[FS2002] Vragen En Mooiste screenshots, Deel 50! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 15:13:
Uhmmm ja leuk dat je geslaagd ben voor de test, maar ut moet kwalitatief ook goed in elkaar steken met je vaardigheden. Dus niet teveel uh's en ah's en de juiste R/T gebruiken.

De STU toets is meer gericht op de wrerking van PC. Voor de STU+ zullen jullie toch eerst langs Mark moeten passeren voor een recommendation ;)

Vergeet niet dat de DutchVACC 1 van de strengste, zoniet de strengste en realistische VACC van VATSIM is.
Die test was echt een makkie. Maar wat de meeste volgens mij vergeten dat je best een beetje moet inspannen om te controllen. Het is niet zovan, testje gehaald nu online. Luister eerst heel veel naar de echte toren of gewoon op Vatsim zelf. Nu krijg ik natuurlijk allemaal reacties van, ja dat hebben we allang gedaan,wat zeik je nou, maar ik denk dat sommige, misschien ik ook, best wel vaak in situaties komen straks dat ze het ff niet weten. Zaak is dan wel om in goed engels de situatie op te lossen.
En wil je een beetje een 'band' wil krijgen met de Dutchvacc, dan moet je toch echt regelmatig online zijn, ATC en piloot en dat zie ik eigenlijk nog maar weinig hier, op uitzonderingen na dan(degene die het zijn weten wel wie ik bedoel :+ )

En van dat Schengen-systeem........Lijk me stug dat je dat zo 123 kan doen op Vatsim als je het druk heb, ik kan het fout hebben.
Misschien weet Sander of Fly high dat wel, wordt dat eigenlijk sowieso wel gebruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
@Bolk, dus dan kun je zeg maar met die space simulator door de dampkring heen gaan en dan weer in space verblijven, hoe zit het met launch pads van nasa shuttles ? (ik heb een nasa shuttle add-on in FS2002 die met booster rockets is uitgevoerd, deze kan niet in FS2002 gelanceerd worden. (hij stuiterd maar wat op de grond.

@Blackhole, dat zijn zeker grote mensen met hele kleine raampje in die cabrio 747

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

DaNCe2k schreef op 08 March 2003 @ 15:59:
@Bolk, dus dan kun je zeg maar met die space simulator door de dampkring heen gaan en dan weer in space verblijven, hoe zit het met launch pads van nasa shuttles ? (ik heb een nasa shuttle add-on in FS2002 die met booster rockets is uitgevoerd, deze kan niet in FS2002 gelanceerd worden. (hij stuiterd maar wat op de grond.

@Blackhole, dat zijn zeker grote mensen met hele kleine raampje in die cabrio 747
Space-shuttle simulator

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 15:44:
[...]
Maar ik ben erg gesteld op kwaliteitsbehoud van de VACC
Ik ook :) Als je de eerste keer met hun in 'contact' komt lijken ze streng, maar daar krijg je kwaliteit voor terug.
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 15:46:
[...]

Dank je voor je uitleg :)
En dat taxiën? Zijn daar bepaalde regeltjes voor?
Ik herinner me nog dat met een +/- geslaagde landing de control tower zei dat ik naar een bepaalde gate moest gaan 8)7

Hoe kun je dat nu weten? 't is toch maar een spelletje.

Anyway... deze avond FS2002 eens opnieuw installeren.
je bedoeld de ATC van FS die je naar een gate command, met duizende taxi commands? IHMO sucked de ATC van FS2002. Neem een groundchart erbij (als je die hebt :P) van het vliegveld en daar staat met pijlen heel mooi op welke kant er op welke baan er getaxiet moeten. Schiphol bijvoorbeeld, track A en track B (inner/outer) zijn 1 richtings wegen, net als andere taxiways die richting de aprons gaan. Je moet gewoon de pijlen volgen :)

Edit : aaah ik heb nog steeds geen fpl voor vanaaf :7 Weet iemand een leuke vlucht(en)?

[ Voor 5% gewijzigd door ND863 op 08-03-2003 16:29 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
ND schreef op 08 maart 2003 @ 16:26:
[...]

Ik ook :) Als je de eerste keer met hun in 'contact' komt lijken ze streng, maar daar krijg je kwaliteit voor terug.

[...]

je bedoeld de ATC van FS die je naar een gate command, met duizende taxi commands? IHMO sucked de ATC van FS2002. Neem een groundchart erbij (als je die hebt :P) van het vliegveld en daar staat met pijlen heel mooi op welke kant er op welke baan er getaxiet moeten. Schiphol bijvoorbeeld, track A en track B (inner/outer) zijn 1 richtings wegen, net als andere taxiways die richting de aprons gaan. Je moet gewoon de pijlen volgen :)
Ik haat 1 richtings wegen :)

Maar, wordt er vanavaaf op VATSIM gebruikt gemaakt van de polderbaan incl alle nieuwe sid star etc etc ??
Of nog ff zoals het altijd was ??

Zal al wel voorbij gekomen zijn, maar je wilt pas iets weten als het je echt boeit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Gilly schreef op 08 maart 2003 @ 16:28:
[...]

Ik haat 1 richtings wegen :)

Maar, wordt er vanavaaf op VATSIM gebruikt gemaakt van de polderbaan incl alle nieuwe sid star etc etc ??
Of nog ff zoals het altijd was ??

Zal al wel voorbij gekomen zijn, maar je wilt pas iets weten als het je echt boeit ;)
Polderbaan word nog NIET gebruikt, vernomen uit een mail van dutchvacc.nl :) Of er vanavond een uitzondering is weet ik niet, maar ik denk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
ND schreef op 08 maart 2003 @ 16:30:
[...]

Polderbaan word nog NIET gebruikt, vernomen uit een mail van dutchvacc.nl :) Of er vanavond een uitzondering is weet ik niet, maar ik denk van niet.
Mooi's dus ik ken lekker met mijn jeppe mapje op schoot en mijn ouwe navdata van de PSS aan komen tuffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]ND schreef op 08 maart 2003 @ 16:26:
[...]

Heb het hele VATSIM eigenlijk alleen maar zien groeien in positieve zin.
Ik heb er kennis mee gemaakt zo'n 2,5 jaar geleden toen het nog SATCO heette.

Je wist niet wat je meemaakte joh. Real time ATC........
Maar we werden ook strenger en strenger. "Vroeger kwam je nog weg met een halfbakken gare FPL. En was het iedere keer raak: "Climb 2000ft on rwy track" :+
Nu kom je geen meter van je gate als je een ongeldig FPL hebt. (Uitzonderingen daargelaten).

iig veel plezier ermee. Vergeet niet dat het nog steeds een gratis dienst is...... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2715/full.gif

Iemand een idee voor dit probleem? iets met fonts?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mijn GO Fly fleet voor de aardvark en de VASP ook voor de aardvark 733 zijn tevinden op avsim :)

Filename: aia_737_300_go_fly_fleet.zip en aia_737_300_vasp.zip

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
[quote]Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 16:34:
ND schreef op 08 maart 2003 @ 16:26:
[...]

Heb het hele VATSIM eigenlijk alleen maar zien groeien in positieve zin.
Ik heb er kennis mee gemaakt zo'n 2,5 jaar geleden toen het nog SATCO heette.

Je wist niet wat je meemaakte joh. Real time ATC........
Maar we werden ook strenger en strenger. "Vroeger kwam je nog weg met een halfbakken gare FPL. En was het iedere keer raak: "Climb 2000ft on rwy track" :+
Nu kom je geen meter van je gate als je een ongeldig FPL hebt. (Uitzonderingen daargelaten).

iig veel plezier ermee. Vergeet niet dat het nog steeds een gratis dienst is...... _/-\o_
Hoe check je snel een flightplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

[quote]rellehenk schreef op 08 maart 2003 @ 17:18:
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 16:34:

[...]

Hoe check je snel een flightplan?
Dat wil ik ook wel weten :)

Shit, ik denk dat ik Onesky2 ga missen, me voelt zich beetje ziekjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 08:13
test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Het lijkt te werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]ND schreef op 08 March 2003 @ 17:20:
rellehenk schreef op 08 maart 2003 @ 17:18:

[...]

Dat wil ik ook wel weten :)

Shit, ik denk dat ik Onesky2 ga missen, me voelt zich beetje ziekjes :/
Op een gegeven moment herken je wel welke airways aansluiten op een departure fix. Kwestie van wennen. En als je veel vliegt, ken je ze ook al redelijk.

Tis altijd ook wel fijner om te beginnen met ATC als je al redelijk wat pilot uren heb gemaakt op VATSIM. Dan weet je iig wat he is als piloot en wat je o.a. kunt gaan verwachten. (situaties e.d.) Ik heb vroeger redelijk wat "gein" uitgehaald zoals lost engine en dat soort dingen om te kijken hoe ze reageren en de hele airspace voor je clearen indien nodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

[quote]Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 17:45:
ND schreef op 08 March 2003 @ 17:20:

[...]

Op een gegeven moment herken je wel welke airways aansluiten op een departure fix. Kwestie van wennen. En als je veel vliegt, ken je ze ook al redelijk.

Tis altijd ook wel fijner om te beginnen met ATC als je al redelijk wat pilot uren heb gemaakt op VATSIM. Dan weet je iig wat he is als piloot en wat je o.a. kunt gaan verwachten. (situaties e.d.) Ik heb vroeger redelijk wat "gein" uitgehaald zoals lost engine en dat soort dingen om te kijken hoe ze reageren en de hele airspace voor je clearen indien nodig. :P
Hehe, als je snel wilt landen op een Fly In :+ "Schiphol approach may day, KLM1024 is very very low on fuel" *ATC doet iedereen weg en zet in holding pattern die oploopt tot FL270 :P* *piloot doet blik op de fuel gauge............leest 30.4 af" :+ :D 8)7
Om het nog erger te maken (wanneer al het andere verkeer in de approach is) de active runway blokken "engines fall out" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Gilly schreef op 08 March 2003 @ 17:32:
[...]

Het lijkt te werken :?
Hij wil gewoon posts scoren :7

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Qylos schreef op 08 maart 2003 @ 18:10:
[...]

Hij wil gewoon posts scoren :7
En jij niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wh0000t tis constant lulle op VATSIm nu....lekker stresseeee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
whoops

[ Voor 122% gewijzigd door Zakkenwasser op 08-03-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste verloop van de avond :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OneSky0

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OneSky1

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OneSky2

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OneSky3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Gadverdamme de piellekes! :r Sta ik op EDDF wil ik clearance aanvragen loopt FS vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Damn wat heb ik hier de pest in :(

ik wil vatsim eddf-eham doen. Loopt daarvoor FS tot 2x vast |:( De 3e keer loopt soepelder. Moet ik gvd bijna 45 minuten op mijn clearance wachten (ZO druk was het ook weer niet) na anderhalf uur sta ik dan toch eindelijk bij holding point 25R. YES TAKEOFF!!! EINDELIJK
.
.
.
.
.
.
.
blijdschap duurde even, nog geen 30 sec na takeoff loopt FS WEER vast net dat ik approach moet contacten :( :r :( :r

Ik denk, krijg nou de tering? :? GVD zout maar een end op!
En mijn microfoon begon raar te doen (al voor de vlucht) en nadat FS voor de 3e keer vastliep liep mijn woede hoger op dan FL460 en heb ik de mic een paar klappen verkocht, en kennis laten maken met de tafelblad. Nu ist die kapot, NET GOED! had ie maar niet raar moeten doen :r

Is er een keer realtime ATC in europa, krijg je dit :( damn......... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
ND schreef op 08 March 2003 @ 20:48:

ik wil vatsim eddf-eham doen. Loopt daarvoor FS tot 2x vast |:( De 3e keer loopt soepelder. Moet ik gvd bijna 45 minuten op mijn clearance wachten (ZO druk was het ook weer niet) na anderhalf uur sta ik dan toch eindelijk bij holding point 25R. YES TAKEOFF!!! EINDELIJK
.
.
.
.
.
.
.
blijdschap duurde even, nog geen 30 sec na takeoff loopt FS WEER vast net dat ik approach moet contacten :( :r :( :r

En mijn microfoon begon raar te doen (al voor de vlucht) en nadat FS voor de 3e keer vastliep liep mijn woede hoger op dan FL460 en heb ik de mic een paar klappen verkocht, en kennis laten maken met de tafelblad. Nu ist die kapot, NET GOED! had ie maar niet raar moeten doen :r

een troost, het is gelukkig op die hoogte koud genoeg om afte koelen van deze woede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

DaNCe2k schreef op 08 March 2003 @ 20:51:
[...]

een troost, het is gelukkig op die hoogte koud genoeg om afte koelen van deze woede :)
Mijn woede temperatuur was denk ik in meerderheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
ND schreef op 08 maart 2003 @ 20:52:
[...]

Mijn woede temperatuur was denk ik in meerderheid ;)
jij hebt het warm gemaakt op die hoogte zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

nealzie schreef op 08 March 2003 @ 20:54:
[...]

jij hebt het warm gemaakt op die hoogte zeker :P
Wij zitten op dezelfde frequentie hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
ND schreef op 08 maart 2003 @ 20:55:
[...]

Wij zitten op dezelfde frequentie hehe :P
zeker, ik weet precies wat je nu meemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
ND schreef op 08 March 2003 @ 20:48:

.
.
.
.
.
.
.

Ook ik ben vandaag niet verder gekomen dan een SB die bij connecten crasht en FS2002 maar meteen meesleept in zijn val :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

rdluca schreef op 08 March 2003 @ 21:07:
[...]

Ook ik ben vandaag niet verder gekomen dan een SB die bij connecten crasht en FS2002 maar meteen meesleept in zijn val :(
Dat gebeurde bij mij volgens mij ook. Dat sucked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
@Peter (J-063):
Mag ik mij verontschuldigen: :+
"en geeft een landing clearance zodra de baan vrij is of zodra de baan op het punt staat om vrijgemaakt te worden."

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar messages van vandaag :+

[ATC: EGTT_N_CTR]: 170 ATC positions manned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[BROADCAST: VATSIM5]: Record is now 804 Congrats to everyone and thanks.
[BROADCAST: VATEUD6]: Entering Peak hours with more than 140 ATC and 500 Flights ONESKY 2 is as real as it is

KLM1614: need a quick stronzo

:P

851 users is ook bereikt :P Op naar de 1000 next time

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Wat leuk om al die vastlopers te lezen :)

Ik stond klaar op ESSA had mijn clearence en toen had ik ineens geen zin meer, eigenlijk wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Gilly schreef op 08 March 2003 @ 21:45:

Ik stond klaar op ESSA had mijn clearence en toen had ik ineens geen zin meer, eigenlijk wel jammer.
Barbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gilly schreef op 08 March 2003 @ 21:45:

:) hier nog even een leuke vastloper :)

"C-130 Cargo Aircraft" September 9, 2000

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Cargo01.jpg

The stage was set for the recent roll out of the revolutionary Textron Bell CV-22 Osprey --

-- Special Operations (Spec Ops variant) for the U.S. Air Force.

Four C-130 Hercules loaded dignitaries & high ranking officers flew

to Textron Bell's airfield at Dallas, Texas to attend the ceremonies.

OOPS!

What followed were procedures for "unimproving" an airfield taxiway.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Cargo02.jpg

There had been warnings that the airfield taxiways at Addison Field were too thin for the Hercules cargo aircraft,

-- but what the heck, it'll probably be OK -- they thought!

Perhaps Airport Was Arlington -- See Below From Our Reader Timothy Pruitt

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Cargo03.jpg

The problem was especially acute, considering a recent spate of 100 degree plus days --

-- which promoted that "sinking feeling."

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Cargo04.jpg

This Airman shown trying to lift the port side of the stuck plane, ultimately was forced to call the Auto Club.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Cargo05.jpg

As you can see, they went through the manual, but this situation wasn't covered!

:) hoe bedoelje Foutje :)

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 08-03-2003 23:04 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

vliegen er hier nog mensen naar JAMAI(ca) ????? :P :P :P

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Misschien zijn er mensen die net als ik opblijven voor de Forumule1 Grand Prix, zo ja is er in the mean time behoefte aan wat pics??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaaaaaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
rdluca schreef op 09 maart 2003 @ 00:06:
Misschien zijn er mensen die net als ik opblijven voor de Forumule1 Grand Prix, zo ja is er in the mean time behoefte aan wat pics??? :)
Of een leuke MP tot de F1 begint :9

Fly ging ook kijken hoorde ik ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16
rdluca schreef op 09 March 2003 @ 00:06:
ja, en ja :) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/kl777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

en de resterende pics dan maar van de mp vlucht met Jos :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8920.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8921.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8922.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8923.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8924.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8925.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8926.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8927.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8928.jpg
Iets te letterlijk "land behind 767" :+

Kmoest vol in de remmen :P Ik dacht Jos neemt een runway exit dan volg ik um wel mooi............gooit ie de parking brakes erop terwijl die nog 50 op de runway gaat :D En ik was druk bezig met pics maken, totdat Jos sneller dichterbij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Kijke eens wie we daar hebben >:) Voor Kimble ga ik dan maar es chica's op Mallorca halen ;)

De eerste van helft EDDF-LEPA, we verlaten de EZY boven Milano Malpensa...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa43.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa51.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa53.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa54.jpg

brb for more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Strak werk rdluca :9 en ook wel die van daar weer boven en nog hoger enzo ... :7

Zometeen echt hele vette pic's van ikke.

Stay tuned and Nvidia rocks :)

[ Voor 69% gewijzigd door Ensinker op 09-03-2003 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Gilly schreef op 09 maart 2003 @ 00:56:
Strak werk RDluca :9 en ook wel die van daar weer boven en nog hoger enzo ... :7

Zometeen echt hele vette pic's van ikke.

Stay tuned and Nvidia rocks :)
SNEL!! :P (en dank u :)) snel, want ik gaat zo slapen :)

* Nd blijft niet op voor F1, wilt wel maar voelt zich beroerd atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Hebben geen woorden nodig :9

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham123.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham124.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham125.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham126.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham127.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham128.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham129.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham130.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham131.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham132.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham133.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham134.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham135.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham136.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham137.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham138.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham139.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham140.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham141.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham142.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham143.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham144.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham145.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham146.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham147.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham148.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham149.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham151.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham152.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham153.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham154.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham155.jpg

En als het tegenvalt hoop ik dat je slecht slaapt :) of Jos het straks weer goed maakt. En ja het rijmt :)

En ik ben nog steeds :D met mijn Ti4200

[ Voor 4% gewijzigd door Ensinker op 09-03-2003 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

:9~ Ik hou van julie allemaal! :+ (de pics dan heh :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Gilly schreef op 09 March 2003 @ 01:02:
Hebben geen woorden nodig :9

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham155.jpg

En als het tegenvalt hoop ik dat je slecht slaapt :) of Jos het straks weer goed maakt. En ja het rijmt :)

En ik ben nog steeds :D met mijn Ti4200
Pas op de laatste pic een fatsoenlijk vliegtuig in beeld ;) :+ , maar dat neemt niet weg dat de pics :P :9 :*) :9~ zijn :)

vooral deze is mooi:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/egcceham148.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
rdluca schreef op 09 March 2003 @ 01:11:
[...]

Pas op de laatste pic een fatsoenlijk vliegtuig in beeld ;) :+ , maar dat neemt niet weg dat de pics :P :9 :*) :9~ zijn :)

vooral deze is mooi:

[afbeelding]
hahaha

Je kunt altijd wel merken rond deze tijd dat zelf's de mensen die altijd verstandig lijken weleens een uitglijertje hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
En we zijn terug bij de Easyjet op FL350 richting Mallorca, 80nm van Menorca verwijderd en we naderen ons t/d.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa55.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa57.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa65.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa67.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa70.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa71.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa72.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa74.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa79.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa82.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa83.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa86.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa87.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa88.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa93.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa94.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa95.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa96.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa99.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa102.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/lepa103.jpg

en ook ik ben dik tevree met m'n V8420S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
rdluca schreef op 09 March 2003 @ 01:49:

Lekker hoor 8) .......... rdluca

Fijn kaartje, ja :D

[ Voor 15% gewijzigd door Ensinker op 09-03-2003 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
}:O

[ Voor 199% gewijzigd door Ensinker op 09-03-2003 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

nice pics allemaal. heeft iemand al een leuke merge voor de PSS airbus panel met die ene a340 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
jos_zwa schreef op 09 March 2003 @ 02:30:
nice pics allemaal. heeft iemand al een leuke merge voor de PSS airbus panel met die ene a340 ?
Je heb een hele leuke,

Ga naar Airliners.net, zoek een mooi plaatje van een aantal A340 kisten, print deze uit op transparant papier, dus ongeveer de plaatjes zo bij mekaar zoeken dat je vauit elke gewenste spot view dekking hebt.

Start FS kies een kist van PSS ga lekker vliegen. Op het moment dat je denkt, hoe zal het aan de buitenkant van mijn kist zijn ga je naar je spotview kiest de gewenste hoek en pakt je bijbehoordende transparante print, schuif deze zo over het scherm dat het een naar jou mening goed resultaat geeft.

U merge is klaar.

Happy Fly-ing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
rdluca schreef op 09 March 2003 @ 01:49:
Ik heb lekker een V8440 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 09 March 2003 @ 09:27:
[...]

Ik heb lekker een V8440 :P
Sjonge jonge, en ik de TNT 16Mb PCI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Wil ik een vlucht maken naar EGLL en alles capturen dan gebeurt er dit :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos10005.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos10006.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos10007.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos10008.JPG
De lichten zijn helemaal fucked up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een quote voor de nieuwe ATC mensen. Hou hier reking mee aub.
> Mijn ervaring met evenementen of het nu gaat om piloten of controllers
> is dat het gauw altijd om de zelfde groepje mensen gaat.

Ik heb jarenlang computerbeurzen mee georganiseerd, ook altijd op basis
van vrijwilligers. Daar kwam uiteindelijk de volgende wijsheid uit:

"Vrijwillig is niet hetzelfde als vrijblijvend."

Als mensen vrijwillig ergens aan meedoen, en er dus niet voor betaald
krijgen of anderszins gecompenseerd worden, is het erg makkelijk om dan
ook aan te nemen dat deelname vrijblijvend is. Helaas kun je daarop geen
organisatie runnen. Als op het verkeerde moment teveel vrijwilligers van
de vrijblijvendheid gebruik maken, krijg je de problemen die we zojuist
geschetst zagen.
Bovenstaande was aanleiding naar het gebrek van controllers die zich regelmatig laten zien. Ik heb de laatste tijd veel STU's gezien die zich een paar keer van zich lieten horen en daarna nooit meer.
Vergeet niet dat wij als controllers ook de tijd steken in de nieuwbakken ATC-ers.
Dus weet waaraan je begint en denk niet "Oh ik wil eens een keer gaan controllen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Qylos schreef op 09 maart 2003 @ 10:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker ge-alt-tabt?
Je kan het fixen door ff de settings op bilinear filtering te zetten, en dan terug naar trilinear

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander_ schreef op 08 March 2003 @ 21:25:
@Peter (J-063):
Mag ik mij verontschuldigen: :+
"en geeft een landing clearance zodra de baan vrij is of zodra de baan op het punt staat om vrijgemaakt te worden."
Kijk, dat vind ik toch wel leuk dat je er toch nog ff op terug komt, TOP!

Even mijn ervaring gisteravond op Vatsim, ik heb ff kopiert wat ik in de mailinglist geschreven had van de dutchvacc:

Hoi,

Ik had gigantische problemen gisteren met inloggen. Ik had netjes naar de servers zitten kijken en had besloten om de Europa-CW server te kiezen. Daar waren tot mijn verbazing maar 10 mensen op. Ik ingelogd, loopt de computer helemaal vast. Dit heb ik 4 keer geprobeerd en de 5e keer geloof ik was ik dan eindelijk online op schiphol, maar let op, de framerate was gelijk aan 1!!!!!!!!!!!! Heel erg vreeemd allemaal, toch maar besloten om weer te disconnecten,want met een framerate van 1 is er weinig te doen natuurlijk. Toen maar verhuisd naar Zurich en daar geprobeerd om in te loggen op dezelfde server, de Europa-CW server dus. Dat ging heel goed en 20 min vloog ik.
Maar kan iemand dat verklaren waarom ik haast niet in kon loggen toen ik op Schiphol stond en een framerate van 1, terwijl het in Zurich uitstekend ging. In Zurich was het trouwens drukker met verkeer in Amsterdam op de grond, dus vreemd dat het in Amsterdam niet goed ging.

Voor de rest ging het heel goed, geen een keer gedisconnected en voice ging ook goed. Wel heel veel vertraging met ATIS opvragen, maar dat was snel verholpen mbv van Servinfo natuurlijk. De volgende keer bij zou groot event zou ik dan ook nooit zo ATIS opvragen, maar alles gewoon doen mbv Servinfo.
Ik had ook een kennis van mij uitgenodigd, hij deed de communicatie en ik vloog, werkte helemaal top. Ik had ook een checklist speciaal uitgeprint en die hebben we dan ook soms gedaan, soms waren we het vergeten :-). De checklist die ik heb is ook speciaal gemaakt voor de Dreamfleet 737, hier te downloaden: http://home.houston.rr.com/checklist/checklist.html. Werkte heel leuk die checklist zo met een co-piloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet lekker welke setting jij fout hebt :9

Ken je wel een V8440 hebben met je grote bek, maar ff een drivertje instellen :X

[ Voor 7% gewijzigd door Ensinker op 09-03-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Gilly schreef op 09 maart 2003 @ 11:24:
[...]

Ik weet lekker welke setting jij fout hebt :9

Ken je wel een V8440 hebben met je grote bek, maar ff een drivertje instellen :X
Nee, het komt dat ik alt-tab gebruikt heb zoals al gezegd is. Ik kan best wel een driver insteller hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Qylos schreef op 09 maart 2003 @ 11:30:
[...]

Nee, het komt dat ik alt-tab gebruikt heb zoals al gezegd is. Ik kan best wel een driver insteller hoor :P
Kratje bier dat het aan een setting ligt .....

Je gebruikt vast Riva Tuner ??

[ Voor 7% gewijzigd door Ensinker op 09-03-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 09 March 2003 @ 10:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zet Anisatropic filtering hoger, of aan :) Moet het oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 11:33:
[...]

Zet Anisatropic filtering hoger, of aan :) Moet het oplossen
Nope, ik ruik 2 kratjes, wel Grolsch he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Gilly schreef op 09 March 2003 @ 11:39:
[...]

Je hebt bier en je hebt Grolsch

Ik ga mee in het antwoord van Major Carnage. Trilineair filtering moet aan :)

Wel leuk sfeertje hier btw :X :)

[ Voor 7% gewijzigd door Floppie op 09-03-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 09 March 2003 @ 11:39:
[...]

Het lostte het bij mij wel op, als Hardware Lightning Options in je FS2002 Settings menu het ook niet doe ga ik van mijn graat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Texture Sharpening uitzetten will do the Job :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 11:50:
Texture Sharpening uitzetten will do the Job :X
Daar gaat me bier :( :(

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 09 March 2003 @ 11:51:
[...]

Daar gaat me bier :( :(

:D
Je bent een tweaker of je bent het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 11:55:
[...]

Je bent een tweaker of je bent het niet ;)
Ik ga voor je laatste optie. :P

Hierbij het keiharde bewijs dat ik dat bier verdien.

Filtering tri-lineair:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/tri.jpg

Filtering OFF
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/off.jpg

Nu zal er wel een tegenargument komen dat het toch aan Texture sharpening ligt.
Dan heb ik maar een klein beetje gelijk

En idd, texture sharpening uit + filtering uit = ook het gewenste resultaat.

Qylos heeft wel erg veel antwoorden gehad. Ik stel voor het bij deze dit onderwerp af te sluiten. Proost
-----------------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 36% gewijzigd door Floppie op 09-03-2003 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh ik heb filtering op trilidinges en sharpening uut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Rdluca > gebruikte jij gister Hostsb.dll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 09 maart 2003 @ 12:31:
Rdluca > gebruikte jij gister Hostsb.dll?
Dat gebruik ik sowieso al nooit, loopt constant vast bij mij. Ik ga liever lekker ouderwets ALT+TAB'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 12:39:
[...]

Dat gebruik ik sowieso al nooit, loopt constant vast bij mij. Ik ga liever lekker ouderwets ALT+TAB'en
Ohh dat draait hier perfect hoor, nooit vast lopers. Heerlijk dat programmatje :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

hostsb.dll was dus gister mijn probleem denk ik :'( Dan maar Alt_tabben weer (of Servinfo)

een atc vraag weer :) :
@EHAM moet je als je runway vacaed bent ZELF ground contacteren. Mag je als al landing clearance hebt (en al op heel dicht final zit) alvast overschakelen naar ground, zodat als je vacate de taxi clearance sneller verloopt? (Anders moet je na je landing eerst gaan stilstaan en dan pas overswitchen)

[ Voor 66% gewijzigd door ND863 op 09-03-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 09 March 2003 @ 13:02:
hostsb.dll was dus gister mijn probleem denk ik :'( Dan maar Alt_tabben weer (of Servinfo)

@EHAM moet je als je runway vacaed bent ZELF ground contacteren. Mag je als al landing clearance hebt (en al op heel dicht final zit) alvast overschakelen naar ground, zodat als je vacate de taxi clearance sneller verloopt? (Anders moet je na je landing eerst gaan stilstaan en dan pas overswitchen)
nope magniet denk ik. Want als je alsnog een G/A hebt, moet je dit direct melden aan de TWR.

Wat ik zelf wel doe (of het mag weet ik niet) is wanneer ik de T/O clearance heb, dat ik dan alvast schakel naar APP. ik ben denk ik 1 van de weinigen die dit doet, want ik heb nog nooit een kist op de grond mijn ATIS zien requesten :) Maar tis gewoon stront irrritant als een kist zijn dep. meld wanneer hij/zij door 4000ft gaat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
ND schreef op 09 March 2003 @ 13:02:

In het echt niet, safety first, je zit nog in de lucht, en de toren heeft dan nog verantwoording voor je.
Er kan vanalles gebeuren (wat?).
Maar haasten wordt in de echte vliegtuig wereld niet gewild.

Hoe het in games is weet ik niet.
de regels zullen daar wel anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 13:08:
[...]

nope magniet denk ik. Want als je alsnog een G/A hebt, moet je dit direct melden aan de TWR.

Wat ik zelf wel doe (of het mag weet ik niet) is wanneer ik de T/O clearance heb, dat ik dan alvast schakel naar APP. ik ben denk ik 1 van de weinigen die dit doet, want ik heb nog nooit een kist op de grond mijn ATIS zien requesten :) Maar tis gewoon stront irrritant als een kist zijn dep. meld wanneer hij/zij door 4000ft gaat oid.
Weet je ik schakel meestal op 500ft (als ik a/p erop gooi) meteen over naar APP (via servinfo gauge dus hoef niet te alt tabben of weet ik veel). Maar dan zitten er altijd al andere mensen, en ik maar door klimmen... en dan wil het het wel eens dat ik pas wat kan zeggen als ik al door 3000ft ofzo klim. Tja daar kan ik niets aan doen hoor, kan moeilijk door die anderen heen gaan praten.
DaNCe2k schreef op 09 March 2003 @ 13:09:
[...]

Hoe het in games is weet ik niet.
de regels zullen daar wel anders zijn
Euhmm nee.... de regels zijn zoals IRL (tenminste voor zover mogelijk).

[ Voor 13% gewijzigd door McFlipp op 09-03-2003 13:26 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff testen:

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/mallroc0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom mogen we eigenlijk niet groter dan 1024x768 ofzo posten?! Een tikkie groter en ze zijn gelijk 103x scherper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onzinverhaal.. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 09 maart 2003 @ 13:25:
[...]

Weet je ik schakel meestal op 500ft (als ik a/p erop gooi) meteen over naar APP (via servinfo gauge dus hoef niet te alt tabben of weet ik veel). Maar dan zitten er altijd al andere mensen, en ik maar door klimmen... en dan wil het het wel eens dat ik pas wat kan zeggen als ik al door 3000ft ofzo klim. Tja daar kan ik niets aan doen hoor, kan moeilijk door die anderen heen gaan praten.
Das helemaal geen probleem!! Je weet iig dat je moet contacten en het is dan wel zo sociaal om anderen uit te laten praten. Het gebeurd irl ook zeer regelmatig hoor.

"KLMXXX passin' 2.600ft for FL60"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

klm is toch altijd KLXXXX ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 09 March 2003 @ 14:25:
klm is toch altijd KLXXXX ?
XXXX is voor Europese vluchten en XXX voor Intercontinentaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
ND schreef op 09 maart 2003 @ 13:02:

Als je dit soort regels wilt weten moet je op je charts kijken. Daar staat (nagenoeg) alles op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Mensen mooie pic's Formule1 moet vaker snachts zijn *D hoewel ik wel lekker naar bed ga en dan snachts opstaan :O
rdluca schreef op 09 March 2003 @ 01:11:

Ik zie dat als een compliment op mijn verfbussen werk :+
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 13:42:
Waarom mogen we eigenlijk niet groter dan 1024x768 ofzo posten?! Een tikkie groter en ze zijn gelijk 103x scherper..
Omdat niet iedereen hier een 19'' monitor heeft met een resolutie van 1280x1024 :/ Van mij mag je zulke grote foto's posten maar dan kun je ervan uitgaan dat ik ze niet meer bekijk ;) Heb geen zin om heen en weer tescrollen.

En over dat 103x scherper dan gebruik je de verkeerde resize tool :/

Kijkmaar:
1280x1024 209kb
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/voorbeeld-1280.jpg

1024x819 110kb
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/voorbeeld-1024.jpg

800x640 72.2kb
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/voorbeeld-800.jpg

B)

Over die files die je op avsim kunt vinden waar er bij de VASP Arrdvark in de title staat heb ik niet gedaan hoor ;) idioten bij avsim vonden dat ze wat moesten veranderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee om dit optelossen?
Afbeeldingslocatie: http://www.acebots.com/rr/hoekjes.jpg

die hoekjes heb ik ook in Frankrijk enzo, (dus ligt vast niet aan NL2000)
---
Die in zee voornamelijk,

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slightly offtopic: Waar kun je het beste "spotten" bij de Polderbaan?
Ik ben er vanmiddag es heen gereden, eerst langs de zwanenburg baan, waar het uitzicht aardig is belemmerd door de aanleg van een nieuwe snelweg. :{
Vervolgens ben ik langs de zuidelijke taxibaan van de polderbaan gereden en verder kom je niet ivm een hek. :{
Tips anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 15:34:
Iemand enig idee om dit optelossen?
[afbeelding]

die hoekjes heb ik ook in Frankrijk enzo, (dus ligt vast niet aan NL2000)
---
Die in zee voornamelijk,
Heeft dit niet iets te maken met je visibility range?
Waar staat die bij jou op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 15:47:
[...]

Heeft dit niet iets te maken met je visibility range?
Waar staat die bij jou op?
ik heb alles vol uit :)

amd 2400+
768 mbram
GF4 Ti 4600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 13:08:
[...]

En na touchdown dan? (niet gelijk, maar als je zeg maar net je reversers weer intrekt) :7

Wat mij ook opvalt met IRL ATC op Schiphol en op VATSIM, IRL loopt het gesmeerder :? Als je approach moet contacten is de radio altijd vrij. De approach zegt ook niet zoveel (heel vaak alleen "hello climb to FL90") op vatsim ofzo gaat dat heel anders. Wat is de oorzaak hiervan?

Ennn.........stel je staat met zijn 5en op de grond, ready to taxi. Is er een truukje of regel zodat je niet met zijn 2en tegelijk taxi clearance vraagt? (dus onverstaanbaar) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/emma11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
The_FrankO schreef op 09 March 2003 @ 14:53:
Mensen mooie pic's Formule1 moet vaker snachts zijn *D hoewel ik wel lekker naar bed ga en dan snachts opstaan :O

[...]

Ik zie dat als een compliment op mijn verfbussen werk :+

[...]

Omdat niet iedereen hier een 19'' monitor heeft met een resolutie van 1280x1024 :/ Van mij mag je zulke grote foto's posten maar dan kun je ervan uitgaan dat ik ze niet meer bekijk ;) Heb geen zin om heen en weer tescrollen.

En over dat 103x scherper dan gebruik je de verkeerde resize tool :/

Kijkmaar:
1280x1024 209kb
[afbeelding]

1024x819 110kb
[afbeelding]

800x640 72.2kb
[afbeelding]

B)

Over die files die je op avsim kunt vinden waar er bij de VASP Arrdvark in de title staat heb ik niet gedaan hoor ;) idioten bij avsim vonden dat ze wat moesten veranderen :(
wat voor software gebruik jij voor die bagage wagentjes?
tenminste als ze echt bewegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
nice pics gilly, emma field is echt een super veld om je Genaral aviation bakken uit te proberen :9

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
DaNCe2k schreef op 09 March 2003 @ 16:23:

wat voor software gebruik jij voor die bagage wagentjes?
tenminste als ze echt bewegen dan.
Zit bij de scenery van UK2000 :) is zeker het geld waard (niet dat ik het gekocht hebt)

Volgens mij kun je die catering wagen ook aan je vliegtuig laten komen dmv frequentie veranderen in je com 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
The_FrankO schreef op 09 March 2003 @ 17:02:
[...]

Zit bij de scenery van UK2000 :) is zeker het geld waard (niet dat ik het gekocht hebt)

Volgens mij kun je die catering wagen ook aan je vliegtuig laten komen dmv frequentie veranderen in je com 1 :)
ik heb UK2000, maar het is me niet opgevallen dat ze naar je toekwamen , ik zal eens opnieuw kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

The_FrankO schreef op 09 March 2003 @ 17:02:
[...]

Yep, zie onder (pic uit de 'oude' doos)
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/1232.jpg

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
De Eifeltoren hadden ze wel wat gedetaileerder mogen maken 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/untitle341234d.jpg
Lijkt of ie geript is uit FS95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Qylos schreef op 09 March 2003 @ 17:11:
De Eifeltoren hadden ze wel wat gedetaileerder mogen maken 8)7
[afbeelding]
Lijkt of ie geript is uit FS95
Dat is toch niet erg, als goed piloot zijnde kom je daar nooit in de buurt.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.