Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
superB
Nog geen save punten btw
edit: oeps ik deed quote ipv edit.... Naja, ultima weapon was dood na 1 keer de limit break van anima (er ging 550000 vanaf
[ Voor 30% gewijzigd door inXs op 10-05-2003 15:17 ]
superB
Waar is je icon btw van BlackMage?
superB
superB
Record of Lodoss WarVash schreef op 10 May 2003 @ 15:58:
Een Malboro heet zo'n ding (subtiele hint van Square denk ik)
Waar is je icon btw van BlackMage?
Otherworldbl!kje schreef op 11 May 2003 @ 11:37:
Weet iemand hoe dat nummer heet als je tegen jecht vecht?? Wat een fking stoer nummer zeg!
Persoonlijk lijkt mij FFX-2 ook niet zo erg leuk. Misschien is het spel opzich wel ok, maar ze verneuken FFX er gewoon mee vind ik. Yuna met een kort broekje en guns, dat vind ik gewoon niet passen naast FFX. En dan, je hebt geen summons wat ik eigenlijk een van de leukste dingen van FF vind. Wat ik ook jammer vind is dat er maar 3 characters zijn, ik zie veel liever een aantal meer characters die ieder hun eigen achtergrondverhaal hebben.Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 21:30:
Eerste reviews van FFX-2 zijn niet zo heel erg positief...
Maar goed, ik zal het spel zeker kopen wanneer het uitkomt, en het zal vast ook wel vermakelijk zijn
Ik koop hem wel als ie er is
superB
chickiesbl!kje schreef op 12 May 2003 @ 08:21:
Heb je geen summons bij X-2 ? Naja opzich is dat wel wat voor mijDan kan ik niet meer lamen met anima en yojimbo
Ik ben zelf altijd al een voorstander geweest van 2x warrior en 1x black mage.. En maar 3 speelbare ventjes? Das wel errug weinig eigenlijk..
Ik koop hem wel als ie er is
superB
Die laatste is dus dood (mors) en tidus, tsja, die zagen we rennen in een filmpje niet waar?
TMAXTINT
Ik had niemand die zombie konMarruk schreef op 12 May 2003 @ 12:58:
[...]
Die laatste is dus dood (mors) en tidus, tsja, die zagen we rennen in een filmpje niet waar?
superB
emm..bl!kje schreef op 12 May 2003 @ 13:04:
[...]
Ik had niemand die zombie konDus het allerlaatste ventje waar ik niet eens dood kan kon ik dus niet verslaan.. Zover was ik nog niet

TMAXTINT
superB
Yuna : cast reflect Yu Yevonbl!kje schreef op 12 May 2003 @ 13:30:
ja die ja... die doet steeds curaga en dan komt er weer die leipe 9999 bij.. Naja zombie lijkt mij de enige manier om dat tegen te gaan.. toch?
Meppen maar
(er zijn meerdere wegen die naar besaid leiden)
[ Voor 9% gewijzigd door Marruk op 12-05-2003 17:21 ]
TMAXTINT
O M F G, je wil niet weten hoe ongelooflijk LOMP ik mezelf nu voel.. Ik heb namelijk gewoon uit ergernis me PS2 toen uitgezet..... Ik ben ook altijd meer een warrior en black mage geweest.. Ik heb in het hele spel geen 1 keer een defensive spell gebruikt. Ook niet bij ultima weapon en omega weapon. Ook niet bij de dark aeons... Nooit zo nodig gevonden.. En dat blijkt hier maar weer eens.. Wat voel ik me ongelooflijk STOM!Marruk schreef op 12 mei 2003 @ 17:20:
[...]
Yuna : cast reflect Yu Yevon
Meppen maar
(er zijn meerdere wegen die naar besaid leiden)
superB
Ik gebruikte ook haast nooit defence spells. Alleen de null(element) serie tegen seymour. Op dat moment was ik iets te sterk voor yu yevon en dat vage spinnetje overleefde mijn tidus niet.bl!kje schreef op 13 mei 2003 @ 09:06:
[...]
O M F G, je wil niet weten hoe ongelooflijk LOMP ik mezelf nu voel.. Ik heb namelijk gewoon uit ergernis me PS2 toen uitgezet..... Ik ben ook altijd meer een warrior en black mage geweest.. Ik heb in het hele spel geen 1 keer een defensive spell gebruikt. Ook niet bij ultima weapon en omega weapon. Ook niet bij de dark aeons... Nooit zo nodig gevonden.. En dat blijkt hier maar weer eens.. Wat voel ik me ongelooflijk STOM!grom grom grom...
superB
Dat vind ik dan een hele opgave
Mee eens,bl!kje schreef op 13 May 2003 @ 09:56:
Ik heb helaas geen breaks enzow.. Ook geen enkel ultimate weapon. Dat vind ik het jammere aan dit spel, te over done om die wapens te krijgen.. Komop zeg, een beetje 200x lightning ontwijken, blitzball toernooi winnen, chocobo races winnen etc etc.. Ik vond het gewoon teveel.. Kijk een aantal dingen zijn leuk, maar je kan ook overdrijven. Bij FF7, 8 en 9 had ik wel al die wapens, gewoonweg omdat ik het daar veel leuker vond om ze te halen. Maar goed, ik sla er nu alsnog met Tidus en Auron gewoon 9999 vanaf ennehh ik heb ook anima enzow en dat is ruim voldoende om ze een lesje te leren daar aan het einde!
Ik vind voor sommige chars (lulu en wakka in het bijzonder) de opgave om die wapens te krijgen gewoon te groot. Dat is mij het gewoon niet waard voor zoon wapen. Maar bijv. Yuna is wel weer leuk, een beetje alle aeons halen/verslaan en wat monsters vangen in de calm lands. Voor tidus heb ik mijn broertje gebruikt
Nee niet alle, ik heb niet: dark magus sisters, dark anima en dark yojimbo verslagen..__00__ schreef op 13 May 2003 @ 14:09:
En toch heb je dark aeons verslagen?
Dat vind ik dan een hele opgave
Mja de rest is goed te doen met anima en yojimbo
superB
superB
gefeliciteerd...bl!kje schreef op 14 May 2003 @ 14:02:
Uitgespeeld, wat een einde.. wat een einde.....
hoe lang heb je erover gedaan en heb je alle bazen verslagen???
psn-id: Jacman
360 uurJacman schreef op 14 May 2003 @ 14:53:
[...]
gefeliciteerd...
hoe lang heb je erover gedaan en heb je alle bazen verslagen???
superB
Verwijderd
Cool , 360 uurbl!kje schreef op 14 May 2003 @ 15:26:
[...]
360 uur, ik had alleen dark magus sisters niet en dark anima niet
de rest wel
Zelf heb ik nauwelijk de side-quest's gedaan, vind ze gewoon te min.
Naja ik heb hem al vanaf het begin.. Dus echt dagen niet gedaan soms, omdat ik er echt geen zin meer in had, maar toch het meeste wou halen... Ik heb dus btw geen guide gebruikt.. Dus in sommige tempels heb ik echt lang rond gelopen..Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 18:08:
[...]
Cool , 360 uur
Zelf heb ik nauwelijk de side-quest's gedaan, vind ze gewoon te min.
superB
Emm, je zegt dat je hem al sinds vorig jaar hebt (damn, wat vliegt de tijdbl!kje schreef op 14 mei 2003 @ 19:37:
[...]
Naja ik heb hem al vanaf het begin.. Dus echt dagen niet gedaan soms, omdat ik er echt geen zin meer in had, maar toch het meeste wou halen... Ik heb dus btw geen guide gebruikt.. Dus in sommige tempels heb ik echt lang rond gelopen..Maar het was de moeite zeker wel waar enzow
Op naar X-2 en XI !
TMAXTINT
WaaromMarruk schreef op 14 mei 2003 @ 22:53:
[...]
Emm, je zegt dat je hem al sinds vorig jaar hebt (damn, wat vliegt de tijd) en hem nu pas hebt uitgespeeld??? Shame on you!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Tadaa!GolbeZeromus schreef op 14 mei 2003 @ 22:54:
[...]
WaaromHij heeft 360 uur genoten van FFX. What more could you want...
niet altijd dusbl!kje schreef op 14 mei 2003 @ 19:37:
[...]
Naja ik heb hem al vanaf het begin.. Dus echt dagen niet gedaan soms, omdat ik er echt geen zin meer in had
TMAXTINT
Ik ben sinds gister ook weer met FF7 op mijn pc begonnen (kheb deze al 5x uitgespeeld

superB
Ben laatst weer eens begonnen en heb nu zo'n 60 uur gespeeld (kan naar sin) maar de hele tijd knokken in de Omega Ruins gaat me een beetje de keel uithangen. Als ik op internet zoek naar AP gaining tricks enzo praten ze de hele tijd over dat je characters zo'n 50000 damage moeten kunnen doen, maar daar zijn die van mij nog lang niet aan toe volgens mij. heb al wel de celestial weapons van Tidus en Auron.
Damnz jij bent snel, dit al in 60uur.......oRc schreef op 16 May 2003 @ 12:55:
heej, hoe levellen jullie (zie gain AP) jullie characters snel up in FFX ?
Ben laatst weer eens begonnen en heb nu zo'n 60 uur gespeeld (kan naar sin) maar de hele tijd knokken in de Omega Ruins gaat me een beetje de keel uithangen. Als ik op internet zoek naar AP gaining tricks enzo praten ze de hele tijd over dat je characters zo'n 50000 damage moeten kunnen doen, maar daar zijn die van mij nog lang niet aan toe volgens mij. heb al wel de celestial weapons van Tidus en Auron.
superB
Heb alleen dark valefor nog maar verslagen...met een zanmoto
heb ook eindelijk anima en de magus zusjes (was destruction sphere vergeten in besaid temple)
Iemand nog tips over hoe je het "snelst" je characters kan maxxen ?
Ik weet nu wel hoe je 99 sphere levels kan krijgen binnen een paar minuten
don tonberry ole
owjah nog een vraagje, is er iemand die de butterfly run in macalania forrest wel eens heeft gehaald ? Volgens mij is dat haast onmogelijk...
edit nummer zoveel:
hoe krijg je de laatste overdrive van Auron ? Ik weet 100% zeker dat ik alle 10 de Jecht-Auron-Braska sphere's heb, maar ik kom niets verder dan banishing blade.
[ Voor 35% gewijzigd door oRc op 19-05-2003 19:10 ]
Moet je em provoken, dan doetie geen kwaad meer.BlackMage schreef op 10 mei 2003 @ 15:40:
Die monsters vallen nog wel mee in omega ruins. Alleen die "bad beath" ding is irritant.
Dat ding doet bad breath als eerste in battle. Alleen auron mag eerder meppen (first strike) en auron zit aan de andere kant van provoke op de sphere grid
En die beesten geven toch nix extras, dus doe ik gewoon flee.
En er is een betere manier dan de don tonberry methode. In de monster arena is een speciaal monster (naam vergeten maar je krijgt die als je van elke monsters in een bepaald gebied alle monsters vangt, dat beest werkt het zelfde als tonberry alleen je kan eeuwig doorgaan omdat die niet stopt met counteren. En het voordeel is dat dat beest alleen de sterkste in je party aanvalt, dus je belangrijke healer (yuna bijv) word nooit geraakt als je die opvoert met haste. Zij kan dan de 2 chars die dood zijn (1 door de aanval van dat beest 9999damage) en (1 die je wil opvoeren 40000 damage hangt af van je defence) Als je break hp limit hebt is het wel makkelijker om je levels te uppen omdat dan je 2e char als het goed is niet dood gaat door dat beest.
[ Voor 9% gewijzigd door oRc op 19-05-2003 12:02 ]
Die ik zij werkt het zelfde alleen Don Tonberry stopt met conteren (karma) na een paar rondes. Dat andere beest blijft counteren tot ie dood isoRc schreef op 19 May 2003 @ 11:59:
Don tonberry is net zo makkelijk, je neemt een wapen met een paar lege slotjes. Maakt daar voor je characters overdrive -> ap, double of triple AP en SOS of double overdrive op. Je maakt een armor met auto-phoenix en je koopt 99 phoenix downs, en hoppa paar keer meppen en dan wegrennen en je hebt zo 99 sphere levels \o/
Verwijderd
Ging het er bij Don Tonberry er juist niet om dat hij zoveel damage deed? Jij bedoelt waarschijnlijk Kottos, die idd alles countert tot ie dood is. Hij doet echter minder damage en jij krijgt dus minder AP (of zoiets)BlackMage schreef op 19 May 2003 @ 12:51:
[...]
Die ik zij werkt het zelfde alleen Don Tonberry stopt met conteren (karma) na een paar rondes. Dat andere beest blijft counteren tot ie dood is
Idd die bedoelde ik. Maar omdat ie alles countert heb je in de zelfde tijd waarschijnlijk meer APVerwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 15:47:
[...]
Ging het er bij Don Tonberry er juist niet om dat hij zoveel damage deed? Jij bedoelt waarschijnlijk Kottos, die idd alles countert tot ie dood is. Hij doet echter minder damage en jij krijgt dus minder AP (of zoiets)
[ Voor 59% gewijzigd door Flake op 23-05-2003 14:12 ]
Verwijderd
MooiVerwijderd schreef op 23 May 2003 @ 13:40:
Ik heb nog wat leuke fotootjes voor jullie!
FFX-2 Live in action (en in het engels)
[afbeelding]
En nog wat van mijn FF collection...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Jouw Varuna blijft wel normaal rechtop staan
Ga binnenkort ook maar weer eens een foto maken.
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 13:40:
Ik heb nog wat leuke fotootjes voor jullie!
FFX-2 Live in action (en in het engels)
[afbeelding]
En nog wat van mijn FF collection...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vooral die Varuna en Ifrit poppetjes
Final Fantasy Tactics Advance: 15 oktober 2003
FFX-2 USA Release: november 2003 (met kerst in europa moet kunnen, niet bevestigd)
FF:CC release: november 2003
FFXII Japan release: maart 2004
En als een 'sidenote': De engelse versie van Star Ocean 3 komt in september in Amerika uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 14:32 ]
Wat is star ocean 3?Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 14:28:
Wat nieuwe info bekend (ook de intropost geupdate)
Final Fantasy Tactics Advance: 15 oktober 2003
FFX-2 USA Release: november 2003 (met kerst in europa moet kunnen, niet bevestigd)
FF:CC release: november 2003
FFXII Japan release: maart 2004
En als een 'sidenote': De engelse versie van Star Ocean 3 komt in september in Amerika uit.
superB
Ook een zeer goede RPG serie die van square's ex-rivaal is enix. Maar aangezien die 2 nu samen zijn hoort het bij squaresoft.
Ik ken alleen star ocean voor de snes nog maar, maar ik weet zeker dat deel 3 gaat rulen
Verwijderd
Volgens de guide kan je 40 spheres naar keuze krijgen als je een Kottos (monster arena) overkilled. Je moet dan zoon distiller gebruiken om ze allemaal van het zelfde soort te maken (die je wilt dus)Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 22:53:
kan iemand mij tips geven hoe ik snel aan veel mana, power, speed, fortune spheres kan komen, want tijdens het upgraden van mijn poppetjes heb ik veel te weinig
Verwijderd
echt kut heb je van alle unlock spheres genoeg, zijn je mana, power, speed enz. op kan je niet maxen
En wat is een goede deal (hoeveel €) voor een Tidus Necklace?
Verwijderd
De mijne is nog geseald, heb hem dus nog niet gespeeld, maar hoort gewoon in elke FF fan collectie thuis...tombola schreef op 02 June 2003 @ 22:52:
Is FF Origins het echt waard om te kopen? Ik bedoel dus, maken de filmpjes het waard?
Dat moet je niet in Euro's denken maar in dollarstombola schreef op 02 June 2003 @ 22:52:
Is FF Origins het echt waard om te kopen? Ik bedoel dus, maken de filmpjes het waard?
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 23:24:
De mijne is nog geseald, heb hem dus nog niet gespeeld, maar hoort gewoon in elke FF fan collectie thuis...
Is dus niet duurVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 00:52:
Dat moet je niet in Euro's denken maar in dollarsvolgens mij kun je ze nergens in euros kopen. Voordeel: de dollar is geen donder meer waard. Maar goed, $10 is normaal $5-$8 is goedkoop
Beiden bedankt
(je moet wel ingelogged zijn denk ik)
De volledige ff8 card set te koop
Veel te duur...gemiddeld brengt de hele serie van 110 kaarten 200-250 dollar op, dus is 400 euro absurd duur. En ZO zeldzaam is zo;n complete serie niet. Ik ben sowieso bezig een database te bouwen met ALLE FF merchandise (14 a4'tjes vol) en info over redelijke prijzen, verkrijgbaarheid en hoe fakes te herkennen. Zal nog wel ff duren voordat ie klaar is hoorKoetjeboe schreef op 07 June 2003 @ 09:53:
http://www.finalfantasygoodies.nl/bid.asp?auctionId=1408
(je moet wel ingelogged zijn denk ik)
De volledige ff8 card set te koop![]()
![]()
Als ik het geld had dan was de verleiding wel erg groot geweest
Verwijderd
Kheb nu inmiddels aardig gemaxd met FF10 met Tidus,Auron en Wakka. Allemaal op hun max, dus nu de dark aeons aanvallen. Ik heb de eerste 4 al verslagen. In het weekend maar weer ff verder.
Verwijderd
Wat is dat nu precies (ik snap dat je party er sterker van wordt), maar wat moet ik doen om te levellen?
Ik ben nu op de IJsvlakte, en merk wel dat mijn party niet de meest sterke is qua damage e.d.
Verder lees ik een hoop over sidequests. Ik kijk waarschijnlijk niet goed, maar ben ze niet tegengekomen. Moet ik daar iets speciaals voor doen?
Ik ga nu in een rechte lijn door het spel heen, maar heb het idee als ik jullie posts lees dat ik heel veel mis...
Tnx!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 11:16 ]
Verwijderd
Begreep er alleen niks van, was japans
Dat is nou net de lol...dat als je gewoon het verhaal volgt, dat je een hoop mist...kun je het spel daarna nog een keer spelen en steeds nieuwe dingen tegenkomen. Maar goed: over de sidequests: deze heten zo omdat het om stukjes verhaal, opdrachten of gewoon dingen die je kan doen gaat die je niet HOEFT te doen om het spel uit te spelen. Je kan ze ook gewoon achterwege laten en doorspelen. Het is natuurlijk leuker om wel alle sidequests te doen, dan heb je tenminste langer plazier van het spel.Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 11:13:
Nu lees ik hier een en ander over levellen..![]()
Wat is dat nu precies (ik snap dat je party er sterker van wordt), maar wat moet ik doen om te levellen?
Ik ben nu op de IJsvlakte, en merk wel dat mijn party niet de meest sterke is qua damage e.d.
Verder lees ik een hoop over sidequests. Ik kijk waarschijnlijk niet goed, maar ben ze niet tegengekomen. Moet ik daar iets speciaals voor doen?
Ik ga nu in een rechte lijn door het spel heen, maar heb het idee als ik jullie posts lees dat ik heel veel mis...
Tnx!
Erm..dus ja, daar moet je wel iets speciaals voor doen, heel veel zelfs...te veel om hier op te noemen
En levelen is wel het basisprincipe van een RPG. Door tegen monsters te vechten krijgt een figuur meer ervaring (experience), deze ervaring gebruik je dan weer om sterker te worden. Levelen doe je dus simpelweg door veel te vechten met alle karakters die je hebt. Mbv de spheregrid maak je dan je pupkes sterker.
Dan denken we graphisch. Hoe zag het eruit? Hetzelfde als FFX of nog een stukkie opgepoetst?Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 20:36:
Ik heb in turkije (kom er net vandaan) FFX-2 heel ff gespeeld
Begreep er alleen niks van, was japans
TMAXTINT
Verwijderd
Intro begint met dat Yuna zingt, zag er goed uit
En dan worden ze aangevallen ofzo....verder niet gespeeld.
Verwijderd
Tnx voor ej reactie. Ik was al bang dat ik opnieuw moest beginnen, maar ben gisteren hard aan de slag gegaan met het opzoeken van Battles.Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 22:28:
[...]
Dat is nou net de lol...dat als je gewoon het verhaal volgt, dat je een hoop mist...kun je het spel daarna nog een keer spelen en steeds nieuwe dingen tegenkomen. Maar goed: over de sidequests: deze heten zo omdat het om stukjes verhaal, opdrachten of gewoon dingen die je kan doen gaat die je niet HOEFT te doen om het spel uit te spelen. Je kan ze ook gewoon achterwege laten en doorspelen. Het is natuurlijk leuker om wel alle sidequests te doen, dan heb je tenminste langer plazier van het spel.
Erm..dus ja, daar moet je wel iets speciaals voor doen, heel veel zelfs...te veel om hier op te noemen
En levelen is wel het basisprincipe van een RPG. Door tegen monsters te vechten krijgt een figuur meer ervaring (experience), deze ervaring gebruik je dan weer om sterker te worden. Levelen doe je dus simpelweg door veel te vechten met alle karakters die je hebt. Mbv de spheregrid maak je dan je pupkes sterker.
Vooral in de desert heb ik veel gevochten, en dat wierp al heel snel vruchten af...
Mijn pupkes worden rap sterker nu, zeker als je een aantal keer een sandworm afstoft...
Als je alle pupkes even snel wilt levelen is het trouwens een handige tip om in ELK gevecht iedereen "iets" te laten doen. Zelfs 1 keertje 'defend' doen levert experience op...zo voorkom je een beetje dat straks je drie favoriete karakters reuzesterk zijn en de rest niet.Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 09:49:
[...]
Tnx voor ej reactie. Ik was al bang dat ik opnieuw moest beginnen, maar ben gisteren hard aan de slag gegaan met het opzoeken van Battles.
Vooral in de desert heb ik veel gevochten, en dat wierp al heel snel vruchten af...
Mijn pupkes worden rap sterker nu, zeker als je een aantal keer een sandworm afstoft...
Ik heb het spel al sinds de JP release en met translations is er zeker goed uit te komen.Marruk schreef op 23 June 2003 @ 13:39:
[...]
Dan denken we graphisch. Hoe zag het eruit? Hetzelfde als FFX of nog een stukkie opgepoetst?
Het spel ziet erg echt super uit, alle plaatsen waar je komt zien er echt veel gedetaileerder uit dan in FFX. Kilika is bijv. weer helemaal opgebouwd en is heel mooi!!!
kijken of ik er uit kan komen, mijn japans is namelijk niet al te best
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ry=11056#ebayphotohosting
Sterker nog...ik heb veel meerVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 21:18:
Hmm ziet er interesant uitheb het merendeel al
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ry=11056#ebayphotohosting
bron: DGS-Online
Had alleen liever gezien dat FF3 samen met Chrono Trigger of zo uit zou komen in europa op de PS1
Er was toch al een FF Chronicles te krijgen met Chrono Trigger erop ipv FFV? (dus FF IV en Chrono Trigger)__00__ schreef op 15 July 2003 @ 13:25:
Pfff.....een GBA port....nou ja is iig beter dan niets
Had alleen liever gezien dat FF3 samen met Chrono Trigger of zo uit zou komen in europa op de PS1
Dat is de USA release van FF Chronicles als ik me niet vergis.Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 14:54:
[...]
Er was toch al een FF Chronicles te krijgen met Chrono Trigger erop ipv FFV? (dus FF IV en Chrono Trigger)
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Tja, ik ben er ook niet zo blij mee. Jammer dat het FFXI heet, maarja dat is square's keus geweest.DaGreatRV schreef op 15 July 2003 @ 21:57:
FFXI was toch een MMORPG? dus er zal wel weinig verhaal in zijn
Ik ga die toch niet kopen, want er zijn zoveel meer online rpg's. En meer als 1 zal ik er toch niet nemen
Das idd een USA release....als ik die kon spelen/draaien in m'n PS2 dan had ik die allang gekocht, maar ja dat zit er niet in en ik wil hem ook niet gaan ombouwen.FastBunny schreef op 15 July 2003 @ 15:20:
[...]
Dat is de USA release van FF Chronicles als ik me niet vergis.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Je moet gewoon een beetje maxen en dan kun je de eindbaas zo wel verslaan, niets moeilijks aan.
Maar je hebt wel een beetje geduld nodig om het uit te spelen.
Heb het spel ook uitgespeeld zonder die weapons, had ook niet alle aons. En al helemaal geen dark aonsPerfect_Cell schreef op 16 July 2003 @ 19:11:
Kan je FF-X ook makkelijk uitspelen zonder dat je al die celestial weapons hebt, max stats etc. Ik zit nu al op 30 uur en mijn hoogste stat is misschien nu pas 60 a 70. Ik heb trouwens de us versie.
En Tidus was rond de 55 geloof ik. Eindbaas was wel ff juiste manier vinden om te verslaan maar tis me wel gelukt, dankzij tidus zijn overdrives ging het goed
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoorVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 15:54:
DIE RELEASE DATES ZIJN ALANG GEWIJZIGT
En als je weet dat ze allang zijn gewijzigd, waarom weet je dan niet de nieuwe release data?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Als je dat al weet zul je de nieuwe datums toch ook wel weten? Daarbij hoef je niet meteen te gaan schreeuwen hoor, dat is tamelijk onbeleefd. Zover ik weet is een Europese releasedatum van FFXI gewoon nog niet bekend trouwens.Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 15:54:
DIE RELEASE DATES ZIJN ALANG GEWIJZIGT
[edit]
Creepy was me voor

en gewijzigd is met een 'd'
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 16:06 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Weet iemand trouwens ook wat je met dat kistje moet doen die je krijgt zodra je die sidequest op de calm lands hebt gedaan, die monster arena?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 17:48 ]
Ultimate weapons zijn de beste wapens die er voor een personage in FF te krijgen/vinden zijn. In FFX ook wel celestial weapons genoemd.. En inderdaad, in de spellen zelf hoor je er vrij weinig over. Maar deze wapens zijn nooit zomaar te krijgen, je moet er altijd bepaalde side quests voor halen of bepaalde opdrachten voor uitvoeren. Het is denk ik handig om hiervoor guides te gebruiken, want sommige wapens zijn anders echt niet te krijgen lijkt wel.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 17:44:
Wat is een ultimate weapon? Ik lees er hier veel over, zit nu op de 30 uur en ben bijna in Zanarkand maar heb dr nog niets over gehoord/gezien!
Weet iemand trouwens ook wat je met dat kistje moet doen die je krijgt zodra je die sidequest op de calm lands hebt gedaan, die monster arena?
superB
Inderdaad, zelf zou je er toch nooit achterkomen dat je een sigil en een crest moet krijgen door bijvoorbeeld 200 keer (bl!kje schreef op 25 juli 2003 @ 18:15:
[...]
Ultimate weapons zijn de beste wapens die er voor een personage in FF te krijgen/vinden zijn. In FFX ook wel celestial weapons genoemd.. En inderdaad, in de spellen zelf hoor je er vrij weinig over. Maar deze wapens zijn nooit zomaar te krijgen, je moet er altijd bepaalde side quests voor halen of bepaalde opdrachten voor uitvoeren. Het is denk ik handig om hiervoor guides te gebruiken, want sommige wapens zijn anders echt niet te krijgen lijkt wel.

TMAXTINT
ErmMarruk schreef op 25 juli 2003 @ 21:51:
[...]
Inderdaad, zelf zou je er toch nooit achterkomen dat je een sigil en een crest moet krijgen door bijvoorbeeld 200 keer () lightning te dodgen. Of onder de 0 seconden uitkomen bij een chocobo race, tegen de tijd dat je dat gehaald hebt zal je controller vast wel kapot zijn gegaan uit frustratie

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 23:01:
[...]
ErmDat is LETTERLIJK wat er bij mij gebeurde de eerste keer! Zal wel een keer een foto van die controller maken...wist niet dat er zoveel onderdelen in een PS2 controller zaten
Ik mag ook dat ding wel eens openmaken, er zijn volgens mij een paar veertjes gesprongen, ik hoorde in eens 'plliiinnggg, zoef, tik tik' En telkens als ik mijn controller nu snel heen en weer beweeg hoor je dat (wat ik denk) veertje.
En de trilfunctie werkt ook al niet echt meer

TMAXTINT
Nou, dat zit er wel in. Eerst mag hij in Amerika uitkomen en daarna alles lekker vertalen in elke taal wat europa te bieden heeft. En daar zit nogal wat tijd tussen gelukkigMrCaleb schreef op 26 juli 2003 @ 12:30:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik nog anderhalf jaar moet wachten op Final Fantasy X2 hoop ik he? please zeg dat het deze kerst uitkomt...please?
TMAXTINT
Heb de JAP versie wel al uitgespeeld (met translations natuurlijk)
[ Voor 45% gewijzigd door ken op 26-07-2003 14:49 ]
Dit topic is gesloten.