Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopactie v3.0 -afhandeling

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Benadski schreef op 24 april 2003 @ 10:01:
Al tijd gehad voor mijn spullen KingOfDos?

Je zou ze eigenlijk drie weken geleden opsturen weet je nog? Ik vind het niet erg om te wachten, maar als je zegt ze op te sturen moet je dat wel doen he? :|
hmz, zal us kijken, ff zoeken hoe wat wie waar, en morgen de deur uit, was het totaal vergeten |:( (schaam me diep)

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 14:26
Ik zit alleen nog maar te wachten op een ccfl ring fan geval. Enig id wanneer die binnenkomen/opgestuurd worden? Toch alvast heel erg bedankt voor de rest werkt errug goed en dat al een tijdje :P

Verwijderd

nitraaaaaaaaaat :(:( we miss you! ;)

Verwijderd

Ik denk dat ik dit als een investering ga beschouwen, voor mijn oude dag :|

Verwijderd

Dag jongens, ik ben weer in het land der levenden... sorry dat ik zo'n tijd niets van me heb laten horen, maar er is goed nieuws.

Heb helaas dinsdag niet naar de TPG kunnen rijden, maar ben woensdag geweest met het meerendeel van de pakjes. Vandaag weer een zooi weggebracht dus bijna alle mensen moeten dit weekend hun pakje binnen krijgen.
@XcE hoezo? Jou spullen zijn ook al onderweg...heb persoonlijk je doosje weggebracht. Vanavond de laatste pakjes inpakken en dan zijn we hopelijk overal vanaf.

Kortom iedereen die deel genomen heeft aan deze IA zou dit weekend blij moeten zijn.

Het versturen van de afhalers dozen gebeurt morgen... sorry jongens, maar het was nogal een bende om uit te zoeken wat er nog opgestuurd moest worden. Sommigen hadden namelijk niet ontvangen wat ik genoteerd had en dat moest ff uitgeplozen worden.

Maar goed heb je maandag je pakje niet binnen, gelijk aan de bel trekken, want ze zouden er dan al moeten zijn.

Ik zal vanavond een mailtje naar KoD sturen met meer info voor de afhalers en ff kijken hoor... H-essers blijft helaas een minpunt, maar daar zit ik nu inmiddels elke dag achteraan en mekker me rot, ze zullen er komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 19:08 ]

Verwijderd

ok nitraat, nu ff afspraak maken met KingOfDos.

bij deze, wanneer kan je? ik kan elke dag... zeg 't maar ff, wil het wel iig VOLGENDE week HEBBEN.

Verwijderd

@XcE hoezo? Jou spullen zijn ook al onderweg...heb persoonlijk je doosje weggebracht. Vanavond de laatste pakjes inpakken en dan zijn we hopelijk overal vanaf.
vandaag verstuurd ??? Dan hoop ik dat hij morgen komt of anders dinsdag, maandag leveren ze nooit iets bij ons ?? dacht ik tenminste !?

ik zie het met spanning tegemoet. :)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

zaterdag brengen ze ook nog hoor :) (hier wel tenminste)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 19:24:
[...]

vandaag verstuurd ??? Dan hoop ik dat hij morgen komt of anders dinsdag, maandag leveren ze nooit iets bij ons ?? dacht ik tenminste !?

ik zie het met spanning tegemoet. :)
Jou pakkie was gistere al weg ;) en idd op zaterdag bezorgen ze ook.

Verwijderd

jongens wanneer komt me spullen binnen (vraagt MWee)...?

• Robinski76
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08 13:48

Robinski76

The one and only

mijn rheobus is binnengekomen. Waarom het mij altijd overkomt weet ik niet, maar ze hebben de verkeerde gestuurd. Ik heb een #2 (blauw en rood duo-leds, silver front) ontvangen, terwijl ik een #1 (blauwe leds, silver front) heb besteld.

Zijn er meer mensen die het verkeerde hebben ontvangen?
Moet ik dit opnemen met powerparts zelf, of loopt dit ook nog via jullie?
Hetgeen waar ik nog meer van baal, is dat dit wel weer extra geld zal gaan kosten :-( (het zal tenslotte wel weer teruggestuurd moeten worden)

[ Voor 1% gewijzigd door Robinski76 op 25-04-2003 10:50 . Reden: taalfoutje eruit gehaald ]

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

Verwijderd

Topicstarter
Robinski76 schreef op 25 April 2003 @ 10:49:
mijn rheobus is binnengekomen. Waarom het mij altijd overkomt weet ik niet, maar ze hebben de verkeerde gestuurd. Ik heb een #2 (blauw en rood duo-leds, silver front) ontvangen, terwijl ik een #1 (blauwe leds, silver front) heb besteld.

[knip]
Ik meen dat de #1 op waren en ook niet meer geleverd konden worden door de makers van die rheobussen. Vandaar dat je nu een #2 met blauwe + rooie leds hebt.
Er is toch geen verschil, alleen als hij zachter gaat dat er een roode led aangaat ipv geen licht?
Wij kunnen hier niets aan doen vedder, dit is ook een stuk terug in het topic vermeld.

• Robinski76
  • Laatst online: 27-08 13:48

Robinski76

The one and only

ik had express blauwe genomen omdat die kunnen faden (pc staat op de slaapkamer). Nu zit ik helemaal met een bulk verlichting!!!
Ik ben niet continu in het topic geweest, maar hier baal ik dus wel ff van.

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

Verwijderd

Topicstarter
Robinski76 schreef op 25 April 2003 @ 11:17:
ik had express blauwe genomen omdat die kunnen faden (pc staat op de slaapkamer). Nu zit ik helemaal met een bulk verlichting!!!
Ja dit snap ik dat dat mooi @#$% is. Ik had zelf een #2 R+B gekocht omdat de leds switchen, ik heb zelf een baybus waardat ik alle verlichtingen kan uitzetten.
Ik schakel de middelste pin van de ledjes(dat is de ground aansluiting) aan en uit via een schakelaar. Zodat AL het licht uit kan. Dit lijkt me zo 123 de enige oplossing.
Of je doet het linker pootje van de leds niet in de connectoren, dan zijn ze blauw als ze hard gaan en uit als ze zacht gaan.

Excuses voor het ongemak :X

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:47
@KoD: dit kun je echt niet maken ! Als iemand een #1 besteld, dient hij deze imo te krijgen. Ik snap wel dat jullie er niets aan kunnen doen, maar wat zeggen powerparts en sunbeam zelf hiervan ?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Verwijderd

Jongens jongens rustig maar.

@Robinski en Buddhole
Dit is een tijd geleden in deze topic vermeld. Ik snap dat het sux als je persee blauwe leds wou hebben, maar Sunbeam wou/kon geen kit#1 meer leveren...kit#2 leveren ze ook niet meer.

Als je aan de hand van deze ontwikkeling geen Rheobus meer wilt hebben is het nogal laat om daar reclames over te maken, het is toch duidelijk vermeld in deze topic. Maar goed, geen reden om te gaan zeiken op elkaar toch ;)

Als je echt 100% pertinent niet die kit#3 wilt ontvangen als je kit#1 besteld hebt, mail dan ff naar info@powerparts.nl een oplossing valt altijd wel te vinden.....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 15:08 ]

Verwijderd

nitraat, de doos naar kod inmiddels ook verstuurd?

zoja, KingOfDos, wanneer heb je even tijd? Toch nog wel deze week hè?..

• Firestorm
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ik heb dit topic al een poosje neit gevolgd, maar is mijn rode sunbeam fan al verstuurd? heb per ongeluk (onwetendheid) mijn status al op ontvangen gezet op laupro (zelfde nick), hoop dat dit geen grote problemen geeft...

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
Robinski76 schreef op 25 April 2003 @ 11:17:
Sjongejonge, je ben een modder of je ben het niet hoor. Pak de soldeerbout, tangetje en wat ander gereedschap en je zorgt er zó voor dat'ie doet wat jij wil. Wees blij dat je uberhaupt voor dezelfde prijs een nieuwe model heb gekregen, met de nodige verbeteringen

Rookworst zonder R is ook worst.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Eindelijk pics van mij stuff:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/teusschinkel/Pics/IA%20Stuff%201.jpg CCFL mooi in doosje :9 .

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/teusschinkel/Pics/Dual%20coler%20CCFL.jpg

2 van de fans:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/teusschinkel/Pics/LED%20fans.jpg

• Felyrion
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Robinski76 schreef op 25 april 2003 @ 11:17:
doe dan gewoon wat KoD ook al zegt:
je kunt heel simpel de pin voor de rode kleur van de led van je rheobus loshalen en hij doet precies wat kit#1 ook zou doen
En bovendien is dit #3 wat inhoud dat er enige verbeteringen zijn doorgevoerd, dus al met al denk ik dat je blij mag zijn dat je deze krijgt voor eenzelfde prijs :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 15:13:
nitraat, de doos naar kod inmiddels ook verstuurd?

Jep doos is onderweg.

@ firestorm... ook jep ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 00:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
zoja, KingOfDos, wanneer heb je even tijd? Toch nog wel deze week hè?..[/quote]
Tijd heb ik wel, mail me maar ff oid.
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 00:45:
[...]

Jep doos is onderweg.

@ firestorm... ook jep ;)
Wat is de inhoud van die doos(hint!?) :+

Verwijderd

ok, zal je mrogen ff meelen.

nu eerst ff slapen :) 10 uur gewerkt pf

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:45
@KOD: Is er morgen / inmiddels vandaag dus ( = 26 april) nog een mogelijkheid voor gauw ff tussendoor afhalen, zondag hebben we namelijk een minor party hier in de lokatie waar we als vereniging samen komen.. Zou leuk zijn om de bezoekers te laten zien hoe een tweakerd te werk gaat (soldeerboutje, tin, rheobus, dremeltje etc), we kennen het wel :)

Verwijderd

Jou pakkie was gistere al weg en idd op zaterdag bezorgen ze ook.
Ontvangen ! :) dank u.
Het zal mij eigelijk een bokworst wezen welke kleuren die rheobus spuit, zolang ik hem maar binnen heb. :P

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

IK heb m'n rheobus binnen en daarmee is alles compleet. KoD, Nitraat, dank! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 01:57:
Tijd heb ik wel, mail me maar ff oid.

[...]

Wat is de inhoud van die doos(hint!?) :+[/quote]

Spullen voor de afhalers natuurlijk ;)

ontbrekende stuff voor vrtn, presslincoln, abel etc.....zijn 2 dozen geworden btw paste niet meer in 1 :(

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Ik hoorde dat mijn nageleverde spulletjes (blue neonstring) bij mn medebesteller aangekomen zijn. Die ga ik dus zo in ontvangst nemen :9

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

ZAADJE :/ Maar, die zijn nu wel allebei weg toch?

En hoezo ontbrekende stuff? Hebben ze van PP te weinig afgestuurd oid? Moeten ze het bij PP nog gaan bestellen?

Je maakt me nerveus Nitraat... Is slecht vor mn hart... ;)

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
Hiephoi, ik heb m'n doosje ontvangen! :)
ik mis alleen de thumbscrews, die worden nageleverd neem ik aan?

Rookworst zonder R is ook worst.

• Firestorm
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

dit zal waarschijnlijk m'n laatste post zijn in dit draadje want ik kwam gisteravond thuis uit de kroeg en toen lag er een hele mooie enveleop op m'n bureau :)

tnx voor alle moeite koD en nitraat! echt toppie!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 21:59:
Kan er als alles is verstuurd ff gepost worden,
Ik had me status op laupro al op ontvangen gezet nadat ik de eerste lading had ontvangen, k hoop dat dit niet uitmaakt, en anders weet je het nu. \
Want ik wil het nog steeds graaag ontvangen :D
Nitraat, ik heb vandaag nog niets ontvangen kan best maandag nog komen maar ik zou ff willen weten of je het wel verstuurd hebt.

Ik heb dezelfde nick op laupro

Verwijderd

Yo hier alles binnen......die Rheobus is wel de verkeerde maar dat los ik wel op...dank u!

Verwijderd

Kheb deze week m'n 2 rode ledfans binnen gekregen, ik kan je zeggen; die zijn fel!!! Ik had de 4-kleuren ledfan van Bitspower, die zag ik bijna niet en nu die rode ledfans van Sunbeam die zijn echt zo mooi fel! Thanks :)

Verwijderd

Uuh klein vraagje.....die Rheobus heeft 4 moederbord aansluitingen voor fans.....maar mijn fans zitten allemaal gewoon op molex aangesloten.....hoe kan ik nu op mijn Rheobus aansluiten?? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 12:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 12:15:
Uuh klein vraagje.....die Rheobus heeft 4 moederbord aansluitingen voor fans.....maar mijn fans zitten allemaal gewoon op molex aangesloten.....hoe kan ik nu op mijn Rheobus aansluiten?? :?
@JdeTuiteVerloopstekkertje in elkaar knutselen of draadje doorknippen en vast solderen.

@Abel... ja die zijn gewoon allebei onderweg, dus niets om je zorgen over te maken.

@Bezurk is dan een foutje van de inpakker O-) schaam schaam :o. Als je ff een mailthje stuurt naar osluis@wanadoo.nl, dan stuur ik die gewoon na ze zijn wel op voorraad namelijk.

@Shibbyjanono als je me even vertelt welke spullen ontbraken bij de eerste zending, dan ga ik even in het archief met kopien van de bestelbonnen duiken.

@Hummel-X die blauw rode fans van bitspower dimmen aan de hand van het toerental. Als je de tempsensor
Afbeeldingslocatie: http://www.powerparts.nl/i/p/67_3.jpg

er van tussen wipt draait de fan op volle snelheid...dan is ie nog steeds heel stil, maar dan branden de ledjes een stuk feller. Verder kan je de fan ook modden zodat je de leds onafhankelijk van het toerental kan instellen. KoD weet daar meer over te vertellen.
Om het bovenstaande nog even kracht bij te zetten.... hier ene pic als bewijs :)
Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_29.JQI.jpg
linkje naar het complete verhaal..... http://www.casejunkies.co...n=120001&hl_id=67&page=49

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 12:58 ]

Verwijderd

Nitraat er ontbraken bij mij:

- rooie led fan
- rooie ccfl van 10 cm

merken weet ik niet, maar het was het spul dat te laat werdt afgeleverd.
Ik hoop dat je genoeg weet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 12:44 . Reden: typo ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 12:42:
Nitraat er ontbraken bij mij:

- rooie led fan
- rooie ccfl van 10 cm

merken weet ik niet, maar het was het spul dat te laat werdt afgeleverd.
Ik hoop dat je genoeg weet.
Ja hoor, zo weet ik genoeg.......nu nog ff je bon opsporen en dan maandag weer naar de post huppelen.

Verwijderd

oké is goed.

bedankt!

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 12:49
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 19:06:
.....
Kortom iedereen die deel genomen heeft aan deze IA zou dit weekend blij moeten zijn.

......

Maar goed heb je maandag je pakje niet binnen, gelijk aan de bel trekken, want ze zouden er dan al moeten zijn.
......
Nitraat, update je ook de status op Laupro? Ik ben namelijk een van de 6 mensen waarvan de status nog op steeds op "Betaling Bevestigt" staat, zijn nu werkelijk alle pakketjes verstuurt(incl. de mijne)?

Verwijderd

Status wordt schijnbaar nog steeds bijgewerkt, ik sta nu nml op verzonden. Dat is dan verzonden as in naar KOD...
/me is een afhalert :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 15:54:
Status wordt schijnbaar nog steeds bijgewerkt, ik sta nu nml op verzonden. Dat is dan verzonden as in naar KOD...
/me is een afhalert :)
jaja dan is het hiernaartoe onderweg, ik heb de 2 dozen nog niet gezien, maarja ;)
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 12:40:
[..]
Spullen voor de afhalers natuurlijk ;)

ontbrekende stuff voor vrtn, presslincoln, abel etc.....zijn 2 dozen geworden btw paste niet meer in 1 :(
PS330? :9

Verwijderd

Topicstarter
• De pakketjes voor Abel en Benadski zijn compleet. Deze kunnen worden opgestuurd/opgehaald.
• Pakketje voor sch0pk0nt is bijna klaar, ik mis en hddkoeler, deze wordt naverstuurd door nitraat dan kan je je pakketje ook komen ophalen.
• Losse overige onderdelen voor VRTN zijn binnen, worden binnekort verstuurd.
• Rheobus voor gefopt is binnen.
• Laatste onderdelen voor Pres_Lincon zijn binnen.

Voor ophalen en versturen binnekort meer info.

Verwijderd

kingofdos, kan ik het even op komen halen vandaag? (als je tenminste ff 10 min vrij hebt..)

Verwijderd

Topicstarter
ja sure, is wel n rommel hier op mn kamer O-)

edit:

tot 17:00

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 13:27 ]

Verwijderd

Ik kan tot 16.00 langskomen, daarna moet ik werken :)

Verwijderd

Morgen kan ik vanaf 16.00 ongeveer. Als je tijd hebt, mail maar ff (wel met adresgegevens dan he :)

(Vandaag kan ik ook wel ff ergens tussen 17.00 en 18.00)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:14:
• Laatste onderdelen voor Pres_Lincon zijn binnen.

Voor ophalen en versturen binnekort meer info.
Even een kleine uitbreiding hierop....de fangrills zitten er niet bij... Heb net gemaild of er wat meer over bekend is, maar nog geen info ontvangen, maar goed niet denken dat ik er niet achteraan zit iig ;)

• pres_lincoln
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 16:09:
[...]
Even een kleine uitbreiding hierop....de fangrills zitten er niet bij...
Dat was al begrepen Nitraat en is dus ook geen probleem :)

Verder wacht ik af wanneer KoD tijd heeft om een ophaler te verwelkomen, we horen het vanzelf !

Verwijderd

Hé jongens de spulletjes zijn binnen :)

TnX! ga nu gauw beginnen met m'n mod :9

'k Zal eventuele nieuwe IA's uiteraard in de gaten houden :)

Verwijderd

shit, heb ik over je post heengelezen :( :(
kan je morgen?

• Hexyl
  • Laatst online: 28-09 21:27
Nitraat zou je mijn spullen vast willen houden want ga morgen op vakantie en ben 9 mei trug en heb geen buren waar de ptt het af kan geven

Verwijderd

Phant0m schreef op 28 April 2003 @ 19:58:
Nitraat zou je mijn spullen vast willen houden want ga morgen op vakantie en ben 9 mei trug en heb geen buren waar de ptt het af kan geven
Ik had jou pakje nog liggen ja, was nog een probleempje met de CCFL waar we op zitten te wachten toch ;)

Maar goed, geef maar een gil als je weer in het land ben, dan doe ik je pakkie op de bus.

• Hexyl
  • Laatst online: 28-09 21:27
ja ik vergeet dat ding steeds op de post te doen :( zal kijken of ik voordat ik weg ga nog ff snel opstuur

Verwijderd

Hey KOD, morgen is goed, maar dan moet je wel even je adresgegevens doorgeven, anders schiet het nog niet echt op... Kan wel in de Vughterpoort gaan lopen tuteren, maar ik vraag me af of er dan ergens open gedaan wordt :)

• pres_lincoln
KoD, ook van hieruit zou morgen (29 april) perfect zijn want dan hebben we mooi de woensdag als vrije dag om te modden (heb er zo'n beetje rekening mee gehouden eerlijk gezegd)... Als jij een paar minuten kan vrijmaken komt de afhaler morgen vanuit Arnhem naar jou toe... Laat maar horen als het mogelijk is en eventueel tussen welke tijdstippen! O-)

Verwijderd

ben het helemaal eens met Pres_Lincoln.. geef maar ff een gil hoelaat je ken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Pres_Lincoln schreef op 29 april 2003 @ 02:32:
KoD, ook van hieruit zou morgen (29 april) perfect zijn want dan hebben we mooi de woensdag als vrije dag om te modden (heb er zo'n beetje rekening mee gehouden eerlijk gezegd)... Als jij een paar minuten kan vrijmaken komt de afhaler morgen vanuit Arnhem naar jou toe... Laat maar horen als het mogelijk is en eventueel tussen welke tijdstippen! O-)
en
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 03:03:
ben het helemaal eens met Pres_Lincoln.. geef maar ff een gil hoelaat je ken ;)
Tussen 4 en 5 ;)
Je weet het te vinden, zie je dan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 03:05 . Reden: edit = post van vrtn er bij ]

• pres_lincoln
hee perfect KoD! Complimenten naar jou toe voor deze reactie :)

Zelfs de vage tweakerd ziet alles goed komen; iemand van onze medebestellers zal er zijn tussen die tijd..

• Syzzer
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 19:06:
[...]

[...]
Ik heb nog geen backorder mogen ontvangen :(

BTW, ik kan geen werkend mailadres van je vinden? (inkoop.aktieATtiscaliPUNTnl werkt toch niet?)

[ Voor 16% gewijzigd door Syzzer op 29-04-2003 10:03 ]

Verwijderd

Syzzer schreef op 29 April 2003 @ 09:59:
[...]

Ik heb nog geen backorder mogen ontvangen :(

BTW, ik kan geen werkend mailadres van je vinden? (inkoop.aktieATtiscaliPUNTnl werkt toch niet?)
Die werkt idd niet, krijg elke dag 300 spam mailtjes daarop... hoe dat kan weet ik niet, maar wordt er gek van de mailserver daar ook schijnbaar want de helft van me mail komt niet aan.

FF kijken hoor, jou spullen zijn al een tijd de deur uit al sik me niet vergis ik ga weer in me archief van verzendbewijzen graven.

Me mail is nu osluis"@"wanadoo.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 10:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
HO STOP HALT NOODREM!

/me Pakketje van Benadski is NIET compleet, mis 3x 80mm fan adapter :(
Pakketje van vrtn mis in nog 1x 120mm fangardAIRFILTER, je kan ophalen vandaag maar dan mis je je fangardAIRFILTER wel(kan je nog een keer komen).

ja sorry, moest wel @ me code, valt meer en beter op.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 11:09 . Reden: mecode er bij. = typo ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 10:54:
HO STOP HALT NOODREM!

/me Pakketje van Benadski is NIET compleet, mis 3x 80mm fan adapter :(
Pakketje van vrtn mis in nog 1x 120mm fangard, je kan ophalen vandaag maar dan mis je je fangard wel(kan je nog een keer komen).

ja sorry, moest wel @ me code, valt meer en beter op.
Grmbl, mannen ga het maar gewoon ophalen bij KOD, die airfilters stuur ik naar jullie huisadres in een envelopje.

Bovendien heeft KOD ene typfoutje gemaakt het moet zijn 1x120mm airfilter voor vrtn en 3x80mm airfilter voor benadski. Deze vallen bij je thuis in de bus jongens. Die postzegel kan er nog wel vanaf ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 11:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
mensen ik zit te msnen met nitraat, zegt i dit:
PowerParts says:
vrtn had een 120mm airfilter
[knip]
PowerParts says:
ik bedoel grill
[knip]
Bl44tsch44p1,15(KingOfDos) (Roel) (KingOfDos.com) says:
ik word ff gek nu :|
[knip]
PowerParts says:
het moet een airfilter zijn ;)
PowerParts says:
of moest het een fangaurd zijn?
PowerParts says:
ow wacht hij heeft allebei besteld :)
[knip]
Bl44tsch44p1,15(KingOfDos) (Roel) (KingOfDos.com) says:
aaaaaarg |: (
[knip]
PowerParts says:
mailtje van vrtn
PowerParts says:
Goedenmiddag,
[knip]
dus toch 1x 120mm fanfilter :P

Benadski ik leen tijderlijk je 120mm fanfilter even, vrtn komt vandaag ophalen en jij hebt toch een tekort van 3x 80mm filters, dan heeft vrtn zn bestelling compleet(is hij ook blij) en jij merkt er niets van ;)

Verwijderd

KOD, ik ben de mail kwijt waar je adres staat.. kan je me die ff snel mailen?
christiaanvandaalen at hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 15:38:
KOD, ik ben de mail kwijt waar je adres staat.. kan je me die ff snel mailen?
christiaanvandaalen at hotmail.com
Umz, dat lees ik nou pas |:(
Hoop voor je dat het op tijd is, want na 5 uur ben ik druk bezig ;)

Verwijderd

Ben even van het net geweest. Kan ik van de reakties van de laatste posts opmaken dat de nabestellingen ook verstuurd zijn? Ik zit nl. nog steeds braaf te wachten op mijn plexy fangrilletje. Ik had mijn status al op ontvangen gezet maar ik had begrepen dat dit niet de bedoeling was? Resumé: Ik zit nog te wachten op een plexy 80mm "swirl" fangrill, dus mocht je er eentje over houden, dan zal die voor mij zijn :)

• pres_lincoln
KOD sorry, maar we halen het vandaag niet. Zit nu nog in Arnhem, dus 1700 uur is niet te halen.. Misschien een andere afspraak mogelijk ????

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 16:33:
Ben even van het net geweest. Kan ik van de reakties van de laatste posts opmaken dat de nabestellingen ook verstuurd zijn? Ik zit nl. nog steeds braaf te wachten op mijn plexy fangrilletje. Ik had mijn status al op ontvangen gezet maar ik had begrepen dat dit niet de bedoeling was? Resumé: Ik zit nog te wachten op een plexy 80mm "swirl" fangrill, dus mocht je er eentje over houden, dan zal die voor mij zijn :)
Ik heb je status nou van Ontvangen op Betaald door deelnemer gezet, en zal nitraat dit ff mailen dat hij niet door de war raakt.
Pres_Lincoln schreef op 29 April 2003 @ 16:33:
KOD sorry, maar we halen het vandaag niet. Zit nu nog in Arnhem, dus 1700 uur is niet te halen.. Misschien een andere afspraak mogelijk ????
Ja tuurlijk, donderdag waarschijnlijk. Maar dat zal ik morgenmiddag/avond even melden, oké? ;)

Abel + vrtn, nogmaals suc6 met de pakketjes ;)

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 10:22:
[...]

FF kijken hoor, jou spullen zijn al een tijd de deur uit al sik me niet vergis ik ga weer in me archief van verzendbewijzen graven.
En? Al wat gevonden?

Verwijderd

Shit, nog iets mist in me bestelling
die fan fasteners moest ik ook nog hebben.
Was het zelf al helemaal vergeten...

Kan je ze ff met de post opsturen oid?

Anways veel dank aan KOD en nitraat... :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 17:27 ]

Verwijderd

Heren KOD en Nitraat, U zijt geweldig :)

Alles is in goede staat thuisgekomen. Moest wel erg hard doorwerken wilde ik 'op tijd' bij KOD zijn :)

Nitraat: er zit alleen 1 foutje in: volgens mij heb ik (ooit) per mail een 20 cm (kan ook een 2e 10 cm geweest zijn, weet ik niet meer) ccfl blauw bijbesteld, maar je hebt een 30 cm blauw afgestuurd :)

Nou kan ik die op zich ook nog wel gebruiken, dus ik hoef hem niet perse te ruilen hoor. Maar ik denk dat de 30 cm wat duurder is, vandaar...

En nou ga ik dus alsnog de 20 cm bij PowerParts bijbestellen, heb ik weer een geldige reden om wat in te kopen :)

Heren: chapeau!

Verwijderd

Syzzer schreef op 29 april 2003 @ 17:11:
[...]
En? Al wat gevonden?
Ik zoek me scheel, op Laupro sta je op verzonden alleen de datum waarop dat gebeurd is zou heel erg makkelijk zijn..... nu is er nog een stapel met verzendbonnen die ik niet doo rheb genomen, maar dat doe ik morgen even, want nu maak ik toch fouten..val om van de slaap.

Ik wil alleen nog ff 1 ding weten, heb je helemaal niets ontvangen of alleen een deel?

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Ja, euhmmmmm. Ik wacht nog steeds op m'n back-order. Kan misschien ook zijn omdat ik m'n status ook al op "ontvangen" heb staan |:( Terwijl ik nog moest wachten op m'n backorder. (jajaja, stomme ik dus)

Ik wacht nog op de volgende dingen:
  • 2x Design FAN Guard clear Acrylic - AtomicDaarvoor had ik als alternatief 2x UV sensitive Spiderman 80mm voor aangegeven
  • Lazer Led( 3 Hyper-Bright Led) ROOD
  • EL cable kit Marine Blue 1,5m
  • 2x UV Sensetive FAN - Blauw 80mm
Mijn Xcuses voor het ongemak. Het is al een klus om een IA 'soepeltjes' te laten verlopen :|

Verwijderd

Enterprice_NL schreef op 30 april 2003 @ 02:08:
Ja, euhmmmmm. Ik wacht nog steeds op m'n back-order. Kan misschien ook zijn omdat ik m'n status ook al op "ontvangen" heb staan |:( Terwijl ik nog moest wachten op m'n backorder. (jajaja, stomme ik dus)

Ik wacht nog op de volgende dingen:
  • 2x Design FAN Guard clear Acrylic - AtomicDaarvoor had ik als alternatief 2x UV sensitive Spiderman 80mm voor aangegeven
  • Lazer Led( 3 Hyper-Bright Led) ROOD
  • EL cable kit Marine Blue 1,5m
  • 2x UV Sensetive FAN - Blauw 80mm
Mijn Xcuses voor het ongemak. Het is al een klus om een IA 'soepeltjes' te laten verlopen :|
He krijg nou de vinketering.... |:( ik ga het even uitpluizen voor je.

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 00:29:
[...]

Ik zoek me scheel, op Laupro sta je op verzonden alleen de datum waarop dat gebeurd is zou heel erg makkelijk zijn..... nu is er nog een stapel met verzendbonnen die ik niet doo rheb genomen, maar dat doe ik morgen even, want nu maak ik toch fouten..val om van de slaap.

Ik wil alleen nog ff 1 ding weten, heb je helemaal niets ontvangen of alleen een deel?
Ik had het eerste deel van de bestelleing al ontvangen (Akasa acoustic absorption mat en PCI Slot Cooler) het back-order gedeelte (Rheobus Kit#2, dual color Blue&Red leds, black en CCFL Sunbeam Blauw - 20cm) daarenetegen heb ik nog niet mogen ontvangen.

BTW Stress je niet dood, je moet niet meer proberen te doen dan dat je kan. Je bent tenslotte ook maar een mens. Ik neem aan dat iedereen die meedoet aan de IA daar ook wel begrip voor heeft.

Verwijderd

Syzzer schreef op 30 april 2003 @ 10:01:
[...]

Ik had het eerste deel van de bestelleing al ontvangen (Akasa acoustic absorption mat en PCI Slot Cooler) het back-order gedeelte (Rheobus Kit#2, dual color Blue&Red leds, black en CCFL Sunbeam Blauw - 20cm) daarenetegen heb ik nog niet mogen ontvangen.

BTW Stress je niet dood, je moet niet meer proberen te doen dan dat je kan. Je bent tenslotte ook maar een mens. Ik neem aan dat iedereen die meedoet aan de IA daar ook wel begrip voor heeft.
Ok dan klopt mijn administratie toch ;) nu nog even achterhalen waar je pakje is en dan zijn we allemaal blij :)

Verwijderd

Enterprice_NL schreef op 30 April 2003 @ 02:08:
Dit geldt ook voor mij :D

ik wacht nog op de volgende atrikelen :
2*design fan guard clear acrylic - Atomic 80mm (ID 753)
2*design fan guard clear acrylic - Hurricane 80mm (ID 755)
1*lazer led (3 hyper-bright led) groen (ID 811)
2*sunbeam led fan rood 80mm (ID 813)

Het is mijn niet helemaal duidelijk hoe het nu precies zit met backorders e.d.
maar dan weten jullie het, aangezien ik m'n status ook op ontvangen had gezet na het eerste pakketje :)

Verwijderd

Ok ik zal even uitleggen hoe het met de backorders zit.

Ik had dacht ik ik iedereen afgewerkt, maar wellicht heeft die status idd roet in het eten gegooid. Ik ga weer ff de papieren induiken en kijken of ik niemand vergeten ben.

Wat de fangrills van H-essers betreft, ik heb nog geen mail van H-essers gehad over de leverdatum.... morgen ga ik ze weer lastig vallen. Dat zijn de enige onderdelen die nog ontbreken, de rest is allemaal aanwezig (hoewel dat ook niet veel meer is :))

[edit]
Ahha Eureka.... ik zie dat ik nog een paar ordertjes heb liggen. Waaronder die van Syzzer, die is de deur dus nog niet uit, Ultra_DMA, shinninayomo OID en nog een paar lui.

Sorry jongens die gaan donderdag op de post, zijn vandaag gesloten namelijk |:( }:O :/ :| :X :? 8)7

/me schaamt zich dood.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 13:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ne hessers schiet niet echt op, gewoon goed hard schoppen nitraat :P

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Die "en nog een paar lui." val ik dus ook in tussen?!

Sorry voor het ongemak. Ik zie nou hoeveel administratie er bij komt kijken :o
Nitraat, werk niet te hard! Slapen is ook iets wat je lichaam heel erg lekker vindt ;)

• Felyrion
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

die nog een paar lui... zit ik daar toevallig ook nog bij?
ik moet nog een rheobus en een northbridge cooler krijgen, geen haast hoor, maar dan weet ik het iig :)

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

euhm , ik sta al 2 weken op ingepakt, wanneer kan ik mijn pakje verwachtten?

mvg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 17:25:

Anways veel dank aan KOD en nitraat... :D
Om mezelf ff te quoten..

moet nu weg. ken je het aub asap opsturen? danku!

• pres_lincoln
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 16:47:
[...]
Ja tuurlijk, donderdag waarschijnlijk. Maar dat zal ik morgenmiddag/avond even melden, oké? ;)
@KOD: Ik heb nix voorbij zien komen, of zit je krap met de tijd, wat natuurlijk ook altijd kan... Maar misschien toch nog een gaatje voor me van 5 minuten vandaag om ff de spulletjes op te halen??? Zou heel fijn zijn!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
KoD en Nitraat,

even voor mijn eigen duidelijkheid (en misschien ook van anderen):
- Van de bay bussen zijn nummer 1 en 2 niet leverbaar en krijgen we alleen nummer 3.
- De fan grills van essers zijn (niet/slecht*) aan te komen en kunnen we een nieuwe bestellen.
Klopt het zo?
* doorhalen wat niet van toepassing is.

Verwijderd

Topicstarter
Pres_Lincoln schreef op 01 mei 2003 @ 02:39:
[...]

@KOD: Ik heb nix voorbij zien komen, of zit je krap met de tijd, wat natuurlijk ook altijd kan... Maar misschien toch nog een gaatje voor me van 5 minuten vandaag om ff de spulletjes op te halen??? Zou heel fijn zijn!
mwa morgen is wel goed, uurtje of 16:00 tot 16:30 is dat goed?

Verwijderd

ge-flopt schreef op 01 May 2003 @ 09:53:
KoD en Nitraat,

even voor mijn eigen duidelijkheid (en misschien ook van anderen):
- Van de bay bussen zijn nummer 1 en 2 niet leverbaar en krijgen we alleen nummer 3.
- De fan grills van essers zijn (niet/slecht*) aan te komen en kunnen we een nieuwe bestellen.
Klopt het zo?
* doorhalen wat niet van toepassing is.
Ik hoef niets door te halen ;) allebei je stellingen kloppen. Wat de fangrills betreft kan je kiezen, of nieuwe bij PowerParts uitzoeken op de website, OF wachten op meer info van h-essers.

• pres_lincoln
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 16:13:
[...]

mwa morgen is wel goed, uurtje of 16:00 tot 16:30 is dat goed?
Zie je me morgen rond 1600 uur verschijnen !

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 16:52:
[...]

Ik hoef niets door te halen ;) allebei je stellingen kloppen. Wat de fangrills betreft kan je kiezen, of nieuwe bij PowerParts uitzoeken op de website, OF wachten op meer info van h-essers.
Waren de resterende orders de deur uit?

• kieskes
  • Laatst online: 21:43
Syzzer schreef op 01 mei 2003 @ 18:12:
[...]

Waren de resterende orders de deur uit?
Nee, ik wacht nog steeds op m'n rheobus, sta nog steeds niet op verzonden :(

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik doelde op de orders die Nitraat vandaag de deur uit wilde doen.
Ahha Eureka.... ik zie dat ik nog een paar ordertjes heb liggen. Waaronder die van Syzzer, die is de deur dus nog niet uit, Ultra_DMA, shinninayomo OID en nog een paar lui.

Sorry jongens die gaan donderdag op de post, zijn vandaag gesloten namelijk

Verwijderd

waar kan ik king of dos contacteren op msn ofzo?
want ik wacht al een maand of 5 op mijn rounded cables en een lazerled!
thx

• XorArch
  • Laatst online: 19-11 12:49
Nitraat:
Sorry dat ik het blijf vragen maar ik heb tot op heden geen antwoord gehad. Wat is de status van mijn bestelling?
Op laupro staat hij nog steeds op "betaling bevestigd"...

Tnx

Verwijderd

vrtnn schreef op 29 april 2003 @ 17:25:

Anways veel dank aan KOD en nitraat...
Al gelezen KOD? Echt, op een of andere manier wordt er de hele tijd over mijn posts heen gelezen :D Misschien moet ik wat meer smileys gebruiken ;P >:)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 20:11:
thx
Als je dit topic een beetje gevolgd had dan weet je dat sommige producten wel besteld zijn maar niet geleverd kunnen worden omdat er een bepaald bedrijf niet had opgeschoten.
Lazerleds zijn nog niet zo lang binnen, dus je pakje zal wel al komen.
Of heb je je status op laupro al op ontvangen gezet? Dan is het namelijk onbegonne werk voor ons om te bekijken of het al verstuurd is.
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 01:35:
[...]

Al gelezen KOD? Echt, op een of andere manier wordt er de hele tijd over mijn posts heen gelezen :D Misschien moet ik wat meer smileys gebruiken ;P >:)

Verwijderd

Xor'Arch schreef op 01 May 2003 @ 22:54:
Nitraat:
Sorry dat ik het blijf vragen maar ik heb tot op heden geen antwoord gehad. Wat is de status van mijn bestelling?
Op laupro staat hij nog steeds op "betaling bevestigd"...

Tnx
Is vandaag de deur uit gegaan.

Verwijderd

kieskes schreef op 01 May 2003 @ 18:33:
[...]

Nee, ik wacht nog steeds op m'n rheobus, sta nog steeds niet op verzonden :(
Wat is je nick op laupro?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 20:11:
thx
Als ik me niet vergis bij jij een van de belgen.... doosje is inmiddel sonderweg samen met de van quarantaine... veel plezier ermee.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.