Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Anoniem: 61109
Het zou me totaal niets verbazen als ze dit idd als feat geprogd hebben eerlijk gezegd. Ik weet niet of jullie het fenomeen 'backstabbing' kennen uit AD&D, waar je dus even 'onzichtbaar' kan worden, en dan een critical hit kan scoren op een monster, omdat die zich behalve met z'n armor op geen enkele manier kan verdedigen tegen een onzichtbare aanvaller.Darkvater schreef op 12 March 2003 @ 13:11:
[...]
Hmm, ik zie daar niks over feature die jij claimt te hebben
Lijkt me dan met de BM + WW net zo
Anoniem: 59559
Matchup was ik (level 2) random, tegen een level 8 undead figuur. Om de een of andere reden krijg ik als ik het laad-scherm zie, en zie dat mensen een stuk hoger level hebben dan ik altijd rillingen over mijn rug, en schreeuwt er iets in mijn hoofd "Het is niet erg om te verliezen, hij is X levels hoger".
Maar goed, ik kreeg orc, een ras waar ik in team games totaal niet goed mee ben, en mijn vorige solo ook mee verloren had... Dus ik ging er vanuit dat ik ging verliezen, en besloot eens iets nieuws voor mij te doen: Hero Harassen. Ja, ik weet dat dit vrij basic is, maar het gaat in team games heel vaak fout, dus ik heb het nooit geleerd.
Maar goed, het kwam er dus op neer dat mijn tegenstander waarschijnlijk zo uit het veld was geslagen door die harass dat hij de rest van het spel niet meer goed functioneerde... Het top-punt van het spel was wel toen hij vlak voor hij quitte, even vroeg "What is your real nick?"
Wijze lessen:
- Harassen is goed
- 6 levels verschil maakt op level 2 solo nog niet veel uit
Hier staat de replay, commentaar is welkom, ik wil beter worden in solo:
http://ice.et.tudelft.nl/...ays/1.05-T1calOrcSolo.w3g
Oh ja, en ik speel ook nog steeds classic, niet om morele redenen hoor
Je zou ook kunnen kijken naar zijn profile. Je kan namelik ook LVL8 zijn met 20-50, en dan zuig je best welAnoniem: 59559 schreef op 12 maart 2003 @ 13:27:
- 6 levels verschil maakt op level 2 solo nog niet veel uit
Oh ja, en ik speel ook nog steeds classic, niet om morele redenen hoor
En volgens mij speel je de beta niet omdat je niet weet wat je moet doen om het te krijgen
* Darkvater is evil
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Maar jij speelde wel netjes
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
wat is dan goeie BO van UD?Glorificationer schreef op 12 maart 2003 @ 13:58:
Ok zit m nu te kijkenen punt 1 is al dat je mazzel hebt dat die UD zn build order neit goed doet.. Hij bouwt eerst altar zig crypt graveyard
Die UD was gewoon een pruts speler
![]()
Maar jij speelde wel netjes
vanmiddag weer es kijken of killer combo werkt?
SsshhttttDarkvater schreef op 12 March 2003 @ 13:46:
[...]
...
En volgens mij speel je de beta niet omdat je niet weet wat je moet doen om het te krijgen
...
* Anoniem: 59559 is lui
Mijn UD buildorder is: crypt+altar, even wachten, zig, nog wat wachten, zig... vanaf daar ligt het er een beetje aan wat mijn plan is, maar meestal volgt er een graveyard
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 12-03-2003 14:06 ]
ALTIJD GY!Anoniem: 59559 schreef op 12 March 2003 @ 14:05:
[...]
SsshhttttNah, ik heb hem wel, maar ik blijf rare "Unable to download" of "Error handling request" messages krijgen als ik naar b.net (WF, dus) connect. Heb geen zin meer om voor de zoveelste keer opnieuw te installen en proberen
* Anoniem: 59559 is lui
Mijn UD buildorder is: crypt+altar, even wachten, zig, nog wat wachten, zig... vanaf daar ligt het er een beetje aan wat mijn plan is, maar meestal volgt er een graveyard
Oh, uiteindelijk komt er wel een GY hoor, maar het ligt er een beetje aan of ik eerst upgrade necro polis doe, of een graveyard, of nog een zig voor meer rushbeestjesJaguar645 schreef op 12 March 2003 @ 14:08:
[...]
ALTIJD GY!of doe jij je armors ed nooit upgraden?
okok behalve als je die lieve mensen meeteld die invalid maps draaien waardoor custom crashed.. may they burn in hell
Als die gast dat gedaan zou hebben dan had je al minder geslaagd harrased
Maar ook in micro zoog ie imho
(@DiscWout) omg
crypt als eerste is idd handig als je toch ghouls gaatGlorificationer schreef op 12 maart 2003 @ 14:14:
Hoe ik t meestal doe is Crypt Altar Zig Zig, dan zorg ik dat ik hero en 7 ghouls (2 op hout) heb, daarna halls upgrade en GY
Als die gast dat gedaan zou hebben dan had je al minder geslaagd harrased
Maar ook in micro zoog ie imho
Anoniem: 58145
Altijd als ik begin:
F8 + B + A + klik = altar.
Pas dan de 2 andere acolytes de mine in en de ghoul aan het werk.
Vervolgens:
F8 + B + Z + klik = ziggy
En dan of:
F8 + B + C + klik = Crypt
of:
F8 + B + V + klik = GY
Ik doe niets anders...Anoniem: 58145 schreef op 12 March 2003 @ 14:29:
Zeg, maken jullie wel eens gebruik van het fenomeen shift builden? Comp had het er een tijdje geleden over maar ik snapte het niet. Ergo heb ik ff research gedaanen ik kwam erachter dat je als je en peon selecteert, hem een build order geeft en dan Shift inhoud en op een boom of mijn klinkt, dat ie daarna automatisch gaat gatheren
Oud nieuws natuurlijk als je dat al weet maar wel fijn voor de onwetenden onder ons die constant met idle peons zaten
Vooral met Undead..
B + (gebouwhotkey), klik op een stukje blight, Shift + Rechtermouseklik op goldmine...
Dan gaat de acolyte een gebouwtje summonen en gelijk weer die mijn in...
[ Voor 49% gewijzigd door DeX op 12-03-2003 14:33 ]
dat is idd oud nieuwsAnoniem: 58145 schreef op 12 March 2003 @ 14:29:
Zeg, maken jullie wel eens gebruik van het fenomeen shift builden? Comp had het er een tijdje geleden over maar ik snapte het niet. Ergo heb ik ff research gedaanen ik kwam erachter dat je als je en peon selecteert, hem een build order geeft en dan Shift inhoud en op een boom of mijn klinkt, dat ie daarna automatisch gaat gatheren
Oud nieuws natuurlijk als je dat al weet maar wel fijn voor de onwetenden onder ons die constant met idle peons zaten
Neem je altijd frost armor als eerste? Dus zowel wanneer je Lich als 1e, 2e of 3e hero hebt? Brrr, ik moet er niet aan denken om een hero met een paar HP te zien vluchten (als ik niet genoeg mana heb om te coilen) en ik alleen maar frost armor kan casten ipv NovaDeX schreef op 12 March 2003 @ 14:30:
Afhankelijk van welke hero ik neem. Is het de Lich, dan wacht ik altijd wel even langer met de GY, aangezien frost armor altijd mijn eerste skill is. Voor de rest weining interresants..

Als ik de Lich als 1e hero neem wel ja.Anoniem: 61109 schreef op 12 March 2003 @ 14:41:
[...]
Neem je altijd frost armor als eerste? Dus zowel wanneer je Lich als 1e, 2e of 3e hero hebt? Brrr, ik moet er niet aan denken om een hero met een paar HP te zien vluchten (als ik niet genoeg mana heb om te coilen) en ik alleen maar frost armor kan casten ipv Nova
Als ik een 2e of 3e hero zou nemen zou die GY er al lang al staan..

Netjes
2 dingen: tech sneller naar healing wards & zorg dat je BladeMaster niet achter je andere units gevangen zit in een zwaar gevecht (dat gebeurde namelijk in het beslissende gevecht).
Je speelt ook wel stukken beter dan de gemiddelde level2 orc speler, dat zeker. Plus je tegenstander zoog nogal
Lol.Anoniem: 58145 schreef op 12 March 2003 @ 14:29:
Shift builden is een must!
UD build order bij mij:
2x aco's maken voor op mijn --> Crypt --> zig --> wachten op de 300, dan altar --> bij 150 weer zig.
Als je crypt af is heb je genoeg gold om meteen ghouls te pompen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Anoniem: 27493
Hmm, ik snap gewoon niet waarom je frost armor überhaupt neemt, bij mij is het meer zo van, hmm, nova skill kan nog niet omhoog, dan maar frost armor...DeX schreef op 12 March 2003 @ 14:43:
[...]
Als ik de Lich als 1e hero neem wel ja.
Als ik een 2e of 3e hero zou nemen zou die GY er al lang al staan..
Neem dan een andere hero als eerste, zodat je niet met crappy FA zit imho.
(Eerst die verdomde 200MHz FSB halen en dat dan ook nog stabiel krijgen!
Speel jij nu ook de beta trouwens?
Anoniem: 29882
Omg, die gast liet zijn level 5 DH sterven tegen creeps? Gah...Anoniem: 58145 schreef op 12 March 2003 @ 15:29:
Hier nog een 1v1 ... Best een saaie trouwens; was tegen een level6 speler maar die bakte er niet veel van. Ging met alleen zijn DH mijn leger te lijf en zo ... Nou ja, check maar als je zin hebt: http://www.replayers.com/...php?id=18623&t=1047475744
Dirk ownage
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 12-03-2003 16:14 ]
Frost armor vind ik vooral in het begin lekker. Aangezien melee units er een slow-effect kan krijgen. zeer handig voor in het begin creepen..Anoniem: 29882 schreef op 12 March 2003 @ 15:39:
Frost armor vind ik niet echt bijzonder, geef mij dan maar de "kill de unit, krijg de mana" skill. zeker in combinatie met een hoop skellies is dit een dodelijke combinatie, aangezien ik nova een van de 1337ere skills in het spel vind
daarna ga ik toch voor de Frost nova en dark ritual.
This is the Way.
Anoniem: 59559 schreef op 12 March 2003 @ 15:54:
[...]
Omg, die gast liet zijn level 5 DH sterven tegen creeps? Gah...
Dirk ownageDat towercreepen moet ik toch ook maar eens toevoegen aan mijn repetoire
precies, zo moet het ook. Crypt als eerste, dan is die net klaar na je zig, en kan je gelijk ghouls pompen. Zig als 2e, goed. Altar goed. Ze zijn alle drie bijna tegelijkertijd klaar, en hoef je niet op je zig te wachten voordat je kan beginnen met de hero.HIValicious schreef op 12 maart 2003 @ 16:19:
crypt zig altar zig
This is the Way.
Ghouls heb je ook wel in mass quantities nodig, zijn bij mijn weten de slechtste tier 1 units, maar wel lekker goedkoop, en snel te bouwen, dus kan je er lekker veel van maken, en dan zijn ze heel irritantHIValicious schreef op 12 March 2003 @ 16:30:
neej klopt als k ud pak pak ik tog altijd mass ghouls omdat dat tog is wat al die lame uders doen dus doe ik t ook maaren ik doe dk - dl - lk
Precies..HIValicious schreef op 12 maart 2003 @ 16:30:
neej klopt als k ud pak pak ik tog altijd mass ghouls omdat dat tog is wat al die lame uders doen dus doe ik t ook maaren ik doe dk - dl - lk
If ya cant beat em, join em!
Ik ben helaas slecht wat massen betreft. Het gaat me een stuk beter af als ik een gecombineerde legertje het.. Meestal
2 Hero's
2 Necro's
4 abominations
8 Ghouls
Is altijd meestal ijzersterk.. Altijd met de DK erbij om mijn 2e hero te healen of mijn aboms. Ghouls altijd upgraden naar ghoul frenzy met armor and attack upgrades. Necro's met skeletal raising uit en alleen om Unholy frenzy te casten. Als mijn leger het erg goed doet ram ik meestal zelf wel op de Raise skeletal knop..
Dat brengt mij tot 1 vraag: Hoeveel crypt's maken jullie?Anoniem: 59559 schreef op 12 maart 2003 @ 16:46:
[...]
Ghouls heb je ook wel in mass quantities nodig, zijn bij mijn weten de slechtste tier 1 units, maar wel lekker goedkoop, en snel te bouwen, dus kan je er lekker veel van maken, en dan zijn ze heel irritant
[ Voor 21% gewijzigd door DeX op 12-03-2003 16:55 ]
De slechtste?Anoniem: 59559 schreef op 12 March 2003 @ 16:46:
[...]
Ghouls heb je ook wel in mass quantities nodig, zijn bij mijn weten de slechtste tier 1 units, maar wel lekker goedkoop, en snel te bouwen, dus kan je er lekker veel van maken, en dan zijn ze heel irritant
Damn, wel eens een groep 'dual level 3 aura' Ghouls 3/3 + Frenzy tegenover je gehad?
Dat mocht je willen dat je op air gegokt had.
2 necro's lijkt me een beetje weinig om het hele gebouw te maken, waarna je ze nog meestal wil upgraden ook.DeX schreef op 12 March 2003 @ 16:50:
[...]
Precies..
If ya cant beat em, join em!
Ik ben helaas slecht wat massen betreft. Het gaat me een stuk beter af als ik een gecombineerde legertje het.. Meestal
2 Hero's
2 Necro's
4 abominations
8 Ghouls
Is altijd meestal ijzersterk.. Altijd met de DK erbij om mijn 2e hero te healen of mijn aboms. Ghouls altijd upgraden naar ghoul frenzy met armor and attack upgrades. Necro's met skeletal raising uit en alleen om Unholy frenzy te casten. Als mijn leger het erg goed doet ram ik meestal zelf wel op de Raise skeletal knop..
Op zich bedoelde ik, je kan bij elke unit wel genoeg support gooien om de performance ernorm omhoog te hoogenMrJ schreef op 12 maart 2003 @ 16:51:
[...]
De slechtste?
Damn, wel eens een groep 'dual level 3 aura' Ghouls 3/3 + Frenzy tegenover je gehad?
Het ligt een beetje aan wat je wilt doen, maar ik hou het meestal bij 1 crypt, tenzij ik gargs ga, dan is 2 wel het minimum
Mwah, er is toch wel één grondwapen dat daar zonder al te veel moeite korte metten mee maakt... Jullie mogen raden welkeMrJ schreef op 12 maart 2003 @ 16:51:
[...]
De slechtste?
Edit: mijn oog ziet nu pas dat dit topic sinds een aantal posts weer gaat om Reign of Chaos en niet Frozen Throne. Hulde aan DeX en T1cal
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 12-03-2003 17:02 ]
ik snap het niet..Shagura schreef op 12 March 2003 @ 16:53:
[...]
2 necro's lijkt me een beetje weinig om het hele gebouw te maken, waarna je ze nog meestal wil upgraden ook.
Nercro's die gebouwen maken?
is dat in de beta?
Hij bedoelt dat je het hele gebouw maakt voor 2 van die beestjes, wat een beetje verspilling zou zijn...DeX schreef op 12 maart 2003 @ 17:09:
[...]
ik snap het niet..
Nercro's die gebouwen maken?
is dat in de beta?
Ben ik het niet helemaal mee eens, al lijkt het me wel dat je met maar 2 necromancers wel erg snel zonder necromancers, en dus UF, kan komen te zitten als je tegenstander een beetje oplet.
orc catapult rules tegen ghoulsAnoniem: 58145 schreef op 12 March 2003 @ 17:01:
Mwah, er is toch wel één grondwapen dat daar zonder al te veel moeite korte metten mee maakt... Jullie mogen raden welke(hint: zit niet bij UD
) Heroes niet meegeteld dan he.
Edit: mijn oog ziet nu pas dat dit topic sinds een aantal posts weer gaat om Reign of Chaos en niet Frozen Throne. Hulde aan DeX en T1cal(En hiv ook een beetje
) en vooral dank aan Darkvater
A-bom?Anoniem: 58145 schreef op 12 March 2003 @ 17:01:
[...]
Mwah, er is toch wel één grondwapen dat daar zonder al te veel moeite korte metten mee maakt... Jullie mogen raden welke(hint: zit niet bij UD
) Heroes niet meegeteld dan he.
Oh ja.. Inderdaad..Anoniem: 59559 schreef op 12 March 2003 @ 17:15:
[...]
Hij bedoelt dat je het hele gebouw maakt voor 2 van die beestjes, wat een beetje verspilling zou zijn...
Ben ik het niet helemaal mee eens, al lijkt het me wel dat je met maar 2 necromancers wel erg snel zonder necromancers, en dus UF, kan komen te zitten als je tegenstander een beetje oplet.
Mestal laat ik wat necro's bij mijn graveyards om the enemy te stallen mochten zij aanvallen.
Ook kan er een tweede groep met necro's meelopen in de strijd.. maar dan word het wat moeilijker micro'en..
[ Voor 2% gewijzigd door DeX op 12-03-2003 17:26 . Reden: straijd is fries... ]
tegen unarmoured he? welke units zijn nou unarmored behalve andere castersDarkvater schreef op 12 March 2003 @ 12:21:
[...]
[...]
Dat is wel klote vind ik. Maar ze hadden ook de bug kunnen oplossen dat de BM een critical strike uitdeelt als ie uit WW komt (© Triad)
is een officiele featurehebben ze wel goed aangepakt met 5sec cooldown anders kan je te makkelijk abusen,m nouja makkelijk..
[...]
Gaan we terug naar mass casters?
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
dryadsTrehT schreef op 12 March 2003 @ 17:37:
[...]
tegen unarmoured he? welke units zijn nou unarmored behalve andere casters
dryads zijn zeer irri
maar tis wel beter vind ik dat casters nu wat meer crippled zijn
Dryads zijn alleen irri als iemand weet hoe hij ze moet gebruiken..Jaguar645 schreef op 12 maart 2003 @ 17:46:
[...]
dryads zijn zeer irri
maar tis wel beter vind ik dat casters nu wat meer crippled zijnhet kan nog meer maargoed het is alvast een begin
FT is tot op heden me erg goed bevallen * Jaguar645 wil nu alleen die 3e hero zien
Te vaak zie ik een mass-dryader focus fire uitvoeren. Was het ideale is om 1 dryad 1 unit te laten aanvallen. zodat er zoveel mgelijk slow poison word gebruikt.
Je hero & huntersses kunnen dan de rest doen.
Uiteraard wel focus fire op een hero om die eerst neer te halen... of het liefst half om half..
btw darkvater dat met bm was een feature geen bug =p
Mmm dat soort dingen is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, maar als jij het kunt danDeX schreef op 12 maart 2003 @ 17:56:
[...]
Dryads zijn alleen irri als iemand weet hoe hij ze moet gebruiken..
Te vaak zie ik een mass-dryader focus fire uitvoeren. Was het ideale is om 1 dryad 1 unit te laten aanvallen. zodat er zoveel mgelijk slow poison word gebruikt.
Je hero & huntersses kunnen dan de rest doen.
Uiteraard wel focus fire op een hero om die eerst neer te halen... of het liefst half om half..
BTW hier nog een replay van een game tegen een level9 goz0r. Wel spannend op zich; ik heb volgens mij een paar belangrijke fouten gemaakt maar toch gewonnen. Enjoy: http://www.replayers.com/...php?id=18659&t=1047487383
(@DiscWout) omg
Een goeie tip: Bind onder elke nummer 2 dryads..Anoniem: 58145 schreef op 12 March 2003 @ 18:44:
[...]
Mmm dat soort dingen is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, maar als jij het kunt dan![]()
BTW hier nog een replay van een game tegen een level9 goz0r. Wel spannend op zich; ik heb volgens mij een paar belangrijke fouten gemaakt maar toch gewonnen. Enjoy: http://www.replayers.com/...php?id=18659&t=1047487383
en dan 1 nummer voor ze allemaal.
zo deed ik het in ieder geval..
Anoniem: 28333
én huntresses én gebouwen ook nog binden? ik vrees dat ik knoppen tekort komDeX schreef op 12 March 2003 @ 19:32:
[...]
Een goeie tip: Bind onder elke nummer 2 dryads..
en dan 1 nummer voor ze allemaal.
zo deed ik het in ieder geval..

En dan valt het geluid van Bnet ook nog eens weg. GVDOMM E@#$@$ @#$@#$@#$@#$@#$#
En nóg eens!
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 12-03-2003 20:00 ]
/ontopic
Was je probleem suncrusher?
Denk dat je pech hebt want Otaku komt hier bijna nooit meer (en zeker niet na dat T achtervoegsel van jouDarkvater schreef op 12 maart 2003 @ 20:17:
Als Fanboy / Otaku[FB] hier nog komt, wil ik me graag publiekelijk verontschuldigen voor wat er gisteren gebeurde. Ik bedoelde er niks mee, en tiepfauten kunnen gebeuren, het kwam alleen zo ongelukkig uit. Me diepste verontschuldigingen dus![]()
/ontopic
Was je probleem suncrusher?
En ik denk dat suncrusher niet zo goed tegen uitgelaten frustraties kan ofzo
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik als UD speler word vaak gewhooped door huntress+beertjes+dryads
Ja idd, er is niks irritanter dan datAnoniem: 58145 schreef op 12 March 2003 @ 19:59:
nah g*verd*mme dan win ik van een level9 speler en verlies van een level5 smurf... Gaat me xp weer hoorOp deze manier gaat de lol er wel gauw af moet ik zeggen.
En dan valt het geluid van Bnet ook nog eens weg. GVDOMM E@#$@$ @#$@#$@#$@#$@#$#
En nóg eens!
[ Voor 62% gewijzigd door Glorificationer426 op 12-03-2003 20:41 ]
(@DiscWout) omg
Hmmz dat deed ik toch iets fout met mijn tactiek hahahGlorificationer schreef op 12 maart 2003 @ 20:39:
teh answer to that question is: Huntress of hippo/chims![]()
Ik als UD speler word vaak gewhooped door huntress+beertjes+dryads
En oppassen dat je niet ingesloten wordt.
Wat ook goed werkt vs ud is met een kotg en/of een DH aco's killen, echt als ik ergens een @##$@!-hekel aan heb ...
[ Voor 46% gewijzigd door Glorificationer426 op 12-03-2003 20:45 ]
(@DiscWout) omg
nope, nog steeds niet... maar niet elke dag meer online geweest, dus gotwar3 zal wel leeg geweest zijnMrJ schreef op 12 March 2003 @ 15:34:
OK, tnx Profile. Zal het tzt uitproberen.
(Eerst die verdomde 200MHz FSB halen en dat dan ook nog stabiel krijgen!)
Speel jij nu ook de beta trouwens?
mag ik vragen waarom? met crypt en altar eerst voor je zig heb je je altar, en dus je 1e hero sneller op de been...Darkvater schreef op 12 March 2003 @ 16:28:
[...]
precies, zo moet het ook. Crypt als eerste, dan is die net klaar na je zig, en kan je gelijk ghouls pompen. Zig als 2e, goed. Altar goed. Ze zijn alle drie bijna tegelijkertijd klaar, en hoef je niet op je zig te wachten voordat je kan beginnen met de hero.
het is dus: Crypt, Altar, Zig, ghouls pumpah!!!!!
haha, komt vooral vanwege die Dual Aura. En doordat ze snel zijn is het ontzettend moeilijk om als NE tegenstander nog fatsoenlijk te microën. Een oplossing is gigantisch veel potions kopen zodat die ghouls zich (hopelijk) doodvechten op jou heroes, terwijl je hunts dan het zaakje afslachten. Maar een bult 3/3 ghouls met 2xlevel3 aura is idd heel moeilijk te stoppen.Timocos schreef op 12 March 2003 @ 20:30:
Djeez wat zijn die Ghouls irritant zeg niet normaal ... Dacht die maak ik zo wel af met leger Hunters of the Moon en Demonhunter en veel Dryads ... nou mooi niet ... ze sluiten iemand in en maken hem dan echt afWow en dan waren ze 3-3 ook nog. Was geen houden meer aan.
dan zijn je ghouls laterAnoniem: 27493 schreef op 12 March 2003 @ 20:53:
[...]
mag ik vragen waarom? met crypt en altar eerst voor je zig heb je je altar, en dus je 1e hero sneller op de been...voor het aantal ghouls maakt het dus niets uit, want die eerste ghoul kun je zonder zig al bouwen
het is dus: Crypt, Altar, Zig, ghouls pumpah!!!!!
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 58145 schreef op 12 maart 2003 @ 20:59:
[...]
haha, komt vooral vanwege die Dual Aura. En doordat ze snel zijn is het ontzettend moeilijk om als NE tegenstander nog fatsoenlijk te microën. Een oplossing is gigantisch veel potions kopen zodat die ghouls zich (hopelijk) doodvechten op jou heroes, terwijl je hunts dan het zaakje afslachten. Maar een bult 3/3 ghouls met 2xlevel3 aura is idd heel moeilijk te stoppen.
(@DiscWout) omg
Anoniem: 42423
Ghouls + Gargs = win =)
http://members.lycos.nl/tijnw/riSin_vs_xakep[clowns].w3g < level 13 copy paste
Ik had al gedacht dat ie wel voor mass caster zou gaan en nadat ie mijn mijn naar de kloten had geramd (toen had ie nog stuk of wat grunts erbij), deed ik een alles of niets tactiek. Even guerilla op zn townhal doen en ghouls pompen en upgraden als de neten. Ik had wel ontzettende mazzel dat ik hem tegenkwam toen ie die draken ging creepen op Plunder Isle.
http://members.lycos.nl/tijnw/riSin_vs_I[DUF]KampfgNoM.w3g < copy paste. Hogere level als mij iig ... weet niet meer welke level.
Deze is wel zeer vermakelijk. Hij probeert me te toweren. Als hem dat niet lukt ga ik hem terug toweren. Nu is een orc vs orc matchup casters vs casters bijna, dus deze gast ging (niet zo verwonderlijk) wyferns pompen.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 12-03-2003 21:45 ]
AANGEZIEN IEDEREEN IN GOTWAR3 WEER AFK IS
Jemig wat ben ik humeurig vandaag
Ps. Je replays doen het niet

Ps. Je replays doen het toch wel
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 12-03-2003 22:04 ]

(@DiscWout) omg
Komt zkrz door die lost net van een level 5
ik dus rustig verder creepen na die aanval, ineens zie ik een shitload wyverns.. en wat doe ik, ik ga met mn domme hoofd riflemen bouwen, ipv gyrocopters..
gg voor de orc dus
This is the Way.
Iig doen riflemen het ook wel goed tegen wyverns, alleen beginnen ze pas echt op gang te komen met upgrades terwijl een gryo al meteen 'prestaties levert'
Whahahaha ik heb m gevondenDoor 3DirkFx - Tuesday 21 January 2003 01:14
situatie: ik ben orc, hij is NE.
we spelen, en ik tech naar stronghold/ wd en shamans. ik scout en ward, zie ik ineens dat hij met dryads gaat. Ik besluit tot mass Casters. Is dit slim en waarom niet?
(@DiscWout) omg
OMG! Again: oooooooooooooo don't do this to me
Wat heb ik je misdaan dat je dit soort dingen per sé moet oprakelen
Veel meer 3\/1|_ dan jij maken ze ze tegenwoordig niet meer

HelpDeX of Helpdeks?Timocos schreef op 13 March 2003 @ 09:37:
Vanavond maar weer eens een paar potjes gewoon spelen 1vs1 en 2vs2 om mijn level op te krikkenHelaas nu @ school ( altijd saai zo'n project over helpdeks
)
Of gaat het gewoon over Helpdesks...
Ik zat eigenlijk te wachten op een intelligente post die mijn hersens in werking zouden stellen, maar het lukt nog niet erg...DeX schreef op 13 maart 2003 @ 09:35:
Wakker worden slaapkoppen..
Gelukkig worden de blizzard beta forums nooit saai
Nee, er is niet echt zo'n thread, don't ask
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 13-03-2003 09:43 ]
Gewoon HelpdeskDeX schreef op 13 March 2003 @ 09:40:
[...]
HelpDeX of Helpdeks?
Of gaat het gewoon over Helpdesks...
En dat is me toch saaaaai

[ Voor 9% gewijzigd door Ikkuh84 op 13-03-2003 09:43 ]
Ik zit ook nog op een interessante discussie te wachten.. maar het is nogwat vroeg, en ik heb mijn 3e kop koffie nog niet op.Anoniem: 59559 schreef op 13 maart 2003 @ 09:41:
[...]
Ik zat eigenlijk te wachten op een intelligente post die mijn hersens in werking zouden stellen, maar het lukt nog niet erg...
Gelukkig worden de blizzard beta forums nooit saaiZoveel noobs die dingen als focus fire te moeilijk vinden enzo, is wel grappig om te lezen.
offtopic:
Nee, er is niet echt zo'n thread, don't ask
Ik zit nu op een helppdesk...
Niet zo saai hoor..
Ja maar ik leer hier dingen over helpdeskDeX schreef op 13 maart 2003 @ 09:47:
[...]
Ik zit ook nog op een interessante discussie te wachten.. maar het is nogwat vroeg, en ik heb mijn 3e kop koffie nog niet op.
[...]
Ik zit nu op een helppdesk...
Niet zo saai hoor..
GoT

Ruzie maken met gebruikers over 't feit dat ze dom zijn enzo. Nu lekker een beetje systeem/netwerkbeheerdertje spelen. (lees koffie drinken en internetten...
Not that kind of helpdesk...MrJ schreef op 13 maart 2003 @ 10:04:
Hehe leuk, op een hel(p)desk zitten.
Ruzie maken met gebruikers over 't feit dat ze dom zijn enzo. Nu lekker een beetje systeem/netwerkbeheerdertje spelen. (lees koffie drinken en internetten...)
Maar komt op hetzelfde neer..
Koffie drinken en internetten..
zal wel, maar ik speel de classicHIValicious schreef op 12 March 2003 @ 22:45:
maar in ft zijn die humans egt veel te sterk ... am + bm is gg
inderdaad.. zat ook al ff zo vanAnoniem: 28333 schreef op 13 March 2003 @ 10:24:
[...]
zal wel, maar ik speel de classic, btw, irritante afkorting van bm, zelfde als euh bm
(blademaster dus)
Maar ik heb zo'n gevoel dat de Humans flink gaan ownen..
Of mass Casters, of Mass Anti-casters...
neeenTrehT schreef op 12 maart 2003 @ 21:10:
[...]
dan zijn je ghouls laternet wat je prefereert... ik doe meestal eerst ghouls pompen en w88 met hero op eerste zig
[ Voor 30% gewijzigd door TrehT op 13-03-2003 13:13 ]
Ja..TrehT schreef op 13 maart 2003 @ 12:35:
"met crypt en altar eerst voor je zig heb je je altar, en dus je 1e hero sneller op de been... voor het aantal ghouls maakt het dus niets uit, want die eerste ghoul kun je zonder zig al bouwen" 5 acolytes-5 food 1 necropolis=10 food 1 hero+ 5 acolytes=10 food --> 0 food over --> w88 met ghouls tot zig klaar is. zie ik nu wat over het hoofd of ben jij een cheat0r
wie zegt dat hij 2 acolytes geb gemaakt?
t werd 12.30

en wat treht zegt klopt niet
je begint met 3 aco's en 1 ghoul = 5 food, 2 aco's erbij en tis 7 food
(@DiscWout) omg
MAW: Maakt niet uit of je eerst een altar neemt of crypt. je zult een Zig nodig hebben.Glorificationer schreef op 13 maart 2003 @ 12:54:
hmz was toch echt van plan voor 10en op te staan vandaag
t werd 12.30![]()
en wat treht zegt klopt niet![]()
je begint met 3 aco's en 1 ghoul = 5 food, 2 aco's erbij en tis 7 food
[ Voor 7% gewijzigd door Glorificationer426 op 13-03-2003 13:26 ]
(@DiscWout) omg
Dit topic is gesloten.