"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
en ik zij ook al, na wat klooien, zit dat wel oké!
(Had ook wat dubbel enzow

Dat ding zoek ik al tijden..SebaZ schreef op 28 March 2003 @ 13:33:
Ik heb deze
[afbeelding]
linkje naar website
Na wat klooien, heb ik eindelijk knoppen op de goede plek

Waar heb jij 'm gekocht?
Ik moet ff Thrustmaster drivers zoeken, ik voel geen force feedback

wanneer komt die dan uit?SonyEricsson schreef op 06 March 2003 @ 16:12:
capcom- Genma Onimusha (17 maart)
konami- Winning Eleven 6 & MGS2 substance( eind maart)
Ik had namelijk vernomen dat ie alleen voor de PSX uitkwam in de rest van de wereld omdat Sony de rechten overgekocht. Daarom komt de Gamecube versie namelijk van WE6FE niet uit in Europa/USA maar issie alleen te koop in Japan
de ps2, xbox hebben drukgevoellige knoppen... weinig/geen pc pads die dat ook hebben. en ik denk niet dat m'n psx > pc converter het doorgeeft...
Kan je iets specifieker zijn?
op de ps2 druktje je de knop een beetje in om je gun te spannen en als je verder drukte ging hij ook echt af. analoge knoppen dus. volgens mij heeft geen 1 pc pad dat...
op de PC is het: 1x drukken is meteen schieten. Ingedrukt houden = 'spannen' zoals jij het noemt, en als je dan loslaat schiet ie.sharkzor schreef op 29 March 2003 @ 00:02:
[...]
op de ps2 druktje je de knop een beetje in om je gun te spannen en als je verder drukte ging hij ook echt af. analoge knoppen dus. volgens mij heeft geen 1 pc pad dat...
ja, dat bedoelde ik. is weer een tijdje terug dat ik het gespeelt heb.MarcoM schreef op 29 March 2003 @ 10:19:
bij de ps2 kun je ook langzaam loslaten. Dan schiet je niet. Best handig in deze game
is echt super handig.
je kreeg trouwens ook geen richtlaser als je hem niet gespannen had.... volgens mij dat dus echt bagger op de pc...
En op die gamepad....daar zitten hieronder ook nog 2 knoppen, reuze handig

[ Voor 24% gewijzigd door SebaZ op 29-03-2003 10:35 ]
http://www.lik-sang.com/i...egory=55&products_id=605&
moet nodig een nieuwe hebben. mijnes werkt niet onder winxp
Verwijderd
Niet, dat moet namelijk ISS 3 zijn ipv WE 6Glorix Jim schreef op 28 maart 2003 @ 17:52:
[...]
wanneer komt die dan uit?
Ik had namelijk vernomen dat ie alleen voor de PSX uitkwam in de rest van de wereld omdat Sony de rechten overgekocht. Daarom komt de Gamecube versie namelijk van WE6FE niet uit in Europa/USA maar issie alleen te koop in Japan
Btw Raiden is een sissy

Is het wel de bedoeling dat je langs al die metal Ray gevallen komt?!
Hoe kan je in godsnaam met een halve energy bar en een paar rations daar tegenop?!
Wat is daar nou weer het truukje voor...?
Ze blijven maar terugkomen.
Daar is ook geen hol aan
kben nog niete eens begonnen met de game
doe af en toe een vr missie maar ja met toetsenbord is niet leuk he

kan em natuurlijk wel oppakken en dat als gamepad gebruiken
Na een tijdje weet je precies wat ze gaan doenSebaZ schreef op 30 maart 2003 @ 12:12:
Teeeeeering hé![]()
![]()
Hoe kan je in godsnaam met een halve energy bar en een paar rations daar tegenop?!
Daar is ook geen hol aan
En lukt het wel
Je kan ze iig al raken als ze net aankomen lopen, kan je er als je snel bent al 2 "doden".
maar wat voor probs heb je dan precies?
overigens die VR rocken echt hard
kheb nu met raiden die sneaking mode gedaan, volgende keer maar ff weapon mode doen, en kbegin ook al te wennen aan de besturing
[ Voor 31% gewijzigd door Maxow op 30-03-2003 14:38 ]
ze zien er hier wel vaag uit(deels transparant met oranje stukken) maar volgens mij hoort dat? kvind het wel vet iig
Verwijderd
Ik heb een 32mb DDR dus een Radeon 7200 en bij mij helemaal geen beeld.bolleh schreef op 30 March 2003 @ 15:18:
niet zoals ze horen? explain?
ze zien er hier wel vaag uit(deels transparant met oranje stukken) maar volgens mij hoort dat? kvind het wel vet iig
Hoe kan dit toch?
Verwijderd
Verwijderd
't wordt maar terugbrengen naar de winkel vrees ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 16:58 ]
Verwijderd
Get real man...die dingen maai ik met 25 tegelijk (bij wijze van spreke) van het veld af zonder 1 keer geraakt te worden. Ze zijn TE simpel (zelfs op hard). Enige truukje dat je hebt is dat je extra damage doet als je eerst de knie, en dan het hoofd raakt)SebaZ schreef op 30 March 2003 @ 12:12:
Teeeeeering hé![]()
![]()
Daar is ook geen hol aan
Ik had niet eens gezien dat ze dan extra damage kregen

Je kan ze idd wel beter raken
EDIT: mkay, ben er voorbij
[ Voor 9% gewijzigd door SebaZ op 30-03-2003 18:55 ]
Verwijderd
Konami wordt wel "soft" zo, want ik zie Solid Snake liever met een Socom dan een skateboard, maar ja, hopelijk komt MGS3 ooit nog uit en SD-Snatcher ook, maar daar kan ik alleen maar op hopen nu.Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 17:03:
wat pic's:
Solid Snake Meets Tony Hawk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 18:11:
[...]
Get real man...die dingen maai ik met 25 tegelijk (bij wijze van spreke) van het veld af zonder 1 keer geraakt te worden. Ze zijn TE simpel (zelfs op hard). Enige truukje dat je hebt is dat je extra damage doet als je eerst de knie, en dan het hoofd raakt)

TMAXTINT
Over zo'n ps/usb converter...ik heb er 1 op progames.nl gevonden voor een redelijke prijs (19.95) maar is het wat?

Hij ziet er best wel cheapo uit en er staat ook niet bij of ie xp ondersteunt.
Ik wou eerst de convertor van lik-sang kopen. Ziet er goed uit en is nog goedkoper ook....heb alleen geen zin om er 2 weken op te w88. Iemand misschien ervaring met de levertijden van lik-sang??
[\min-of-meer off topic]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Damn, ben ik nou zo gek of is Sons Of Lberty een heel kort spel?
Had trouwens wel gehoopt op een leuke eind tune... helaas

Nja, nu maar al die VR missions enzow gaan doen
Tss..had ik heb zaterdag gekocht had ik hem maandag kunnen ruilen
Ik deed er (voor de eerste keer op normal mode) 17 uur 17 minuten en 29 seconden over
(17:17:17 had wel mooi geweest
[ Voor 19% gewijzigd door SebaZ op 30-03-2003 21:27 ]
('K heb MGS1 wel op Extreme kunnen uitspelen
Verwijderd
Het valt me trouwens ook op dat de logfile steeds praat over een GeForce 4, maar 'k heb helemaal geen GeForce 4
Verwijderd
MGS2 is een stukkie moeilijkerSebaZ schreef op 30 March 2003 @ 22:14:
Is kijken of dat ook in 17 uurtjes lukt
('K heb MGS1 wel op Extreme kunnen uitspelen)
[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 31-03-2003 13:16 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Hehe, thnx voor de tip. Beetje vaag allemaal. Maar ehmz, nu moet ik de graphics nog wat zien op te krikken. Het is namelijk allemaal erg wazig, en dat is voor een spel waar bij 't op de milimeter komt niet echt handig. En ik kan de controls ook niet aanpassen. Hoe moet dat dan?bolleh schreef op 31 March 2003 @ 12:03:
je moet geen enter gebruiken in het menu, z is vooruit, x achteruit

Heb PS2 versie gehaald zal eens kijken of ik wat screens kan maken van skaten (arme Xbox en PC gamers
Hmmm jammer dat je de saves van MGS2 niet kan gebruiken

OMG dat skaten is LOOOMP
[ Voor 20% gewijzigd door Albinoraptor op 31-03-2003 16:34 ]
wazig komt mischien door motion blur, moet je ff in opties uitzettenVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:08:
[...]
Hehe, thnx voor de tip. Beetje vaag allemaal. Maar ehmz, nu moet ik de graphics nog wat zien op te krikken. Het is namelijk allemaal erg wazig, en dat is voor een spel waar bij 't op de milimeter komt niet echt handig. En ik kan de controls ook niet aanpassen. Hoe moet dat dan?
Da's wel duur zeg! Zoiets moet toch zelf ook wel te solderen zijn zou je denken...w3sTErGaS schreef op 30 March 2003 @ 20:20:
[min-of-meer off topic]
Over zo'n ps/usb converter...ik heb er 1 op progames.nl gevonden voor een redelijke prijs (19.95) maar is het wat?
[afbeelding]
Hij ziet er best wel cheapo uit en er staat ook niet bij of ie xp ondersteunt.
Ik wou eerst de convertor van lik-sang kopen. Ziet er goed uit en is nog goedkoper ook....heb alleen geen zin om er 2 weken op te w88. Iemand misschien ervaring met de levertijden van lik-sang??
[\min-of-meer off topic]
Ben nu de 5cd versie aan het downloaden
Hier thuis trouwens een psx, dus controllers zonder die analoge sticks... is het daar ook mee te spelen of heb je die sticks echt nodig?
[edit]
Al iets gevonden (maar volgens mij ondersteund dit geen force feedback zoals @ ps2 controllers)

[ Voor 9% gewijzigd door Keizer op 31-03-2003 17:11 ]
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Mjah, die optie kan 'k dus nergens vinden.bolleh schreef op 31 maart 2003 @ 16:18:
[...]
wazig komt mischien door motion blur, moet je ff in opties uitzetten
je start die exe, dan krijg je dat menuutje met:
run
option
exit
doe je option
dan naar tabblad effect, dan even het custom bolletje aanklikken en dan motion blur uitvinken
Verwijderd
Hmmz, dat ontbreekt dus allemaal hier. Een autorun optie is er niet echt. Binnenkort toch maar eens ffies een DVD speler en 't spel gaan kopen denk ikbolleh schreef op 31 March 2003 @ 18:28:
[...]
je start die exe, dan krijg je dat menuutje met:
run
option
exit
doe je option
dan naar tabblad effect, dan even het custom bolletje aanklikken en dan motion blur uitvinken
als ik het spel start met de exe krijg je dat menu en kun je ook de controls customizen geloof ik(hoewel die wel wennen na een tijdje en dan echt niet meer zo onlogisch zijn hoewel voor dit spel echt een gamepad vereist is imho, die van mij komt morgen binnen als het goed is
Hoezo dat? wij (cubers
[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 31-03-2003 18:57 ]
This space is occupied
Verwijderd
Mjah, 'k heb ook een vage versie. 5 CD's?bolleh schreef op 31 March 2003 @ 18:56:
vaag
als ik het spel start met de exe krijg je dat menu en kun je ook de controls customizen geloof ik(hoewel die wel wennen na een tijdje en dan echt niet meer zo onlogisch zijn hoewel voor dit spel echt een gamepad vereist is imho, die van mij komt morgen binnen als het goed is)
Verwijderd
/geruchtenTheEvilCuber schreef op 31 March 2003 @ 18:57:
[...]
Hoezo dat? wij (cubers)krijgen deze game ook hoor.. +de volgende MGS+ nog MGS>4< Exclusive waarschijnlijk!
MGS3 is (nog) niet aangekondigd voor de Cube, alleen voor de PS2. Het verhaal in een of ander Frans pulpblad over MGS4 moet zeker niet serieus genomen worden. 1) omdat het onzin zou zijn over MGS4 te praten als MGS3 nog niet eens uit is en 2) omdat dat blad een reputatie heeft van zeg maar de Privé.
Niet dat ik de Cubers het niet gun hoor
zal blij zijn als ik die gamepad heb, overigens zijn die vr missions met die katana erg bruut
bij sneaking mode maakte ik ze al af, gewoon omdat het zo kewl eruit ziet
overigens zijn psg1 missies met toetsenbord haast niet te doen, en de first person view al helemaal niet
Verwijderd
Hmmz, de besturing met 't toetsenbord laat nogal te wensen over jah. Als 'k in First Person View zit en m'n wapen heb gepakt, dan kan ik dus wel omhoog richten met de pijltjes, maar niet meer terug. Dat is echt heel erg irritant.bolleh schreef op 31 March 2003 @ 19:48:
gvd ik wordt wel gek van die escape knop, dan loopt de game dus lekker vast
zal blij zijn als ik die gamepad heb, overigens zijn die vr missions met die katana erg bruut
bij sneaking mode maakte ik ze al af, gewoon omdat het zo kewl eruit ziet
overigens zijn psg1 missies met toetsenbord haast niet te doen, en de first person view al helemaal niet
die ook nog eens lagged, dus ja das geen doen
maargoed morgen komt die gamepad dus dan gaan we pas echt met de game beginnen(heb alleen de VR missies gedaan en ff stukje gegeken meer niet)
Verwijderd
maar splinter cell is wat "toegankelijker" voor een groter publiek denk ik. metal gear solid is echt een spel, ehh film
ik heb mgs1 grijs gespeeld daarom zou ik ook voor mgs2 kiezen als ik zou moeten kiezen, gelukkig liggen ze hier allebei legaal
oh en houdt rekening met de aanschaf van een gamepad als je voor mgs kiest want toetsenbord went wel na een tijd, maar echt prettig is het niet
Metal Gear Solid Part DeuxVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 21:01:
Ik heb nog steeds geen splinter cell, zal ik splinter cell kopen of de nieuwe metal gear?
Ik heb iig veel meer plezier beleefd aan MGS2(en nu weer met Substance) dan aan Splinter Cell
Maar ja mij lijkt DOOM3 ook niets en 90% van de gamers wel
Smaken verschillen he.
[ Voor 12% gewijzigd door Albinoraptor op 31-03-2003 23:11 ]
Weinig eerder gezien
Goede gameplay, ik vind het rulen over Splinter Cell.
Valt wel op dat je waarschijnlijk veel dingen niet snapt (details) als je MGS 1 niet 1 of 2 keer hebt uitgespeeld
Gewoon die 600 pagina's lezen die bij extra's staan en dan previous storiesSebaZ schreef op 31 March 2003 @ 23:24:
MGS2 heeft tenminste een erg(!) diep verhaal
Weinig eerder gezien
Goede gameplay, ik vind het rulen over Splinter Cell.
Valt wel op dat je waarschijnlijk veel dingen niet snapt (details) als je MGS 1 niet 1 of 2 keer hebt uitgespeeld

tjah tis natuurlijk gigantisch veel maar wees blij dat er ontwikkelaars zijn die zoveel aan een verhaal bestedenAlbinoraptor schreef op 31 March 2003 @ 23:34:
[...]
Gewoon die 600 pagina's lezen die bij extra's staan en dan previous stories![]()
Ik ben al bijna door 2e verhaal heenbolleh schreef op 01 April 2003 @ 00:08:
[...]
tjah tis natuurlijk gigantisch veel maar wees blij dat er ontwikkelaars zijn die zoveel aan een verhaal besteden
Vind het juist fantastisch .
Verwijderd
meer sneaky? jij heb vast geen Splinter Cell gespeeld,Splinter Cell is het sneaky's te spel wat er isismael86 schreef op 01 April 2003 @ 07:59:
ik heb het stuk met snake al gehaald en het is echt een geweldig spel veer meer sneak opties dan splinter cell!
meer sneaky? jij heb vast geen MGS2 gespeeld, MGS2 is het sneaky's te spel wat er is.Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 08:17:
[...]
meer sneaky? jij heb vast geen Splinter Cell gespeeld,Splinter Cell is het sneaky's te spel wat er is
Geintje, maar laat het geen flame topic worden welk er beter is

Wat een onzin, we praten hier niet over consoles
Ze zijn allebei goed, maar dit is het MGS2 topic
Ontopic:
Ik vind idd het structuur van het verhaal een beetje té op MGS1 lijken

Dat is wel jammer.
er zijn mensen die het nog niet gespeeld hebben

de vr missies begin ik steeds leuker te vinden, en ik kan steeds beter overweg met die knoppen
<edit>
kbegin steeds meer te geloven dat dit _DE_ aankoop van 2003 voor mij is
eerder was dat nog mijn tft scherm maar mgs2...dat is gewoon hoe een game hoort te zijn
completer dan compleet
oh en mag ik even iets vieren met jullie? dat we eindelijk eens onze character de trap oplopen door elke tree te nemen(hoewel het in running mode wel 2 stappen zou mogen zijn)
[ Voor 62% gewijzigd door bolleh op 01-04-2003 11:21 ]
speel al metal gear sindsde msx dus ik ben een grote fan kan je wel zeggen
Jammer dat de conversie niet helemaal vlekkeloos is gegaan maarjah.....ik kan daar als fan wel doorheen kijken. Topspel dus.
Heb er zelfs een nieuwe vga kaart voor gekocht. Met mijn Ti500 liep het niet echt soepeltjes en ik hoop dat de Ti4400 daar verandering in kan brengen
Ik vroeg me af of iemand het voor mekaar heeft gekregen om te lopen ipv te rennen. In de config kan ik hem wel configureren maar als ik de "slow" knop gebruik blijft ie gewoon rennen.
Ook het nut van de "weak" functie heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Iemand??
let wel dat je processor ook wel eens de limiet kan zijn, dat is hier iig het geval(celeron 1200@1400 met radeon 9700)
Ik heb een xp1800 @ 1667 met 512 DDR dus ik denk dat de processor nog niet de limiet is.bolleh schreef op 01 April 2003 @ 11:42:
met de standaard config is lopen met de "b" knop ingedrukt houden langzaam lopen, zeer handig voor op geluidmakende stukken ed
let wel dat je processor ook wel eens de limiet kan zijn, dat is hier iig het geval(celeron 1200@1400 met radeon 9700)
Dat is alleen voor pentium processors. (toch???)MaxOW schreef op 01 April 2003 @ 12:41:
hmm, dat SSE CPU, in de config, waar staat dat voor(is hier grijs en kan ik niet veranderen)
Iemand met dezelfde problemen met een ATI kaart? (ik heb een r8500) Als het helpt als ik het officieel haal, ga ik dat zeker doen, maar anders houd het redelijk snel op voor mij

overigens ben net over de 20% van de vr missions
66% met raiden
63% met raiden ninja
een paar procent met solid snake
die bomb disposal mode is echt vet
je moet in de latere missies echt goed zoeken waar die bom nou zit
[ Voor 52% gewijzigd door bolleh op 01-04-2003 13:43 ]
de gastjes in VR probleem: (zoals je ziet gewindowed, vanwege het 16 bit probleem)
En hier het 16 bit @ full-screen probleem

Verwijderd
Daar is een volkomen logische verklaring voor dat uitgelegd wordt aan het einde van het spel.SebaZ schreef op 01 April 2003 @ 09:22:
[...]
Ontopic:
Ik vind idd het structuur van het verhaal een beetje té op MGS1 lijken
Dat is wel jammer.
dat met die gastjes in vr ziet er bij mij ook zo uit, neem aan dat dat zo hoort? t zijn VR tegenstanders in een VR omgeving dus ik lette er niet zo opMaxOW schreef op 01 April 2003 @ 14:23:
ok, hier de screenies van mijn gare problemen:
de gastjes in VR probleem: (zoals je ziet gewindowed, vanwege het 16 bit probleem)
[afbeelding]
En hier het 16 bit @ full-screen probleem
[afbeelding]
als je het verhaal leest lees je ook ergens dat snake VR missies kreeg om te trainen, tis nie eg he
dat 16 bit is idd wel errug

daar heb ik geen oplossing voor iig
[ Voor 5% gewijzigd door bolleh op 01-04-2003 15:33 ]
Zo ziet het hier op PS2 iig niet uit, dus geloof niet dat het wel op PC de bedoeling is
En Creepy zal zo eens kijken of ik er wel doorkom
En vind je het skaten ook zo crappy?
[ Voor 10% gewijzigd door Albinoraptor op 01-04-2003 15:42 ]
Dat is een techniek wat in je CPU zit, dat wil jij ook helemaal niet uitschakelenMaxOW schreef op 01 April 2003 @ 12:41:
hmm, dat SSE CPU, in de config, waar staat dat voor(is hier grijs en kan ik niet veranderen)
(AMD heeft SSE, sommige Pentiums SSE2)
En nee, zo horen de VR ventjes er NIET uit te zien

[ Voor 17% gewijzigd door SebaZ op 01-04-2003 16:06 ]
Verwijderd
Substance is mgs2 SOL met extra ofzo??
want ik heb sons of liberty, is het aan te raden om Substance dan ook te kopen (ik ben zeer mgs gek), maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben, compleet nieuw spel, of een xtra toevoeging.
Het is dus MGS2: SOL + flink wat extra'sVerwijderd schreef op 01 april 2003 @ 16:27:
ff een vraagje wat is het verschil tussen SOns of Liberty en Substance, ik begrijp het namelijk niet echt.
Substance is mgs2 SOL met extra ofzo??
want ik heb sons of liberty, is het aan te raden om Substance dan ook te kopen (ik ben zeer mgs gek), maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben, compleet nieuw spel, of een xtra toevoeging.
Ik heb zo ook beide en ben ook redelijk MGS gek en ik vind het zeker de moeite waard 2 keer
Hier kan je extra's zien die er bij zitten
http://www.konamijpn.com/products/mgs2_sub/english/
kun je mischien ff een shot posten hoe het er bij jou uitziet? mischien dat ik ff met de settings kan prutsen kijken wat er gebeurd
ik draai hier wel gewoon op 32 bit btw
Ik ben erg lui dus :bolleh schreef op 28 March 2003 @ 14:19:
[...]
maar je zei dat je knoppen tekort hebt? maar heeft mgs2 dan meer knoppen nodig dan mgs1? want die gamepad lijkt evenveel knoppen te hebben als psx controller
Albinoraptor in "Metal gear Solid 2 substance PC"
Daar staan wat screens van hoe VR er moet uitzien, is wel XBOX versie maar dat maakt niets uit
BTW die Snake Tales
Wat een geweldige verhalen
Ik ga zo ook weer eens kijken....
Hmmmoa... redelijk.. tis geen Tony Hawk Pro Skater maar opzich niet verkeerd gedaan hoor.En vind je het skaten ook zo crappy?
Wat een onzin word daar allemaal uitgekraamd
Verwijderd
De game netjes in de winkel kopen zoals het hoort. Lame maar o so true...Keizer schreef op 01 April 2003 @ 20:22:
Ik heb windows 2k opnieuw geinstalleerd XP opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf kutgeluid tijdens de filmpjes houden (veel ruis en stotteren). Hoe kan dit? Is hier iets aan te doen?
Zit je nog steeds vast bij Level 5 met Raiden?bolleh schreef op 01 april 2003 @ 18:14:
argh is iemand al bij die bomb disposal missies? kzit vast in raiden #5 en in raiden ninja #3
En welke bom kan je niet vinden, welke Strut/bridge?
raiden met ninja #3 wel gehaald overigens
[ Voor 13% gewijzigd door bolleh op 01-04-2003 23:27 ]
Verwijderd
Anyway, ik wacht met smart af op de volgende MG, tot dan moet ik het maar met de MG action figures doen
[Is nog steeds jaloers op MrRudi's verzameling MG chars
Heel simpel is ie:bolleh schreef op 01 April 2003 @ 23:27:
yup bij raiden nog steeds vast bij #5, bij die pool room, dr zitten een aantal deurtjes on de vloer die open kunnen maar bij de gele smoke vind hij nix
raiden met ninja #3 wel gehaald overigens
SPOILER, effe highlighten als je het wilt weten
Bij middelste deur (dus eerst volgende deur boven |
Hopelijk kom je er nu verder
BTW soms wordt ik echt gek van die VR missies ale je op 1 wilt komen
Bijv sneaking mode en dan eliminate all missie 8, argghh zeker 50 keer gedaan voordat ik boven de 19000 haalde.
[ Voor 14% gewijzigd door Albinoraptor op 02-04-2003 01:46 ]