ik qoute mezelf maar ff want er komt geen antwoord...Falcon schreef op 30 April 2003 @ 15:41:
die nog een paar lui... zit ik daar toevallig ook nog bij?
ik moet nog een rheobus en een northbridge cooler krijgen, geen haast hoor, maar dan weet ik het iig
kun je niet gewoon ff zeggen wie je allemaal wel of niet verstuurd??
een beetje duidelijkheid voorkomt een hoop ellende
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
nitraat, kan ik de info zo doorgeven?Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 16:52:
[...]
Ik hoef niets door te halenallebei je stellingen kloppen. Wat de fangrills betreft kan je kiezen, of nieuwe bij PowerParts uitzoeken op de website, OF wachten op meer info van h-essers.
- zo ja bij deze: Lasercut Fan guard Bio Hazzard 80mm, 3mm dik plexi kleur zwart, Prijs: € 8,00
- zo nee: hoe kan ik het het dan het beste doorgeven.
[ Voor 2% gewijzigd door ge-flopt op 02-05-2003 14:02 . Reden: even de andere fanguard genomen ]
Verwijderd
mijn inverter is ook uitelkaar gesprongen
zo ja wanneer kan ik mijn blauwe verwachten
Verwijderd
Jou spulletjes zijn onderwegFalcon schreef op 02 mei 2003 @ 13:34:
[...]
ik qoute mezelf maar ff want er komt geen antwoord...
kun je niet gewoon ff zeggen wie je allemaal wel of niet verstuurd??
een beetje duidelijkheid voorkomt een hoop ellende
Ja, ok dus mijn pakketje is met de TPG mijn kant op aan het gaan en nitraat stuurt me dan 3*80mm en 1*120mm fanfilters op als die er zijn? Zo mag ik het zien!Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 11:17:
mensen ik zit te msnen met nitraat, zegt i dit:
[...]
dus toch 1x 120mm fanfilter
Benadski ik leen tijderlijk je 120mm fanfilter even, vrtn komt vandaag ophalen en jij hebt toch een tekort van 3x 80mm filters, dan heeft vrtn zn bestelling compleet(is hij ook blij) en jij merkt er niets van
Misschien zijn er die ook nog niet (net als de fanguards) en heb ik over die melding heen gelezen ??
/me geeft nitraat een HARDE schopPres_Lincoln schreef op 02 May 2003 @ 17:33:
KOD, ik mis de EL cable kit Marine Blue 1,5m bij de spulletjes die vandaag opgehaald zijn...
Misschien zijn er die ook nog niet (net als de fanguards) en heb ik over die melding heen gelezen ??
Ik vraag hem 3x voor wie een de neon snoer en rounded kabels zijn, geen duidelijke reactie op gehad.
Post dan maar, oké?
nitraat stuurt het naar mij toe, ik verstuur het doorBenadski schreef op 02 May 2003 @ 17:08:
[...]
Ja, ok dus mijn pakketje is met de TPG mijn kant op aan het gaan en nitraat stuurt me dan 3*80mm en 1*120mm fanfilters op als die er zijn? Zo mag ik het zien!
Scheelt geld hé.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 19:56 ]
In ieder geval bedankt voor de [IA] !
Voor de geinteresseerden onder ons heb ik hier wat foto's staan
Rookworst zonder R is ook worst.
Ja is wel mooi, vooral hoedat het licht op de alu fan komt, erg mooiBezurK schreef op 02 May 2003 @ 21:56:
Woei ik heb al mijn spulletjes erin zitten! Op de thumbscrews na die ik niet gekregen heb maar daar wordt aan gewerkt geloof ik
Voor de geinteresseerden onder ons heb ik hier wat foto's staan
Als het goed is heb je ook een mailtje terug.HENNEP schreef op 03 May 2003 @ 05:21:
KOD, Ik heb je een mailtje gestuurd. kan je die als je tijd hebt effe lezen? het gaat over die Crystal clear Fans met 4 rode leds, ik wil er graag 5 hebben als het niet TE laat is hehe, ik ben een tijdje weg geweest van GOT. vakantie weet je wel
Je zei dat je "nog een paar lui" had gevonden. Maar niet psies welke. Dat houdt de spanning wel hoog, zeg
Ja, ok, dus ik moet weer ff wachten...Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 19:53:
[...]
/me geeft nitraat een HARDE schop
Ik vraag hem 3x voor wie een de neon snoer en rounded kabels zijn, geen duidelijke reactie op gehad.
Post dan maar, oké?
[...]
nitraat stuurt het naar mij toe, ik verstuur het door
Scheelt geld hé.
Nouja, geeft niet veel hoor, je moet elk beetje geld uitsparen anders blijf je postzegels plakken en is een IA ook niet leuk meer, ben je 100 euro kwijt omdat je voor iedereen goedkope spullen hebt geregeld. Ach ik zie het wel verschijnen.
Oja, ik had rounded cables erbij zitten en een neon snoer vind ik ook wel leuk hoor, mag er best wel bij!
Nitraat, hoe lang gaat dat ongeveer duren voordat je die fanfilters hebt?
Verwijderd
Me nick is nog steeds shibbyjanono.
Kan je ff posten of je het wel of niet hebt verstuurd of wanneer je het op de post gaat doen.
Bdkt.
Verwijderd
Ok jongens even een verzoekje om het overzichtelijk te houden.
Is je bestelling nog niet compleet, zou je je pakje al gehad moeten hebben maar is die er nog niet. Mail dan even naar osluis@wanadoo.nl met daarin je nickname op Laupro, wat je nog mist en je adres.
Ik heb hier namelijk ca 200 facturen liggen en zie door alle kreten hier op het forum even het bos niet meer. DUidelijkheid lijkt me een belangrijk punt op dit moment. De laatste loodjes wegen het zwaarst blijkt maar weer.
Owja, afhalers blijven met KOD comuniceren en als KOD me ook even mailt op osluis@wanadoo.nl
Ik vrees dat me spamfilter je te grazen neemt op MSN
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 23:45 ]
640x480 is toch niet te groot hoop ik? (anders doe ik ze ASAP ff verkleinen)
KOD, Dank! Moet nog veel gebeuren (denk aan schakelaars etc)
Btw, ik weet niet of je het al verstuurd hebt (die EL kit blue voor moi), anders wil ik 'm best komen halen hoor, scheelt jou weer postzegels...
Ik wacht nog steeds op m'n rheobus. M'n nick op laupro is ook gewoon kieskes.
Kun je hier nog iets over je laten horen???!
Nee ik stuur wel op, is geen moeite.Pres_Lincoln schreef op 08 May 2003 @ 16:01:
[...]
KOD, Dank! Moet nog veel gebeuren (denk aan schakelaars etc)
Btw, ik weet niet of je het al verstuurd hebt (die EL kit blue voor moi), anders wil ik 'm best komen halen hoor, scheelt jou weer postzegels...
Dat doe ik a.s. maandag op mijn werk wel, kost weer minder
maandag gaat alles de deur uit wat ik moest verzenden van de compleete pakketjes die ik heb.
hier hetzelfde.. hij zou vrijdag al onderweg zijn geweest, en het is nu weer vrijdag, dus....kieskes schreef op 08 mei 2003 @ 16:32:
Nitraat, ik heb je al een paar keer een mail gestuurd, maar heb nog steeds niks van je gehoord.
Ik wacht nog steeds op m'n rheobus. M'n nick op laupro is ook gewoon kieskes.
Kun je hier nog iets over je laten horen???!
Ik heb een Thermaltake XaserII, en heb m'n rheobus op de plek van de hardcano gedaan (die gebruik ik nu toch niet meerjazz schreef op 09 May 2003 @ 01:50:
rheobus is prachtig!! echt supermooiik heb de mijne ivm deurtje iets verder de kast in geplaatst, maar nog steeds super!
Is misschien een idee? Kweenie wat voor kast jij heb?
Nitraat, ik krijg nog een reobus en een 20cm ccfl. Is een van deze dingen nog niet op voorraad of waarom heb ik mijn pakketje nog niet?
BTW, nick op LauPro is ook Syzzer.
Nouja, hierbij een statusupdate van wat IK hier nu heb liggen.ge-flopt schreef op 09 May 2003 @ 15:50:
KoD en Nitraat, kunnen we ergens een overzichtje zien hoever het met wiens bestelling staat en waar de bestelling evt. nog op staat te wachten. Zou volgens mji aardig wat vragen van ons schelen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Pakketjes die KLAAR zijn voor ophalen/verzenden:
- Pres_lincon:
1x - Neonsnoer blauw, deze wordt MAANDAG verstuurd als
ik op mijn stage ben.
- gefopt:
1x - Rheobus - Rood/Blauwe leds - Zwarte alu voorkant
Pakketjes die wachten op onderdelen / iets anders:
- Benadski - Mist:
3x - Air filter 80mm
1x - Air filter 120mm
- sch0pk0nt - Mist:
1x - HDD Cooler - Orange
Los spul waar ik niet achter ben wan wie dat is:
- 2x - Coper FDD Cable - 45CM
- 3x - Bronze IDE Cable - 60CM
- 39x - FanVastzetplasticje(dit is dus NIET het aantal
van de pakketjes dat ik heb, maar LOS). |
Genoeg statusupdate?
Ik ben vanaf ZA 10 MEI(vroeg) tot ZO 11 MEI(18:00) NIET AANWEZIG!!!, dus mijn mail / msn behandwoord ik niet(jaja pc blijft aan
niet dat ik msn zo-u-zo beandwoord betreft mn ia, doen ze maar via mail
/me is hulpleiding op scouting en er is een voorjaar-bivak
EDIT: Ik lees weer maar half, dat zijn de spullen die bij jou liggen, sorry, de rest zal wel vanuit nitraat naar jou zijn
[ Voor 39% gewijzigd door ge-flopt op 09-05-2003 20:47 ]
ow jij moet meer als alleen de rheobus hebben? dan excuses, ik heb ALLEEN de rheobus hier.ge-flopt schreef op 09 May 2003 @ 20:45:
King of dos, bij je overzichtje mis ik nog een paar dingen: de blauwe fan en de fanguard (heb doorgegeven dat ik de biohzard wilde, van de andere leverancier).
EDIT: Ik lees weer maar half, dat zijn de spullen die bij jou liggen, sorry, de rest zal wel vanuit nitraat naar jou zijnHail to KoD en Nitraat, voor toch wel geduldig met ons zijn
Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Heb je mijn spullen al verstuurt, en zo ja wanneer dan?
Tnx.
Mail me effe op intenszz@hotmail.com.
Ik heb je al een paar keer geprobeerd te bereiken
ik weet niet welk mail adres jij mij mailt, maare ik heb je al een keer terug gemailt hoorHENNEP schreef op 13 mei 2003 @ 13:13:
KOD, Ik heb je een mailtje gestuurd. kan je die als je tijd hebt effe lezen? het gaat over die Crystal clear Fans met 4 rode leds, ik wil er graag 5 hebben als het niet TE laat is hehe, ik ben een tijdje weg geweest van GOT. vakantie weet je wel
Maar dan nog, mail powerparts even, vraag of zij het kunnen leveren(neem aan van wel).
http://www.powerparts.nl
http://powerparts.shop.tweakers.net
mvg
Verwijderd
Verwijderd
@Xor'Arch kijk morgen maar eens in de brievenbus
@Abel heb ff nagevraagd en je was erover gemaild, gek dat ie dan niet aangekomen is dan.... zal ff vragen of die mail nog een X de deur uit kan
@quarantaine is idd al verstuurd, moet alleen je status wijzigen op laupro
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 13:27 ]
Verwijderd
Die fannetjes zijn nog leverbaar hoor, heb er wel 5 liggen voor je, mail me maar ff op osluis"@"wanadoo.nlHENNEP schreef op 13 May 2003 @ 13:13:
Verwijderd
T'is uit met de pret....tijd voor een andere leverancier zou ik zeggen
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 22:52 ]
alvast bedankt!
Verwijderd
Mail is binnen, zal het morgen verder afhandelen.Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 13:22:
@Abel heb ff nagevraagd en je was erover gemaild, gek dat ie dan niet aangekomen is dan.... zal ff vragen of die mail nog een X de deur uit kanMaar had je problemen met je invertor dan?
Invertor was idd na een anderhalf uur gaan hemelen. Anderhalf uur as in regelmatig onderbroken door booten etc:
En die 'aanstaande vrijdag' was de vrijdag na 30 april...Beste Abel,
Dit is inderdaad geen uniek verhaal en helaas valt er weinig aan te doen
om dit euvel te voorkomen. Het enige wat enigszins afwijkend is, is dat
de invertor pas na 1,5 uur de geest gaf. Normaal houdt hij het maximaal
30 minuten vol als hij defect is.
Opsturen van de invertor is niet nodig aangezien dat in onze ogen niet
rechtvaardig is. Wij verzenden een product waarvan wij weten dat de
invertor defect kan zijn. In dat geval vinden wij het onacceptabel dat
de klant voor een probleem met dit product met kosten opgezadeld wordt.
Daarom hoef je voor een verdere afhandeling van deze RMA aanvraag geen
verdere actie te ondernemen.
Wij zijn met koninginnedag gesloten aangezien de TPG geen pakketten
vervoerd op die dag en het voor ons dus weinig zin heeft om te werken.
Daarom zullen wij donderdag aanstaande een nieuwe GETESTE invertor naar
je toe sturen. Deze wordt gedurende drie uur aan een voeding en twee
CCFL's gehangen en moet die zonder problemen doorstaan.
Je kan dus met een beetje geluk aanstaande vrijdag je nieuwe invertor
verwachten. Anders zal deze zaterdag aankomen.
Met vriendelijke groet,
PowerParts
nogmaals bedankt voor alle gedane moeite!
BTW, LauPro ook gelijk ff aangepast.
Verwijderd
zou je die asap kunnen opsturen aub?
thx
Verwijderd
Volgens de TPG is zijn pakkie afgeleverd en volgens Boeie heeft hij nooit wat gehad
Dat verhaal is nog steeds niet afgelopen trouwens..... Boeie gaat blij zijn als ie straks nieuws gaat krijgen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 00:17 ]
Verwijderd
PP gemaild, ze zeggen dat de invertor opgestuurd was, maar hier is niets gekomen. Ze zouden een nieuwe opsturen...Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 20:01:
@abel, in zo'n geval altijd binnen een week een mailtje sturen waar het pakkie is. Voor zover ik weet zijn er grote problemen met de TPG die de laatste tijd regelamtig pakketten zoek raakt. Heb er met deze IA ook last van en snap er geen ruk van.
De Rheobus heb ik op postkantoor opgestuurd, maar ik heb daar toch maar wel voor 'verzekerd' gekozen. Dan is de kwijtraakkans vele malen kleiner...
Het is maby al wel in het topic ter spraake gekomen, maar ik ben de laatste tijd niet meer in dit topic geweest.
Verwijderd
Als het niet strikt noodzakelijk is om het er af te halen, dan zou ik het laten zitten.
Verwijderd
Even een kleine update wat onze belgische tweakers "TheJudge en Quarantaine" betreft... heb de TPG verzocht om jullie pakjes op te sporen... mevrouwtje was erg behulpzaam en zei dat je het een en ander na ging kijken voor me. Je spulletjes komen 100% zeker weten boven water, want als ze zoek zijn dan kan ik een schadeclaim indienen, maar ik ga er vanuit dat het niet nodig is.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 23:01 ]
Jammer, het had absoluut netter gekund zo tegen de afloop van deze [IA] aan... Ik wacht wel af wat wanneer aankomt, heeft dus wat mijzelf betreft geen enkele haast meer...
Voor de rest: bedankt voor de 5 maanden IA strubbelingen, heb me af en toe kapot geërgerd maar af en toe ook wel eens van de stoel gelachen (het zou niet eens half februari worden)...
In ieder geval een grote dank aan Nitraat en z'n pogingen alles toch nog te kunnen regelen qua fanguards... Komt best goed, Vobis heeft ze in het assortiment alleen ze kosten daar ff 15 eurootjes p/stuk, niet eens clear maar alu fanguards...
Verwijderd
Sorry dat het zo gelopen is, maar sommige dingen kan ik geen invloed op uitoefenen... helaas.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 10:49 ]
Verwijderd
http://www.sharkoon.com/enghtml/grills.htm

Er zijn er nog meer. Laat even wetenw at jullie van deze grils vinden dan probeer ik een leuk prijs te regelen zodat ze binnen het budget vallen die we hadden voor de andere grills.
tion
781 UV Sensetive FAN - Blauw 80mm 1
805 Ring _CCFL+ Transparent Sleeve Fan BLAUW 1
737 EL cable Marine Blue 1,5m (KITT)
787 Rheobus Kit#1 Blue leds and black panel 1
wanneer kan ik deze spullen verwachten, owjah en nitraat, ik heb die CCFL (gele) op de bus gedaan, was um ff kwijt zeg maar
[ Voor 4% gewijzigd door Hexyl op 22-05-2003 19:03 ]
Verwijderd
Eeh bedoel je de biohazard van sharkoon? Als dat het geval is ff een mailtje sturen naar osluis"@"wanadoo.nl met de vermelding welke grills je had en welke je daarvoor in de plaats wilt. Deze leverancier kan 100% zeker weten leveren en ik weet ook bijna 100% zeker dat bijbetalen niet nodig is.ge-flopt schreef op 21 May 2003 @ 21:55:
Ik wil die Biohazard. Is er eigenlijk ook al iets bekend van mijn fan, met blauwe lampies.... THX... Die onderste is wel vet (van nitraat's geplaatste pics). PS mocht erbij moeten worden betaald, dan is het geen probleem.
Wat je fan betreft... heb ik iets gemist? Of heb je wat met KoD besproken? Sorry als ik wat vergeten ben maar als je het even uitlegt zoeken we asap een oplossing
Wat phantom betreft ik was aan het inpakken en ik herinnerde me dat er wat gewijzigd was ana je bestelling en dat je erover gemaild had. Was ff spitten, maar ben eruit gekomen en je pakje had er vandaag al moeten zijn dacht ik zo.... morgen weer een kans. Is hij er nog niet ff mailen naar me dan gaan we de TPG ff pesten
Ultra DMA en Enterprice.. jullie pakkie was in Dordrecht blijven steken... is nu weer onderweg. Hij staat er trouwens nog steeds niet tussen bij track&trace, maar dat is een bekend probleem bij de TPG..... als het bekend is waarom los je het dan niet op zou je zeggen
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 00:28 ]
Verwijderd
Ik snap er geen zak van, want ik heb ooit 1 poststuk eerder verloren in mn leven, en ik maak nogal eens gebruik van de post...
Maar het zal wel goedkomen
Even een overzichtje van mijn bestelling:Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 00:23:
[...]
Knip...
Wat je fan betreft... heb ik iets gemist? Of heb je wat met KoD besproken? Sorry als ik wat vergeten ben maar als je het even uitlegt zoeken we asap een oplossing
Knip...
* 787 Rheobus Kit#1 Blue leds and black panel 1 € 38,25 € 38,25
766 Artic blue fan met 4 blauwe leds + speedcontrole 1 € 12,75 € 12,75
795 Design Fan Guard 80mm Biohazard 1 € 9,75 € 9,75
*715 4 naar 3 pin Connector Kabel 6 € 1,70 € 10,20
*705 Rounded Cable silver mesh 90cm 1 € 11,05 € 11,05
Met een sterretje heb ik binnen of ligt bij nitraat. De fanguard heb je een mailtje over gehad en dan mis ik nog of informatie of het ding zelf de blue fan.
Verwijderd
Errm ik volg je even niet. Met een "*" heb je binnen of ligt bij nitraat? Beetje tegenstrijdig tochge-flopt schreef op 22 May 2003 @ 08:39:
[...]
Even een overzichtje van mijn bestelling:
Met een sterretje heb ik binnen of ligt bij nitraat. De fanguard heb je een mailtje over gehad en dan mis ik nog of informatie of het ding zelf de blue fan.
Mailtje van fangaurd heb ik idd gehad, maar "dan mis ik nog of informatie of het ding zelf de blue fan" snap ik niet zo goed.
Kan je even duidelijk zeggen, wat je wel hebt gehad en wat je nog mist? Afgezien van de fangaurd dan he
Ik heb:
Ligt bij Kod(althans dat heb ik begrepen):
nog niet in bezit of onbekend waar:
Ik hoop dat het nu wel duidelijk is.
Iig weet je nou (ongeveer) waar de pakket(ten) bevinden. Inmiddels een stappie verderVerwijderd schreef op 22 May 2003 @ 00:23:
[...]
Ultra DMA en Enterprice.. jullie pakkie was in Dordrecht blijven steken... is nu weer onderweg. Hij staat er trouwens nog steeds niet tussen bij track&trace, maar dat is een bekend probleem bij de TPG..... als het bekend is waarom los je het dan niet op zou je zeggen
Toch maar goed dat ik ff dit draadje maar ging lezen. Ultra DMA zal nou ook wel een stuk blijer worden
Verwijderd
Jep, gaat al wat beter zo... ik weet niet wat ze hebben daar hoor. Vorige IA helemaal geen problemen, begin van deze IA ook niet. Nu dat de aantallen wat kleiner worden hebben ze opeens problemen die nergens op slaan. Boeie z'n pakje is spoorloos verdwenen (altans TPG zegt dat hij afgeleverd is) 2 pakketten van belgie zijn pleite....onderzoek is nu gestart, dus dat schiet ook al op.Enterprice_NL schreef op 22 May 2003 @ 16:34:
[...]
Iig weet je nou (ongeveer) waar de pakket(ten) bevinden. Inmiddels een stappie verderIk wou je al bijna een meeltje sturen, omdat je niet meelde.
Toch maar goed dat ik ff dit draadje maar ging lezen. Ultra DMA zal nou ook wel een stuk blijer worden
[fingerscrossedmode]
Als ik de mensen van de TPG mag geloven hebben Abel, Enterprice en Ultra DMA hun pakkie morgen binnen.
[/fingerscrossedmode]
Verwijderd
Niet omdat ik het spul NU nodig heb, maar meer vanuit jullie kant. Het lijkt me niet echt leuk om spullen meerdere malen te moeten versturen en dat het vervolgens weer kwijtraakt. Zo lopen de kosten wel erg op...
Zo is er nu ook een DVD 'kwijt' vanuit Bol.com naar mij toe. Had er 2 besteld, 1 is binnen gekomen, de ander niet. Ik mailen, maar hij schijnt wel verstuurd te zijn. Ik krijg nu betalingsherinneringen voor spullen die ik niet ontvangen heb...
ik hoop het!Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 20:01:Dat verhaal is nog steeds niet afgelopen trouwens..... Boeie gaat blij zijn als ie straks nieuws gaat krijgen
baal er nogsteeds van, en het vervelendste is, als de TPG zegt dat iets afgeleverd is, dan is dat zo...
Je kan er als ontvanger weinig tot niets aan doen, dus moet nitraat het allemaal voor me regelen, hiervoor hulde trouwens
Zijn die draden niet eens geisoleerd dan??? Dat zal toch wel zekers.Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:54:
Volgens mij kan je het eraf halen, maar houdt er wel rekening mee dat de kans op kortsluiting met een ander onderdeel toeneemt... stoombanen liggen dan open en bloot + dat je garantie niet meer geldig is.
[KNIP]
Anders kan ik iig het gele tape eraf halen en er blauwe/zwarte opdoen, maar ik neem toch aan dat die draden geisoleerd zijn eigenlijk...
Verwijderd
@phantom... jep doen we.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 12:40 ]
NItraat had je nog wat info over de fan?ge-flopt schreef op 22 May 2003 @ 13:33:
Mijn fout ik bedoel KoD... Ik bedoel te zeggen, het is bekend waar het is.
Ik heb:
Ligt bij Kod(althans dat heb ik begrepen):
nog niet in bezit of onbekend waar:
Ik hoop dat het nu wel duidelijk is.
Verwijderd
Wat is nou het plan voor de fingerguards van h-essers ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 15:32 ]
Verwijderd
KOD, ontvang je ook mn mails niet ofsow?Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 19:03:
kod, me internet lag er 2 weekjes uit (klote bbned) maar ik heb nog steeds geen envelopje met mijn fan fasteners ontvangen...
zou je die asap kunnen opsturen aub?
thx
Ik zit al een maand te zeggen dat ik die fan fasteners nog moet hebben, en nog steeds geen reactie.
Misschien een reactie van nitraat dan? Kan jij ze alsnog opsturen?
Want ik heb er natuurlijk wel voor betaald en heb ze ook nodig dus..
Ik heb al teruggemail! Allang.Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 17:28:
[...]
KOD, ontvang je ook mn mails niet ofsow?
Ik zit al een maand te zeggen dat ik die fan fasteners nog moet hebben, en nog steeds geen reactie.
Misschien een reactie van nitraat dan? Kan jij ze alsnog opsturen?
Want ik heb er natuurlijk wel voor betaald en heb ze ook nodig dus..
Ik heb meerdere mails die niet verstuurd werden, ik zal even kijken of mijn mail wel door mn mailserver komen.
Nou je het zo zegt snap ik wel wat dingen, stomme rosting
Ik zou nitraat het doorschoppen zij ik @ mail.
Verwijderd
Hmm ok, wanneer zie ik het dan ongeveer verschijnen?
edit: ja dat probleem van @Home mail ken ik, daarom ben ik overgestapt op Cistron... mail kwam nooit aan of 3/4 dagen later pas.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 14:00 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Josh op 25-05-2003 21:54 ]
Ik weet het nog niet.Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 13:59:
[...]
Hmm ok, wanneer zie ik het dan ongeveer verschijnen?
edit: ja dat probleem van @Home mail ken ik, daarom ben ik overgestapt op Cistron... mail kwam nooit aan of 3/4 dagen later pas.
Mail is niet op @home server, maar ik heb wel @home, die mail gebruik ik nooit omdat die zuigt.
Mijn KingOfDos.com mailserver is volgends mij ook vaag, maar niet zeker.
Ik krijg nog:
2x Rounded ATA 133 Kabel met gevlochten bronzen omman
1x Rounded FDD Cable bronze mesh 45cm
4x Air Filter 80mm
1x Air Filter 120mm
4x Plastic Antishock Fan Fastener
Zijn de spullen al bij jou KingOfDos? Zo niet, hoelang gaat het nog ongeveer duren?!
ik kwoot mezelf maar even vandaag zat er weer nix bij de postPhant0m schreef op 25 May 2003 @ 21:50:
@nitraat: Er zat gister nog niets bij de post, mag ik het tracking nr?
Verwijderd
Over die fangard weet ik wel iets, staat HIER.ge-flopt schreef op 01 June 2003 @ 23:07:
KoD en Nitraat, Is er al iets bekend over de resterende spullen? Ik weet dat de baybus bij KoD ligt, maar ik mis nog een blue fan en ik heb verder ook niets meer gehoord over de aanpassing voor levering van een andere leverancier van de Fan Guard.
Mooi, maar ik heb zo'n idee dat dat 4 weken geleden ook wel duidelijk was KoD...
Ik denk dat onze (zeer zeker de mijne) vraag is hoe staat het met de rest van onze bestelling... De updates van jullie zijn weer echt aan het zuigen de laatste paar weken...
Verwijderd
Ik heb hier een fan met een ronde CCFL er op. Deze werkt echter niet? Waar kan ik deze heen sturen voor retoure enz.
Wat phantom betreft ik was aan het inpakken en ik herinnerde me dat er wat gewijzigd was ana je bestelling en dat je erover gemaild had. Was ff spitten, maar ben eruit gekomen en je pakje had er vandaag al moeten zijn dacht ik zo.... morgen weer een kans. Is hij er nog niet ff mailen naar me dan gaan we de TPG ff pesten Ze krijgen al bijna een klunstkop van me hehehe.
---------------------------------------------
en zelfs vandaag is er nog niets, ik heb nitraat gemeeld osluis [@] wanadoo.nl
en al 3 keer gepost dat het er niet is en geen reactie
ik heb nog altijd niks binnengekregen , dus blijkbaar is er iets verkeerd gegaan
Dit topic is gesloten.
![]()