Warcraft III Classic + Frozen Throne Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

PromWarMachine schreef op 31 March 2003 @ 21:15:
[...]

Jij hebt meer dan eens een onvoldoende voor wiskunde / rekenen gehaald, denk 'k 8)7

Ben ik trouwens de enige die de (illegale) The Frozen Throne nog niet gespeeld heeft? :| Jullie zijn hem al zat voor hij gereleased is!
Los van het feit of ik hierboven gelijk heb: ik had inderdaad een onvoldoende voor wiskunde op mijn diploma ja :D

En ik heb TFT ook nog niet gespeeld. Maar weet iemand nog wanneer ie gereleased wordt? Juni of Juli?

Edit: toch niet zo rebels. Shade ik bedoel de official. Wanneer?

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 31-03-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

vandaag op warforge.

hah! LET OP I KDOE EEN TRUUKJE -_-

Edit: Ja nou kijk, ik heb gehoord dat een beta 8 weken duurt, hij is nu al 3 wkeen bezig ofzo? Dus draw your own conclusions =).

ik denk mei of juni... At least I hope =P

[ Voor 85% gewijzigd door Shade op 31-03-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 21:54

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Net een beta game tegen Waltor gedaan, en moet zeggen dat t erg cool is geworden met die armor changes, je kan nu met gerust hart aboms massen :P
(alleen volgende keer wel op tijd de gryphons counteren :D)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG Check dit:
http://www.warcraftreplay...read.php?s=&threadid=8819

Voor mij met gigantische afstand de beste replay + commentary (moet je wel samen afspelen) die ik ooit, veruit, ooooooit voor Wc3 gehoord en gezien heb. Wat een game. Een absolute must voor de NE of UD speler. Echt. Niet missen dit. Nuff said. Wat een micro, wat een tactiek, en dan die eind battle... OMG schitterend, schitterend!! Vanaf nu is FearFact mijn favoriete UD speler, jemig dit is nog eens gamen zeg.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 01-04-2003 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Anoniem: 58145 schreef op 01 April 2003 @ 03:13:
OMG Check dit:
http://www.warcraftreplay...read.php?s=&threadid=8819

Voor mij met gigantische afstand de beste replay + commentary (moet je wel samen afspelen) die ik ooit, veruit, ooooooit voor Wc3 gehoord en gezien heb. Wat een game. Een absolute must voor de NE of UD speler. Echt. Niet missen dit. Nuff said. Wat een micro, wat een tactiek, en dan die eind battle... OMG schitterend, schitterend!! Vanaf nu is FearFact mijn favoriete UD speler, jemig dit is nog eens gamen zeg.
heh die was 2 paginas terug al gepost waar nmog discussie over ceron uitkwam ;) ik zal m wel willen kijken maar weet niet hoe ik dual install moet fixen.. zal ik binnenkort eens even uitzoeken

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

TrehT schreef op 01 April 2003 @ 09:43:
[...]

heh die was 2 paginas terug al gepost waar nmog discussie over ceron uitkwam ;) ik zal m wel willen kijken maar weet niet hoe ik dual install moet fixen.. zal ik binnenkort eens even uitzoeken
hahaha, yupz dit is dezelfde replay die ik gister postte, werkelijk niet meer normaal.

btw quick guide to dual install:

- install Wc3
- install Frozen Throne
- install patch 300, 301, 302, 303, 304, 304a, 305, 305a
- gebruik de autorun van de Wc3-cd nogmaals en kies nu wederom voor "install"
- ga met regedit naar "HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Warcraft III"
-pas daar de 'data' aan van "Installpath" en "InstallpathX" naar waar je Wc3 voor de 2e keer hebt geinstalleerd.
- install 1.05
- klaar!

Wanneer je dus de beta wilt patchen zul je eerst weer die 2 waarden in het registeer aan moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Hahahaha... OMG!!!! Er is een nieuwe patch gereleased, voor STARCRAFT !!! :D

Ze hebben eindelijk de floating drone bug eruit gehaald :)
Wel netjes dat ze dat spel nog steeds onderhouden.... nadeel is, je kan al je replays weer weggooien :'(

(geen 1 april grap) :P

Check Blizzard's site if you don't believe me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat wel gaaf is vandaag:

Check de online Icons bij Warcraft III! :) Allemaal Vickinghoofden ipv de usual avatars :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm, ja, nu je het zegt. Vannacht lag ik in bed en ik dacht: damn, die naam Ceron komt me wel heel bekend voor :*) En toen wist ik ineens dat iemand het er al over had gehad. Nah ja, kan niet genoeg genoemd worden want hij's echt heel goed.

Icons heb ik ook gecheckt maar niet voor lang want na een paar minuten disconnect ik constant :'( Het wordt met de dag erger en het enige wat @home doet is een stomme e-mail sturen. Bellen doe ik niet want dat is abnormaal duur en is constant ook in gesprek. "U kunt een speed patch installeren van onze website, maar deze is alleen van invloed indien U een ander OS heeft dan WinXP"... Okee dan :r

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 01-04-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

GoT 1 april geintje :? :?

"ToG - seissucsiD ;pma& semaG - jireleipS - 11 leeD enorhT nezorF + cissalC III tfarcraW - Powered by React" Omgekeerde paginatitel... of staat dat al ergens in een general chat topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

1.10 patch van starcraft heeft echt NIETS toegevoegd..
dat ze weer 1.09b terugdoen zeg.. ALle replays zijn fucked =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Replays in starcraft waren volgens mij altijd al fucked.. ik speelde toen ik nog 56k had veel tegen de comp, en toen had ik echt van die replays die nergens op sloegen. [zoals expansions helemaal niet maken, battle's die ik zwaar verloor terwijl het helemaal niet zo was.. echt lachen was dat altijd.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ok dat ze op slow chat wat aanmerken vind ik onterecht maar hou svp je bek over SC hier anders gaat het topic dalijk als nog dicht :/ zul je net zien .

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 01-04-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Hahahahha dirk dirk dirk toch, ben je een beetje boos?
Doet je wc3 het niet ;'(

Rustig hoor, we zullen er wel over ophouden zeg -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee gaat het niet om. The_Will zit ons al op die hielen, dan moet je dingen niet gaan uitlokken.

Trouwens heeft iemand de RotW al gezien? Eén of andere vage lame april grap met 4x een insane AI... Of 3x en dat er dan één iemand speelt dat heb ik dan nog niet uitgevogeld... Maar het geeft wel aan hoe veel iedereen met de Beta bezig is als ze dit soort grappen al als RotW neerzetten. . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Edit .. ja gezien :p

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 01-04-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77476

Anoniem: 58145 schreef op 01 April 2003 @ 16:35:
nee gaat het niet om. The_Will zit ons al op die hielen, dan moet je dingen niet gaan uitlokken.

Trouwens heeft iemand de RotW al gezien? Eén of andere vage lame april grap met 4x een insane AI... Of 3x en dat er dan één iemand speelt dat heb ik dan nog niet uitgevogeld... Maar het geeft wel aan hoe veel iedereen met de Beta bezig is als ze dit soort grappen al als RotW neerzetten. . .
Die grap was toch van Tillerman?

Replay of the Week by Blaster @ 2003-04-01 01:28:18
We don't normally advertise for individual games like this using the news section, but this particular game we found a couple of hours ago REALLY deserves it! This is a MUST see, uploaded by Tillerman himself!

Take me to the replay ASAP!!

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 77476 op 01-04-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die was het. Lol ik wou net zeggen 'iedereen die hem gaat kijken moet serieus eens bij zichzelf gaan nadenken ...." en toen zag ik die post van Fonz ;)

Edit: lol dan denk je dat je in RT n00bs tegenkomt. Moet je eens met de AI ally'en. Hij geeft nog wel van die signalen met alt-g (waarvoor bedankt :Y)) Maar that's it. Ik kwam zo de vijand tegen (liep me geheel toevallig precies in de rug en hij had heel toevallig ook allemaal skeletons al gespawnd maar ja wat wil je :D) en nah ja, mijn ally ai die deed niks :P bleef in izjn basis hangen en zo.. Vaag :P

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 01-04-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53
coole icons!!

eric the viking :P

ik zeg op msn tegen een andere kerel die vaak wc3 speelt, "Check je icon @ battle.net"
hij: ja aj, 1 april
hij paar mins later: w00t 250 wins,
hij weer, ow nee 1 april viking icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En Dirk, ik heb de beta OOK nog niet gespeeld mien jong, dus je bent echt niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet? Serieus niet? Goed ! Maar ik zie je ook nooit op Irc, what's with that? :) Ik ben daar zowat de enige (samen met montana volgens mij) die moet aan horen hoe geweldig de beta wel niet is :/ En ook het geklaag natuurlijk als er iets mis is (we blijven nederlanders) :P Ik weet niet welk woord nu erger is; tome-bug of disconnect :r

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 01-04-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

tomebug is al lang weer weg met de nieuwe patch..

en ik moet nog ff die icons bekijken :/
heb ze nog steeds niet gezien..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 01 april 2003 @ 18:55:
Niet? Serieus niet? Goed ! Maar ik zie je ook nooit op Irc, what's with that? :) Ik ben daar zowat de enige (samen met montana volgens mij) die moet aan horen hoe geweldig de beta wel niet is :/
Nee hoor ik speel ook nog gewoon RoC, alleen post ik hier weinig tot nooit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 01 April 2003 @ 18:55:
Niet? Serieus niet? Goed ! Maar ik zie je ook nooit op Irc, what's with that? :) Ik ben daar zowat de enige (samen met montana volgens mij) die moet aan horen hoe geweldig de beta wel niet is :/ En ook het geklaag natuurlijk als er iets mis is (we blijven nederlanders) :P Ik weet niet welk woord nu erger is; tome-bug of disconnect :r
IRC, mjah :) .... NOG een extra waste of time erbij ;) .... don't get me wrong, ik heb my fair share of IRC wel gehad afgelopen jaren.... maar ik heb gewoon de tijd er niet meer voor (ik zou dan 99% van de tijd idlen, dus dan kan ik het net zo goed NIET opstarten) :)

Ik heb net een verhuizing achter de rug, daarom ben ik de laatste weken weinig online geweest ook met WC3 :/
Maar aangezien de meesten toch aan de beta zitten, zal het nog steeds niet echt druk in gotwar3 zijn.

En binnenkort word deze ouwe bok NOG ouder, dus weer een reden meer om wat rustiger te gaan gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Anoniem: 27493 schreef op 01 april 2003 @ 19:49:
[...]

En binnenkort word deze ouwe bok NOG ouder, dus weer een reden meer om wat rustiger te gaan gamen :P
Hoe ouder hoe meer je moet gamen. Zie mn geboorte jaar in mn profile. Daarom game ik hele dag dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Dark_Insaniac's Hobbies en interesses: Rukken, Sjorre, Penisz aanraken, Lullen

goh, verrassend :P

[ Voor 12% gewijzigd door Glorificationer426 op 01-04-2003 22:37 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 01 April 2003 @ 22:36:
Dark_Insaniac's Hobbies en interesses: Rukken, Sjorre, Penisz aanraken, Lullen

goh, verrassend :P
:X Uuhm dats private info how did you get it :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thumbnail
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=80841&size=128

Ahhh RTCW ... teh Ownage \o. Mijn vraag is: Kan iemand ook een mooie msn skin maken van Warcraft 3 (all 4 races)? Het liefst afbeelding klein onderaan of rechts zoals je ziet bij de RTCW msn skin. Zou wel cool zijn :) Ikzelf weet niet precies hoe je het moet doen. Uitleg staat er wel op http://www.msnskins.nl , maar nog lukt het me niet. Er staat btw wel een Warcraft 3 skin. Ik vind em maar niks.

thumbnail
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=80845&size=128

De 2e is van een Winamp skin ism LucidAmp (maakt het doorzichtig)

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 02-04-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71672

[sorry maar ff offtopic]

Fonz: studeer jij in enschede??

edit: ja inderdaad omdat de pics daarheen linken en omdat ik daar wel studeer, kwam het me wel heel bekend voor

[/offtopic]

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 71672 op 02-04-2003 18:05 . Reden: new info aquired ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat me raden .. omdat die pics linken naar student.utwente? Nope :p Ik studeer in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij wijze van het topic niet dood te laten bloeden nog maar eens een link naar een alleraardigste replay/audio commentary:

http://www.warcraftreplay...2&filename=WR-Audio35.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Net even 1v1 gespeeld en ik ging echt beter dan die andere dacht ik (hij lvl10 ik lvl5), maar toch verloren. Wat deed ik fout? En wat goed?

http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=21826

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja ik neem aan dat je de NE was? -aangezien je hiermee wel won, maar dat kwam doordat de UD quitte..

grootste probleem was dat je steeds op de enemy heroes bleef focussen en geen aandacht besteedde aande necros. Wanneer je deze eerst aan had gepakt dan had je hem wel gewonnn.

ps. dat gedoe met die draken en je hero die dood gaat aan creeps helpt natuurlijk ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Anoniem: 80154 schreef op 03 april 2003 @ 12:55:
Bij wijze van het topic niet dood te laten bloeden nog maar eens een link naar een alleraardigste replay/audio commentary:

http://www.warcraftreplay...2&filename=WR-Audio35.zip
Super leuk... jammer van de vervelende stem van die gast en zijn nog ergere hoestjes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Anoniem: 80154 schreef op 03 April 2003 @ 14:04:
Tja ik neem aan dat je de NE was? -aangezien je hiermee wel won, maar dat kwam doordat de UD quitte..

grootste probleem was dat je steeds op de enemy heroes bleef focussen en geen aandacht besteedde aande necros. Wanneer je deze eerst aan had gepakt dan had je hem wel gewonnn.

ps. dat gedoe met die draken en je hero die dood gaat aan creeps helpt natuurlijk ook niet ;)
Ja, ik was NE (G-ilmer)...
UD Quitte? Ik quitte op een gegeven moment.
Ja, inderdaad, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HertogJan schreef op 03 April 2003 @ 14:11:
[...]

Ja, ik was NE (G-ilmer)...
UD Quitte? Ik quitte op een gegeven moment.
Ja, inderdaad, bedankt voor de tip.
noprob, maar hoe kan het dan dat de NE het potje wonnen?
tenminste dat geven de scores aan....
:?

edit: ah oke, tx glori

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 80154 op 03-04-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nee dat is mij ook wel es gebeurd dat mn enemy die verloren had toch hogere score had of andersom. Zal ie wel net ff meer gecreeped hebben ofzo

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Ja, daarom had ik juist moeten winnen, snappie?!
BTW het potje van net was wel easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simpel.

Probleem was al die skeletons. Die killde je wel grotendeels en daar krijg je ook punten voor maar ze deden veel schade aan jouw units en je dispellde niet. En dat is trouwens ook de reden dat je verloren hebt: je dispellde nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

goh ken r nog 1 B)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Anoniem: 58145 schreef op 03 april 2003 @ 16:45:
Simpel.

Probleem was al die skeletons. Die killde je wel grotendeels en daar krijg je ook punten voor maar ze deden veel schade aan jouw units en je dispellde niet. En dat is trouwens ook de reden dat je verloren hebt: je dispellde nix.
Ik dispelde dus wel met die Dryads... toch?! Het waren er gewoon te veel. Had ik meer dryads moeten hebben, denk je (i.p.v. Huntress)?
Hoe moet ik anders dispellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HertogJan schreef op 03 april 2003 @ 17:51:
[...]

Ik dispelde dus wel met die Dryads... toch?! Het waren er gewoon te veel. Had ik meer dryads moeten hebben, denk je (i.p.v. Huntress)?
Hoe moet ik anders dispellen?
Dryads dispellen summonend niet auto
Koop Wands of Negotiation in goblin merchant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nee idd skellies dispellen met dryads is een hels karwei :D
die tijd kan je beter gebruiken met micro, en een WoN scheelt veel tijd :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

w0n = teh ownage, altijd bij je dragen tegen necro's :)

zonet n00bstompje gedaan met hertogjan, aangezien wij niet kunnen winnen van pro's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja, in 1v1 heb ik zowieso de neiging om minstens 2x3 wons mee te nemen (op elke hero 1x3), puur omdat het mana en micro scheelt. En je kunt wel op units vertrouwens maar stel dat de Dispellende unis dood gaan. Priests liggen zo, shaman ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 03 April 2003 @ 21:21:
tja, in 1v1 heb ik zowieso de neiging om minstens 2x3 wons mee te nemen (op elke hero 1x3), puur omdat het mana en micro scheelt. En je kunt wel op units vertrouwens maar stel dat de Dispellende unis dood gaan. Priests liggen zo, shaman ook.
Met shamans purgen gaat nog gaarder dan met dryads purgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even gaar :) Maar purge doet 400 damage en Abolish 200 als ik het goed heb toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

purge jij maar s inner fire of scroll of protection weg dirk ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euh... Ik zeg toch ook dat ik Wons koop :? Ik geef alleen de informatie dat Purge meer damage doet dan Abolish (en dat weet ik trouwens niet zeker) waarmee ik alleen maar aan wil geven dat Purge in noodsituaties best een uitkomst kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb een human build order nodig. Voor elk ander ras heb ik best een snelle en goede Build Orde (mede dankzij Glorificationer 3dirkFX). Alleen de Humans willen nog niet zo snel lukken. uiteraard wil ik me richten om een Random player te worden aangezien ik toch geen favoriete ras heb..

Mischien kunnen jullie mij tips geven over:
• Welke eerst: Altar? Barracks? of Farm?
• Wanneer een Blacksmith maken? En komt deze voor of na een Lumber Mill.

Uiteraard ligt het er maar net aan welke strat je aan het toepassen bent. Mischien wat leuk variaties met Farms en towers.

Dit wel uiteraard in WC3:RoC en niet FT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik doe meestal
3 peons > gold
1 peon > altar
1 peon > barracks
*peons bouwen*
eerst volgende peon die naar buiten komt op farm
peons van altar/barracks > gold
rest op hout,
lumber mill bouwen,
upgraden, en ondertussen een toren beetje verdekt achter farms
dan 3 cheesy caster gebouwtjes bouwen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bouw meestal zsm voor 90 food aan farms en town halls, en dan 3 barracks, om dan mega veel footies te kunnen pompen. Als ik er dan ook een paladin bij doe kan ik echt uber creepen man, niet normaal, vooral met devotion aura, +1 armor is te sterk :)
Dan maak ik gyrocopters voor peon harass, werkt ook heel goed. Probeer het zo maar eens, als je dan nog verliest, zuig je echt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

kage, wil je alsjeblieft stoppen met die n00b smiley :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 61109 schreef op 04 April 2003 @ 13:03:
Ik bouw meestal zsm voor 90 food aan farms en town halls, en dan 3 barracks, om dan mega veel footies te kunnen pompen. Als ik er dan ook een paladin bij doe kan ik echt uber creepen man, niet normaal, vooral met devotion aura, +1 armor is te sterk :)
Dan maak ik gyrocopters voor peon harass, werkt ook heel goed. Probeer het zo maar eens, als je dan nog verliest, zuig je echt :7
Gyro's heb ik haast ooit gebruikt.. Behalve als counter tegen mass air..
Anoniem: 28333 schreef op 04 April 2003 @ 12:57:
ik doe meestal
3 peons > gold
1 peon > altar
1 peon > barracks
*peons bouwen*
eerst volgende peon die naar buiten komt op farm
peons van altar/barracks > gold
rest op hout,
lumber mill bouwen,
upgraden, en ondertussen een toren beetje verdekt achter farms
dan 3 cheesy caster gebouwtjes bouwen
Cheese!
Maar wanneer komt de blackmith aan te pas? Of helemaal niet? :Y)

[ Voor 2% gewijzigd door DeX op 04-04-2003 13:20 . Reden: N00b smiley removed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op 04 April 2003 @ 13:19:
[...]

Waarom ga je serieus op zn post in? T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 05:36
DeX schreef op 04 april 2003 @ 13:19:
[...]

[...]

Cheese!
Lumbermill heb je nodig voor witch doctors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Shagura schreef op 04 April 2003 @ 13:40:
[...]

Lumbermill heb je nodig voor witch doctors
rrrrriiiiiiiiiiight :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:13

NoTimeRemains

I know

ik kom nie @ FT :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ROFL zie mij dubbellliggen van al die posts boven :D

Maar goed. De Human BO.

Eigenlijk ligt het eraan welke hero je kiest. Ga je voor de MK, dan wil je snel Footmen zodat je sneller kunt creepen. Ga je fast expanden, dan fastbuid je meestal je Altar. Ga je voor de AM, dan begin je met het Altar en daarna de Barracks. Creepen met de AM is zowieso relaxed.
Disclaimer: note dat this is allemaal IMHO :P

De uitvoering ervan kun je makkelijk te weten komen door ff naar replayers.com te gaan en een paar games van Survivor en HeMan of Insomnia te d/l'en.
Voor MK build kijk je naar games tegen UD, voor AM build naar games tegen HU of Orc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 11:37
Eindelijk een 2 vs2 RT potje waar ik echt tevreden mee ben. Nu moet ik ook wel zeggen dat de ene orc-tegenstander echt zit te klooien. Hij bouwt burrows om er peons in te zetten 8)7 Zeker teveel bunkers en marines met SC gedaan ofzo.... :)

http://www.replayers.com/...php?id=22041&t=1049474623

Mass archers heersen :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 04 April 2003 @ 13:19:
[...]

kage, wil je alsjeblieft stoppen met die n00b smiley :P
:+
DeX schreef op 04 April 2003 @ 13:19:
[...]

[...]

Cheese!
euh die bouw ik toch niet? maarem tis wel handig als je later nog wat griphons erbij gooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoho, de gyro's waren mijn masterplan hè! Beetje weglopen met mijn uberstrat tsk tsk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blacksmith bouw ik altijd wel. Het kost maar 50 wood en 230 goud ofzo. Da's niet veel en is altijd handig in geval van AoW rushes, mass ghouls, Gryphons (tegen 0rc) etc... Enige reden om hem niet te bouwen is, als je écht units wil pompen en geen geld hebt voor upgrades (of dat je geen gebruik wil maken van knights of Workshop of wat dan ook).
Meestal bouw ik hem tussen het pompen van footmen en de Keep in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

bouw liever een blacksmith dan lumber mill imo

eigenlijk geen van beide :f

[ Voor 26% gewijzigd door TrehT op 04-04-2003 21:52 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar zonder lumber mill kun je niet 5987593 guard towers bouwen :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 05:36
Anoniem: 61109 schreef op 04 April 2003 @ 21:39:
Maar zonder lumber mill kun je niet 5987593 guard towers bouwen :o :+
En ook niet 1 guard tower :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
Heeft iemand hier trouwens een goeie replay waarin mass AoW flauwigheden uitgehaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoek gewoon op replay sites naar NE reps, 90% kans dat er AOW abuse voorkomt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

das dus not true maar zoek @ replay maar eens ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik moet toegeven dat het de laatste tijd een heel stuk minder is gelukkig :). Maar als je dan opeens weer een replay ziet van een gosu als madfrog, en dat ie dan leaved als z'n main attack force van 5 AoW's gemold is, dan vind ik het zo sneu, die gast kan veel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
Da's dus het probleem, heb al op replayers gekeken maar daar kun je dus niet op keywords zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adagio schreef op 05 april 2003 @ 13:53:
Da's dus het probleem, heb al op replayers gekeken maar daar kun je dus niet op keywords zoeken....
http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=12140

AoW abuse door Tillerman, iemand postte 'm al een paar pagina's eerder dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Woei pandaren is een liev kereltje :+ :>

[ Voor 3% gewijzigd door Shade op 06-04-2003 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey shade heeft een nieuw icoontje ! Werd je moe van die Tool icon of zo :+

Tja, ik vind het ook zonde dat Madfrog idd nogal vaak AoW's gegaan is... Ik bedoel hij staat met gemak in de top 10 van de wereld en dat is niet dankzij die AoW's.... Zou ie toch zelf ook moeten doorhebben. Ik weet trouwens niet waarom het AoW gebruik de afgelopen weken is afgelopen; heeft er misschien iets mee te maken dat het Wc3RoC gebruik überhaupt al aan het aflopen is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 06 April 2003 @ 21:08:
hey shade heeft een nieuw icoontje ! Werd je moe van die Tool icon of zo :+

Tja, ik vind het ook zonde dat Madfrog idd nogal vaak AoW's gegaan is... Ik bedoel hij staat met gemak in de top 10 van de wereld en dat is niet dankzij die AoW's.... Zou ie toch zelf ook moeten doorhebben. Ik weet trouwens niet waarom het AoW gebruik de afgelopen weken is afgelopen; heeft er misschien iets mee te maken dat het Wc3RoC gebruik überhaupt al aan het aflopen is :?
Roc is niet afgelopen. Volgens mij speelt maar een heel kleine deel van de RoC spelers nu beta. En de mensen zijn opgehouden met AoW omdat ze erop uitgekeken zijn. Het is gewoon niet leuk om elke match aow's te maken

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 06-04-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, check dit :
http://www.replayers.com/...php?id=22570&t=1049681319

Dé reden waarom ik zo van mijn BM houd :> Was een RT game... Een van mijn vijanden was level13 maar hij wist blijkbaar geen raad met een BM die constant het toneel ontvluchtte met Windwalk >:) . Zeker het kijken waard al zeg ik het zelf, al was het alleen maar vanwege een paar stoere Windwalk kills :)
Heb het altijd een beetje een rottige ability gevonden maar hier is ie toch heel nuttig gebleken... Mirror Image had bij lange na niet hetzelfde effect gehad.
WindWalk: Nu ook voor na het harassen B)

Oh ja: is non stop actie en geen gecreep dus geen enkele reden om deze geweldige replay niet te gaan kijken :*)

rofl check deze stats: ./stats terrorblade)

met haakje dus :+

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 07-04-2003 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
wat is AoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke game!

tegenstander veranderde zijn tactiek (necros) niet, was wel jammer...

1 aandachtspuntje nog: let tijdens het harrassen op je eigen base. Bijv om deze te repairen en peons te trainen, daarmee kun je nog heel wat tijd winnen.

ps. van die lui als terrorblade) wordt ik echt ziek, beetje andermans games verneuken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 07 April 2003 @ 03:09:
hehe, check dit :
http://www.replayers.com/...php?id=22570&t=1049681319

Dé reden waarom ik zo van mijn BM houd :> Was een RT game... Een van mijn vijanden was level13 maar hij wist blijkbaar geen raad met een BM die constant het toneel ontvluchtte met Windwalk >:) . Zeker het kijken waard al zeg ik het zelf, al was het alleen maar vanwege een paar stoere Windwalk kills :)
Heb het altijd een beetje een rottige ability gevonden maar hier is ie toch heel nuttig gebleken... Mirror Image had bij lange na niet hetzelfde effect gehad.
WindWalk: Nu ook voor na het harassen B)

Oh ja: is non stop actie en geen gecreep dus geen enkele reden om deze geweldige replay niet te gaan kijken :*)

rofl check deze stats: ./stats terrorblade)

met haakje dus :+
Hmmzzzz.... Dirk man... het grootste deel van het potje was 2v1... dan vind ik de prestatie een stuk minder :P
Sterker nog, een aantal keer hadden jullie best wel geluk gehad nog ;) ... leukste actie was wel de windwalk, mep, windwalk, mep, windwalk, mep, windwalk, mep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Acient of War :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Mischien toch handig een afkortingen lijst te maken voor de niet zo bekende warcrafters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ja hallo, zo hebben we t allemaal moeten leren :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

offtopic:
Als ik me niet vergis had jij ooit alle WC3 'vanilla' gifjes online staan.

Heb je die nog steeds ergens?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Hero's
Human
AM: Archmage
MK: Mountain King
PL: Paladin

Undead
DK: Death Knight
DL: Dread-Lord
LK: Lich-king

Orcs
BM: Blademaster
FS: Farseer
TC: Tauren Chieftan

Night Elves
DH: Demon Hunter
KotG: Keeper of the grove
PotM: Priestess of the Moon

sorry, niet veel tijd om het af te maken.. maar er moeten nog wel wat dingen bij..
Voeg maar even toe ok?

afkortingenlijst versie 0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euhm... zo'n lijst is al eens gemaakt in een eerder deel hoor =)
En als we dan toch dingen duidelijk willen hebben:
Chieftan = Chieftain
Acient of War = Ancient of War

=p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

't Is toch echt gewoon Lich hoor volgens mij :/

edit: ben er niet 'verdrietig' om, maar als je dan toch mensen wilt helpen met afkortingen, doe het dan wel goed :P

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 07-04-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
MrJ schreef op 07 april 2003 @ 17:23:
[...]

offtopic:
Als ik me niet vergis had jij ooit alle WC3 'vanilla' gifjes online staan.

Heb je die nog steeds ergens?
Ik weet niet of ik die nog heb... Ik ga even voor je kijken. Add me maar ff op messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben trouwens net begonnen met wc3 en het is leuk. Zijn hier nog Cecil fans? Das een goede NE speler en die geeft audiocommentaar bij matches die hij speelt. Zo probeer ik het ook een beetje te leren :)
Anoniem: 61109 schreef op 07 April 2003 @ 18:07:
't Is toch echt gewoon Lich hoor volgens mij :/
:/

Klopt, maar om er nou verdrietig van te worden :P Hij roept altijd "for the Lich King!" of is het nu Queen :? speel nooit UD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeg dan niks :X :)

Het is gewoon Lich idd en Cecil ken ik. Goede commentaries geeft ie moet ik zeggen. www.warcraftreplays.com, daar zit ie toch op ? Ik vind Emperor cooler maar ja, ik ben ik ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
AAARGH!!!
4 disconnects achter elkaar @wanadoo
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) Ik weet hoe het voelt bij mij is het vandaag ook weer raak :Y)

bij mij disct zelfs Irc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

NE:
bear = dotc = druid of the claw
aa = dott = druid of the talon
aow = ancient of war
kotg = keeper of the grove
potm = priestess of the moon
dh = demon hunter
hh = hunter hall
Ent = entangle
walk/loop = root

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

aa =dot? :P

dan roep je AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!! DOTT's !!!!!!!

[ Voor 74% gewijzigd door TrehT op 07-04-2003 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wij roepen dat altijd als ik met een vriend van me dubbel NE speel ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm, zoals zo vaak kon ik het toch weer niet laten om in het holst van de nacht nog ff een potje te spelen. Hier de rep:
http://www.replayers.com/...php?id=22754&t=1049771528

Best een leuke game want ik werd constant aan gevallen. Had nogal wat geluk met de items maar toen ik eindelijk een kans had om een fatsoenlijk leger bij elkaar te rapen, was het al snel GG. Leuke game dat zeker.

Redenen om te kijken:
- geen caster cheese :)
- constant actie :)
- geen creepcraft :)
- ik won :Y)

Kijken dus >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 08-04-2003 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanavond toch maar weer es at-en dirk, met udaw.... we moeten gisterenavond effe rechtzetten :) ... ik blijf erbij dat we die pot op crucible niet hadden mogen verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Nee idd dat zat mij ook al dwars :X

woei 1000e post, ik maak nieuwe topic :P

[ Voor 40% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-04-2003 13:00 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
Langzaam gegaan dit topic, eerst was het twee week per topic, nu ruim een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op 08 april 2003 @ 16:59:
Langzaam gegaan dit topic, eerst was het twee week per topic, nu ruim een maand.
Komt omdat jij weg was :>
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Goed, we gaan verder in Het Grote Warcraft III topic deel 12 ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.