Ik heb een blauwe gekregen, volgens mij hebben alle andere nokia game winnaars ook een blauwe phone, ik vind het een mooie kleur dus daar ben ik dik tevreden meeVerwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 14:31:
Ja STOM STOM!ik dacht later nog zal ik nog terug lopen voor een foto van die ADD-ON lens, maarja dan had ik er weer om moeten vragen... het probleem is een beetje dat die gasten het allemaal uitgebreid aan je uit staan te leggen en dan is het zo lullig om even een foto tussendoor te nemen! maar ik heb hem even persoonlijk getest en het werkt wel aardig! verwacht er niet teveel van, maar het is een leuk hebbedingetje voor erbij!
Welke kleur 3650 heb jij als ik vragen mag? Ik vind die blauwe kleur echtToen ik die zag was ik idd echt gelijk verkocht!
EDIT: die lens schijnt trouwens rond de 30-40 euro te gaan kosten en in het 3e kwartaal uit te komen! schoot me ineens te binnen, dat ik dat ergens gelezen had..
die lens is een leuk speeltje, ik denk niet dat ik 'm ga kopen want dichter bij dan 30 cm foto's nemen heb ik doorgaans niet echt behoefte aan ofzo. ik was wel benieuwd hoe hij eruit gaat zien, maar daar komen vanzelf wel foto's van beschikbaar.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB