sinds kort speel ik nu ook de beta dankzij warforge werkt goed als je 1vs1 doet heb je nauwelijks last van lag 2vs2 trouwens ook niet veel als je laat speelt.
Laasts was cool ik was human met uiteraard de BloodMage tegen undead.
Hij ging mass spinnen en ik casters + knights. men Bloodmage was na een tijdje level 5 en level 3 fire attack.
Kwam die ff men basis harassen
kom ik aan met men leger maar dan stopt ie snel die spinnen in de grond, maar toen kwam rubber op een id'tje fire attack op spinnen terwijl ze in de grond zaten
bye bye spinnen en toen zag je ze vluchten met slow op hun reet 
toen was het gg...
Maar de beta is eigenlijk alleen leuk om de nieuwe units te checken, maar ik vind die Moutain Giant overpowered, als hij die abbility doet tot dat iedereen hem attacked is het gewoon echt fijn gewoon focus fire met de rest op hun hero en hoppa
Nog een vraagje waar kan ik Frozen Throne pre-orderen?
Nou ik hoop dat we nog eens AT kunnen doen met de GoT clan
Laasts was cool ik was human met uiteraard de BloodMage tegen undead.
Hij ging mass spinnen en ik casters + knights. men Bloodmage was na een tijdje level 5 en level 3 fire attack.
Kwam die ff men basis harassen
toen was het gg...
Maar de beta is eigenlijk alleen leuk om de nieuwe units te checken, maar ik vind die Moutain Giant overpowered, als hij die abbility doet tot dat iedereen hem attacked is het gewoon echt fijn gewoon focus fire met de rest op hun hero en hoppa

Nog een vraagje waar kan ik Frozen Throne pre-orderen?
Nou ik hoop dat we nog eens AT kunnen doen met de GoT clan