Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopactie v3.0 -afhandeling

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Nitraat, heb je al een ideetje waar de spulletjes van H-essers zich bevinden? 'k had zonet gelezen dat maandag even ging bellen... ;)

Verwijderd

Zou je mij hééél misschien kunnen vertellen wanneer er eventueel wat mijn kant op komt Nitraat of KingOfDos? :)

'k Zit al tijden met smart te wachten :-( maar m'n status bij Laupro staat nog steeds op 'betaling bevestigd'.

Heb wat gelezen over die SunBeam dingen maar daar heb ik er geen van besteld, vandaar mijn nieuwschierigheid ;)
Mijn naam op Laurpo is Morpheus btw ;)

Als het er aan komt heb ik niks gezegd :P

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 00:47:
Zou je mij hééél misschien kunnen vertellen wanneer er eventueel wat mijn kant op komt Nitraat of KingOfDos? :)

'k Zit al tijden met smart te wachten :-( maar m'n status bij Laupro staat nog steeds op 'betaling bevestigd'.

Heb wat gelezen over die SunBeam dingen maar daar heb ik er geen van besteld, vandaar mijn nieuwschierigheid ;)
Mijn naam op Laurpo is Morpheus btw ;)

Als het er aan komt heb ik niks gezegd :P
waar dacht je dat die uv fans vandaan kwamen die je besteld hebt? ;)

er zitten een aantal artikelen tussen waar geen sunbeam bij staat maar er toch vandaan komen.

maar voor jou komt t er op neer dat deze fans er nog neit zijn...

Verwijderd

Topicstarter
UV Fans heb ik laatst nog in mijn hangen gehad, voor de IA, maar dat zou ook vanaf vooraad powerparts kunnen zijn hoor.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Ook zijn rheobus is van de Sunbeam :)

Kortom, McCune heeft alleen maar Sunbeam spullen, zonder dat hij het wist! LOL

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
wanneer wordt de laatste 22.9% van de bestellingen verstuurd? al enig id? :)

Rookworst zonder R is ook worst.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 12:20:
[...]

Het nagloeien van de luminous kabel heeft te maken met de tijd die het krijgt om op te laden, ik heb hier een doos op me kamer staan en na een dag in het licht gelegen te hebben, gloeien ze de hele avond.

Backorders berteffen all spullen die je nog niet hebt ontvangen. In grote lijnen zijn dat de spullen van Sunbeam en de plexiglas fangrills van H-essers.

Sunbeam is binnen en die ben ik aan het inpakken, H-essers is er nog niet.

@Jernst die komt in deze draad als ik thuis ben :)
;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 12:20:
[...]
Sunbeam is binnen en die ben ik aan het inpakken, H-essers is er nog niet.
w000t w000t ! binnenkort kunnen we deze dus ook verw8en ^^ :D

prima ;) _/-\o_

Verwijderd

Syzzer schreef op 09 April 2003 @ 09:29:
Ook zijn rheobus is van de Sunbeam :)

Kortom, McCune heeft alleen maar Sunbeam spullen, zonder dat hij het wist! LOL
lol idd... sommige mensen hebben toch wat... B) B) B)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:43
wanneer gaat het eerste spul van sunbeam de deur uit?

* kieskes wacht op z'n rheobus :)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:40

Felyrion

goodgoan!

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 22:32:
[...]

Ik heb volgens mij nu alles van sunbeam binnen hoor. Ik zal online ene lijstej bijhouden van wie de (back)orders verstuurd zijn.
is dit lijstje al ergens te vinden?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Nou da's een mooie :p maar goed nu weet ik waarom ik nog even geduld moet hebben....

Weet ik in ieder geval dat het nog komt :)

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:45
KOD, de twee UV-sens. fans juist binnen gekregen! Dank!

Verwijderd

Falcon schreef op 09 april 2003 @ 22:45:
[...]

is dit lijstje al ergens te vinden?
same question hiero ;) :Y) :)

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Djoeba
DaMightyWacko
Havocnl
Gandalf
Ivos
Moonchild
Quarantaine
tW.Judge
Aesculapius
Graffix
Ceasar

Nog meer namen volgen, maar die lijst ehb ik natuurlijk weer ergens laten slingeren dus die ben ik aan het zoeken :D maar deze mensen kunnen iig een pakje verwachten.

Verwijderd

BezurK schreef op 09 April 2003 @ 09:33:
wanneer wordt de laatste 22.9% van de bestellingen verstuurd? al enig id? :)
Ik zie toevaalig dat jou naam bovenaan me inpaklijst staat, jij bent morgen als eerste aan de beurt :)

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 28-11 09:13

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Lovely, kan ik mn LazerLeds achter m'n BayRes gaan zetten, zo dat het kabellen van het water mooi op de muur wordt weerspiegeld. :)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 19:01:

Quarantaine

[/code]

Nog meer namen volgen, maar die lijst ehb ik natuurlijk weer ergens laten slingeren dus die ben ik aan het zoeken :D maar deze mensen kunnen iig een pakje verwachten.
woohoo , thx!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Pres_Lincoln schreef op 10 April 2003 @ 12:09:
KOD, de twee UV-sens. fans juist binnen gekregen! Dank!
Tja, mijn schult dat je ze niet had, en was zo stom om een doosje van karton te maken ipv een enverloppe, kost weer 3 euro meer met verzenden, nouja jammer dan. :P

• pres_lincoln
Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 23:29:
[...]

Tja, mijn schult dat je ze niet had, en was zo stom om een doosje van karton te maken ipv een enverloppe, kost weer 3 euro meer met verzenden, nouja jammer dan. :P
Dat komt best goed hebben we hier met elkaar afgesproken!

offtopic:
Ik hoop alleen niet dat je 1000 van je afzender-etiketjes hebt gemaakt met die typo erin die op de doos geplakt zat (T vergeten in je straatnaam).

Verwijderd

Nitraat, KOD, Pakketje in goede orde antvangen hier. Zal mijn status zo even wijzigen.

Echter, volgens mij heb ik een doorgefikte inverter. Hij doet helemaal niets meer. Nou is het niet zo dat ik een penetrante brandlucht ruik, maar als ik hem tegen mijn neus houdt ruik ik wel degelijk een smerig geurtje. Nitraat, help me out here. Hoe handelen we dit af?

Verwijderd

Emailtje sturen naar powerparts
Mischien zelfs nog wel morgen binnen dan :D

Verwijderd

hmmm... wacht nu al een tijdje op de rest van me spullen... wanneer komen die?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 13:28:
hmmm... wacht nu al een tijdje op de rest van me spullen... wanneer komen die?
sunbeam is binnen, dus wordt verstuurd, h-essers is nog niet binnen, maar we hopen snel.
Vedder lees dit topic, staat het al 800000x in :P

• Benadski
  • Laatst online: 28-11 12:55
He KoD, zijn mijn spullen nou al op de bus gezet? Ik heb nog niets mogen ontvangen helaas... Ze zouden dinsdag toch al op de post gaan? :?
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:47:
Pakketjes verstuurd, behalve van pers_lincon, foutje gemaakt in uittypen adres, dus maandag wel de deur uit. Sorry ;)

[...]
O, wacht, ze zijn zaterdag dus al weggegaan?! Die van mij ook?

[ Voor 52% gewijzigd door Benadski op 11-04-2003 14:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 12:33:
Nitraat, KOD, Pakketje in goede orde antvangen hier. Zal mijn status zo even wijzigen.

Echter, volgens mij heb ik een doorgefikte inverter. Hij doet helemaal niets meer. Nou is het niet zo dat ik een penetrante brandlucht ruik, maar als ik hem tegen mijn neus houdt ruik ik wel degelijk een smerig geurtje. Nitraat, help me out here. Hoe handelen we dit af?
Volgens mij had jij alleen SUnbeam CFL's toch? Voor zover ik weet waren daar geen problemen mee, maar als je inveror goed doorgefikt is zie je bij de ontluchtingsgaatjes dat het plastik een beetje gesmolten is. Die inverors ruiken trouwns op een of andere mannier bijna altijd smerig als je je neus er echt dicht bij houdt.

Heb je de invertor al getest met een andere CCFL uit je pakje of de CCFL op een andere invertor gezet?

Als ie echt dood is... gewoon een mailtje sturen naar rma@powerparts.nl zoals eergassie zegt is het dan best snel geregeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 15:25 ]

Verwijderd

ik kan niet w8en tot de rest van mn spulletjes binnen zijn ^^ en als ik het zo lees, kan dat ieder moment gebeuren :D (ik had immers alleen SunBeam backorder ^^)

GJ !!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 15:24:
[...]

Volgens mij had jij alleen SUnbeam CFL's toch? Voor zover ik weet waren daar geen problemen mee, maar als je inveror goed doorgefikt is zie je bij de ontluchtingsgaatjes dat het plastik een beetje gesmolten is. Die inverors ruiken trouwns op een of andere mannier bijna altijd smerig als je je neus er echt dicht bij houdt.

Heb je de invertor al getest met een andere CCFL uit je pakje of de CCFL op een andere invertor gezet?

Als ie echt dood is... gewoon een mailtje sturen naar rma@powerparts.nl zoals eergassie zegt is het dan best snel geregeld.
Ik zal hem zo nog even aan een uitvoerige test onderwerpen, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik merkte het volgende op: Op eens deed mijn 20cm CCFl het niet meer, dus ik meteen effe checken. Voor een doorgefikte inverter had ik wat meer stank verwacht, en misschien wel een beetje rook :+ dat was niet het geval. Maar in vergelijking met andere inverters rook ie wel eigenaardig.

Ik ga hem nog effe testen op andere voedingen e.d. en als ie helemaal geen krimp geeft mail ik wel even.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 21:19
Nitraat, ik heb alles binnen en het werkt allemaal goed *D
Maar 1 ding. Ik heb een rheobus (zwart front) met rood-blauwe dual color ledjes gekregen. Maar is dat ook de versie die ik besteld had?? Want ik dacht dat die alleen maar blauwe ledjes had?? :?
Ik heb deze besteld: Rheobus Kit#1 Blue leds and black panel
of heb ik (perongelijk of express) deze gekregen: Rheobus Kit#2, dual color Blue&Red leds, black???

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 22:18:
[...]

Eeeh dit is nog steeds de zelfde IA ;) Info over de verzending kan je vinden op Laurpro, we hebben wat vertraging opgelopen door sunbeam spullen die laat aan kwamen. Ik ga maandag een lading zooi op de bus doen, dus wellicht ben jij 1 van de gelukkigen.
i c, thx!

dit duurde me toch verdacht lang :?
maar het zal hier ooit wel aankomen zeker:)

Verwijderd

Topicstarter
Benadski schreef op 11 April 2003 @ 14:20:
He KoD, zijn mijn spullen nou al op de bus gezet? Ik heb nog niets mogen ontvangen helaas... Ze zouden dinsdag toch al op de post gaan? :?

[...]

O, wacht, ze zijn zaterdag dus al weggegaan?! Die van mij ook?
zal us kijken of die maandag kan versturen, was die nog vergeten O-)

• Benadski
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 19:05:
[...]

zal us kijken of die maandag kan versturen, was die nog vergeten O-)
Is goed, ben allang blij dat de TPG ze niet heeft kwijtgemaakt... :>

Verwijderd

Ik vind het wel weer stil worden hier...

Is er weer meer weg? Heb je je verstuurlijssie al compleet Nitraat? En hoe wordt het nu eigenlijk gedaan: jij klets alles van ophalers in één grote doos, en KoD sorteert het, of stuur je kant-en-klaar op naar Den Bosch...

Mkay, wellicht staat het al ergens in het topic, maar dan heb ik het gemist, en zo is er ook weer eens wat leven in de modbrouwerij :)

• kieskes
Kan ik deze week me baybus nog verwachten?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 12:12:
Ik vind het wel weer stil worden hier...

Is er weer meer weg? Heb je je verstuurlijssie al compleet Nitraat? En hoe wordt het nu eigenlijk gedaan: jij klets alles van ophalers in één grote doos, en KoD sorteert het, of stuur je kant-en-klaar op naar Den Bosch...

Mkay, wellicht staat het al ergens in het topic, maar dan heb ik het gemist, en zo is er ook weer eens wat leven in de modbrouwerij :)
umz, alles is al kant en klaar voordat het bij nitraat aankomt, ik krijg dan al het spul van de ophalers en de mensen die zo slim zijn geweest om verzendmethode te vergeten.
Ik moet die van sch0pkont en Benadski nog de deur uit werken, dan is het hier leeg ;)

• Aesculapius
  • Laatst online: 29-11 14:48
Kewlz, pakketje arrived !

Good work Kingie en Nitraat ! Thanx !!

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Verwijderd

ik w8 nog stilletjes op mn backorder... kan ik het deze week verw8en ?

betreft; 3 neon wires + 2 Rode led-fannetjes (alles van SunBeam)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 18:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 16:46:
[...]

umz, alles is al kant en klaar voordat het bij nitraat aankomt, ik krijg dan al het spul van de ophalers en de mensen die zo slim zijn geweest om verzendmethode te vergeten.
Ik moet die van sch0pkont en Benadski nog de deur uit werken, dan is het hier leeg ;)
Het is toch niet kant-en-klaar per persoon ingepakt als het bij Nitraat aankomt :? Zo wel, dan is het helemaal makkelijk :)

En hoezo ben jij dan leeg? En ikke dan...? :'( ;)

Ik had toendertijd nog wat extra besteld ivm de verjaardag van iemand, maar nu denk ik dat het wel op tijd zal zijn voor de volgende verjaardag... :p

Verwijderd

Hehe, Abel is lollig bezig :)

Helaas komen de spullen niet kant en klaar bij mij binnen, maar in grote dozen, t'is even stil geweest rond het weekend, mijn excuses hiervoor, maar lag denk ik half in coma na een bezoek aan de Admirals, broodje crab die ik daar heb gegeten is niet zo goed gevallen, affijn ben weer 2 kg afgevallen.

Morgen gaan er weer een ladign de deur uit, en Abel we zijn je niet vergeten knul :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 18:25:
ik w8 nog stilletjes op mn backorder... kan ik het deze week verw8en ?

betreft; 3 neon wires + 2 Rode led-fannetjes (alles van SunBeam)
Die kan je zeker weten deze week verwachten.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
ik zet mijn geld op woensdag, want dan moet ik ook gelijk weg voor een LAN van een week.. *hoop hoop hoop*

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 00:23:
[...]

alles of alleen dat??? zal mooi zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 12:06:
[...]

alles of alleen dat??? zal mooi zijn
Heb nog steeds geen leverdatum gekregen voor die stuf van H-essers, ze zijn ondertussen ook een beetje pissed op hun leverancier geloof ik. Maar wat er iig uitgeleverd gata worden is al het spul wat besteld is behalve die plexiglas stuf van H-essers.

Wat echter ook een idee is.....PowerParts heeft ook plexiglas fangrils in het assortiment, de mensen die een fangaurd besteld hebben van H-essers kunnen daar eentje van uitzoeken, is het een goed idee of niet?

http://www.powerparts.nl/d.asp?WCI=c&c=22

Zeg maar wat jullie van dit idee vinden, dan regel ik het wel :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 00:22:
Hehe, Abel is lollig bezig :)

Morgen gaan er weer een ladign de deur uit, en Abel we zijn je niet vergeten knul :P
HELE dikke 'pfew'-smiley :p

Hoop doet leven hè, hoop doet leven... :)

Die lading van morgen, is dat een 'ophaaldoos', of zijn het losse verstuurpakketjes... Jongens, ik leef wat af, zoveel hoop heb ik... :p

25 jaar, en zo zenuwachtig als een 10-jarige voor zijn verjaadag, tiswa...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 15:11 ]

Verwijderd

nitraat, even over mijn spulletjes, is het niet veel praktischer om de spullen recht streeks naar mij op te sturen, en dat KOD die schroefjes ff in een envelopje douwt? :)

tgaat trouwens om 1 Air Filter 120 mm, 1 Artic Blue Fan met 4 blauwe leds + speedcontrole, 1 ccfl bitspower blue (30 cm) en 1 ccfl sunbeam blauw (20cm).
En dan nog die antishock fasteners.

Laat maar weten wat je 'r van vind :>

• Havocnl
Havocnl schreef op 12 April 2003 @ 14:14:
Nitraat, ik heb alles binnen en het werkt allemaal goed *D
Maar 1 ding. Ik heb een rheobus (zwart front) met rood-blauwe dual color ledjes gekregen. Maar is dat ook de versie die ik besteld had?? Want ik dacht dat die alleen maar blauwe ledjes had?? :?
Ik heb deze besteld: Rheobus Kit#1 Blue leds and black panel
of heb ik (perongelijk of express) deze gekregen: Rheobus Kit#2, dual color Blue&Red leds, black???
ff mezelf quoten.
Nitraat hoe zit het nou precies hiermee.... ?

Wèh zedde gij??

• pres_lincoln
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 13:07:
[...]

Wat echter ook een idee is.....PowerParts heeft ook plexiglas fangrils in het assortiment, de mensen die een fangaurd besteld hebben van H-essers kunnen daar eentje van uitzoeken, is het een goed idee of niet?

Prima idee, volgens mij heb ik er ook zo een van h-essers besteld, nietwaar?

Alleen ff overlegd met de achterban, en er zit echt helemaal nix bij wat we kunnen gebruiken van Powerparts.. Tenminste, niet van de fanguards.. Misschien mogen we (als 't niet teveel werk is) op een andere pagina van Powerparts.nl kijken en daar een evt. keuze uit maken?
edit:
Zie nu dat de nokit EL cable Marine Blue 1,5m niet op voorraad is bij powerparts, laat dus maar

Als 't niet mogelijk is blijven we gewoon wachten op h-essers' fanguard..
Van dat Fanguardje gaan we nogal niet zenuwachtig meer worden als de rest van 't spul onderweg is he..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 00:23:
[...]

w00t das mooi !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Havocnl schreef op 15 april 2003 @ 16:42:
[...]

ff mezelf quoten.
Nitraat hoe zit het nou precies hiermee.... ?
Nou, het zit als volgt....na veel gemekker over en weer met bitspower heb ik begrepen dat de kit#1 niet meer leveren, kit #2 ook niet meer, maar dat ze alleen kit#3 hebben. Deze hebben ze ook opgstuurd zonder het verder te melden, het was een beetje een verassing voor me.

Kit#3 heeft 3 pin aansluitingen voor de fan en dual color leds. Aangezien dat het een duurder model is die je besteld hebt hoop ik dat het geen bezwaar is. Mocht dat wel zo zijn, dan valt er wel iets te regelen.

Verwijderd

Sterker nog jou pakje met de rest van ej bestelling is onderweg :)

• Havocnl
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 23:12:
[...]

Nou, het zit als volgt....na veel gemekker over en weer met bitspower heb ik begrepen dat de kit#1 niet meer leveren, kit #2 ook niet meer, maar dat ze alleen kit#3 hebben. Deze hebben ze ook opgstuurd zonder het verder te melden, het was een beetje een verassing voor me.

Kit#3 heeft 3 pin aansluitingen voor de fan en dual color leds. Aangezien dat het een duurder model is die je besteld hebt hoop ik dat het geen bezwaar is. Mocht dat wel zo zijn, dan valt er wel iets te regelen.
Nee hoor geen bezwaar :) Hij werkt prima :D
En een duurder model is nooit erg ;)
Zeker die 3-pins aansluitingen zijn zeer makkelijk :Y)
iig thanx voor het antw en voor de IA
* Havocnl is zeer tevreden over zijn spullen 8)

Wèh zedde gij??

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 23:12:
[...]

dus diegene die een sunbeam kit #2 hebben besteld krijgen deze ook?

btw ik sta al een paar dagen op ingepakt , wanneer wordt het verzonden?

thx

Verwijderd

Topicstarter
Jap, kit #1 en #2 niet meer.
Kit #3 is met dual(rood, blauw) leds en schroefaansluiting meen ik.

Ik denk dat je dan deze krijgt, maar weet het feine er niet van.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
ik baal er nogsteeds van dat mn pakje kwijt is, heumeu's @ TPG! nitraat, is dr al wat meer bekend?

Verwijderd

[...]

Ik heb 3 van die fanguards besteld... Maar ik zou liever op degene van H-essers wachten... Moest powerparts clear plastic fan guards hebben had ik deze wel genomen.. Maar ik vond ze er niet op... Ik wil dus gerust nog wel wat wachten... Thesis, blok & examen komen er toch aan ;)

• pres_lincoln
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 01:06:
[...]

Ik heb 3 van die fanguards besteld... Maar ik zou liever op degene van H-essers wachten... Moest powerparts clear plastic fan guards hebben had ik deze wel genomen.. Maar ik vond ze er niet op... Ik wil dus gerust nog wel wat wachten... Thesis, blok & examen komen er toch aan ;)
Precies onze reden! Mocht powerparts ze alsnog hebben dan is dat voor ons geen enkel probleem om 'm daarvandaan te krijgen.

offtopic:
De onze komt namelijk voor de rounded CCFL te zitten, dus 't moet wel een clear fanguard zijn, desnoods uv sensitive maar dan niet rood of groen sensitive zoals powerparts ze heeft, helaas.

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

[...]

Heb nog steeds geen leverdatum gekregen voor die stuf van H-essers, ze zijn ondertussen ook een beetje pissed op hun leverancier geloof ik. Maar wat er iig uitgeleverd gata worden is al het spul wat besteld is behalve die plexiglas stuf van H-essers.

Nou, ik ben er wel voor eigenlijk.
ipv 2x Design Fan Guard Clear Acrylic - Atomic dan 2x Lasercut UV sensitive fan guard Spiderman 80mm

Dus moet ik ook nog binnenkrijgen dan:
  • [i]
  • Lazer Led( 3 Hyper-Bright Led) ROOD
  • EL cable kit Marine Blue 1,5m
  • UV Sensetive FAN - Blauw 80mm
  • [/i]
Ik merk het dan wel ;)

• BezurK
Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 13:07:
[...]

Ok, doe mij maar een Lasercut Fan guard Spider 80mm (die rode) van PP ipv de Design Fan Guard Clear Acrylic - Hurricane die ik van H-Essers besteld had...

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 00:17:
Jap, kit #1 en #2 niet meer.
Kit #3 is met dual(rood, blauw) leds en schroefaansluiting meen ik.

Ik denk dat je dan deze krijgt, maar weet het feine er niet van.
Zou jammer zijn, wilde een beetje alles in zwart/blauw houden.

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

ge-flopt schreef op 16 april 2003 @ 09:47:
[...]

Zou jammer zijn, wilde een beetje alles in zwart/blauw houden.
dan moet je ze niet op 7 volt laten draaien , alleen op 12. dan zijn ze blauw O-)

Verwijderd

Daklem schreef op 16 April 2003 @ 14:01:
[...]

dan moet je ze niet op 7 volt laten draaien , alleen op 12. dan zijn ze blauw O-)
Even snel want het is druk.... op 7.05 Volt zijn ze ook nog blauw hoor ;)

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
Boeie schreef op 16 April 2003 @ 00:42:
ik baal er nogsteeds van dat mn pakje kwijt is, heumeu's @ TPG! nitraat, is dr al wat meer bekend?
2e pakketje is binnen! de baybus voor vriend van me, helaas is mn eigen spoorloos verdwenen...

• XorArch
  • Laatst online: 19-11 12:49
Hey nitraat, goeie actie.....

Ik zie dat je het druk hebt, maar kan je mij ook vertellen wanneer mijn pakketje op de bus gaat, ik heb namelijk alleen maar dingen besteld die al binnen zijn (4->3 pin kabels en een 20CM CCFL groen), en ik hoor maar niets. Niet dat ik heel veel haast heb hoor, ik vroeg het me gewoon af?

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 14:37:
[...]

Even snel want het is druk.... op 7.05 Volt zijn ze ook nog blauw hoor ;)
over onzinnige posts gesproken ;).

maar gelijk heb je wel :D! na 7 volt zijn ze gewoon blauw!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:04
w00t :D

Kom je thuis, staat er een pakkie klaar voor je :) met een hele mooie Fan Controller! :D

Thnx KingOfDos & nitraat! :D het was me een waargenoegen om met zo'n mooie IA mee tedoen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 15:30:
nitraat, even over mijn spulletjes, is het niet veel praktischer om de spullen recht streeks naar mij op te sturen, en dat KOD die schroefjes ff in een envelopje douwt? :)

tgaat trouwens om 1 Air Filter 120 mm, 1 Artic Blue Fan met 4 blauwe leds + speedcontrole, 1 ccfl bitspower blue (30 cm) en 1 ccfl sunbeam blauw (20cm).
En dan nog die antishock fasteners.

Laat maar weten wat je 'r van vind :>
Om mezelf maar ff te quoten.. op een of andere manier lees je steeds over mij heen nitraat :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 20:36:
[...]

Om mezelf maar ff te quoten.. op een of andere manier lees je steeds over mij heen nitraat :)
weet je wat mij dat kost? :P

Verwijderd

wheheh, volgens mij een cent of 35 :D die maak ik wel over dan oke :D

Verwijderd

;) beetje druk geweest deze week maar mijn reobus is maandag binnengekomen :9 Hartelijk dank KOD en Nitraat voor alle moeite :)

Verwijderd

Hoeveel Reobussen moeten er nog worden verstuurd Nitraat???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 20:36:
[...]

Dat ligt eraan, want ik adcht dat jij bij KOD zou afhalen of heb je wat extra poen overgemaakt? Er zijn namelijk meer mensen waarvan ik spullen naar KOD moet sturen... je bent niet de enige namelijk.
Hoeveel Reobussen moeten er nog worden verstuurd Nitraat???
Heb nog een paar te gaan, Rond het wekend moeten toch alle pakjes ongeveer de deur uit zijn denk ik.
2e pakketje is binnen! de baybus voor vriend van me, helaas is mn eigen spoorloos verdwenen...
Is errrrug zuur :( gelukkig is de tweede aangekomen. Ik heb een klacht ingediend bij de tpg, nu alleen afwachten wat ze ervan zeggen.
k zie dat je het druk hebt, maar kan je mij ook vertellen wanneer mijn pakketje op de bus gaat, ik heb namelijk alleen maar dingen besteld die al binnen zijn (4->3 pin kabels en een 20CM CCFL groen), en ik hoor maar niets. Niet dat ik heel veel haast heb hoor, ik vroeg het me gewoon af?
zie de tekst hierboven in deze post :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 01:32 ]

• pres_lincoln
En om het hele verhaal dan maar duidelijk te krijgen voor de leek zoals ik: alles wordt dus deze week verstuurd op de fanguards van h-essers na, stel ik het zo goed? Rounded ccfl'en, EL cables, lazerleds etc worden verzonden en worden dus deze of vroeg in de aankomende week bij mij thuis afgeleverd?

Verwijderd

thejoker80 schreef op 03 March 2003 @ 11:01:
[...]

Misschien een beetje offtopic, maar:

Als een postbode een pakje heeft voor iemand die niet thuis is moet hij het bij de buren proberen af te geven. Ze moeten dan wel een briefje bij jou in de bus gooien bij welke buren ze het hebben af gegeven. (heb 4 jaar als zaterdagpostbode gewerkt)
Klantenservice / Veelgestelde vragen / Binnenlandse post
Veelgestelde vragen over Binnenlandse post

Post ontvangen in Nederland

Mag de postbode de zending bij de buren afgeven?

Dat bepaalt de afzender. Deze kan opdracht geven om zijn zending bij 'geen gehoor' bij de buren te bezorgen. Wanneer hierover geen afspraken zijn gemaakt met de afzender, wordt de zending niet bij buren bezorgd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 01:31:
[...]

Dat ligt eraan, want ik adcht dat jij bij KOD zou afhalen of heb je wat extra poen overgemaakt? Er zijn namelijk meer mensen waarvan ik spullen naar KOD moet sturen... je bent niet de enige namelijk.
Ok, naar welke rekening moet ik 't overmaken? :) en bedrag zal wel iets van 7 pleuro zijn, niet?
Dan maak ik het vandaag nog over dmv Girotel, staat het er als 't goed is morgen op.

Verwijderd

Pres_Lincoln schreef op 17 April 2003 @ 04:30:
En om het hele verhaal dan maar duidelijk te krijgen voor de leek zoals ik: alles wordt dus deze week verstuurd op de fanguards van h-essers na, stel ik het zo goed? Rounded ccfl'en, EL cables, lazerleds etc worden verzonden en worden dus deze of vroeg in de aankomende week bij mij thuis afgeleverd?
Bijna helemaal goed ;)
Ik probeer om iig voor zondag/maandag aanstaande alle pakjes in te pakken. Dan rij ik daarmee dinsdag naar het postkantoor (maandag zijn ze dicht) en doe ik ze op de post.

Dit betekent dat afhalers ca woensdag/donderdag bij KoD terrecht kunnen (afspraak maken) en dan de rest op ca die dag alles binnen krijgt behalve de fangrills van H-essers tenzij je vermeld hebt dat je die grills van de powerparts website wilt hebben dan krijg je gewoon je complete bestelling.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 10:04:
[...]

Ok, naar welke rekening moet ik 't overmaken? :) en bedrag zal wel iets van 7 pleuro zijn, niet?
Dan maak ik het vandaag nog over dmv Girotel, staat het er als 't goed is morgen op.
Je kan het naar mijn rekening overmaken, girotel heeft nu alleen weinig nut omdat alle binnenlandse betalingen rond paasen op z'n gat ligt.

Als me me even mailt dan stuur ik je me bankgegevens wel even... die strooi ik hier liever niet rond :)

Verwijderd

Woei!! Mijn LazerLeds zijn ook binnen :)

KoD en Nitraat _/-\o_ , ik dank u hartelijk voor deze IA. Zij was heerlijk :+ :D

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik had vorige week vrijdag ook al mijn ccfl binnengekregen....
het heeft een tijdje geduurt maar het is de moeite waard!!!

Nitraat en KoD: BEDANKT!!! _/-\o_

Verwijderd

Sjalalalalaaaa, Pasen is bijna voorbij, en dan gaat de TPG weer gewoon aan het nuttige werk, sjalalalalaaaa

(Sorry, maar het is hier wel weer ZO stil dat ik er bangig van word... :p)

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

[ikhoophetwelmodus]
jah, nitraat is het gelukt om alles ingepakt te krijgen? :p
[/ikhoophetwelmodus]

ik zit vol ongeduld op mn rheobus te wachten :D (owjah, nitraat, vergeet je mn northbridge cooler niet?)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 10:04:
[...]

Roel Jansen
Postbank 7779668
Den Bosch

Bedrag, 7,50 euro
Vandaag bedrag binnen, morgen opgestuurd.

Teminste als je het spul dat NU bij mij ligt opgestuurd wil hebben.
Hoe wat wie waar er vedder afgesproken is weet ik niets van.

Verwijderd

nee, nitraat stuurt het gewoon naar jou toe en dan haal ik het wel weer op, want om nou 7,50 voor 2 dagen eerder de spulletjes hebben te betalen...

btw, nitraat zou vandaag of morgen alles ingepakt/verstuurd hebben, wanneer heb jij ff een half uurtje vrij dat er wat mensen (geen idee hoeveel) het op kunnen komen halen?

[offtopic]Acryl glas sux, heb ik het hele middag zitten bewerken, boor ik gaatje heel rustig, breekt heel die *#*&^$ plaat !! Naja morgen maar ff nieuw halen bij praxiz:(

edit:
En als het nog een week ofz mocht gaan duren voordat je kan, zou je dan alvast dei fan fasteners in een envelopje kunnen sturen? Want dan kan ik tenminste iets aan me kees doen met dit mooie weer :P (behalve me raam vern**ken :()

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 21:12 ]

Verwijderd

Ik heb mijn front al verwijderd en geschuurd......

ook gelijk mijn HDD led vervangen door een blauwe....vet!! :)

Nu nog die reobus.......slijm slijm

Verwijderd

Ik vind het reuze jammer dat mijn rheobus nog steeds niet verstuurd is. Ik hoop dat het snel gebeurt :O

• kieskes
Ik ook, het duurt onderhand toch wel errrrrgggg lang, ik vind dit niet normaal meer :Z :Z

Verwijderd

hopelijk is nitraat niks overkomen :P

btw vandaag heb ik me raam gefixt. weer een plaat bij praxis gehaalt, en de gaten voor 2 fans uitgezaagd, en toen wou ik gaatjes gaan boren "KRAAAAK", weer 1 vern**kt ... gelukkig was het stuk was over was nog genoeg.
toen maar besloten om eerst te boren..
gelukkig ging het de 3de keer wel goed :P

Nu zit er alleen nog een gaatje in voor mijn laserled fan ;[
Khoop dat het vandaag op de post is gedaan, anders sta ik voor de 3de keer op een lan met een brakke kast :[

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 19:27 ]

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Pakketje vandaag ontvangen, alleen mijn fan+ ccfl ring werkt niet :(
De fan werkt wel maar die ronde ccfl die eromheen zit doet niets, zit goed aangesloten, ook op andere connectors geprobeerd.

Verwijderd

Gaaaaaaaaaaap.......ik ben wakker.......nu TPG nog!

• Benadski
Al tijd gehad voor mijn spullen KingOfDos?

Je zou ze eigenlijk drie weken geleden opsturen weet je nog? Ik vind het niet erg om te wachten, maar als je zegt ze op te sturen moet je dat wel doen he? :|

[ Voor 67% gewijzigd door Benadski op 23-04-2003 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jernst schreef op 22 april 2003 @ 23:47:
Pakketje vandaag ontvangen, alleen mijn fan+ ccfl ring werkt niet :(
De fan werkt wel maar die ronde ccfl die eromheen zit doet niets, zit goed aangesloten, ook op andere connectors geprobeerd.
Hoezo dit?
Werkt de inverter wel?
Test de inverter met een andere ccfl(type inverters zijn voor ccfl's meestal het zelfde, als het niet zo is dan maak je het zelf stuk, niet mijn schuld :P ), dus test gewoon met een andere ccfl, en dan even kijken of die het wel doet.
Hoe heb je het aangesloten en niets omgedraait?

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 10:04:
[...]

Hoezo dit?
Werkt de inverter wel?
Test de inverter met een andere ccfl(type inverters zijn voor ccfl's meestal het zelfde, als het niet zo is dan maak je het zelf stuk, niet mijn schuld :P ), dus test gewoon met een andere ccfl, en dan even kijken of die het wel doet.
Hoe heb je het aangesloten en niets omgedraait?
Heb het al met andere inverters geprobeerd, alles is goed aangesloten, andere ccfl's werken wel gewoon maar deze ring niet :(

Verwijderd

nitraat, leef je nog? :| ik en ik denk velen met mij :P willen weten of mijn spulletjes al verstuurd zijn?

kben nu sporten.. hoor 't wel :)

Verwijderd

mmm die rheobus he....heeft de postbodin zoiets bij of komen ze dat apart met de wagen afgeven ofzo??

Ze was net langsgewees maar ze belde nie aan en gooide alleen een hoop brieven naar binnen...damn!

Verwijderd

Dan zal ze het niet bijgehad hebben he ;)

Maarre, Nitraat, ben je misselijk van alle eieren ofzo? Hoe staat het ermee? :)

Verwijderd

Kan er als alles is verstuurd ff gepost worden,
Ik had me status op laupro al op ontvangen gezet nadat ik de eerste lading had ontvangen, k hoop dat dit niet uitmaakt, en anders weet je het nu. \
Want ik wil het nog steeds graaag ontvangen :D

• BezurK
Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 19:02:
[...]

Ik zie toevaalig dat jou naam bovenaan me inpaklijst staat, jij bent morgen als eerste aan de beurt :)
Ik wil niet zeuren ofzo, maar dit is 2 weken geleden... :/
Zijn er problemen met een aantal bestelde spulletjes ofzo? Heeft dit met die fanguards te maken?

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

nitraaaat... we missen je :'( (nouja... :P ) maar wat info zou fijn zijn voor ons ongeduldige tweakertjes :+

• pres_lincoln
Ben bang dat dit berichtje niet zo heel fijn was :)

[ Voor 79% gewijzigd door pres_lincoln op 24-04-2003 03:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 14:42:
mmm die rheobus he....heeft de postbodin zoiets bij of komen ze dat apart met de wagen afgeven ofzo??

Ze was net langsgewees maar ze belde nie aan en gooide alleen een hoop brieven naar binnen...damn!
Zal wel als pakje zijn, dus met een busje komen ze die brengen.

Doosje van rheobus is te groot voor de brievenbus.

• Benadski
Al tijd gehad voor mijn spullen KingOfDos?

Je zou ze eigenlijk drie weken geleden opsturen weet je nog? Ik vind het niet erg om te wachten, maar als je zegt ze op te sturen moet je dat wel doen he? :|
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.