Warcraft III Classic + Frozen Throne Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.372 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

jazeker, en links bij de main page zie je allemaal top-replays, daar kan je altijd wel wat moois verwacthend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

je kunt ook gaan naar :

warcraftreplays.com
wc3addicts.com

Zitten ook erg goede spel0rs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 09:02

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Carel schreef op 15 March 2003 @ 19:10:
Heeft iemand misschien een leuke url voor mij met replay's van echte top matches, dus de de experts tegen elkaar op het hoogste niveau :) ?
Goed dat je t ff vraagt, anders had je het hele topic moeten doorlezen misschien :o
Ohnee, helemaal niet, want ze staan ook in de first post ;)

en @ dirk en zn tilly replay waar zn dryads en bears gemold worden door mass archers. Welke dryads en bears :? ik zag alleen maar dott's :P

[ Voor 8% gewijzigd door Glorificationer426 op 15-03-2003 20:13 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euh ... Jonge man, ik heb 2 replays gepost van die Mong kerel. Eentje tegen een leger Talon (niet tegen Tillerman) en eentje tegen Tillerman. Daarvoor moet je ietsje beter zoeken ;)

En ondertussen wel kritiek geven op mister Carel he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

omg... zojuist de grootste verspilling van tijd gedaan die er bestaat... 2 uur lang een ingeturtlede basis bestookt met 4 legers samen met udaw, dirk en vater.... en dan uiteindelijk door resource problemen verliezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verloren jullie door resource problemen? Dat is niet wat je mij verteld hebt nadat ik gedisct werd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol0rz.... naja, dat was het uiteindelijk wel... probeer maar es 12 lvl6+ heroes op een ramp (crucible) backuped door 30 torens met 3 orc en een undead te bestormen

cata's werkt niet, da's blizzard en shockwave voer... en tons of exp voor hen... heeeel irritante game die ik zo snel mogelijk wil vergeten :)

in principe was het een status quo... maar omdat wij iedere keer aanvielen kregen zij de exp... en wonnen ze uiteindelijk omdat het ons veel te lang duurde en we zonder geld zaten op een gegeven moment :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 27493 op 16-03-2003 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Joh .... gewoon de computer aan laten staan totdat je een ons weegt :p Ze zullen toch ooit moeten leaven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nee tuurlijk niet, dat krijgen ze door en slopen je dan :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423 schreef op 16 March 2003 @ 01:44:
Joh .... gewoon de computer aan laten staan totdat je een ons weegt :p Ze zullen toch ooit moeten leaven :p
hihi ja dat zou wel creatief zijn .. en die gasten maar denken: damn, wanneer vallen ze ons nu eens aan gvd :(

:Y) En dan zegt de ene 'Uli, ich gehe slafen, es tauert zu lange' en die anderen 'Ok, das ist wahr, wir sind aber die morelen winner' :D of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

rofl dirk :D

maar goed, ik werd net als NE geowned door een UD die aboms masste.. wat is hier tegen te doen? air ging niet werken, hij had er ook een paar crypt fiends bij.. bears en dryads gingen kijhard neer.. mayb huntresses + archers, maar daar kwam ik wat laat achter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die beren horen een hele goede kans te hebben tegen Aboms hoor.. Als je een beetje goed om gaat met rejuvenation en roar (UD heeft nogal moeite met dispellen :)) tenminste (wat al moeilijk zat is vind ik). Dryads en/of archers zouden het zaakje dan af moeten maken. Liever dryads want dan kun je Ufrenzy nog een beetje dispellen zonder al teveel moeilijkheden.

Oh ja, ook weer zoiets. Net Rt met een level8. Dan zou je denken: die kan iig íets. Komt zijn TC naar buiten. Na 4 minuten check ik ff zijn basis. Staat die TC nog steeds in zijn basis :? Heel netjes level 1 en zo... Ik vroeg hem waarom ie dat deed. "Just wait", zegt ie... Ik denk: jaja, het zal wel... Kan ik strax de troep weer op gaan ruimen wat niet gaat lukken...
Even later valt de vijand dan aan. En heel typisch stuiten ze op de basis van mijn level8 ally. Had die kerel zijn hele basis zwaar verdedigd met torens en burrows :? ! Dus ik val in de rug aan, en we wonnen zowaar ook nog de strijd. Daarna snel wat Necro's bijgemaakt en richting de vijand gegaan. Die had geen wons en maar 3 dryads dus was het gg dankzij mijn skeletons (oh ja, en dankzij de wyverns van mijn ally ;) ). R a a r, vond ik :Y)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 16-03-2003 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, hier nog een grappig potje RT: http://www.replayers.com/...php?id=19158&t=1047788220

Ik zei tegen mijn ally: "bah, I don't feel like 0rc"
Hij: mmm.. Wanna lame something?
Ik zei: sure thing :P
Toen hebben we er eentje getowerd en binnen de kortste keren was het gg, mede dankzij mijn wyverns die weeral de strijd in ons voordeel beslechtten ;)

Eén van onze vijanden was volgens zijn stats trouwens niet slecht (level 11 solo dacht ik). Hij kreeg mijn Bm ook wel een paar keer neer met Sleep, maar ja, dat heb je toch als je gaat harassen op UD >:) * Weltrusten :z *

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 16-03-2003 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 19:42
Ik heb warcraft weer eens uit de kast gehaald en ik vraag me af of er een beetje goeie mod voor zijn :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dirk.... shaddup about them damn wyverns :P

Die wyverns zuigen nl als je 30 torentjes aan moet vallen waar je met een cata niet bijkan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14
LOL wyverns tegen torens ?? Heeft toch bijna geen nut of lul ik nu maar wat ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

lol ik deel mijn frustraties van UT ook even met jullie:
[14:07] <+UTR> TrehT: KUTKTIUKUTIT
[14:07] <+UTR> !-(No.5=Desperator)-: ahhahaahah
[14:07] <+UTR> -(No.3=SwampFox)-: lol
[14:07] <+UTR> TrehT: WAT BEN IK LELIJK

situatie: mn team werd grandioos ingemaakt door met name die No lui, ik had op gegeven moment echt een uber solo run met vlag, truk uber geil uitgevoerd alles ging perfect sta ik voor de deur van mn base wil ik met piston over de muur heen gaat dat fout, ik loop om, dodge in de vlag om te cappen en 0,1 us voordat ik vlag wil inleveren pakt kerel m. Dood. ()@#*&$# (als die laatste meest simpel dingetje: piston jump over muur, goed was gegaan was het cap *&$# :( )

[ Voor 55% gewijzigd door TrehT op 16-03-2003 14:42 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
TrehT schreef op 16 March 2003 @ 14:34:
:? owkeej :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 16 March 2003 @ 03:33:
Die beren horen een hele goede kans te hebben tegen Aboms hoor.. Als je een beetje goed om gaat met rejuvenation en roar (UD heeft nogal moeite met dispellen :)) tenminste (wat al moeilijk zat is vind ik). Dryads en/of archers zouden het zaakje dan af moeten maken. Liever dryads want dan kun je Ufrenzy nog een beetje dispellen zonder al teveel moeilijkheden.

Oh ja, ook weer zoiets. Net Rt met een level8. Dan zou je denken: die kan iig íets. Komt zijn TC naar buiten. Na 4 minuten check ik ff zijn basis. Staat die TC nog steeds in zijn basis :? Heel netjes level 1 en zo... Ik vroeg hem waarom ie dat deed. "Just wait", zegt ie... Ik denk: jaja, het zal wel... Kan ik strax de troep weer op gaan ruimen wat niet gaat lukken...
Even later valt de vijand dan aan. En heel typisch stuiten ze op de basis van mijn level8 ally. Had die kerel zijn hele basis zwaar verdedigd met torens en burrows :? ! Dus ik val in de rug aan, en we wonnen zowaar ook nog de strijd. Daarna snel wat Necro's bijgemaakt en richting de vijand gegaan. Die had geen wons en maar 3 dryads dus was het gg dankzij mijn skeletons (oh ja, en dankzij de wyverns van mijn ally ;) ). R a a r, vond ik :Y)
khad een beetje weinig beren en zij surrounden ze ze een beetje, nou dan zijn ze nog best snel dood ondanks rejuv, maar goed, tis niet anders, er gaat toch nauwlijks exp af onder de lvl 10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Situatie: mn team werd grandioos ingemaakt door met name die No lui, ik had op gegeven moment echt een uber solo run met vlag, truk uber geil uitgevoerd alles ging perfect sta ik voor de deur van mn base wil ik met piston over de muur heen gaat dat fout, ik loop om, dodge in de vlag om te cappen en 0,1 us voordat ik vlag wil inleveren pakt kerel m. Dood. ()@#*&$# (als die laatste meest simpel dingetje: piston jump over muur, goed was gegaan was het cap *&$# :( )
Kan je dit niet beter in de UT topic posten? >:)

Ik kom er net achter dat wij tegen die lamers best wel een paar (4-5) raiders had kunnen maken. Dan ensnare op die k*nkerflikkers zodat ze niet kunnen TP'en en afhakken.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
TrehT schreef op 16 maart 2003 @ 14:34:

situatie: mn team werd grandioos ingemaakt door met name die No lui, ik had op gegeven moment echt een uber solo run met vlag, truk uber geil uitgevoerd alles ging perfect sta ik voor de deur van mn base wil ik met piston over de muur heen gaat dat fout, ik loop om, dodge in de vlag om te cappen en 0,1 us voordat ik vlag wil inleveren pakt kerel m. Dood. ()@#*&$# (als die laatste meest simpel dingetje: piston jump over muur, goed was gegaan was het cap *&$# :( )
Je zit in het verkeerde topic B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

oops verkeerde topic :+

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aargh, net weer ingemaakt door NE die mass dryads + bears ging.. ik was Orc en had geen id wat ik moest maken.. ik ging mass grunts met kodo beasts, en heb nog 2 bears kunnen devouren, maar daarna was het snel gg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Wat voorn warcraft-mod is dat dan joh!? :P

Edit: whaha, lol! tis ook allemaal wel verwarrend he :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 20627 op 16-03-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333 schreef op 16 March 2003 @ 16:59:
aargh, net weer ingemaakt door NE die mass dryads + bears ging.. ik was Orc en had geen id wat ik moest maken.. ik ging mass grunts met kodo beasts, en heb nog 2 bears kunnen devouren, maar daarna was het snel gg :|
Tauren en casters en als je veel geld hebt een paar wyverns 8) Zou ik doen tenminste :) Geen idee of het zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 16 March 2003 @ 18:40:
[...]

Tauren en casters en als je veel geld hebt een paar wyverns 8) Zou ik doen tenminste :) Geen idee of het zou werken.
alles van de casters wordt toch gedispelled.. taurens is wel goed id..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah, niet alles. Drayds hebben wel abolish magic maar kunnen maar één doelwit tegelijkertijd dispellen ... en als ze an het dispellen zijn kunnen ze niet aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeps, dat wordt vaak vergeten in paniek als je als mass caster tegen dryad's staat. Ze vallen namelijk inderdaad niet aan als ze dispellen. het is al helemaal leuk als de tegenstander een gem of true seeing heeft, dan de hele tijd sentry wards neerplompen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat dat betreft had ik ook een paar scrolls of protection kunnen kopen, das voor 200 goud heel veel dispell werk :), maar goed, de keuze tussen een scroll of een extra grunt.. tjah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De scroll :D Ziet er namelijk ook altijd een stuk indrukwekkender uit als je de hele zooi gescrolled hebt, dan ziet de vijand er geen bal meer van terwijl je met mass dryads best goed moet microën (en jij als orc speler hebt dan een voordeel).

Net weer een 'leuke' 2v2 ... Ik had NE en mijn ally Hu. De vijand was UD en NE. Je gaat er dan vanuit dat je ally priests gaat maken tegen al die skeletons... Ach, de rest kun je wel raden denk ik :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 16-03-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 16 March 2003 @ 19:58:
De scroll :D Ziet er namelijk ook altijd een stuk indrukwekkender uit als je de hele zooi gescrolled hebt, dan ziet de vijand er geen bal meer van terwijl je met mass dryads best goed moet microën (en jij als orc speler hebt dan een voordeel).

Net weer een 'leuke' 2v2 ... Ik had NE en mijn ally Hu. De vijand was UD en NE. Je gaat er dan vanuit dat je ally priests gaat maken tegen al die skeletons... Ach, de rest kun je wel raden denk ik :'(
ach ja weer het dispell (lees: abolish) verhaal denk ik, ik zou ook niet zo snel casters tegen een NE gaan, maar ja, met die UD in gedachten mayb ook wel

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 28333 op 16-03-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

Eerder het dispell --> Skellies verhaal denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10
Anoniem: 61109 schreef op 16 maart 2003 @ 22:07:
Eerder het dispell --> Skellies verhaal denk ik :)
Ik neem de necro's niet veer de skellies. vooral niet tegen Humans..
Cripple schopt kont..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cripple is ook dispellable, tegen een goede human-speler schopt dat ook niet zoveel kont hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 61109 schreef op 17 March 2003 @ 00:34:
Cripple is ook dispellable, tegen een goede human-speler schopt dat ook niet zoveel kont hoor.
Helaas wel ja.
Maar het is beter dan al je skellies gedispeld zien worden.
Nog een aardige replay voor de kijkers thuis:
http://www.tweakers.net/m...download_file&file_id=714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Casters tegen HU is zowieso onzinnig, tenzij de HU speler geen priests maakt (wat eigenlijk nooit voorkomt). Enige verschil is dat cripple misschien iets moeilijker te zien is als een massa skeletons en dan de vijand geen xp krijgt van cripple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49471

Ik heb zo een erge zin om te warcraften weer, maar zit nu op stage het is gewoon niet eerlijk. Gister iets van de 8 games 6 gewonnen HEERLIJK!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tiens... dat gevoel heb ik al lang niet meer gehad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

vanavond ook maar weer een blik archers opentrekken... mass archers dan wel >:)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D :D :D :D

Goed plan dat ga ik nu ook eens ff doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga ook maar weer eens mass archeren, was altijd mijn beste strat toen ik voor het eerst ging b.netten samen met apocrypha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja.. Wie ben ik dan nog om te zeggen dat de laatste 4x dat ik die strat heb gebruikt, het alle vier de keren misgegaan is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 58145 schreef op 17 maart 2003 @ 13:18:
tja.. Wie ben ik dan nog om te zeggen dat de laatste 4x dat ik die strat heb gebruikt, het alle vier de keren misgegaan is >:)
als je het doet, doe het dan wel goed :>

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
KeeZ schreef op 17 maart 2003 @ 11:18:
vanavond ook maar weer een blik archers opentrekken... mass archers dan wel >:)
Geef dan ff een gil, Gaan we ff gezellig massen met zijn tweeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-07 15:36
Ik post niet zo heel veel in het warcraft III topic, dit is geloof ik mijn 3de post in 11 delen.
Maar ik kon het toch niet laten om deze replay te posten.
het is een 3v3 tegen toch wel hele aardige spelers, dacht ik zo :P

tegenstanders:
Hasuobs (lvl30solo) rank 49 solo
Mouse[pg] (lvl24solo) 232 wins 18 losses
PC-Ler (lvl11solo) 126 wins 22 losses

Wij:
De)tyl3r (lvl 18 solo)
Rap-Infernal (lvl 11 FFA)
Volder (lvl 13 RT)

http://www.vin99.net/foru...ts/3v3_gosu_opponents.w3g

en om alvast een tipje van de sluier te lichten, we winnen nog ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volder schreef op 17 maart 2003 @ 14:27:
Ik post niet zo heel veel in het warcraft III topic, dit is geloof ik mijn 3de post in 11 delen.
[knip]
http://www.vin99.net/foru...ts/3v3_gosu_opponents.w3g

en om alvast een tipje van de sluier te lichten, we winnen nog ook
die ud heeft wel een hele rare BO, crypt, graveyard, en als crypt klaar is pas een zig

maar voor de rest zeer netjes gespeeld :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 28333 op 17-03-2003 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Anoniem: 28333 schreef op 17 March 2003 @ 15:06:
[...]

die ud heeft wel een hele rare BO, crypt, graveyard, en als crypt klaar is pas een zig
Door die buildorder was zijn main wel heel snel op tier2
Als hij hiermee gewacht had tot na de harass hadden we het waarschijnljik een heel stuk moeilijker gehad.

en raar kan soms ook goed zijn, het zou zo een saaie boel worden als we allemaal maar mass casters gaan met dezelfde BO

[ Voor 15% gewijzigd door volder op 17-03-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volder schreef op 17 March 2003 @ 15:11:
[...]

Door die buildorder was zijn main wel heel snel op tier2
Als hij hiermee gewacht had tot na de harass hadden we het waarschijnljik een heel stuk moeilijker gehad.

en raar kan soms ook goed zijn, het zou zo een saaie boel worden als we allemaal maar mass casters gaan met dezelfde BO
ja das waar :), die tier2 necropolis kwam zeer goed van pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 08:10
Jezus man in 1 vs 1 word ik altijd gigantisch gebashed. Op een of andere manier doe ik iets fout in m'n opbouw, taktiek zodat ik bijna altijd verlies. Enige keren dat ik gewonnen heb is met ghoul rush. :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel je alleen met UD? Want veel andere tactieken zijn er niet dan een ghoul rush >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

idd UD != rushploegje....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 58145 schreef op 17 March 2003 @ 17:54:
Speel je alleen met UD? Want veel andere tactieken zijn er niet dan een ghoul rush >:)
ghoul rush zuigt arse. alleen tegen human die geen towers heeft werkt het een beetje. in de beta kun je fijn wand of skellies ofzo kopen voor 150 euro, kun je mooit 10 skilles summonen erg handig om te rushen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, weet ik wel, die ghouls lopen toch altijd stuk op een beetje verdediging maar ik zei het eigenlijk alleen maar om de UD spelers een beetje uit de tent te lokken.. Is dat echt waar van die beta? Mmm, beetje flauw dan hoor dat je alles maar zo kunt kopen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm. lijkt me toch sterk dat je die meteen kan kopen? de meeste items zijn in het orgineel ook pas na een nacht verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch is het zo dat je ze meteen kunt kopen. We hebben het hier dus niet over een neutral (goblin) merchant hè, maar over de UD shop :) (tomb of relics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, dan mag ik hopen dat ze dat snel fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Laatst online: 15-02-2022
Maar wat is nou de mening van de GoT clan over FT, kloppen al die geruchten en klachten?

Is de static defense te sterk geworden, met enhanced burrows en ancients die altijd attacken?
Wordt er teveel geturtled doordat je je eigen shop kan maken en de exp en gold van het creepen generfed is?
Is het FoKken door de Warden te erg?
En met wat voor spannends denken jullie dat Blizzard nu bezig is om het techen, harassen en creepen totaal te veranderen?

En werkt dat command inheritance (of zoiets) een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

w00t, is de laatste reply gisteravond geweest? Pfft :z

* Darkvater heeft een nieuwe proc, maar nog steeds 256MB ram. HIj zal de GoTWar3 crew weer binnenkort joinen

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom nu al niet?

pff, battle.net is ook raar bezig btw, ik werd er zonet afgegooid (you're disconnected from battle.net), en vervolgens quit mijn tegenstander aan het begin van 2 solo games (zal ook wel met battle.net te maken ehbben)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 28333 op 18-03-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

Ah, ik kom er net achter dat de mana burn skill van de DH geen effect heeft op DH's... dacht ik daar toch even 2 vliegen in een klap te slaan :(

Probeerde hero rush met DH, en ik kom de DH van de tegenstander tegen, die gelijk immolation aanzet. Ik wacht altijd met eerste skill van de DH assignen tot ik weet wat voor hero ik tegen me heb, want burn is wel heel lekker tegen castertjes ;) Maar goed, probeer ik hem te burnen, voor damage en om zijn immolation wat korter te laten duren, krijg ik message dat ik de DH niet kan targetten. Na nog een paar keer proberen in ongeloof zie ik het laatste zinnetje van de skillinfo... DH are not affected, ofzo :(

Toch nog gewonnen, maar vraag niet hoe, de rest van het potje maakte ik er een nog groter potje van :)

* Anoniem: 59559 vondt dit wel weer een duidelijk teken dat hij nog meer WC3 moet spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah ik merkte het ook al en vond het ook nogal vreemd. Ik denk dat blizzard dat gedaan heeft om een flauw spelletje te voorkomen, namelijk het idee van DH's die elkaar omstebeuren 'to death' manaburnen :)

En: Ja.
Je moet nog meer wc3 spelen :D

edit: niet te geloven. Eerste potje wc3 vandaag en ik krijg meteen een disconnect. Ga ik daarna naar het chan en kan ik me naam en stats niet meer zien :/ . Dat begint goed :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 18-03-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

WTF? Julllie kennen Warbucket toch wel, he?

Probeer eens naar de website te gaan, ik krijg het volgende (www.warbucket.com)
Afbeeldingslocatie: http://enyo.liacs.nl/~tfarago/warbucket.gif

Zijn die mensen nou helemaal gek geworden?

[ Voor 12% gewijzigd door Darkvater op 18-03-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoax, dit was ook gedaan met isonews.

btw net voor het eerst tft gespeeld, kvond het maar eng, maar wel mijn eerste potje gewonnen :P de gozer wilde mij towerrushen maar dat lukte niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 29882 schreef op 18 March 2003 @ 19:29:
hoax, dit was ook gedaan met isonews.

btw net voor het eerst tft gespeeld, kvond het maar eng, maar wel mijn eerste potje gewonnen :P de gozer wilde mij towerrushen maar dat lukte niet
Hmm, het was geen hoax met isonews, want diens DSN is echt gekaapt door de DoJ. Ik ben net ook in de warbucket chat geweest, en daar zeggen ze ook dat het echt is. Hier een chatlog: http://www.sh0t.com/wb.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

wtf dat was toch gewoon een comic site? Van isonews kan ik t me nog voorstellen maar dit is overdreven.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

doh kijk nou eens naar die site =\
http://www.warbucket.com/
NICE HOAX HUH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77476

www.theinclan.com heeft ook iets dergelijks :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://buggeroff.org/dental.html <-- als we dan toch leuke linkjes aan het post0ren zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:r laat dat ff dirk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Shade schreef op 18 maart 2003 @ 20:27:
NICE HOAX HUH?
Pfft, flauw zeg :|

Naja, die comics blijven tenminste wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Warbucket comics roelen de pan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

it's not me who does the clicking part, my dear waltor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Shade schreef op 18 March 2003 @ 20:27:
NICE HOAX HUH?
rofl owneju toen ik keek stond het er nog gewoon op en aangezien isonews wel echt gekaapt is, is het niet zo vreemd om meteen het ergste te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehm, jongens, isonews was toch ik niet echt gekaapt? als je het ip ofzo invoerde dan kreeg je gewoon isonews voor je neus. de domain was eerder gekaapt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49471

Sinds ik lvl7 ben met warcraft heb ik hele tijd noob allies. Wat maak je? Dont know... 1 is ud wij tegen ne ik zeg maak gar en spinnen ze gaan zeker hippo. Hoor je no gar suck lol en later leaved die en waar komen ze later mee ja hoor met Hippo mass en chims nou sorry hoor maar ga dan liever singelplayer spelen LVL7 verdomme ik verlies alleen maar zo nep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

lol dat zal wat zaakjes gaan veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Aan de ene kant wel beter, aan de andere kant best pokke.
Ik heb wel vaak dat ik met wat units een expansion verdedig, krijgen mijn hero's nu ook wat exp erbij. Maar als ik een low-level hero heb (2de hero), dan heb ik liever dat de exp meer daarheen gericht word. Zodat ie niet zo snel afgeslacht word in de grotere battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

DeX schreef op 18 maart 2003 @ 22:19:
[...]

Aan de ene kant wel beter, aan de andere kant best pokke.
Ik heb wel vaak dat ik met wat units een expansion verdedig, krijgen mijn hero's nu ook wat exp erbij. Maar als ik een low-level hero heb (2de hero), dan heb ik liever dat de exp meer daarheen gericht word. Zodat ie niet zo snel afgeslacht word in de grotere battles.
bij creepen bedoel je? datr kan ook, als er 1 hero, de lagere lvl, bij de creepkill aanwezig is krijgt hij alle experience en je hogere lvl hero, die verderop staat, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
TrehT schreef op 18 maart 2003 @ 22:24:
[...]

bij creepen bedoel je? datr kan ook, als er 1 hero, de lagere lvl, bij de creepkill aanwezig is krijgt hij alle experience en je hogere lvl hero, die verderop staat, niks.
Ja dat klink logisch.
En zo is het ook. Maar, zoals je in die link leest, zijn ze van plan om dat te veranderen. Dat je hero(s) altijd experiance krijgen. Dus maakt niet uit of je aan het creepen en harassen tegelijkertijd bent. je krijgt altij exp erbij. Afhankelijk van de hoeveelheid hero's die je hebt.
1 hero = 100 %
2 hero's = 50% per hero
3 hero's = 33.333333333333... per hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
DeX schreef op 18 March 2003 @ 23:28:

Ja dat klink logisch.
En zo is het ook. Maar, zoals je in die link leest, zijn ze van plan om dat te veranderen. Dat je hero(s) altijd experiance krijgen. Dus maakt niet uit of je aan het creepen en harassen tegelijkertijd bent. je krijgt altij exp erbij. Afhankelijk van de hoeveelheid hero's die je hebt.
1 hero = 100 %
2 hero's = 50% per hero
3 hero's = 33.333333333333... per hero.
Nee, als je de link leest gaat het zo:
- als er een of meerdere allied Heroes in de buurt van het gevecht zijn wordt het alleen verdeeld over die
- als er geen Heroes in de buurt zijn wordt de exp verdeeld over alle allied Heroes op de hele map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, ik weet niet of die wijziging wel nodig is hoor ... Ik heb bij dat soort dingen altijd het idee dat het bestaande concept al goed genoeg is ... Het is gewoon realistisch en logisch dat je hero aanwezig moet zijn ... Een commandant kan toch geen ervaring krijgen als ie via de radio hoort: *ZzZ* Sir Commander Sir, over! *ZzZ* -- *ZzZ* talk private, over! *ZzZ*
*ZzZ* -- We have killed EVERYTHING commmander sir, over! *ZzZ* -- *ZzZ* Yes private, I know because my mind seems more evolved. Commander out! *ZzZ*

Dat werkt toch zo niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Maar die commandant heeft ze daar wel heen gestuurd en dat was een goed plan omdat ze alles uitgeroeid hebben ;)
En daar mag hij toch wel wat voor krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Lister op 18-03-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faban komt weer sterk uit de hoek :D :D :D Jah je hebt wel gelijk maar van die aanval op zich krijgt ie geen ervaring bij die hij voor de aanval nog niet had (& Dirk denkt: waarom ga ik hierop in :? :D) ..

OMG check deze replay! Een militia rush van de vijand :D Gelukkig zat mijn AM al aan level2 (iets later level 3) zodat ie in ieder geval een beetje Water Elementals kon pompen :Y) : :
http://www.replayers.com/...php?id=19471&t=1048024185

Edit II: Nog een replay met human... Begin er zo langzamerhand in te komen :P Vind HU toch wel cooler dan Orc maar ook wel een stukkie moeilijker ... Vooral de Bo vergeet ik altijd goed te bekijken in die top replays. HU is iig wel stukken flexibeler. Ik herinner me nog dat ik met 0rc ontzettend vaak ineens verrast werd door een bult Frosts en dat het dan te laat was om te counteren. Nu weet ik wel dat dat een kwestie is van scouten maar dat vergeet ik altijd :P In ieder geval is me dat laatste overkomen toen ik met Human speelde en toen kon ik heel makkelijk een bult gyro's maken.. Toen was het gg :*)
Maar heh, zeg maar wat je ervan vindt (ik ben er nogal trots op want dit is de eerste keer dat ik met HU speel en dat ik niet het idee heb dat ik een supergrote fout heb gemaakt): http://www.replayers.com/...php?id=19478&t=1048032197

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 19-03-2003 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Anoniem: 58145 schreef op 18 March 2003 @ 23:34:
Ah, ik weet niet of die wijziging wel nodig is hoor ... Ik heb bij dat soort dingen altijd het idee dat het bestaande concept al goed genoeg is ... Het is gewoon realistisch en logisch dat je hero aanwezig moet zijn ... Een commandant kan toch geen ervaring krijgen als ie via de radio hoort: *ZzZ* Sir Commander Sir, over! *ZzZ* -- *ZzZ* talk private, over! *ZzZ*
*ZzZ* -- We have killed EVERYTHING commmander sir, over! *ZzZ* -- *ZzZ* Yes private, I know because my mind seems more evolved. Commander out! *ZzZ*

Dat werkt toch zo niet :Y)
Nee duh, toen hadden ze nog geen walkie talkies 8)7

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 19 March 2003 @ 14:13:
[...]

Nee duh, toen hadden ze nog geen walkie talkies 8)7
blikjes paranormale units met een draadje spirit link ertussen dan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 28333 op 19-03-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mhaw... als Bush sadam killed dan krijgt ie wel meer reputatie hoor :+

maar dit gaat weer zwaar offtopic jongens.... anyway, ik ben ook weer into the game... moet weer zwaar wennen maar ach... dat komt wel weer.... mass archers werkt bij mij iig wel weer :) zolang je het maar goed doet :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen ik vraag me af, als je mass archers gaat en je krijgt een troep huntress op je af gemixed met wat dott, dan ben je toch "properly f*cked" onnie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882 schreef op 19 March 2003 @ 14:49:
alleen ik vraag me af, als je mass archers gaat en je krijgt een troep huntress op je af gemixed met wat dott, dan ben je toch "properly f*cked" onnie? :)
ja B) Maar je kunt er daarom ook het beste wat hunts of beren bij doen :P Tenminste dat is mijn eindconclusie van de hele mass archer zaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

volder schreef op 17 March 2003 @ 14:27:

tegenstanders:
Hasuobs (lvl30solo) rank 49 solo
Ik zag net inje profile dat je
Best kill : hasuobs lvl 30 hebt staan,
best wel triest imo =\
zeker omdat het niet eens op solo was =\

Daarnaast vind ik iemand die best kills in zijn profile zet nogal sad en ook nog disc counters etc. who the hell cares ~~

Ff mening spuien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah... ieder in zijn waarde laten, de een vat het nou eenmaal wat serieuzer op dan de ander... ik doe het iig niet....

anyway... mass archers ben ik maar weer vanaf :P moet op zn minst enkele dryads achter als je een beetje ervaren speler tegenover je hebt... en uiteraard is het techen ook een factor waardoor het gewoon niet altijd rendabel is om te gaan massen met archrs...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

KeeZ schreef op 19 March 2003 @ 20:26:
mjah... ieder in zijn waarde laten, de een vat het nou eenmaal wat serieuzer op dan de ander... ik doe het iig niet....
Ik ga er ook niet dood van ofzo :+

Ik zag het alleen toevallig en ik dacht echt van :"HUK...."

Dus=P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, het is Volder's eigenlijk probleem uiteindelijk als mensen hem vragen: ga eens tegen mij, ik ben rank 200 en jij hebt een 57'er verslagen :X En dan gaat ie gigantisch de boot in :D

Het leuke is nogwel, mocht die Hasuobs een keer op jou profile stuiten, dan is de kans groot dat ie ff wraak gaat nemen :P

Bovendien is Shade/Triad Whatever ook wel eens verslagen in een 3v3 of 4v4 maar jah, er is niemand die daarom aan zijn skills durft te twijfelen ;)

edit: w00t wat is het heerlijk om met Human te spelen ... Ik had in een 2v2 Orc als tegenstander. Het eerste wat in me op kwam was: to return the favour of the Gryphons ... Dus ik tegen mijn ally "I go gryphons" en op een geven moment had ik er een stuk of 10 ... Toen dus dat 0rc / Ne leger aangevallen en behoorlijk hard in de pan gehakt ... Natijd was alleen die 0rc speler nog over. "I have nightmares of those flying creatures", zei ie ... Hoe herkenbaar })
Ik wou eigenlijk al gaan slapen maar toch maar goed dat ik dit nog ff gespeeld heb :P

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 20-03-2003 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

3:07 :X

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Shade schreef op 19 March 2003 @ 19:23:
[...]

Ik zag net inje profile dat je
Best kill : hasuobs lvl 30 hebt staan,
best wel triest imo =\
zeker omdat het niet eens op solo was =\

Daarnaast vind ik iemand die best kills in zijn profile zet nogal sad en ook nog disc counters etc. who the hell cares ~~

Ff mening spuien
Ik zie nergens disc counts staan in mijn profiel.
En als het je geen "hell cares" lees het dan niet.
Wordt daar een beetje moe van, als ik daar nou trots op ben laat mij dat dan lekker in me profiel hebben staan. Het is altijd makkelijk negatief commentaar te geven en de positieve dingen links te laten liggen, of te vergeten.
Dat vind ik best triest.

Dirk: Ik weet heus wel dat die Hasuobs mij zwaar ownd in een 1v1 en dat hij me afslacht als ie mijn profiel leest en me uitdaagt, maar dat maakt het niet minder leuk. Nog erger waarschijnlijk zal elke solo ladder gerankde speler mij ownen maar die win blijft staan.

Verder heb ik een grootte hekel aan spelers die al beginnen met leave leave, You lose anyway, better leave leave, waist of time, Bla bla bla, je kent het wel en laat dit nou net het gene zijn waar ze de eerste 5 minuten mee bezig waren. Dit maakte het voor mij des te leuker.

[ Voor 28% gewijzigd door volder op 20-03-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71672

do i feel a flame war coming up?

maarre volder die hasuobs speelde best ok hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

volder schreef op 20 March 2003 @ 09:48:
[...]

Ik zie nergens disc counts staan in mijn profiel.
En als het je geen "hell cares" lees het dan niet.
Wordt daar een beetje moe van, als ik daar nou trots op ben laat mij dat dan lekker in me profiel hebben staan. Het is altijd makkelijk negatief commentaar te geven en de positieve dingen links te laten liggen, of te vergeten.
Dat vind ik best triest.

Dirk: Ik weet heus wel dat die Hasuobs mij zwaar ownd in een 1v1 en dat hij me afslacht als ie mijn profiel leest en me uitdaagt, maar dat maakt het niet minder leuk. Nog erger waarschijnlijk zal elke solo ladder gerankde speler mij ownen maar die win blijft staan.

Verder heb ik een grootte hekel aan spelers die al beginnen met leave leave, You lose anyway, better leave leave, waist of time, Bla bla bla, je kent het wel en laat dit nou net het gene zijn waar ze de eerste 5 minuten mee bezig waren. Dit maakte het voor mij des te leuker.
Kijk dat je zegt van yay ik heb em verslagen ! (ofzo)
Ok sure dat doet iedereen, maar om dat zo in je profile te zetten, net alsof men je dan echt beter vind ofzo=\

Verder doe je er maar mee wat je wilt, je vraagt ook gewoon om commentaar als je zoiets in je profile zet =\

[ Voor 6% gewijzigd door Shade op 20-03-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Shade schreef op 20 March 2003 @ 14:28:
[...]

Kijk dat je zegt van yay ik heb em verslagen ! (ofzo)
Ok sure dat doet iedereen, maar om dat zo in je profile te zetten, net alsof men je dan echt beter vind ofzo=\
Gelukkig is het me daar ook echt om te doen, ik speel War3 puur voor fun en als ik dan met een paar teammaten tussendoor een paar gosu´s versla is dat iets waar ik trots op ben.
Gelukkig wijst de rest van me profiel er ook echt op dat ik hoop dat mensen me beter vinden :/
Verder doe je er maar mee wat je wilt, je vraagt ook gewoon om commentaar als je zoiets in je profile zet =\
Eigenlijk vroeg ik alleen commentaar op me replay :)

Ik respecteer je mening, ben het er niet mee eens, maar daarvoor zijn het meningen.
maar er is nu wel weer genoeg gezegd over mijn profiel.
Jij vindt het onzin, Ik ben trots op die game, Case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

ok kiss kiss :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

entangle ownt best bij het harassen :D, ff heen lopen, evt towers negeren, entangle, en wegwezen, de peon/accolite gaat altijd dood, behalve als de entangle wordt gedispelled, en dit kan bijna niet voor de 2e dag..
enige probleem is als je hero gesleept/stunned wordt, maar dit houdt de enemy meteen in zn basis..
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.