Metal gear Solid 2 substance PC

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 869 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:31
Je ziet echt steeds meer Japanse devolpers naar de PC platform gaan uitbreiden
Sega was bijn een van de eerste , maar veel spellen zijn door andere studios gewoon gepoort.

maar nu komen Capcom en Konami (in maart met deze topgames :9

capcom- Genma Onimusha (17 maart)
konami- Winning Eleven 6 & MGS2 substance( eind maart)

alleen nadeeltje is wel dat mgs2 alleen volgens mij op dvdrom uitkomt. :(
dan valt er natuurlijk een hoop gamers naast de boot.
en is MGS2 nog wel een goeie game als je Splinter Cell er tegenover zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Wat is het doel van dit topic? Ik zie alleen een vraagje over MGS Substance.
Volgens een paar sites en bladen kan Metal Gear Solid Substance niet opboksen tegen Splinter Cell, omdat het gewoon MGS2 is met maar een paar kleine extratjes. Zelf vind ik dat niet zo heel erg, omdat ik MGS2 erg cool vind en 'm dus ook graag op de PC zie :)
Je topictitel kon trouwens ook wel beter, want die is ook niet al te duidelijk ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heb zowel Splinter Cell gespeeld als MGS2, alleen MGS2 nog niet op PC. Dus daar kan ik nog niet over antwoorden, maar vindt persoonlijk op de consoles MGS2 superieur aan Splinter Cell.

En aangezien MGS2 al een grafisch hoogstandje was met een goed verhaal en een goede gameplay kan alleen de bestuuring op de pc het misschien verzieken. MGS2 is in mijn ogen een spel dat je op de bank moet spelen voor je breedbeeld en niet achter je bureau met je keyboard. Maar niet dat ik er niet nieuwgierig naar ben ofzo :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 22:05
Ik vind het verhaal cool bij mgs2, en de tussenfilmpjes, maar het eigenlijke spelen een beetje saai als ik dat mag zeggen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Ik wil MSG 2 heeel graag in bezit hebben...zal wel weer het eerste sepl worden wat ik dit jaar ga kopen ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
DarkShadow schreef op 06 maart 2003 @ 16:24:
Ik vind het verhaal cool bij mgs2, en de tussenfilmpjes, maar het eigenlijke spelen een beetje saai als ik dat mag zeggen :{
Moet je hem maar is eens in extreme spelen :P

Ik kom in ieder geval niet voorbij de laatste metal gear rays in de training kennel, maar ben er trots op zo ver gekomen te zijn :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:20

NoTimeRemains

I know

wat zijn de sys specs?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 21:29
ik d8 dat substance pc 6maart kwam? (morgen dus).
waar lees je dat hij later komt?
pcmedia en dimensionplus melden allebij 6maart....
maar t zou heel goed kunnen aangezien de warez versie nog niet boven is komen drijven.

en hij MOET wel op dvd komen, aangezien het spel 9gb is!
hoe wil je dat op cdrom proppen? ik wil echt geen lelijke vilmpjes ofzo...
wat kost een dvd speler nou? minder dan een spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23

Steffie

Opaque

sharkzor schreef op 06 March 2003 @ 23:03:
en hij MOET wel op dvd komen, aangezien het spel 9gb is!
hoe wil je dat op cdrom proppen? ik wil echt geen lelijke vilmpjes ofzo...
wat kost een dvd speler nou? minder dan een spel!!
Welke filmpjes :P Voorzover ik heb gezien zit er toch echt geen enkele FMV in MGS2:SOL (op de end credits na) en ik neem aan dat met de kwaliteiten die Konami in huis heeft daar ook absoluut geen behoefte aan is in MGS2:Sub :9

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan splinter cell en MGS II niet vergelijken... het zijn 2 net wat andere games nu allebei sluipen, maar MGS II(ps2) is niet iets meer actie vond ik.. daarom zal ik MGS2 zeker aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Steffie schreef op 07 March 2003 @ 01:22:

[...]
Welke filmpjes :P Voorzover ik heb gezien zit er toch echt geen enkele FMV in MGS2:SOL (op de end credits na) en ik neem aan dat met de kwaliteiten die Konami in huis heeft daar ook absoluut geen behoefte aan is in MGS2:Sub :9
Kwaliteit is zeer goed. Ook als je inzoomed tijdens de filmpjes ziet het er heel goed uit.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Marruk schreef op 07 maart 2003 @ 16:25:
Kwaliteit is zeer goed. Ook als je inzoomed tijdens de filmpjes ziet het er heel goed uit.
Ik doelde meer op de kwaliteit in abstracte zin. De regie en de gebruikte modellen in combinatie met de bewegingen die ze maken ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 21:29
Steffie schreef op 07 March 2003 @ 16:29:

[...]
Ik doelde meer op de kwaliteit in abstracte zin. De regie en de gebruikte modellen in combinatie met de bewegingen die ze maken ;)
idd. nu je het over bewegingen heb, het valt me op dat al die japanse spellen veeeel vloeiendere bewegingen hebben (van de karakters) dan amerikaanse enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op 07 March 2003 @ 20:44:
[...]

idd. nu je het over bewegingen heb, het valt me op dat al die japanse spellen veeeel vloeiendere bewegingen hebben (van de karakters) dan amerikaanse enzo.
To Motion Capture or not to Motion Capture, that's the question :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

sharkzor schreef op 07 March 2003 @ 20:44:
[...]

Bij motion capture krijg je al snel dat een beweging een opeenschakeling van bewegingen wordt. Dat is bij geanimeerde karakters natuurlijk niet aan de orde, daar speelt de fantasie van een ontwerper de grote rol.

Overigens, Splinter Cell is van Franse makelijk, en daar is de motion capture toch zeer goed gedaan. Net als in Virtua Tennis 2 op de DC.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 07 maart 2003 @ 21:13:
[...]

Bij motion capture krijg je al snel dat een beweging een opeenschakeling van bewegingen wordt. Dat is bij geanimeerde karakters natuurlijk niet aan de orde, daar speelt de fantasie van een ontwerper de grote rol.

Overigens, Splinter Cell is van Franse makelijk, en daar is de motion capture toch zeer goed gedaan. Net als in Virtua Tennis 2 op de DC.
Alle cutscenes bij MGS2 zijn gemotion captured, alsmede de bewegingen van bewakers in alert mode...motion capture data is geen avi'tje dat je van begin tot eind moet afdraaien, Konami coders zijn slim genoeg om de datatabellen zodanig op- en in te delen dat ze er geloofwaardige bewegingen mee kunnen maken. De fantasie van de ontwerper blijft dan nog steeds een grote rol spelen, en qua fantasie kunnen maar weinig volkeren met de Japanners concurreren om me maar even generaliserend uit te drukken.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 21:18:
[...]

Alle cutscenes bij MGS2 zijn gemotion captured, alsmede de bewegingen van bewakers in alert mode...motion capture data is geen avi'tje dat je van begin tot eind moet afdraaien, Konami coders zijn slim genoeg om de datatabellen zodanig op- en in te delen dat ze er geloofwaardige bewegingen mee kunnen maken. De fantasie van de ontwerper blijft dan nog steeds een grote rol spelen, en qua fantasie kunnen maar weinig volkeren met de Japanners concurreren om me maar even generaliserend uit te drukken.,
Dat MGS2 gemotion-captured was wist ik niet, maar misschien kun je me dan uitleggen of er verschil in techniek is ? De motion-capture van Fifa 2003 werkt met plaatsbepalende punten waar een frame aan gehangen wordt ( om het even niet netjes te zeggen ), ik denk dat dit de standaardmethode is ? Wat ik met schokkend bedoel is overigens goed te zien in bijvoorbeeld NBA2k3, als je van de ene naar de andere move gaat. Het geheel oogt niet supersoepel, je kunt zien dat er verschillende gemotion-capturede bewegingen nodig zijn om je beweging te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
SonyEricsson schreef op 06 March 2003 @ 16:12:

[Flauwe grap mode]
Ja, want het is echt onmogelijk om aan een DVD Speler te komen voor die gamers :)
[/Flauwe grap mode]

[ Voor 6% gewijzigd door seamus21 op 08-03-2003 00:14 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

seamus21 schreef op 07 March 2003 @ 23:55:
[Flauwe grap mode]
Ja, want het is echt onmogelijk om aan een DVD Speler te komen voor die gamers :)
[/Flauwe grap mode]
De meeste weerstand zal wel komen van de gamers die te lame zijn om te betalen voor het geld dat een bedrijf in de ontwikkeling van een spel steekt. DVD branders zijn nog altijd schaars vergeleken met het aantal mensen dat een CD writer heeft. Eveneens is bandbreedte en opslagruimte voor de release van een 3,6GB of zelfs nog grotere ISO niet bijzonder gemakkelijk te vinden. Helemaal leuk is het dan dat er geen FMV's te strippen zijn in MGS2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 07 March 2003 @ 21:44:
[...]

Dat MGS2 gemotion-captured was wist ik niet, maar misschien kun je me dan uitleggen of er verschil in techniek is ? De motion-capture van Fifa 2003 werkt met plaatsbepalende punten waar een frame aan gehangen wordt ( om het even niet netjes te zeggen ), ik denk dat dit de standaardmethode is ? Wat ik met schokkend bedoel is overigens goed te zien in bijvoorbeeld NBA2k3, als je van de ene naar de andere move gaat. Het geheel oogt niet supersoepel, je kunt zien dat er verschillende gemotion-capturede bewegingen nodig zijn om je beweging te laten zien.
Ja hoor, kijk: de techniek van de motion capture is hetzelfde als (zover ik weet) alle andere spellen, maar iig gelijk aan Fifa 2002. Het verschil zit hem erin dat de designers/developers van Konami het inzicht hebben, en de moeite nemen om de rauwe motion capture data handmatig in stukken te gaan knippen, en deze "stukjes" te indexeren.

De AI programmeur heeft daarna een 'gedragstabel' gemaakt waarin de motion capture data staat, en de handmatig gemaakte index. Het enige wat ie daarna nog hoefde te doen is te zorgen dat als een bepaalde beweging afgebroken moet worden, dat ie de goede index overslaat, en wellicht op een ander indexnummer de volgende beweging moet starten om het vloeiend te houden.

Simpel voorbeeld:
Beweging A: index1A, index2A, index3A, index4A, index5A
Beweging B: index1B, index2B, index3B, index4B, index5B

Normaal patroon voor motion capture:
index1A, index2A, index3A, index4A, index5A - index1B, index2B, index3B, index4B, index5B

Afgebroken patroon bij 90% van de spellen:
index1A, index2A, index3A - index1B, index2B, index3B, index4B, index5B

In MGS2:
index1A, index2A, index3A, index4A - index3B, index4B, index5B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met VR missions :9

Dat vind ik wel een groot voordeel t.o.v. splintercell. Ik heb die van deel 1 ook helemaal grijs gespeeld. De singleplayer daarvan ook trouwens, ik ben bang dat die van deel 2 me minder zal kunnen boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff half offtopic ,maar zij er al enige previews of pics van Winning Eleven 6 op de pc ?

en gaat het nu op die topversie die ik altijd op de ps1 speelde (PES ? ) ,want dan heb ik weer een reden minder om een Ps2 te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffie schreef op 08 March 2003 @ 05:23:

[...]
De meeste weerstand zal wel komen van de gamers die te lame zijn om te betalen voor het geld dat een bedrijf in de ontwikkeling van een spel steekt. DVD branders zijn nog altijd schaars vergeleken met het aantal mensen dat een CD writer heeft. Eveneens is bandbreedte en opslagruimte voor de release van een 3,6GB of zelfs nog grotere ISO niet bijzonder gemakkelijk te vinden. Helemaal leuk is het dan dat er geen FMV's te strippen zijn in MGS2 >:)
Shit, dalijk krijgen we rips zonder geluid :/

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:36:
Simpel voorbeeld:

index1A, index2A, index3A, index4A, index5A - index1B, index2B, index3B, index4B, index5B

In MGS2:
daar hoeft echter geen voordeel in te zitten, als beweging A compleet anders is dan beweging B(bijv een rol naar rechts en een rol naar rechts) dan krijg je alsnog een hapering.

natuurlijk kun je het dan zo programmeren dat je eerst beweging A afmaakt, daarna een speciale beweging om enigzins rechtop te gaan staan en dan een rol weer naar links(anders ziet het er nog vaag uit) maar dat zag ik niet duidelijk in je voorbeeld staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:36:
[...]

Ja hoor, kijk: de techniek van de motion capture is hetzelfde als (zover ik weet) alle andere spellen, maar iig gelijk aan Fifa 2002. Het verschil zit hem erin dat de designers/developers van Konami het inzicht hebben, en de moeite nemen om de rauwe motion capture data handmatig in stukken te gaan knippen, en deze "stukjes" te indexeren.

De AI programmeur heeft daarna een 'gedragstabel' gemaakt waarin de motion capture data staat, en de handmatig gemaakte index. Het enige wat ie daarna nog hoefde te doen is te zorgen dat als een bepaalde beweging afgebroken moet worden, dat ie de goede index overslaat, en wellicht op een ander indexnummer de volgende beweging moet starten om het vloeiend te houden.

Simpel voorbeeld:

In MGS2:
Bedankt voor de uitleg, hier kan ik iets mee ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

SonyEricsson schreef op 06 March 2003 @ 16:12:

Is er misschien iets bekend of de Resident Evil serie van Capcom ook naar pc komt dan? Vooral die nieuwe RE die nu op de Gamecube uit is is wááánzinnig, die zou ik wel héél graag eens op de pc willen spelen. Wel offtopic maar ik brand van nieuwschierigheid en verlangen om dit te weten! 8)

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 08 maart 2003 @ 21:56:
[...]

daar hoeft echter geen voordeel in te zitten, als beweging A compleet anders is dan beweging B(bijv een rol naar rechts en een rol naar rechts) dan krijg je alsnog een hapering.

natuurlijk kun je het dan zo programmeren dat je eerst beweging A afmaakt, daarna een speciale beweging om enigzins rechtop te gaan staan en dan een rol weer naar links(anders ziet het er nog vaag uit) maar dat zag ik niet duidelijk in je voorbeeld staan
Hoe het precies allemaal werkt is hier ook niet uit te leggen, dat moet je zien, het gaat me ook te ver om hier elke truuk uit te leggen die konami gebruikt om hun Motion Captured bewegingen vloeiend te laten worden, welke beweging ook op de vorige beweging volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 22-09 21:03
SonyEricsson schreef op 06 maart 2003 @ 16:12:
Je ziet echt steeds meer Japanse devolpers naar de PC platform gaan uitbreiden
Sega was bijn een van de eerste , maar veel spellen zijn door andere studios gewoon gepoort.

capcom- Genma Onimusha (17 maart)
konami- Winning Eleven 6 & MGS2 substance( eind maart)

en is MGS2 nog wel een goeie game als je Splinter Cell er tegenover zet?
Heb je daar eigenlijk nog de bronnen van? Kben namelijk wel zeer benieuwd wanneer capcom en konami dat bekend hebben gemaakt namelijk dat ze eind deze maand die games gaan releasen voor de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

The_Scratcher schreef op 08 March 2003 @ 22:43:
[...]

Is er misschien iets bekend of de Resident Evil serie van Capcom ook naar pc komt dan? Vooral die nieuwe RE die nu op de Gamecube uit is is wááánzinnig, die zou ik wel héél graag eens op de pc willen spelen. Wel offtopic maar ik brand van nieuwschierigheid en verlangen om dit te weten! 8)
Niemand die hier iets meer van af weet? :'(

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

komt niet
de RE serie (remake van 1/0/4 zijn GC exclusive de oude spellen niet. maar die zij niet zo heel mooi :)

toch maar een Cube halen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 18:36:
[...]

Simpel voorbeeld:

In MGS2:
Wat ik begrijp is dat wanneer je dan bijv van rechtdoor lopen ineens gaat strafen, dat wanneer je linkerbeen in de lucht was dat ie niet ineens op de grond staat? Dat zag je in Max Payne wel ooit. Of wat is nu het voordeel?

Heb trouwens niet het idee dat splinter cell dit soort fouten heeft, die dewd loopt toch vrij soepel :) Heeft die een dergelijk systeem?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmmm games uitbrengen op DVDrom is idd beetje jammer, DVD is er nog niet klaar voor, wel kwa techniek maar niet kwa de hardware die de mensen hebben. Maarjah... uiteindelijk kan je wel blijven uitstellen maar dan koopt niemand een DVD speler.

Ik kijk niet echt uit naar de game maar als ik hem zie zal ik hem zeker even spelen. En ik zal der wel fun aan hebben zoals Metal Gear Solid maar beter dan Splinter Cell kan het niet zijn alhoewel er wel grote verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op 12 March 2003 @ 21:24:
[...]

Wat ik begrijp is dat wanneer je dan bijv van rechtdoor lopen ineens gaat strafen, dat wanneer je linkerbeen in de lucht was dat ie niet ineens op de grond staat? Dat zag je in Max Payne wel ooit. Of wat is nu het voordeel?
Inderdaad, stel je hebt een beweging dat je je hand in de lucht steekt, en hem weer naar beneden doet. Daarnaast heb je een beweging dat je een bal boven je hoofd opvangt...als je dan de hele tijd je hand omhoog aan het doen bent, en weer naar beneden. en opeens moet je de beweging maken om die bal te vangen, dan ga jij niet eerst je hand helemaal naar beneden doen (om die beweging af te maken) om hem daarna weer omhoog te doen om de bal te vangen, MGS2 werkt net zo, terwijl veel spellen eerst de animatie afmaken, of hem onnatuurlijk afbreken.
Heb trouwens niet het idee dat splinter cell dit soort fouten heeft, die dewd loopt toch vrij soepel :) Heeft die een dergelijk systeem?
Volgens mij is Splinter Cell niet motion Captured, maar een soortgelijk systeem kun je dan nog wel bedenken.
Novah schreef op 12 March 2003 @ 23:10:
Hmmm games uitbrengen op DVDrom is idd beetje jammer, DVD is er nog niet klaar voor, wel kwa techniek maar niet kwa de hardware die de mensen hebben. Maarjah... uiteindelijk kan je wel blijven uitstellen maar dan koopt niemand een DVD speler.

Ik kijk niet echt uit naar de game maar als ik hem zie zal ik hem zeker even spelen. En ik zal der wel fun aan hebben zoals Metal Gear Solid maar beter dan Splinter Cell kan het niet zijn alhoewel er wel grote verschillen zijn.
Smaken verschillen ook natuurlijk, maar Splinter Cell kan nog niet in de schaduw van de grote teen van Solid Snake staan, vergis je niet ik vind het een mooi spel hoor, maar het is *niks* vergeleken met Metal Gear :)

Maar das mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mja, ik vind MGS geen reet aan, en SC wel redelijk koel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op 13 March 2003 @ 14:33:
Mja, ik vind MGS geen reet aan, en SC wel redelijk koel :)
Zoals ik al zei, smaken verschillen :)

/offtopic: waar is die quote van in je sig? die roelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Blackadder :) Blackadder ruled sowieso :)

"I've got a cunning plan."

"Is it as cunning, as a fox who is professor of cunning that teaching cunning at the united nations university of cunning?"

"Erhm... yes."

"oooh... that's cunning!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 10:17

Maxow

Hidden Sound System

Jaja, MGS2: Substance is uit :)

(op DVD!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat pic's:

Solid Snake Meets Tony Hawk:
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/17/98/ME0000179892_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/19/35/ME0000193583_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/18/22/ME0000182237_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Moet je maar eens een paar van die meeuwen neerknallen, krijg je leuk commentaar :D.

Pas trouwens op dat je niet uitglijd over die shit van die meeuwen :)..

En wat zijn dat trouwens allemaal een mooie cheats ?, je moet zo snel mogenlijk zorgen dat je de katana hebt, daar kan je pas tof mee vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Nu online
denk dat ik deze game ook maar eens moet regelen :)
metal gear solid is een van de beste games die ik gespeeld heb :)
vooral al die filmpjes zijn supervet(ok na 3-4x uitspelen worden ze saai :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

dit spel roeleerd echt heel hard... kheb hem ooit is gespeeld op de PS2 en kan niet w88 tot ik hem een keer heb voor de pc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxOW schreef op 24 maart 2003 @ 16:53:
Jaja, MGS2: Substance is uit :)

(op DVD!)
en op cd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Laatst online: 08:05

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

dan zie jij iets wat ik niet zie :P ,

Is het uberhaupt mogelijk om 5,1gb op een dvd+r te branden iemand ervaring ermee? Kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen een dvd rip gaat spellen.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yagermeister schreef op 24 March 2003 @ 21:38:
[...]

Is het uberhaupt mogelijk om 5,1gb op een dvd+r te branden iemand ervaring ermee? Kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen een dvd rip gaat spellen.
Ik ook niet, ik neem aan dat iedereen dit spel gewoon in de winkel haalt waarna je je helemaal niet meer druk hoeft te maken of het wel of niet kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Yagermeister schreef op 24 maart 2003 @ 21:38:
[...]

cd release (illegaal is uit)
5 cd's dacht ik die je moet uitpakken op je hdd wat in totaal 10GB in beslag neemt.
:( nee dank u..... als ik het speel koop ik dan wel de legale . (niet dat ik alle spellen legaal koop ofzo ) maar om 5 cdr's te branden kost ook weer poen en 10GB vrije ruimte is ook $$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Volgens mij moet je dat toch nog maar eens nakijken. er is namelijk alleen een dvd release van outcast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson schreef op 24 March 2003 @ 21:41:
[...]

cd release (illegaal is uit)
5 cd's dacht ik die je moet uitpakken op je hdd wat in totaal 10GB in beslag neemt.
:( nee dank u..... als ik het speel koop ik dan wel de legale . (niet dat ik alle spellen legaal koop ofzo )
Ben je je nu aan het excuseren dat je het spel legaal gaat kopen? Ben je bang dat ze het je kwalijk nemen? Of is het slecht voor je imago?

Beetje omgekeerde wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Yagermeister schreef op 24 March 2003 @ 21:38:
[...]

ze hebben ook een versie gereleased die wel op een dvd-r past.
dan werkt alleen ''half install'' niet meer. (staat in de nfo)
verder is het spel compleet.

correct me if i'm wrong.......

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 24-03-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 21:53:
[...]

Ben je je nu aan het excuseren dat je het spel legaal gaat kopen? Ben je bang dat ze het je kwalijk nemen? Of is het slecht voor je imago?

nee , maar aangezien ik ook 70% van al me spellen gewoon d/l en kopieer doe ik er niet schijnheilig over dat ik heb bv eerst wil "testen"

maar aangezien 5 cd's (ik gebruik dus nu beetje goeie cdr's dus een beetje prijzig )
ook al veel kost dan kan je beter de volle mep uitgeven voor de orginele versie
dit is dus ALS ik het koop..niet dat ik het van plan ben, ik speel eerst maar eens de ps2 versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Erm, zijn er al mensen die hem hebben en die screenies kunnen/willen posten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Nu online
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 21:53:
[...]

idd beetje vreemd, magoed hij zegt het tenminste hardop :)

kheb een hekel aan die mensen die downloaden en zeggen van "oh kijken of het wat is"
ja uitspelen, branden en dan zeggen dat het nix is :Z
ik download ook(jaja ik geef het toe) en ik ga er geen smoesje voor verzinnen ofzow
maar games die het me echt waard zijn die koop ik wel(moet zelfs nog beginnen met baldurs gate 1+2 en sacrifice :X)
jammer ook dat ik mn quake 3 tinnen doos kwijt ben geraakt :(

en waarschijnlijk komt metal gear solid 2 hier ook legaal
kheb al een tijd geen psx meer maar mgs 1 heb ik hier nog legaal liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik download 'm wel.. Heb m origineel liggen voor PS2 en geen zin om voor een paar veranderingetjes zoveel geld neer te leggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kan iemand me vertellen wat VR missies zijn...? Ik las dat dit spel er 500 heeft! Zijn dat complete missies? Ja, ik ben compleet nieuw wat betreft MGS... En waarom neemt dit spel zoveel ruimte in beslag? vanwege filmpjes of zo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 11:15:
En kan iemand me vertellen wat VR missies zijn...? Ik las dat dit spel er 500 heeft! Zijn dat complete missies? Ja, ik ben compleet nieuw wat betreft MGS... En waarom neemt dit spel zoveel ruimte in beslag? vanwege filmpjes of zo...?
Trainingsmissies dacht ik.. Stellen denk ik niet al te veel voor.. Beetje tutorial achtig idee heb ik erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 11:15:
Nee omdat er zoveel in zit. Er zit geen 1 (!) FMV filmpje in MGS2, alles is real-time. Maar de grafische data + maps + code + modellen + muziek + geluid is nou eenmaal veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 23-09 19:01
Enig idee waneer hij hier uit is voor PS2?
(Vind ik fijnste spelen :))

Volgens site 28 maart, woei woei
edit:
Kon het eerst niet vinden excuses :)

[ Voor 42% gewijzigd door Albinoraptor op 25-03-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PC versie schijnt een hele slechte port te zijn,nog slechter dan die van GTA3(ze zeggen dat die slecht was,maar ik vind dat van niet)de PC Zone geven hem een 6,9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Dit is een plaatje uit een VR mission.
Zoals je ziet, het gaat niet om de graphics in VR Missions, maar puur om gameplay en de uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 23-09 19:01
SebaZ schreef op 25 maart 2003 @ 14:12:
Dit is een plaatje uit een VR mission.
Zoals je ziet, het gaat niet om de graphics in VR Missions, maar puur om gameplay en de uitdaging :)
Uhm dit zijn screens van MGS niet MGS2:Substance :)

Zo ziet het er uit :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/mgs2substance_008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/mgs2substance_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/mgs2substance_014.jpg
Zijn screens van Xbox versie :)

[ Voor 27% gewijzigd door Albinoraptor op 25-03-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Tja ok :P :P
Maar zelfde verhaal, gaat niet om graphics maar om gameplay en uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

devv05 schreef op 25 March 2003 @ 11:09:
Ik download 'm wel.. Heb m origineel liggen voor PS2 en geen zin om voor een paar veranderingetjes zoveel geld neer te leggen..
download jij hem wel ff.. :P :o 9 gig is nogal wat hoor 8)7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
TheEvilCuber schreef op 25 March 2003 @ 14:47:
[...]

download jij hem wel ff.. :P :o 9 gig is nogal wat hoor 8)7
Ik heb snelle connex 8-)

Hijs al uit en maar 2cds...

[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 25-03-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oftewel ligt die al in de winkel?? dan ga ik hem effe halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 15:13:
oftewel ligt die al in de winkel?? dan ga ik hem effe halen..
Dat nog niet denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

devv05 schreef op 25 March 2003 @ 14:53:
[...]

Ik heb snelle connex 8-)

Hijs al uit en maar 2cds...
hoe kom jij erbij dattie maar 2cd's is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 19:48
ze hebben het geluid eruit gehaald :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
M1lamb3r schreef op 25 March 2003 @ 16:02:
ze hebben het geluid eruit gehaald :P
8)7 of alle textures 8)7

wireframe gameplay :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
MaxOW schreef op 25 March 2003 @ 15:28:
[...]

hoe kom jij erbij dattie maar 2cd's is dan?
Hm.. Laat maar ik zat beetje scheef te kijken..

Stond 102 x 50 ipv 102 x 15 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop met de warez praat aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

nou, kheb hem ff gespeeld, paar grafische probs, maar echt heel gaaf. (komt waarschijnlijk door ATI :/ ) verder looptie niet helemaal lekker, maar ik zal er maar mee moeten leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Laatst online: 08:05

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb volgens een paar mag's gelezen dat de install 8gb is daar zie ik eerlijk gezegd niet de lol van in, niet voor te d/l niet voor legaal te kopen. Ik kan nog inkomen met 2,5gb van baldurs gate 2 maar dat is ook een heel ander spel. Dit is gewoon zwaar overdreven en zal ook veel mensen afschrikken.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Werd ie daarom niet op DVD gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hij is idd daarom op dvd uitgekomen, je hoeft namelijk nix te installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Heu, speel je het dan compleet van DVD? :P
PC word net een cosole! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

max dude post eens een paar screenies :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34
het spel doet wel een beetje sloom bij mij met alles op het hoogst met res 1024x768 32bit

amd 2000+
geforce 3 ti 500
512 ddr

[ Voor 10% gewijzigd door jaaoie17 op 25-03-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
het klinkt allemaal heel erg mooi enz
maar 8 gig. is wel veel voor een game
dat die uitkomt op DVD -> lijk mij daarin tegen wel stoer
pc -> de multimedia Console :D
we zullen zien wat het allemaal is
ik d/l hem ook , instal hem , bekijk hem , delete hem , en koop hem op DVD als die rulezz
grote games blijven toch nooit lang op HD staan :D
hij lijkt me trouwens niet zo geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hij loopt idd redelijk brak, ook op mijn pc... screenies coming right up!

BTW, op fullscreen gaatie naar 16bit kleuren :?

[ Voor 224% gewijzigd door Maxow op 25-03-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

naja, tis dan nog niet direct een console :) Toen cdrom net beetje doorbrak paste spellen nog op een cdtje, toen speelde je ook haast alles van cd, op een kleine install na dan om je saves en prefs enzo beetje netjes neer te zetten, en om het menu op te starten (enter play disc in drive d:). Later ging da allemaal niet meer zo handig omdat alles wat groter en sneller e.d. werd, maar met de DVD ga je qua systeem terug naar dat tijdperk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

zow, de screenies: :)

Roken blijkt dus echt dodelijk te zijn ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/MGS/pic3.JPG

Wat zitten daar voor pijltjes bij die meneer in zijn voet >:)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/MGS/pic2.JPG

Let op de man rechts, hier loopt hij nog zonder angsten
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/MGS/pic4.JPG

Dit kwam toch redelijk onverwacht :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/MGS/pic5.JPG

En hier gaat meneer gezellig de kast in voor onbepaalde tijd :) (op de kastjes willen ook nog wel is foto's staan van vrouwelijke personen :) )
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/MGS/pic6.JPG

Slapen tijdens werktijd... wat zal de grote baas daar van zeggen?
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/MGS/pic1.JPG

Het spel ziet er echt subliem uit, ik weet niet hoe ze dat hebben gedaan, maar het is echt heel mooi. De bewegingen zijn ook heel goed! Enige nadeel is dat hij het bij mij niet zo lekker doet, maar daar kan ik wel mee leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekkere pics!! ik ga het spel morgen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
volgens mij gaat deze game mij toch wel heel erg boeien
dus toch maar ff orgineel halen :D op dvd-rom ..:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

dit ziet er echt cool uit :D msg is 1 van de few games die mij echt kunnen boeien ( die ik dus echt non stop kan spelen)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Idd! Vette pics! :D
Zow krijgen ze mij wel zover om spellen legaal te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Jullie moeten alle tags maar eens gaan verzamelen, ben je lang bezig :)
Hou een soldaat op van achter door ff 'freeze' te zeggen, loop dan naar zijn gezichtkant toe en richt je gun op zijn hoofd of kruis, na ff wachten gaat hij schudden en komt er een dogtag te voorschijn. Als ze niet zo vrijwillig zijn schiet ze is een keer met een kogel door hun been of zo.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Nu online
ik wil 1 ding vragen:
als je mgs uitspeelde kreeg je aant eind een "ranking" hoe sneller je was hoe hogere ranking enzo, heb mgs2 dat ook?
kheb hier nog een extra boekje van pczone met allemaal secrets over mgs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waneer ligt ie hier eigenlijk in de winkels ???

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

op de dynabyte site staat geen release datum meer, dus hij kan al uit zijn.

btw, ik neem terug dat MGS2 slecht loopt, ik heb wat met de geluidsinstellingen gedaan en nu loopt hij een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
bolleh schreef op 25 March 2003 @ 22:55:
ik wil 1 ding vragen:
als je mgs uitspeelde kreeg je aant eind een "ranking" hoe sneller je was hoe hogere ranking enzo, heb mgs2 dat ook?
kheb hier nog een extra boekje van pczone met allemaal secrets over mgs :)
Ja, hoe minder lui je gekeeld hebt hoe beter je ranking. Varieerd van mammoet tot scorpion tot snake denk ik.

Je kunt hem spelen zonder 1 iemand te doden (inclusief eindbazen)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 26 maart 2003 @ 09:25:
[...]

Ja, hoe minder lui je gekeeld hebt hoe beter je ranking. Varieerd van mammoet tot scorpion tot snake denk ik.

Je kunt hem spelen zonder 1 iemand te doden (inclusief eindbazen)
Wat ik uiteraard ook gedaan heb :) (op extreme)

Voor al die PC-junks (het FPS gepeupel :P): je bent goed als je NIET schiet OK?! Remember that :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Nu online
hehe
metal gear solid 1 heb ik met een vriend uitgespeeld in 7-8 uurtjes ongeveer, in 1 stuk, afwisselend spelen :D
maar daarna ben je echt wel bekaf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Vraagje aan de mensen die em hebben: hoe is de bediening? Stond in de PC Zone dat dat echt huilen met de pet op was, zeg maar. Slechte port enzo. Is dat waar?

Want als dat allemaal gewoon goed is wil ik em wel kopen denk ik...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

mja, de besturing is niet helemaal 100% heerlijk, maar na een poosje spelen wen je er aan en speelt het best prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
MGS 1 was echt super cool. ff gamepad aansluiten op je compu een gaan met die banaan.
Heb ik snel uitgespeeld en 2 x. 1 keer omdat dat stealth pak te krijgen en 2de keer voor de unlimited kogels oid.
Gaafste baas vond ik nog psychomantis :) Eerst met je keyboard en daarna met je gamepad spelen. (MGS heb ik het originieel een keer geleend)
ik hoop dat MGS2 ook cool wordt. Maar zoals altijd. Eerst testen en dan kijken of er multiplayer zit. MP niet aanwezig niet kopen. ik speel namelijk altijd maar 1 x SP en dan is het over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Rody schreef op 26 maart 2003 @ 13:44:
MGS 1 was echt super cool. ff gamepad aansluiten op je compu een gaan met die banaan.
Heb ik snel uitgespeeld en 2 x. 1 keer omdat dat stealth pak te krijgen en 2de keer voor de unlimited kogels oid.
Gaafste baas vond ik nog psychomantis :) Eerst met je keyboard en daarna met je gamepad spelen. (MGS heb ik het originieel een keer geleend)
ik hoop dat MGS2 ook cool wordt. Maar zoals altijd. Eerst testen en dan kijken of er multiplayer zit. MP niet aanwezig niet kopen. ik speel namelijk altijd maar 1 x SP en dan is het over :)
Het is koel, punt uit. Vooral als je een stereo op je ps2/compu hebt aangesloten en keihard aan hebt staan. Die scene op de A-B connecting bridge waar solidus te voorschijn komt is dan supervet :D

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Hey! Niets verklappen hé! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Wel gewoon mouselook enzo? Of is een gamepad een must?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb vanmorgen even in de diverse FRS'en in Utrecht gekeken maar daar was nog geen spoor van deze game. Volgens de advertenties zou hij 28 maart in de winkels moeten liggen. Na het zien van de screens en de flashbacks naar deel 1 (die hier ook legaal in de kast staat :) ) begint het toch wel weer te kriebelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 26 maart 2003 @ 13:44:
MP kun je zowiezo vergeten...MGS heeft geen multiplayer optie...kan ook niet, je hebt maar 1 (ok in deze 2) held(en). Je kan hier geen fatsoenlijke MP optie bij doen zonder compleet van het idee af te wijken, en dat is iets wat Konami niet (snel) zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Marruk schreef op 26 March 2003 @ 14:14:
[...]

Het is koel, punt uit. Vooral als je een stereo op je ps2/compu hebt aangesloten en keihard aan hebt staan. Die scene op de A-B connecting bridge waar solidus te voorschijn komt is dan supervet :D
Dat stuk is idd zwaaar kewl :D , net als in MGS1 echt heeel veel cut-scenes :)
Willybubba schreef op 26 maart 2003 @ 14:16:
Wel gewoon mouselook enzo? Of is een gamepad een must?
Ik moet je teleurstellen, geen mouselook (ook vrij kansloos in een top-down spel, hoewel het ook first person kan) Kheb nog niet geprobeerd met gamepad, maar ga ik zometeen maar is doen :D
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste