Het Final Fantasy Topic - deel 2 -

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.796 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even weer een vraagje over FF X, heeft iemand wel is hp spheres gekregen bij Lord Ochu nog vrij aan het begin :?

Het schijnt te moeten kunnen maar ik krijg elke keer mp spheres en heb toch al aantal keer geprobeerd nu :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Volgens m'n PiggyBack guide kan het wel ja. Normaal dropt ie een MP Sphere, en zo heel af en toe (lees: zelden) een HP Sphere. Maar kom op, wat maakt die ene MP of HP Sphere nou uit?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 13 augustus 2003 @ 20:15:
Volgens m'n PiggyBack guide kan het wel ja. Normaal dropt ie een MP Sphere, en zo heel af en toe (lees: zelden) een HP Sphere. Maar kom op, wat maakt die ene MP of HP Sphere nou uit?
Als je hem overkillt wat makkelijk gaat met je eerste Aeon, krijg je er 2 en dat zou dus 600 HP aan het begin van het spel schelen en dat vind ik best veel... En dan geef je die aan Yuna en hebben je Aeons er ook nog profijt van :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Zonet FF8 uitgespeeld (had ik nog nooit gedaan :X :X ) Ligt het aan mij, of is die eindbaas gewoon te makkelijk? (die 1e had me alleen geraakt met thundaga, waar ik goede junctions tegen had, die 2 grievers hebben mij 0x geraakt en die 4e raakte mij alleen maar met hells judgement, waar ik weer genoeg megalixirs tegen had.)

Verwijderd

Die eindbaas vond ik ook best makkelijk...
Het enige was dat ik er wel 3 uur mee bezig was, ik weet niet meer hoe het kwam :S
Je moet daarvoor dan al je skills terugwinnen en ik had de limit breaks maar laten zitten, ik dacht: mwah, ik probeer het zo wel, toen duurde het zo lang.
Misschien lag het daar aan bij mij.

• BlackMage
Ik had ook niet alles teruggewonnen. Ik miste magic en gf. Maar die gebruik ik nooit (magic is zonde want ik junction alles, en gf's zijn zo zwak. Zelfs eden, waarvan ik gehoord had dat het de beste was deed maar 5000 damage. En daarvoor moet je dan 5 min dat filmpje zien elke keer. Als ik aanval met squall (darkside) dan doe ik 9999 damage en kan ik ongeveer 20x aanvallen in de tijd van die summon (100 haste gejunctioned op speed en auto haste owned :) )
Ik had aan het begin 1 aura stone gebruikt (ik had geen magic) en die heeft de hele battle het volgehouden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 20:31:
[...]

Als je hem overkillt wat makkelijk gaat met je eerste Aeon, krijg je er 2 en dat zou dus 600 HP aan het begin van het spel schelen en dat vind ik best veel... En dan geef je die aan Yuna en hebben je Aeons er ook nog profijt van :)
Een HP sphere is toch 200 HP? Dus dat zou dan 400HP in totaal schelen. En again, volgens mijn piggy back guide krijg je max. 1 HP sphere van Lord Ochu.

Of is het je al gelukt en heb je er 2 gekregen? Want ik merk wel dat nu ik voor de derde keer FF X doorspeel en zoveel mogelijk de guide volg dat er af en toe wat foutjes in zitten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 15 augustus 2003 @ 09:08:
[...]

Een HP sphere is toch 200 HP? Dus dat zou dan 400HP in totaal schelen. En again, volgens mijn piggy back guide krijg je max. 1 HP sphere van Lord Ochu.

Of is het je al gelukt en heb je er 2 gekregen? Want ik merk wel dat nu ik voor de derde keer FF X doorspeel en zoveel mogelijk de guide volg dat er af en toe wat foutjes in zitten.
Zoals ik al zei als je hem overkillt krijg je er 2, ik krijg in ieder geval wel elke keer 2 MP spheres. En een hp sphere die je krijgt is 300 hp ipv 200, net zoals een mp sphere 40 Mp ipv 20 ;) Had verwacht dat je dat toch inmiddels wel zou weten als je hem voor de derde keer speelt :P

En ik gebruik een andere walkthrough, degene van Splitt Infinity te vinden op gamefaqs, super uitgebreid en ik ben nog geen foutje tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Ik snap echt niet dat iemand final fantasy X 3 keer kan spelen :? . Ik wou ook opnieuw beginnen omdat ik Kimarhi's sphere grid hopeloos heb verneukt alleen kon ik mezelf er niet toe zetten om verder dan Besaid te komen.

Het probleem zit hem in de filmpies. Die zou je echt door moeten kunnen drukken, dan was er niets aan de hand.
Het duurt gewoon te laaaaaaaaang en als je het verhaal al kent is het alleen maar vreselijk irritant imo.

Ps Het lijkt wel of ik FF afzeik maar ik ben echt wel een FF fan en ook zeker van het verhaal 8)

[ Voor 25% gewijzigd door westergas op 15-08-2003 11:12 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

w3sTErGaS schreef op 15 August 2003 @ 11:09:
Ik snap echt niet dat iemand final fantasy X 3 keer kan spelen :? . Ik wou ook opnieuw beginnen omdat ik Kimarhi's sphere grid hopeloos heb verneukt alleen kon ik mezelf er niet toe zetten om verder dan Besaid te komen.
De eerste keer zonder enige hulp het spel uitgespeeld. Daarna met wat tips e.d. voor een tweede keer, met de expert grid de boel doorgespeeld en wat extra secrets gehaald (celestial weapons e.d.).
Nu voor de derde keer, met de standard grid zover mogelijk doorspelen, alle secrets doen, dark Aeons, stat maxen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
w3sTErGaS schreef op 15 August 2003 @ 11:09:

Het probleem zit hem in de filmpies. Die zou je echt door moeten kunnen drukken, dan was er niets aan de hand.
Het duurt gewoon te laaaaaaaaang en als je het verhaal al kent is het alleen maar vreselijk irritant imo.

Ps Het lijkt wel of ik FF afzeik maar ik ben echt wel een FF fan en ook zeker van het verhaal 8)
Ik speel hem nu voor de derde keer :) Filmpjes irriteren me niet, het is toch al weer een tijd geleden dat ik het gezien heb. Ik kan een goed boek ook zo 5 keer lezen hoor, alleen met een lange tussenpauze. Of een film meerdere keren kijken. Dus waarom een spel niet meerdere malen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 11:20:
Ik kan een goed boek ook zo 5 keer lezen hoor, alleen met een lange tussenpauze. Of een film meerdere keren kijken. Dus waarom een spel niet meerdere malen spelen.
Dan zal dat het wel zijn...een boek 2 keer lezen heb ik ook geen geduld voor.

Ach wie hou ik hier nou voor de gek 8)7 , een boek 1 keer lezen heb ik al geen geduld voor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

CRu5H0n3 schreef op 07 August 2003 @ 23:56:
[...]

correct

@ DaGreatRV: Ja voor 1 node.. niet om dat pad te vervolgen vanaf daar
Maar het werkt wel verdomde goed hoor :) , t' sal wel een bugje zijn ofzo.

Ik weet ook alleen maar hoe het bij mij is, mischien heb jij een latere release ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
ff tussen jullie discussies door:

Ik heb jaren geleden final fantasy VII op de pc gespeeld, wat ik overigens prachtig vond :P
Maar nu heb ik FF VIII gehaald, alleen als ik het speel..... ehm et is bijna onspeelbaar lelijk :?

Hoort dit? Ik heb een 19" viewsonic monitor en een geforce 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lawtje.com schreef op 18 August 2003 @ 20:32:

Ik heb jaren geleden final fantasy VII op de pc gespeeld, wat ik overigens prachtig vond :P
Maar nu heb ik FF VIII gehaald, alleen als ik het speel..... ehm et is bijna onspeelbaar lelijk :?

Ik vermoed dat nu alles softwaregerenderd wordt. Waren de FF's op PC niet 3DFx only ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 21:02:
[...]

Ik vermoed dat nu alles softwaregerenderd wordt. Waren de FF's op PC niet 3DFx only ofzo? :?
FF VII was onderhand 3Dfx only, is een zeer beperkte hardware lijst voor met 8 adapters zowat, waarvan 3 3Dfx ;)

FFVIII is wel Directx, maar is beperkt tot 640x480 :) Er is wel een GeForce patch voor problemen met strepen in het beeld. Maar echt lelijk vond ik het destijds niet :) Heb hem nu op de PSX en die ziet er hetzelfde uit :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:58
Zijn niet 3dfx only, FFVIII is zowaar een NOG brakkere conversie dan FFVII was.

Lelijk in welke zin ? Game res is 640, met wat AA ziet het er best ok uit. Enkel de "textboxen" waren bij mij niet helemaal egaal te krijgen(GF1DDR).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Lawtje.com schreef op 18 August 2003 @ 20:32:

ga nu eens doom spelen.. dat was vroeger ook ontzettend mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Tja een spel word niet lelijker dan die ooit was. En er zijn genoeg die FF8 hebben gespeeld. Dus onspeelbaar lelijk zal het wel niet zijn geweest.

Je moet het ook niet vergelijken met FFX (qwa graphics) of andere high-end spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Ja ok.... maar FFVII die ik wel op de pc had gespeeld, wat ik me daarvan van herrinneren is dat et niet zo heel erg was... maa rik probeer et nog wel met FSAA enzo. thnx

Verwijderd

Iemand Dark Chronicle's al gezien, ziet er top uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een beetje bezig met die celestial weapons te verzamelen, en op een gegeven moment belandde ik terug bij Mushroom Rock road, en daar kwam ik iets HEEL vreemds tegen }:O
Op het eind van die weg (gezien met de 2 afslagen naar links boven je op de area map) stonden 2 mensjes, en als je daar dicht langaf loopt kijken ze je aan en dan komen er 3 grijze wezens vanaf een rots met je vechten. Ik denk, dat regelen we even :D Blijken die vrouwen/kerels als eerste aan te mogen vallen, en wel met aanvallen van 5x 99999 (ja echt, 5x de 9, dus negenennegentigDUIZEND negenhonderdnegenennegentig) en 10 x 35000 enzo. Deze aanvallen waren trouwens ook geen gewoon slagje, maar hele cut scenes van mensen die zich opladen enzo..... :'(
Ik kan echt nergens vinden wie deze beesten zijn en waarom ze er zijn en of ze te verslaan zijn enzo, maarre, mij zonk de moed een ebetje in de schoenen (denk je je characters geupgrade te hebben enzo...)
Kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 16:18:
Ik ben nu een beetje bezig met die celestial weapons te verzamelen, en op een gegeven moment belandde ik terug bij Mushroom Rock road, en daar kwam ik iets HEEL vreemds tegen }:O
Op het eind van die weg (gezien met de 2 afslagen naar links boven je op de area map) stonden 2 mensjes, en als je daar dicht langaf loopt kijken ze je aan en dan komen er 3 grijze wezens vanaf een rots met je vechten. Ik denk, dat regelen we even :D Blijken die vrouwen/kerels als eerste aan te mogen vallen, en wel met aanvallen van 5x 99999 (ja echt, 5x de 9, dus negenennegentigDUIZEND negenhonderdnegenennegentig) en 10 x 35000 enzo. Deze aanvallen waren trouwens ook geen gewoon slagje, maar hele cut scenes van mensen die zich opladen enzo..... :'(
Ik kan echt nergens vinden wie deze beesten zijn en waarom ze er zijn en of ze te verslaan zijn enzo, maarre, mij zonk de moed een ebetje in de schoenen (denk je je characters geupgrade te hebben enzo...)
Kan iemand mij dit vertellen?
Dat noemen ze nou Dark Aeons. En als je de figuren niet herkend heb je jezelf nog lang niet gemaxed zou ik zeggen, wat deze Aeons moet je zelf ook hebben (Magus Sisters). Van elke Aeon in het spel bestaat ook een Dark Aeon:

Dark Valefor bij Besaid
Dark Ifrit bij Home op Bikanel
Dark Ixion op de Thunder Plains
Dark Shiva bij Macarena Temple (oeps Macalania bedoel ik)
Dark Bahamut op de plek waar je tegen Yunalesca vocht
Dark Yojimbo in de "Cave of the lost Fayth"
Dark Anima...ermm..weet ik zo niet meer
Dark Magus Sisters op Mushroom Rock Road

En zelfs Dark Valefor doet gemiddeld zo'n 99999 damage, dus als je daar niet tegenkunt moet je er niet aan beginnen :)

En ook nog wat opwindend nieuws:
Unlimited Saga komt TOCH in Europa uit!! WOEI! Volgende maand zelfs al...en wat NOG NOG NOG veel spannender is: er zit een bonus DVD bij met een trailer van Final Fantasy XII! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, maarre... ik kanner ook nix aan doen dat ik die andere gasten nog niet heb :P daarom had ik ze niet herkend, zit nu nog maar bij bahamut. Ben direct na Yunalesca op zoek gegaan. Maar je moet ze dus kunnen verslaan? Vraag me alleen af hoe? of moet je over de 99999 HP hebben? Strange... :P heb mezelf een klein beetje gemaxed, ok? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
Deze Aeons zijn allemaal behoorlijk sterk en je moet ook slim tegen ze vechten.
Zodra 1 van deze aeons een aanval doen is er sowieso 1 char dood, maar deze zou je (als je snel genoeg bent) weer kunnen laten reviven.
Tevens kan Rikku hier mooi helpen, omdat die meestal wel snel dingen kan doen en als je ook nog eens first strike op een wapen hebt kan dat ook helpen.
Je kunt alle dark aeons verslaat tot en met bahamut. Daarna is het volgens mij gewoon een kwestie van Yojimbo gebruiken, want Dark Bahamut is al moeilijk als je alle stats op 255 hebt staan.

Dark Anima staat trouwens op de Mt. Gilgameshzet (daar waar Kimhari oorspronkelijk vandaan komt) bij de ingang van de cave. Maar om hem te zien te krijgen moet je wel eerst nog het een en ander doen geloof ik.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ze daarna ook als eigen summon gebruiken? Het is trouwens Mt gagazet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 19:32:
kan je ze daarna ook als eigen summon gebruiken? Het is trouwens Mt gagazet, toch?
Dark Aeons als summon gebruiken.... daar word het spel een stuk makkelijker van :P nee helaas dat kan niet. Maar natuurlijk kan je wel gewoon de normale versie blijven gebruiken ook al heb je de dark versie verslagen. (moet je wel de gewone versie hebben)

Wat ik wel jammer vind is dat ze die dark aeons niet verstopt hebben (anima is een uitzondering). Een speler die er niet vanaf weet zou toch behoorlijk depri worden als je zomaar zoon beest op straat tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 27 August 2003 @ 19:38:
[...]

Dark Aeons als summon gebruiken.... daar word het spel een stuk makkelijker van :P nee helaas dat kan niet. Maar natuurlijk kan je wel gewoon de normale versie blijven gebruiken ook al heb je de dark versie verslagen. (moet je wel de gewone versie hebben)

Wat ik wel jammer vind is dat ze die dark aeons niet verstopt hebben (anima is een uitzondering). Een speler die er niet vanaf weet zou toch behoorlijk depri worden als je zomaar zoon beest op straat tegen komt.
Hetgeen mij regelmatig overkwam :P met Valefor, Bahamut (om achteraf de Sun crest te halen) en met Dark Magus Sisters. En ja, das dan balen want het was bij voorbaat Game Over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gebeurt er eigelijk als je die dark aeons verslagen hebt? iets speciaals ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 19:52:
wat gebeurt er eigelijk als je die dark aeons verslagen hebt? iets speciaals ofzo?
Als je alle dark aeons dood hebt dan kan je tegen penance vechten. Dat is de ultimate enemy van FFX

(kan ook wel zijn dat je eerst nemisis ook nog moet verslaan maar dat weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pardon? penance, wat is dat nou weer? en wat heb je daaraan om die te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 20:20:
Niks :) maar het is de ultieme uitdaging die in het spel zit. Aan de Dark Aeons heb je ook geen donder maar je hebt toch niks beters te doen zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 20:20:
Penance is een vijand die in 1 beurt je hele party sloopt ook al heb je al je stats op 255 hebt staan.
Combinatie van goede skills op wapens en armor en tactiek kan em verslaan,
of een combinatie van veel geld en yojimbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 18:36:
En ook nog wat opwindend nieuws:
Unlimited Saga komt TOCH in Europa uit!! WOEI! Volgende maand zelfs al...en wat NOG NOG NOG veel spannender is: er zit een bonus DVD bij met een trailer van Final Fantasy XII! :9~
:9~ _/-\o_
Eindelijk! Hoef ik tenminste m'n PS2 niet om te bouwen of de CD tray te slopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Atari recently announced that it will be responsible for publishing Square-Enix's recently released PlayStation 2 title Unlimited SaGa in Europe. As a special bonus, the European version will include the extra trailer from the Japanese-only Final Fantasy X International. The trailer, entitled Final Fantasy X: Another Story, serves as a crucial link between the events of Final Fantasy X and Final Fantasy X-2.

Atari will bring Unlimited Saga to Europe on September 19, 2003
Alleen heb ik nog nooit van Unlimited Saga gehoord :? Wat voor style combat is dat? iets als Tactics ?

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

voor de geintreseerde : http://www.u-saga.com/
damn, koop je een us import PS2 gaat zeker alles hier uitkomen :(
btw. Xenosaga is erg strak , ben erg blij met het broertje van mijn pal PS2 :P

.Quod me nutrit me destruit.

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Heb net Unlimited saga besteld ....
laat wel van de week wel weten of het iets is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ben toevallig in de omega caves terecht gekomen.
Iemand dat ultima weapon verslagen? Hij is pittig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 30 augustus 2003 @ 10:56:
Ben toevallig in de omega caves terecht gekomen.
Iemand dat ultima weapon verslagen? Hij is pittig!!
ultima weapon is een koekje vergeleken wat er achteraan komt ;)

omega weapon is 10X zo sterk ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 30 August 2003 @ 13:30:
[...]

ultima weapon is een koekje vergeleken wat er achteraan komt ;)

omega weapon is 10X zo sterk ongeveer.
Idd...Ultima Weapon is een eitje, hij is best makkelijk je moet alleen even de juiste taktiek vinden. Als je door de gemiddelde fiend in de Omega Dungeons de helft van de tijd wordt ingemaakt raad ik je aan nog ff te gaan levelen trouwens.

Oh ja...*mocht* je bij Omega komen, vergeet dan *niet* om Kimahri zijn Lancet techniek te laten gebruiken, anders mis je zijn sterkste overdrive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 17:27:
[...]

Idd...Ultima Weapon is een eitje, hij is best makkelijk je moet alleen even de juiste taktiek vinden. Als je door de gemiddelde fiend in de Omega Dungeons de helft van de tijd wordt ingemaakt raad ik je aan nog ff te gaan levelen trouwens.

Oh ja...*mocht* je bij Omega komen, vergeet dan *niet* om Kimahri zijn Lancet techniek te laten gebruiken, anders mis je zijn sterkste overdrive :)
Ja, idd ik was een beetje te snel met mijn conclusie. Die ultima had ik de 2e keer meteen afgeslacht. :Y)

Als je dan verder gaat, in dat gedeelte met die grote ronde platformen, kom je weer zo'n weapon tegen. Heel irritant! Hij lijkt op Ultima alleen heeft ie grote oorbellen in. Is dat die Omega?

Het ging best lekker totdat ie zijn ultima attack deed ;( . Game over dus. Erg vervelend aangezien je niet kan saven en het wel een uurtje duurt voordat je eindelijk bij hem bent.

ps die fiends in de omega dungeons maken me nog wel vaak af ja. Komt door confusion/berserk. Moest ik ook maar es wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 31 August 2003 @ 12:50:
[...]

Ja, idd ik was een beetje te snel met mijn conclusie. Die ultima had ik de 2e keer meteen afgeslacht. :Y)

Als je dan verder gaat, in dat gedeelte met die grote ronde platformen, kom je weer zo'n weapon tegen. Heel irritant! Hij lijkt op Ultima alleen heeft ie grote oorbellen in. Is dat die Omega?

Het ging best lekker totdat ie zijn ultima attack deed ;( . Game over dus. Erg vervelend aangezien je niet kan saven en het wel een uurtje duurt voordat je eindelijk bij hem bent.

ps die fiends in de omega dungeons maken me nog wel vaak af ja. Komt door confusion/berserk. Moest ik ook maar es wat aan gaan doen.
idd dat is omega weapon.
en tegen die fiends is maar 1 ding te doen: First strike (zit op auron's celestial weapon) en dan ontsnappen. Die marboro's (whatever) zijn gigantisch irritant.

En als je niet iedereen minimaal 9999 hp heeft (liefst vol) dan heb je weinig kans die ultima van hem te overleven. Bij mij koste het rond de 7000/8000. (hij deed het maar 1x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

BlackMage schreef op 31 August 2003 @ 12:54:
[...]

idd dat is omega weapon.
en tegen die fiends is maar 1 ding te doen: First strike (zit op auron's celestial weapon) en dan ontsnappen. Die marboro's (whatever) zijn gigantisch irritant.

En als je niet iedereen minimaal 9999 hp heeft (liefst vol) dan heb je weinig kans die ultima van hem te overleven. Bij mij koste het rond de 7000/8000. (hij deed het maar 1x)
Die malboros krijg ik wel dood. Met Tidus quick strike en delay buster doen zodat ie zijn breath niet kan doen.

Auron heeft nog maar iets van 5000 hp ofzoiets. Geen zin om te blijven levelen tot 9999. Dan ga ik eerst wel ff naar sin toe ofzo....
Doet ie die ultima trouwens altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 31 August 2003 @ 14:43:
[...]

Die malboros krijg ik wel dood. Met Tidus quick strike en delay buster doen zodat ie zijn breath niet kan doen.

Auron heeft nog maar iets van 5000 hp ofzoiets. Geen zin om te blijven levelen tot 9999. Dan ga ik eerst wel ff naar sin toe ofzo....
Doet ie die ultima trouwens altijd?
Geen idee, bij mij deed ie het 1x
hij had weinig kans om het nog een keer te doen, want dat celestial weapon van auron is leuk, hoe minder hp je hebt, hoe meer damage. Als je 1 hp over hebt, dan doe je 2x zoveel damage en dat is 99.999 bij mij. dus veel moeite had ik er niet mee. Alleen ultima deed zeer. Alleen tidus had het overleefd (yuna had maar 5000 en auron liet ik op 1 staan) maar auto-phoenix kwam dus goed van pas daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

BlackMage schreef op 31 augustus 2003 @ 14:49:
[...]

Geen idee, bij mij deed ie het 1x
hij had weinig kans om het nog een keer te doen, want dat celestial weapon van auron is leuk, hoe minder hp je hebt, hoe meer damage. Als je 1 hp over hebt, dan doe je 2x zoveel damage en dat is 99.999 bij mij. dus veel moeite had ik er niet mee. Alleen ultima deed zeer. Alleen tidus had het overleefd (yuna had maar 5000 en auron liet ik op 1 staan) maar auto-phoenix kwam dus goed van pas daar.
Tja, je was toen duidelijk verder dan ik. Celestial weapons ken ik eigenlijk alleen maar van wat ik per ongeluk in dit topic heb gezien.
Je slaat dus standaard 50000 damage met auron?? Ik ben al blij met 10000 en dat is bij hoge uitzondering.

Misschien toch nog iets te vroeg voor omega :(

Ik ga sin maar eens lastig vallen. Ben namelijk net op dat luchtship en per ongeluk in de omega caves terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op 31 August 2003 @ 15:48:
[...]

Tja, je was toen duidelijk verder dan ik. Celestial weapons ken ik eigenlijk alleen maar van wat ik per ongeluk in dit topic heb gezien.
Je slaat dus standaard 50000 damage met auron?? Ik ben al blij met 10000 en dat is bij hoge uitzondering.

Misschien toch nog iets te vroeg voor omega :(

Ik ga sin maar eens lastig vallen. Ben namelijk net op dat luchtship en per ongeluk in de omega caves terecht gekomen.
Zonder celestial weapon is max damage 9999 voor een normale attack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 16:21:
[...]

Zonder celestial weapon is max damage 9999 voor een normale attack ;)
Zonder wapen met "Break Damage Limit" oid (en dat zit op alle celestial weapons, maar is ook te krijgen op normale wapens (hoewel celestial weapons halen makkelijker is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom auron slapper werd toen ik zijn celestial weapon haequipped had? Heb de crest en sigil al wel gebruikt dus weapon is @ max power. Daar ligt het niet aan, maar ineens is hij wel slapper dan wakka, en ik dacht niet dat dat de bedoeling was! :P
Heb nu weer een vorig wapen ge-equipped, en daarmee heeft hij veel hardere slagen. Met zijn celestial weapon krijg hij maar HEEL af en toe hoger dan met zijn vorige wapen, verder zit het er om en onder.... bummer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 16:33:
Kan iemand mij vertellen waarom auron slapper werd toen ik zijn celestial weapon haequipped had? Heb de crest en sigil al wel gebruikt dus weapon is @ max power. Daar ligt het niet aan, maar ineens is hij wel slapper dan wakka, en ik dacht niet dat dat de bedoeling was! :P
Heb nu weer een vorig wapen ge-equipped, en daarmee heeft hij veel hardere slagen. Met zijn celestial weapon krijg hij maar HEEL af en toe hoger dan met zijn vorige wapen, verder zit het er om en onder.... bummer :'(
Als je vorige wapen strength + 20% als eigenschap heeft ofzo kan ik het me wel voorstellen. Verder maakt je celestial weapon je niet sterker, maar de voornaamste eigenschap is toch wel Break Damage Limit zodat je als Auron sterker wordt meer dan 9.999 damage kan doen...en das toch wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 16:47:
[...]

Als je vorige wapen strength + 20% als eigenschap heeft ofzo kan ik het me wel voorstellen. Verder maakt je celestial weapon je niet sterker, maar de voornaamste eigenschap is toch wel Break Damage Limit zodat je als Auron sterker wordt meer dan 9.999 damage kan doen...en das toch wel lekker.
En niet te vergeten dat bij Auron geldt: Hoe minder health, hoe sterker hij is met z'n celestial weapon. Voor alle anderen is dit precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Zijn er hier onder de aanwezige FF fans nog mensen die net als ik echt naar Crystal Chronicals uitkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Okay, het zit zo. Ik kan dus naar sin, maar heb daar geen zin in. Ik wil gewoon lekker alles maxen enzo.

Heeft er iemand een goeie walktrough die ik kan gebruiken? Ik heb wel walktroughs gevonden maar die zijn erg onoverzichtelijk. Een grote onoverzichtelijke lap txt zeg maar 8)7

Zijn er mensen die (alle) celestial weapons/al bhed passwords enz hebben gehaald zonder walktrough?

[edit]
walktrough is niet echt het juiste woord eigenlijk. Ik zoek alleen de "geheime" dingen die niet nodig zijn om het spel uit te spelen.
[\edit]

[ Voor 17% gewijzigd door westergas op 02-09-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik had ooit zo'n oficial strategy boek geleend van een vriend en dat is zwaar relaxed. Ben nu zelf weer begonnen en die pc guides vind ik echt enorm irritant. Jammer dat die boeken zo duur zijn, maar wellicht een optie...

Overigens lijkt het me voor normale personen niet mogelijk alle celestial weapons te vinden zonder guide.

[ Voor 21% gewijzigd door Razkin op 02-09-2003 23:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.gamefaqs.com staan behoorlijk wat walkthroughs misschien dat daar iets voor je bij zit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:18:
Op www.gamefaqs.com staan behoorlijk wat walkthroughs misschien dat daar iets voor je bij zit :*)
w3sTErGaS schreef op 02 September 2003 @ 21:30:
heb wel walktroughs gevonden maar die zijn erg onoverzichtelijk. Een grote onoverzichtelijke lap txt zeg maar 8)7
Le-zen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thelema schreef op 02 September 2003 @ 18:36:
Zijn er hier onder de aanwezige FF fans nog mensen die net als ik echt naar Crystal Chronicals uitkijken?
Ik eigenlijk niet. Redenen:

1. Ik heb geen gamecube
2. ik _vind_ het geen echte final fantasy. Net als Tactics, het is gewoon een ander spel met dezelfde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

BlackMage schreef op 02 September 2003 @ 22:42:
[...]

Ik eigenlijk niet. Redenen:

1. Ik heb geen gamecube
2. ik _vind_ het geen echte final fantasy. Net als Tactics, het is gewoon een ander spel met dezelfde naam.
Tis echter wel een RPG van Square, en als we de reviews moeten geloven niet eens een slechte ;)

* Creepy kijkt er naar uit. Ik ga hem ook zeer waarschijnlijk halen. De single player schijnt erg goed gelukt te zijn, de multiplayer wat minder, maar ook dat wil ik wel eens uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik had ooit zo'n oficial strategy boek geleend van een vriend en dat is zwaar relaxed. Ben nu zelf weer begonnen en die pc guides vind ik echt enorm irritant. Jammer dat die boeken zo duur zijn, maar wellicht een optie...

Overigens lijkt het me voor normale personen niet mogelijk alle celestial weapons te vinden zonder guide.
Ik heb laatst zo'n boek zien liggen. Mooi ding alleen idd pittig duur.
Op www.gamefaqs.com staan behoorlijk wat walkthroughs misschien dat daar iets voor je bij zit
Dat zijn dus die lappen txt waar ik het over had ;)
Zit niet veel anders op ben ik bang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op 03 September 2003 @ 10:07:
[...]

Ik heb laatst zo'n boek zien liggen. Mooi ding alleen idd pittig duur.

[...]

Dat zijn dus die lappen txt waar ik het over had ;)
Zit niet veel anders op ben ik bang.....
Mja sommige zijn wel groot idd... Ik had er laatst 1 op me werk geopend en zonder te kijken hoelang die was printe ik hem ff uit... 250 pagina's :o

En dat was dan pas deel 1 :'( Maar vind hem wel superhandig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 13:12:
[...]

Mja sommige zijn wel groot idd... Ik had er laatst 1 op me werk geopend en zonder te kijken hoelang die was printe ik hem ff uit... 250 pagina's :o

En dat was dan pas deel 1 :'( Maar vind hem wel superhandig :D
Zou handig zijn als er een guide zou zijn in HTML. Gewoon op een hoofdstuk klikken,zonder uren bladeren/scrollen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op 03 september 2003 @ 19:07:
[...]

Zou handig zijn als er een guide zou zijn in HTML. Gewoon op een hoofdstuk klikken,zonder uren bladeren/scrollen dus.
Bij degene die ik gebruik heb je voor elk deel een aparte code en kan je op die code zoeken, alleen moet je dan ff naar dat lijstje met codes kijken voor je ergens heen wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 19:16:
[...]

Bij degene die ik gebruik heb je voor elk deel een aparte code en kan je op die code zoeken, alleen moet je dan ff naar dat lijstje met codes kijken voor je ergens heen wilt :)
Heb je daar ook heel toevallig een linkje van?

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik begin me nu echt een spemmer te voelen in dit topic.... :O

Nou, nog 1 vraagie en dan hou ik me weer ff koest.
Ik ben zo'n rund geweest om in bevelle bij de cloister of trials de secret niet te vinden. Anima halen (en dus yuna's ultimate weapon) kan ik nu dus mooi vergeten.

Als ik via de highbridge bevelle weer in wil kom ik er niet in. "Bevelle is closed" krijg ik te horen. Kan ik nog terug naar bevelle of moet ik het uit mijn hoofd zetten??

• Razkin
Je kan niet meer terug.

iRacing Profiel

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
Je kunt later in de game nog terug (eigenlijk net voor het einde)......je moet dan alleen wel eerst een Dark Aeon verslaan geloof ik om in Bevelle te komen

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Razkin
Je kan nooit meer opnieuw de trials van bevelle doen. Ben je niet in de war met besaid oid :S

iRacing Profiel

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op 03 September 2003 @ 22:53:
[...]

Heb je daar ook heel toevallig een linkje van?
Hmm je kan bij gamefaqs niet rechtstreeks naar een walkthrough linken alleen maar naar de pagina van het spel. Maar die link heb ik al in een eerdere post gegeven. Ik gebruik de walkthrough van Splitt Infinity. Dan moet je in de walkthrough onder IV: Phrase Search Engine kijken B)

• westergas

westergas

rikkie_pc

Je kunt later in de game nog terug (eigenlijk net voor het einde)......je moet dan alleen wel eerst een Dark Aeon verslaan geloof ik om in Bevelle te komen
Je kan nooit meer opnieuw de trials van bevelle doen. Ben je niet in de war met besaid oid :S
Da's bij besaid idd. Als je Dark Valefor verslaat.
Dit is echt zwaar verrot!! Ik had me nl nogal verheugd op Anima en de Magus Sisters.
Overnieuw beginnen lijkt nu ineens tamelijk aanlokkelijk.....

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 12:36:
[...]

Hmm je kan bij gamefaqs niet rechtstreeks naar een walkthrough linken alleen maar naar de pagina van het spel. Maar die link heb ik al in een eerdere post gegeven. Ik gebruik de walkthrough van Splitt Infinity. Dan moet je in de walkthrough onder IV: Phrase Search Engine kijken B)
Die PSE maakt het wel overzichtelijk idd!

Verwijderd

Waarom lees ik in ieder walkthrough iets over de Omega Ruins, terwijl geen enkele me kan veretllen hoe the f*ck je daar komt ?!?! :S
Staat niet in de normale walkthrough dus het is niet essentieel voor het verhaal... weet iemand dit?

• Razkin
X72,Y34 ff zoeken rond deze coordinaten en 1 Omega ruins. Staat overigens in vrijwel elke secrets faq.

iRacing Profiel

Verwijderd

hm, dan zal ik wel niet goed genoeg kijken :P surry!
Wat is dat eigelijk voor gebied? kan je dr njog wat speciaals?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2003 @ 15:11:
hm, dan zal ik wel niet goed genoeg kijken :P surry!
Wat is dat eigelijk voor gebied? kan je dr njog wat speciaals?
Omega Ruins is ten eerste een zeer goede plek om te levelen. De monsters kun je vangen voor de Arena, waarbij zeker Varuna een goeie sparringspartner is, je kan redelijk eenvoudig winnen en iedereen krijgt er 3 SLVLS bij per ronde ongeveer. Ten tweede kun je er veel leuke items vinden, en zijn er twee eindbazen te vinden (Ultima en Omega weapon). Bij de laatste kan Kimahri ook nog zijn ultieme overdrive halen (Nova) door lancet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

dontcare schreef op 28 August 2003 @ 08:44:
voor de geintreseerde : http://www.u-saga.com/
damn, koop je een us import PS2 gaat zeker alles hier uitkomen :(
btw. Xenosaga is erg strak , ben erg blij met het broertje van mijn pal PS2 :P
enig idee wbt releasedatum? ziet er nl strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

Nou dit is het algemene FF topic ...

Ik heb FF:Tactics Advanced voor de GBA.
Leuk spel, mooie graphics... alleen niet een standaard FF game volgens mij (zei de leek ;)) meer Advanced Wars (1/2) achtige gameplay ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

HIValicious schreef op 05 September 2003 @ 01:21:
Nou dit is het algemene FF topic ...

Ik heb FF:Tactics Advanced voor de GBA.
Leuk spel, mooie graphics... alleen niet een standaard FF game volgens mij (zei de leek ;)) meer Advanced Wars (1/2) achtige gameplay ...
dat was toch al bekend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

sorry dat ik dat dan niet weet ...

offtopic:
smillie vink een btje overdone

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 16:08:
[...]

Omega Ruins is ten eerste een zeer goede plek om te levelen. De monsters kun je vangen voor de Arena, waarbij zeker Varuna een goeie sparringspartner is, je kan redelijk eenvoudig winnen en iedereen krijgt er 3 SLVLS bij per ronde ongeveer. Ten tweede kun je er veel leuke items vinden, en zijn er twee eindbazen te vinden (Ultima en Omega weapon). Bij de laatste kan Kimahri ook nog zijn ultieme overdrive halen (Nova) door lancet te doen.
Die minics (kistjes) die daar liggen zijn ook wel handig. Je krijgt een gigantische lading geld voor die dingen als je ze verslaat (dus als je een kistje ziet, steal erop doen, soms heb je een item, soms verandert ie in een mimic, en dan moet je die verslaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Check dit uit!

Er is WEL een manier om Anima te krijgen zonder de secret in Bevelle te halen!
Ga naar de Zanarkand Dome en speel dat blokjes spel. Als je het haalt krijg je een wapen (volgens mij de ultimate, maar nog niet gecontrolleerd, in ieder geval wel met half mp cost erop)

Dan kan je dus gewoon Anima ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Nee, het was iets anders :) Met Bevelle en zonder Zanarkand Dome, krijg je geen Anima. Je bent denk niet verplicht Bevelle 100% op te lossen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Razkin schreef op 05 September 2003 @ 23:14:
Nee, het was iets anders :) Met Bevelle en zonder Zanarkand Dome, krijg je geen Anima. Je bent denk niet verplicht Bevelle 100% op te lossen.
Je hebt alle secrets uit de tempels nodig voor Anima, dus elke temple 100%

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 06-09-2003 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nope... de secret uit bevelle hoeft niet, volgens mij zit er geen eens 1. In zanarkand dome zit idd wel 1.

Als je die uit Macalania of Besaid bent vergeten dan ben je het bokje want om die terug te krijgen moet je tegen dark aeons vechten. En zonder anima heb je dus niet yuna's celestial weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Als je die kist, bovenaan de trap rechts, opent, kwam dan niet dat "teken" tevoorschijn ?
In Bevelle dus...

Btw. Weet iemand hoe je alle kisten in Omega ruins opent ? De enige faq waar er wat over in staat zegt dat het timed based is. Wat volgens mij echt niet klopt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 06 September 2003 @ 00:05:
[...]

Je hebt alle secrets uit de tempels nodig voor Anima, dus elke temple 100%
Ik dacht dat als je Yunelesca had verslagen het kon afmaken in Zanarkand maar het had ervoor gemoeten... En ik heb geen save game meer van daarvoor dus nu kan ik weer helemaal overnieuw beginnen om Anima een keer te krijgen, zit nu echt ff stevig te balen :( :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Razkin schreef op 06 September 2003 @ 00:19:
Als je die kist, bovenaan de trap rechts, opent, kwam dan niet dat "teken" tevoorschijn ?
In Bevelle dus...

Btw. Weet iemand hoe je alle kisten in Omega ruins opent ? De enige faq waar er wat over in staat zegt dat het timed based is. Wat volgens mij echt niet klopt.
Is het niet dat je die kisten pas kan openen als je de geheime item uit een cloister of trials haalt? (dus haal je 1 uit besaid, dan kan 1 kistje open, enz)
Maar dat weet ik dus niet helemaal zeker
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 00:21:
[...]

Ik dacht dat als je Yunelesca had verslagen het kon afmaken in Zanarkand maar het had ervoor gemoeten... En ik heb geen save game meer van daarvoor dus nu kan ik weer helemaal overnieuw beginnen om Anima een keer te krijgen, zit nu echt ff stevig te balen :( :'( ;(
Je kan vanaf elke saveplek in het spel nog terug hoor. (zelfs bij de laatste)

[ Voor 30% gewijzigd door BlackMage op 06-09-2003 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Behalve dus de trials van Bevelle...
BlackMage schreef op 06 September 2003 @ 00:22:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Thelema schreef op 02 September 2003 @ 18:36:
:) kijk uit naar alles van FF , japans is ie btw al uit ,nu nog de US release

*blij is dat ie ook een GC heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

CRu5H0n3 schreef op 05 September 2003 @ 01:11:
[...]

enig idee wbt releasedatum? ziet er nl strak uit
Geen idee voor de PAL , heb de US net binnen , morgen maar even checken :)

*met te veel tegelijk bezig geloof ik , FF VII , FF VIII , Xenosaga , Suikoden III en nu ook nog U-Saga :P

en dan zit ik ook nog te wachten to Dark Chronicle binnenkomt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Razkin schreef op 06 september 2003 @ 00:19:
In Bevelle dus...

Heb het gedaan met een no-encounter ding en als het niet goed ging "reload"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Ik heb FFX op eigen houtje uitgespeeld destijds. Met de intentie om, na het uitspelen, terug te gaan na de laatste savegame en mbv een walktrough eens te gaan kijken wat ik gemist had.. characters maxen e.d.

Maar nu lees ik allemaal dat je dus niet meer terug kan om de ultime wapens te halen?

m.a.w. ik moet weer van voor af aan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

CRu5H0n3 schreef op 06 September 2003 @ 02:32:
Ik heb FFX op eigen houtje uitgespeeld destijds. Met de intentie om, na het uitspelen, terug te gaan na de laatste savegame en mbv een walktrough eens te gaan kijken wat ik gemist had.. characters maxen e.d.

Maar nu lees ik allemaal dat je dus niet meer terug kan om de ultime wapens te halen?

is toch niet erg :)
heb m zelf 3 keer gespeelt tot nu toe ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ja, maar is het een vaste volgorde of gewoon geluk of toch op tijd? Ik HAAT reloaden, duurt allemaal veel te lang.
dontcare schreef op 06 September 2003 @ 02:09:
[...]

Heb het gedaan met een no-encounter ding en als het niet goed ging "reload"

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

dontcare schreef op 06 September 2003 @ 02:37:
[...]

is toch niet erg :)
heb m zelf 3 keer gespeelt tot nu toe ....
ik had meer gehoopt op een antwoord in de trend van "nee joh, als je het zo en zo doet bemachtig je ook alles" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 06 september 2003 @ 00:22:
[...]

Maar toch niet om de destruction sphere in de trial van Zanarkand nog een keer te doen :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

BlackMage schreef op 06 september 2003 @ 00:08:
Nope... de secret uit bevelle hoeft niet, volgens mij zit er geen eens 1. In zanarkand dome zit idd wel 1.

Als je die uit Macalania of Besaid bent vergeten dan ben je het bokje want om die terug te krijgen moet je tegen dark aeons vechten. En zonder anima heb je dus niet yuna's celestial weapon.
Je hebt alle secrets nodig uit alle 6 de tempels (Besaid, Kilika, Djose, Macalania, Bevelle en Zanarkand). Die 6 secrets komen overeen met die 6 standbeelden in Baaj temple.

En er is zeer zeker wel een secret in Bevelle temple. En nee, als je deze hebt gemist kan je NIET terug. Aan het einde van de tempel, als je weer normaal kan lopen kan je meteen naar rechts lopen, de tempel uit. Echter links bevindt zich nog een treasure chest waarin de secret zit. Hoe je daar komt zal ik niet verklappen ;)
Naar de andere tempels kan je WEL terug alleen bij bijv. Besaid en Macalania staat er een Dark Eaon in de weg.

Mocht je dit soort dingen nou ook willen weten, het meeste weet ik ondertussen wel uit m'n hoofd, voor de rest heb ik een mooi "The Official Stratagy Guide" van Piggyback liggen. Hier staat absoluut alles in wat er te vinden is in FFX. (En nee, de eerste keer dat ik FFX uitspeelde heb ik die guide niet gebruikt..)

[ Voor 23% gewijzigd door Creepy op 06-09-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 11:13:
[...]

Maar toch niet om de destruction sphere in de trial van Zanarkand nog een keer te doen :? :(
Heb je de zanarkand secret nog niet? Gewoon teruggaan, je ziet het vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 06 september 2003 @ 11:19:
[...]

Heb je de zanarkand secret nog niet? Gewoon teruggaan, je ziet het vanzelf :)
Ja inmiddels ben ik erachter dat het toch nog wel kon, ik dacht dat als je uit de tempel het niet meer kon 8)7 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

CRu5H0n3 schreef op 06 September 2003 @ 02:32:

Zou ik niet doen :)

De enige plek waar je niet naar terug kan is Bevelle. Maar dat is (in tegenstelling wat hier gemeld wordt) niet nodig. Ik heb zelf ook de bevelle sercret niet gehaald maar toch Anima bemachtigd door het oplossen van de Zanarkand secret.

Alleen besaid (en nog een locatie waar ik ff niet op kan komen) kan je iets lastiger naar terug omdat er een Dark Aeon in de weg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

w3sTErGaS schreef op 06 September 2003 @ 23:18:
[...]

Zou ik niet doen :)

De enige plek waar je niet naar terug kan is Bevelle. Maar dat is (in tegenstelling wat hier gemeld wordt) niet nodig. Ik heb zelf ook de bevelle sercret niet gehaald maar toch Anima bemachtigd door het oplossen van de Zanarkand secret.

Alleen besaid (en nog een locatie waar ik ff niet op kan komen) kan je iets lastiger naar terug omdat er een Dark Aeon in de weg staat.
kijk jij maakt me blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik word helemaal gek hiero!

Ik heb eindelijk die lastige butterfly games voor kimarhi's spirit lance gehaald. 2x alle 7 blauwe butterflies en geen rooie gepakt. Zeker weten goed gegaan, het scherm filtste blauw, wat anders niet gebeurt.

Maar waar is die vel begeerde Saturn Sigil nou?? Ik kan hem gewoon niet vinden.

Kan iemand me uit de brand helpen??

[ Voor 2% gewijzigd door westergas op 08-09-2003 13:37 . Reden: te snel getypt wegens butterfly stress ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.