Het Final Fantasy Topic - deel 2 -

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op 08 September 2003 @ 13:36:
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik word helemaal gek hiero!

Ik heb eindelijk die lastige butterfly games voor kimarhi's spirit lance gehaald. 2x alle 7 blauwe butterflies en geen rooie gepakt. Zeker weten goed gegaan, het scherm filtste blauw, wat anders niet gebeurt.

Maar waar is die vel begeerde Saturn Sigil nou?? Ik kan hem gewoon niet vinden.

Kan iemand me uit de brand helpen??
Als het goed is zit die in de chest waar je je prijs krijgt als je de 2e butterfly game gehaalt hebt... Ik neem aan dat je al wel zover bent dat je het airship al hebt, anders kan je hem nog niet krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 14:21:
[...]

Als het goed is zit die in de chest waar je je prijs krijgt als je de 2e butterfly game gehaalt hebt... Ik neem aan dat je al wel zover bent dat je het airship al hebt, anders kan je hem nog niet krijgen :P
Die chest is al open en er komt geen nieuwe chest bij :(
Misschien komt het omdat ik per ongeluk, nadat ik de 1e game al had gehaald, weer de butterfly van die 1e game pakte. Misschien was ie daarom niet meer geldig :?

Vet irritant, ga het nog maar es proberen 8)7

ps. 8)7

pps 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 08-09-2003 17:34 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

w3sTErGaS schreef op 06 September 2003 @ 23:18:
[...]

De enige plek waar je niet naar terug kan is Bevelle. Maar dat is (in tegenstelling wat hier gemeld wordt) niet nodig. Ik heb zelf ook de bevelle sercret niet gehaald maar toch Anima bemachtigd door het oplossen van de Zanarkand secret.
Dan had je toch de secret van Bevelle ;)

In Baaj temple moet je die 6 standbeelden oplichten. Per secret die je hebt uit de tempels licht er een standbeeld op. Er zijn 6 (niet geheime )tempels: Besaid, Kilika, Djose, Macalania, Bevelle, en Zanarkand. In Bevelle vind je de "Knight Lance" voor Kimahri. Echt, je hebt de secret uit Bevelle, want anders had je Anima niet kunnen krijgen. Sla er ELKE walktrough of Guide maar op na.

Edit: Ok, niet helemaal waar. Je moet een Destruction Sphere gebruiken om een secret te pakken. In Bevelle zitten twee secrets
1 - HP Sphere. Hiervoor heb je de destruction sphere nodig en deze moet je pakken en gebruiken want anders kom je de tempel niet uit
2 - De Knight Lance voor Kimarhi. Extra secret. Hiervoor heb je de descruction sphere niet nodig

Je kan niet terug naar Bevelle tempel, en dat hoeft ook niet dus :)

[ Voor 23% gewijzigd door Creepy op 08-09-2003 18:17 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

*oops*

[ Voor 99% gewijzigd door Creepy op 08-09-2003 18:12 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Creepy schreef op 08 September 2003 @ 17:59:
[...]

Dan had je toch de secret van Bevelle ;)

In Baaj temple moet je die 6 standbeelden oplichten. Per secret die je hebt uit de tempels licht er een standbeeld op. Er zijn 6 (niet geheime )tempels: Besaid, Kilika, Djose, Macalania, Bevelle, en Zanarkand. In Bevelle vind je de "Knight Lance" voor Kimahri. Echt, je hebt de secret uit Bevelle, want anders had je Anima niet kunnen krijgen. Sla er ELKE walktrough of Guide maar op na.
Bewijzen kan ik het natuurlijk niet maar ik heb de bevelle secret niet gehaald. Ik kan me nog goed herinneren dat ik links van me het laatste kistje zag staan en er niet bijkon.
"Ah fuk dat kissie, ik pleit hem" waren mijn laatste woorden voordat ik rechtaf ging en het kistje achter me liet.

Ook de knight Lance komt niet in mijn inventory voor. Zaten er een beetje leuke abilities op? Dan heb ik hem zeker niet verkocht....

Ik wil niet dwars zijn of je tegenspreken maar het lijkt me onligisch dat je een fatale fout KAN maken in FF. Dat ben ik in eerdere versies ook nooit tegengekomen.
Correct me if I'm wrong BTW (maar dat doe je vast wel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

w3sTErGaS schreef op 08 september 2003 @ 18:19:
[...]

Bewijzen kan ik het natuurlijk niet maar ik heb de bevelle secret niet gehaald. Ik kan me nog goed herinneren dat ik links van me het laatste kistje zag staan en er niet bijkon.
"Ah fuk dat kissie, ik pleit hem" waren mijn laatste woorden voordat ik rechtaf ging en het kistje achter me liet.

Ook de knight Lance komt niet in mijn inventory voor. Zaten er een beetje leuke abilities op? Dan heb ik hem zeker niet verkocht....

Ik wil niet dwars zijn of je tegenspreken maar het lijkt me onligisch dat je een fatale fout KAN maken in FF. Dat ben ik in eerdere versies ook nooit tegengekomen.
Ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst van deze discussie. Dit wordt voor mij optie "A. Opnieuw beginnen" of optie "B. Verder gaan met laastste savegame"

common make me happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
w3sTErGaS schreef op 08 september 2003 @ 18:19:
[...]

Die knight lance zit helemaal packed met Str + **% abilities (+20%, +10% en +5% dacht ik). Dus die moet je wel zijn opgevallen lijkt me

EDIT:

een quote uit de strategy guide op de plek waar beschreven staat hoe je anima kan halen:

"... you know have a chance to again complete the cloister of trials at Besaid, Killika, Djose and Macalania; however, you cannot return to bevelle. You'll receive the sixth item if you use the airship to pay a second visit to the Dome in Zanarkand. ..."

Dus als je gewoon terug gaat naar zanarkand (de 1e keer werkt het niet) dan kan je die item nog gewoon krijgen

[ Voor 22% gewijzigd door BlackMage op 08-09-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

w3sTErGaS schreef op 08 September 2003 @ 18:19:
[...]

zie mijn EDIT ;)
Je hebt namelijk half gelijk. Je kan zonder de destruction sphere Bevelle temple niet eens uit ;) en er is dus een tweede "secret" (dat kistje links)

Conclusie: Je hoeft dus NIET opnieuw te beginnen. (en daarmee had ik ongelijk dus)

[ Voor 14% gewijzigd door Creepy op 08-09-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 14:21:
[...]

Moet je de Saturn Crest soms ook eerst hebben of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Creepy schreef op 08 September 2003 @ 19:39:
[...]

Je kan zonder de destruction sphere Bevelle temple niet eens uit ;) en er is dus een tweede "secret" (dat kistje links)
Aaaaaaaaaaaah dus zo zit het. Ik vond het al zo vaag..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 08 September 2003 @ 21:07:
[...]

Moet je de Saturn Crest soms ook eerst hebben of maakt dat niets uit?
Dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Okay....ik word nu echt een beetje gefrustreerd hoor. Wat doe ik fout met het butterfly game??

Ik heb het airship en de spirit lance van kimarhi, ik haal allebei de butterfly spelletjes zonder rode te vangen binnen de tijd (kan ook niet anders maarja...). Het scherm flitst blauw en ik zie een kistje vallen. Vervolgens kan ik dat kistje niet vinden, hij bestaat gewoon niet.

In geen enkele guide kan ik vinden waar die saturn sigil nou precies ligt....

Is ie er niet omdat ik de 2 spellen niet precies achter makaar haal? Ik bedoel, het lukt nooit meteen de 1e keer. Soms moet ik het een paar keer proberen, heb ik dan mijn kans verspeelt ofzo? Lijkt me sterk aangezien ik in de guides daar niets over kan vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

w3sTErGaS schreef op 09 September 2003 @ 18:16:
Okay....ik word nu echt een beetje gefrustreerd hoor. Wat doe ik fout met het butterfly game??

Ik heb het airship en de spirit lance van kimarhi, ik haal allebei de butterfly spelletjes zonder rode te vangen binnen de tijd (kan ook niet anders maarja...). Het scherm flitst blauw en ik zie een kistje vallen. Vervolgens kan ik dat kistje niet vinden, hij bestaat gewoon niet.

In geen enkele guide kan ik vinden waar die saturn sigil nou precies ligt....

Is ie er niet omdat ik de 2 spellen niet precies achter makaar haal? Ik bedoel, het lukt nooit meteen de 1e keer. Soms moet ik het een paar keer proberen, heb ik dan mijn kans verspeelt ofzo? Lijkt me sterk aangezien ik in de guides daar niets over kan vinden.....
Dat dit niet in een guide staat verbaast me...het zit nl zo....

Als je na de laatste butterfly het scherm uitrent geld het spel niet!! |:(
En aangezien de laatste butterfly NET aan de rand van het scherm zit ren je er in al je haast zo uit met als gevolg...geen saturn sigil.

Maar nu hebbik um eindelijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op 09 September 2003 @ 18:47:
[...]

Dat dit niet in een guide staat verbaast me...het zit nl zo....

Als je na de laatste butterfly het scherm uitrent geld het spel niet!! |:(
En aangezien de laatste butterfly NET aan de rand van het scherm zit ren je er in al je haast zo uit met als gevolg...geen saturn sigil.

Maar nu hebbik um eindelijk :7
Mooi goed dat ik dat weet ik moet namelijk de saturn sigil zelf nog halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog even een vraag, wie gebruikt de overdrive van Lulu wel is? Daar heb je toch helemaal niks aan of heb ik het misschien verkeerd 8)7

Ik krijg ook hoogstens 5 van die rondjes gedraait en vind het alleen maar irritant... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 17:47:
Ik had nog even een vraag, wie gebruikt de overdrive van Lulu wel is? Daar heb je toch helemaal niks aan of heb ik het misschien verkeerd 8)7

Ik krijg ook hoogstens 5 van die rondjes gedraait en vind het alleen maar irritant... :(
Geef mij maar doublecast. Dan krijg je tenminste geen afgezwakte versie van je spells.

Is dus idd een overbodige overdrive.

Maar nu we het toch over overdrives hebben.....die overdrives van Wakka, daar moet je dus voor blizballen. Vet kut dus... 8)7

Nou heb ik een paar pogingen gewaagd en flink verloren. Het team waar je tegen speelt schiet in levels omhoog terwijl ik niet veel verder kom. Kan ik op die manier nog wel winnen of haal ik dit gewoon nooit meer in??

Echt klote aangezien ik ook Wakka's celestial weapon wil halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
w3sTErGaS schreef op 14 September 2003 @ 18:40:
[...]

Maar nu we het toch over overdrives hebben.....die overdrives van Wakka, daar moet je dus voor blizballen. Vet kut dus... 8)7

Nou heb ik een paar pogingen gewaagd en flink verloren. Het team waar je tegen speelt schiet in levels omhoog terwijl ik niet veel verder kom. Kan ik op die manier nog wel winnen of haal ik dit gewoon nooit meer in??

Echt klote aangezien ik ook Wakka's celestial weapon wil halen :(
Tsja, blitzballen lukt mij nu hartstikke goed omdat ik het door heb. Soms wil er nog wel eens een potje naar de andere kant gaan maar met jecht shot en jecht shot2 ben je vrijwel onverslaanbaar.

Zorg ervoor dat als je balbezit hebt veel gaat passen, hierdoor krijg je veel exp points die je nodig zult hebben, en als na al dat passen een aanvaller vrij staat (tidus, wakka, ander iemand) dan pass je naar een van hen en hij schiet en....GOAL

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik MOET ff wat kwijt...

Nadat ik net de celestial van Auron heb gemaxed (joepie) ging ik puur voor de afleiding ff chocobo racen.
Ik deed niet eens mijn best en race zomaar de perfekte race 8)7 8)7 8)7

Sun Sigil is mine :Y)

Ps ik las in de guides dat je onder de 0:00:00 moet racen en als je dus precies 0:00:00 raced vang je bot. Nou mooi niet. Ik racede 0:00:00 en kreeg toch de Sun Sigil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:58
Nee hoor de guide heeft gelijk. Het spel laat geen - tijden zien:)
Vond die race overigens ook niet echt moeilijk, die test waar je ballen en vogels moet ontwijken werktte echt op m'n zenuwen. Heb die pas na 20 retries gehaald.
w3sTErGaS schreef op 14 September 2003 @ 22:09:
Ik MOET ff wat kwijt...

Nadat ik net de celestial van Auron heb gemaxed (joepie) ging ik puur voor de afleiding ff chocobo racen.

Ps ik las in de guides dat je onder de 0:00:00 moet racen en als je dus precies 0:00:00 raced vang je bot. Nou mooi niet. Ik racede 0:00:00 en kreeg toch de Sun Sigil.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 17:47:

Ik haal er meestal 7, heel af en toe 8. Zeker met de wat sterkere spells tikt dat toch lekker aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op 14 september 2003 @ 22:09:
Ik MOET ff wat kwijt...

Man ik wordt helemaal gek van die race, gister een stuk of 20x geprobeerd... 1x 8 tiende over en 1x 5 tiende over.... Kan je wel vertellen dat je dan je controller door het beeldscherm wil smijten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Creepy schreef op 15 September 2003 @ 09:16:
[...]

Ik haal er meestal 7, heel af en toe 8. Zeker met de wat sterkere spells tikt dat toch lekker aan ;)
De 'sterke' spells (ultima bijv) kom je echt niet hoger dan 4. En die spells doen maar de helft damage van een 'echte'. Dus doublecast ultima heeft het zelfde effect. Alleen als je nog geen 1mp cost ding hebt, raad ik je niet aan doublecast ultima te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 09:25:
[...]

Man ik wordt helemaal gek van die race, gister een stuk of 20x geprobeerd... 1x 8 tiende over en 1x 5 tiende over.... Kan je wel vertellen dat je dan je controller door het beeldscherm wil smijten :(
Opa rudi kan hier meer over vertellen :p

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marruk schreef op 15 September 2003 @ 10:07:
[...]

Opa rudi kan hier meer over vertellen :p
Ik zeg niks :P

Maar ik moest wel een nieuwe controller kopen

En blitzballen is zo simpel als iets, ik heb er nu iets van 90 potjes opzitten (was weer eens overnieuw begonnen) en ik heb er GEEN verloren, ook de eerste niet. En dat met praktisch de originele Aurochs, ik heb alleen een nieuwe rechtsback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 14:07:
[...]

Ik zeg niks :P

Maar ik moest wel een nieuwe controller kopen

En blitzballen is zo simpel als iets, ik heb er nu iets van 90 potjes opzitten (was weer eens overnieuw begonnen) en ik heb er GEEN verloren, ook de eerste niet. En dat met praktisch de originele Aurochs, ik heb alleen een nieuwe rechtsback :)
Geef eens een taktiek weg Rudi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
CRu5H0n3 schreef op 15 September 2003 @ 14:13:
[...]

Geef eens een taktiek weg Rudi.
Ben dan geen rudi maar zoals ik al zei, passen met je verdedigers en rondzwemmen net zolang tot iemand mooi vrij staat en dan schieten. Ik zou zeggen probeer het eerst maar een paar keertjes.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

w3sTErGaS schreef op 06 september 2003 @ 23:18:
[...]

Zou ik niet doen :)

De enige plek waar je niet naar terug kan is Bevelle. Maar dat is (in tegenstelling wat hier gemeld wordt) niet nodig. Ik heb zelf ook de bevelle sercret niet gehaald maar toch Anima bemachtigd door het oplossen van de Zanarkand secret.

Alleen besaid (en nog een locatie waar ik ff niet op kan komen) kan je iets lastiger naar terug omdat er een Dark Aeon in de weg staat.
uhm in zanarkand staat er ook een darkeon te wachten hoor
hakte mn party met 2 beurten de pan in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

CRu5H0n3 schreef op 16 september 2003 @ 01:03:
[...]

uhm in zanarkand staat er ook een darkeon te wachten hoor
hakte mn party met 2 beurten de pan in :(
In Zanarkand zelf? Die zit in de bergen er voor toch? En daar komt ook nog eens ibj dat dit een Eaon is die niet zomaar ineens voor je neus staat, je moet er toch echt wat moeite voor doen.

Als je je Airship gebruikt om naar Zanarkand te gaan kan je m.b.v. de teleport stenen op de vloer zo heel Zanarkand door zonder ook maar 1 Dark Eaon tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
aangezien er geen nummer achter Final Fantasy in de topic staat kan ik t vast wel hier kwijt..

WHAAAA... ben ik net lekker FF7 op de pc aan het spelen, met dank aan compatibility mode aan de gang gekregen.. maar nu crasht ie elke keer als ie een chocobo race moet laden :(
en ik zit dus net op het stuk waar ik chocobo racer ben.. ;(
weet iemand of hier een fix ofzo voor is? anders moet ik uit ergenis maar een PS1 (of 2) vinden met FF7 ...

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Lord_Mithril schreef op 16 september 2003 @ 10:08:
aangezien er geen nummer achter Final Fantasy in de topic staat kan ik t vast wel hier kwijt..

WHAAAA... ben ik net lekker FF7 op de pc aan het spelen, met dank aan compatibility mode aan de gang gekregen.. maar nu crasht ie elke keer als ie een chocobo race moet laden :(
en ik zit dus net op het stuk waar ik chocobo racer ben.. ;(
weet iemand of hier een fix ofzo voor is? anders moet ik uit ergenis maar een PS1 (of 2) vinden met FF7 ...
Daar was inderdaad een patch voor, ik heb nu even geen tijd om voor je te zoeken maar ker_plunk (de ff7 goeroe) heeft hem vast nog wel ergens, dus ik zou zeggen courriell hem even.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik heb iets stoms gedaan denk ik....
Ik liep aardig achter met blitzballen. Andere teams scoorden levels terwijl ik bleef hangen dus.

Ik de jecht shot halen.....
Vergeet ik hem eerst te resetten |:( en ik heb geen save van voor de jecht shot :Z

Is er een manier om blitzball te resetten en de Jecht Shot nog een keer te halen of heb ik het verpest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

w3sTErGaS schreef op 16 September 2003 @ 19:25:
Ik heb iets stoms gedaan denk ik....
Ik liep aardig achter met blitzballen. Andere teams scoorden levels terwijl ik bleef hangen dus.

Ik de jecht shot halen.....
Vergeet ik hem eerst te resetten |:( en ik heb geen save van voor de jecht shot :Z

Is er een manier om blitzball te resetten en de Jecht Shot nog een keer te halen of heb ik het verpest??
Kijk eens goed de blitball menu's door. Je kan alle stats van alle teams resetten. De Jecht shot blijf je houden als je deze op de boot eenmaal hebt gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Met zo'n reset, wordt je eigen team dan ook gereset? of alleen de tegenpartijen? en behoud je je nieuwe spelers ook.
Zelf heb ik dit nooit geprobeerd, omdat ik bang was dat m'n eigen team dan ook weer een laag niveau zou gaan worden.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Creepy schreef op 16 September 2003 @ 19:31:
[...]

Kijk eens goed de blitball menu's door. Je kan alle stats van alle teams resetten. De Jecht shot blijf je houden als je deze op de boot eenmaal hebt gehaalt.
Ja, je hebt gelijk. Ik dacht alleen dat de Jecht Shot ook weg was. Maar dat kwam alleen omdat Tidus zijn level nog te laag was om hem te gebruiken.
Met zo'n reset, wordt je eigen team dan ook gereset? of alleen de tegenpartijen? en behoud je je nieuwe spelers ook.
Zelf heb ik dit nooit geprobeerd, omdat ik bang was dat m'n eigen team dan ook weer een laag niveau zou gaan worden.
Je eigen team word (natuurlijk) ook gereset. Maar volgens maakt dat niet zoveel uit aangezien je dan toch weer op hetzelfe niveau zit als je tegenstanders...

[ Voor 34% gewijzigd door westergas op 16-09-2003 21:50 ]

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Uw bestelling ziet er nu als volgt uit:

1 Final Fantasy X-2 PlayStation2 n.n.b.

Verzendkosten (Verzending onder REMBOURS) 7,00

Leveringscondities:

U ontvangt na verwerking van uw bestelling door onze verkoopafdeling nog een definitieve bevestiging via e-mail.

:P nog ongeveer 1.5 maand :)

.Quod me nutrit me destruit.

• Creepy

Creepy

__00__ schreef op 16 September 2003 @ 20:28:
En nieuwe spelers behoudt je ook niet. Als het spelers waren die aan de start van het spel nog niet bij een team zaten kan je deze meteen weer contracteren, anders zul je moeten wachten totdat de andere teams wat spelers wisselen.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

dontcare schreef op 17 September 2003 @ 01:37:
Uw bestelling ziet er nu als volgt uit:

1 Final Fantasy X-2 PlayStation2 n.n.b.

Verzendkosten (Verzending onder REMBOURS) 7,00

Leveringscondities:

U ontvangt na verwerking van uw bestelling door onze verkoopafdeling nog een definitieve bevestiging via e-mail.

:P nog ongeveer 1.5 maand :)
import neem ik aan?

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Iemand nog enig nieuws over wanneer X-2 en XII in NL komen?

superB

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nog ff over blitzball (gaat best lekker trouwens, kan zelfs af en toe wat winnen 8) )
Hoe kan je nou andere spelers kopen? Staat niets over in de tutorial en in de blitzball guides kan ik er gek genoeg ook niets over vinden.

:Z Zal wel weer zo voordehandliggend zijn dat ik er overheenkijk :Z

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 17 September 2003 @ 15:34:
Nog ff over blitzball (gaat best lekker trouwens, kan zelfs af en toe wat winnen 8) )
Hoe kan je nou andere spelers kopen? Staat niets over in de tutorial en in de blitzball guides kan ik er gek genoeg ook niets over vinden.

:Z Zal wel weer zo voordehandliggend zijn dat ik er overheenkijk :Z
Je kan sommige mensen die je tegen komt in het echte spel, kan je inhuren voor ... gil per wedstrijd. Ik geloof dat je op rondje moet drukken als je bij een gastje staat (lang niet iedereen kan het hoor, maar een paar.) (ik weet niet of het rondje is, maar het is iig de knop die het meest links zit d8 ik)

• Marruk
BlackMage schreef op 17 September 2003 @ 15:45:
[...]

Je kan sommige mensen die je tegen komt in het echte spel, kan je inhuren voor ... gil per wedstrijd. Ik geloof dat je op rondje moet drukken als je bij een gastje staat (lang niet iedereen kan het hoor, maar een paar.) (ik weet niet of het rondje is, maar het is iig de knop die het meest links zit d8 ik)
Was de andere, vierkantje ;)

Tip : neem brother, degene die het vliegtuig bestuurd

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
bl!kje schreef op 17 September 2003 @ 12:38:
Iemand nog enig nieuws over wanneer X-2 en XII in NL komen?
Nope :'(

Van XII is niet eens bekend wanneer ie in Japan uitkomt.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

toch maar besloten om het weer eens van voor af aan te gaan spelen
Gisteren mijn piggyback binnengehad *kwijl* :9~ wat een mooi boek

Ik dacht nog even slim te zijn om eerst met mijn oude characters alle woordenboeken te gaan snaaien om ze daarna te mergen.

BAD THINKING. Ik kwam eerst die valafor tegen (dark). Khield het even vol maar daarna was het toch echt gameover :)

en als klap op de vuurpijl die 3 zusjes :( OMFG is het wel mogelijk om die te verslaan? abnormaal sterk die chicks
w3sTErGaS schreef op 17 september 2003 @ 15:34:
Staat niets over in de tutorial en in de blitzball guides kan ik er gek genoeg ook niets over vinden.
Koop nou gewoon die piggyback. Je zult versteld staan wat voor mooi en handig boek dat is. 3dubbel zijn geld waard. En leest 100x makkelijker als plain txt.

pdf voorbeelden

[ Voor 34% gewijzigd door CrushOne op 18-09-2003 00:48 ]

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

of course :*)

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 17:12:
[...]

Nope :'(

Van XII is niet eens bekend wanneer ie in Japan uitkomt.
edit2:
oops , verkeerd gelezen is ff 12 |:(

van de square-enix site:
FINAL FANTASY X-2 was released in Japan in March 2003 and shipped approximately 2 million units in the 1st month of its release.

US release waarschijnlijk 3 december (was 3november) , pal unknown.

edit:
gevonden :)
LOS ANGELES, Calif., September 2, 2003 - Square Enix U.S.A., Inc. ("Square Enix USA"), the publisher of Square Enix™ products in North America, announced today that FINAL FANTASY® X-2, the direct sequel to FINAL FANTASY X, for the PlayStation®2 computer entertainment system and the first all-female-led FINAL FANTASY game, will ship to retailers early December 2003. The company also announced that FINAL FANTASY X has been added to Sony Computer Entertainment America’s "Greatest Hits" series.

[ Voor 45% gewijzigd door dontcare op 18-09-2003 02:17 ]

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

toch gevonden :P
Square Enix also revealed that Final Fantasy XII is scheduled for release in the second half of the fiscal year ending March 2004, and that Dragon Quest VIII will not be released this fiscal year

In a recent financial discussion, Square Enix mentioned that it plans to ship 11 million units of software worldwide during the 2003 fiscal year. Included in this figure was the sales for Final Fantasy XII, which Square Enix plans to release in Japan in the second half of this fiscal year. This would put FFXII's release sometime between October 1, 2003 and March 31, 2004.

Nog geen vaste release date dus voor april 2004 de japan release
(normaal gesproken zit er ong 6 maanden tussen de jap - US release )

• westergas

westergas

rikkie_pc

CRu5H0n3 schreef op 18 September 2003 @ 00:26:

Koop nou gewoon die piggyback. Je zult versteld staan wat voor mooi en handig boek dat is. 3dubbel zijn geld waard. En leest 100x makkelijker als plain txt.

pdf voorbeelden
Wat gaat ie kosten dan?

• Jan_V
  • Nu online
Ongeveer €20,- als je hem in de 'winkel' koopt.
Bij ebay of zo kun je hem wel voor goedkoper krijgen.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

w3sTErGaS schreef op 18 september 2003 @ 09:06:
[...]

Wat gaat ie kosten dan?
22euro bij bol binnen 2 dagen in huis

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

hebben jullie de frontpage gelezen?

ik quote
Bij C|Net is een artikel verschenen waarin te lezen valt dat Sony binnenkort met een nieuwe gadget voor de PS2 zal komen. Eerst werd een adapter uitgebracht waarmee men online kon spelen, maar om tegemoet te komen aan de eisen van de klant komt het bedrijf nu met een 40GB harde schijf. De add-on wordt achter op de console aangesloten en kan in combinatie met de netwerkadapter dienen voor de opslag van gedownloade levels, foto's, muziek en allerhande andere bestanden. In maart volgend jaar gaat de schijf in de verkoop voor ongeveer honderd dollar. Men krijgt dan direct het spel Final Fantasy XI geïnstalleerd op de harde schijf.
:9~

• Creepy

Creepy

CRu5H0n3 schreef op 18 September 2003 @ 10:33:
hebben jullie de frontpage gelezen?

ik quote

[...]
:9~
Volgens mij was het andesom en koop je FF XI, en krijg je de HD erbij. De reden is dat FF XI een MMORPG is, en ze zo dus mooi FF XI kunnen updaten mochten er nog bugs en cheats ondekt worden enzo.

• BlackMage
Ik denk dat de reden is dat ze FFXI erbij doen, omdat ze geld verdienen aan de abbo's en niet aan de distributie van het spel.
Omdat ze dit doen slaan ze 3 vliegen in 1 klap:

1. Mensen die de hardeschijf kopen hebben meteen FFXI, waarschijnlijk zal niet iedereen een abbo nemen, maar de kans is groot (zeker als je ook ... dagen gratis mag) dat er wel een aantal mensen een abbo zullen nemen

2. Mensen die FFXI willen, hebben voor minder geld een hardeschijf, en kunnen zo over de streep worden getrokken. Als je de pijs van die harde schijf neemt minus de prijs wat FFXI kost, dan heb je als je anders toch al FFXI zou willen, je hardeschijf voor een klein prijsje.

3. Er hoeven minder cd's gemaakt te worden van FFXI, dus scheelt het distributie kosten.

[ Voor 4% gewijzigd door BlackMage op 18-09-2003 13:59 ]

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik vroeg me af hoe jullie je karakters hebben gelevelled. Gewoon rondjes lopen in de omega caves/monster arena of met een overdrive--->ap truukje.

Aan de ene kant heb ik zoiets van...levellen op de "gewone" manier duurt eeeecht lang en is niet zo heel erg boeiend. Maar levellen met een overdrive-->ap truukje vind ik een beetje het spel bedonderen (echt cheaten is het natuurlijk niet).

Ik denk dat het toch de overdrive--->ap word maar ik vroeg me gewoon af of er ook mensen zijn die dit niet hebben gedaan (en TOCH dark aeons hebben verslagen :P )

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

w3sTErGaS schreef op 18 september 2003 @ 15:58:
Ik vroeg me af hoe jullie je karakters hebben gelevelled. Gewoon rondjes lopen in de omega caves/monster arena of met een overdrive--->ap truukje.

Aan de ene kant heb ik zoiets van...levellen op de "gewone" manier duurt eeeecht lang en is niet zo heel erg boeiend. Maar levellen met een overdrive-->ap truukje vind ik een beetje het spel bedonderen (echt cheaten is het natuurlijk niet).

Ik denk dat het toch de overdrive--->ap word maar ik vroeg me gewoon af of er ook mensen zijn die dit niet hebben gedaan (en TOCH dark aeons hebben verslagen :P )
ben je die 3 zusters al tegengekomen w3stergas? Zoniet.. doe eens.. ga je huilen :)

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 18 september 2003 @ 15:58:

Die overdrive->ap ding zit erin voor het snelle levellen. Je bedonderd het spel niet (vind ik).

En dark aeons verslaan kan ook zonder levelen. Maar dan moet je yojimbo voor gebruiken.

En persoonlijk denk ik dat dark aeons verslaan zonder yojimbo en zonder goed hard te levellen praktisch onmogelijk is.

• westergas

westergas

rikkie_pc

CRu5H0n3 schreef op 18 September 2003 @ 16:04:
[...]

ben je die 3 zusters al tegengekomen w3stergas? Zoniet.. doe eens.. ga je huilen :)
Ik kwam ze tegen....volgens mij toen ik het "rusty sword" ging oppoetsen naar Auron's celestial. Toen ik ze zag ging ik maar snel terug aangezien Dark Valevor al te sterk voor me is.

Voor die Dark Magus Sisters zal je idd wel flink gemaxt moeten zijn ja....om over Nemesis nog maar te zwijgen (heeft iemand hier die uberhaupt gezien/verslagen :? ) Is idd onmogelijk zonder de overdrive-->ap truck....of je moet ECHT niets beters te doen hebben |:(

• westergas

westergas

rikkie_pc

BlackMage schreef op 18 september 2003 @ 16:16:
[...]

Maar dan moet je yojimbo voor gebruiken.
Da's geen uitdaging. Ik wil ze graag op eigen kracht verslaan :Y)

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

w3sTErGaS schreef op 18 September 2003 @ 16:43:
[...]

Ik kwam ze tegen....volgens mij toen ik het "rusty sword" ging oppoetsen naar Auron's celestial. Toen ik ze zag ging ik maar snel terug aangezien Dark Valevor al te sterk voor me is.
|:(
had dan even door gelopen :)
je kunt toch je savegame weer ophalen

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bah, ben helemaal ziek van biltzball :r Ik moet en zal alle celestial weapons halen en dus ben verplicht aan het blitzballen. Veliezen doe ik niet meer, hoogstens een enkele keer een gelijkspel. da's dus het probleem niet....

Nu lees ik dat ik voor de aurocs reels 450 battles nodig heb....volgens mij heb ik dat niet angezien ik de reels niet bij de prijzen van de league zie staan. Ook niet na een paar resets.

Natuurlijk heb ik geen iedee hoeveel battels ik al heb gehad en hoeveel ik er nog moet. Heel irritant dus 8)7

Verwijderd

Topicstarter
w3sTErGaS schreef op 20 September 2003 @ 18:04:
Bah, ben helemaal ziek van biltzball :r Ik moet en zal alle celestial weapons halen en dus ben verplicht aan het blitzballen. Veliezen doe ik niet meer, hoogstens een enkele keer een gelijkspel. da's dus het probleem niet....

Nu lees ik dat ik voor de aurocs reels 450 battles nodig heb....volgens mij heb ik dat niet angezien ik de reels niet bij de prijzen van de league zie staan. Ook niet na een paar resets.

Natuurlijk heb ik geen iedee hoeveel battels ik al heb gehad en hoeveel ik er nog moet. Heel irritant dus 8)7
Ja het verplicht blitzballen kan erg irritant zijn, ik ben elke dag bezig met levelen en miniquests en dan speel ik voor ik er mee op hou 1-3 potjes blitzball om m'n gemiddelde omhoog te krijgen, de Aurochs reels te krijgen enzovoort...ik verlies absoluut niets maar de lol gaat er snel vanaf, 2*5 minuten voor een potje is ook gewoon te lang op zo'n moment :)

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 18:09:
[...]

Ja het verplicht blitzballen kan erg irritant zijn, ik ben elke dag bezig met levelen en miniquests en dan speel ik voor ik er mee op hou 1-3 potjes blitzball om m'n gemiddelde omhoog te krijgen, de Aurochs reels te krijgen enzovoort...ik verlies absoluut niets maar de lol gaat er snel vanaf, 2*5 minuten voor een potje is ook gewoon te lang op zo'n moment :)
1-3 potjes...hehehe ik heb de attack reels EN de status reels in 2 dagen gehaald.
Kan je nagaan hoe gestoord ik ervan word ;)

• Jan_V
  • Nu online
Spelen jullie ook FF:Tactics (advance)?
Zo ja, dan kan ik m'n vraag hier wel stellen.

Waarschijnlijk staat het antwoord ook wel in de gamefaqs, maar dan ga ik verder lezen dan de bedoeling is en dat wil ik eigenlijk niet.

Ik zit op het moment in een mission met het volgende probleem:
De law verbied het om 'Fight' te gebruiken, maar stimuleert juist om magie te gebruiken.
Op zich niet zo'n probleem, maar in de missie van de 'Frozen Mage' heb je eerst 2 'honden' en 1 oogmonster en dan nog een Mage. Deze lui heb ik makkelijk verslagen met magie, maar er staan ook nog twee 'Magic Beacons' in het level (tenminste ik geloof dat ze zo heten) en deze gaan alleen maar kapot door Melee attacks.
Wanneer je er thunder, fire, ice, cure, shell op cast healen ze alleen maar. Nu heb ik dus (nadat ik had gesaved) deze beacons kapot gemaakt mbv melee attacks, maar nu zitten 2 van m'n chars in de gevangenis en dat is niet echt de bedoeling.
Weet iemand hoe ik dit anders kan oplossen?

• BlackMage
__00__ schreef op 20 September 2003 @ 20:15:
Spelen jullie ook FF:Tactics (advance)?
Zo ja, dan kan ik m'n vraag hier wel stellen.

Waarschijnlijk staat het antwoord ook wel in de gamefaqs, maar dan ga ik verder lezen dan de bedoeling is en dat wil ik eigenlijk niet.

Ik zit op het moment in een mission met het volgende probleem:
De law verbied het om 'Fight' te gebruiken, maar stimuleert juist om magie te gebruiken.
Op zich niet zo'n probleem, maar in de missie van de 'Frozen Mage' heb je eerst 2 'honden' en 1 oogmonster en dan nog een Mage. Deze lui heb ik makkelijk verslagen met magie, maar er staan ook nog twee 'Magic Beacons' in het level (tenminste ik geloof dat ze zo heten) en deze gaan alleen maar kapot door Melee attacks.
Wanneer je er thunder, fire, ice, cure, shell op cast healen ze alleen maar. Nu heb ik dus (nadat ik had gesaved) deze beacons kapot gemaakt mbv melee attacks, maar nu zitten 2 van m'n chars in de gevangenis en dat is niet echt de bedoeling.
Weet iemand hoe ik dit anders kan oplossen?
Alleen het commando "Fight" word verboden, dus je kan alle special attacks gewoon gebruiken (bijv. van monks, air render werkt heel goed)
Enne een lawcard gebruiken is ook een optie :) (als je die hebt iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Ik vind het behoorlijk iritant dat ik nergens kan zien welke delen van de woordenboeken ik op dit moment al heb. En welke ik dus nog mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CRu5H0n3 schreef op 21 September 2003 @ 00:16:
Ik vind het behoorlijk iritant dat ik nergens kan zien welke delen van de woordenboeken ik op dit moment al heb. En welke ik dus nog mis :(
Ik neem even aan dat je het over de Al Bhed Primers hebt? Deze staan netjes opgesomd bij Special Items zo uit m'n hoofd. Dus waar je ook kan zien welke Crests en Sigils je al hebt (o.a.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 00:50:
[...]

Ik neem even aan dat je het over de Al Bhed Primers hebt? Deze staan netjes opgesomd bij Special Items zo uit m'n hoofd. Dus waar je ook kan zien welke Crests en Sigils je al hebt (o.a.).
omg je hebt gelijk :)
fuckers staan 3 kwartier uit beeld gescrolled, tx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
BlackMage schreef op 20 September 2003 @ 22:06:
[...]

Alleen het commando "Fight" word verboden, dus je kan alle special attacks gewoon gebruiken (bijv. van monks, air render werkt heel goed)
Enne een lawcard gebruiken is ook een optie :) (als je die hebt iig)
Klopt die kunnen wel gebruikt worden, maar deze heb ik op het moment nog niet. Alle soldiers kunnen 'First Aid' en een monk is op een missie en de andere die heb ik net in m'n team, dus die kan nog niets.

Ik zal wel ff gaan levelen of zo, zodat ik wat meer abilities krijg.

Trouwens is het net zoals in FFIX. Je abilities zitten op je armour/wapen en zolang je deze draagt kun je een bepaalde ability/spell masteren, zodat je hem altijd kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb een klein probleempje:
Kheb FF7 (PC) (niks mis mee :P)

Maarrr bij het legandarische cosmo canyon praatje gebeuren er vreemde dingen. Het filmpje eindigt netjes. Dan verschijnt er de tekst: "And not only living things. It makes it possible to form planets."

Daar stopt het en CLoud kan lopen en die kamer, kan met niemand praten en kan door de linkerpartner heenlopen.

Kan iemand alstublieft mijn savegame voorbij dit ozo irritante stukje zetten?
Bij voorbaat dank.

Kheb BTW alle patches al geprobeerd en gek genoeg heeft iedereen die ik ken een gevaarlijke radeon kaart.

De savegame
http://www.boomspeed.com/scsilord/save00.ff7

M'n mail adres is sander.buist AT hccnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
__00__ schreef op 21 September 2003 @ 10:43:
[...]

Klopt die kunnen wel gebruikt worden, maar deze heb ik op het moment nog niet. Alle soldiers kunnen 'First Aid' en een monk is op een missie en de andere die heb ik net in m'n team, dus die kan nog niets.

Ik zal wel ff gaan levelen of zo, zodat ik wat meer abilities krijg.

Trouwens is het net zoals in FFIX. Je abilities zitten op je armour/wapen en zolang je deze draagt kun je een bepaalde ability/spell masteren, zodat je hem altijd kunt gebruiken?
Ja klopt, als je een wapen hebt met een ability erop, en je draagt dat wapen. Dan kan je die ability gebruiken, maar zodra je genoeg AP hebt (hangt van de skill af, sommige maar 100, maar ze zijn er zelfs met 999) dan heb je die 'gemasterd' en kan je die skill gebruiken, ZONDER wapen en je hoeft niet eens die job te zijn, dus als je als Black Mage de 3 magics hebt gemasterd (Fire, Blizzard en Thunder) dan kan je die als whatever ook gebruiken, maar dan moet je 2e skill instellen op Black Magic.

Enne, je zegt alle soldiers, dat wil zeggen dat je meer dan 1 hebt? dat zou ik niet aanraden. Het is zowizo niet echt handig de zelfde classes te hebben (wat denk je wat er gebeurt als 'swords' forbidden was. Dan kunnen al je soldiers uit hun neus gaan eten)
Mijn team bestond uit:
Marche (ninja, was thief) (deed de meeste damage)
Montblanc (black/time mage) (eigenlijk gebruikte ik alleen 'haste')
een Bangaa (eerst monk, later Dragoon) (ranged)
een vierra (assasin, was eerst fencer) (omg, assasins ownen)
een vierra (white mage) healen enzo :P
een vierra (summoner/red mage) (dit is een van de secret characters, word afgeleverd als Red Mage met als skill doublecast, en raad eens, je kan ook summons doublecasten, zelfs als summon verboden is)

[ Voor 9% gewijzigd door BlackMage op 22-09-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FFX-2 dus niet dit jaar :'(

"EA will bring Square-Enix' Final Fantasy X-2 to Europe and other PAL territories early in 2004"

Bummer dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 16:13:

"EA will bring Square-Enix' Final Fantasy X-2 to Europe and other PAL territories early in 2004"

Bummer dude!
Mmmmmmmmmmmzzz....nah in ieder gaval hoef ik niet bang te zijn dat FFX-2 uitkomt voordat ik FFX fatsoenlijk uit heb gespeelt.

Speel zelf het liefts maar 1 spel tegelijk namelijk, en FF raffel ik niet graag af B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 16:13:

Bummer dude!
Niet echt slim.
Als ze het nog voor de kerst zouden doen, denk ik dat de verkopen wel wat hoger zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 22 September 2003 @ 18:45:
[...]

Niet echt slim.
Als ze het nog voor de kerst zouden doen, denk ik dat de verkopen wel wat hoger zouden zijn.
We hebben het over het bedrijf dat het nodig vond om Black en White in het Nederlands uit te brengen in Nederland. Definieer "niet slim" :P

Dooooooooooooooooooooooooooooood!

Ik blijf erom lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb niet zo hoge verwachtingen van FFX-2, zit meer te wachten op het hopelijk revolutionaire FFXII :P
Ik hoop ICO gfx en Xenogears-like verhaal :D

Ow, vandaag binnen:

:*) geseald

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/cc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
  • Laatst online: 16-08 11:16
http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=58184

Klik dit maar eens aan en laad het filmpje eens.

Oordeel dan pas het best grappig om te zien/horen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 21:00:
[...]

We hebben het over het bedrijf dat het nodig vond om Black en White in het Nederlands uit te brengen in Nederland. Definieer "niet slim" :P

Dooooooooooooooooooooooooooooood!

Ik blijf erom lachen :D
:X
Als er een god bestaat : Zorg er alsjeblieft voor dat final fantasy vooral NIET vertaald wordt naar nederlands!

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
[sarcasm mode]
Jah, vet, nederlandse FF :P
'Aanvallen'
'Oproepen'
'Magie'
'Product'
Om maar een heel cool voorbeeld te noemen :P
Nederlandse games zijn 1337
[/sarcasm mode]

• BlackMage
Ik heb eigenlijk nog nooit een spel gezien dat leuk speelde in het nederlands. Met Black and White natuurlijk het grootste voorbeeld :P

• Marruk
BlackMage schreef op 24 september 2003 @ 09:13:
Ik heb eigenlijk nog nooit een spel gezien dat leuk speelde in het nederlands. Met Black and White natuurlijk het grootste voorbeeld :P
Dungeon keeper vond ik wel leuk in het nederlands.

TMAXTINT

• Jan_V
  • Nu online
OMG is die ook in NL uitgebracht.
Dat lijkt me echt lame spelen.
Zolang er maar geen subs of na-sync's in FF komen vind ik het best.

Trouwens, stel: ik koop nu FFXI in amerika (voor PC) zou die gelijk zijn aan de release als in europa?
Op de console vast niet (kijk maar naar de chocobo-bug in FFX), maar anders zouden we nu alvast mooi kunnen FFXI'en.

edit:

IX in XI veranderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Jan_V op 25-09-2003 10:20 ]

• BlackMage
__00__ schreef op 24 September 2003 @ 19:17:

Trouwens, stel: ik koop nu FFIX in amerika (voor PC) zou die gelijk zijn aan de release als in europa?
Op de console vast niet (kijk maar naar de chocobo-bug in FFX), maar anders zouden we nu alvast mooi kunnen FFIX'en.
Ik denk dat je XI bedoeld. IX is namelijk 9 :)

En ik denk dat je met een usa versie alleen op de usa servers kan spelen, omdat je toch versie verschillen hebt. Kijk maar naar spellen als DaoC enzo, volgens mij heb je daar ook aparte usa en europa versies voor

Verwijderd

__00__ schreef op 24 September 2003 @ 19:17:

Trouwens, stel: ik koop nu FFIX in amerika (voor PC) zou die gelijk zijn aan de release als in europa?
Op de console vast niet (kijk maar naar de chocobo-bug in FFX), maar anders zouden we nu alvast mooi kunnen FFIX'en.
Is verschillend per Mmorpg , Bv Everquest heeft zowel een speciale usa release en een euro release (usa release uitgegeven door SoE en euro release door ubisoft uit me hoofd) en je kan met die 2 op alle servers spelen (maakt dus niet uit of je de euro pack of de usa pack hebt) Met Dark age of Camelot is het weer het tegenovergestelde , 1 aparta usa release met usa servers en 1 voor Europa met apart europese servers (usa release wordt direct door mythic uitgegeven , Euro release door GoA geloof ik)
Dus voor FFXI even kijken op de website van het spel mischien dat het in hun Faq staat , Zou het anders ook niet weten :)

(pfew lang geleden dat ik in dit topic gepost had)

Verwijderd

Is dit echt of nep? Komt er een sequel op FFVII? Kent er iemand Japans?

Afbeeldingslocatie: http://www2u.biglobe.ne.jp/~nanko/images/6787.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 11:47 ]

Verwijderd

Ik ben nu in de omega ruins, en de enige keren dat ik daar doodga is bij die vervelende dark/black elements met hun beserk aanvallen...
Waar gaan deze nare diertjes snel dood van? Heb geen zin om beserk ward armor te gaan equippen, dan is mn armor klote :)

• BlackMage
Het ziet er echt uit iig.
Snap alleen niet dat Square Enix nu bezig is met zoveel projecten. Laat ze eerst FFXII afmaken voordat ze met een andere beginnen.

• BlackMage
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 12:09:
Ik ben nu in de omega ruins, en de enige keren dat ik daar doodga is bij die vervelende dark/black elements met hun beserk aanvallen...
Waar gaan deze nare diertjes snel dood van? Heb geen zin om beserk ward armor te gaan equippen, dan is mn armor klote :)
Volgens mij zijn die dingen alleen weak tegen holy en ultima. Dus dat kan je proberen.

• Jan_V
  • Nu online
Kun je niet gewoon Magicbreak, Armourbreak oid doen.
Dat lukte ook met de Dark Flan in Gagazet.
Geloof dat het Armourbreak was en dan kun je ze lekker aanvallen

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 11:25:

[afbeelding]
Rudi kent japans geloof ik ;)

Maar hoop dat het waar is, al is het verhaal aan de ene kant wel af, het laat wel een paar vraagtekens na. En het is en blijft natuurlijk een ijzersterke game. Deze moeten ze gewoon maken en uitbrengen ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• westergas

westergas

rikkie_pc

[afbeelding]
Okey dan! Ziet er niet bepaald nep uit ofzo....screenshots zitter er bij volgens mij...

Ben alleen het verhaal van VII helemaal vergeten, alleen de sfeer kan ik me nog uitstekend herinneren....

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Marruk schreef op 23 september 2003 @ 15:04:
[...]

:X
Als er een god bestaat : Zorg er alsjeblieft voor dat final fantasy vooral NIET vertaald wordt naar nederlands!
Ik vond de Amerikaanse vertaling al erg. Ik heb veel liever een Japans gesproken FF met Engelse subs maarja :/

Verwijderd

Topicstarter

[afbeelding]
FFVII Advent Children...tekst bovenin staat "Cloud vs Sephiroth", er staat nergens dat het ook een spel gaat worden, alleen dat het op DVD wordt uitgebracht. Het is iig geen remake, maar een sequel als het een spel wordt, dat zich 2 jaar later afspeelt. Dat is alles dat ik uit de tekst kan opmaken. Er gaan al een tijdje geruchten dat Square een FFVII movie zou maken, dus wellicht is het dit, ipv een spel.

Na wat onderzoek kwam ik ook nog deze tekst tegen:
Publisher: Square Enix
Platform: DVD
Genre: Movie
Origin: Japan
Release: 2004

Square Enix has announced a DVD title called Final Fantasy VII: Advent Children. The story takes place 2 years after FFVII, the once peaceful world of FFVII has become corrupted again, and it seems both Cloud and Sephiroth are present in the movie. It is unclear whether this is only a DVD movie, or a full videogame.
[edit]
En kijk nou eens wat ik nu weer op de kop heb weten te tikken :D
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ffcd.jpg

5 euro per CD :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 18:57 ]

• BlackMage
Op RPGamer.com is te lezen over Final Fantasy VII: Advent Children. Het gaat dus wel om een film, en niet om een spel. De film moet ergens volgend jaar uitkomen.

Verder nog nieuws van Square Enix is dat er ook een Kingdom Hearts op de GBA uit gaat komen onder de naam Kingdom Hearts: Chain of Memories

En Mr.Rudi, leuke cd's voor 5 euro per stuk. Daar zou ik ze ook niet voor laten liggen :Y)

• Marruk
Een film zou ook wel weer leuk zijn, moet zeggen dat ik The Spirits Within nog niet gezien heb (schaam schaam) maar met het verhaal van VII kan er niks mis gaan zou ik zeggen :)

En 5 euro per cd, jij met je connecties ;)

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
Marruk schreef op 25 september 2003 @ 20:19:
Een film zou ook wel weer leuk zijn, moet zeggen dat ik The Spirits Within nog niet gezien heb (schaam schaam) maar met het verhaal van VII kan er niks mis gaan zou ik zeggen :)

En 5 euro per cd, jij met je connecties ;)
Nah was puur toeval! Een vriend van me wees me erop dat Replay zijn verzameling audio-cd's in de aanbieding deed, dus toen heb ik meteen elk FF album in de lijst besteld...ik heb er uiteindelijk maar 8 van de 16 gekregen, de rest was uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Zoekend naar final fantasy 12 op internet kwam ik deze tegen.

www.ff12.com

19 november meer info?????

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marruk schreef op 26 September 2003 @ 10:43:
Zoekend naar final fantasy 12 op internet kwam ik deze tegen.

www.ff12.com

19 november meer info?????
Dan pas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Ook op ign staat het nieuws over FF: Advent Children Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Informatie alleen. Dus zal wel over 2 jaar komen :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter lang wachten dan nog een product zoals FFx-2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 15:05:
Beter lang wachten dan nog een product zoals FFx-2...
Ik moet hem nog zien, maar zal vast wel leuk worden.

(gijs :P )

TMAXTINT

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.