nee hij kwam dus gewoon _niet_ tevoorschijn..kheb daar zeker 15 minuten gezeten!
toen met een oudere savegame verder gegaan, toen kreeg ik in die colon een call van rose(die ik ervoor dus niet kreeg!) en daarna kwam snake tevoorschijn
naja kheb de game uit

9 uurtjes en 3 kwartier, kvond het deel in arsenal gear wel kort hoor

had nog wel een sneak gedeelte verwacht eigenlijk
naja nu maar ff proberen zoveel mogelijk dog tags te verzamelen

overigens hier gaven ze ze ook niet als ik een hold-up deed

naja maar ff wat dingen uitproberen
btw, mijn codename:
pig
hehe
khad tijdens metal gear solid een boekje waarin een lijst stond met de codenames, geloof dat big boss de hoogste was, en fox stond ook aardig hoog(boven snake geloof ik)
daarom zei liquid snake in mgs 1 ook denk ik "you truly are worthy of the codename fox" als grey fox door metal gear rex tegen de muur wordt gedrukt
btw, ik kreeg dat zwaard nu pas in arsenal gear, is er een manier om die eerder te bemachtigen? lijkt me veel leuker al die sukkels neersabelen
<edit 2>
ben ik de enige die het laatste gevecht met solidus vreselijk irritant vind? de camera schoot als een gek heen en weer als solidus zo snel bewoog

hadden ze beter schuin van boven van de zijkant de camera kunnen doen zodat ie alleen opzij kon bewegen, heeft me veel leven gekost omdat je dan ineens de andere kant op moet bewegen
[
Voor 39% gewijzigd door
bolleh op 06-04-2003 15:24
]