Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
En over die bonus discs : ik vond het wel een zeer beschamend moment toen je een meesterbrein als hideo als een 5 jarig kind zag spelen met een godzilla en lego
TMAXTINT
Ik vind van wel.Marruk schreef op 08 April 2003 @ 09:57:
Dus is substance zijn geld waard als ik de eerste versie al heb?
En over die bonus discs : ik vond het wel een zeer beschamend moment toen je een meesterbrein als hideo als een 5 jarig kind zag spelen met een godzilla en lego
En je krijgt er deze keer een nog veel betere bonusdisc bij
Reviews? Je bedoelt in de NFO.Roland_EM25 schreef op 07 april 2003 @ 22:49:
[...]
ja, en in al die reviews zie je "Konami heard the cries of MGS fans, you can play the whole time as snake!!!" bullshit dus...
Toch???
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hij heeft PS2 versie dus denk het niet
Dat mensen het raar vinden dat spellen gekocht worden

Verwijderd
Tanker + plant
Plant
<vergeten wat hier stond>
sorry als het al eerder gevraagd is... heb nog geen tijd kunnen vinden om alles door te lezen! Verders een zeer cool spel. het spel speelt zich alleen af op de shells 1 & 2? Beetje jammers eigenlijk
tanker + plant: bij deze optie rol je meteen door naar de plant missie als je de tanker missie hebt voltooid. Bij de twee losse opties is dat dus niet het geval (zoals in de handleiding staat
En als je je afvraagt wat het verschil is tussen de tanker en plant mission.. dan moet je hoognodig het spel eens gaan spelen!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Bij mij is het gekuid f*cked up. Veel ruis etc. Ik weet niet of het door het nForce2 geluid komt of dat er een ander probleem is??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ja mijn PC wou opeens niet meer opstarten en toen heb ik mijn Audigy er uit gehaald toen deed PC het wel weer, en dacht nou ja zeggen dat geluid onboard toch goed is, en die maar effe gebruikt, maar damn, het is gewoon kut.ken schreef op 10 April 2003 @ 00:27:
Is er iemand die het geluid van NForce2 gebruiken?? Zo ja, werkt het bij jullie??
Bij mij is het gekuid f*cked up. Veel ruis etc. Ik weet niet of het door het nForce2 geluid komt of dat er een ander probleem is??
Geef mij maar een Audigy.
(Hmm wel beetje erg offtopic

Ik heb dat probleem ook, met onboard sound @ Asus a7n8xken schreef op 10 April 2003 @ 00:27:
Is er iemand die het geluid van NForce2 gebruiken?? Zo ja, werkt het bij jullie??
Dan toch maar ff mijn oude SBvibra inpluggen
Always outnumbered, never outgunned!
Ik heb momenteel geen ander soundkaartKeizer schreef op 10 april 2003 @ 18:22:
[...]
Ik heb dat probleem ook, met onboard sound @ Asus a7n8x
Dan toch maar ff mijn oude SBvibra inpluggen(daar gaat m'n dolby surround uber geluid)
Zeg even of het probleem is verholpen met ander soundkaart
1- Doe MGS2: substance erin
2- reset de console
3- selecteer MISSIONS van het hoofdmenu
4- bij de vraag LOAD? kies je NO
5- Nu heb je alle extra's die je in de VR missies kan krijgen
- Photograph mode
- Alle characters
- echt alles!
Dit geld alleen voor de VR missies, niet voor het echte spel!
Dit is een PC topic, maar goed...
[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 10-04-2003 22:42 ]
Ik heb net ff mijn terratec xfire 1025 ingeplugd, ik hoor nu normaal geluidken schreef op 10 April 2003 @ 18:35:
Ik heb momenteel geen ander soundkaart
Zeg even of het probleem is verholpen met ander soundkaart
Alleen is het een beetje aan de zachte kant, maar dat is normaal geloof ik
Maar het lijkt er dus op dat de onboard sound van nforce borden niet geheel bugvrij is
Geluid doet het perfect daarop
Iemand een oplossing voor nFoce2 onboard sound??
Wel klote dat het niet werkt
Dat is idd klote, ik ben voor de rest namelijk buitengewoon tevreden over het onboard geluid, heb dus helemaal geen zin om mn oude geluidskaart weer te moeten gebruikenken schreef op 11 April 2003 @ 16:14:
Wel klote dat het niet werkt
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Weet iemand al hoe het zit met die Radeon fix? Beeld is nu zwaar fucked up...
ik zit er ook smart op te wachten. eerder ga ik het niet spelenS1W schreef op 11 april 2003 @ 22:30:
Phew... ben blij met m'n psx controller aan m'n pc, alle controls zijn precies hetzelfde als in de PS2 versie![]()
helemaal in mgs 1, dat snake eerst gaat liggen ipv staand/zittend te schieten
en sniper wolf die gewoon lekker wel kon zitten/staan grr
met 1st person view bedoel ik dus die vr missions
[ Voor 9% gewijzigd door bolleh op 12-04-2003 08:50 ]
Verder vind ik het best wel onspeelbaar met het toetsenbord, als ze nou in de handleiding zouden zetten welke toets wat doet? Maar ik moet blijkbaar raden wat R2 ofziets doet..
Overigens, in 1st person view kan je richten met de muis, niet dat het super fijn werkt, maar het doet iig iets..
Hehehe mijn convertor ligt op het postkantoorS1W schreef op 11 april 2003 @ 22:30:
Phew... ben blij met m'n psx controller aan m'n pc, alle controls zijn precies hetzelfde als in de PS2 versie![]()
Alleen k*t dat ik er pas maandag bij kan

Niet te doen....
Splinter cell heeft toch minder details. Maar 100x zwaarder is MGS2 natuurlijk niet. MGS2 is gewoon duidelijk niet bedoeld voor de peesee.DarkX schreef op 12 April 2003 @ 00:49:
Hmz, performance is echt zuig. Intro vergaat ongeveer met 1 fps met alle fancy shit op laag. Geforce 3 ti 200 zou toch 800x600 met beetje leuke effectjes gewoon aan moeten kunnen? Splinter Cell gaat op 1024x768 echt prima, en dat is toch ook geen licht spelletje. Doe ik iets fout ofzo? Of is dit spel echt 100x zwaarder dan splinter cell?
Ja, dat bedoel ikDarkX schreef op 12 April 2003 @ 11:03:
Als je een spel niet fatsoenlijk op PC aan de gang krijgt maar het wel daar uitbrengt, dan heet dat gewoon een slechte port.

Ik ben zelf van een Ti500 naar een Ti4200 (@4600
En de port is gewoon vre-se-lijk. compressie hebben ze nog nooit van gehoord en die controls....daar is al genoeg over gezegt geloof ik.
Hehe ja volgens mij wel want in escape from LA heet die gast ook al Snake Pliskin.DarkX schreef op 12 April 2003 @ 15:13:
Hmm, Pliskin, is dat een Escape from New York/LA grap?
Die hele film lijkt trouwens wel op MGS1 want het verhaal vertoont veel gelijkenissen.
Zo heb je iemand die gedwongen ergens moet infiltreren (eiland), en gaat daarheen met een duikboot.
mmm oke daar houden de gelijkenissen wel een beetje op denk ik
Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX
lees eens een paar paginas terug, daar had ik dit al ontdektJohn117 schreef op 12 April 2003 @ 16:49:
[...]
Hehe ja volgens mij wel want in escape from LA heet die gast ook al Snake Pliskin.
overigens is het daar snake plissken volgens imdb.com
speel eens verder, dan zul je begrijpen waarom het erop lijktDie hele film lijkt trouwens wel op MGS1 want het verhaal vertoont veel gelijkenissen.
Zo heb je iemand die gedwongen ergens moet infiltreren (eiland), en gaat daarheen met een duikboot.
mmm oke daar houden de gelijkenissen wel een beetje op denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door bolleh op 12-04-2003 17:10 ]
Van alle reacties die ik hier lees is hij op de ps2 beter, dus neenVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 14:50:
Ik heb mgs2 op de ps2, raden jullie het aan om ook de pc versie aan te schaffen?
TMAXTINT
De controle is misschien wat beter, omdat het een console game is, maar per platform schelen de spellen vrijwel niks.Marruk schreef op 12 April 2003 @ 17:18:
[...]
Van alle reacties die ik hier lees is hij op de ps2 beter, dus neen
Als je 'm op één platform hebt zou ik 'm niet nog eens voor een ander platform kopen.
The devil is in the details.
Nou, nee.Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 14:50:
Ik heb mgs2 op de ps2, raden jullie het aan om ook de pc versie aan te schaffen?
Maar plezierwise niet. Ik geniet meer van een spel als metal gear solid met een ijzersterke geluidsinstallatie en breedbeeld. Kost inderdaad wat maar niet meer dan een computer, en daarbij kan ik ook dvd's kijkenDarkX schreef op 12 april 2003 @ 18:08:
Vrijwel niks? gamewise misschien niet, maar pricewise over het algemeen wel
TMAXTINT
Verwijderd
produktiekosten zijn hoger...het medium mag dan gelijk aan prijs zijn, je draagt als publisher een x aantal eurotjes af aan Nintendo en Microsoft per spel.DarkX schreef op 12 April 2003 @ 21:10:
Naja, ik begrijp niet waarom hetzelfde spel vaak op de PC 50 euro kost, op de GC 60 en op de XBOX 70 euro. Ik zie niet in waar dat prijsverschil in zit, development is dezelfde, medium kost niks, wat is nu het hele punt van dat prijsverschil?
Is het trouwens ingame mogelijk om terug naar het menu te gaan? Enige manier die ik weet is quiten met esc en dan opnieuw opstarten, niet echt ideal.
[ Voor 11% gewijzigd door DarkX op 13-04-2003 12:13 ]
Met een orginele psx controller kan je pas echt aan de gang met dit spel. Vooral die analoge joystikkies zijn handig
Maar daarom kickte ik dit topic niet.
Het viel me namelijk op, dat als je Plant Episode opnieuw gaat spelen, dat al die C4 bommen al op hun plek zijn
Groots detail, dat het nooit eerder opviel.. ze maken toch wel behoorlijke piepjes als je er naar kijkt
die zaten er al de eerste keer hoorSebaZ schreef op 16 April 2003 @ 09:25:
Hehe, ik heb ook 2 analoge sticks op mijn controller
Maar daarom kickte ik dit topic niet.
Het viel me namelijk op, dat als je Plant Episode opnieuw gaat spelen, dat al die C4 bommen al op hun plek zijn
Groots detail, dat het nooit eerder opviel.. ze maken toch wel behoorlijke piepjes als je er naar kijkt
ik zag het het eerst in die kamer waar je snake/vamp ziet, daar achter dat open deurtje zat er eentje
En thrustmapper krijg ik ook niet zover dat ie fatsoenlijk die analoge dinkys afstelt zodat ie niet nog 20 meter doorloopt wanneer je de stick EVEN aanraakt?
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 21:07 ]
Well dûh
Ik zeg alleen dat het mij opviel toek ik het opnieuw ging spelen. Ik zei niet dat ze er pas komen te liggen als je het opnieuw gaat spelen
Readme :
http://jpn01.konami.co.jp/patch/mgs2pc/patch_01/readme.txt
Patch :
http://jpn01.konami.co.jp...pc/patch_01/mgs2patch.exe
Veel Plezier !
Net getest : hij werkt perfect , de peformance van een 9500Pro is beter dan die van een 4400 . Ter indicatie.
[ Voor 120% gewijzigd door Theebag op 25-04-2003 19:02 ]
Redelijk jahLars The 18Th schreef op 20 April 2003 @ 00:42:
Heb MGS2 nu helemaal uit gespeeld .... ( Tanker/Plant )
Super gaaf spel , maar aleen het ver haal is een beetje komplex
Iemand die het wel al door heeft ?????
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
gebruik wel de 5cd versie ik ben bang dat het daar aan ligt
Verwijderd
ik moet de laatste halen (dat grote "beest")
hoe haal je die ik heb al best wel veel geprobeerd.
hij werd zelfs verliefd op me
Verwijderd
Als je op de raketwerper overschakelt, zie je dat hij allemaal targets op zijn lichaam heeft. Schiet hem op een van die plekken. Dat lichaamsdeel zal dan even 'verdwijnen'. Op die plek waar eerst dat lichaamsdeel zat, zweefd nu een target door de lucht. Schakel over op je sniper geweer, richt op dat target, en schiet hem net zo vaak totdat hij kapot is. Herhaal dit voor alle lichaamsdelen, en je bent klaar.
Kan beter eerst effe M16 pakken, gaat wat sneller en als target echt klein wordt dan pas sniperrifle pakken, voor benen enzo heb je sniper niet eens nodigVerwijderd schreef op 28 april 2003 @ 22:16:
Met dat level had ik eerst ook problemen. Hij is best makkelijk als je hem eenmaal doorhebt.
Als je op de raketwerper overschakelt, zie je dat hij allemaal targets op zijn lichaam heeft. Schiet hem op een van die plekken. Dat lichaamsdeel zal dan even 'verdwijnen'. Op die plek waar eerst dat lichaamsdeel zat, zweefd nu een target door de lucht. Schakel over op je sniper geweer, richt op dat target, en schiet hem net zo vaak totdat hij kapot is. Herhaal dit voor alle lichaamsdelen, en je bent klaar.
[ Voor 186% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 21:05 ]

[ Voor 182% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 21:05 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Maxow op 02-05-2003 19:10 ]
Verwijderd
en ik moet alleen nog de laatste 2 defuse van pliskin en de laatste granaat va pliskin (eigenlijk meer granaat werper want het lukt me maar niet om het met de handganaten voor elkaar te krijgen) ik vind het wel uber vet! krijg je eigenlijk nog wat van het scaten?
ff offtopic heeft iemand devil may cry 2 al gespeeld?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 22:33 . Reden: typo ]
hier kun je hem vinden (screenies ook)
Had er een topic over geopend, maar tja omdat er niet zoveel bekend over was werd hij maar dicht gegooidMaxow schreef op 14 May 2003 @ 11:42:
net ff het filmpje van MGS3 gezien... damn dat ziet er vet uit (screenies ook)

Trouwens wat ook wel mooi is MGS: The Twin Snakes (remake van MGS1):
http://www.gamespy.com/e32003/preview/gcn/1001961/
Alleen jammer dat die alleen voor GC komt, hopelijk bedenken ze zich en komt hij ook naar PS2/PC.
Whoa, die screenies zien er lekker uitMaxow schreef op 14 May 2003 @ 11:42:
net ff het filmpje van MGS3 gezien... damn dat ziet er vet uit (screenies ook)
Kan niet wachten tot snake weer op mijn tv verschijnt
TMAXTINT
Verwijderd
ben overgens erg benieuwd hoe het verhaal gaat lopen :d