Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopactie v3.0 -afhandeling

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 19:57:
[...]

Die stuur ik wel in een envelopje na... sorry O-)
krijg net een mailtje van powerparts:
Beste Sjaak,

Je kabel gaat morgen op de post.

Met vriendelijek groet,

PowerParts
ikke: :)
idd geweldige service van die gasten!

[ Voor 6% gewijzigd door jazz op 27-03-2003 23:15 ]

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 22:31:
[...]

Zo kan je het ongeveer wel stellen ja, 3x raden waar het nog lag... juist ja, waar ik het afgegeven had... dus op het postkantoor 7km van me huis vandaan.
Wat een prestatie voor de Nederlandse postdiensten |:( |:( |:(

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Hehe, blije gezichten hier, even een vraagje tussendoor. Is iedereen die z'n spullekes heeft een beetje tevreden? Zijn er al pics etc?

Ben wel benieuwd naar al het moois wat gefabriceerd gaat worden.
Wat een prestatie voor de Nederlandse postdiensten |:( |:( |:(
Hahaha, ja ik had eerlijk gezegd verwacht dat ie ergens in Belgie lag ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 23:48 ]

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:40

Felyrion

goodgoan!

ik had nog ff een vraagje. Kan ik al iets thuis verwachten?
ik kan namenlijk mijn status op laupro niet bekijken omdat ik uiteindelijk via mail moest bestellen.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Falcon schreef op 27 March 2003 @ 23:54:
ik had nog ff een vraagje. Kan ik al iets thuis verwachten?
ik kan namenlijk mijn status op laupro niet bekijken omdat ik uiteindelijk via mail moest bestellen.
Die van jou zou als het goed is zaterdag aan moeten komen.... alleen ik zie dat ik een zalman nothbridge cooler te weinig besteld heb, die gaat ook ff opbackorder, zal begin april aankomen.

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

ah, very nice!
is goed, ik zie het vanzelf wel komen, heeft verder geen haast :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 00:11:
[...]

Die van jou zou als het goed is zaterdag aan moeten komen.... alleen ik zie dat ik een zalman nothbridge cooler te weinig besteld heb, die gaat ook ff opbackorder, zal begin april aankomen.
woei dat betekend dat me spullentje binnen kort helemaal compleet zijn :)

• pres_lincoln
  • Laatst online: 21-11 13:45
Heb ff veel verwijderd uit dit vak waar we kunnen melden wat we cq. ik kwijt willen/wil..

Volgende week een minimaal kansje voor de afhalers (oeh, wat netjes opeens) :) ???

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 23:45:
Hehe, blije gezichten hier, even een vraagje tussendoor. Is iedereen die z'n spullekes heeft een beetje tevreden? Zijn er al pics etc?

Ben wel benieuwd naar al het moois wat gefabriceerd gaat worden.
kan je daar een nieuw draadje voor openen? eventueel even overleggen met een modje :P
het grote "maak met je KingofDos en nitraat IA spullen een kleine of grote mod" draadje ;)

• jazz
Lijkt me geen goed idee, je kan volgens mij beter een nieuw topic openen als je een grote complete mod hebt gemaakt, en je kleine mods posten in het daarvoor bestemde topic. Is beter voor het overzicht, ipv voor elke inkoopactie een nieuw mod-topic te openen. Je kan natuurlijk hier wel in een post een link plaatsen met wat info naar je mod-topic, waarin je verteld hoe je de hier bestelde spullen gebruikt hebt.. :)

Verwijderd

Topicstarter
jazz schreef op 28 March 2003 @ 12:56:
Lijkt me geen goed idee, je kan volgens mij beter een nieuw topic openen als je een grote complete mod hebt gemaakt, en je kleine mods posten in het daarvoor bestemde topic. Is beter voor het overzicht, ipv voor elke inkoopactie een nieuw mod-topic te openen. Je kan natuurlijk hier wel in een post een link plaatsen met wat info naar je mod-topic, waarin je verteld hoe je de hier bestelde spullen gebruikt hebt.. :)
Hier ben ik het idd mee eens.

Ik ben vanaf vanavond naar een lanparty ( http://www.gridextreme.net ), dus maandag pas weer aanwezig.

Ophalers, as woensdag van 1500 tot 1600 uur ophalen van producten(namen vna die persoonen staan ergens terug @ topic).
Die mensne mail ik MAANDAG avond.

Verwijderd

Ik zou dan vanavond mailen, anders kunnen die mensen weer niet enzo... En woensdag tussen 3 en 4 is nou niet de meest geschikte tijd denk ik... dan is iedereen naar zijn werk/school...

• pres_lincoln
Mag ik het nu dan écht tegen m'n medebestellers dat het woensdag ER ECHT IS !????

Weet je wat, ik doe het toch nog maar ff niet :S
Zou er voor de 4e keer voor ... staan als er weer iets onverhoopt tussenkomt nofi...

Lan ze... sjee :(

Verwijderd

Ik heb het topic al een tijd niet gevolgd maar zijn alle spullen er nu al en wanneer kan ik me rheobus ongeveer verwachten? :9~

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 14:07:
[...]

Hier ben ik het idd mee eens.

Ik ben vanaf vanavond naar een lanparty ( http://www.gridextreme.net ), dus maandag pas weer aanwezig.

Ophalers, as woensdag van 1500 tot 1600 uur ophalen van producten(namen vna die persoonen staan ergens terug @ topic).
Die mensne mail ik MAANDAG avond.
Helaas moet ik overdag werken. KoD kunnen we evt op een ander moment/dag afspreken (liefst komende maandag tussen 1/2 5 en 5 uur). (Ik geloof althans dat ik in het lijstje stond :D )

• Taigu
  • Laatst online: 18-11 14:47
@Nitraat en/of KoD... Ten eerste wil ik zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de kwaliteit van het geleverde bitspower spul (2x CCFL, 4x LED FaN).. Ik ben de ccfl nog aan het testen, maar verder zie ik het posistief in. Nu heb ik twee andee vragen:

1. Waarom is de Rheobus #2 Black wel voorradig op de website van powerparts en hangt er nog geen in mijn systeem ?
2. Ik was inde veronderstelling dat ik Akasa Led Fans zou krijgen, de bitspower fans werken prima, alleen de kleur blauw wijkt af van de Akasa's die ik nu in mijn systee heb hangen... Zou ik ze nog kunnen ruilen bij Powerparts ?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• pres_lincoln
--

[ Voor 100% gewijzigd door pres_lincoln op 29-03-2003 03:56 ]

Verwijderd

buddhole schreef op 28 March 2003 @ 21:10:
@Nitraat en/of KoD... Ten eerste wil ik zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de kwaliteit van het geleverde bitspower spul (2x CCFL, 4x LED FaN).. Ik ben de ccfl nog aan het testen, maar verder zie ik het posistief in. Nu heb ik twee andee vragen:

1. Waarom is de Rheobus #2 Black wel voorradig op de website van powerparts en hangt er nog geen in mijn systeem ?
2. Ik was inde veronderstelling dat ik Akasa Led Fans zou krijgen, de bitspower fans werken prima, alleen de kleur blauw wijkt af van de Akasa's die ik nu in mijn systee heb hangen... Zou ik ze nog kunnen ruilen bij Powerparts ?
Oeps, als je de verkeerde fans hebt ontvangen kan je ze gewoon omruilen. Mail me maar even, dan regelen we wel wat. (osluis@wanadoo.nl)

Als je even goed kijkt naar de omschrijving van de rheobussen op de website zal je zien dat het om de zilveren uitvoering gaat en niet de zwarte ;)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

KoD&nitraat LIEF!
ik had via iemand anders wat spullen meebesteld, en die zijn ook binnen :)
mooie spullen, alleen piept die glowstring op batterijen een beetje :(
Hartelijk dank, strakke IA jongens!

Gregor van Egdom Krekr

• jazz
okeej :) deel 2 van deel 1 van mijn bestelling (nalevering) is binnen :)
nu nog de sunbeam spullen en dan hebben we alles.
ik kan wel zeggen dat het echt goede kwaliteit is, van de spullen..
ik ben benieuwd naar de rheobussen

• Mizitras
  • Niet online
Kl*te facteur is vandaag ook niet langsgeweest.
Sinds 11-maart, keep on counting, keep on smiling :-/

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

ik heb het grootste deel van de spullen ook gehad vandaag, en ik moet zeggen dat het erg verzorgd is allemaal!
heel erg netjes, bedankt!! :)

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Een deel is ook bij mij binnen ;) :9 Op Laupro al aangevinkt als in: "ontvangen". Nou nog w88 op de backorder dan.... :z

Iig weer wat te doen nu.

KoD & Nitraat zijn oké, olé olé! _/-\o_

Verwijderd

jah het zag er erg goed uit netje verpakt en zo.. mooie grote doos :)

• enterprice

enterprice

caseMODder

Owkee, ff wat fotootjes gemaakt...

Pakketje hoe hij binnenkwam.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Dsc00009.jpg

Na het openen begint het grabbelen :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Dsc00010.jpg

Na wat (zorgvuldig) grabbelwerk, kwam dit eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Dsc00011.jpg

Dan ff die bitspower 3-kleuren CCFL getest (let op: dit is getest op een inverter van m'n kofferMOD, dus een andere inverter):
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Dsc00012.jpg

Hij is lekker fel, zeg 8) Er zit een inverter bij wat op geluid reageert. Dus daar zal wel geen problemen mee zijn dan ;)

[edit]Oops, toch geen geluidsreagerende Inverter 8)7 Was gewoon een inverter MET behuizing. Dat was mij niet opgevallen :O

Ik zie m'n 'backorder' dan wel verschijnen. Ik ben nu al voorlopig ff zoet :9~

[ Voor 10% gewijzigd door enterprice op 31-03-2003 12:51 ]

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ Jaaaaaaaaaaaah het eerste pakket is binnen _/-\o_ _/-\o_
Super al die spulletjes kan lekker gaan klooien met me compie.

De backorder zie ik vanzelf wel verschijnen

Zeer strakke IA heren!!!!

• pres_lincoln
edit:
Hier stond dus commentaar op een <vul zelf maar in> die CME over een flame van mij berichtte. Ik ben beneden ff rustig een sigaretje gaan roken, ben tot de conclusie gekomen dat degene die CME op de hoogte gebracht heeft van m'n posting maar in z'n eigen vet moet gaarkoken en dat ik me er niet druk over moet maken..
Misschien tijd voor een Delete message knop voor als je later spijt hebt van een posting >:) ??

[ Voor 137% gewijzigd door pres_lincoln op 31-03-2003 02:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben terug van lan(grid extreme), woensdag ophalen van spulletjes, vanavond ff mailen ;)
Pres_Lincoln wijzigde dit bericht 31-03-2003 02:37 (137%)
doe je goed, 137% :P

• ge-flopt
Hoi KoD, Hoe was het op de Lan?
Zou ik op een ander tijdstip (en niet op woensdag) mijn spullen op kunnen halen? zit een beetje met mijn werk.

Verwijderd

Topicstarter
ge-flopt schreef op 31 March 2003 @ 08:06:
Hoi KoD, Hoe was het op de Lan?
Zou ik op een ander tijdstip (en niet op woensdag) mijn spullen op kunnen halen? zit een beetje met mijn werk.
tuurlijk kan dat ;)
mail of msn maar ff tijden.

Verwijderd

Kod: zijn mijn spullen nu verstuurd of niet en zo ja wanneer
ik sta al 8 dagen op verzenden op laupro maar heb nog niets ontvangen!

• ge-flopt
KoD, mail is onderweg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 13:41:
Kod: zijn mijn spullen nu verstuurd of niet en zo ja wanneer
ik sta al 8 dagen op verzenden op laupro maar heb nog niets ontvangen!
Als je op verzonden staat is je spul ook daadwerkelijk verzonden. Als je een afhaler bent moet je een afspraak maken met KoD ben je dat niet, dan is je pakje ergens blijven steken bij de TPG. In het laatste geval moet je mij een mailtje sturen met je gevens zodat ik de TPG kan gaan lastig vallen.

Verwijderd

Ik was een afhaler maar heb me later bedacht omdat ik geen tijd heb de komende maanden om het op te halen.
Dus ik heb emt kod overlegd en extra geld voor vezending overgemaakt.
Toen dit geld is overgemaakt ben ik van ingepakt op verzonden gegaan op laupro en sindsdien niets ontvangen.
Ik stuur je zowieso wel even een mailtje met mijn gegevens

• Mizitras
  • Niet online
Nitraat, ik wil niet zeuren hoor. Maar ben je zeker dat men bij de TPG-postkantoortje gehoor heeft gegeven aan mijn pakketje dat er nog lag?
We zijn bijna weer een week verder wanneer het vorige week toch onder het stof vandaan werd gehaald -foutje van tpg- en mee op zak naar Belgie werd gestuurd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 15:39:
Ik was een afhaler maar heb me later bedacht omdat ik geen tijd heb de komende maanden om het op te halen.
Dus ik heb emt kod overlegd en extra geld voor vezending overgemaakt.
Toen dit geld is overgemaakt ben ik van ingepakt op verzonden gegaan op laupro en sindsdien niets ontvangen.
Ik stuur je zowieso wel even een mailtje met mijn gegevens
Op op die fiets... nou kijk als je dan op verzonden staat betekent dat, dat ik je spullen naar KoD gestuurd heb.

Verwijderd

Mizitras schreef op 31 March 2003 @ 16:00:
Nitraat, ik wil niet zeuren hoor. Maar ben je zeker dat men bij de TPG-postkantoortje gehoor heeft gegeven aan mijn pakketje dat er nog lag?
We zijn bijna weer een week verder wanneer het vorige week toch onder het stof vandaan werd gehaald -foutje van tpg- en mee op zak naar Belgie werd gestuurd.
Jep ben er persoonlijk langs geweest en nog naar gevraagd toen ik een nieuwe lading paketten weggebracht heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:43:
[...]

Op op die fiets... nou kijk als je dan op verzonden staat betekent dat, dat ik je spullen naar KoD gestuurd heb.
Ja dus KOD moet ze nog naar mij verzenden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 17:05:
[...]

Ja dus KOD moet ze nog naar mij verzenden?
Als hij dat met jou afgesproken heeft dan zal hij dat wel doen neem ik aan, maar of het al gebeurd is weet ik niet. Zal je aan KoD moeten vragen dan :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 17:37:
[...]

Als hij dat met jou afgesproken heeft dan zal hij dat wel doen neem ik aan, maar of het al gebeurd is weet ik niet. Zal je aan KoD moeten vragen dan :D
ik heb van 2 of 3 man geld gehad, dat spul gaat woensdag de deur uit(kan niet eerder).
Tja voor de mensen die dus geen verzendmethode hadden, dat spul komt naar mij en dan verstuur ik het weer vedder (niet gratis).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 07:43:
Ik ben terug van lan(grid extreme), woensdag ophalen van spulletjes, vanavond ff mailen ;)

[...]
Kheb nog geen mail gehad KOD. mail me maar op kikoo@cistron.nl anders moet ik weer naar die hotmail box :p

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
hoe zit et nu? ik sta al sinds donderdag ofzo op verzenden maar heb nog niks binnen...

Verwijderd

Boeie schreef op 01 April 2003 @ 16:53:
hoe zit et nu? ik sta al sinds donderdag ofzo op verzenden maar heb nog niks binnen...
moet je maar niet in Sneek gaan wonen he ;) haha,

nee ff serieus, ik zal je track & trace nr opsnorren. Rond middernacht heb ik meer info voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 17:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geachte klant,

Het is mogelijk om je bestelde spullen op te halen, het kan zo zijn dat niet alle spullen aanwezig zijn, maar deze zullen geheel gratis worden nagestuurd.

Je kan je spullen ophalen op Woensdag 2 april 2003 tussen 15:00 en 16:00(3 en 4 uur 'smiddags).
Ik ben niet aanwezig buiten de aangegeven tijden en lever dan dus ook geen pakjes uit(dus ben op tijd).

Is het niet mogelijk om dat aanwezig te zijn geleve dan even te mailen.

Het adres is:

Roel Achternaam / KingOfDos
Straatnaam 1234
Den Bosch

route? http://www.routenet.nl

Vrienderlijke groeten,

Roel / KingOfDos
http://www.kingofdos.com

PS:
Het mag wel 1 april zijn, maar dit is dus geen 1 april grap.
En sorry dat ik dit zo laat mail, maar ik kon niet eerder weten of ik woendag wel aanwezig kon zijn.
Hier zie je naar wie er allemaal eene-mail wordt verzonden...

Benadski - ** ..
Enigma - ** ..
geflopt - ** ..
Huntor - ** ..
Imperiumdx - ** ..
pres_lincoln - ** ..
sch0pk0nt - ** ..
vrtn - ** ..
E-mail naar 8 deelnemer(s) verzonden
Sorry, ik kan niet op andere tijden dus het zij zo.
Kan je niet? Dan even mailen hoe en wat vedder.
De mensen die verzendmethode zijn vergeten dat spul ligt hierzo, voor de mensen die ondertussen extra geld hebben overgemaakt: Jullie spul wordt morgenmiddag voor 3 uur verzonden.

• Mizitras
  • Niet online
Mizitras schreef op 29 maart 2003 @ 21:29:
K**** facteur is vandaag ook niet langsgeweest.
Sinds 11-maart, keep on counting, keep on smiling :-/
Weer een dag voorbij, met bar weer, gaf me slecht humeur;
en nog steeds geen facteur :(

• Boeie
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 17:03:
[...]
moet je maar niet in Sneek gaan wonen he ;) haha,

nee ff serieus, ik zal je track & trace nr opsnorren. Rond middernacht heb ik meer info voor je.
hee slet, ik woon nu in Groningen :D (maar mn ouders in Sneek en die zijn vaker thuis, vandaar)

mja, wie woont er nou ook in Zeeland :P :>

Verwijderd

Ik heb de spullen ondertussen ook al een paar daagjes in huis... Ben nog steeds onder de indruk van alles.. ziet er goed uit en werkt allemaal! Ik zie m'n fans binnenkort wel verschijnen! Ik heb je net fff gemaild omdat ik er nog 2 CCFL's bij wil hebben, die Bitspower dingen zijn VERY NICE!! Ik prop m'n oude CCFL's wel in een MAC mod die ik binnenkort ga maken...

• Mizitras
  • Niet online
Ja hoor, ze doen er bij de Nederlands post wel érg lang over om dit naar hier te krijgen.

Vanmorgend zei ik nog smalend degen de doorweekte ABX-kerel:
"Zo, en dat was dus 3-weken onderweg van nederland naar belgie, dat is nu ook niet bepaald snel hé." - })

Anyway, de goods zijn binnen. Straks ga ik alles eens testen sé.

Bedankt KOD en Nitraat. Denk alvast maar eens na over een volgende IA :D

PS: Zit die er aan te komen voor binnenkort btw? :P

Verwijderd

Ik werk bij een PC zaakje... wij gaan binnenkort ook veel in casemod spulletjes verkopen maareh... wij hadde ndus ook SUNBEAM spullen besteld... heel veel :P En dat was een week later binnen :?

Is er al iets meer bekend over de backorder? Ik bedoel .. bij ons was het zo binnen :S

Verwijderd

Ja, er is meer bekend over de backorder :) als het goed is komt die vrijdag aanstaande aan en dan kan ik weer als een gek gaan inpakken.

Wat Sunbeam betreft heb ik het idee dat er een stel debielen werken hoor zodra ze iets anders moeten doen dan standaard dan gaat het fout.

• pres_lincoln
Heb deel van de spullekes ook juist binnen en vind het wel meevallen wat er allemaal toch al geleverd kon worden na 4 maanden. Toch twee vraagjes: is CCFL black hetzelfde als CCFL UV ? Enneeh, heb 3 UV sensitive fans blauw 80mm besteld, heb er maar één gekregen, komen de andere twee ook via de mail?? (begrijpend lezen misschien, maar 18 pagina's is toch wel erg veel) :)
Dank aan KOD, Nitraat!!

Verwijderd

Topicstarter
Pres_Lincoln schreef op 02 April 2003 @ 16:21:
Heb deel van de spullekes ook juist binnen en vind het wel meevallen wat er allemaal toch al geleverd kon worden na 4 maanden. Toch twee vraagjes: is CCFL black hetzelfde als CCFL UV ? Enneeh, heb 3 UV sensitive fans blauw 80mm besteld, heb er maar één gekregen, komen de andere twee ook via de mail?? (begrijpend lezen misschien, maar 18 pagina's is toch wel erg veel) :)
Dank aan KOD, Nitraat!!
oops, niet gekeken naar aantal, foutje moet kunnen :P
stuur ik wel ff na.

de pakketjes zijn ingepakt, morgen als ik op me stage ben ff bij post afgeven :)

Verwijderd

KingOfDos,
kan het zo zijn dat ik mijn Plastic Antishock Fan Fasteners bij jou heb laten liggen?
Ik heb ze namelijk hier niet, maar ze zijn wel in een ander zakje gedaan..

Zoja, zou je die even in een envelopje naar mij toe kunnen sturen? :)

Hoor het van je.
Christiaan

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

nog enig nieuws over de sunbeam spullen? staan ze nog steeds op voor begin april ?

gewoon uit nieuwsgierigheid, niet om ongeduldig te zijn ;)

Verwijderd

quarantaine schreef op 02 April 2003 @ 20:27:
nog enig nieuws over de sunbeam spullen? staan ze nog steeds op voor begin april ?

gewoon uit nieuwsgierigheid, niet om ongeduldig te zijn ;)
Lees ff 4 posts terug en je weet het antwoord... Life is sssooo easy :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 19:31:
KingOfDos,
kan het zo zijn dat ik mijn Plastic Antishock Fan Fasteners bij jou heb laten liggen?
Ik heb ze namelijk hier niet, maar ze zijn wel in een ander zakje gedaan..

Zoja, zou je die even in een envelopje naar mij toe kunnen sturen? :)

Hoor het van je.
Christiaan
sgoe.

nitraat, als zijn spul er is, maar mij versturen, dan doe ik dat zakje er bij ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 15:32:
Ja, er is meer bekend over de backorder :) als het goed is komt die vrijdag aanstaande aan en dan kan ik weer als een gek gaan inpakken.
Jajajaja, ik lees wel hoor... ;)

Maar is dat aankomen as in bij jou, of as in aankomen bij het bedrijf waar jij weer je spullen van betrekt oid...?

En dan? Maandag bij KOD? En dan? Zeg maar woensdag bij KOD weg, en dan donderdag bij 'ons'?

Snorry hoor, maar krijg nu onderhand de bibbers... :) Het paardje ruikt stal... :p

Verwijderd

Pres_Lincoln schreef op 02 april 2003 @ 16:21:
Dank aan KOD, Nitraat!!
Nou het verhaal van blacklight en UV is heel ingewikkeld, maar op www.casejunkies.com is een review te lezen met als uitslag dat blacklight beter zijn werk doet dan een UV lamp.

Blacklight bevat immers UV straling maar produceert tegelijk ook minder zichtbaar licht waardoor UV sensitive onderdelen beter oplichten in het donker. Puf t'is wat :)

Dat van de fannetjes is KoD z'n pakkie aan. Ik heb ze iig wel in de grote doos gestopt die naar hem toe ging.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 00:00:
[...]

Jajajaja, ik lees wel hoor... ;)

Maar is dat aankomen as in bij jou, of as in aankomen bij het bedrijf waar jij weer je spullen van betrekt oid...?

En dan? Maandag bij KOD? En dan? Zeg maar woensdag bij KOD weg, en dan donderdag bij 'ons'?

Snorry hoor, maar krijg nu onderhand de bibbers... :) Het paardje ruikt stal... :p
Ik denk dat ik zaterdag het eea aan inpakwerk kan verrichten, het jammere is echter dat je op zaterdag maar tot 12 uur s'middags paketten aan kan bieden bij de TPG. Ik ga er dus van uit dat ik maandag pas de eerste lading backorders op de bus kan doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 00:33:
[...]

Nou het verhaal van blacklight en UV is heel ingewikkeld, maar op www.casejunkies.com is een review te lezen met als uitslag dat blacklight beter zijn werk doet dan een UV lamp.

Blacklight bevat immers UV straling maar produceert tegelijk ook minder zichtbaar licht waardoor UV sensitive onderdelen beter oplichten in het donker. Puf t'is wat :)

[...]
Euh... Blacklight=UV 8)7
zijn alleen twee verschillende namen voor hetzelfde

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 12:40:
[...]

Euh... Blacklight=UV 8)7
UV = Ultra Violet en dat is een lichtfrequentie die boven ons zichtbare spectrum valt en een paarse gloed heeft. Violet = paars, Ultra = Boven.
Blacklight = Een lamp die UV-licht uitstraalt

Maar je heb idd gelijk dat een "blacklight" hetzelfde is als een "uv-lamp", echter is "uv" niet hetzelfde als "blacklight" snappie? :D

[ Voor 16% gewijzigd door BezurK op 03-04-2003 12:45 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 12:40:
[...]

Euh... Blacklight=UV 8)7
Het kan aan mij liggen hoor maar er zit wel degelijk verschil in die 2.

http://www.casejunkies.co....php?upn=010001&hl_id=127
http://213.221.104.186/pc...b=articles&id=6610&page=1

Verwijderd

Topicstarter
Oops, maak een stomme fout, ik zit leuk die pakketjes in te pakken op mijn stage, garantiebewijzen thuis laten liggen |:(
Sorry, gaat dus morgen pas de deur uit.

pres_lincon, je pakje is ingepakt, moet alleen even wachten op de garantiebewijzen van de anderen. Dit pakje gaat dus morgen ook de deur uit(je 2 fans die ik via een stomme fout ben vergeten me te geven).

• Mizitras
  • Niet online
Vraagje ivm de AKASA LED-coolers (80mm met pot'tje), deze komen zelfs op laagste toerental boven het geluid van mijn P4 cpu-koeler uit.
En als ik hen handmatig in de hoeken zeer goed tegen me case duw, vermindert een ander licht gebrom door hen veroorzaakt ook vrij goed, maar het hoog gesis van de koeler blijft en wordt vrij groot op volle snelheid.

Moet ik zo van die rubberen 'voetjes' tussen koeler en case duwen (trekpinnetjs of wat is dat, dat werd ook verkocht en is schokdempend) ?
En die gele ring rond de koeler, pas de probleme als ik die dwars doorknip en verwijder? Of beschermt die om de hoeken de LED circuits? (zitten die dan niet in de plastic?)

Groetjes

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Volgens mij voorziet die gele ring je ledjes van stroom. Zou ik dus niet wegknippen.

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:53:
[...]

Lees ff 4 posts terug en je weet het antwoord... Life is sssooo easy :P
sorry , blijkbaar niet goed wakker ;)
thx for the answer

Verwijderd

Mizitras schreef op 03 April 2003 @ 17:57:
Vraagje ivm de AKASA LED-coolers (80mm met pot'tje), deze komen zelfs op laagste toerental boven het geluid van mijn P4 cpu-koeler uit.
En als ik hen handmatig in de hoeken zeer goed tegen me case duw, vermindert een ander licht gebrom door hen veroorzaakt ook vrij goed, maar het hoog gesis van de koeler blijft en wordt vrij groot op volle snelheid.

Moet ik zo van die rubberen 'voetjes' tussen koeler en case duwen (trekpinnetjs of wat is dat, dat werd ook verkocht en is schokdempend) ?
En die gele ring rond de koeler, pas de probleme als ik die dwars doorknip en verwijder? Of beschermt die om de hoeken de LED circuits? (zitten die dan niet in de plastic?)

Groetjes
Als je dat gebrom wilt verminderen dan zullen die treksingen zoals jij ze noemt niet echt helpen... ik denk dat jij meer hebt aan een middel tegen het vibreren....rubbere O-ringen zouden dan beter dienst doen. Die trekdingen zijn eigelijk meer makkelijke vervangers van schroeven.

Dat gele wat om de fan heen zit is idd de bescherming van het stroomcircuit van de LEDS....oppassen geblazen dus. Maar waarom zou je dat gele door willen knippen?

Verwijderd

BezurK schreef op 03 April 2003 @ 12:41:
[...]

UV = Ultra Violet en dat is een lichtfrequentie die boven ons zichtbare spectrum valt en een paarse gloed heeft. Violet = paars, Ultra = Boven.
Blacklight = Een lamp die UV-licht uitstraalt

Maar je heb idd gelijk dat een "blacklight" hetzelfde is als een "uv-lamp", echter is "uv" niet hetzelfde als "blacklight" snappie? :D
Ik kan mij nog herinneren, dat mijn natuurkunde leraar ons uitgelegd had dat het eigenlijk twee namen voor hetzelfde was. Vanuit het engels gezien: Een UV-lamp geeft "zwart" licht -> dus Blacklight

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 13:18:
Oops, maak een stomme fout, ik zit leuk die pakketjes in te pakken op mijn stage, garantiebewijzen thuis laten liggen |:(
Sorry, gaat dus morgen pas de deur uit.

pres_lincon, je pakje is ingepakt, moet alleen even wachten op de garantiebewijzen van de anderen. Dit pakje gaat dus morgen ook de deur uit(je 2 fans die ik via een stomme fout ben vergeten me te geven).
nu al?...hij mag toch zeker wel wachten tot iedere andere deelnemer zijn pakje heeft... :P

• pres_lincoln
KOD, alvast bedankt voor het pakje met de 2 fans, en Nitraat bedankt voor de info over de link van het verschil tussen UV/BlackLight, die Duitse link laat toch degelijk een verschil zien, waarom weet ik niet maar dat zal wel aan het tijdstip en aan m'n Duits liggen :z .

offtopic:
Bij casejunkies kwam ik via de link die Nitraat gaf fluoriserende (rotwoord) verf tegen.. Ik krijg het niet meer gevonden daar :S. Maar is dat spul hier in NL ook ergens te krijgen dat iemand van jullie weet ?(afstand geen bezwaar).. Enneh, ik zoek ook altijd nog fluoriserende tyrepjes (nog zo'n woord) >:)

[ Voor 3% gewijzigd door pres_lincoln op 04-04-2003 02:57 . Reden: Link gevonden, nu de paint zelf nog :) ]

Verwijderd

Topicstarter
Kolere, weer garantiebewijzen vergeten, nouja dan morgen weer versturen(morgen ben ik ook op stage).

@Pres_Lincoln:
http://www.conrad.nl <= daar hebben ze fluo verf, anders probeer de kwast of een andere knutsel winkel.

[super coole edit]
WOEI!!!!!!!
Nadat ik 1,5 jaar actief ben op GoT(vanaf 15 October 2001) heb ik einderlijk een mijlpaal berijkt...
Aantal posts: 2900
Op naar de 3000 en daarna naar 3500 ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 10:32 ]

Verwijderd

KOD: is mijn pakketje onderhand verstuurd??
Heb niet voor niks extra geld overgemaakt voor verzending omdat ik geen tijd heb om het op te komen halen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 12:15:
KOD: is mijn pakketje onderhand verstuurd??
Heb niet voor niks extra geld overgemaakt voor verzending omdat ik geen tijd heb om het op te komen halen ;)
zie de post boven deze post, garantiebewijzen vergeten |:(
Ze zitten in mijn tas, dus morgen op de bus.

Verwijderd

Ok geen punt bij karwei :P

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Nitraat, heb je misschien al meer info over sunbeam?
Ik volg het topic nu niet elke dag meer, maar ik weet wel dat het nog een tijdje ging duren....
Dit is toch al wel aardig lang, misschien al wat meer info over de levering?
Thx, voor de toch vette IA :)

[ Voor 5% gewijzigd door Djivo op 04-04-2003 23:34 ]

Verwijderd

Speciaal voor Ivos:
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 15:32:
:p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 01:59 ]

Verwijderd

Ik heb gistere zoals in de planning aangegeven een lading van sunbeam thuis gekregen. Ik ga dit weekend alvast voorzichtig het eea inpakken en dan gaan maandag de eerste backorders op de bus... :) leuk he. Over H-essers ga ik maandag even bellen, dat zou ook onderhand in het land moeten zijn :)

Verwijderd

Eve een vraagje, ik sloot net m'n bitspower ccfl aan, ik heb iig niet de draden verlengd maar nog steeds brandt ie maar voor 3\4, iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Pakketjes verstuurd, behalve van pers_lincon, foutje gemaakt in uittypen adres, dus maandag wel de deur uit. Sorry ;)
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:33:
Eve een vraagje, ik sloot net m'n bitspower ccfl aan, ik heb iig niet de draden verlengd maar nog steeds brandt ie maar voor 3\4, iemand een idee?
Hou de draden (vanaf inverter naar ccfl) eens uit elkaar, of kijk of je ccfl niet op de 5 volt zit(rooie draad).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 12:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:47:
[...]

Hou de draden (vanaf inverter naar ccfl) eens uit elkaar, of kijk of je ccfl niet op de 5 volt zit(rooie draad).
Eve met de snoertjes v\d ccfl gekloot en nu doet ie het wel, thx O-)

• Boeie
hmm ja helaas zijn die etters bij de TPG mn pakketje kwijt :'(

ze zeggen dattie de 27e bezorgt is, maar kheb niks ontvangen, nouja, nitraat = on the case dus ik hoop dat het allemaal nog goed komt! :)

Verwijderd

Wanneer komen de modpictures?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 18:24 ]

Verwijderd

Boeie schreef op 05 April 2003 @ 13:22:
hmm ja helaas zijn die etters bij de TPG mn pakketje kwijt :'(

ze zeggen dattie de 27e bezorgt is, maar kheb niks ontvangen, nouja, nitraat = on the case dus ik hoop dat het allemaal nog goed komt! :)
Ik hoop het ook, de TPG is lekker aan het schutteren de laatste tijd. Is het tweede pakje die spoorloos verdwijnt, eentje is boven water, maar daarvan hebben ze nooit gezegd dat hij afgeleverd was. Volgens mij hebben ze gewoon bij het verkeerde huis aangebeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:56:
[...]

Eve met de snoertjes v\d ccfl gekloot en nu doet ie het wel, thx O-)
Hij flikkert de hele tijd, komt dit nou door die snoertjes ofzo?
Nitraat? Kod? :X

Verwijderd

hi, een vraagje over een andere/eerdere inkoopactie van u.(lazerleds en rounded cables)
dees is namelijk al een tijd geleden besteld, na een maand of 5 ofzo, heb ik nog niks ontvangen, waar kan ik aan info geraken over mijn bestelling of deze al dan niet al is opgestuurd....
thx

• Boeie
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 17:40:
[...]

Ik hoop het ook, de TPG is lekker aan het schutteren de laatste tijd. Is het tweede pakje die spoorloos verdwijnt, eentje is boven water, maar daarvan hebben ze nooit gezegd dat hij afgeleverd was. Volgens mij hebben ze gewoon bij het verkeerde huis aangebeld.
vreemd, mn pa heeft al bij de buren gevraagd, en die hebben niks gekregen.
alle buren in de straat (straat is niet zo lang) kennen mij ook wel dus dan zou ik het wel moeten krijgen, wat moet iemand ook met die spullen?
het kan natuurlijk wel dat het in een andere straat is bezorgd per ongeluk...

• Taigu
  • Laatst online: 18-11 14:47
Stelletje klojo's van TPG inderdaad. Mijn pakketje (verzekerd verzonden) was ook bij de buren afgegeven, lekkere verzekerig.

Zo te lezen zijn niet alle sunbeam producten binnen, hoe/waar kan ik zien naar wie al een sunbeam product is verstuurd ?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 19:45:
hi, een vraagje over een andere/eerdere inkoopactie van u.(lazerleds en rounded cables)
dees is namelijk al een tijd geleden besteld, na een maand of 5 ofzo, heb ik nog niks ontvangen, waar kan ik aan info geraken over mijn bestelling of deze al dan niet al is opgestuurd....
thx
Eeeh dit is nog steeds de zelfde IA ;) Info over de verzending kan je vinden op Laurpro, we hebben wat vertraging opgelopen door sunbeam spullen die laat aan kwamen. Ik ga maandag een lading zooi op de bus doen, dus wellicht ben jij 1 van de gelukkigen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 19:25:
[...]

Ja, soms als je ze tegen elkaar doet dan werken ze iets minder, dus ietsjes van elkaar houden.
Storing hé :(

Verwijderd

buddhole schreef op 06 April 2003 @ 13:30:
Stelletje klojo's van TPG inderdaad. Mijn pakketje (verzekerd verzonden) was ook bij de buren afgegeven, lekkere verzekerig.

Zo te lezen zijn niet alle sunbeam producten binnen, hoe/waar kan ik zien naar wie al een sunbeam product is verstuurd ?
Ik heb volgens mij nu alles van sunbeam binnen hoor. Ik zal online ene lijstej bijhouden van wie de (back)orders verstuurd zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 19:25:
[...]

Ik weet dat je door met de kabels te spelen een hoop kan doen, maar zulke erge problemen als die jij noemt zouden er niet op moeten treden.

Met flikkeren bedoel je dat de hele CCFL aan en uot gaat of een gedeelte?

• ge-flopt
KoD, ik heb je een mailtje gestuurd, ivm het ophalen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 22:33:
[...]

Ik weet dat je door met de kabels te spelen een hoop kan doen, maar zulke erge problemen als die jij noemt zouden er niet op moeten treden.

Met flikkeren bedoel je dat de hele CCFL aan en uot gaat of een gedeelte?
Hij ligt nu in m'n pc en nog geen problemen meer gehad :)
Sorry voor het gezeik, maar zo te zien doet ie't weer _/-\o_

offtopic:
Inverter ook nog niet geploft O-)

Verwijderd

Ik zit te wachten op mijn Rheobus......dan kan ik eindelijk mijn voorkant gaan spuiten. Die ga ik in dezelfde kleur spuiten als die Rheobus :) dan is mijn case praktisch af en dan komen de pics!

• enterprice

enterprice

caseMODder

Tja, dan kan ik wel pics showen van verschillende MODjes :) Want ik heb voor meerdere "projecten" besteld :D En ook voor m'n onderkopers.
W88 is nou voor de 'rest' :X

PICS komen zeker weten!!! KoD & Nitraat, be-e-e-dankt :Y)

• pres_lincoln
Ook van hieruit is best mogelijk een picture of wat te posten, maar 't "nagloeien" van zo'n rounded cable valt best tegen (na 30 seconden is het ook écht afgelopen)..
En het blauwe effect van zo'n uv sensitive fan... Erg zwak... Het zal het verschil wel zijn tussen UV en BlackLight denk ik... Over de rheobus ben ik nix dan positief !! Dat is echt wel tof spul!
offtopic:
Nitraat, die backorders, heeft dat iets te maken met dat spul wat in Japan staat of is zo'n backorder weer heel wat anders... is me niet helemaal duidelijk

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 22:32:
[...]

Ik heb volgens mij nu alles van sunbeam binnen hoor. Ik zal online ene lijstej bijhouden van wie de (back)orders verstuurd zijn.
Waar kunnen we dat lijstje vinden? Kan niet wachten tot de rest van mijn spullen ook binnen is :D

Verwijderd

Topicstarter
Pres_Lincoln schreef op 08 April 2003 @ 02:45:
offtopic:
Nitraat, die backorders, heeft dat iets te maken met dat spul wat in Japan staat of is zo'n backorder weer heel wat anders... is me niet helemaal duidelijk
Ja dat stond ergens in japan, maar ik meen dat dat nou ook binne is.

Verwijderd

update: ik heb nog steeds niets ontvangen :( :(

edit: ik heb alles ontvangen :) :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:34 ]

Verwijderd

Pres_Lincoln schreef op 08 April 2003 @ 02:45:
Ook van hieruit is best mogelijk een picture of wat te posten, maar 't "nagloeien" van zo'n rounded cable valt best tegen (na 30 seconden is het ook écht afgelopen)..
En het blauwe effect van zo'n uv sensitive fan... Erg zwak... Het zal het verschil wel zijn tussen UV en BlackLight denk ik... Over de rheobus ben ik nix dan positief !! Dat is echt wel tof spul!
offtopic:
Het nagloeien van de luminous kabel heeft te maken met de tijd die het krijgt om op te laden, ik heb hier een doos op me kamer staan en na een dag in het licht gelegen te hebben, gloeien ze de hele avond.

Backorders berteffen all spullen die je nog niet hebt ontvangen. In grote lijnen zijn dat de spullen van Sunbeam en de plexiglas fangrills van H-essers.

Sunbeam is binnen en die ben ik aan het inpakken, H-essers is er nog niet.

@Jernst die komt in deze draad als ik thuis ben :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 12:26 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.