Die kun je ook al sinds vorige week van IGN afhalen...ik heb 1 ongevaarlijk filmpje ff bekeken, met lekker tropische muziek eronderOsdorp-Dude schreef op 18 March 2003 @ 12:00:
[...]
Heb je een digicam or video-in? Ben heel benieuwd naar screenshots, filmpies en de muziek
Ben nu nog ff aan het werk, dus kan nog weinig doen
Hier staan wat filmpjes en zo van iemand anders
Maar beware, kijken is Spoilers!!!
Hier staan wat filmpjes en zo van iemand anders
Maar beware, kijken is Spoilers!!!
Heb trouwens ff gezocht naar wat mp3'tjes van X-2, maar echt nog helemaal niets...Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 12:05:
[...]
Die kun je ook al sinds vorige week van IGN afhalen...ik heb 1 ongevaarlijk filmpje ff bekeken, met lekker tropische muziek eronder

Signature?
Ik heb de Koda Kumi songs al wekenlang binnenOsdorp-Dude schreef op 18 March 2003 @ 12:54:
[...]
Heb trouwens ff gezocht naar wat mp3'tjes van X-2, maar echt nog helemaal niets...
Jah die heb ik ook al, maar gaat me meer om (hopelijk) nieuwe battle theme's, boss theme's etcVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 13:03:
[...]
Ik heb de Koda Kumi songs al wekenlang binnenheb de hele single nu trouwens. Het gaat dus om Real Emotion en Kimi no kotuba (1000 words).
Signature?
Ff kijken of ik dit nu goed heb hoor
)
FF origins = FF I & II
FF Antholegy = FF IV en V
FF VI is opnieuw uitgebracht
Komt FF III ook nog of bestaat die niet?
FF origins = FF I & II
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
FF3 is alleen uigebracht in Japan op de Famicon (NES), zijn wel vertaalde roms beschikbaar. FF3 op de SNES is FF6 in Amerika op de SNES. Later dus geport naar PSX.Creepy schreef op 18 March 2003 @ 14:16:
Ff kijken of ik dit nu goed heb hoor)
FF origins = FF I & II
Final Fantasy 3
First, a note about the game and then a note about the FAQ. Final Fantasy III was never released in North America. However, thanks to the work of some very nice people, the original FF3 is now available in English! You will need three things to play this game:
1. An SNES emulator like NESticle.
2. The Final Fantasy III NES ROM.
3. The translation patch from Demiforce Parodius
[ Voor 3% gewijzigd door Mesh op 18-03-2003 15:33 ]
Signature?
Is niet aangekondigd, en blijft dus vooralsnog de enige die niet in het Engels te krijgen isCreepy schreef op 18 maart 2003 @ 14:16:
Ff kijken of ik dit nu goed heb hoor)
FF origins = FF I & II
En FFX-2 soundtrack is nog niet uit Osdorp dude...alleen de single

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 15:38 ]
K... dan toch maar eens kijken of ik mijn (kleine) verzameling compleet ga maken dan..Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 15:32:
[...]
Is niet aangekondigd, en blijft dus vooralsnog de enige die niet in het Engels te krijgen isHij bestaat wel degelijk, staat bij mij in de kast...
En FFX-2 soundtrack is nog niet uit Osdorp dude...alleen de single
[afbeelding]Ik heb em iig nog niet *klik*
[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 18-03-2003 16:43 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Kijk eens wat ik vandaag bij de post kreeg:

Een gesealde versie van FFVII-Int. met 4 disc.

Zit alleen te twijfelen of ik hem open zal maken...voor de 4de cd...

Een gesealde versie van FFVII-Int. met 4 disc.
Zit alleen te twijfelen of ik hem open zal maken...voor de 4de cd...
Je kan em altijd nog laten sealen bij de kaasboer 
Openmaken
Openmaken
Signature?
Verwijderd
Ja, ik verkoop hem toch never 
Ik maak gewoon een heel mooi sneetje
Ik wil die enclopody wel eens zien
Ik krijg deze week ook Xenogears
Waar heb jij trouwens Japans geleerd, MrRudi?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 18:52 ]
Door vanaf 1986 japanse spellen te spelen + een wat en hoe boekje (serieus) + een CD-Rom met een Japanse cursus en Kanji kaartenVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:50:
Ja, ik verkoop hem toch never
En je ps2?Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 00:16:
Me psone speelt hem niet af
Maar hij's toch omgebouwd...help
superB
Ik heb nu even wat FFX-2 gespeeld en het is echt een super cool spel. 
Alleen ik snap er niet zo ontzettend veel van
MrRudi, weet je misschien waar ik die kanji kaarten kan halen, staan ze ook op internet ofso?
Ik heb zelf al een aantal vertalingen bij elkaar gesprokkeld en ze op mijn site gezet.
Alleen ik snap er niet zo ontzettend veel van

MrRudi, weet je misschien waar ik die kanji kaarten kan halen, staan ze ook op internet ofso?
Ik heb zelf al een aantal vertalingen bij elkaar gesprokkeld en ze op mijn site gezet.
Als je een taal wilt leren moet je eigenlijk een paar maanden in dat desbetreffende land op vakantie of wonen/werken. Tenminste, das mijn opvattingVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:56:
[...]
Door vanaf 1986 japanse spellen te spelen + een wat en hoe boekje (serieus) + een CD-Rom met een Japanse cursus en Kanji kaartenen dan spreek ik het eigenlijk nog maar nauwelijks!
TMAXTINT
Vriend als je Japans wil gaan leren bedenk dan even precies hoe en wat, een gemiddelde japanner van jouw leeftijd beheerst zijn eigen taal voor 60%. De basisstudie Japans spreken aan de Uni van Leiden duurt vijf jaar.tombola schreef op 19 March 2003 @ 12:06:
Ik heb nu even wat FFX-2 gespeeld en het is echt een super cool spel.
Alleen ik snap er niet zo ontzettend veel van![]()
Die Kanji kaarten heb ik een vriend van me in Japan laten kopen, geen idee of ze ook op internet te krijgen zijn, bedenk je wel: met die kaarten leer ik 20 kanji's per week (wat veel is!) maar er zijn er wel 64.000...
Hmmm bij Square werken...geen slecht idee, ze zoeken nog mensen...alleen was ik niet van plan m'n eigen bedrijf ervoor op te geven (sorry Square). Maar zeker is dat dit klopt, het MOET niet natuurlijk, maar je leert de taal veel sneller, en veel natuurlijk spreken. Als ik de Japanse aftiteling van FFX nooit had gezien had ik nu nog niet geweten dat "s'yara" een korte versie van sayonara is, zoals wij doei en tot ziens hebbenMarruk schreef op 19 maart 2003 @ 12:09:
[...]
Als je een taal wilt leren moet je eigenlijk een paar maanden in dat desbetreffende land op vakantie of wonen/werken. Tenminste, das mijn opvatting
Zonet gehoord van mijn bronnen in Japan: de OST komt de 31ste maart uit, dus voor die tijd zul je niet veel kunnen vinden.Osdorp-Dude schreef op 18 March 2003 @ 12:54:
[...]
Heb trouwens ff gezocht naar wat mp3'tjes van X-2, maar echt nog helemaal niets...
Even een vraagje tussendoor die waarschijnlijk voor alle FF's geldt.
Wanneer je je Luck helemaal op 255 zet, welke abilities hoef je dan niet meer echt te maxen?
Ik dacht zelf iets van hit en evade...maar ik weet het niet zeker.
Wanneer je je Luck helemaal op 255 zet, welke abilities hoef je dan niet meer echt te maxen?
Ik dacht zelf iets van hit en evade...maar ik weet het niet zeker.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Heb je em al aan de praat gekregen? Wat heb je er trouwens voor betaald?Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 00:16:
Me psone speelt hem niet af
Maar hij's toch omgebouwd...help
(FFI, niet je psone ombouwen
[ Voor 9% gewijzigd door Mesh op 20-03-2003 12:33 ]
Signature?
Ben ik nou de enige op GoT die FFX-2 heeft?
Ik wil ervaringen uitwisselen en andere meningen horen
Hoeft natuurlijk niet persé in dit topic vanwege spoilers ofso
Ik wil ervaringen uitwisselen en andere meningen horen
Hoeft natuurlijk niet persé in dit topic vanwege spoilers ofso
Mijn PAL PS2 is nog in originele staat, dus speelt ie geen imports. En aangezien ik geen JAP PS2 heb en geen Japans spreek.......
Verwijderd
FFVII-Int. was $48,- in totaal (uit US)Osdorp-Dude schreef op 20 maart 2003 @ 12:32:
[...]
Heb je em al aan de praat gekregen? Wat heb je er trouwens voor betaald?
(FFVII-int niet je psone ombouwen)
Ik kan me psone trouwens nu wel goed ombouwen via collega dus
Kan ook nu een boot cd gebruiken maar dat vind ik irritant.
Ik krijg morgen trouwens Xenogears!!

Zag em voor €40,- op 2dehands.nl staan. Maar al naar de inhoud gekeken van die extra cd? Ben er echt benieuwd naarVerwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 20:30:
[...]
FFVII-Int. was $48,- in totaal (uit US)
Ik kan me psone trouwens nu wel goed ombouwen via collega dus![]()
Kan ook nu een boot cd gebruiken maar dat vind ik irritant.
Ik krijg morgen trouwens Xenogears!!
[afbeelding]

Signature?
Verwijderd
The 4th disc is called Perfect Guide. It is basically a digital encyclopedia for FF7. It contains:
-Entire world map and all the rendered screens
-Stats and pictures of every item, weapon, protector, accessory, and materia in the game
-Full bestiary of every enemy in the game, complete with stats and weaknesses.
-FMV clips of all the character's limit breaks and monster summons
-Special 3D model viewer that lets you view the polygon models for the vehicles in the game (Highwind, Daytona, Sub, etc.)
-Special CG Gallery for the main characters
-Behind-the-scenes look at the making of FF7 with concept sketches, early gameplay, background designs, imageboards, and a special video
-Stats and pictures of every item, weapon, protector, accessory, and materia in the game
-Special 3D model viewer that lets you view the polygon models for the vehicles in the game (Highwind, Daytona, Sub, etc.)
-Behind-the-scenes look at the making of FF7 with concept sketches, early gameplay, background designs, imageboards, and a special video
ga je wel wat van dat spul uploaden of heb je daar geen mogenlijkheid toe?Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 21:37:
The 4th disc is called Perfect Guide. It is basically a digital encyclopedia for FF7. It contains:
Dat zeg ik....
Verwijderd
Hij's te kopieëren..maar neeBiobakker schreef op 20 maart 2003 @ 22:13:
[...]
ga je wel wat van dat spul uploaden of heb je daar geen mogenlijkheid toe?
Uhm vriendelijke vrienden....mag ik jullie even hierop wijzen:
Verkoopcijfers Final Fantasy X-2 in japan, de eerste dag:
1,2 MILJOEN EXEMPLAREN(!!)
Wat het meteen de beste introductiedag maakt in de historie van de gamesindustrie volgens mij. Wat vervolgens weer leidt tot geruchten over een tweede sequel...zelfs IGN meld het gerucht.
Wat het meteen de beste introductiedag maakt in de historie van de gamesindustrie volgens mij. Wat vervolgens weer leidt tot geruchten over een tweede sequel...zelfs IGN meld het gerucht.
Verwijderd
hoor aardig wat geruchten over ffx-2 en hoop zelf dat het niet waar is (over hoe/wat het verhaal is en einde)

Verwijderd
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 22:27:

Daarom lees ik nou geen verhalen meerVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 23:02:
hoor aardig wat geruchten over ffx-2 en hoop zelf dat het niet waar is (over hoe/wat het verhaal is en einde)
Komt ie gelukkig ook deze kant uit, met nogmaals een Bonus Disc pleaseVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 22:27:

-----------------------------------------------------------------------------------
Download: FFX-2 Intro Filmpie - (49.8MB)
[ Voor 19% gewijzigd door Mesh op 21-03-2003 07:12 ]
Signature?
Is dat filmpje wel spoiler free ?Osdorp-Dude schreef op 21 maart 2003 @ 07:05:
[...]
Komt ie gelukkig ook deze kant uit, met nogmaals een Bonus Disc please
-----------------------------------------------------------------------------------
Download: FFX-2 Intro Filmpie - (49.8MB)
Ik heb xenogears ook, maar dan al een jaar ofzow
lekker puh!
superB
Wat je ook denkt te weten, ga er maar vanuit dat het niet klopt...of je moet intussen meer hebben gelezen dan ik, maar ik heb een paar mogelijkheden in mijn hoofd nav al het materiaal dat voor release is verspreid...en de truuk is dat materiaal dat wordt vrijgegeven je in een richting stuurt waar later in het spel altijd van afgeweken wordtVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 23:02:
Verwijderd
dat is dus wat ik tot nu toe weetVerwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 14:57:
[...]
Wat je ook denkt te weten, ga er maar vanuit dat het niet klopt...of je moet intussen meer hebben gelezen dan ik, maar ik heb een paar mogelijkheden in mijn hoofd nav al het materiaal dat voor release is verspreid...en de truuk is dat materiaal dat wordt vrijgegeven je in een richting stuurt waar later in het spel altijd van afgeweken wordt
Precies! Nou, hoe waarschijnlijk is het denk je dat Square voor de release materiaal vrijgeeft wat de afloop van het verhaal weggeeft? Die kans is: *nihil*Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 19:42:
[...]
dat is dus wat ik tot nu toe weet, en dat wil ik graag zo houden anders is het verhaal al bekend bij me en dat wil ik niet
Dus
ff een berichtje voor degen die ffx nog willen, als je hem bij intertoys gaat halen issie 34,99€ inclusief bonusdisc.
Bij de free record shop issie 69,99€ en als je pech hebt (volgens de gegevens op hun site) is het de platinum versie zonder bonus disc (3x raden waar ik em vandaan heb
)
Bij de free record shop issie 69,99€ en als je pech hebt (volgens de gegevens op hun site) is het de platinum versie zonder bonus disc (3x raden waar ik em vandaan heb
ZoZo das wel netjesVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 22:27:
ik ben zooo benieuwd naar deze opvolger...maar ik wil eigenlijk ook weer niets erover weten
het is dat ik geen japans kan lezen, anders had ik hem allang binnen gehad, en nee zo'n translation erbij speelt ook niet leuk..
Vermaak jezelf met Origins todat FFX-2 komt.The_eYe schreef op 24 March 2003 @ 20:36:
[...]
ZoZo das wel netjes
ik ben zooo benieuwd naar deze opvolger...maar ik wil eigenlijk ook weer niets erover weten
het is dat ik geen japans kan lezen, anders had ik hem allang binnen gehad, en nee zo'n translation erbij speelt ook niet leuk..

Signature?
Gaat Prima hoor, ik moet alleen niet te vaak spelen, want dan loop ik voor op de vertalingenThe_eYe schreef op 24 March 2003 @ 20:36:
..., en nee zo'n translation erbij speelt ook niet leuk..
hehe kijk als ik het spel heb...ga ik ook veel spelen
dus dat zal voor mij echt niet werken hoor
dus dat zal voor mij echt niet werken hoor
FFX-3 komt al weer. Jippie.
Nou maar hopen dat ie niet zo goed verkoopt als FFX-2 want anders krijgen FFX-4 er ook nog bij.
Nou maar hopen dat ie niet zo goed verkoopt als FFX-2 want anders krijgen FFX-4 er ook nog bij.
CultuurtbarbaarHuggyB schreef op 25 March 2003 @ 11:52:
FFX-3 komt al weer. Jippie.
TMAXTINT
Ff een vraagje: ik heb FF VII nog nooit gespeeld (He who is without sin, cast the first stone
) en ik geloof dat ze em hier in de bibliotheek hebben. Maar doet dat spel het onder winxp en een GeForce 2?
Er is een XP patch ergens op het net te vinden en verscheidene geforce patches, maar raad je echt aan em op de psone/psx te spelen. XP patch is namelijk nog niet bugvrij en je kan hier en daar misschien wel es gefrustreerd worden als het spel er weer es mee kapt. Installeer em dus of in windows 98 of speel em op de psx.Glitch schreef op 25 March 2003 @ 14:52:
Ff een vraagje: ik heb FF VII nog nooit gespeeld (He who is without sin, cast the first stone![]()
) en ik geloof dat ze em hier in de bibliotheek hebben. Maar doet dat spel het onder winxp en een GeForce 2?
Voordeel is wel dat je op de pc zelf kan kiezen welke soundbank je laad (als je soundcard het ondersteund) en dat soms wonderen
En graphics zijn stukken beter, maar het genot van op de bank spelen is toch beter.

Signature?
Voor de echte Final Fantasy Nuts...zoals ikzelf
: er is een nieuwe serie action figures op de markt genaamd "Final Fantasy VII * VIII * IX * X figures" waar enkele nooit eerder uitgebrachte figuren zitten zoals Adel (FF8) en Braska's Final Aeon (FFX)...elk figuur is in kleur of in metallic te verkrijgen.
Waarom hebben we in Nederland geen mega-importeur zitten
Je kan et bij finalfantasygoodies.nl es proberen, ook al zijn ze vrij prijzig.Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 16:51:
Voor de echte Final Fantasy Nuts...zoals ikzelf: er is een nieuwe serie action figures op de markt genaamd "Final Fantasy VII * VIII * IX * X figures" waar enkele nooit eerder uitgebrachte figuren zitten zoals Adel (FF8) en Braska's Final Aeon (FFX)...elk figuur is in kleur of in metallic te verkrijgen.
Zij doen namelijk ook aan verscheidene FF beeldjes en figures.
[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 25-03-2003 21:15 ]
Signature?
Ze hebben bijna niks (alles is stemmen op, dan importeren we hem) en het zijn een stel oplichters. De prijzen zijn minimaal het dubbele van de echte waarde. Ik hou het wel op mijn kanaaltje naar HongKongOsdorp-Dude schreef op 25 March 2003 @ 21:15:
[...]
Je kan et bij finalfantasygoodies.nl es proberen, ook al zijn ze vrij prijzig.
Zij doen namelijk ook aan verscheidene FF beeldjes en figures.
Nou ja, zij koopt het ook allemaal zelf op ebay of haar "kanaaltje in Hong-Kong". En omdat ze er ook nog een beetje winst op moet maken is het idd wel prijzig.
Zelf koop ik het liever ook op ebay oid, maar als ze eens iets leuks hebben wat ik zelf moeilijk kan vinden, dan koop ik het daar heus wel.
Zelf koop ik het liever ook op ebay oid, maar als ze eens iets leuks hebben wat ik zelf moeilijk kan vinden, dan koop ik het daar heus wel.
Oh ik snap wel waarom het zo duur is, maar tegen winkelprijzen in Hongkong kopen en het dan met winst doorverkopen is nu eenmaal stukken duurder dan het zelf zoeken in Japan/HongKong. Actionfigures die zij aanbiedt voor 70 euro heb ik $12,99 voor betaald...sjah__00__ schreef op 26 maart 2003 @ 14:26:
Nou ja, zij koopt het ook allemaal zelf op ebay of haar "kanaaltje in Hong-Kong". En omdat ze er ook nog een beetje winst op moet maken is het idd wel prijzig.
Misschien moet je een finalrudigoodies.nl openen? Goeie business lijkt meVerwijderd schreef op 26 March 2003 @ 14:41:
[...]
Oh ik snap wel waarom het zo duur is, maar tegen winkelprijzen in Hongkong kopen en het dan met winst doorverkopen is nu eenmaal stukken duurder dan het zelf zoeken in Japan/HongKong. Actionfigures die zij aanbiedt voor 70 euro heb ik $12,99 voor betaald...sjah
TMAXTINT
Iets zegt me dat iemand hier heeeel veel geld aan gaat verdienen : http://www.finalfantasygoodies.nl/bid.asp?auctionId=1104

TMAXTINT
Je moet je inloggen blah blahMarruk schreef op 26 March 2003 @ 17:19:
Iets zegt me dat iemand hier heeeel veel geld aan gaat verdienen : http://www.finalfantasygoodies.nl/bid.asp?auctionId=1104
Gaat om de zogenaamde ''laaste'' FFVII versie, die nu niet meer voor een vaste verkoopprijs wordt verkocht omdat die gelijk de deur uit vliegen, dus nu moeten mensen bieden voor veel geld. Tis trouwens een latere versie aangezien er een demo disc van FFVIII bij zit. Heb gelukkig et origineel hier liggen toen die hier in Europa uit kwam

Vindt die €40 voor FFVIII ook vrij prijzig aangezien ie nu bij dixons voor €20,- ligt en op ebay voor zo'n €10,- a 15,-
Moet maar es een creditcard gaan aanschaffen
Signature?
Ach ik heb voor FFVII destijds ook iets van 120 euro voor betaald, maar dat was dan wel de FFVII Limited Edition (alleen in Japan uitgekomen). Ok, daarna is de International versie gekomen met meer extra's maar da boeit nieOsdorp-Dude schreef op 26 March 2003 @ 18:19:
[...]
Gaat om de zogenaamde ''laaste'' FFVII versie, die nu niet meer voor een vaste verkoopprijs wordt verkocht omdat die gelijk de deur uit vliegen, dus nu moeten mensen bieden voor veel geld. Tis trouwens een latere versie aangezien er een demo disc van FFVIII bij zit. Heb gelukkig et origineel hier liggen toen die hier in Europa uit kwam![]()
Vindt die €40 voor FFVIII ook vrij prijzig aangezien ie nu bij dixons voor €20,- ligt en op ebay voor zo'n €10,- a 15,-
Moet maar es een creditcard gaan aanschaffen
Leuke site, ik vroeg me altijd al af hoe ik eraan zou moeten komen zonder het te importeren.
Volgens mij kunnen ze daar ook nog wel aan de wat oudere spellen komen.
Volgens mij kunnen ze daar ook nog wel aan de wat oudere spellen komen.
Wat is dit?
Het lijkt wel een heel klein beetje op een gitaar of niet?
Volgens mij is het een cactuar gitaar......
Verwijderd
Cactuar Banjo denk ik__00__ schreef op 29 maart 2003 @ 01:08:
[...]
Wat is dit?
Het lijkt wel een heel klein beetje op een gitaar of niet?
Volgens mij is het een cactuar gitaar......
spoiler (denk ik):
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, anders ga je dood bij unalesca, jaaaaaa en dan moet je heel dat verhaal weer overnieuw aanhoren!! GRRRRRR
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, anders ga je dood bij unalesca, jaaaaaa en dan moet je heel dat verhaal weer overnieuw aanhoren!! GRRRRRR
superB
Een goede reden om niet dood te gaanbl!kje schreef op 29 March 2003 @ 15:10:
spoiler (denk ik):

En het erge was dat het mijn eigen schuld was.. Ik had curse en toen gooide ik een mega potion op mijn dak.. OMFG hoe stom kun je zijn.. Allemaal d0000000d..
superB
FFX-2 komt toch pas in noverber uit in US?? Kunnen wij dus wachten tot 2004
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
what else is newken schreef op 29 maart 2003 @ 16:24:
FFX-2 komt toch pas in noverber uit in US?? Kunnen wij dus wachten tot 2004
TMAXTINT
das bad....bl!kje schreef op 29 March 2003 @ 15:51:
[...]
En het erge was dat het mijn eigen schuld was.. Ik had curse en toen gooide ik een mega potion op mijn dak.. OMFG hoe stom kun je zijn.. Allemaal d0000000d..
Maar curse is als je geen overdrive kan doen.
Jij bedoeld dat je undead bent d8 ik
Uhmm kan ook, ik had wel 4 niet goede statussen iigBlackMage schreef op 29 March 2003 @ 17:11:
[...]
das bad....
Maar curse is als je geen overdrive kan doen.
Jij bedoeld dat je undead bent d8 ik
superB
Kijk es wat er te koop staat op ffgoodies.nl

Kooprijs €50,-

Kooprijs €50,-
Signature?
kijk wat ik vandaag heb gekregen
2x4 cd's

Wat vinden jullie ervan?? ( muziek bedoel ik dan
)
Wat vinden jullie ervan?? ( muziek bedoel ik dan
[ Voor 9% gewijzigd door ken op 01-04-2003 16:31 ]
Verwijderd
ik heb final fantasy 10 eindelijk uitgespeeld echt vet!!
heb vandaag toevallig de guide binnengekregen uber mooi!!!!! 226 geillustreerde plaatjes
. voor maar 23 pleuro(incl verzendkosten).

ga het nu nog maar een keer uitspelen met full sphere grind enz0w duz op naar de 200 uur
heb vandaag toevallig de guide binnengekregen uber mooi!!!!! 226 geillustreerde plaatjes

ga het nu nog maar een keer uitspelen met full sphere grind enz0w duz op naar de 200 uur
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 16:47 . Reden: layout ]
Verwijderd
VET!!!!!ken schreef op 01 april 2003 @ 16:30:
kijk wat ik vandaag heb gekregen2x4 cd's
Wat vinden jullie ervan?? ( muziek bedoel ik dan)
waar kan je eigenlijk al die dingen vinden, dan ga ik namelijk mijn bankrekening is ff bezoeken

Ik koop ze meestel via Ebay.com. Veel goedkoper dan hier in NL kopenVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 16:40:
[...]
VET!!!!!
waar kan je eigenlijk al die dingen vinden, dan ga ik namelijk mijn bankrekening is ff bezoeken
[ Voor 3% gewijzigd door ken op 01-04-2003 16:51 ]
Wil ik ook hebben, maar niet voor 50 euroOsdorp-Dude schreef op 01 April 2003 @ 16:05:
Kijk es wat er te koop staat op ffgoodies.nl
[afbeelding]
Kooprijs €50,-
Hoeveel cd's is dat??
ps sorry voor dubbelpost
[ Voor 8% gewijzigd door ken op 01-04-2003 16:52 ]
Final Fantasy X-2 soundtrack * NIEUW *ken schreef op 01 April 2003 @ 16:51:
[...]
Wil ik ook hebben, maar niet voor 50 euro
Hoeveel cd's is dat??
ps sorry voor dubbelpost
De soundtrack van Final Fantasy X-2 is uit! Het spel laat helaas nog wel even op zich wachten, maar we kunnen in ieder geval al genieten van de muziek. Het album bevat de typische muzikale kenmerken van elke Final Fantasy soundtrack, maar tegelijkertijd is het ook vernieuwend, net zoals het drietal dat de hoofdrol in dit spel speelt. Funky, relaxed, melig, kippenvel, jazzy en mysterieus zijn de woorden die deze soundtrack omschrijven.
Het is een dubbelalbum dat uit 61 tracks bestaat. Omdat dit de eerste uitgave is, zit er een eigenwijze gratis Rikku strap bij! De soundtrack is geimporteerd uit Japan, dus de tekst in het boekje is in het Japans. In het boekje staan schitterende afbeeldingen van het spel. De foto toont het werkelijke item dat u toegestuurd krijgt wanneer u de veiling wint.
De verzendkosten zijn voor de hoogste bieder. U kunt kiezen uit de volgende opties:
Pakketpost - €5.50
Aangetekende post - €5.75
Koopprijs: 50.00 €. (Wanneer u dit bedrag biedt wint u automatisch de veiling.)
Veiling 1109: Huidige hoogste bod is 40.00 €
Klik hier om te bieden
http://www.finalfantasygoodies.nl/etalage.asp
Signature?
Verwijderd
Die is tofVerwijderd schreef op 26 March 2003 @ 23:57:
OMG!!!
http://www.finalfantasygo...etail.asp?categoryId=1021
*Cactuar bestelt*
**MAYBE SPOILER
FFX blijft altijd hangen bij het twee gevecht met Seymour
(of derde
Het is niet met zijn twee guards die zijn HP altijd versterken en ook niet dat je enkel met Yuna haar summons moet vechten, +/- 40 uur denk ik)
Het blijft steken als het naar 'battle screen' gaat
Alles het scherm dus zo blur-ie word en wegdraait. Heb al alles geprobeert 
Heb nogwel 'oudere' backup save games maar die hebben 10 uur minder ofzo, dus als ik dan 10 uur verder speel en het blijft nog steken.. pft
FFX blijft altijd hangen bij het twee gevecht met Seymour
Het blijft steken als het naar 'battle screen' gaat

Heb nogwel 'oudere' backup save games maar die hebben 10 uur minder ofzo, dus als ik dan 10 uur verder speel en het blijft nog steken.. pft
CD schoongemaakt? Lens schoongemaakt (met speciale schoonmaak cd-rom doen)interp schreef op 03 April 2003 @ 00:13:
**MAYBE SPOILER***
FFX blijft altijd hangen bij het twee gevecht met Seymour(of derde
Het is niet met zijn twee guards die zijn HP altijd versterken en ook niet dat je enkel met Yuna haar summons moet vechten, +/- 40 uur denk ik)
Het blijft steken als het naar 'battle screen' gaatAlles het scherm dus zo blur-ie word en wegdraait. Heb al alles geprobeert
Lijkt me iets mis met je cd, want hij moet een gevecht laden en dan hangt ie zeg je. Misschien kan je je savegame es bij iemand anders proberen?
Signature?
Okay, * Marruk is jaloersken schreef op 01 April 2003 @ 16:30:
kijk wat ik vandaag heb gekregen2x4 cd's
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?? ( muziek bedoel ik dan)
Maar vet moet ik zeggen. Zit bij die van 8 een boekwerk of zo? lijkt nogal groot
[ Voor 9% gewijzigd door Marruk op 03-04-2003 11:42 ]
TMAXTINT
zit idd 1 boekje erin met plaatjes en tekst (jap)Marruk schreef op 03 April 2003 @ 11:35:
[...]
Okay, * Marruk is jaloers
Maar vet moet ik zeggen. Zit bij die van 8 een boekwerk of zo? lijkt nogal groot
Is volgens mij een special edition
[ Voor 9% gewijzigd door ken op 03-04-2003 11:49 ]
Ik moet trouwens even kwijt dat de soundtrack van FFX-2 ECHT HEEL ERG GOED IS! Nobuo heeft nauwelijks iets gedaan aan FFX-2 omdat ie druk is met FFXII, en dus zitten er heel wat nummers tussen in een andere stijl, en veel nummers uit FFX die door anderen zijn gearrangeerd. Eigenlijk is het heel verfrissend 
[edit]
Ik bedoel maar, een battle muziekie met een housebeat is weer eens wat anders
[edit]
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 12:39 ]
Verwijderd
Shit, denk ik stoer FF: Origins te bestellen bij dvd boxoffice, loop ik vandaag een frs binnen, ligt ie daar gewoon voor 35 oiros... dat importeren word steeds minder aantrekkelijk.
Hier meer info...
http://www.square-enix-us...line/FFORIGINS/index.html
Hier meer info...
Bij Dimensionplus 32.99Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 13:41:
Shit, denk ik stoer FF: Origins te bestellen bij dvd boxoffice, loop ik vandaag een frs binnen, ligt ie daar gewoon voor 35 oiros... dat importeren word steeds minder aantrekkelijk.
Hier meer info...
Verwijderd
Zoiets kost ie ook bij dvd-boxoffice vandaan, maar dan heb ik wel de NTSC versie, volgens mij zijn die dingen namelijk helemaal niet pal-optimized.
Hoe zijn ze trouwens? Zijn ze van hetzelfde niveau als ff4-6 of is het niet te vergelijken?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 14:18 ]
Ja op de cd zit zelfs geen stofjeOsdorp-Dude schreef op 03 April 2003 @ 08:34:
[...]
CD schoongemaakt? Lens schoongemaakt (met speciale schoonmaak cd-rom doen)
Lijkt me iets mis met je cd, want hij moet een gevecht laden en dan hangt ie zeg je. Misschien kan je je savegame es bij iemand anders proberen?
Dit weekend eens op een andere PS2 proberen, nog niet aan gedacht eigenlijk
Heb em ook binnen, sjeesus wat een veranderingVerwijderd schreef op 03 April 2003 @ 12:37:
Ik moet trouwens even kwijt dat de soundtrack van FFX-2 ECHT HEEL ERG GOED IS! Nobuo heeft nauwelijks iets gedaan aan FFX-2 omdat ie druk is met FFXII, en dus zitten er heel wat nummers tussen in een andere stijl, en veel nummers uit FFX die door anderen zijn gearrangeerd. Eigenlijk is het heel verfrissend
[edit]
Zoiets had ik niet verw8, maar zoals je zei, fris en funky
Signature?
Ik heb hem gedownloadVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 16:54:
Waar hebben jullie die soundtrack vandaan?

Verwijderd
Kan je 10 sec. van de battle sound kunnen uppen?Wil hem wel eens horen als ie zo anders is.Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 16:58:
[...]
Ik heb hem gedownloadvan een FTP die ik samen met een paar andere lui onderhoud voor uitwisseling van soundtracks. Dit in afwachting van de bestelde die uit Japan onderweg is
offtopic:
Ker kan trouwens weer niet van zijn creditcard afblijven en gaat weer een paar zwaarden kopen,zit te denken aan deze 2;
Gold Katana

Grey

Kan alleen niet kiezen
De 2de heeft wel een mooiere hoes..
Ker kan trouwens weer niet van zijn creditcard afblijven en gaat weer een paar zwaarden kopen,zit te denken aan deze 2;
Gold Katana

Grey

Kan alleen niet kiezen
De 2de heeft wel een mooiere hoes..
Dit topic is gesloten.