Die test was echt een makkie. Maar wat de meeste volgens mij vergeten dat je best een beetje moet inspannen om te controllen. Het is niet zovan, testje gehaald nu online. Luister eerst heel veel naar de echte toren of gewoon op Vatsim zelf. Nu krijg ik natuurlijk allemaal reacties van, ja dat hebben we allang gedaan,wat zeik je nou, maar ik denk dat sommige, misschien ik ook, best wel vaak in situaties komen straks dat ze het ff niet weten. Zaak is dan wel om in goed engels de situatie op te lossen.Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 15:13:
Uhmmm ja leuk dat je geslaagd ben voor de test, maar ut moet kwalitatief ook goed in elkaar steken met je vaardigheden. Dus niet teveel uh's en ah's en de juiste R/T gebruiken.
De STU toets is meer gericht op de wrerking van PC. Voor de STU+ zullen jullie toch eerst langs Mark moeten passeren voor een recommendation
Vergeet niet dat de DutchVACC 1 van de strengste, zoniet de strengste en realistische VACC van VATSIM is.
En wil je een beetje een 'band' wil krijgen met de Dutchvacc, dan moet je toch echt regelmatig online zijn, ATC en piloot en dat zie ik eigenlijk nog maar weinig hier, op uitzonderingen na dan(degene die het zijn weten wel wie ik bedoel
En van dat Schengen-systeem........Lijk me stug dat je dat zo 123 kan doen op Vatsim als je het druk heb, ik kan het fout hebben.
Misschien weet Sander of Fly high dat wel, wordt dat eigenlijk sowieso wel gebruikt??