barbarian, ik ben gewend als sorc al m'n points in mana en fire wall te proppenHelp!
Verwijderd
dat is alleen bij attackpower... attackpower, damage... allemaal tzelfdeVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 18:15:
[...]
Nee blauw houdt in dat die dan zoveel cold dmg doet. Als het bijvoorbeeld groen is houdt dat in dat die zoveel poison dmg doet.p
niet bij strenght
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 20:27 ]
Verwijderd
Dex heb je tog niet echt veel nodig bij een polearm? Ik kan niet echt uit ervaring spreken, maar ik denk dat je op zich niet zoveel nodig hebt
Verwijderd
En waar kun je die dan voor 5 pleuro's halen? Even kijken of dat spel lachen is, aangezien ik D2 een beetje te saai begin te vinden, aangezien zelfs de meeste n00bs nu met wf's en weet ik het wat zie rondlopenMaRc0 schreef op 16 March 2003 @ 18:52:
[...]
Throne of Darkness is Diablo 2, maar dan meer in Japanse stijlJe hebt 4 ventjes tegelijk en je kan kiezen uit 7 ventjes. Je kan ze om de zoveel tijd ook omruilen enzo. Het lijkt me een leuk spel, vooral ook omdat Diablo 2 me beviel.
Voor de mensen die het spel niet kennen: Throne of Darkness is nu al te koop voor 5 euro

Laatst even tegen een vriend gebattled... dus 1on1... alleen is hij 20 levels hoger. Ik heb serieus 10 minuten op 'm in staan hakken (hij deed nix) voordat ik 'm dood had. Dex heeft dus zeker wel veel effect op hell en PvP
Verwijderd
beetje dex is altijd goed. Nooit meer dan je nodig hebt voor je block-rate nemen trouwens. beetje barb heeft nit zo veel dex nodig, het gaat om je uiteindelijke AR.
Verwijderd
Ja maar het probleem is, hij gaat geen sword of whatsoever gebruiken, maar een pike. Die gebruik je zeker niet in pvp (geen schild). En AR dat krijg je van een mastery (in ieder geval genoeg AR om nog te kunnen raken, behalve in pvp, wathij toch niet kan gaan doen). Dus ik denk toch echt dat hij niet meer dan rond de 60 dex ofzo nodig heeft. Me frenzy barb heeft dat ook, en raakt ook alles wat op hem af komt
Ook een Paladin met Holy shield, een defensive aura mercenary en een armor shrine? Zo liep ik laatst met tienduizenden defense
.
sword barb moet zeker wel 189 strenght hebben. voor grandfather 
qua blockkans is 222 dex genoeg, ook al zit m'n barb nu op meer dan dat vanwege items. ancients hell doen me niks met een stormschield aan
btw, als je toch voor polearm gaat (dat is een pike toch?), ga dan later voor stormspire (of een cruel polearm als storm ietsje te duur is
)
qua blockkans is 222 dex genoeg, ook al zit m'n barb nu op meer dan dat vanwege items. ancients hell doen me niks met een stormschield aan
btw, als je toch voor polearm gaat (dat is een pike toch?), ga dan later voor stormspire (of een cruel polearm als storm ietsje te duur is
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
Ja dan kan ik je nog raken met niet teveel AR, ik doe gewoon een eth runetje in me wapen. Lame, maar wel effectief en iedereen doet het, so if you cant beat them, join them.Mozin schreef op 18 maart 2003 @ 10:00:
Ook een Paladin met Holy shield, een defensive aura mercenary en een armor shrine? Zo liep ik laatst met tienduizenden defense.
Hoezo dan? Is die eth niet helemaal lekker waardoor je ineens zooien dex er bij krijgt oid?
Verwijderd
Nee eth in je wapen is op dit moment bugged. Het zou normaal gewoon -25% targets defense moeten doen. Maar door een bug in het spel, zorgt die -25% dat de tegenstander een defense onder 0 krijgt. Voorbeeld: iemand heeft 10000 defense. normaal zou eth er eigenlijk voor moeten zorgen dat die tegenstander in pvp een defense van 7500 zou moeten krijgen. Maar dus door die bug wordt die 7500, die het eigenlijk zou MOETEN zijn, -7500, wat dus wilt zeggen dat je altijd raakt in pvp. Ik weet trouwens niet of dit ook werkt in pvm, ik denk het zelf wel, maar ik weet het niet zeker
Verwijderd
Een barb zonder een goeie basis voor vitality is geen barb imo...Kaastosti schreef op 17 March 2003 @ 17:51:
Ik heb wat professioneel advies nodig... het volgende is het geval:
De vraag is nu.. wat doe ik met de overgebleven skillpoints? Wat is nu een mooie extra naast whirlwind, waar ik ook nog echt iets aan heb. Ennnuh... doe ik m'n statpoints zo goed? Ik heb absoluut geen ervaring met barbarian, ik ben gewend als sorc al m'n points in mana en fire wall te proppenHelp!
Verder gewoon genoeg Str en Dex pakken om je equip te kunnen dragen, en de rest pomp je in vitality.
Skills:
20 Battle Orders
20 Whirlwind
20 ********* Mastery (ligt eraan wat je wil gaan gebruiken)
1 Iron skin
Daarna ga ik altijd Shout en Battle Command maxen, maar dat is naar eigen invulling
Hmm ik heb ondertussen ook al def rating dmv skillpoints omhoog gegooid en natural resistances op 3... ging ook wel redelijk. Maar ik denk idd dat vit nu even belangrijk is...
str 110
dex 90
vit 40
en 15
Nu alle points even in vit mikken.. ik ga nogal snel d00d
str 110
dex 90
vit 40
en 15
Nu alle points even in vit mikken.. ik ga nogal snel d00d
Wat een slechte soep zeg...Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:09:
pomp minimaal nog 160 puntjes in vit, misschien de rest ook
ff lachen:
[afbeelding]
had beter de hele txt in de pijl kunnen vervangen, nu staat de p te hoog
Dit topic is gesloten.