Ja ik geniet er nog even van, dat ik nog thuis woon!Fried schreef op 09 maart 2003 @ 23:05:
edit// sommige studenten hebben gewoon geld teveelal mag ik ook niet klagen als ik sommige anderen zo hoor
idd op die foto's van de fabrikanten kunnen je ze van alles wijs maken...
nofi: maar ze laten de 7650 er zelfs klein uitzien
live foto's geven je tenminste een beetje goede indruk, helemaal foto's waarop iemand de foon in z'n hand houd..... nu gaat dat niet altijd op, want niet iedereen heeft van die grote klauwen
dit was weer laatste berichtje van vandaag.... morgen weer naar school
(is nog best lastig na een week vakantie en elke dag flink zuipen
(als ik dat misschien niet had gedaan had ik er wel 2 kunnen kopen
))
(doe het zelf ook!)
nofi: maar ze laten de 7650 er zelfs klein uitzien
live foto's geven je tenminste een beetje goede indruk, helemaal foto's waarop iemand de foon in z'n hand houd..... nu gaat dat niet altijd op, want niet iedereen heeft van die grote klauwen
dit was weer laatste berichtje van vandaag.... morgen weer naar school
neem ik je ook zeker niet kwalijkJa ik geniet er nog even van, dat ik nog thuis woon!
[ Voor 14% gewijzigd door Fried op 09-03-2003 23:14 ]
Verwijderd
Ik ga nu ook zo slapen ja, moet morgen ook weer naar school
Maar aangezien je ook zo van LIVE pictures houd, zal ik er nog even een paar van de Siemens Sx1 plaatsen, misschien dat dan je mening over deze telefoon veranderd!

en!?

Maar aangezien je ook zo van LIVE pictures houd, zal ik er nog even een paar van de Siemens Sx1 plaatsen, misschien dat dan je mening over deze telefoon veranderd!

en!?
gatver wat ziet dat ding eruit!
lekker functioneel toetsenbord ook 
maar ja, das mijn mening maar
hier wat live pics van de T610 (met meteen een review erbij kado, heb geen zin om al die plaatjes te gaan zitten copypasten
)

maar ja, das mijn mening maar
hier wat live pics van de T610 (met meteen een review erbij kado, heb geen zin om al die plaatjes te gaan zitten copypasten
Leuk. Maar bellen met dat ding gaat niet erg makkelijk meer. Knopjes staan op een gare plaats imho. Ik zou hem iig nooit kopen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Tja buiten alle opties als 65k kleurenscherm
, camera met camcorder functie, MMC uitbreidingkaartjes enz enz. vind ik het series60 menu (hetzelfde als in de nokia 7650) erg prettig werken! en tja smaken verschillen natuurlijk maar ik denk dat de plaatsing van de toetsen slecht een kwestie van wennen/oefenen is........................................toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 00:05 ]
Noem dat ding dan een handheld met telefoonfunctie.
Dit kan je echt geen foon noemen.
Dit kan je echt geen foon noemen.
Gezocht!
Router
Verwijderd
nah dat vind ik wel meevallen, hij ziet er niet heel erg radicaal anders (op de toetsen na misschien) uit dan bv de 7650 of een siemens Sl45.. en dat zijn ook gewoon telefoons toch!
En deze dan...

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Ja vind ik ook een erg vette telefoon, heb ik ook nog over zitten denken, maar ik vind hem simpelweg echt TE groot...
Verwijderd
Ik vind de siemens s55 echt de lekkerste phone van dit moment.. De SX1 vind ik ook niet erg mooi, maar heeft wel bedonders veel functies
Verwijderd
Pak een Nokia 6610 zie http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=1159. (8,95x24maanden+52 entree)
Neem vervolgens een 300min abo bij T-Mobil en je hebt voor +/- 30 euro een nokia6610 en 300 min per maand
Neem vervolgens een 300min abo bij T-Mobil en je hebt voor +/- 30 euro een nokia6610 en 300 min per maand
wedden dat de dierenbescherming in actie komt
Gezocht!
Router
Miauw.... Miauw.... Mi*BAM!!*Bierkameel schreef op 10 March 2003 @ 01:42:
[...]
http://saq.cx/stuff/nokia.avi
De reclame is iig supervet
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Verwijderd
zo, net mijn 8910i gehaald, errug leuk, het schermpje valt een beetje tegen, beetje klein namelijk. Maar verder is ie gaaf. Volgende... 7250
Verwijderd
zozo! ik wist niet dat ze die al verkochten! hoeveel heb je ervoor neergelegd? Zou je een paar pics willen maken plz!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 14:32 ]
Hmm waar heb je die vandaan? en hoeveel doekoes was je kwijt?Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 14:28:
zo, net mijn 8910i gehaald, errug leuk, het schermpje valt een beetje tegen, beetje klein namelijk. Maar verder is ie gaaf. Volgende... 7250
no comment
Verwijderd
Of kijk hier: Siemens M55 :9~Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 00:55:
en alweer een nieuwe siemens!
Verwijderd in "Siemens S 55 :9~"
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 14:40 ]
jah, wil ook wel ff live pics van de 8910i !
verder vinnik die 3650 echt niet mooi, en HUGE.
die siemens is wel stuk mooier dan de andere die we gewend zijn... maar nog steeds een fatty
verder vinnik die 3650 echt niet mooi, en HUGE.
die siemens is wel stuk mooier dan de andere die we gewend zijn... maar nog steeds een fatty
tss, zo ongeveer alle phones zijn hier wel langsgekomen volgens mij
stel anders eens een paar duidelijke eisen ofzo
ik zal er nog eens een toevoegen
de nokia 3650 al overwogen? die bevalt mij uitermate goed, beter dan ik vantevoren gedacht had
voordelen: alles wat de 7650 kan, plus tri-band en MMC support dus ook MP3's enzo De meeste programma's draaien prima vanaf MMC dus je kunt bijvoorbeeld tig spellen installeren. Films kijken kan ook, een aflevering van the simpsons is 10MB, kun je er dus 12 van kwijt op 128MB MMC, er is nu ook een proggie om je TV te zappen met de telefoon, en ringtones zijn gratis want midi's vind je overal
nadelen: groot formaat (wel licht trouwens, lichter dan de 7650 geloof ik), design moet je van houden maar ziet er in het echt stukken beter uit dan op internet, ik vind 'm stukken minder lelijk dan de 7650, vreemde toetsen (ook kwestie van smaak, ik vind het wel relaxed het is alleen ff wennen), en dan het grote probleem hij is nog niet te krijgen, maar hij kan elk moment uitkomen nu. Ik weet alleen niet hoe lang het duurt voor je die dingen i.c.m. een abonnement kunt kopen
edit, never mind je was me net voor
geen 3650 voor jou dus
ik had me een hoop getyp kunnen besparen als ik ff gewacht had
nouja, de 7650 zou ik niet aanraden, volgens mij is dat beperkte geheugen een groot nadeel. p800 is de stoerste phone die er te vinden is, maar dan moet je wel over flink wat geld beschikken
de nokia 3650 al overwogen? die bevalt mij uitermate goed, beter dan ik vantevoren gedacht had
voordelen: alles wat de 7650 kan, plus tri-band en MMC support dus ook MP3's enzo De meeste programma's draaien prima vanaf MMC dus je kunt bijvoorbeeld tig spellen installeren. Films kijken kan ook, een aflevering van the simpsons is 10MB, kun je er dus 12 van kwijt op 128MB MMC, er is nu ook een proggie om je TV te zappen met de telefoon, en ringtones zijn gratis want midi's vind je overal
nadelen: groot formaat (wel licht trouwens, lichter dan de 7650 geloof ik), design moet je van houden maar ziet er in het echt stukken beter uit dan op internet, ik vind 'm stukken minder lelijk dan de 7650, vreemde toetsen (ook kwestie van smaak, ik vind het wel relaxed het is alleen ff wennen), en dan het grote probleem hij is nog niet te krijgen, maar hij kan elk moment uitkomen nu. Ik weet alleen niet hoe lang het duurt voor je die dingen i.c.m. een abonnement kunt kopen
edit, never mind je was me net voor
geen 3650 voor jou dus
ik had me een hoop getyp kunnen besparen als ik ff gewacht had
nouja, de 7650 zou ik niet aanraden, volgens mij is dat beperkte geheugen een groot nadeel. p800 is de stoerste phone die er te vinden is, maar dan moet je wel over flink wat geld beschikken
[ Voor 14% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 10-03-2003 16:07 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
topic is er niet alleen voor mij hoor... zoals je in de andere pagina's kan lezentss, zo ongeveer alle phones zijn hier wel langsgekomen volgens mij
hebben zelfs al 1 persoon geholpen!
iedereen met vragen kan in dit topic terecht.. zolang ze maar een beetje met de rest te maken hebben
Leuk, maar gebruik je dat alles wel?Schaapje_BlaaT:
voordelen: alles wat de 7650 kan, plus tri-band en MMC support dus ook MP3's enzo. De meeste programma's draaien prima vanaf MMC dus je kunt bijvoorbeeld tig spellen installeren. Films kijken kan ook, een aflevering van the simpsons is 10MB, kun je er dus 12 van kwijt op 128MB MMC, er is nu ook een proggie om je TV te zappen met de telefoon, en ringtones zijn gratis want midi's vind je overal
idd, kwestie van smaak. Ik heb zelf geen ervaring met de 3650. Zal best een leuk toestel zijn met leuke features, maar qua uiterlijk prefereer ik de 7650 (niet dat dat het voornaamste reden is hoor). Bovendien zal ik die features van de 3650 niet/nauwelijx gebruiken.nadelen: groot formaat (wel licht trouwens, lichter dan de 7650 geloof ik), design moet je van houden maar ziet er in het echt stukken beter uit dan op internet, ik vind 'm stukken minder lelijk dan de 7650, vreemde toetsen (ook kwestie van smaak, ik vind het wel relaxed het is alleen ff wennen),
? Beperkte geheugen? Explain pleaz..?nouja, de 7650 zou ik niet aanraden, volgens mij is dat beperkte geheugen een groot nadeel.
En ja, ik _heb_ (sinds 2 dagen) een Nokia 7650
met beperkt bedoeld ie denk ik jouw 3.6 mb... en het uitbreidbare geheugen van de 3650...
beperkt als in niet uit te breiden
hij heeft vast veel meer geheugen dan de gemiddelde foon, maar je hebt ook meer nodig omdat je er allerlei software op wil zetten
het lijkt me nogal vervelend dat je maar 3.6 MB hebt
zet doom erop en hij is al bijna vol
hij heeft vast veel meer geheugen dan de gemiddelde foon, maar je hebt ook meer nodig omdat je er allerlei software op wil zetten
het lijkt me nogal vervelend dat je maar 3.6 MB hebt
zet doom erop en hij is al bijna vol
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Als je nog tot juni kunt wachten zou ik voor de M55 gaan... -> Siemens M55 :9~
Heeft een 4096 kleurenscherm, foto camera, strak desing, muziek bewerkings programma, etc. etc.
Siemens rulez!!! (again!)
Heeft een 4096 kleurenscherm, foto camera, strak desing, muziek bewerkings programma, etc. etc.
Siemens rulez!!! (again!)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 19:23 ]
Och, als je dan toch tot juni gaat wachten kun je net zo goed de SX1 in overweging nemen. Heeft nog meer kleurtjes op z'n schermpje, draait symbian enzo. Is aanmerkelijk kleiner dan de 3650 en kan minstens net zoveel. Maar goed, nieuwe foon is eigen beslissing.
Als los toestel of met een abo?Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 19:16:
foto's van de 8910i komen eraan, was 830 euro kwijt.
Die 8910i lijkt me ook wel wat
Verwijderd
los, stel je voor als het met abbo zou zijn, 830 euro vind ik al ontzettend veel, hij heeft trouwens geen polyfonische ringtones, wel bluetooth en infrarood.
Dat vind ik dan een groot gemis voor zo'n dure foon. Valt deze dus ook alweer af.Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 20:58:
los, stel je voor als het met abbo zou zijn, 830 euro vind ik al ontzettend veel, hij heeft trouwens geen polyfonische ringtones, wel bluetooth en infrarood.
* The Dolf Heeft dus tijd zat en wacht op een geschikte vervanger voor zijn 7110
Gezocht!
Router
830 euro vind ik echt idioot, waarom is dat ding zo duur? als ik op de site zie word ik niet wild van de features. vanwaar dan de hoge prijs? en wat is het nut, alleen om te patsen of heeft ie iets dat andere telefoons niet hebben, behalve dan een titanium behuizing?
Verwijderd
[quote]Schaapje_BlaaT schreef op 10 March 2003 @ 21:05:
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 11:50 ]
mijn ervaring is dat alles van titanium niet te betalen is 
foontjes, horloges, outdoor-gerei, nieuwe heup
foontjes, horloges, outdoor-gerei, nieuwe heup
Powerbook G4Fried schreef op 10 maart 2003 @ 21:27:
mijn ervaring is dat alles van titanium niet te betalen is
foontjes, horloges, outdoor-gerei, nieuwe heup![]()
Gezocht!
Router
Titanium case
[ontopic]
Die 8910i ziet er wel erg puik uit hoor!
39
Verwijderd
Damn hee, dat is wel weer even een smak geld! en dan zeggen mensen dat ik gek ben!Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 19:16:
foto's van de 8910i komen eraan, was 830 euro kwijt.
Lukt het trouwens nog een beetje om die P800 kwijt te raken of niet? anders zit je zometeen met 4 phones!
Mooi telefoontje trouwens hoor die 8910i! (thnx voor de foto's), het kleurenscherm maakt de telefoon toch echt een stuk mooier dan het "normale" 8910 display!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 00:23 ]
Verwijderd
Hier trouwens nog eventjes 3 fotootjes van de o zo "geile" Nokia 7250! LIVE pictures wel te verstaan!

Ik las trouwens net 2 reviews van deze telefoon en hij schijnt echt vet te zijn, de resolutie van de camera is helaas wel beperkt tot max. 352x288, maar daarentegen schijnen de foto's er op het scherm van de 7250 "very well" uit te zien!
zie voor de 2 reviews en vele LIVE foto's (waaronder met de interne camera gemaakte foto's) de volgende 2 links:
http://mobile.burn.com/review.jsp?Id=252
http://www.mobilmania.cz/...104366&CHID=2&EXPS=&EXPA=

Ik las trouwens net 2 reviews van deze telefoon en hij schijnt echt vet te zijn, de resolutie van de camera is helaas wel beperkt tot max. 352x288, maar daarentegen schijnen de foto's er op het scherm van de 7250 "very well" uit te zien!
zie voor de 2 reviews en vele LIVE foto's (waaronder met de interne camera gemaakte foto's) de volgende 2 links:
http://mobile.burn.com/review.jsp?Id=252
http://www.mobilmania.cz/...104366&CHID=2&EXPS=&EXPA=
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 02:04 ]
Damn die 7250 is ook wel vet, de keuze word er niet makkelijker op
Verwijderd
ik lees net hier weer iets over!

Nokia schijnt morgen een persconferentie te geven en daarbij een aantal nieuwe phones te presenteren waaronder een nieuwe communicator en waarschijnlijk deze!
morgen meer! nu slapen...................

Nokia schijnt morgen een persconferentie te geven en daarbij een aantal nieuwe phones te presenteren waaronder een nieuwe communicator en waarschijnlijk deze!
morgen meer! nu slapen...................

nou ik weet het al wel hoor, die 7250 wordt van mij
.
mooi dingetje is dat toch, nou alleen nog waar haal je em nu vandaan
mooi dingetje is dat toch, nou alleen nog waar haal je em nu vandaan
Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht met de CeBIT die morgen startSJOE®DO schreef op 11 March 2003
Nokia schijnt morgen een persconferentie te geven en daarbij een aantal nieuwe phones te presenteren [...]
Gisteren had ik al op de Nokia CeBIT pagina gekeken maar daar stond (nog
View a live webcast of the Nokia CeBIT 2003 press conference, taking place on Tuesday, March 11, at 14:00 CET /me click here >>>* Korakal
[ Voor 26% gewijzigd door Korakal op 11-03-2003 09:54 ]
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
jammer dat het in blauw of paars moet als de 7250 hier in NL is..
die grijze is echt uber1337
naja, misschien frontje erbij als ik nog wat cash over heb
die grijze is echt uber1337
naja, misschien frontje erbij als ik nog wat cash over heb
Verwijderd
Die P800 ben ik al kwijt, voor 650 euro, dus wel lekker, want ik had hem zelf met mijn nu opgezegde Ben-abbo gehaald voor 400...Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 00:22:
[...]
Damn hee, dat is wel weer even een smak geld! en dan zeggen mensen dat ik gek ben!maargoed.. ik ben ook een freak dus kan het enigzins begrijpen zolang je het kan betalen!
na mijn 7650, 7210 en P800 in 6 maanden tijd is het geld momenteel wel eventjes redelijk op; ik wacht dus maar tot juni tot de siemens Sx1 denk ik.... hoewel de 7250 ook nog steeds een erg geil telefoontje is!!
Lukt het trouwens nog een beetje om die P800 kwijt te raken of niet? anders zit je zometeen met 4 phones!(8910, 8910i, P800 en 7250)
Mooi telefoontje trouwens hoor die 8910i! (thnx voor de foto's), het kleurenscherm maakt de telefoon toch echt een stuk mooier dan het "normale" 8910 display!
Die 8910i is echt veel beter als die 8910, ziet er een stuk moderner uit. Ja deze hou ik wel, de 8910 is verkocht trouwens, maar ja nu wachten op de 7250. Die ziet er goed uit. Die 8910i heeft trouwens wel iets vreemds, als je er plaatjes naartoe stuurt vanaf de computer met reso 96x66, dan heb je een witte lijn aan de rechterkant van het scherm, dus logisch om 96x65 te nemen, maar dan heb je een witte lijn onderin het scherm. Je hebt dus altijd last van een witte lijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 11:58 ]
Verwijderd
Heb je je P800 via tweakers verkocht? en hoeveel vroeg je voor die 8910? ik zit erover te denken om mijn 7210 te verkopen nl.. maar daar wil ik wel zo rond de 300 euro voor hebben i.c.m. 6 frontjes!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 12:51 ]
Verwijderd
Gewoon aanbieden voor 400 euro, lukt makkelijk. Ik heb wel eens een 6610 verkocht voor 450, terwijl hij in de winkel al te koop was voor 430. Dus het moet jou ook wel lukken.Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 12:50:
Heb je je P800 via tweakers verkocht? en hoeveel vroeg je voor die 8910? ik zit erover te denken om mijn 7210 te verkopen nl.. maar daar wil ik wel zo rond de 300 euro voor hebben i.c.m. 6 frontjes!
Verwijderd
echt waar joh? ik heb net mijn 7650 verkocht voor 275, vond dat al een mooi prijsje, maar er zat nog geen krasje op! waar verkoop jij je telefoons altijd dan? op een bepaalde site, of aan vrienden en kennissen? of?
probeer ze anders eerst eens op de bekende sites te plaatsen.. (ebay, marktplaatst etc.) en op VEA hier op tweakers natuurlijk!
nog wat geile pics van je site :

en een nude natuurlijk
(we blijven immers tweakers
)
nog wat geile pics van je site :

en een nude natuurlijk

Verwijderd
als je echt een NIEUWE phone wilt, die nog niemand heeft: wacht dan effe op de 6220 of de 3300
Verwijderd
hoezo? de 7250 heeft toch ook nog niemand!? en de 6800 toch ook niet!? waarom moet ik dan wachten tot de 6220 of de 3300!?
Verwijderd
omdat je dan de NIEUWSTE foon hebt (als er tegen dan geen nieuwe tevoorschijn komt natuurlijk)Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 15:40:
hoezo? de 7250 heeft toch ook nog niemand!? en de 6800 toch ook niet!? waarom moet ik dan wachten tot de 6220 of de 3300!?
geloof mij maar..... tegen die tijd komen ook nieuwe foons uit..
zo kunnen we bezig blijven natuurlijk heVerwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 15:45:
[...]
omdat je dan de NIEUWSTE foon hebt (als er tegen dan geen nieuwe tevoorschijn komt natuurlijk)

maar dat snap je zelf hoop ik ook wel
Verwijderd
ja dat snap ik hoorKorakal schreef op 11 March 2003 @ 15:56:
[...]
zo kunnen we bezig blijven natuurlijk he
maar dat snap je zelf hoop ik ook wel
ik vind het trouwens vervelend hoe snel telefoons verouderen tegenwoordig: mijn 5 maanden 'oude' 6510 lijkt intussen een prehistorisch toestel...
vroeger kon je makkelijk 1,5 tot 2 jaar doen met een telefoon...
voordeel is wel dat de 'oudere' modellen zakken in prijs telkens er een nieuw model uitkomt...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 16:09 ]
Voordeel: als het je toch niet boeit of je het nieuwste wilt hebbenVerwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 16:08:
[...]
ja dat snap ik hoor
ik vind het trouwens vervelend hoe snel telefoons verouderen tegenwoordig: mijn 5 maanden oude 6510 lijkt intussen een prehistorisch toestel...
voordeel is wel dat de 'oudere' modellen zakken in prijs telkens er een nieuw model uitkomt...
Nadeel: als je, zelfs na niet al te lang, je toestel weer wilt verkopen

Verwijderd
marktplaatsVerwijderd schreef op 11 March 2003 @ 13:11:
echt waar joh? ik heb net mijn 7650 verkocht voor 275, vond dat al een mooi prijsje, maar er zat nog geen krasje op! waar verkoop jij je telefoons altijd dan? op een bepaalde site, of aan vrienden en kennissen? of?
Verwijderd
hmmn... ik dacht dat telefoons daar altijd vrij goedkoop aangeboden werden!? en verzend je ze dan per post of meet je die persoon? ik ben hier allemaal niet echt bekend mee namelijk!
Ik heb net precies een Siemens S55 besteld
woei
homemade pics? 
edit,/// lama, ik zie besteld
edit,/// lama, ik zie besteld
[ Voor 52% gewijzigd door Fried op 11-03-2003 17:24 . Reden: niet goed gelezen =] ]
Verwijderd
Je moet erbij zetten, bijv. 450 euro (onder rembours), of 425 euro (voor de ophaler), die krijgt dan korting want dat werkt sneller en je hebt geen rembourskosten. Zo kan je het doen, of je doet het alleen onder rembours, dat is veilig en makkelijk, moet je wel 3 weken op je geld wachten (ptt is langzaam).Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 16:59:
hmmn... ik dacht dat telefoons daar altijd vrij goedkoop aangeboden werden!? en verzend je ze dan per post of meet je die persoon? ik ben hier allemaal niet echt bekend mee namelijk!
die komen zeker als ik 'm binnen heb
Verwijderd
Ze hebben de 7250 nu bij de Belcompany en Nokia Store Amsterdam. Voor degene die hem willen...
bij belcompany:
zonder abonnement € 569,99
i.c.m. KPN Hi profile 30 2jr € 249,99
Geldig tot 31-03-2003
i.c.m. KPN Hi profile 50 2jr € 89,99
Geldig tot 31-03-2003
ik zat meer in de richting te denken van: tussen de 0 en 100 euro voor het toestel, icm met een 1jarig abonnement van rond de 20-30 euro p/m
edit// en bij de nokiastore staat ie iig nog niet op de site...
zonder abonnement € 569,99
i.c.m. KPN Hi profile 30 2jr € 249,99
Geldig tot 31-03-2003
i.c.m. KPN Hi profile 50 2jr € 89,99
Geldig tot 31-03-2003
ik zat meer in de richting te denken van: tussen de 0 en 100 euro voor het toestel, icm met een 1jarig abonnement van rond de 20-30 euro p/m
edit// en bij de nokiastore staat ie iig nog niet op de site...
[ Voor 10% gewijzigd door Fried op 11-03-2003 22:51 ]
Verwijderd
zo'n prijs lukt je nooit met een nieuwe telefoon, zelfs niet bij Dutchtone! hmmn.. maar wel interessant dat hij ineens verschenen is op de site! tja.... toch wel interessant!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 00:10 ]
Misschien wel aan het eind van de maand. Dan worden ze namelijk "Orange". Ik heb ook geïnformeerd bij D* of zij een leuk prijsje konden maken voor de 7650, anders zou ik overstappen naar een ander providerVerwijderd schreef op 11 March 2003 @ 23:24:
zo'n prijs lukt je nooit met een nieuwe abonnement, zelfs niet bij Dutchtone! [..]
Dus als je geen haast hebt, gewoon ff wachten. Misschien kom je wel iets leux tegen. Ik kon iig niet wachten
Verwijderd
sorry, ik bedoelde dat die prijs met zo'n abbo je nooit lukt met een nieuwe telefoon! heb die andere post inmiddels geëdit!
das wel minder natuurlijk.. (ben ook maar arme student die nog thuis woont
)
offtopic: (en die op school zit terwijl hij 1e 4 uur vrij heeft
)
ontopic: ik meen wel dat dutchtone de relaxte voorwaarden heeft qua abonnementen niet?
onbeperkt meenemen van je minuten enzo, sms-en van je belbundel af etc.
offtopic: (en die op school zit terwijl hij 1e 4 uur vrij heeft
ontopic: ik meen wel dat dutchtone de relaxte voorwaarden heeft qua abonnementen niet?
onbeperkt meenemen van je minuten enzo, sms-en van je belbundel af etc.
volgens mij heb ik de cheapste manier al gevonden:
bij 2call.nl:
7250+dutchtone all-in 20 (2 jaar)
betaal je:
toestel: 142 euro
abonnement: 24*20 = 480
totaal= 622 / 24 = 26 euro in de maand 2 jaar lang!
(zie nu btw ook dat dutchtone 1malige entreekosten van 52.50 heeft
)
bij 2call.nl:
betaal je:
(zie nu btw ook dat dutchtone 1malige entreekosten van 52.50 heeft
Verwijderd
-Edit-
Hier stond weer een antwoord op een vraag die ik niet goed gelezen had
-edit-
Hier stond weer een antwoord op een vraag die ik niet goed gelezen had

-edit-
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 10:27 ]
Verwijderd
Dutchtone Allin20Fried schreef op 12 March 2003 @ 08:59:
volgens mij heb ik de cheapste manier al gevonden:
bij 2call.nl:
betaal je:
(zie nu btw ook dat dutchtone 1malige entreekosten van 52.50 heeft)
Abonnement: € 20,-
Nokia 7250 voor € 329,-.
Belbundel: € 20,- p/m
Aansluitkosten: € 0,00
Contracttermijn: 1 jaar
Beltarieven:
Vast: € 0.14 p/min
Mobiel: € 0.28 p/min
SMS: € 0.22 p/bericht
Geldig tot: 28/03/03, 12.00 uur
gsmplaza.nl
Verwijderd
hehe, ik denk dat Fried die 329 euro een beetje teveel geld vindt, vandaar dat hij al doelde op een 2-jarig abonnement!
Maar bedenk wel dat 2 jaar erg lang is he! en dat er in die tijd zo ontzettend veel nieuwe telefoons weer gaan uitkomen terwijl jij dan nog aan je abo vastzit!.. ik raad het mensen vaak af een 2-jarig abonnement, tenzij je echt van plan bent om hem 2 jaar te gebruiken natuurlijk!
Ik heb mijn P800 in februari gekocht, toen was het de hele maand gratis aansluitkosten, misschien dat ze binnenkort weer zoiets doen ivm ORANGE!?
Ik heb mijn P800 in februari gekocht, toen was het de hele maand gratis aansluitkosten, misschien dat ze binnenkort weer zoiets doen ivm ORANGE!?
he meneer fried, op 2 call staat dit hoor 
code:
1
2
3
| Akties van de maand 1 jarig contract GEEN aansluitkosten 2 jarig contract GEEN aansluitkosten |
In die 2 jaar kun je heeeeeeeeel wat foto's nemen hoorVerwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 13:06:
hehe, ik denk dat Fried die 329 euro een beetje teveel geld vindt, vandaar dat hij al doelde op een 2-jarig abonnement!Maar bedenk wel dat 2 jaar erg lang is he! en dat er in die tijd zo ontzettend veel nieuwe telefoons weer gaan uitkomen terwijl jij dan nog aan je abo vastzit!.. ik raad het mensen vaak af een 2-jarig abonnement, tenzij je echt van plan bent om hem 2 jaar te gebruiken natuurlijk!
![]()
En ik hoef net per sé nieuwste van het nieuwste. Maar das persoonlijk.
* Scipionyx bezit een 7650 icm T-Mobile 2jr
ik vind 2 jaar opzich een mooie tijd om een nieuwe aan te schaffen.... deze 3310 heb ik VEEL langer mee gedaan.. en is nu gewoon "op"
en ik vind de 7250 wel in de categorie vallen van foons waar je wel 2 jaar mee kan doen..
en ik vind de 7250 wel in de categorie vallen van foons waar je wel 2 jaar mee kan doen..
Wanneer zou de 6220 uitkomen?
Gezocht!
Router
3e kwartaal, maar tel er gerust nog één of 2 bijop....The Dolf schreef op 12 maart 2003 @ 17:56:
Wanneer zou de 6220 uitkomen?
Verwijderd
Wat is de prijs dan eigenlijk ?Leverbare kleuren:
Helder blauw
Je kan m vinden op de site: http://www.sonyericsson.com/nl/spg.jsp?page=start
Alleen de prijs is een beetje jammer
Nee hoor.Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 18:31:
los kost het toestel 829,95 euro
Bij 2call.nl en telecom4u.nl kost ie 'maar' 751 euro
Gezocht!
Router
hoe laat ik die 7250 eigenlijk cummuniceren met me pc? wordt dat weer een datacable van 40 euro of wat anders? IR is ook niet alles toch?
net gemerkt, bij een citypoint gemiddeld €120 goedkoper, damn wat een verschilVerwijderd schreef op 12 March 2003 @ 22:56:
de prijs die ik noemde is van Belcompany...
het verschilt weer per winkel
no comment
bluetooth zit er namelijk niet in 
lijkt wel of nokia het hele bluetooth gebeuren niet echt doorheeft.....
zijn ook maar enkele foons die het ondersteunen
lijkt wel of nokia het hele bluetooth gebeuren niet echt doorheeft.....
zijn ook maar enkele foons die het ondersteunen
neem aan deat SJOE®DO ook hier weer de foto's van cebit post
Verwijderd
tjaVerwijderd schreef op 06 March 2003 @ 16:46:
[...]
tja...... het is maar hoe je je geld besteed![]()
[afbeelding]
Beetje domme vraag. Allemaal natuurlijk!!Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 14:13:
hehe.. wat willen jullie zien? Nokia, SE, Siemens? of allemaal!?zeg het maar!
Gezocht!
Router
Verwijderd
CeBIT 2003:
Ik doe de report maar even in stappen, want ik weet niet of ik vandaag tijd heb voor alle foto's!
Ik begin dus maar met Sony Ericsson:
De Sony Ericsson Stand

De T610 (erg leuk dingetje!)

De T310

De Z1010 (Wat een bakbeest he!)

De P800 Mineral Grey (De nieuwe P800 kleur)

De HPR-30 Bluetooth Music Player (Een radio/mp3-speler met MS DUO support)

Tot zover Sony Ericsson!
Next Up Siemens en Samsung!
Ik doe de report maar even in stappen, want ik weet niet of ik vandaag tijd heb voor alle foto's!
Ik begin dus maar met Sony Ericsson:
De Sony Ericsson Stand

De T610 (erg leuk dingetje!)

De T310

De Z1010 (Wat een bakbeest he!)

De P800 Mineral Grey (De nieuwe P800 kleur)

De HPR-30 Bluetooth Music Player (Een radio/mp3-speler met MS DUO support)

Tot zover Sony Ericsson!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 17:56 ]
Koop maar een Siemens. Van de 6 slechtste telefoons, zijn er 5 van Nokia (de andere van Siemens: S40, maar die wordt niet meer gemaakt).
ziet er nice uit..... cant wait for the nokia pics :D!