Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 15:34:
[...]
Zover ik weet is er geen complete serie...je hebt Final Fantasy Origins, dat zijn Playstation remakes van Final Fantasy 1 en 2. Daarnaast heb je Final Fantasy Chronicles (remake van IV en V) en Final Fantasy Anthology (remake van FFVI).
Goed om te lezen dat je zoveel origineel hebt...maar dat hebben de echte fans zowiezo meer gelukkig. Zelf heb ik elk FF spel ooit gemaakt

Alleen Final Fantasy 2 voor de NES mis ik
FFX-2 zal nog wel even duren voordat ie hier uit is...als ik het goed heb begrepen is de Engelse versie pas in oktober klaar. En dan zal ie eerst nog in Amerika uitkomen terwijl ie naar PAL wordt gezet en vertaald wordt voor de Europese apenlanden waar ze geen Engels willen leren.
Ahh origins bedoel ik

Is dat allen 1 en 2? Jammers, maar ik haal hem alsnog wel

En FF7 heb ik ooit eens gekocht nadat ik hem bij een vriend op de PS1 zag.. Ik was meteen verslaafd en had er verder nog nooit van gehoord. Ik heb hem ook de eerste keer uitgespeeld zonder dat ik er ook maar iets van snapte eigenlijk... Daarna nog 5 keer uitgespeeld.. De 5e keer geloof ik wel 100% gouden chocobo enzow.. Alle materia, sjees wat heb ik daar lang over gedaan..
Naja toen kon 8 natuurlijk niet ontbreken

Naja 1e keer, bij de eindbaas gekomen.. Toen bleek dat je al je ventjes moest gebruiken.. Daar ging het dus fout want ze waren allemaal slap, behalve 3... Toen nog 2X uitgespeeld en uiteraard de laatste keer 100% proberen te halen.
Toen FF9 gehaald toen ik net mijn PS2 had.. Eerste keer redelijk veel gehaald, maar toch een grote drang om hem uit te spelen dan nog maar een 2e keer en toch dicht bij de 100% volgens mij..
FFX kon natuurlijk niet uitblijven

Ik zit nu inmiddels @ 71 uur en ben nu lekker bezig met maxen enzow.. Super spel, ik heb alleen wel de grote drang om hem uit te spelen.. Maar ik heb nu alleen veel minder tijd als jaren voorheen, dus ik ben bang dat ik geen tijd heb om hem een 2e keer op (poging tot dan) 100% uit te gaan spelen.. Dit gaat me denk ik veel teveel uren kosten.. Helaas...
Tja nu wachten op FFXI, heb er echt wel zin in! Lekker online spelen met anderen.. Lijkt me superB! En FFX-2, ben errug benieuwd en deze zal ook zeker in mijn "collectie" komen!