[nieuwe phone] maar welke??

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
marteltor schreef op 24 March 2003 @ 19:14:
de 6100 heeft geloof ik ook voicedailing. ook is de 6100 een tikkie kleiner.
Nee. Dat heeft ie dus niet

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 24 March 2003 @ 19:12:
Dat vraag ik me nu ook af. De mogelijkheden zijn hetzelfde, afgezien van de radio in de 7210. Dat de 6100 mooier is, vind ik zelf ook, maar verder, afgezien van het uiterlijk (en de andere standaard achtergrondafbeeldingen) en de radio zie ik geen verschillen.
Ik vind persoonlijk weer de 7210 mooier :) daarom heb ik hem ook genomen. En ik denk dat je de achtergronden van de 6100 ook wel op de 7210 kan krijgen via Nokia pc suite :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 19:04:
[...]

Nice telefoontje hoor 8)
Alleen wat is er dan interessanter aan de 6100 dan de 7210 :?

En heb je die pics van je 6100 gemaakt met de SE P800 want dan zien ze er zeer goed uit :?
hehe, nee die foto's zijn helaas niet met mijn P800 gemaakt (dat zou wel chill zijn zeg! :9 ) maar met mijn Sony 4 megapixel digicammetje...

Tja hij verschilt natuurlijk verder niet erg veel met de 7210, sterker nog er zitten zelfs MINDER functies op. (geen radio) maar het design van de 7210 vond ik een beetje speels en saai worden (heb er wel 5 maanden plezier van gehad) en ik wilde een wat strakker zakelijker telefoontje! dat werd dus uiteindelijk deze! het menu verschilt op andere icoontjes na niet veel van het menu van de 7210/6610, maar deze telefoon is net even een stukje kleiner, dunner! (zohee) en lichter dan de 7210!

en ik heb natuurlijk eerst mijn 7210 verkocht voordat ik deze kocht want 3 telefoons wordt een beetje te gek! ;) maar ik heb hem nu nog tot morgen mijn 7210 vandaar dat hij hieronder er nog tussen staat..

En ja ik koop al mijn telefoons altijd netjes legaal bij de Belcompany! die 7210 heb ik los gekocht, die P800 met abo en deze 6100 ook weer los (wat een duur ding trouwens zeg!)..... >:)

Oh en voor de mensen die achtergronden van de 6610,7210, 6100 en 7250 willen hebben, check de volgende link:

http://www.planete-nokia....screensaver7210-6610.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 24 March 2003 @ 19:12:
[...]

[...]

Dat vraag ik me nu ook af. De mogelijkheden zijn hetzelfde, afgezien van de radio in de 7210. Dat de 6100 mooier is, vind ik zelf ook, maar verder, afgezien van het uiterlijk (en de andere standaard achtergrondafbeeldingen) en de radio zie ik geen verschillen.
Hij is een stuk kleiner en heeft minder geheugen dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neehoor, het geheugen is hetzelfde als bij de 7210! Voor zover ik dat nu heb ondekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:09:
Neehoor, het geheugen is hetzelfde als bij de 7210! Voor zover ik dat nu heb ondekt!
Je hebt gelijk mijn fout, had het moeten opzoeken op nokia.com :).
(Dacht toch echt op een site ooit gelezen te hebben dat de 6100 iets minder geheugen had maar idd beide hebben 725kb vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een paar vergelijking fotootjes gemaakt ten opzichte van de 7210! ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:27
Zo :) ploatjes van alle kandidaten gezocht en geprint, de SL55, de 7650, de SPV en de P800. Daarna aan het hoogste gezag getoond, en haar keuze kwam redelijk overeen met die van mij. Ikke SPV 1 en P800 2, zij SPV 1 en SL55 2. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:36:
Ik heb nog even een paar vergelijking fotootjes gemaakt ten opzichte van de 7210! ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude werk je bij een GSM winkel ofzo? P800 op de achtergrond en ook nog die twee nokia's

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
* Mr_DD is ook wel een beetje jaloers op SJOE®DO

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 13:25
Dr0pSHoT schreef op 25 March 2003 @ 10:25:
* Gugger is ook wel een beetje jaloers op SJOE®DO

:9~
Hmm, ik ook, maar eigenlijk kan ik ook niet om de complete onzinnigheid heen van al die telefoons :S Maja, je moet met je geld doen wat je wilt natuurlijk ;)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is gewoon een kwestie van telkens weer een telefoon verkopen en er weer een beetje geld bijleggen! maarja dat het veel geld kost klopt idd wel! maargoed.. ik heb het er idd voor over (beetje obsessed) 8)7

Maar die 7210 gaat vandaag de deur uit en dan blijft het bij mijn 6100 en p800 en met die 2 ben ik op dit moment wel even dik tevreden idd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 10:56:
Tja het is gewoon een kwestie van telkens weer een telefoon verkopen en er weer een beetje geld bijleggen! maarja dat het veel geld kost klopt idd wel! maargoed.. ik heb het er idd voor over (beetje obsessed) 8)7

Maar die 7210 gaat vandaag de deur uit en dan blijft het bij mijn 6100 en p800 en met die 2 ben ik op dit moment wel even dik tevreden idd! >:)
Ik wist niet dat je een 6100 had? Ga je die 7250 nog kopen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die 6100 heb ik gisteren gekocht, kijk hier maar [rml]SJOE®DO in "[ nieuwe phone] maar welke??"[/rml]

Maar nee ik heb lang zitten twijfelen tussen de 7250, 3650 en 6800 en toen zag ik deze een keer in real life en dacht, damn hee wat een klein smal telefoontje... en hoewel ik het design van de 7250 wel echt :9~ vond, heb ik toch maar besloten dat ik weer eens een keer een lekker klein telefoontje wilde om alleen mee te bellen en smsen! dus heb ik ipv de 7250 voor deze 6100 gekozen! tot nu toe ben ik nog erg tevreden met die keuze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 11:06:
Ja die 6100 heb ik gisteren gekocht, kijk hier maar [rml]SJOE®DO in "[ nieuwe phone] maar welke??"[/rml]

Maar nee ik heb lang zitten twijfelen tussen de 7250, 3650 en 6800 en toen zag ik deze een keer in real life en dacht, damn hee wat een klein smal telefoontje... en hoewel ik het design van de 7250 wel echt :9~ vond, heb ik toch maar besloten dat ik weer eens een keer een lekker klein telefoontje wilde om alleen mee te bellen en smsen! dus heb ik ipv de 7250 voor deze 6100 gekozen! tot nu toe ben ik nog erg tevreden met die keuze! :)
Zag net je 6100,mooi telefoontje. Maar vraagje, kreeg je die bureaulader erbij of heb je die zelf gekocht? Ik wil namelijk ook zón ding voor mn 7250.

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op 24 March 2003 @ 23:59:
Zo :) ploatjes van alle kandidaten gezocht en geprint, de SL55, de 7650, de SPV en de P800. Daarna aan het hoogste gezag getoond, en haar keuze kwam redelijk overeen met die van mij. Ikke SPV 1 en P800 2, zij SPV 1 en SL55 2. :) :)
zal natuurlijk altijd een persoonlijke kwestie blijven

De SPV is in de week van 31 maart 2003 verkrijgbaar in alle Orange shops, inclusief de Orange shops in de V&D in Utrecht en Rotterdam Zuidplein. Daarnaast zal de SPV als speciale promotieactie tijdens het 'Open Huis' in de Bijenkorf te koop zijn. Deze actie loopt van 2 tot 12 april 2003. Afhankelijk van het gekozen Orange-abonnement ligt de aanbevolen verkoopprijs tussen 0 en 249 euro. Kijk voor een complete lijst met Orange shops, uitvoerige informatie over de SPV en tarieven voor de verschillende diensten op www.orange.nl. Deze website is toegankelijk vanaf 31 maart 2003.

nog ff een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ederooij schreef op 25 March 2003 @ 11:20:
[...]

Zag net je 6100,mooi telefoontje. Maar vraagje, kreeg je die bureaulader erbij of heb je die zelf gekocht? Ik wil namelijk ook zón ding voor mn 7250.
Bureaulader zit niet standaard bij de 6100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, nee idd die zat er helaas niet standaard bij! ;) ik had hem destijds voor mijn 7210 gekocht en ik vind die dingen altijd echt ontzettend handig, ik koop ze altijd voor al mijn telefoons! en het handige van deze is dat alle popport telefoons erin passen en dat zijn er heel wat! hij kost geloof ik 35 euro ofzo bij de belcompany (waar ik hem vandaan heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 20:36:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
valt me vies tegen dat die 6100 niet kleiner is, die wilde ik ook gaan halen. Heb nu een T66 en die is heel klein. Maar vind nu die 7210 groot, maar fuk heel scheeld heel weinig of kan je me overhalen dat die wel klein is. Jij bent de vergelijker voor ons. :9 :P :*)

Niet dus............ zie post hieronder 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Martinus op 25-03-2003 20:48 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
Martinus schreef op 25 maart 2003 @ 20:32:
[...]

valt me vies tegen dat die 6100 niet kleiner is, die wilde ik ook gaan halen. Heb nu een T66 en die is heel klein. Maar vind nu die 7210 groot, maar fuk heel scheeld heel weinig of kan je me overhalen dat die wel klein is. Jij bent de vergelijker voor ons. :9 :P :*)
Ps heb je die 7210 nog?
ps:
Maar die 7210 gaat vandaag de deur uit en dan blijft het bij mijn 6100 en p800 en met die 2 ben ik op dit moment wel even dik tevreden idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja als ik zo dat plaatje bekijk van die vergelijking met de 7210 lijkt hij niet heel erg veel kleiner maar geloof me dat is hij wel! Als je hem vasthoudt denk je al gelijk DAMN! het komt denk ik vooral omdat hij zo ontzettend dun en licht is! Ik vond die 7210 niet echt te groot, maar meer te plastic, en deze is gewoon veel stylisher en degelijker (de knoppen kraken bv niet) Hij is wel iets groter dan de T66/T600 maar die vind ik weer echt te SUPERMINI! als je die grootte wil, zou ik aan de nieuwe panasonic denken als ik jou was! >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/panasonic_gd55.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:36:
Ja als ik zo dat plaatje bekijk van die vergelijking met de 7210 lijkt hij niet heel erg veel kleiner maar geloof me dat is hij wel! Als je hem vasthoudt denk je al gelijk DAMN! het komt denk ik vooral omdat hij zo ontzettend dun en licht is! Ik vond die 7210 niet echt te groot, maar meer te plastic, en deze is gewoon veel stylisher en degelijker (de knoppen kraken bv niet) Hij is wel iets groter dan de T66/T600 maar die vind ik weer echt te SUPERMINI! als je die grootte wil, zou ik aan de nieuwe panasonic denken als ik jou was! >:)

[afbeelding]
OMG welk zichzelf respecterend merk brengt er nu nog een telefoon op de markt met een antenne, jammer anders was het een leuk ding geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik denk dat er geen ruimte meer was om hem erin te bouwen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:58

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Bierkameel schreef op 25 March 2003 @ 22:51:
[...]

OMG welk zichzelf respecterend merk brengt er nu nog een telefoon op de markt met een antenne, jammer anders was het een leuk ding geweest....
Ze hadden van mij dan de rest van de breedte ook wel zo hoog mogen maken als die antenne.. gelijk meer ruimte voor de knopjes, die zijn nu wel èrg klein

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

HaaZ schreef op 25 March 2003 @ 23:26:
[...]

Ze hadden van mij dan de rest van de breedte ook wel zo hoog mogen maken als die antenne.. gelijk meer ruimte voor de knopjes, die zijn nu wel èrg klein
Hoe wil je dat doen? Ik bedoel die ruimte gebruiken voor grotere knopjes, want waar de antenne zit kan geen beeldscherm zitten volgens mij dus dat kun je niet doorschuiven ofzo.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 25-09 13:45
ik zit te kijken naar de Sony ericcson T610 die nu ook in preypaid te koop is. Kost 199 euro en dan heb je 15euro btg. Nu is mijn vraag stel je wilt een foto maken wat kost dat dan, is bluetooth mogelijk met prepaid, heb je wat aan GPRS met prepaid kortom.. wie weet er iets meer over?!

Ik vind 199 opzich een mooie prijs :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is Orange. Je kan bluetooth gewoon gebruiken, dat is niet afhankelijk van je aansluiting. Foto's maken is gratis, het versturen via email of MMS kost geld.

Via Orange kan je Orange World gebruiken (GPRS) daar betaal je € 6 per maand van je beltegoed voor. Meer info vind je in het Orange World topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 25-09 13:45
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 22:56:
Dat is Orange. Je kan bluetooth gewoon gebruiken, dat is niet afhankelijk van je aansluiting. Foto's maken is gratis, het versturen via email of MMS kost geld.

Via Orange kan je Orange World gebruiken (GPRS) daar betaal je € 6 per maand van je beltegoed voor. Meer info vind je in het Orange World topic.
hmm dus voor foto's betaal je een bedrag maar die kan je dan wel rechtstreeks van je phone naar de pc sturen of dmv e-mail? Is het aan te raden om dit toestel te kopen als een prepaid of zouden jullie dat nooit doen?! :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je foto's neemt en op je toestel laat staan is dat helemaal gratis. Als je ze wil emailen kost dat geld (via Orange World mag je voor die € 6 2 MB aan foto's emailen en dat zijn er aardig wat) maar als je via een datakabel, infrarood of bluetooth op je PC zet is dat ook gratis (afgezien van de aanschaf van een kabel o.i.d.).
Pagina: 1 2 3 4 Laatste