[nieuwe phone] maar welke??

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 14:31:
Ja STOM STOM! :( ik dacht later nog zal ik nog terug lopen voor een foto van die ADD-ON lens, maarja dan had ik er weer om moeten vragen... het probleem is een beetje dat die gasten het allemaal uitgebreid aan je uit staan te leggen en dan is het zo lullig om even een foto tussendoor te nemen! maar ik heb hem even persoonlijk getest en het werkt wel aardig! verwacht er niet teveel van, maar het is een leuk hebbedingetje voor erbij!

Welke kleur 3650 heb jij als ik vragen mag? Ik vind die blauwe kleur echt :9 Toen ik die zag was ik idd echt gelijk verkocht! >:)

EDIT: die lens schijnt trouwens rond de 30-40 euro te gaan kosten en in het 3e kwartaal uit te komen! schoot me ineens te binnen, dat ik dat ergens gelezen had..
Ik heb een blauwe gekregen, volgens mij hebben alle andere nokia game winnaars ook een blauwe phone, ik vind het een mooie kleur dus daar ben ik dik tevreden mee :)
die lens is een leuk speeltje, ik denk niet dat ik 'm ga kopen want dichter bij dan 30 cm foto's nemen heb ik doorgaans niet echt behoefte aan ofzo. ik was wel benieuwd hoe hij eruit gaat zien, maar daar komen vanzelf wel foto's van beschikbaar.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
Korakal schreef op 16 March 2003 @ 21:18:
[...]

Ik neem aan dat je de 6100 bedoelt? Want anders is het een beetje appels en peren vergelijken. De 6100 en de 6610 verschillen in zoverre dat de 6610 een radio aan boord heeft, maar de 6100 weer wat dunner is. Software enzo is verder hetzelfde.

En je mag anders zelf gaan kijken: http://www.nokia.com/phones/compare/compare.jsp
:Y)
dan was ik dus appels met peren aan het vergelijken :7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je misschien nog een paar foto's ervan willen maken!? ben niet helemaal tevreden over degene die ik genomen heb! als het zou kunnen, heel graag! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:56:
mooi verslagje SJOE®DO , ik ga het woensdag eens allemaal even bekijken :)
HEHE! Foto's!! ;)

Ja het is jammer dat ik het aankomende week zo ontzettend druk heb met school enz. anders was ik mooi nog een keer gegaan! om nog even alle dingen die ik vergeten ben te fotograferen! >:) maarja.. nog maar weer een jaartje wachten dan....

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Korakal, bedankt voor die site :) ik heb ze vergeleken, maar ze schelen niet echt veel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

marteltor schreef op 16 March 2003 @ 21:39:
Korakal, bedankt voor die site :) ik heb ze vergeleken, maar ze schelen niet echt veel. :)
yw :Y)
Misschien schelen ze qua specs dan niet zoveel (of beter: wat jij belangrijk vindt scheelt niet zoveel) maar 't zijn wezenlijk andere toestellen. 6610 is zakelijk, strak, misschien wel chique, terwijl de 5100 meer het 'vrijetijdstoestel' is, met 'vrijetijdsgadgets' erop (zaklamp op een telefoon 8)7) en bijbehorend 'extravagant' design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Korakal schreef op 16 March 2003 @ 21:41:
[...]

yw :Y)
Misschien schelen ze qua specs dan niet zoveel (of beter: wat jij belangrijk vindt scheelt niet zoveel) maar 't zijn wezenlijk andere toestellen. 6610 is zakelijk, strak, misschien wel chique, terwijl de 5100 meer het 'vrijetijdstoestel' is, met 'vrijetijdsgadgets' erop (zaklamp op een telefoon 8)7) en bijbehorend 'extravagant' design.
dat is waar. Maar aangezien ik niet echt tot beide doelgroepen hoor en ze allebei wel schön vind ben ik in beide geinteresseerd ;)
Je kan die 5100 dus ook gebruiken icm D* extended? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 16 March 2003 @ 21:18:
[...]
De 6100 en de 6610 verschillen in zoverre dat de 6610 een radio aan boord heeft, maar de 6100 weer wat dunner is. Software enzo is verder hetzelfde.
de 6100 heeft geen ingebouwde handsfree-functie, de 6610 wel en dat vind ik heel spijtig! want de redenen waarom ik mijn 6510 zou willen inruilen voor een nieuwere nokia zijn: 1. ingebouwde handsfree, 2. kleurenscherm en 3. polyfonische beltonen (en 4. de radio die ik al heb in m'n 6510 moet zeker behouden blijven)
de 6100 voldoet niet aan m'n eisen, ik zal dus voor de 6610 moeten gaan => spijtig genoeg is deze dan terug wat groter, terwijl voor mij het formaat van een gsm ook belangrijk is (hoe kleiner hoe beter :) ) => ik zal op dit punt dus moeten inleveren :(
maar ik w8 sowieso nog effe dat de 6610 in prijs zakt (want m'n 6510 heb ik 5 maand geleden (los) gekocht voor 319 € en die staat nu intussen te koop voor 249 €, hoe durven ze ?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Zal ik je van een probleem gelijk verlossen, de 6100 beschikt zeker weten over een handsfreefunctie. Ik word vaak genoeg gebeld door m'n werkgever die hem ook heeft en dat ik over de speaker sta.

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ederooij schreef op 17 March 2003 @ 11:57:
Zal ik je van een probleem gelijk verlossen, de 6100 beschikt zeker weten over een handsfreefunctie. Ik word vaak genoeg gebeld door m'n werkgever die hem ook heeft en dat ik over de speaker sta.
bedankt voor de tip!
maar blijft dan nog waarom ze er geen radio insteken? anders ware dat dus het geknipte toestel voor mij geweest... (want een van de redenen waarvoor ik de handsfree wil gebruiken, is het luisteren naar de radio)
ik begrijp die mannen van nokia niet: alle (duurdere) nieuwe toestellen (sinds de 8310 al en da's al een tijdje) hebben een radio en de 6100 dan ineens niet ...? why-o-why??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Ik lees net op Fok!: Kleinste telefoon ter wereld als horloge
Pic: Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/28460.1.m.jpg

Lijkt me wel een leuk hebbedingetje.. :)
Nou nog een KITT en je bent helemaal klaar :D

EDIT na Tsuru's post: Ja idd.
En wat als je verkouden bent? Je stem zal dan wschijnlijk niet herkend worden... :D
Hij is immers alleen (?) bestuurbaar via je stem.

[ Voor 27% gewijzigd door Scipionyx op 17-03-2003 12:35 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Scipionyx schreef op 17 March 2003 @ 12:17:
Ik lees net op Fok!: Kleinste telefoon ter wereld als horloge
Pic: [afbeelding]

Lijkt me wel een leuk hebbedingetje.. :)
Nou nog een KITT en je bent helemaal klaar :D
Ja leuk... dan wordt je opgebeld en dan moet je op de meest achterlijke manier je arm tegen je hoofd houden om dat ding tegen je oor te kunnen houden. :+

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Voor mij is er maar een telefoon. Een draadloze Profoon van de Gamma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 08:23

xces

To got or not to got..

6310i powerrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Fried schreef op 14 March 2003 @ 16:07:
[...]
ken zat mensen met nokia's.. nog nooit iemand met problemen meegemaakt..
ik nu dan.. na 3/4 jaar een accu die het niet meer zo erg goed doet..
Ik ken veel mensen die Nokia's hadden, allemaal met bugs en slechte accu's te maken. Mede dankzij mij hebben ze nu allemaa leen ander merk gekozen :). Ze zijn vaak mooi en inovatief, maar ik heb liever een kwalitatief goede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb uiteindelijk voor de Samsung V100 gekozen (niet in NL verkrijgbaar maar wel via Italie) mooie foon:

- Triband
- 65000 kleuren TFT
- Video on Demand (Mpeg 4 decoder)
etc.. etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 21:36:
[...]

HEHE! Foto's!! ;)

Ja het is jammer dat ik het aankomende week zo ontzettend druk heb met school enz. anders was ik mooi nog een keer gegaan! om nog even alle dingen die ik vergeten ben te fotograferen! >:) maarja.. nog maar weer een jaartje wachten dan....
ik ga met school ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Pe Nis schreef op 17 March 2003 @ 15:20:
Voor mij is er maar een telefoon. Een draadloze Profoon van de Gamma
bedankt voor jullie bullshit :{ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-09 13:12
ja, idd niet echt ontopic, maargoed...

moet wel zeggen dat ik nog niet echt veel 7250 ervaringen enzo heb gelezen.. maar weet wel dat er een paar mensen zijn hier die em al hebben..

iemand zin om wat dingen erover te pennen? :D
denk dat ik zo goed als zeker voor de 7250 ga, nu alleen nog ff besluiten, dutchtone 20 of 30 en 1 of 2 jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil er zo wel wat over schrijven. moet hem eerst ff ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
graag!

//edit
lees net:
Nokia datakabel DKU-5

Geschikt voor: Nokia 7210 / 6100 / 6610 / 5100 / 6800 / 7250

€ 66,39 (€ 79,00 incl. BTW)
maha dan :/

[ Voor 94% gewijzigd door Fried op 17-03-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pitchin
  • Laatst online: 26-09 23:44
Korakal schreef op 15 March 2003 @ 12:42:
[...]

Hum... heb ik het nou mis of haal je nou twee dingen door mekaar?
UMTS == uiteindelijke 'opvolger' van GSM, telefoonnetwerktechniek dus
WIFI == draadloze verbinding met datanetwerk, heeft toch niks met telefonie te maken? Je kunt toch niet bellen over WIFI, of het moet VOIP zijn...
Ik bedoel dus een dual functie foon...

Dus dat ie kan overschakelen, óf WIFI, óf GSM. Dus óf bellen over GSM, óf internetten over WIFI.
Volgens mij zit de frequentie van WIFI (2.4 GHz??) niet zo ver van de 1800/1900 MHz (frequenties die door tri-band gsm's ondersteund worden).
Technisch moet het dus mogelijk zijn, maar is het er ook??

Want WIFI is op dit moment al verder uitgerold dan UMTS. (hoewel Vodafone al wel een UMTS netwerk aan het bouwen is volgens mij)

edit
typo's |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Pitchin op 17-03-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem de blauwe 7250, zal zo wat foto's plaatsen. Eerste indruk is goed, beter als bij de 8910i. Beeldscherm komt goed over, lekker groot, zelfde als 7210.
Menu is van dezelfde opzet als de 7210, behalve dat er animaties bij zitten, visje dat langs "berichten" zwemt. Ziet er leuk uit. De 7250 is duidelijk een fashion/design telefoon, hij is iets dikker dan de 7210, wat ligt aan het frontje dat omhoog loopt aan de zijkanten, redelijk nutteloos, maar het ziet er wel goed uit. Het effect van het frontje valt me ook mee, op foto's is het moeilijk in te schatten hoe hij eruit ziet, maar het is een soort van parelmoer effect. Wel had het frontje aan de achterkant wat steviger bevestigd kunnen worden, je kan hem een beetje optillen.

De extra functie van de 7250 is natuurlijk de camera, deze is leuk om erbij te hebben, maar je hebt er niet al teveel aan. De kwaliteit is goed bij goede omstandigheden (overdag, buiten, stilhouden), maar dan bedoel ik goed op het scherm, want op de computer is het te klein. Wel leuk hoor, je maakt zo een fotootje.

Hij heeft trouwens 5mb geheugen

Nu ga ik weer ff verder spelen, hij is een stuk interessanter dan de 8910i, echt een leuker telefoontje, al moeten sommige mensen wennen aan het uiterlijk. Wat ik wel begrijp.

foto's komen eraan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pitchin
  • Laatst online: 26-09 23:44
Can't wait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
heb je foto's al op pc gekregen?
hoe gedaan?? datacable?
kan je eens fotootje plaatsen die je met de foon hebt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is nu te donker om een goede foto te maken, zal er morgen eentje maken. Ik weet nog niet hoe ik ze op mijn pc krijg, ik deed altijd alles via infrarood, alleen ik heb het nu nog niet geprobeerd.

O net ontdekt. je kan pc suite 5.1 downloaden van nokia.com en daarmee kun je gewoon door de telefoon browsen, dus foto's eraf halen, ik doe het dan via infrarood.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er nu ook wel erg sterk over te twijfelen om deze erbij te kopen, maar is het het waard om mijn 7210 te verkopen en er nog 200 euro bij te leggen voor een extra cameraatje en 5 MB geheugen? het design zou ik het zo voor doen, maar zit meer aan de meerwaarde te denken!? anders moet ik toch maar een 3650 of 6800 overwegen... hmmmn moeilijk! wat vind jij itsontoday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
alvast ter vergelijking
een foto gemaakt met mijn 3650
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Koetjes2.jpg
ik ben ook wel benieuwd naar de foto kwaliteit van de p800 trouwens

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 01:04:
ik zit er nu ook wel erg sterk over te twijfelen om deze erbij te kopen, maar is het het waard om mijn 7210 te verkopen en er nog 200 euro bij te leggen voor een extra cameraatje en 5 MB geheugen? het design zou ik het zo voor doen, maar zit meer aan de meerwaarde te denken!? anders moet ik toch maar een 3650 of 6800 overwegen... hmmmn moeilijk! wat vind jij itsontoday?
Lastige situatie inderdaad. Die camera is leuk, die 5 mb is ook erg leuk, die animaties zijn ook leuk 8)7 , het uiterlijk is nog leuker... ik zeg doen, maar ja dan hoor je het ook van iemand: koopt een 7210, 6610 erbij, verkoopt de 7210, koopt er een 8910 voor, verkoopt de 6610 en koopt een P800, verkoopt de P800, verkoopt de 8910, koopt een 8910i en ruilt hem een week later in voor een 7250.

Maar... nu ben ik wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier dan de 7250 kwaliteit... valt tegen he op de computer. Genoeg voor het schermpje, maar op de computer, maar dat wisten we ook wel.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rstudios/7250kwaliteit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Misschien wil iemand ook even een pic posten, gemaakt met een 7650? En ja, de review (met pics) op de FP heb ik al doorgelezen, maar ik heb sterk de indruk dat die pics zijn gemaakt met de instellingen op de laagste kwaliteit... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Tsuru op 18-03-2003 11:23 ]

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
zie boven je.... is al gepost hoor :)

en er liepen nog andere topics met foto's ervan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Die pic van Schaapje_BlaaT vind ik er wel goed uitzien hoor!
En ja ik ben ook benieuwd hoe de pics van de P800 eruit zien ter vergelijking ook.
Iemand een goede site waar die 2 toestellen een beetje vergeleken worden?
Trouwens wat vind men hier van de P800 (als je niet naar de prijs kijkt, maar puur naar de mogelijkheden / specs / toekomst van het toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
die foto van de 3650 ziet er goed uit zeg!
die foto van een p800...ik zag laatst hier @ got een pic van een vogeltje aan een nummerbord gemaakt met een p800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verschillende Nokia's gehad en ben nu sinds 2 maanden de eigenaar van een T68i. Licht gewicht, ZEER goede batterij: Lithium Polymeer (eerst was er Nimh (3310/3330), daarna Lithium-ion (de meeste telefoons nu) en nu de Lithium-Polymeer).

Alles werkt perfect, bluetooth in combinatie met erg veel dedicated T68i software stelt je in staat om alles te backuppen naar je PC en terug, je kan alles instellen aan die telefoon en hij past, in je broekzak (een 7650 ook maar dan kun je niet meer fatsoenlijk gaan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
hmmm heb nu een 6510 en kan bij contractverlenging nog zo een krijgen of een t68i

aangezien m'n oude phone doorschuift naar vriendin twijfel ik dus tussen een (weer) een 6510 of een t68i

Moeilijk hoor (ook na het lezen van de diverse topics)

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Escrimador, in jouw geval zou ik voor de 68i gaan..

verder ben ik ff aan het kijken he:
op http://www.gsmshop.nl/sho...so=name&navi=nonav&p=1363
529 voor de foon, bij 1-jarig DT allin 30 gaat er 275 vanaf. bij 2 jarig is dit 325.
dit maakt em respectievelijk 254 en 204 euro. er zijn geen aansluitkosten, klopt het dat ik dan naast dit bedrag voor de phone alleen die 30 euro in de maand kwijt ben?
verder geen haken en ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op 19 maart 2003 @ 09:20:
Escrimador, in jouw geval zou ik voor de 68i gaan..

verder ben ik ff aan het kijken he:
op http://www.gsmshop.nl/sho...so=name&navi=nonav&p=1363
529 voor de foon, bij 1-jarig DT allin 30 gaat er 275 vanaf. bij 2 jarig is dit 325.
dit maakt em respectievelijk 254 en 204 euro. er zijn geen aansluitkosten, klopt het dat ik dan naast dit bedrag voor de phone alleen die 30 euro in de maand kwijt ben?
verder geen haken en ogen?
Als je binnen je bundel blijft niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Fried, ik zou toch maar ff op www.2call.nl naar de prijzen kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
ja weet ik.... (thx anyway)

maar ik wil wel een grijze :D... iemand enig idee wat frontje los kost??
zal ook wel niet te betalen zijn net als die datacable :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net als alle andere frontjes 40 euro! maar als je pech hebt komen de frontjes net als de 7210 frontjes pas 2,5 maand nadat het toestel uit is op de markt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
je gaat toch geen 204 euro betalen als je ook 88 kan betalen alleen om de kleur van het frontje?!
ik denk dat je die voor de helft 1/3 van het verschil wel ergens kan kopen (en danheb je ook nog eens 2 frontjes).
overigens ben ik geheel onafhankelijk en objectief, mocht dat niet zo lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 12:05:
net als alle andere frontjes 40 euro! maar als je pech hebt komen de frontjes net als de 7210 frontjes pas 2,5 maand nadat het toestel uit is op de markt! :(
oe dan moet je wel 2,5 maand met het standaardfrontje rondlopen 8)7
(ik doe dat al bijna 2,5 jaar :P)

[ Voor 6% gewijzigd door marteltor op 19-03-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
kom ik denk ik wel overheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

marteltor schreef op 19 maart 2003 @ 12:09:
[...]

oe dan moet je wel 2,5 maand met het standaardfrontje rondlopen 8)7
(ik doe dat al bijna 2,5 jaar :P)
Jij bikkel jij >:) :+

Woei... die gasten van 2call zijn snel zeg! Op al mijn vragen binnen 24 uur antwoord, gisteren het contract op de post gedaan, en morgen of overmorgen heb ik mijn 7650 al! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Tsuru schreef op 19 March 2003 @ 21:38:
[...]
Jij bikkel jij >:) :+

Woei... die gasten van 2call zijn snel zeg! Op al mijn vragen binnen 24 uur antwoord, gisteren het contract op de post gedaan, en morgen of overmorgen heb ik mijn 7650 al! :D _/-\o_
kortingopbellen.nl ook héél snel. binnen een uur antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 13:01
De 3650 die sinds vandaag te krijgen is (oa 2call en gsmstunter) maakt de keus er niet makkelijker op... :9~

kan * Schaapje_BlaaT vertellen hoe die bevalt qua sms'en? Want dat lijkt me niet zo makkelijk om ff snel te doen, of went dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Laatst online: 15-09 15:48
nachtstand van mijn 7650

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Afbeelding(10).jpg

(ja dat ben ik....)

ik ben voor de rest heel heel erg tevreden over mijn 7650, heeft nooit software problemen, geen rare tikjes oid, werkt gelukkig ook heel makkelijk in het gebruik. alles is heel simpel en duidelijk

[ Voor 45% gewijzigd door Utopist op 20-03-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
-Utopist- schreef op 20 March 2003 @ 21:47:
nachtstand van mijn 7650

[afbeelding]

(ja dat ben ik....)

ik ben voor de rest heel heel erg tevreden over mijn 7650, heeft nooit software problemen, geen rare tikjes oid, werkt gelukkig ook heel makkelijk in het gebruik. alles is heel simpel en duidelijk
aaaaaah :P ;)
overigens zie die sigaret er wel vaag uit :? (slecht voor gezondheid jongemand! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
pietervl schreef op 20 March 2003 @ 21:32:
De 3650 die sinds vandaag te krijgen is (oa 2call en gsmstunter) maakt de keus er niet makkelijker op... :9~

kan * Schaapje_BlaaT vertellen hoe die bevalt qua sms'en? Want dat lijkt me niet zo makkelijk om ff snel te doen, of went dat :?
ik SMS niet met mijn telefoon, zonde van het geld bellen is gratis (GSMstunter.nl) en ik kan ook nog via internet voor niks SMSsen
maar ik voer wel flink wat tekst in, contacts enzo. Aangezien ik nooit smste had ik geen problemen met de vreemde layout want ik was niet gewend aan een normale layout. Na enig oefenen kan ik er prima op typen (vind ik)
ik denk dat het wel went, de toetsen zitten dicht genoeg bij elkaar, dus in principe moet je er even snel op kunnen typen als op een andere telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
pff... Ik weet het echt niet meer hoor...
Ik wil/zoek ook een nieuwe GSM. voor Orange of T-Mobile.
Heb nu een siemensSL45i. Klein, mp3 speler, kan lange gesprekken opnemen, synchroniseren met outlook (moeilijk maar het kan), alle smsjes opslaan, java en... bellen.

Maar ja aan alles komt een eind en ik merk dat dat bij deze foon ook gaat komen.
Nu zoek ik dus een gsm met:
-Triple band
-Kleurenscherm
-Polyfone beltonen
-Niet uitklapbaar of uitschuifbaar (tenzij ik er ingeklapt mee kan smsen)
-Liefst een camera die ingebouwd is
-Mp3 (dan wel met uitbreidbaar geheugen)
-Synchronisatie met outlook (vereiste) ivm agenda en contactpersonen
-Voicedialing (vereiste)
-Email

Qua features kijk ik naar de P800 (ik haat dat klepje wel hoor) en de SPV van Orange maar die vind ik beide eigenlijk te groot.
De 7250 kan die synchroniseren met outlook?
Merk maakt me niet zoveel uit, prijs ook niet. Ik wil hoogstens nog 1 a 2 maanden wachten (of m'n foon moet eerder naar de gsm-hemel vertrekken).

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik heb vandaag heel even met de samsung t100 mogen spelen, en ik vind het wel een leuk apparaat. De s300 is geloof ik wat uitgebreider en triple band (wat ik nodig heb).
Alleen nu kan die s300 alleen mms ontvangen en niet versturen. Met de nokia 6610 kan dit wel toch? Een ander nadeeltje tov de 6610 vind ik dat er geen radio op zit. Ook zit er op beide geen bluetooth op, maar de samsung levert wel een datakabel. De beltonen van de samsung klinken wel een stuk beter.
Ik weet het niet meer. Ik heb gelukkig bijna nog 2 maanden om te beslissen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De S100 heeft tripleband, de S300 niet, maar die heeft weer twee kleurenschermen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

hoe zit het met de camera van de nokia 7250:
-beschermt het frontje de camera? en als je dus het frontje verwisseld zijn dan eventuele beschadigingen te verwisselen?
-heb je ook zo'n nacht functie als de 7650?
-kan iemand aub meer foto's maken, ook van verschillende kwaliteit?

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 00:27:
De S100 heeft tripleband, de S300 niet, maar die heeft weer twee kleurenschermen...
ook de s300 heeft triple band hoor:
http://www.samsung.nl/cgi...ailpagina?id=18O25T-7AA-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meende ergens gelezen te hebben dat de S300 geen tripleband had maar gewoon dualband had. Nouja, foutje moet kunnen ;)

Het blijft echt een mooi toestel, die S300. Ik wilde eerst voor de S100 gaan, maar uiteindelijk toch voor een nokia 6610 gekozen (omdat ik er niet voor hoefde te betalen dan...). Daar blijf ik maar ff bij, heb em net twee maanden...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 13:58:
[...]

Ik meende ergens gelezen te hebben dat de S300 geen tripleband had maar gewoon dualband had. Nouja, foutje moet kunnen ;)

Het blijft echt een mooi toestel, die S300. Ik wilde eerst voor de S100 gaan, maar uiteindelijk toch voor een nokia 6610 gekozen (omdat ik er niet voor hoefde te betalen dan...). Daar blijf ik maar ff bij, heb em net twee maanden...
ja ik twijfel ook hiertussen (de s300 dan bij mij). op zich lijkt de 6610 beter, maar ik weet niet of die het 2 jaar vol zal houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:17
readytoflow schreef op 21 March 2003 @ 01:11:
pff... Ik weet het echt niet meer hoor...
Ik wil/zoek ook een nieuwe GSM. voor Orange of T-Mobile.
Heb nu een siemensSL45i. Klein, mp3 speler, kan lange gesprekken opnemen, synchroniseren met outlook (moeilijk maar het kan), alle smsjes opslaan, java en... bellen.

Maar ja aan alles komt een eind en ik merk dat dat bij deze foon ook gaat komen.
Nu zoek ik dus een gsm met:
-Triple band
-Kleurenscherm
-Polyfone beltonen
-Liefst een camera die ingebouwd is
-Mp3 (dan wel met uitbreidbaar geheugen)
-Synchronisatie met outlook (vereiste) ivm agenda en contactpersonen
-Voicedialing (vereiste)
-Email

Qua features kijk ik naar de P800 (ik haat dat klepje wel hoor) en de SPV van Orange maar die vind ik beide eigenlijk te groot.
De 7250 kan die synchroniseren met outlook?
Merk maakt me niet zoveel uit, prijs ook niet. Ik wil hoogstens nog 1 a 2 maanden wachten (of m'n foon moet eerder naar de gsm-hemel vertrekken).

Thx!

Mag ik me daar voledig bij aansluiten :) Ook mijn SL45i heeft z'n beste tijd gehad, wat ik me overigens afvraag is of die losse MP3 speler van siemens ook op de SL55 kan worden aangesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Readytoflow en Zeef, als ik jullie was zou ik nog even wachten tot de Smartphone van Orange uitkomt...31 maart....

Wat jullie eisen heeft het toestel
-Triple band
-Kleurenscherm (65000 kleuren)
-Polyfone beltonen ( zelfs .wav tonen als beltoon)
-Liefst een camera die ingebouwd is (externe camera)
-Mp3 (dan wel met uitbreidbaar geheugen) (uitbreidbaar dmv SD kaartjes
-Synchronisatie met outlook (vereiste) ivm agenda en contactpersonen (werkt super, dmv een usb cradle en Active sync)
-Voicedialing (vereiste) (ook!
-Email (pocket outlook)

daarnaast volledig internet, stereo headset, filmpjes bekijken, vette games etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 13:37:
Readytoflow en Zeef, als ik jullie was zou ik nog even wachten tot de Smartphone van Orange uitkomt...31 maart....

-Triple band
-Synchronisatie met outlook (vereiste) ivm agenda en contactpersonen (werkt super, dmv een usb cradle en Active sync)
-Email (pocket outlook)

daarnaast volledig internet, stereo headset, filmpjes bekijken, vette games etc...
Eh... ja zei ik dat niet al dan? Is wel een beetje groot maar komt wel in de buurt van wat ik wil en is niet zo prijzig als de P800.
Maar... wanneer komt de SPVx uit in Nederland? de wat mooier en kleinder ogende (maar is het niet) opvolger van de SPV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 12:10
readytoflow schreef op 24 maart 2003 @ 14:42:Maar... wanneer komt de SPVx uit in Nederland? de wat mooier en kleinder ogende (maar is het niet) opvolger van de SPV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunie heeft het over de SPV en readytoflow over de SPVx, waarschijnlijk heb je dat niet goed gelezen anders had je de bovenstaande quotes lijkt mij nooit gemaakt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPV komt uit vanaf 31 maart, over de SPVx is (nog) niks bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Triple band
-Email (pocket outlook)

Ik heb hem al werkend gezien. Een medewerker van een Dutchtone shop in R'dam had hem aan zijn broek hangen en ik kon het niet laten om even om een demonstratie te vragen :*)

Het is een zeer mooi dingetje. Je hebt gewoon een hele kleine pocket pda met een soort win XP. het scherm is helder en duidelijk. Ik vind het persoonlijk super dat je met de browser html sites kan kijken via gprs. Kan je gewoon effe posten op Got _/-\o_
Aan de zijkant zit ook een slot waar je smartmedia cards in kan doen.
De kwaliteit van de camera heb ik helaas niet kunnen zien. Ik vond het toestel iets aan de grote kant. Maar daar tegenover heb je veel features en een groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was al een tijdje opzoek naar een leuk telefoontje naast mijn oh zo grote P800! ;) ik had wel een 7210 voor erbij, maar vond deze niet zo interessant meer. Nadat ik op CeBIT 2003 was geweest was het helemaal een moeilijke keuze, ik zat te twijfelen tussen de 7250, 6800 en zelfs de 3650! allemaal erg mooie toestellen! uiteindelijk heb ik toch voor de kleinste en lichtste Nokia van het moment gekozen omdat dit gewoon simpelweg het lekkerste belt en smst! het is dus de 6100 geworden!! vandaag even gehaald!

en ondanks dat hij nog steeds aan het opladen is heb ik alvast even een paar pics geschoten! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-3.jpg

Heb er al even mee gespeeld en ben er echt blij mee! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 17:16:
[...]

Aan de zijkant zit ook een slot waar je smartmedia cards in kan doen.
Correctie: secure digital of multimedia kaarten (SD en MMC)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 18:53:
Ik was al een tijdje opzoek naar een leuk telefoontje naast mijn oh zo grote P800! ;) ik had wel een 7210 voor erbij, maar vond deze niet zo interessant meer. Nadat ik op CeBIT 2003 was geweest was het helemaal een moeilijke keuze, ik zat te twijfelen tussen de 7250, 6800 en zelfs de 3650! allemaal erg mooie toestellen! uiteindelijk heb ik toch voor de kleinste en lichtste Nokia van het moment gekozen omdat dit gewoon simpelweg het lekkerste belt en smst! het is dus de 6100 geworden!! vandaag even gehaald!

en ondanks dat hij nog steeds aan het opladen is heb ik alvast even een paar pics geschoten! :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb er al even mee gespeeld en ben er echt blij mee! :9~
Nice telefoontje hoor 8)
Alleen wat is er dan interessanter aan de 6100 dan de 7210 :?

En heb je die pics van je 6100 gemaakt met de SE P800 want dan zien ze er zeer goed uit :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 24 March 2003 @ 19:02:
[...]

Correctie: secure digital of multimedia kaarten (SD en MMC)
Okay bedankt ;)
Ik geloof dat de SD-card wel erg in opkomst is en zowat de standaard aan het worden is of heb ik dat verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
hij moet weer eens een nieuwe telefoon 8)7 ;)
koop je die nou allemaal zonder abo en legaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 19:05:
[...]

Okay bedankt ;)
Ik geloof dat de SD-card wel erg in opkomst is en zowat de standaard aan het worden is of heb ik dat verkeerd :?
Ik denk het ook, vooral vanwege het formaat. De prijzen zijn al een tijdje sterk aan het dalen, dus het nadeel dat de SD-cards altijd veel duurder waren dan CF en SM wordt ook steeds kleiner. En ze gaan inmiddels al tot 1 GB.
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 19:04:
[...]

Nice telefoontje hoor 8)
Dat vraag ik me nu ook af. De mogelijkheden zijn hetzelfde, afgezien van de radio in de 7210. Dat de 6100 mooier is, vind ik zelf ook, maar verder, afgezien van het uiterlijk (en de andere standaard achtergrondafbeeldingen) en de radio zie ik geen verschillen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
de 6100 heeft geloof ik ook voicedailing. ook is de 6100 een tikkie kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
marteltor schreef op 24 March 2003 @ 19:14:
de 6100 heeft geloof ik ook voicedailing. ook is de 6100 een tikkie kleiner.
Nee. Dat heeft ie dus niet

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 24 March 2003 @ 19:12:
Dat vraag ik me nu ook af. De mogelijkheden zijn hetzelfde, afgezien van de radio in de 7210. Dat de 6100 mooier is, vind ik zelf ook, maar verder, afgezien van het uiterlijk (en de andere standaard achtergrondafbeeldingen) en de radio zie ik geen verschillen.
Ik vind persoonlijk weer de 7210 mooier :) daarom heb ik hem ook genomen. En ik denk dat je de achtergronden van de 6100 ook wel op de 7210 kan krijgen via Nokia pc suite :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 19:04:
[...]

Nice telefoontje hoor 8)

En heb je die pics van je 6100 gemaakt met de SE P800 want dan zien ze er zeer goed uit :?
hehe, nee die foto's zijn helaas niet met mijn P800 gemaakt (dat zou wel chill zijn zeg! :9 ) maar met mijn Sony 4 megapixel digicammetje...

Tja hij verschilt natuurlijk verder niet erg veel met de 7210, sterker nog er zitten zelfs MINDER functies op. (geen radio) maar het design van de 7210 vond ik een beetje speels en saai worden (heb er wel 5 maanden plezier van gehad) en ik wilde een wat strakker zakelijker telefoontje! dat werd dus uiteindelijk deze! het menu verschilt op andere icoontjes na niet veel van het menu van de 7210/6610, maar deze telefoon is net even een stukje kleiner, dunner! (zohee) en lichter dan de 7210!

en ik heb natuurlijk eerst mijn 7210 verkocht voordat ik deze kocht want 3 telefoons wordt een beetje te gek! ;) maar ik heb hem nu nog tot morgen mijn 7210 vandaar dat hij hieronder er nog tussen staat..

En ja ik koop al mijn telefoons altijd netjes legaal bij de Belcompany! die 7210 heb ik los gekocht, die P800 met abo en deze 6100 ook weer los (wat een duur ding trouwens zeg!)..... >:)

Oh en voor de mensen die achtergronden van de 6610,7210, 6100 en 7250 willen hebben, check de volgende link:

http://www.planete-nokia....screensaver7210-6610.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 24 March 2003 @ 19:12:
[...]

[...]

Hij is een stuk kleiner en heeft minder geheugen dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neehoor, het geheugen is hetzelfde als bij de 7210! Voor zover ik dat nu heb ondekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:09:
Neehoor, het geheugen is hetzelfde als bij de 7210! Voor zover ik dat nu heb ondekt!
Je hebt gelijk mijn fout, had het moeten opzoeken op nokia.com :).
(Dacht toch echt op een site ooit gelezen te hebben dat de 6100 iets minder geheugen had maar idd beide hebben 725kb vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een paar vergelijking fotootjes gemaakt ten opzichte van de 7210! ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia6100-6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 17:17
Zo :) ploatjes van alle kandidaten gezocht en geprint, de SL55, de 7650, de SPV en de P800. Daarna aan het hoogste gezag getoond, en haar keuze kwam redelijk overeen met die van mij. Ikke SPV 1 en P800 2, zij SPV 1 en SL55 2. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:36:
Ik heb nog even een paar vergelijking fotootjes gemaakt ten opzichte van de 7210! ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude werk je bij een GSM winkel ofzo? P800 op de achtergrond en ook nog die twee nokia's

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
* Mr_DD is ook wel een beetje jaloers op SJOE®DO

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 26-09 13:25
Dr0pSHoT schreef op 25 March 2003 @ 10:25:
* Gugger is ook wel een beetje jaloers op SJOE®DO

:9~
Hmm, ik ook, maar eigenlijk kan ik ook niet om de complete onzinnigheid heen van al die telefoons :S Maja, je moet met je geld doen wat je wilt natuurlijk ;)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is gewoon een kwestie van telkens weer een telefoon verkopen en er weer een beetje geld bijleggen! maarja dat het veel geld kost klopt idd wel! maargoed.. ik heb het er idd voor over (beetje obsessed) 8)7

Maar die 7210 gaat vandaag de deur uit en dan blijft het bij mijn 6100 en p800 en met die 2 ben ik op dit moment wel even dik tevreden idd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 10:56:
Tja het is gewoon een kwestie van telkens weer een telefoon verkopen en er weer een beetje geld bijleggen! maarja dat het veel geld kost klopt idd wel! maargoed.. ik heb het er idd voor over (beetje obsessed) 8)7

Maar die 7210 gaat vandaag de deur uit en dan blijft het bij mijn 6100 en p800 en met die 2 ben ik op dit moment wel even dik tevreden idd! >:)
Ik wist niet dat je een 6100 had? Ga je die 7250 nog kopen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die 6100 heb ik gisteren gekocht, kijk hier maar [rml]SJOE®DO in "[ nieuwe phone] maar welke??"[/rml]

Maar nee ik heb lang zitten twijfelen tussen de 7250, 3650 en 6800 en toen zag ik deze een keer in real life en dacht, damn hee wat een klein smal telefoontje... en hoewel ik het design van de 7250 wel echt :9~ vond, heb ik toch maar besloten dat ik weer eens een keer een lekker klein telefoontje wilde om alleen mee te bellen en smsen! dus heb ik ipv de 7250 voor deze 6100 gekozen! tot nu toe ben ik nog erg tevreden met die keuze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 11:06:
Ja die 6100 heb ik gisteren gekocht, kijk hier maar [rml]SJOE®DO in "[ nieuwe phone] maar welke??"[/rml]

Maar nee ik heb lang zitten twijfelen tussen de 7250, 3650 en 6800 en toen zag ik deze een keer in real life en dacht, damn hee wat een klein smal telefoontje... en hoewel ik het design van de 7250 wel echt :9~ vond, heb ik toch maar besloten dat ik weer eens een keer een lekker klein telefoontje wilde om alleen mee te bellen en smsen! dus heb ik ipv de 7250 voor deze 6100 gekozen! tot nu toe ben ik nog erg tevreden met die keuze! :)
Zag net je 6100,mooi telefoontje. Maar vraagje, kreeg je die bureaulader erbij of heb je die zelf gekocht? Ik wil namelijk ook zón ding voor mn 7250.

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op 24 March 2003 @ 23:59:
Zo :) ploatjes van alle kandidaten gezocht en geprint, de SL55, de 7650, de SPV en de P800. Daarna aan het hoogste gezag getoond, en haar keuze kwam redelijk overeen met die van mij. Ikke SPV 1 en P800 2, zij SPV 1 en SL55 2. :) :)
zal natuurlijk altijd een persoonlijke kwestie blijven

De SPV is in de week van 31 maart 2003 verkrijgbaar in alle Orange shops, inclusief de Orange shops in de V&D in Utrecht en Rotterdam Zuidplein. Daarnaast zal de SPV als speciale promotieactie tijdens het 'Open Huis' in de Bijenkorf te koop zijn. Deze actie loopt van 2 tot 12 april 2003. Afhankelijk van het gekozen Orange-abonnement ligt de aanbevolen verkoopprijs tussen 0 en 249 euro. Kijk voor een complete lijst met Orange shops, uitvoerige informatie over de SPV en tarieven voor de verschillende diensten op www.orange.nl. Deze website is toegankelijk vanaf 31 maart 2003.

nog ff een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ederooij schreef op 25 March 2003 @ 11:20:
[...]

Zag net je 6100,mooi telefoontje. Maar vraagje, kreeg je die bureaulader erbij of heb je die zelf gekocht? Ik wil namelijk ook zón ding voor mn 7250.
Bureaulader zit niet standaard bij de 6100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, nee idd die zat er helaas niet standaard bij! ;) ik had hem destijds voor mijn 7210 gekocht en ik vind die dingen altijd echt ontzettend handig, ik koop ze altijd voor al mijn telefoons! en het handige van deze is dat alle popport telefoons erin passen en dat zijn er heel wat! hij kost geloof ik 35 euro ofzo bij de belcompany (waar ik hem vandaan heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 23-09 10:45
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 20:36:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
valt me vies tegen dat die 6100 niet kleiner is, die wilde ik ook gaan halen. Heb nu een T66 en die is heel klein. Maar vind nu die 7210 groot, maar fuk heel scheeld heel weinig of kan je me overhalen dat die wel klein is. Jij bent de vergelijker voor ons. :9 :P :*)

Niet dus............ zie post hieronder 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Martinus op 25-03-2003 20:48 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Martinus schreef op 25 maart 2003 @ 20:32:
[...]

valt me vies tegen dat die 6100 niet kleiner is, die wilde ik ook gaan halen. Heb nu een T66 en die is heel klein. Maar vind nu die 7210 groot, maar fuk heel scheeld heel weinig of kan je me overhalen dat die wel klein is. Jij bent de vergelijker voor ons. :9 :P :*)
Ps heb je die 7210 nog?
ps:
Maar die 7210 gaat vandaag de deur uit en dan blijft het bij mijn 6100 en p800 en met die 2 ben ik op dit moment wel even dik tevreden idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja als ik zo dat plaatje bekijk van die vergelijking met de 7210 lijkt hij niet heel erg veel kleiner maar geloof me dat is hij wel! Als je hem vasthoudt denk je al gelijk DAMN! het komt denk ik vooral omdat hij zo ontzettend dun en licht is! Ik vond die 7210 niet echt te groot, maar meer te plastic, en deze is gewoon veel stylisher en degelijker (de knoppen kraken bv niet) Hij is wel iets groter dan de T66/T600 maar die vind ik weer echt te SUPERMINI! als je die grootte wil, zou ik aan de nieuwe panasonic denken als ik jou was! >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/panasonic_gd55.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:36:
Ja als ik zo dat plaatje bekijk van die vergelijking met de 7210 lijkt hij niet heel erg veel kleiner maar geloof me dat is hij wel! Als je hem vasthoudt denk je al gelijk DAMN! het komt denk ik vooral omdat hij zo ontzettend dun en licht is! Ik vond die 7210 niet echt te groot, maar meer te plastic, en deze is gewoon veel stylisher en degelijker (de knoppen kraken bv niet) Hij is wel iets groter dan de T66/T600 maar die vind ik weer echt te SUPERMINI! als je die grootte wil, zou ik aan de nieuwe panasonic denken als ik jou was! >:)

[afbeelding]
OMG welk zichzelf respecterend merk brengt er nu nog een telefoon op de markt met een antenne, jammer anders was het een leuk ding geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik denk dat er geen ruimte meer was om hem erin te bouwen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Bierkameel schreef op 25 March 2003 @ 22:51:
[...]

OMG welk zichzelf respecterend merk brengt er nu nog een telefoon op de markt met een antenne, jammer anders was het een leuk ding geweest....
Ze hadden van mij dan de rest van de breedte ook wel zo hoog mogen maken als die antenne.. gelijk meer ruimte voor de knopjes, die zijn nu wel èrg klein

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

HaaZ schreef op 25 March 2003 @ 23:26:
[...]

Ze hadden van mij dan de rest van de breedte ook wel zo hoog mogen maken als die antenne.. gelijk meer ruimte voor de knopjes, die zijn nu wel èrg klein
Hoe wil je dat doen? Ik bedoel die ruimte gebruiken voor grotere knopjes, want waar de antenne zit kan geen beeldscherm zitten volgens mij dus dat kun je niet doorschuiven ofzo.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 25-09 13:45
ik zit te kijken naar de Sony ericcson T610 die nu ook in preypaid te koop is. Kost 199 euro en dan heb je 15euro btg. Nu is mijn vraag stel je wilt een foto maken wat kost dat dan, is bluetooth mogelijk met prepaid, heb je wat aan GPRS met prepaid kortom.. wie weet er iets meer over?!

Ik vind 199 opzich een mooie prijs :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is Orange. Je kan bluetooth gewoon gebruiken, dat is niet afhankelijk van je aansluiting. Foto's maken is gratis, het versturen via email of MMS kost geld.

Via Orange kan je Orange World gebruiken (GPRS) daar betaal je € 6 per maand van je beltegoed voor. Meer info vind je in het Orange World topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 25-09 13:45
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 22:56:
Dat is Orange. Je kan bluetooth gewoon gebruiken, dat is niet afhankelijk van je aansluiting. Foto's maken is gratis, het versturen via email of MMS kost geld.

Via Orange kan je Orange World gebruiken (GPRS) daar betaal je € 6 per maand van je beltegoed voor. Meer info vind je in het Orange World topic.
hmm dus voor foto's betaal je een bedrag maar die kan je dan wel rechtstreeks van je phone naar de pc sturen of dmv e-mail? Is het aan te raden om dit toestel te kopen als een prepaid of zouden jullie dat nooit doen?! :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je foto's neemt en op je toestel laat staan is dat helemaal gratis. Als je ze wil emailen kost dat geld (via Orange World mag je voor die € 6 2 MB aan foto's emailen en dat zijn er aardig wat) maar als je via een datakabel, infrarood of bluetooth op je PC zet is dat ook gratis (afgezien van de aanschaf van een kabel o.i.d.).
Pagina: 1 2 3 4 Laatste