[nieuwe phone] maar welke??

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 13:12
aangezien de laatste tijd veel nieuwe phones zijn uitgekomen, en ikzelf (vanwege brak geworden batterij) mijn 3310 wil gaan vervangen..

heb natuurlijk al wat research gepleegd (anders durfde ik hier niet te komen ;))
heb al wat leuke dingen op een rijtje:

nokia 7650
Afbeeldingslocatie: http://www.unwired.gr/review/images/nokia-7650.jpg
Gewicht: 154 g
Afmetingen: 114 x 56 x 26 mm
Spreektijd: 2 - 4 u
Standby-tijd: 100 - 150 u
Belangrijkste kenmerken: Geïntegreerde digitale camera, foto's nemen en versturen, MMS (Multimedia Messaging Service), fotoalbum om foto's op te slaan, GPRS, een geavanceerde gebruikersinterface, joysticknavigatie en een kleurenscherm
Werkfrequentie: EGSM900/1800 in Europa, Afrika, Azië-Pacific
Beeldresolutie: camera (VGA, 640 x 480 pixels), grafisch kleurenscherm (176 x 208 pixels, 35 x 41mm)

nokia 6610
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilemania.de/handy+pda/handys/nokia/6610/6610.jpg
Gewicht: 84 g (inclusief batterij)
Afmetingen: 106 x 45 x 17,5 mm, 71 cc
Spreektijd: tot 2 - 5 u*
Standby-tijd: tot 150 - 300 u**
Belangrijkste kenmerken: groot kleurenscherm, ergonomisch toetsenbord met vierrichtingsknop, uitwisseling van multimediaberichten, door de gebruiker vervangbare en downloadbare Java™-toepassingen, GPRS, supersnelle data, WAP, stereo FM-radio, geïntegreerde handenvrije luidspreker, tri-band wereldtelefoon
Werkfrequentie: GSM 900/1800/1900-netwerken over de hele wereld

nokia 7210
Afbeeldingslocatie: http://www.cnn.com/interactive/tech/0203/nokia.phones/nokia.7210.jpg
Gewicht: 83 g (inclusief batterij)
Afmetingen: 106 x 45 x 17,5 mm
Spreektijd: 2 tot 5 u
Standby-tijd: 150 tot 300 u
Belangrijkste kenmerken: Stedelijk trendy met een gewaagd design, covers in de nieuwste kleuren, kleurenscherm met hoge resolutie, wallpaper over het volledige scherm, stereo FM-radio, MMS-multimediaberichten, downloadbare persoonlijke toepassingen via Java™-technologie, polyfone (MIDI) beltonen, tri-band wereldtelefoon
Werkfrequentie: EGSM 900/1800/1900-netwerken over de hele wereld

nokia 7250
Afbeeldingslocatie: http://www.matkapuhelin.net/sitegfx/phones/nokia_7250.jpg
Gewicht: 92 g
Afmetingen: 105 x 44 x 19 mm, 73 cc
Spreektijd: Tot 2 - 5 uur
Standby-tijd: Tot 150 - 300 uur
Belangrijkste kenmerken: Visueel opvallend design, geïntegreerde camera, kleurenscherm met hoge resolutie, downloadbare toepassingen via Java™-technologie, MMS ondersteuning (Multimedia Messaging Service), polyfone (MIDI) beltonen, FM-stereoradio met optionele handenvrije luidspreker, SyncML
Werkfrequentie: GSM 900/1800/1900-netwerken voor een wereldwijde dekking

sony/ericsson t68i
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_7465_35_0_1050.gif
Functies:
Bluetooth™ Draadloze Technologie
Modem (ingebouwd)
Kalender
Contactpersonen
E-mail (POP3 & IMAP4)
Games
MMS (Multimedia Messaging Service)
MMS-sjablonen
Mobiel chatten
Foto-telefoonboek
Telefoonboek
Synchronisatie met PC (Win®98, NT4.0, 2000 or WinME)
Trilalarm
Voice-dialling
Wallpaper
Screensaver
Voorspellende tekstinvoer

7650 is natuurlijk wel vet, maar kom net uit de stad en heb em ff bekeken.. maar hij is wel HUGE ofnie? :/

iemand ervaringen met elk van deze telefoons? welke kan ik sowiezo al wegstrepen? heeft iemand nog aanvullingen?
heb voor de 7650 al uitgerekend dat deze er al is voor 31 euro per maand (jaar lang bij 2call T-mobile 150)

uiteraard is dit topic vrij voor anderen om ook vragen te stellen die op het punt staan een nieuwe te kopen. (of zojuist 1 van deze phones gekocht hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de 68i die heeft alles wat ik wil zoals een redelijk sterke agenda email en ziet er leuk uit
stel je zelf de vraag wat je wil
je oude telefoon was een 3310 dus zal ik eerder de 3510i aanraden die heeft veel weg van die je nu hebt alleen met de nieuwste snufjes
wil je een gadget toy maar niet te veel betalen dan de 7650
maar wil je de telefoon van de telefoons dan is het wel de p800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 22:54

nihitsia

The Banana goes on always on

Ik heb een vriend die de SonyEricsson T68I en hij heeft hem nu een paar weken. Nu al is dat maffe joystickje beetje vernacheld. Als hij naar boven drukt blijft dat ding hangen. Weet niet of het een veel voorkomemd probleem is maar dacht meld het ff.

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik moet volgende maand ook een nieuwe telefoon uitzoeken maar ik ga toch voor de T68I, het scherm heeft wel minder kleuren maar hij heeft wel Bluetooth.
De 7650 heeft volgens mij ook wel Bluetooth maar die is me veel te dik/groot.

En met Bluetooth kan je leuke dingen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nihitsia schreef op 06 March 2003 @ 14:27:
Ik heb een vriend die de SonyEricsson T68I en hij heeft hem nu een paar weken. Nu al is dat maffe joystickje beetje vernacheld. Als hij naar boven drukt blijft dat ding hangen. Weet niet of het een veel voorkomemd probleem is maar dacht meld het ff.
Jep dat kennen we software update nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
ja, vriend van me heeft t68i ook.. alleen doet er niet zoveel mee.. e-mail e.d.
ik begrijp dat je op die 68i ook zelf dingen (java enzo kan laden), en mobiel kan msn-en enzo :+
verder met de bluetooth leuke dingen doen icm met je pc :) (meer erover in het t68i topic @ [rml](Sony)Ericsson T68 en T68i [ deel 2][/rml] )

(zal openingspost zo ff uitbreiden met de p800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:36

Zoefff

❤ 

Als je zit te twijfelen om de 7650 te nemen, vergeet dan zeker niet om ook ff n kijkje te nemen naar de Sony Ericsson P800 :9~

Minstens zo mooi, en met een véél groter scherm :) (je kan het toetsenbord dus wegklappen, dan word het scherm meer dan 2 x zo groot, een 208 * 320 pix. kleuren-touchscreen... :*)

ff 2 hi res pics (klikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/P800_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/P800_4.jpg

Functies:

Audio-speler
Kalender, Notes en Contacts
Kleuren touch screen (4096 kleuren)
E-mail (SMPT, POP3 en IMAP4)
E-mail met documentenviewer
Games
GPRS (maximaal 43,2 kbps)
Handschriftherkenning
High Speed Data (HSCSD, maximaal 28,8 kbps)
Toont foto bij binnenkomend gesprek
Infrarood poort
Ingebouwde digitale camera
Java (personal Java en J2ME CLDC/MIDP)
Memory Stick Duo™
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Fotoalbum
Polyfonische belsignalen
Handsfree speaker
Synchronisatie met PC (incl. SyncML)
Video-speler en streaming video
WTLS klasse 1/2/3

Netwerkfuncties:

EMS (sms-en met beeld en geluid)

Netwerk:

GSM 1900
GSM 1800
GSM 900

Leverbare kleuren:

Helder blauw

Je kan m vinden op de site: http://www.sonyericsson.com/nl/spg.jsp?page=start

Alleen de prijs is een beetje jammer :X

edit:

Ik bedacht me ineens dat niet iedereen een 22" scherm had, ff geresized ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Zoefff op 06-03-2003 14:48 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom niet de 6100? Is weer beter als de 6610.
Kleiner, lichter, voice-dialing.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op 06 March 2003 @ 14:22:
iemand ervaringen met elk van deze telefoons? welke kan ik sowiezo al wegstrepen? heeft iemand nog aanvullingen?
ik zou de t68i sowieso al schrappen
de t68i is namelijk intussen hopeloos verouderd ...
net als mijn 6510 trouwens (die ik nu 5 maanden heb)
wat gaat dat toch snel met die gsm's hé
in ieder geval ben ik toch tevreden met m'n 6510 => wat ik wel nog als extra zou willen is : polyfonische beltonen, kleurenscherm en ingebouwde handsfree om zonder oortjes naar de radio te kunnen luisteren; maar zoals gezegd zijn dit dus luxe-problemen dus ik ben verre van plan om m'n 6510 nu al weg te doen... ik doe er nog minstens een jaar mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf, de 7650 gehad en het is een zeer vet telefoontje! Super scherm en het menu werkt ook heerlijk, ik vond hem alleen toch te groot op een gegeven moment en het beperkte geheugen was af en toe ook wel vervelend. Ik heb nu een 7210 waar ik nog steeds erg tevreden mee ben, ik vind het design echt :9 en hij belt heerlijk en heeft leuke opties en ik heb nu net een Sony Ericsson P800 gekocht! toen ik hem net had, vond ik het echt DE telefoon! maar nu een maandje later vind ik hem nog steeds erg vet, gebruik hem vaak, maar vind hem toch weer te groot worden eigenlijk. Dus ik ben nu stiekem aan het wachten op de Siemens Sx1! die is lich, klein en heeft bijna dezelfde functies en MEER! de 7250 is ook wel een mooi telefoontje idd, maar deze heeft ook weer beperkt geheugen en het scherm ben ik niet zo tevreden over! bovendien is deze nog niet uit in NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
heeft iemand btw foto's van deze toestellen (met name 7650).
en dan bedoel ik zelfgemaakte foto's van thuis.. want op de foto's op i-net kan je niks afleiden...

kan iemand foto maken van 7650 in de hand, en uitgeklapt e.d?
zou wel vet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 14:56:
ik heb zelf, de 7650 gehad en het is een zeer vet telefoontje! Super scherm en het menu werkt ook heerlijk, ik vond hem alleen toch te groot op een gegeven moment en het beperkte geheugen was af en toe ook wel vervelend. Ik heb nu een 7210 waar ik nog steeds erg tevreden mee ben, ik vind het design echt :9 en hij belt heerlijk en heeft leuke opties en ik heb nu net een Sony Ericsson P800 gekocht! toen ik hem net had, vond ik het echt DE telefoon! maar nu een maandje later vind ik hem nog steeds erg vet, gebruik hem vaak, maar vind hem toch weer te groot worden eigenlijk. Dus ik ben nu stiekem aan het wachten op de Siemens Sx1! die is lich, klein en heeft bijna dezelfde functies en MEER! de 7250 is ook wel een mooi telefoontje idd, maar deze heeft ook weer beperkt geheugen en het scherm ben ik niet zo tevreden over! bovendien is deze nog niet uit in NL!
OMG hoeveel telefoons heb jij per jaar? Ik doe 2 jaar met 1 telefoon en jij gebruikt er 1 per maand bijna :|

en onze kat Sylvester met een Nokia 7650. Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Sylvester.jpg enn nog een pic in de schemering (lage resolutie) Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Sylvester2.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Eskimootje op 06-03-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 15:18

Mex

The Dolf schreef op 06 maart 2003 @ 14:37:
Geen radio, het is maar net waar je prioriteiten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eskimootje schreef op 06 maart 2003 @ 15:03:
[...]

OMG hoeveel telefoons heb jij per jaar? Ik doe 2 jaar met 1 telefoon en jij gebruikt er 1 per maand bijna :|
Ja de laatste tijd gaat het wel een beetje te hard, maar er komen ook zoveel vette telefoons uit tegenwoordig, maargoed deze P800 is mijn 9e telefoon in 2,5 jaar ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:07

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 15:16:
[...]

Ja de laatste tijd gaat het wel een beetje te hard, maar er komen ook zoveel vette telefoons uit tegenwoordig, maargoed deze P800 is mijn 9e telefoon in 2,5 jaar ofzo
Get a life :O

Ik heb al anderhalf jaar een Siemens c35 en jij bevalt nog prima :) Ik zou niet weten waarom een nieuwe te kopen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 06-03-2003 15:24 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 06 maart 2003 @ 15:23:
[...]

Ik heb al anderhalf jaar een Siemens c35 en jij bevalt nog prima :) Ik zou niet weten waarom een nieuwe te kopen :)
Tja, het is maar waar je prioriteiten liggen he, mijn broertje heeft ook net zijn siemens c35i in de vuilnisbak geflikkerd omdat hij een Nokia 6610 mooier vond! ik kan wel tig redenen opnoemen waarom je een nieuwe telefoon zou kunnen kopen, kleurenscherm, radio of mp3 speler, multiple sms enz.! maargoed, eerder z'n ding, maar om nou gelijk "get a life" te gaan roepen vind ik een beetje laf, maargoed... :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

eMAeRCe schreef op 06 March 2003 @ 15:23:
[...]

Nou ja, jij ben vaag :|

Als je het geld heb om meerdere telefoons uit te proberen in korte tijden waarom niet, is toch cool :?

Zou ik ook doen :)

En wat telefoon keuze betreft zou ik effe wachten op die Sony met THPS 4 erop :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
heb deze 3310 al 3 jaar ofzo :| had em al voor de aanbieding voor ah personeel toen :(
maar nu is de accu mij te snel leeg, als ik veel gebeld word en sms met tril aan dan doe ik er een dag mee ofzo... verkaaide accu dus... maar mag ook wel na zo'n lange tijd.

maar wel degelijk aan vervanging toe nu! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:07

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 15:28:
[...]

Tja, het is maar waar je prioriteiten liggen he, mijn broertje heeft ook net zijn siemens c35i in de vuilnisbak geflikkerd omdat hij een Nokia 6610 mooier vond! ik kan wel tig redenen opnoemen waarom je een nieuwe telefoon zou kunnen kopen, kleurenscherm, radio of mp3 speler, multiple sms enz.! maargoed, eerder z'n ding, maar om nou gelijk "get a life" te gaan roepen vind ik een beetje laf, maargoed... :X
het was meer bedoeld in de zin van dat ik er weinig van geloof :) Weinig studenten met zoveel geld zegmaar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 06-03-2003 15:32 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 06 March 2003 @ 14:37:
Sinds waneer heeft de 6100 voice dailing?
(Ik heb het nog niet op mijn 6100 kunnen ontdekken, ook niet op nokia.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 1 maand de nokia 7650. Dit vanwege de lage aanschafkosten bij Ben. Was gewoon aan vervanging toe en had mij niet echt uitgemaakt welke telefoon ik had gekozen.

Ben zelf iig zeer tevreden met de 7650. Hij maakt leuke foto's en heeft verder door uitbreidingen ook leuke toepassingen. als ik echter voor P800 had kunnen kiezen, als ie gratis was that is, dan had ik heel waarschijnlijk daarvoor gekozen wegens het wat handzamere formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Er is trouwens net een review van de P800 die ik eerder postte uit @ tweakers.net :)

nieuws: Sony Ericsson P800 mobiele telefoonreview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 15:36:
[...]

Sinds waneer heeft de 6100 voice dailing?
(Ik heb het nog niet op mijn 6100 kunnen ontdekken, ook niet op nokia.nl)
Je kan beter zeggen, sinds wanneer niet meer.
Toen die foon nog uit moest komen stond er bij dat ie dat wel ondersteunde. Daarom wilde ik ook wachten op die foon ipv de 6610.

Gauw mijn order afbellen

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
leuke functies op de p800... maar vind em niet mooi, en lijkt me ook niet echt degelijk met dat klepje :|

foto's van de 7650 zijn best nice! maar ik bedoelde meer met een digicam van je phone gemaakt... wil wel een wat homemade pics zien.. o.a van phone in je hand als het ff kan.
Gauw mijn order afbellen
heeft topic alvast 1 iemand geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Over de Nokia 7650 was een tijdje geleden een review @ t.net: reviews: Nokia 7650 smartphone review

Ikzelf ga 1 dezer dagen voor de Siemens S55 (nú met gratis camera :P , klik voor afbeelding)

[ Voor 22% gewijzigd door Scipionyx op 06-03-2003 16:25 . Reden: pic ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:03

Sick Nick

Drop the top!

zal zo wel ff wat pics schieten van 7650 :)
Geef me paar minuutjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

http://members.chello.nl/nroos1/DCP_0214.JPG
http://members.chello.nl/nroos1/DCP_0215.JPG
http://members.chello.nl/nroos1/DCP_0216.JPG

Let op, 400K+ dus voor de inbellers niet echt geschikt :D

Geen thumbnails omdat ik daar geen zin in heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
sorry, maar ben niet zo'n siemens-fan... zullen vast wel hele goede foontjes zijn.. maar vind ze niet mooi.. en het oog wil ook wat he? :D (nofi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op 06 March 2003 @ 16:19:
leuke functies op de p800... maar vind em niet mooi, en lijkt me ook niet echt degelijk met dat klepje :|

foto's van de 7650 zijn best nice! maar ik bedoelde meer met een digicam van je phone gemaakt... wil wel een wat homemade pics zien.. o.a van phone in je hand als het ff kan.
dat kan!.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia7650-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia7650-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia7650-3.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Fried schreef op 06 March 2003 @ 16:42:
sorry, maar ben niet zo'n siemens-fan... zullen vast wel hele goede foontjes zijn.. maar vind ze niet mooi.. en het oog wil ook wat he? :D (nofi)
Heb je het nou over die oude s35 die ernaast ligt? die heb ik er alleen bij gedaan zodat je beetje kan vergelijken met andere telefoons (en een cordless mouseman wheel :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 06 maart 2003 @ 15:31:
[...]

het was meer bedoeld in de zin van dat ik er weinig van geloof :) Weinig studenten met zoveel geld zegmaar ;)
tja...... het is maar hoe je je geld besteed >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/telefoons.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Sick Nick schreef op 06 March 2003 @ 16:44:
[...]

Heb je het nou over die oude s35 die ernaast ligt? die heb ik er alleen bij gedaan zodat je beetje kan vergelijken met andere telefoons (en een cordless mouseman wheel :+ )
nee had het nog over die 55 van de vorige pagina :+

maar iig thx voor de moeite van die foto's! ben nu echt sterk aan het twijfelen om een 7650 te kopen.... lastigggg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Tja, ik zelf vind het een perfect ding. Heb hem ook bij het oude Ben gehaald omdat ie daar gratis was. Had liever de p800 maar die is mij te duur voor een telefoon met ook nog eens 2 jaar een duur abo erbij.
Heb ook zitten denken over een 6100/6650/7210 maar kwam tot de conclusie dat die een te klein scherm hadden. Gebruik hem namelijk ook als pda/agenda en dan is een groot scherm erg handig.

offtopic:
Dit is bij mij nog steeds pagina 1, 100 reply's per pagina hiero

[ Voor 10% gewijzigd door Sick Nick op 06-03-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

vind de 7650 maar een groot, lomp gevaarte....stop je nie ff in je zak. Terug naar het afstandbedieningmodel!!!.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

silitek schreef op 06 maart 2003 @ 16:59:
vind de 7650 maar een groot, lomp gevaarte....stop je nie ff in je zak. Terug naar het afstandbedieningmodel!!!.
Nou, dat dacht ik ook de eerste keer dat ik m zag. Maar het valt best wel mee hoor. Je kan m gewoon normaal in je zak doen, heb er geen last van..

Misschien komt het ook wel omdat ik redelijk grote broekzakken heb :P Dockers broeken zit een flinke zak in, en die draag ik bijna altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op 06 maart 2003 @ 16:42:
Wat vind je dan van deze!? :*)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/siemens-sx1-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/siemens-sx1-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/siemens-sx1-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
eerlijk? :| ben er ook niet zo weg van.... maar ik geloof best wel dat ie leuke features heeft :D
hijs iig mooier dan de p800 vinnik.
(ben er nog steeds niet uit... maar eens paar nachtjes over slapen denk ik ;) en topic in de gaten houden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
ik hoor zojuist van m'n broer dat als hij z'n abbo verlengt voor 2 jaar (ben 75 abbo ofzoiets) inmiddels dus alweer T-mobile, dat hij dan een 7650 gratis kan krijgen...

nu heeft hij al een 6210, dus kan ik mooi die 7650 krijgen (of kopen voor een vriendenprijsje ;))

maar nu de vraag, kan ik daar een los abbo bij krijgen zodat ik nog wel van alle functies gebruik kan maken? (gprs, mms, etc.)
en dan ook nog, welk abonnement kan ik dan het beste nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zit met hetzelfde probleem :P

Ik zit heel erg te twijvelen of ik wel een 6610 moet gaan nemen of niet.

Icm dutchtone, is er iemand die mij dutchtone afraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb totaal geen problemen met Dutchtone. Goede dekking overal en wel handig systeem met die bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop die van mij! Ik doe hem weg voor 450 euro... 8910 black, met de bijbehorende fles champagne... en doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met die telefoons van tegenwoordig ook nog bellen?? Ik bedoel, iedereen wil tegenwoordig foto's en filmpjes maken, e-mailen en weet ik het allemaal, maar een telefoon is toch om te bellen?? Tenminste, dat maak ik de verkopers bij de telefoonhuizen altijd wijs. Meestal zijn ze dan best wel stil :)

Ik heb zelf een M35i en mijn meissie een M55 (of zoiets, eigenlijk weinig boeiend), we gebruiken ze echt alleen om te bellen. En dat doen ze errug goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Zoefff schreef op 06 March 2003 @ 14:36:
Als je zit te twijfelen om de 7650 te nemen, vergeet dan zeker niet om ook ff n kijkje te nemen naar de Sony Ericsson P800 :9~

Minstens zo mooi, en met een véél groter scherm :) (je kan het toetsenbord dus wegklappen, dan word het scherm meer dan 2 x zo groot, een 208 * 320 pix. kleuren-touchscreen... :*)

ff 2 hi res pics (klikbaar):

[afbeelding]

[afbeelding]

Functies:

Audio-speler
Kalender, Notes en Contacts
Kleuren touch screen (4096 kleuren)
E-mail (SMPT, POP3 en IMAP4)
E-mail met documentenviewer
Games
GPRS (maximaal 43,2 kbps)
Handschriftherkenning
High Speed Data (HSCSD, maximaal 28,8 kbps)
Toont foto bij binnenkomend gesprek
Infrarood poort
Ingebouwde digitale camera
Java (personal Java en J2ME CLDC/MIDP)
Memory Stick Duo™
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Fotoalbum
Polyfonische belsignalen
Handsfree speaker
Synchronisatie met PC (incl. SyncML)
Video-speler en streaming video
WTLS klasse 1/2/3

Netwerkfuncties:

EMS (sms-en met beeld en geluid)

Netwerk:

GSM 1900
GSM 1800
GSM 900

Leverbare kleuren:

Helder blauw

Je kan m vinden op de site: http://www.sonyericsson.com/nl/spg.jsp?page=start

Alleen de prijs is een beetje jammer :X

edit:

Ik bedacht me ineens dat niet iedereen een 22" scherm had, ff geresized ;)
Op school is d'r ook zo'n jongen die de hele tijd loopt te patsen met die telefoon, met zo'n stokie van alles aanklikken enzo.

Maar het is wel een supermooie telefoon!
Als ik een mijne kapot was was ik denk voor die mobiel gegaan.

Maar mijne kan nog alles, bellen, sms-en en trillen, genoeg voor mij :*)
Dit joekel is hem trouwens ;)
http://www.telefonino.net/smau99/images_smau/sony_cd5_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 14:31:
[...]

Jep dat kennen we software update nodig
Bullshit :P
het is het knopje aan de zijkant wat blijft hangen, ik dacht eerst ook dat het de joystick was, niet dus :)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Je doet er verstandig aan om de Siemens s55 aan het lijstje toe te voegen. Echt een goed toestelletje, klein, compleet. (er zijn vast wel andere topics over btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
iemand enig idee wanneer de 7250 naar ons kikkerlandje komt? :D

/edit:
geen bluetooth :|

[ Voor 20% gewijzigd door Fried op 07-03-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pe
Fried schreef op 07 maart 2003 @ 11:13:

/edit:
Nope! behalve de 3650 en de 8910i heeft geen van de nieuwe nokia modellen Bluetooth! Maar ik verwacht de 7250 persoonlijk wel binnen nu en een maand in Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
is het niet een enorme domme zet van nokia met dat bluetooth??
de 7650 ondersteunt ook alleen maar data via BT en geen voice..
lijkt mij wel dat alle hedendaagse toestellen het zouden mogen ondersteunen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 15:18

Mex

Fried schreef op 07 March 2003 @ 11:13:

/edit:
Deze is al te koop, en kost ongeveer 500euro

zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op 07 March 2003 @ 12:42:
[...]

Deze is al te koop, en kost ongeveer 500euro

zie hier
Dit is hoogstwaarschijnlijk alleen PRE-order omdat hij verder nog nergens in NL te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
ja zie nokia site..: Binnenkort beschikbaar!

http://www.nokia.nl/7250/nl/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
iemand al ergens echte foto's van de 7250? zie overal van die neppe plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Laatst online: 06:58
hoeveel geld wil je uitgeven? dat is denk ik de belangrijkste vraag. heb de t68i gezien voor 275. dit is een stuk minder dan die andere phone's.
heb zelf ook getwijfeld tussen de t68i en 6610. bluetooth gaf voor mij de doorslag. een BT module is net zo duur/goedkoper dan een IR module en je kan op grotere afstand bestanden versturen/spelen. voor mogelijkheden via BT op een sonyericsson kijk op www.christersson.org.
ow ja, heb ff prijzen van een 6610 en 6100 bekeken en die zijn 2 keer zo duur als een t68i. dus keus is aan jou. allemaal goede toestellen, maar wil je polyfoon en meer kleuren of 2x t68i met BT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
die grijs zwarte is wel uber cool!
//ali g gay austrian reporter style: i cant waaaaiiiit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit persoonlijk toch echt te twijfelen tussen de 8910i en 7250... lastig. Wat vinden jullie? Hierboven zie ik een T68i als aanrader, ik krijg nu vaak te maken met dit toestel en begin me er steeds meer aan te irriteren, het is gewoon geen toestel wat nu te vergelijken is met een 6610. Kijk naar de snelheid en kwaliteit van het scherm. Het enige pluspunt is bluetooth, maar koop dan een S55 als je dat zo nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:19:
Ik zit persoonlijk toch echt te twijfelen tussen de 8910i en 7250... lastig. Wat vinden jullie? Hierboven zie ik een T68i als aanrader, ik krijg nu vaak te maken met dit toestel en begin me er steeds meer aan te irriteren, het is gewoon geen toestel wat nu te vergelijken is met een 6610. Kijk naar de snelheid en kwaliteit van het scherm. Het enige pluspunt is bluetooth, maar koop dan een S55 als je dat zo nodig hebt.
Is een samsung S300 geen optie? Ik heb er zelf nu 1 en ik moet zeggen dat het echt een supergaaf foontje is. Je krijgt er ook veel extra's bij, 2 baterijen, oortelefoontje en datakabel. Dat hebben nokia, siemens en SE niet.
En dat schermpje is gewoon om te kwijlen 65000k :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Absoluut een gaaf telefoontje die S300, echt mooi. Alleen wil ik per se een Nokia... Ja lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:29:
Absoluut een gaaf telefoontje die S300, echt mooi. Alleen wil ik per se een Nokia... Ja lastig.
Wil niet heel lastig doen, maar waarom?

* Schermpje van de samsung S300 is veel mooier dan de nokia
* 40 stemmige polyfone beltonen, nokia 16?
* Datakabel bij nokia kost 100 euro, bij samsung gratis erbij
* Alleen bij bepaalde modellen van nokia zit er een koptelefoontje bij en anders is het VET dokken. Ook hier standaard erbij, bij samsung
*Samsung levert bij de S300, 2 baterijen een slanke en een gewone.

Er is trouwens ook al een nokia 6610 kuren topic en als je die leest word je niet heel vrolijk van. Maar goed ieder z'n keuze, al zou ik als ik jouw was toch even goed verder kijken dan alleen nokia.

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 08-03-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik jou was zou ik nog ff w8en op de Sony Ericsson T610 :)

Die is ongeveer hetzelfde formaat als de T68i (iets kleiner) en heeft een camera, aluminium onderkant en een groter scherm...

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t610/specifications/images/t610_96_199.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou ook wachten op die T610.. toptelefoontje. Lekker klein, ingebouwde camera etc. en ik heb nu 2 Ericssons gehad en wil nooit meer Nokia :)
Siemens S55 is trouwens ook een goeie keus als je niet wil wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
maar (imo) is ie wel zo lelijk als de nacht :S (nofi)

dees mag er zeker wel zijn naar mijn mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2003/n7250_02.jpg

iemand btw al foto's gezien die dit foontje maakt?? ik nl nog nie... en wil zo graag :>

[ Voor 75% gewijzigd door Fried op 08-03-2003 18:51 . Reden: fotootje drbij =] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Eeuh.. ik heb toch maar de 7650 genomen... :D
Scipionyx:
Over de Nokia 7650 was een tijdje geleden een review @ t.net: reviews: Nokia 7650 smartphone review

Ikzelf ga 1 dezer dagen voor de Siemens S55 (nú met gratis camera :P , klik voor afbeelding)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
en al last van de rug? of valt ie wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ik vind die 7250 echt lelijk!! En juist de T610 weer heel erg mooi. Maar ja, smaken verschillen, hè?

Heb nu zelf de T68i en de 6610, maar ik hou het bij de 6610 omdat die fijner typt en veel sneller is. BT gebruik ik toch (nog) niet. Enige grote nadeel van de 6610 is dat er geen e-mailfunctie zoals bij de t68i op zit. Nu moet ik elke keer naar Dutchtone home en daar mijn email checken. Beetje omslachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 18:19:
Ik zit persoonlijk toch echt te twijfelen tussen de 8910i en 7250... lastig. Wat vinden jullie?
Als je het geld er voor over hebt dan zeker de 8910i. Is gewoon een zeer goede foon die ook nog stevig is.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

He Fried, je mailadres in je profile geeft niet thuis... ik wilde je mailen maar ik kreeg het mailtje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 08 March 2003 @ 20:10:
[...]

Als je het geld er voor over hebt dan zeker de 8910i. Is gewoon een zeer goede foon die ook nog stevig is.
Ja, dat is het probleem niet, ik heb nu de 8910, de stevigheid is zeker een pluspunt, maar die 7250 ziet er wel mooi uit, dus lastig lastig. Die SE van boven vind ik ontzettend lelijk, ik heb ooit een t68i gehad en daar maar snel van af gegaan. Het menu van Nokia vind ik ook het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
nee sorry, das al een hele oude =]

heb je al gemaild :)
edit: en profiel gewijzigd =]

[ Voor 33% gewijzigd door Fried op 08-03-2003 21:06 . Reden: profiel.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Ik vind de T610 juist veel mooier maar goed :P Hier staan nog een paar mooiere plaatjes...

Die 7250 heeft niet eens bluetooth, 'maar' 4096 kleuren (T610 65k), ook nog steeds geen dedicated email-client, maar 725kb gebeugen (T610 2mb), geen mophun (voor snelle c++ games), wap 1.2.1 (bah, T610 heeft 2.0: xhtml+css), een kleiner scherm, en onhandige toetsen om snel mee te typen (imho)...

Ik heb (behalve de radio (die ik trouwens toch al in mijn headset heb)) nog geen dingen kunnen ontekken die de 7250 wel heeft en de T610 niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

doubleduh schreef op 08 maart 2003 @ 22:48:
Ik heb (behalve de radio (die ik trouwens toch al in mijn headset heb)) nog geen dingen kunnen ontekken die de 7250 wel heeft en de T610 niet... :)
Wat dacht je van design? Die SE ziet er niet uit man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Zo zie je maar weer, over smaak valt niet te twisten :D

Nog een leuk 'detail', op de T610 kan je zelf polyfone ringtones componeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
haha, had niet eens gelezen dat er niet gemaild kan worden met de 7250..
zou dit zelfs niet kunnen met een (nog te komen) proggie dat je er zelf op zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Dat zou iid kunnen ja, ik weet niet of de Java implementatie het toelaat om het internet op te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Fried, je kunt voor 20 euro voor je 3310 een nieuwe li-ion accu kopen. Gaat ie weer een tijdje mee. Ik heb ook al meer dan 2 jaar (die 3 jaar van jou is overdreven ;)) en hij doet het nog steeds. Sterker nog met die nieuwe accu is ie minder zwaar en gaat de accu langer meer !

Je zou hem ook kunnen fixen met die accu en dan verkopen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Aike op 09-03-2003 11:03 . Reden: verkoop idee erbij ]

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Fried schreef op 08 March 2003 @ 19:54:
en al last van de rug? of valt ie wel mee?
Valt mee, hij is maar _iets_ zwaarder dan mijn sony cmd-j70.

Qua gebruiksgemak is ie zowat perfect. Ik zal vanmiddag boekje e.d. doorlezen. Ook heb je er een cd-rom bij: "PC-Suite" ofzo..
Ik maak vanmiddag (zometeen na het ontbijt) wel ff een paar foto's. :D Tenminste, als daar belang bij is, er zijn al meerdere foto's gepost dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
geeft niet, altijd leuk om te zien, en dit topic is er voor iedereen!

enne, denk niet dat ik nieuwe accu voor me 3310 ga halen, ben wel weer eens aan verandering toe :)

misschien geef ik em wel aan ma, want die zit nog met een 3210 (gat ze er tenminste nog ietsjes op vooruit ;)).
broer heeft al 6210 (of 6310, weet ik ff nie :+), en pa een 6150 (eigenlijk 6110 van werk, maar die 6150 is ouwe van broer). maar pa krijgt binnenkort ook weer een nieuwe van het werk.... ben benieuwd wat het word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
nog wat pics :D

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.it/cellulari/7250/image/7250_index_xpress-on_pu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmag.cz/obr/clanky%20a%20novinky/mobilni%20telefony%20-%20prislusenstvi/nokia/6800,2100,5100,7250,6500-prvni/17250_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://computer.t-online.de/comp/hand/hand/pi/pi-nokia7250,property=thumbnail.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 5100

Lekker stevig en doet het tot 300 uur op een volle accu.

piccie
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dnd/Nokia5100/Nokia5100.jpg
Phone Features

Protected against splashes, dust, and bumps
Tri band (EGSM 900/GSM 1800/1900)
High-resolution color display
Downloadable personal applications via Java™ technology
GPRS (General Packet Radio Service
HSCSD (High Speed Circuit Switched Data)
WAP 1.2.1 browser (via GRPS or CSD)
Multimedia messaging with compatible devices
Flashlight
Stereo FM radio
Integrated handsfree speaker
Polyphonic (MIDI) ringing tones
Colourful wallpapers
Stopwatch, alarm clock
Digital clock screensaver
Countdown timer including interval timers
Calculator, currency converter
Calendar, to-do list
Calorie counter
Thermometer
Automatic volume control
Sound meter
Connectivity options: IR and cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

De vraag is ook hoeveel wil je uitgeven voor het toestel? Ik zelf zou er niet teveel aan uitgeven want volgend jaar komen de UMTS toestellen uit. Ken je weer een andere duren kopen. Die 6610 zou ik niet nemen aangezien daar een vette software fout in zit.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
ik ga denk ik gewoon voor een phone+abbo combi... en niet teveel dokken voor de phone (liefst ook 1jr).
en ga er dan ook weer van uit dat ik met dit toestel 2/3 jaar kan doen. tegen die tijd is UMTS wel wat meer standaard, en is het weer eens tijd voor een nieuw foontje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik zou even wachten op de microsoft smartphone die met de introductie van Orange word uitgebracht.

Kijk hier maar even naar de specs:
www.microsoft.com/smartphone

Ik heb er bijvoorbeeld naar Lord of the Rings, The two towers op gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker groot scherm daarvoor idd, NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de 6610 sinds een maand, bevalt uitstekend. Enige rare is dat het geluid van de toetsen 1 keer bleef hangen.
Ik gebruik hem i.c.m. een nokia carkit, gaat ook perfect. Bellen zo doe ik 50/50 met of zonder luidspreker functie, je kan de telefoon gewoon een cm of 20 van je af leggen en praten, iedereen hoort je goed, en je kan gewoon verder werken/tiepen/...
Verder is de hele menustructuur en bediening uiterst prettig (hele fijne menuknop).
Het enige onlogische aan de radiofunctie is dat je per se de headset aangesloten moet hebben, anders wil hij niet aan. Je kan daarna hem wel overzetten naar de speaker. Niet echt logisch in mijn ogen.
De 7210 is hetzelfde, alleen met een lelijk drakenfrontje. Je moet er van houden.

De 7650 lijkt log, en is het eigenlijk ook, zonder toch weer groot te zijn. Ik vind hem er niet uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 13:23:
Het enige onlogische aan de radiofunctie is dat je per se de headset aangesloten moet hebben, anders wil hij niet aan. Je kan daarna hem wel overzetten naar de speaker. Niet echt logisch in mijn ogen.
Zo onlogisch is dat niet, de draad van je koptelefoon word namelijk gebruikt als antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een lelijk gezicht he die bijna loshangende camera van siemens,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 13:45:
Wat een lelijk gezicht he die bijna loshangende camera van siemens,
koop dan meteen een telefoon met ingebouwde cam

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 13:46 . Reden: sorry dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
:+ edit dan je eerste post :D

maar laten we eerlijk wezen... phone+digicam combo's koop je niet vanwege de supergoede kwaliteit foto's die ze produceren.
het is meer voor de fun en om een beetje aan te kloten. al kan het soms misschien handig zijn! :D

als je echt voor de foto's gaat zou ik er toch een digicam voor aanschaffen (al is het maar een goedkope..)

[ Voor 86% gewijzigd door Fried op 09-03-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
nog niemand foto's gemaakt door de 7250 kunnen vinden??
ben wel benieuwd namelijk, die van de 7650 zagen er redelijk goed uit, maar de resolutie van de 7250 is kleiner... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Je gaat een foon toch niet kopen vanwege de camera?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik vind de 7250 er echt lelijk uitzien! Als je hem vergelijkt met de 7210 is het echt 10x niks. Ik bedoel die kleuren, die zien er toch niet uit...?!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
nee, niet helemaal, dat zeg ik juist.... maar het is wel een leuke bijkomstigheid.. net als een radio e.d.

principe van een foon is nog altijd bellen... maar door de jaren heen zijn er hoop leuke en vooral ook handige dingen bijgekomen.. (agenda etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
reuzekind schreef op 09 March 2003 @ 19:59:
Ik vind de 7250 er echt lelijk uitzien! Als je hem vergelijkt met de 7210 is het echt 10x niks. Ik bedoel die kleuren, die zien er toch niet uit...?!
ja ok, smaken verschillen..... ik vind die grijze er nl wel uber cool uitzien!
maar laten we er geen flames over houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem wil kopen zul je moeten kiezen tussen blauw en paars! Ik vind het alle2 wel vette kleuren hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
das minder.... denk dat ik dan maar voor de blauwe ga....
misschien dat er wel een grijze cover bij komt ofzo :D (maar nokia kennende zullen die wel het nodige kosten... :( )

enne sjoerdo.. jij alweer een nieuwe foon??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die overige kleuren zijn wel gewoon los te koop hoor, maar dan kosten ze weer 40 euro, net als bij alle 7210 frontjes die ik heb.... ;)

hehe.. nee ik wacht denk ik gewoon maar netjes op de nieuwe siemens sx1, die P800 begint me wel een beetje te irriteren af en toe, maarja zolang er niks beterz te verkrijgen is! Maar ik ga a.s. donderdag waarschijnlijk naar CeBIT 2003, dus dan ga ik de 7250 en de 6800 eens even van dichtbij bekijken.. zal wel even een paar fotootjes maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjoerdo kan ik nie een gsm van je overkopen je hebt er toch wel 1 die je amper gebruikt of nie ;) :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe.. nah ik heb net mijn Nokia 7650 verkocht omdat ik die bijna niet meer gebruikte, maar deze 2 die ik nu heb, gebruik ik alle2 wel vaak! De P800 als ik onderweg ben, en de 7210 voor thuis (belt toch stukken lekkerder dan zo'n baksteen) maarja het verkoop probleem is, dat ik bij de 7210 6 frontjes heb, dus dat wordt dan een combi prijs, telefoon + frontjes en de P800 is nog even te prijzig om te verkopen.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
cool, wil wel eens een paar home made pics zien :D
kan je dan ook wat foto's proberen te fixen die dat foontje maakt? nog niet tegengekomen nl.

edit// sommige studenten hebben gewoon geld teveel ;) al mag ik ook niet klagen als ik sommige anderen zo hoor :P

[ Voor 31% gewijzigd door Fried op 09-03-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het schijnt dat de 7250 geen optie heeft om de gemaakte camera foto's naar de pc te versturen, dus moet het via MMS of WAP, en er zijn nog erg weinig mensen in de wereld die een 7250 hebben, vandaar! ;)

Maar idd, ik hou ook altijd van LIVE foto's van telefoons omdat ze er dan simpelweg toch anders uitzien dan al die persplaatjes van de fabrikanten... maar ik neem mijn digicam mee, dus dat komt goed, en wat betreft die foto's die de 7250 maakt, ik zal zien wat ik kan doen! >:)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste