Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 16:18:
Ik ben nu een beetje bezig met die celestial weapons te verzamelen, en op een gegeven moment belandde ik terug bij Mushroom Rock road, en daar kwam ik iets HEEL vreemds tegen
Op het eind van die weg (gezien met de 2 afslagen naar links boven je op de area map) stonden 2 mensjes, en als je daar dicht langaf loopt kijken ze je aan en dan komen er 3 grijze wezens vanaf een rots met je vechten. Ik denk, dat regelen we even

Blijken die vrouwen/kerels als eerste aan te mogen vallen, en wel met aanvallen van 5x 99999 (ja echt, 5x de 9, dus negenennegentigDUIZEND negenhonderdnegenennegentig) en 10 x 35000 enzo. Deze aanvallen waren trouwens ook geen gewoon slagje, maar hele cut scenes van mensen die zich opladen enzo.....
Ik kan echt nergens vinden wie deze beesten zijn en waarom ze er zijn en of ze te verslaan zijn enzo, maarre, mij zonk de moed een ebetje in de schoenen (denk je je characters geupgrade te hebben enzo...)
Kan iemand mij dit vertellen?
Dat noemen ze nou Dark Aeons. En als je de figuren niet herkend heb je jezelf nog lang niet gemaxed zou ik zeggen, wat deze Aeons moet je zelf ook hebben (Magus Sisters). Van elke Aeon in het spel bestaat ook een Dark Aeon:
Dark Valefor bij Besaid
Dark Ifrit bij Home op Bikanel
Dark Ixion op de Thunder Plains
Dark Shiva bij Macarena Temple (oeps Macalania bedoel ik)
Dark Bahamut op de plek waar je tegen Yunalesca vocht
Dark Yojimbo in de "Cave of the lost Fayth"
Dark Anima...ermm..weet ik zo niet meer
Dark Magus Sisters op Mushroom Rock Road
En zelfs Dark Valefor doet gemiddeld zo'n 99999 damage, dus als je daar niet tegenkunt moet je er niet aan beginnen
En ook nog wat opwindend nieuws:
Unlimited Saga komt TOCH in Europa uit!! WOEI! Volgende maand zelfs al...en wat NOG NOG NOG veel spannender is: er zit een bonus DVD bij met een trailer van Final Fantasy XII!