Het Final Fantasy Topic - deel 2 -

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl!kje schreef op 25 July 2003 @ 18:15:
[...]

Ultimate weapons zijn de beste wapens die er voor een personage in FF te krijgen/vinden zijn. In FFX ook wel celestial weapons genoemd.. En inderdaad, in de spellen zelf hoor je er vrij weinig over. Maar deze wapens zijn nooit zomaar te krijgen, je moet er altijd bepaalde side quests voor halen of bepaalde opdrachten voor uitvoeren. Het is denk ik handig om hiervoor guides te gebruiken, want sommige wapens zijn anders echt niet te krijgen lijkt wel.
Voor tidus moet je bij de calm lands zjin voor je ultimate weapon zie ik, maar daar ben ik al voorbij, ik kan toch nog wel terug? offe.. Heb ik eigelijk nog niet geprobeerd, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 13:32:
[...]

Voor tidus moet je bij de calm lands zjin voor je ultimate weapon zie ik, maar daar ben ik al voorbij, ik kan toch nog wel terug? offe.. Heb ik eigelijk nog niet geprobeerd, haha!
Ja je kan wel terug :) maak je daar maar geen zorgen over.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even wat aan eht rondhobbelen door dit topic, en nou zie ik meldingen dat iemand geen dark aeons heeft gebruikt, nou heb ik er even een guide op los gelaten, maar ik vind ze alleen als vijanden beschreven.
Je kan die beesies toch niet zelf gebruiken maar alleen kapot rossen? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:58
Alleen kapot rossen ja. Ik weet niet of er een bug in de PS2 versie zit, maar Dark Valenor/Shiva/Ifrit kwamen bij mij niet over de 9999 heen, terwijl dat in me 1ste en 2de game wel zo was. In de official guide staat niets om de eerste dark aeons "zwak" te houden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 20:12:
Ik ben even wat aan eht rondhobbelen door dit topic, en nou zie ik meldingen dat iemand geen dark aeons heeft gebruikt, nou heb ik er even een guide op los gelaten, maar ik vind ze alleen als vijanden beschreven.
Je kan die beesies toch niet zelf gebruiken maar alleen kapot rossen? :Y)
Je kan ze ook gebruiken om jezelf kapot te rossen. De dark aeons zijn waarschijnlijk de sterkste vijanden ooit in final fantasy gemaakt (op nemesis en penance na) Zelfs na 200 uur trainen en statmaxen zijn ze nog tering moeilijk (niet elke, maar de meeste wel) En dan te denken dan nemesis en penance NOG veel moeilijker zijn.

De weapons van andere ff's (ff8 omega weapon bijv) was al tering moeilijk, maar die gaat niet elke round je hele team aan gort slaan 8)7 en dat vinden de dark aeons en die 2 andere naaiers wel leuk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weapons waren trouwens wel zoepahh gaaf!! :D Ben nu vlak voor Zanarkand, ben tegen zo'n uit de krachten gegroeide dark flan aan het vechten, die is echt vervelend, onjdertussen ff zoeken naar een goede strategie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Dark Flan moet je ff armor breaken en dan stelt ie geen fuck voor. Dat is wat ik me kan herinneren

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
Of je moet magie gebruiken, daar kan hij ook niet goed tegen.
Maar Armour Break is het best.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHOOOOOOOHOOOOOOOW! Ik heb net de ORIGINELE LEGALE NOG-IN-PLASTIC-ZITTENDE versie van FINAL FANTASY 9 opgehaald! YEAH!!

Helemaal uit engeland en tiptoppie gaaf! :D:D:D:D
hoihoi, alleen moet ik nu nog tot 22.00u werken voor ik hem weer kan spelen :(
Heb hem al een keer gespeeld, maar toen wassie gehuurd!

/Ik is blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 14:04:
WHOOOOOOOHOOOOOOOW! Ik heb net de ORIGINELE LEGALE NOG-IN-PLASTIC-ZITTENDE versie van FINAL FANTASY 9 opgehaald! YEAH!!

Helemaal uit engeland en tiptoppie gaaf! :D:D:D:D
hoihoi, alleen moet ik nu nog tot 22.00u werken voor ik hem weer kan spelen :(
Heb hem al een keer gespeeld, maar toen wassie gehuurd!

/Ik is blij
Uit engeland?
Zal ik zowizo 2x over nadenken wegens vage regeltjes daarzo tegen geweld, en FF9 ligt nog everal in de winkels hoor ;) (in nl dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 29 July 2003 @ 15:16:
[...]

Uit engeland?
Zal ik zowizo 2x over nadenken wegens vage regeltjes daarzo tegen geweld, en FF9 ligt nog everal in de winkels hoor ;) (in nl dus)
aaarrrggghhh, de originele versie? Of bedoel je de platinum? Want die moet ik namelijk niet he :P
nouja, ik heb hem al binnen dus er is geen probleem met vage regeltjes, en ik hem lekker de originele, njenje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 15:42:
[...]

aaarrrggghhh, de originele versie? Of bedoel je de platinum? Want die moet ik namelijk niet he :P
nouja, ik heb hem al binnen dus er is geen probleem met vage regeltjes, en ik hem lekker de originele, njenje! _/-\o_
Die had ik vorig jaar gekocht, gewone versie, dus geen platinum. Maar ik heb hem de afgelopen tijd niet meer in de winkel gezien dus kan zijn dat ie moeilkijk verkrijgbaar is

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Originele heb ik al dik 2 jaar :{
Ik heb een gesealde(ok, nu niet meer :P) FFVII-International .. njenje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PAS OP, BEVAT EVENTUEEL FINAL FANTASY IX SPOILER
Dit ivm beargumentatie van mijn mening over FF IX

Ik heb echt stad en land (en dorp en gat en lutjebroek enzo :O ) afgezocht, maar kon hem echt nergens vinden!

Maar ik heb hem nu, ben er echt geweldig blij mee! Ik vind FF IX echt de beste titel voor PSX en PS2 ooit gemaakt, dit omdat het grafisch verschrikkelijk vooruitrevend was voor een PSX game, en het verhaal was echt super goed, vooral in sommige gevallen in combinatie met geluid in-game (Zidane komt er op die andere what's-it's-name planeet achter dat hij een "empty-vessel" is, gestuurd vanf die planeet om wezens mee te nemen, daarna loopt hij weg en meot je met op de achtergrond steeds zelfde muziek tegen sterke vijanden vechten en komen steeds meer "buddies" je helpen) dat stukje is me altijd bij gebleven, snikje :'( !

Problem is: zit nu op 34 uur met FF X dus moet die eerst ff uitspelen, en dan weer FF IX (wordt dan de tweede keer)

HOEI! WAT EEN LOL!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 18:03:
Originele heb ik al dik 2 jaar :{
Ik heb een gesealde(ok, nu niet meer :P) FFVII-International .. njenje :P
FF VII vond ik VEEL minder dan FF IX*
Heb FF VII ook uitgespeeld, maar toch, viel me wat tegen tov FF IX die ik daarvoor gespeeld had. B)

*Zie mijn vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Net vorige week ook maar eens een ps2 speciaal voor FFX aangeschaft. Beter laat dan nooit, toch?
IK heb er in ieder geval zeker geen spijt van!!
Gaaf spel, maar dat wisten jullie al ;)

Alleen speel ik met het standaard sphere grid. Ligt het nou aan mij of is dit niet erg Gunstig voor kimarhi? Hij bakt er werkelijk geen reet van.
Komt dit door zijn ongunstige ligging op het sphere grid of is het gewoon een mager karakter.

Hoe gebruiken jullie Kimarhi? Bakt ie er bij jullie wel wat van??

Ps. ik ben nu bij de oase.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

ik heb ook met standaard SG gespeelt en zelfs op het einde bakte Kimarhi er niks van..
volgens mij kun je beter dark-spell gaan ofzow met die gast
combat is het 3x niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen, could this be my lucky day? _/-\o_ }) :Y)

Ik plaatste 2 dagen gelden op marktplaats een advertentie dat ik op zoek was naar FF VII. Krijg ik vandaag een telefoontje van iemand die 5 kilometer verderop, die een legale versie aanbied voor maar 10 euro. Hij vond er niets aan. Ik er dus heen tuffe met mijn auto, haal het spel op, en ga weer naar huis. Dit spel was gewoon nog zo goed als nieuw. Geen krasjes en alles erbij wat erbij hoort.
En dat voor 10 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)7 :? :9~

Could this be my lucky day? >:) :P :o 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 29 July 2003 @ 22:10:
Net vorige week ook maar eens een ps2 speciaal voor FFX aangeschaft. Beter laat dan nooit, toch?
IK heb er in ieder geval zeker geen spijt van!!
Gaaf spel, maar dat wisten jullie al ;)

Alleen speel ik met het standaard sphere grid. Ligt het nou aan mij of is dit niet erg Gunstig voor kimarhi? Hij bakt er werkelijk geen reet van.
Komt dit door zijn ongunstige ligging op het sphere grid of is het gewoon een mager karakter.

Hoe gebruiken jullie Kimarhi? Bakt ie er bij jullie wel wat van??

Ps. ik ben nu bij de oase.
CRu5H0n3 schreef op 30 July 2003 @ 00:25:
ik heb ook met standaard SG gespeelt en zelfs op het einde bakte Kimarhi er niks van..
combat is het 3x niks
Iedereen word zoals je zelf wilt, want je kan zelf weten hoe sterk je ze maakt. Bij mij was kimarhi idd ook zo nutteloos als een hoopje stront, Maar kimarhi kan net zo sterk worden als tidus of auron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

CRu5H0n3 schreef op 30 July 2003 @ 00:25:
combat is het 3x niks
Erm.....dat heb ik dus geprobeerd. Werkt niet.
Ik d8 dus juist dat ie meer de combat kant op moet en dat ik de fout had gemaakt om hem magic te leren.....

Niet dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

BlackMage schreef op 30 July 2003 @ 08:05:
Maar kimarhi kan net zo sterk worden als tidus of auron.
Dat KAN ook wel denk ik, maar (volgens mij) niet met het standaard sphere grid.
Hij zit overal net tussenin.

Iemand die met het expert sphere grid speelt en van kimarhi een vette killer heeft gemaakt?
Iemand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

w3sTErGaS schreef op 30 juli 2003 @ 08:53:
[...]

Dat KAN ook wel denk ik, maar (volgens mij) niet met het standaard sphere grid.
Hij zit overal net tussenin.

Iemand die met het expert sphere grid speelt en van kimarhi een vette killer heeft gemaakt?
Iemand????
De start van Kimarhi is juist handig, je kan een snelle killer van hem maken (Tidus), of vol stoppen met white magic (Yuna) of black magic (Lulu)

Zodra je een level 1 keysphere hebt zo snel mogelijk met Kimahri richting het deel van een anders gaan. Je kan vrij makkelijk richting het pad van Tidus, Yuna of Lulu. Ik weet niet zeker of je hem ook vrij makkelijk op het pad van Wakka kan zetten. Auron's pad is lichtelijk onbereikbaar.

Ik ben voor de derde keer opnieuw begonnen, met de standaard sphere grid (meer sphere slots ;) ). En Khimari is prima te gebruiken. Overdrives ala FireBreath zijn best handig te gebruiken. (ik zit nu bij Mushroom Rock, net voor Operation Mihem)

[ Voor 9% gewijzigd door Creepy op 30-07-2003 10:39 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Creepy schreef op 30 July 2003 @ 10:36:

Zodra je een level 1 keysphere hebt zo snel mogelijk met Kimahri richting het deel van een anders gaan.
Tja....daar ging ik de fout dus in.
Ik wilde niet w88 op een lv1 key sphere en ben gelijk door gerend. Toen moest ik later weer een stuk terug en kreeg ik een achterstand die ik niet meer goed kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFVII-2?

Afbeeldingslocatie: http://www.best4gamers.com/jeux/ff7-2_ps2/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.best4gamers.com/jeux/ff7-2_ps2/02.jpg

Cloud (kaal?)& Tifa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik blijf erbij dat een VERVOLG op VII niet kan :(
Dat verhaal was veel te 'af'

Daarbij kan dat laatste plaatje net zo goed een kale Squall en Rinoa zijn :P En de eerdere plaatjes zijn foto's van de Cold Cast standbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vervolg KAN ook echt niet!
Die Tifa is wel :9~ daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

BlackMage schreef op 30 July 2003 @ 08:05:
Iedereen word zoals je zelf wilt, want je kan zelf weten hoe sterk je ze maakt. Bij mij was kimarhi idd ook zo nutteloos als een hoopje stront, Maar kimarhi kan net zo sterk worden als tidus of auron.
Lijkt me sterk met die poepwapens die hij gebruikt

Maar goed..

Je hebt 5 unieke karakters vanaf het begin had graag gezien dat je kimarhi ook uniek van de rest kon maken. Maar ipv van dat ben je verplicht om hem over hetzelfde pad als iemand anders te sturen.
Maakt hem imo volkomen nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik ben ook gewoon tegen vervolg FFVII. Verhaal is af, klaar. Je moet het niet gaan verpesten. Maak gewoon een nieuw deel :) Denk dat er veel mensen zijn die niet blij zal zijn met een vervolg.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
CRu5H0n3 schreef op 30 July 2003 @ 23:12:
[...]

Lijkt me sterk met die poepwapens die hij gebruikt

Maar goed..

Je hebt 5 unieke karakters vanaf het begin had graag gezien dat je kimarhi ook uniek van de rest kon maken. Maar ipv van dat ben je verplicht om hem over hetzelfde pad als iemand anders te sturen.
Maakt hem imo volkomen nutteloos
Alle poepwapens van het spel doen de zelfde damage hoor. Er zit geen "power" meer in de wapens. Alleen als er een ability inzit van strenght + aantal% zal je harder gaan slaan met dat wapen, en aangezien die abilities crap zijn vergeleken met wat er nog meer is, zul je die +...% str abilities toch niet gaan gebruiken als je sterke chars wilt.

Maar ik heb het spel maar voor een 20% gespeeld met het standaard grid (tot aan evrea, die kon ik niet verslaan omdat ik te zwak was daarom was ik opnieuw begonnen en toen heb ik hem geowned met de expert grid ;) ) dus ik weet niet hoe kimhari het dan bakt. Op dat moment had ik kimhari nog maar een paar stappen op het grid laten zetten.

Maar een beetje zuigt ie wel idd. Ook met de expert grid. Die overdrives van hem zuigen hard (op mighty guard na dan, maar die kan je met rikku ook maken, zelfs nog beter)

Auron vind ik nog steeds de coolste, daarna tidus en daarna yuna. 8) 8) De rest gebruikte ik eigenlijk nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ken schreef op 30 July 2003 @ 23:31:
Ik ben ook gewoon tegen vervolg FFVII. Verhaal is af, klaar. Je moet het niet gaan verpesten. Maak gewoon een nieuw deel :) Denk dat er veel mensen zijn die niet blij zal zijn met een vervolg.
Een vervolg lijkt me ook niet echt alles. Maar een FF maken in de zelfde wereld (een nieuwe party, met een nieuw verhaal dus, desnoods ... jaar later dan FF7).
Dus een beetje zoals ze met Breath of Fire doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Auron vind ik nog steeds de coolste, daarna tidus en daarna yuna. 8) 8) De rest gebruikte ik eigenlijk nooit
Auron for president _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik heb vandaag Final Fantasy 7 (platinum) NIEUW gekocht voor 19,99 in Enschede. Ik geloof dat ze er nog wel wat hebben daar bij Nedgame. Die winkel zit ook in Apeldoorn en Groningen!

Ik ga weer gamen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Warfare schreef op 02 August 2003 @ 19:13:
Ik heb vandaag Final Fantasy 7 (platinum) NIEUW gekocht voor 19,99 in Enschede. Ik geloof dat ze er nog wel wat hebben daar bij Nedgame. Die winkel zit ook in Apeldoorn en Groningen!

Ik ga weer gamen :-D
idd ik heb mijne ook nieuw bij nedgame weg gehaald. Wel platinum, maarja ik kan het spel spelen zonder dat ik de cd 3x per keer moet schoonmaken omdat er teveel krassen op de cd's zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 03 augustus 2003 @ 01:26:
[...]

idd ik heb mijne ook nieuw bij nedgame weg gehaald. Wel platinum, maarja ik kan het spel spelen zonder dat ik de cd 3x per keer moet schoonmaken omdat er teveel krassen op de cd's zitten
Sjah mijn FF8 is ook (als enige) platinum...kan niet zeggen dat ik daar nou zo erg mee zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

er zit toch geen verschil tussen buiten dat doosje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft leuker om de 'originele' te hebben ipv van platinum...verder geen verschil hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ís dat vervolg van FFVII Zeker?
Dat lijkt me echt super strak!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 20:54:
[...]

Ik blijf erbij dat een VERVOLG op VII niet kan :(
Dat verhaal was veel te 'af'

Daarbij kan dat laatste plaatje net zo goed een kale Squall en Rinoa zijn :P En de eerdere plaatjes zijn foto's van de Cold Cast standbeelden.
Tja zeker weten kun je het natuurlijk niet maar persoonlijk hoop ik wel dat deze geruchten bewaarheid worden.... Een soort van remake in de meer 'volwassen' FF-X stijl zou ik wel weten te waarderen :9

Btw, die kale (waarschijnlijk toch Cloud) ziet er imho enorm kool uit !

hopelijk ist allemaal geen hoax :X

ps. weet iemand of Xenosaga ook een european release krijgt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 09:49:
Het blijft leuker om de 'originele' te hebben ipv van platinum...verder geen verschil hoor :P
Ik heb de PC versie van FFVII maar zit er toch over te denken om die PS1 versie aan te schaffen

Is het een beetje qualiteit? of is het net zo bagger als FFIX
Ik vond de quali van FFVII op PC nl 10x beter als FFIX op PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRu5H0n3 schreef op 03 augustus 2003 @ 11:28:
[...]

Ik heb de PC versie van FFVII maar zit er toch over te denken om die PS1 versie aan te schaffen

Ik zou de psx versie nemen en deze dan emuleren en over je tv out gooien.... Dit geeft verreweg het beste resultaat, vooral FSAA scheelt enorm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

ik speel PS games op een 92cm TV. Zonder PC in de buurt.
pixels van PSX games zijn bij mij dus enorm.
De vlieger van emuleren gaat voor mij dus even niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRu5H0n3 schreef op 03 August 2003 @ 11:34:
pixels van PSX games zijn bij mij dus enorm.
De vlieger van emuleren gaat voor mij dus even niet op.
Erm, kan je even niet helemaal volgen; je hebt een enorme tv maar als je hem dan emuleert @ een hoge res met fsaa dan heb je toch juist helemaal geen last meer van pixels? :X

Als het goed is kan je tv makkelijk een 1024x768 signaal verwerken.

EDIT: oopz sorry ff overheengelezen :>

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus sinds kort een legale versie van FF 7 voor de pc en laat ik nou net een Radeon 9700pro hebben waarmee het spel natuurlijk weer niet mee wil werken. Ik kan alleen maar sofware renderer kiezen en geen Direct 3d hardware acceleration. Wel een beetje balen hoor. Maar ja, ik ga gewoon door todat ik het uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 12:11:
Ik heb dus sinds kort een legale versie van FF 7 voor de pc en laat ik nou net een Radeon 9700pro hebben waarmee het spel natuurlijk weer niet mee wil werken. Ik kan alleen maar sofware renderer kiezen en geen Direct 3d hardware acceleration. Wel een beetje balen hoor. Maar ja, ik ga gewoon door todat ik het uitgespeeld heb.
Spel is met meeste pc's een ramp hoor :) Zelfs toen het net nieuw uitkwam...ik heb het tot nu toe altijd wel met een boel moeite aan de praat gekregen maar je moet maar eens goed rondkijken, er zijn best wat patches, tips etc te krijgen (weet niet of dat ook speciaal voor die kaart is of dat het echt gewoon totaal onmogelijk is).

'Vervolg' op ff7 zou ik eigenlijk niet eens echt erg vinden, kwa het materia systeem, de wereld en de sfeer vind ik het nog altijd de beste FF die ik gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 03 augustus 2003 @ 12:21:
[...]

Spel is met meeste pc's een ramp hoor :) Zelfs toen het net nieuw uitkwam...ik heb het tot nu toe altijd wel met een boel moeite aan de praat gekregen maar je moet maar eens goed rondkijken, er zijn best wat patches, tips etc te krijgen (weet niet of dat ook speciaal voor die kaart is of dat het echt gewoon totaal onmogelijk is).

'Vervolg' op ff7 zou ik eigenlijk niet eens echt erg vinden, kwa het materia systeem, de wereld en de sfeer vind ik het nog altijd de beste FF die ik gespeeld heb :)
Het is zo dat mijn videokaart geen 8 bit Palletted Textures ondersteund waardoor het spel niet meer te spelen is behalve in Software-modus. Er zijn wel patches uitgebracht voor nvidia kaarten maar voor ati kaarten niet. Had ook op de site van ati gelezen dat ze verder geen ondersteuning bieden voor FF7 voor de nieuwe videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 13:07:
[...]

Het is zo dat mijn videokaart geen 8 bit Palletted Textures ondersteund waardoor het spel niet meer te spelen is behalve in Software-modus. Er zijn wel patches uitgebracht voor nvidia kaarten maar voor ati kaarten niet. Had ook op de site van ati gelezen dat ze verder geen ondersteuning bieden voor FF7 voor de nieuwe videokaarten.
Klopt, daarom zeg ik ook; emuleer de psx versie, heeft enkel voordelen. @ 1600x1200 met 4x FSAA speelt het nog als een droom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Had je ook bilinear settings op max ? Dat lukte mij niet met ePSXe/Pete's OpenGL driver. Kreeg allemaal vage groen/rode lijnen. Dit was met ti4200 en GF1 DDR. Niet meer geprobeerd op m'n huidige Radeon.
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 15:00:
[...]

Klopt, daarom zeg ik ook; emuleer de psx versie, heeft enkel voordelen. @ 1600x1200 met 4x FSAA speelt het nog als een droom _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 10:57:
[...]

Tja zeker weten kun je het natuurlijk niet maar persoonlijk hoop ik wel dat deze geruchten bewaarheid worden.... Een soort van remake in de meer 'volwassen' FF-X stijl zou ik wel weten te waarderen :9

Btw, die kale (waarschijnlijk toch Cloud) ziet er imho enorm kool uit !
Zeker waar :D

[/quote]hopelijk ist allemaal geen hoax :X

ps. weet iemand of Xenosaga ook een european release krijgt?[/quote]

Ja dat weet ik, en het antwoord is "Nee". :(

Net zoals Suikoden III en Unlimited Saga :/
CRu5H0n3 schreef op 03 August 2003 @ 11:28:
[...]

FFIX was geen PS2 spel :P Daarbij vond ik FFIX op de Playstation echt wel stukken beter dan FFVII op de PC. De filmpjes waren op de PSX (lees:tv) gewoon mooi en vloeiend, op de PC hadden ze de resolutie moeten verhogen...nu waren ze (voor een monitor) superlage resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razkin schreef op 03 August 2003 @ 16:06:
Had je ook bilinear settings op max ? Dat lukte mij niet met ePSXe/Pete's OpenGL driver. Kreeg allemaal vage groen/rode lijnen. Dit was met ti4200 en GF1 DDR. Niet meer geprobeerd op m'n huidige Radeon.

[...]
Het kan aan mij liggen maar ik gebruik dezelfde drivers alwaar ik dan nergens de optie zie staan om bilineaire filtering te activeren. :?
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 17:37:
[...]

Ja dat weet ik, en het antwoord is "Nee". :(

Net zoals Suikoden III en Unlimited Saga :/
Grrr, hoe kan ik die game dan ooit spelen zonder mijn ps2 om te laten bouwen ... :'(
Dit soort streken maken het wel heel verleidelijk om de minder legale toer op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
mja texture filtering dan :)
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 19:17:
[...]

Het kan aan mij liggen maar ik gebruik dezelfde drivers alwaar ik dan nergens de optie zie staan om bilineaire filtering te activeren. :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 augustus 2003 @ 19:17:
Grrr, hoe kan ik die game dan ooit spelen zonder mijn ps2 om te laten bouwen ... :'(
Dit soort streken maken het wel heel verleidelijk om de minder legale toer op te gaan.
Ik snap hoe je je voelt...mijn PS1 hoefde gelukkig niet omgebouwd te worden om import te kunnen spelen (kopien werkte niet trouwens) dus daar had ik dat probleem niet. Uit principe wil ik mijn PS2 ook niet om laten bouwen, maar ik mis wel heel veel steengoeie RPG's op deze manier. Sjah dubio dubio. We wilden hier kijken of we niet makkelijk een US Ps2 deze kant op konden krijgen, dan is mijn probleem ook opgelost natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor Jan met de pet geen optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 17:37:
FFIX was geen PS2 spel :P Daarbij vond ik FFIX op de Playstation echt wel stukken beter dan FFVII op de PC. De filmpjes waren op de PSX (lees:tv) gewoon mooi en vloeiend, op de PC hadden ze de resolutie moeten verhogen...nu waren ze (voor een monitor) superlage resolutie.
Ik heb nooit een PSX gehad :P
vandaar FFIX op ps2 :D
klonk een beetje verwarrend idd

Maar aangezien het lastig zal worden om FFVII op PC te spelen, toch maar aanschaffen dan (PSX versie)? Jullie zeggen ook dat ie mooier is als PC versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razkin schreef op 03 August 2003 @ 19:44:
mja texture filtering dan :)

[...]
Hehehe dat scheelt; bij deze mijn instelling voor ffvii:
Pete's OpenGL Driver 1.68:
http://www.xs4all.nl/~bruyng/epsxeopenglsettings.jpg
Gooi hier dan nog de FSAA overheen en je zit gebakken _/-\o_

(Ze zijn wel voor een Gf4-ti4400 dus niet helemaal zeker of je er wat een hebt maargoed)
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 19:44:
[...]

Ik snap hoe je je voelt...mijn PS1 hoefde gelukkig niet omgebouwd te worden om import te kunnen spelen (kopien werkte niet trouwens) dus daar had ik dat probleem niet. Uit principe wil ik mijn PS2 ook niet om laten bouwen, maar ik mis wel heel veel steengoeie RPG's op deze manier. Sjah dubio dubio. We wilden hier kijken of we niet makkelijk een US Ps2 deze kant op konden krijgen, dan is mijn probleem ook opgelost natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor Jan met de pet geen optie is.
Yupz mooi balen.. Jij werkt toch voor zo'n Nederlands gamesbedrijfje (o.a. Gba) ?
Daar werkt dan als ik me niet vergis Low_Profile (Rijk) ook.... ken ik goed via het Wc3 Irc :*) . Doe em de groeten!
CRu5H0n3 schreef op 03 August 2003 @ 21:06:
[...]

Maar aangezien het lastig zal worden om FFVII op PC te spelen, toch maar aanschaffen dan (PSX versie)? Jullie zeggen ook dat ie mooier is als PC versie toch?
Jupz de filmpjes zijn zoals Rudi al zegt veel beter en het speelt ook wat relaxter!
Maar emuleren en dan gewoon je monitor gebruiken is ook best te doen hoor ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Klikkevous hier voor de kwaliteit op de pc als je em aan de praat krijgt ;) Ik vind het zelf dan weer net iets beter dan op de tv maar dat hangt misschien van je tv af (krakbak tv op mijn kamer hier :P)

Speciaal hiervoor geinstalleerd en deze keer hoefde ik _niks_ te patchen of wat dan ook, hij deed het gelijk! Tis geweldig mike!

[edit]
Hmm, na tijdje spelen is hij wel een keer zomaar gecrashed al :/ Maajaaaa
Mijn ff7 doosje waarvan ik de stikker resten nog van moet verwijderen :+

[ Voor 44% gewijzigd door Koetjeboe op 03-08-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

*klik voor groter*

Afbeeldingslocatie: http://crushone.dyndns.org/got/ffvii_t.gif

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ff het stof eraf geblazen
en installing :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 21:19:
Een vervolg KAN ook echt niet!
Die Tifa is wel :9~ daar :D
* dontcare heeft dat tifa beeldje :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

CRu5H0n3 schreef op 04 August 2003 @ 00:07:
*klik voor groter*

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ff het stof eraf geblazen
en installing :9 :9~
Als je Xp draait moet je even de XP patch gaan zoeken anders loopt ie vast bij het chocobo racen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 19:17:
Door net als ik dan maar een US import PS2 te kopen :o
*kan niet wachten tot ik m binnen krijg met xenosaga :P en ofcourse Suikoden 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik baal ook erg van dat die leuke rpg's niet uitkomen hier in ons kikkerlandje. Suikoden 3, Xenosaga, Grandia Xreme, Breath of Fire 5, .Hack, Star Ocean 3, en waarschijnlijk NOG veel meer niet :(

En om nog een ps2 te kopen alleen voor die spellen, daar heb ik het geld gewoon niet voor (over) :'(

edit: Ik bedoelde natuurlijk Breath of Fire 5 :X

[ Voor 11% gewijzigd door BlackMage op 04-08-2003 14:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 04 August 2003 @ 08:19:
Ik baal ook erg van dat die leuke rpg's niet uitkomen hier in ons kikkerlandje. Suikoden 3, Xenosaga, Grandia Xreme, Breath of Fire 4, .Hack, Star Ocean 3, en waarschijnlijk NOG veel meer niet :(

En om nog een ps2 te kopen alleen voor die spellen, daar heb ik het geld gewoon niet voor (over) :'(
BoF 4 heb ik voor de pc, jammergenoeg wel enkel als iso... heb geen shop kunnen vinden om hem te kopen....

Leuk spel!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
BlackMage zijn die RPG's 100% definitief vervloekt om hier niet te verschijnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vash schreef op 04 August 2003 @ 11:54:
BlackMage zijn die RPG's 100% definitief vervloekt om hier niet te verschijnen??
yup we're boned ....

Het is echt enorm triest ik heb me zo verheugd op xenosaga :'( :'(

Nu ben ik zowat genoodzaakt om mijn ps2 toch maar om te laten bouwen :(
Ik ga denk ik maar even wat stoom afblazen met wat potjes wc3 ...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Vash schreef op 04 August 2003 @ 11:54:
Jep :'(
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 11:17:
[...]

BoF 4 heb ik voor de pc, jammergenoeg wel enkel als iso... heb geen shop kunnen vinden om hem te kopen....

Leuk spel!
Ik bedoelde Breath of Fire 5: Dragon Quarter.
Maar BoF 4 voor de pc heb ik zien liggen bij dimension plus (www.dimensionplus.nl) (die ownt ook btw :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

BlackMage schreef op 04 August 2003 @ 08:19:
Ik baal ook erg van dat die leuke rpg's niet uitkomen hier in ons kikkerlandje. Suikoden 3, Xenosaga, Grandia Xreme, Breath of Fire 5, .Hack, Star Ocean 3, en waarschijnlijk NOG veel meer niet :(
BoF komt in oktober hier uit. En van de rest van je lijstje is het alleen van Suikoden3 zeker dat die hier niet uitkomt. De kans dat de overige spellen hier uitkomen is echter wel klein :(

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
abeker schreef op 04 augustus 2003 @ 14:41:
[...]

BoF komt in oktober hier uit. En van de rest van je lijstje is het alleen van Suikoden3 zeker dat die hier niet uitkomt. De kans dat de overige spellen hier uitkomen is echter wel klein :(
Xenosaga is ook zeker :'( het ergste is nog dat ze hier gewoon in de winkel liggen maar ik ze niet kan spelen!!

Star ocean 3 komt afaik wel naar Europa trouwens. Das weer een meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Even jullie advies nodig:

Men hebbe: 1 GBA
Men koopt: koopt alleen rond vakantietijd GBA spelletjes
Men houdt van: RPG's ala FF
Men dacht aan: "Goldensun" of maybe wel "The Legend of Zelda: A Link to the Past"

En mijn vakantie komt eraan met 13 uur vliegtuigtrip
Dus tips van jullie RPG kenners zijn zeer welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CRu5H0n3 schreef op 04 August 2003 @ 15:09:

Men dacht aan: "Goldensun" of maybe wel "The Legend of Zelda: A Link to the Past"

Tis hier niet helemaal on-topic, maar vooruit...dat is het de halve tijd niet.

Aanraders:
Golden Sun
Lufia: The Ruins of Lore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 14:48:
[...]

Xenosaga is ook zeker :'( het ergste is nog dat ze hier gewoon in de winkel liggen maar ik ze niet kan spelen!!

Star ocean 3 komt afaik wel naar Europa trouwens. Das weer een meevaller.
Komt SO3 naar europa?? Ik ben zo happy. Dat is waarschijnlijk het spel waar ik het meest op wacht van "het lijstje"

Woei :)
CRu5H0n3 schreef op 04 August 2003 @ 15:09:

Als je van RPG's ala ff houd, koop dan zeker geen zelda.
Golden Sun is wel leuk, Lufia: Ruins of Lore is ook wel te doen (als je van puzzle achtige rpg's houd), Je kan Breath of Fire 1 of 2 ook wel proberen (BoF 1 is matig, BoF 2 is leuk) Verder natuurlijk niet vergeten, Lunar: Legend. (ik weet alleen niet of er een Europeze release van is, maar import is ie ook goed te krijgen) Dat is een remake van Lunar: Silver Star Story van de Psx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Een beetje laat maarja, als je van Kimahri wat wil maken moet je de 'friend sfeer' gebruiken dan kun je hem naar de locatie van een andere char verplaatsen op de sfeer grid. Ik heb hem naar auron verplaatst. en hij kan gewoon alle sfeers activeeren die door auron al zijn geactiveerd. Was de redding voor hem anders had ik 'm nooit meer aangeraakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontcare schreef op 04 August 2003 @ 04:36:
[...]

* dontcare heeft dat tifa beeldje :)
Ik bedoelde dat onderste plaatje waar ze staat te zoenen, mede-fokker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

BlackMage schreef op 04 August 2003 @ 16:23:
Golden Sun is wel leuk
Lufia: Ruins of Lore is ook wel te doen (als je van puzzle achtige rpg's houd)
BoF 1 is matig
BoF 2 is leuk
Lunar: Legend
wel leuk, wel leuk, ik zoek natuurlijk iets fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CRu5H0n3 schreef op 04 August 2003 @ 18:35:
[...]

wel leuk, wel leuk, ik zoek natuurlijk iets fantastisch :)
Golden Sun blijft imho de beste GBA RPG to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

*click for info*

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2001/gba/goldensun/goldensun_boxshot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2003/all/02/12/561356.jpg

Zit er nog enige relatie tussen die 2? anders ga ik voor de laatste

[ Voor 33% gewijzigd door CrushOne op 04-08-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

DaGreatRV schreef op 04 augustus 2003 @ 17:15:
Een beetje laat maarja, als je van Kimahri wat wil maken moet je de 'friend sfeer' gebruiken dan kun je hem naar de locatie van een andere char verplaatsen op de sfeer grid. Ik heb hem naar auron verplaatst. en hij kan gewoon alle sfeers activeeren die door auron al zijn geactiveerd. Was de redding voor hem anders had ik 'm nooit meer aangeraakt. ;)
Friend sphere??
Waar vind ik die?? Ik zit nu met Yuna in die kerker "opgesloten" nadat ik bahamut heb gehaald. Ben ff de naam van die stad kwijt maar je weet wel wat ik bedoel, toch?

Ben die sphere nog niet tegengekomen.....hoop dat ik hem niet heb gemist.

Ps. om spoilers te voorkomen, als ik hem nog moet vinden, zeg maar niet WAAR ie ligt. Wil het wel leuk houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
CRu5H0n3 schreef op 04 August 2003 @ 20:43:
*click for info*

[afbeelding]

[afbeelding]

Zit er nog enige relatie tussen die 2? anders ga ik voor de laatste
Er zit 100% relatie tussen die 2. Die 2e begint namelijk op het punt waar de 1e is gestopt. Dus als je de 1e niet kent, koop dan zeker niet de 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ik zat weer ff door te lezen maar ik weet niet of mensen dit weten maar standaard sphere grid is sterker als de expert, vooral voor de stat maxers leuk te weten (ik heb nagenoeg alles gecapped) normal sphere grid heeft iets van 18 meer punten.
Sorry dat ik het moet zeggen maar als je met een monster moeite hebt met standaard sphere grid doe je toch echt iets verkeerd. Met niemand moeite gehad. Ok ik ben wel iemand die alles onderzoekt, dus ook veel vecht en ik ren nooit weg , dat ik had al aardig goede stats maar zo behoor je een ff te spelen :D

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Mystic_X schreef op 05 August 2003 @ 01:49:
Ik zat weer ff door te lezen maar ik weet niet of mensen dit weten maar standaard sphere grid is sterker als de expert, vooral voor de stat maxers leuk te weten (ik heb nagenoeg alles gecapped) normal sphere grid heeft iets van 18 meer punten.
Sorry dat ik het moet zeggen maar als je met een monster moeite hebt met standaard sphere grid doe je toch echt iets verkeerd. Met niemand moeite gehad. Ok ik ben wel iemand die alles onderzoekt, dus ook veel vecht en ik ren nooit weg , dat ik had al aardig goede stats maar zo behoor je een ff te spelen :D
Ik heb eigenlijk ook nooit echt moeite met monsters.
Ik moet wel toegeven dat ik net een half uurtje geleden voor het eerst game over ben gegaan :o
t was bij die bizarre seymour, je weet wel die witte. Echt irritant, die break spells van hem.
Bij de 2e poging was ie gelukkig met een paar rondes R.I.P. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 05 augustus 2003 @ 23:22:
[...]

Ik heb eigenlijk ook nooit echt moeite met monsters.
Ik moet wel toegeven dat ik net een half uurtje geleden voor het eerst game over ben gegaan :o
t was bij die bizarre seymour, je weet wel die witte. Echt irritant, die break spells van hem.
Bij de 2e poging was ie gelukkig met een paar rondes R.I.P. :Y)
Heb eigenlijk nooit problemen gehad met die seymour naaier.. Vooral die laatste was erg makkelijk. Summon anima -> oblivion -> seymour dead :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik wil hier niet het FFX afkraak topic van maken, ik vind het nog steeds een vet spel maar.....

Is het niet te makkelijk?? Ik heb nog niet 1 keer een echte uitdaging gehad/vast gezeten/in de pan gehakt. Ook hoef je de weg niet te zoeken aangezien je route redelijk vast staat.

Ben ik nou zo goed B) of word het nog moeilijk(er)
Ben net voorbij die witte seymour met ze break spells.

[ Voor 1% gewijzigd door westergas op 06-08-2003 11:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 06 August 2003 @ 11:25:
Ik wil hier niet het FFX afkraak topic van maken, ik vind het nog steeds een vet spel maar.....

Is het niet te makkelijk?? Ik heb nog niet 1 keer een echte uitdaging gehad/vast gezeten/in de pan gehakt. Ook hoef je de weg niet te zoeken aangezien je route redelijk vast staat.

Ben ik nou zo goed B) of word het nog moeilijk(er)
Ben net voorbij die witte seymour met ze break spells.
Die witte seymour... waar zit die presies? Is het de 2e keer dat je er tegen vecht (op die brug) of de 3e keer (na die grot) of zelfs de 4e keer in sin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

BlackMage schreef op 06 August 2003 @ 12:38:
[...]

Die witte seymour... waar zit die presies? Is het de 2e keer dat je er tegen vecht (op die brug) of de 3e keer (na die grot) of zelfs de 4e keer in sin?
Nadat je bahamut gehaald hebt. Da's volgens mij de 2e keer :?
Zou best op een brug kunnen zijn, leek er wel een beetje op idd.
Het is als Kimarhi zijn bijl in de tiet van Seymour rost, dan transformeert ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
w3sTErGaS schreef op 06 August 2003 @ 15:09:
[...]

Nadat je bahamut gehaald hebt. Da's volgens mij de 2e keer :?
Zou best op een brug kunnen zijn, leek er wel een beetje op idd.
Het is als Kimarhi zijn bijl in de tiet van Seymour rost, dan transformeert ie.
Oh daar. Dan word het idd nog wel moeilijk(er) hoor ;)

Die seymour had ik ook het meeste moeite mee van allemaal, omdat ie zo snel je aeons weg rost, en ik toen nog niet standaard elke aeon met volle overdrive had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

w3sTErGaS schreef op 04 August 2003 @ 21:27:
[...]

Friend sphere??
Waar vind ik die?? Ik zit nu met Yuna in die kerker "opgesloten" nadat ik bahamut heb gehaald. Ben ff de naam van die stad kwijt maar je weet wel wat ik bedoel, toch?

Ben die sphere nog niet tegengekomen.....hoop dat ik hem niet heb gemist.

Ps. om spoilers te voorkomen, als ik hem nog moet vinden, zeg maar niet WAAR ie ligt. Wil het wel leuk houden ;)
Maak je geen zorgen je komt er nog langs hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Maar volgens mij kan je met een friend sphere niet naar het veld van iemand anders. Met een friend sphere kan je alleen een node activeren (1 dus) die iemand anders al heeft. Maar je "loopt" er niet naar toe. Daar heb je een warp sphere (gebied van iemand anders) nodig. Of een teleport sphere (overal op de hele kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Bij mij word je met een friend sphere naar de locatie van een andere char (naar keuze) geteleporteert en kun je zijn/haar nodes activeren zoder dat een andere char daar last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

BlackMage schreef op 07 August 2003 @ 11:45:
Maar volgens mij kan je met een friend sphere niet naar het veld van iemand anders. Met een friend sphere kan je alleen een node activeren (1 dus) die iemand anders al heeft. Maar je "loopt" er niet naar toe. Daar heb je een warp sphere (gebied van iemand anders) nodig. Of een teleport sphere (overal op de hele kaart).
correct

@ DaGreatRV: Ja voor 1 node.. niet om dat pad te vervolgen vanaf daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

bestaat FF Anthology nu uit versie IV & V of V & VI?

Afbeeldingslocatie: http://www.finalfantasygoodies.nl/content/images/ff_games/ffant_ntsc_2h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.finalfantasygoodies.nl/content/images/ff_games/ffa_pal.jpg

gaat me toch niet vertellen dat de bovenste een USA versie is? :X

En nog 1: In de startpost wordt gesproken over FF origins (nog te verwachten)

Afbeeldingslocatie: http://www.finalfantasygoodies.nl/content/images/ff_games/ffo_pal.jpg

is dat deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

FF Origins is: FF I en FF II
FF Anthology is: FF V en FF VI
FF Chronicles is voor de GameCube

[ Voor 202% gewijzigd door ken op 09-08-2003 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Er staat toch duidelijk bij 1 verpakking FF IV en FF V op :X

Is die origins net uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Er is nu weer een nieuwe lichting van final fantasy 7 of zo? Ik zie ineens overal advertenties van 'final fantasy 7 hier verkrijgbaar'.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

CRu5H0n3 schreef op 09 August 2003 @ 02:12:
Er staat toch duidelijk bij 1 verpakking FF IV en FF V op :X

Is die origins net uitgekomen?
Kijk is wat er op die cd/boekje staat (1ste plaatje) :)
Msschien is FF VI NTSC FFIV PAL??

[ Voor 7% gewijzigd door ken op 09-08-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

ken schreef op 09 August 2003 @ 13:04:
Msschien is FF VI NTSC FFIV PAL??
that sucks! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De PAL Final Fantasy Anthology die ik heb is IV en V hoor! En FF 6 is los verkrijgbaar. Zal ff wat fotootjes uppen.

[edit]
Dit is dus de Europese versie van Anthology: (klikbaar)
[img=100,100][http://www.engine-software.nl/mc/ff_anthology.jpg[/img]

En dit de remake van 6:
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ff6_psx.jpg

En dit Origins:
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ff_origins.jpg

All pics homemade and (c) MrRudi Inc co.,Ltd BV! ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

en die origins? is die nu net uit?
Omdat ik hem te koop zie staan. En in startpost wordt hij weergegeven alszijnde "in afwachting op"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CRu5H0n3 schreef op 09 augustus 2003 @ 13:57:
en die origins? is die nu net uit?
Omdat ik hem te koop zie staan. En in startpost wordt hij weergegeven alszijnde "in afwachting op"
Ik was vergeten de startpost te updaten :/ maar ja, Origins is uit, en zo staat het inmiddels ook in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hmm... ik dacht dat FF Origins al onder de naam Square Enix was uitgebracht. Maar blijkbaar zat ik verkeerd ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 09 augustus 2003 @ 10:44:
Er is nu weer een nieuwe lichting van final fantasy 7 of zo? Ik zie ineens overal advertenties van 'final fantasy 7 hier verkrijgbaar'.
Yup,
bij Dimension plus en nedgame kan je ze kopen, zeg ook tegen iedereen hier: Grijp je kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Laatst online: 22:02

NaWA

Hai, I Copy desu!

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 13:44:
All pics homemade and (c) MrRudi Inc co.,Ltd BV! ;)
je staat niet ingeschreven in de kamer van koophandel... verklaar eens :?

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NaWA schreef op 11 August 2003 @ 01:46:
[...]

je staat niet ingeschreven in de kamer van koophandel... verklaar eens :?
Ik ben gevestigd op Curacao...belastingvoordeel enzo :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.