Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopactie v3.0 -afhandeling

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

AcouSE schreef op 19 March 2003 @ 17:09:
<hr color=red><font color=red>MODBREAK: Even een paar punten:
• Kijk a.u.b. even goed of de vraag die je wilt stellen niet al gesteld is.
• Loop niet te mekkeren over levertijden en wees blij dat je je spullen thuis krijgt voor een mooie prijs
• Loop niet te mekkeren over andere users die lopen te mekkeren

Of anders...</font> :) >:)
O-) O-) O-)

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

FF een vraagje:

Zijn de 'halve bestellingen' gisteren verstuurd of worden/zijn ze vandaag pas verstuurd? DAn weet ik of ik vandaag nog veilig weg kan zonder de postbode te missen :)

Verwijderd

Syzzer schreef op 20 maart 2003 @ 13:32:
FF een vraagje:

Zijn de 'halve bestellingen' gisteren verstuurd of worden/zijn ze vandaag pas verstuurd? DAn weet ik of ik vandaag nog veilig weg kan zonder de postbode te missen :)
Hehe, jij bent een optimist :D mag ik ze eerst nog ff inpakken. Vanavond weer een update over wat de deur uit gaat.

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 16:22:
[...]

Hehe, jij bent een optimist :D mag ik ze eerst nog ff inpakken. Vanavond weer een update over wat de deur uit gaat.
LOL, helemaal niet aan gedacht. Dan begin ik maar met duimen en wacht op d update :)

Verwijderd

plz, mag ik er tussen zitten O+

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nitraat/KOD, wat is de gemiddelde levertijd voor een pakketje naar België ???
Kom nu al een paar dagen gespannen naar huis om iets in me bus of voor me deur te vinden, maar geen postbode. De teleurstelling dwingt me om te gaan eten (=veelvraat spelen).
Alé ja, er zijn paar Belgjes, dan hebben zij ook een idee van hoelang zo'n verzending duurt van moment van status 'verzending' tot effectief het aankrijgen.

(Reden: Vorige woensdag mijn pakketje verzonden, +week voorbij, nog niets)

Dus geen gemelk gezeur, gewoon graag even deze inlichting en bezorgheid ophelderen aub? :) Dankuwel :) O-)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Mizitras schreef op 20 March 2003 @ 21:47:
Nitraat/KOD, wat is de gemiddelde levertijd voor een pakketje naar België ???
Kom nu al een paar dagen gespannen naar huis om iets in me bus of voor me deur te vinden, maar geen postbode. De teleurstelling dwingt me om te gaan eten (=veelvraat spelen).
Alé ja, er zijn paar Belgjes, dan hebben zij ook een idee van hoelang zo'n verzending duurt van moment van status 'verzending' tot effectief het aankrijgen.

(Reden: Vorige woensdag mijn pakketje verzonden, +week voorbij, nog niets)

Dus geen gemelk gezeur, gewoon graag even deze inlichting en bezorgheid ophelderen aub? :) Dankuwel :) O-)
Verzending naar Belgie duurt meestal een dag of 5 a 6 volgens de TPG. In praktijk wil het wel eens sneller zijn, maar soms gaat het ergens hopeloos mis. Zo is er een geval in Nederland waar ik mee in de maag zit. Die is al 8 dagen onderweg en heeft volgens de track&trace net 200 Km afgelegd hemelsbreed.

Als je pakket er aanstaande woensdag nog niet is dan moet je me maar even mailen dan bel ik de TPG of ze een onderzoek in willen stellen.

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 21:51:
[...]

Zo is er een geval in Nederland waar ik mee in de maag zit. Die is al 8 dagen onderweg en heeft volgens de track&trace net 200 Km afgelegd hemelsbreed.

Als je pakket er aanstaande woensdag nog niet is dan moet je me maar even mailen dan bel ik de TPG of ze een onderzoek in willen stellen.
Mijn pakket start morgen z'n 9ste dag :-/
Zal je zaterdagavond toch al mailen als ik zaterdag nog niets heb hoor.

Desnoods mail je mij als dat kan met mijn adres naar waar je het hebt gestuurd, ter controle. Of je vergelijkt het ff met Laupro.

Bedankt,

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

/me hoopt dat ie vanavond bij de update zit :D :D :D

Verwijderd

AcouSE schreef op 19 March 2003 @ 17:09:
<hr color=red><font color=red>MODBREAK: Even een paar punten:
• Kijk a.u.b. even goed of de vraag die je wilt stellen niet al gesteld is.
• Loop niet te mekkeren over levertijden en wees blij dat je je spullen thuis krijgt voor een mooie prijs
• Loop niet te mekkeren over andere users die lopen te mekkeren

Of anders...</font> :) >:)
EN WANNEER KOMEN DIE SPULLEN NU EENS BINNEN }) })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 23:47:
[...]

EN WANNEER KOMEN DIE SPULLEN NU EENS BINNEN }) })
oeh Iemand speelt met vuur hier ;) ;)

[ontopic]
Nitraat, Even voor de goede orde, er worden voor sommige mensen dus twee keer een pakketje verzonden? Ik weet niet of ik hier bij zit, maar zo ja, dan heb ik liever alles in een keer. Ik kan toch nog niet mijn spul inbouwen en ik vind het zonde om twee keer te laten verzenden. Dat heeft gewoon geen zin.

Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar ik dacht laat ik het maar zeggen.
Veel succes verder, en bij mij kan je sinds de vorige IA niet meer stuk _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 00:33:

Nitraat, Even voor de goede orde, er worden voor sommige mensen dus twee keer een pakketje verzonden? Ik weet niet of ik hier bij zit, maar zo ja, dan heb ik liever alles in een keer. Ik kan toch nog niet mijn spul inbouwen en ik vind het zonde om twee keer te laten verzenden. Dat heeft gewoon geen zin.

Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar ik dacht laat ik het maar zeggen.
Veel succes verder, en bij mij kan je sinds de vorige IA niet meer stuk _/-\o_
Bij mij hetzelfde... Als het extra lasten brengt om de 1 wel, de ander niet in 1 keer te doen, dan is 2 keer ook goed hoor ;)

Maar van mij mag het dus ook als alles binnen is. De belangrijkste zijn nml toch van Sunbeam, de rest zijn (maar) wat fanguards en schroeven :)

Verwijderd

Hehe, ik zal proberen rekening te houden met bovenstaande personen, maar als ik eerlijk ben wordt het weer een berg uitzoek werk en het is momenteel al zo'n bende omdat ik de backorders etc al per persoon bij moet gaan houden. Ik zal het proberen, maar mischien dat jullie erdoor glippen ;)

Wat Mizitras betreft... mag ik je nick van Laupro even weten, dan lult het mischien wat makkelijker :D

Wat de update betreft, volgens mij gaat het morgen middag worden. Ben dan vrij dus dan kan het mooi. Vanavond gaat niet lukken, krijg weer bugmeldingen van laupro als ik statussen wil wijzigen en me ogen vallen zowat dicht, dus ik ga er niet op zitten wachten tot het opgelost is. Dus ik zou zeggen Tot morgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 01:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 01:10:
Hehe, ik zal proberen rekening te houden met bovenstaande personen, maar als ik eerlijk ben wordt het weer een berg uitzoek werk en het is momenteel al zo'n bende omdat ik de backorders etc al per persoon bij moet gaan houden. Ik zal het proberen, maar mischien dat jullie erdoor glippen ;)

Wat Mizitras betreft... mag ik je nick van Laupro even weten, dan lult het mischien wat makkelijker :D

Wat de update betreft, volgens mij gaat het morgen middag worden. Ben dan vrij dus dan kan het mooi. Vanavond gaat niet lukken, krijg weer bugmeldingen van laupro als ik statussen wil wijzigen en me ogen vallen zowat dicht, dus ik ga er niet op zitten wachten tot het opgelost is. Dus ik zou zeggen Tot morgen.
jammer dat het zo misgelopen was met de sunbeams :( ach ja daar kunnen jullie echt niks aan doen.

Tja die sunbeams zijn natuurlijk de hoofd orders :( snik.. ach dan wachten we het nog even af.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 02:20 ]

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 01:10:

Sorry, was dat ff vergeten mee te delen :)
Nick: Phil
E-mail adres = tzelfde als hier op tweakers
En me postcode 2000 of 2180, zelfs via de US en CA komen die zaken goed aan.

Verwijderd

Mizitras schreef op 21 March 2003 @ 13:44:
[...]

Sorry, was dat ff vergeten mee te delen :)
Nick: Phil
E-mail adres = tzelfde als hier op tweakers
En me postcode 2000 of 2180, zelfs via de US en CA komen die zaken goed aan.
Ah ben jij het :) we hebben al contact gehad via de mail, maar verdorrie zeg dat duurt lang... daar ga ik eens even werk van maken. Meer info coming soon.

Verwijderd

Zo update op Laupro is een feit. Als je nu op ingepakt staat kaat je pakket vandaag de deur uit. Dus wellicht morgen in huis.

niet vergeten dat je bestelling NIET compleet is en dat de ontbrenekende onderdelen nagestuurd worden

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 14:57:
[...]

Ah ben jij het :) we hebben al contact gehad via de mail, maar verdorrie zeg dat duurt lang... daar ga ik eens even werk van maken. Meer info coming soon.
Ja, IK ben het ;-)

Het ongeluk treft me dat er ook een probleem was met me betaling in den beginne.
Dat was betaald en was na twee weken op laupro nog steeds niet bevestigd en men maande aan aan de allerlaatste om dringend te betalen, anders niets.
En ik had dat al lang gedaan :'(

Het kan toch zo tegen zitten als je pech hebt hé.

Ps: Daarstraks stond er een post-wagen twee huizen verder voor de deur.
Postbeambte stapt uit....met een doos (!!!!), met een brede smile ga ik reeds
aan me deur staan. Blijkt dat toch voor de buurman/vrouw iets te zijn !!!

Verwijderd

Topicstarter
Mizitras schreef op 21 maart 2003 @ 22:14:
[knip]
Ps: Daarstraks stond er een post-wagen twee huizen verder voor de deur.
Postbeambte stapt uit....met een doos (!!!!), met een brede smile ga ik reeds
aan me deur staan. Blijkt dat toch voor de buurman/vrouw iets te zijn !!!
Voor de buurvrouw zeker? Iets alla dit:
Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/got/dildo.jpg
eetje lol mag toch wel hé, de hele tijs zo serieus zijn, bah :P

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:25
W0000000000000000000000000000T :D

De postbode kwam net ff een pakje brengen :) mijn spulletjes zijn binnen! :) zag er allemaal goed uit! :D

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_ KingOfDos & nitraat _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Nu alleen nog maar wachten op me Fan Controller ding :D

Thnx mannen!

Verwijderd

helaas is mijn reservoir nu al lek en gaat het retour naar Powerparts...maar ja, daar kunnen jullie ook nix aan doen... :)

Verwijderd

Eindelijk kreeg ik m'n spulletjes binnen (behalve m'n plexy grilletje). Ik de hele meuk ingebouwd en ja hoor....na amper 5 minuten fikt de inverter voor de CCFL al uit :( GRRRRRR!!!!

Wat nu?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 12:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 12:24:
Eindelijk kreeg ik m'n spulletjes binnen (behalve m'n plexy grilletje). Ik de hele meuk ingebouwd en ja hoor....na amper 5 minuten fikt de inverter voor de CCFL al uit :( GRRRRRR!!!!

Wat nu?
Nieuwe kopen :P

Maar ik heb de bestelling binnen. Nu nog die 3 andere dingen van sunbeam :)

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 12:24:

Wat nu?
ff stukje terug lezen:
staat dat je ze gewoon kan omruilen bij powerparts, schijnt een veel voorkomend probleem te zijn met een bepaalde lichting invertors

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 12:24:

Wat nu?
Lang leve de inkoopacties ;)
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=206&p=pi&pi=2197

Verwijderd

Wat een prutzooi zeg!! Geweldige kwaliteit spullen, inverter nummer 2 is ook zojuist uitgefikt. :(:(:( Zit je dan zowat 4 maanden op te wachten. BAAAAALLL

Enige wat nog steeds werkt van de IA is de fan en de koelpasta :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 14:45:
Wat een prutzooi zeg!! Geweldige kwaliteit spullen, inverter nummer 2 is ook zojuist uitgefikt. :(:(:( Zit je dan zowat 4 maanden op te wachten. BAAAAALLL

Of jij doet iets verkeerd wel ccfl heb je hier heb ik er 5 van sunbeam en nog een ander merk super dingen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 14:45:

Er zit gewoon een slechte lichting invertors bij de CCFL's zoals eerder gezegd als hier problemen mee zijn dan volstaat het om een mailtje naar PowerParts te sturen. Voor zover ik begrepen heb is de oplossing die ze hiervoor aandragen meer dan toereikend.

Verwijderd

Vanochtend zit ik thuis, begint een of andere gestoorde keihard aan de bel te rukken. maar t was de postbode, dus vergeven en vergeten :D

Bedankt voor bijna alles de rest komt wel weeer :)

Verwijderd

Vandaag het pakje ontvangen!!! Alles werkt perfect. het is nu alleen nog ff w88 op de laserled! maar we hebben nog geduld (ik moet mijn ledjes ook nog steed krijgen!) ;)

Correctie : Inverter doorgebrand na ongeveer 15 min. !!!!!!!!! :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 22:50 ]

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 06:22:
[...]

Voor de buurvrouw zeker? Iets alla dit:
[afbeelding]
eetje lol mag toch wel hé, de hele tijs zo serieus zijn, bah :P
Nou nee, dat kreeg ze niet bepaald ;-)

Laat iets horen hé Nitraat, als je alsnog de dief bij de Nederlandse postdienst vind die me pakketje voor zich houdt :)

Verwijderd

welke ccfl's gaan nou zo snel kapot? Ik heb 2 gewone niet muziek reagerende blauwe. Maar ik ben bang dat tegen de tijd dat ik ze ga gebruiken ik de invertors niet meet kan ruilen.

• Firestorm

Firestorm

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 22:56:
welke ccfl's gaan nou zo snel kapot? Ik heb 2 gewone niet muziek reagerende blauwe. Maar ik ben bang dat tegen de tijd dat ik ze ga gebruiken ik de invertors niet meet kan ruilen.
probeer ze anders, als ik de reacties/problemen zo lees hoeft t niet lang te duren voordat je weer of ze t houden of niet.
sluit ze aan, wacht een uurtje(of minder) en contact powerparts als ze afgefikt zijn >:)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36
Zou je het ook kunnen voorkomen? Want terugsturen gaat weer tijd in zitten enzo. Heeft iemand al de oorzaak achterhaald?

Verwijderd

Jemig dat gaat hard met die invertors zeg! Ben ineens blij dat al mijn CCFl's bij de volgende lading zitten! 8) Ik neem aan dat die wel van een goede lichting zijn?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 16:21 ]

Verwijderd

Lag een briefje in de bus gisteren, dus morgen komt de postbode het brengen :)

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

ik heb gelezen dat de sunbeam spullen serieuze vertraging hebben opgelopen mare wanneer zou ik ze dan mogen verwachtten?

binnen 1 maand???

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 17:33:
Lag een briefje in de bus gisteren, dus morgen komt de postbode het brengen :)
Lucky bastard })

Verwijderd

Firestorm schreef op 23 March 2003 @ 03:48:
[...]

probeer ze anders, als ik de reacties/problemen zo lees hoeft t niet lang te duren voordat je weer of ze t houden of niet.
sluit ze aan, wacht een uurtje(of minder) en contact powerparts als ze afgefikt zijn >:)
Ja ik heb ze al een keer aangesloten voor een paar minuten maar als ze het pas na een tijdje opgeven...

Verwijderd

Doh, dan laat je ze een tijdje hangen he... >:) ;)
Maar een uur schijnt idd genoeg te zijn, dus waag het erop zou ik zeggen...

Denk dat ik onderdetussen toch maar eens een beetje contact op ga nemen met Sunbeam, want dit kan natuurlijk niet meer he :p

• Firestorm

Firestorm

op maandag worden geen pakketjes bezorgd toch? >:)

Verwijderd

Firestorm schreef op 24 March 2003 @ 00:37:
[...]

Klopt maandag komen ze nooit >:)

Maar me case is nu mooi aan het worden met de 5 blue led fans :D

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE VOOR DE AFHALERS
Ik heb een doosje gekregen van nitraat, met spullen voor meer afhalers, iedereen die zn stuff heeft liggen die kan een mailtje verwachten vanavond.

nee, ik kan nou niet mailen gezien ik op me stage zit, dus die doos niet kan zien.
Mizitras schreef op 22 March 2003 @ 22:47:
Nou nee, dat kreeg ze niet bepaald ;-)
[knip]
hehe lol 8)

Verwijderd

Wat een prutzooi zeg!! Geweldige kwaliteit spullen, inverter nummer 2 is ook zojuist uitgefikt. :(:( Zit je dan zowat 4 maanden op te wachten. BAAAAALLL
Het wordt wel goed opgelost nitraat, maar deze kerel is al de zoveelste, en straks zet ik die ccfl aan en knalt de invertor misschien wel kapot. Dat is niet echt de bedoeling, hopelijk beschadigt dat ding geen overige hardware, anders stuur ik wel een langer mailtje naar powerparts. Het lijkt nu wel of het vast staat dat je invertor knapt als je hem aansluit, dit is niet leuk als je dat allemaal van tevoren weet :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 08:48:
[...]

Het wordt wel goed opgelost nitraat, maar deze kerel is al de zoveelste, en straks zet ik die ccfl aan en knalt de invertor misschien wel kapot. Dat is niet echt de bedoeling, hopelijk beschadigt dat ding geen overige hardware, anders stuur ik wel een langer mailtje naar powerparts. Het lijkt nu wel of het vast staat dat je invertor knapt als je hem aansluit, dit is niet leuk als je dat allemaal van tevoren weet :(
De kans is er wel dat hij doorsmelt, ik heb dit zelf ook gehad met mijn rooie CCFL.
Maar de kans dat hij doorsmelt is niet 99,9% hoor, dus maak je niet druk.

Als het overige hardware beschadigt, ik weet niet hoe powerparts dit afhandeld, dat moet nitraat maar ff melden.
Test het voor de zekerheid dan eventjes op een losse voeding(heb je alleen ATX liggen, dan een groen draadje in het midden van de ATX stekker met de GROUND(zwart) doorverbinden, dan gaat de ATX voeding aan ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 08:55:
[...]

De kans is er wel dat hij doorsmelt, ik heb dit zelf ook gehad met mijn rooie CCFL.
Maar de kans dat hij doorsmelt is niet 99,9% hoor, dus maak je niet druk.

Als het overige hardware beschadigt, ik weet niet hoe powerparts dit afhandeld, dat moet nitraat maar ff melden.
Test het voor de zekerheid dan eventjes op een losse voeding(heb je alleen ATX liggen, dan een groen draadje in het midden van de ATX stekker met de GROUND(zwart) doorverbinden, dan gaat de ATX voeding aan ;)
VVan alle meldingen van een doorgebrande invertor is er nog geen een geval bekend waarbij er nog meer hardware is gesbeuveld. Het lijtk er namelijk op dat een van de onderdelen in de invertor zelf te heet wordt en daardoor doorsmelt, t'is dus geen kortsluiting ofzo, maar gewoon een kwestie vaan doorfikken.

Nu lijkt het uiteraard wel alsof bijna alle invertors doorfikken, maar vergeet niet dat er van de ca 100 man met een CCFL er tot nu toe een stuk of 10 doorgebrand zijn (schatting) dat is dus ca 10%, valt toch nog wel mee of niet.

Verwijderd

quarantaine schreef op 23 maart 2003 @ 17:37:
ik heb gelezen dat de sunbeam spullen serieuze vertraging hebben opgelopen mare wanneer zou ik ze dan mogen verwachtten?

binnen 1 maand???
Hier kom ik binnekort even op terug.

• Snijkoek
  • Laatst online: 28-11 22:27

Snijkoek

Metal up your ass

Even een vraagje: Ik heb mijn pakketje ook binnen, maar zoals zoveel geen ccfl strings en dingen. Dit wordt nagestuurd ik weet het, maar moet ik nu wel m'n status op laupro op ontvangen zetten of moet ik wachten tot ik alles compleet heb...

Verwijderd

Snijkoek schreef op 24 March 2003 @ 11:29:
Even een vraagje: Ik heb mijn pakketje ook binnen, maar zoals zoveel geen ccfl strings en dingen. Dit wordt nagestuurd ik weet het, maar moet ik nu wel m'n status op laupro op ontvangen zetten of moet ik wachten tot ik alles compleet heb...
Ik zou even wachten tot je alles compleet hebt.

Even een belangrijke tip!!

Leg geen kabels etc bij de invertor in de buurt als je deze gaat testen. Ze zouden wel een skunnen verschroeien ;) zorg voor een veilige testomgeving.

• Snijkoek
  • Laatst online: 28-11 22:27

Snijkoek

Metal up your ass

Oke dan doe ik dat.

Thanx voor de nette afhandeling overigens. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Snijkoek op 24-03-2003 11:44 . Reden: redelijk domme typo ]

• Mizitras
  • Niet online
Firestorm schreef op 24 March 2003 @ 00:37:
[...]

Misschien in Nederland, maar waarom zou men dat hier niet doen? :p

Vanmorgend en vanmiddag een paar facteurs gepassed op de weg naar/van huis.
Eens goed in hun zakken gekeken of er niks logs tussenzat waar ik hen van kon verlossen. Hetzelfde met het rode postkarretje dat zojuist kwam voorbij sjezen.

Busje komt zo denk ik zo maar ;)

-nog nieuws Nitraat?-

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
KoD, wanneer kan ik mijn spullen ophalen? Ik zie net dat alles ingepakt is, maar ik heb nog geen mailtje van je binnen gehad.

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

ik heb nog niks langs zien komen....

we shall see :)
anders morgen maar

Verwijderd

Over de bezorging van pakketten

Wanneer een pakket niet afgeleverd kan worden (dinsdag t/m vrijdag), wordt het nog een keer aangeboden, volgens onderstaande tabel:

code:
1
2
3
4
5
6
1e bezorging        2e bezorging 
dinsdag             woensdagavond tussen 17.30 en 21.30 uur  
woensdag            donderdagavond tussen 17.30 en 21.30 uur  
donderdag           vrijdag overdag 
vrijdag             zaterdag overdag 
zaterdag            maandag overdag

Aangetekende pakketten, rembourszendingen en 'Verzekerd Vervoer' boven EUR 450,- worden slechts één keer aangeboden. Bent u dan niet thuis, dan vindt u een bericht in de brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending af kunt halen. Hievoor heeft u drie weken de tijd. De afzender kan ook bepalen om zijn zending bij 'geen gehoor' bij de buren te bezorgen. Wanneer hierover geen afspraken zijn gemaakt met de afzender, wordt de zending niet bij buren bezorgd.

U kunt zelf nagaan of uw pakket is bezorgd: via www.tracktrace.nl
of via 0900-0570 (0,45 EUR per minuut)
voor de mensen die zich afvragen wanneer enzovoort de TPG in NL bezorgd ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vanmiddag de volgende mensen mailen:
Enigma, sch0pk0nt, Huntor, Benadski, geflopt, Imperiumdx, vrtn en pres_lincoln.
Deze mensen kunnen binnekort hun pakketjes ophalen, alleen moet even kijken wanneer ik kan.
as. Woensdag ben ik bezig tot iets van 16 a 1700 uur.
zaterdag tm zondag niet thuis(lanparty, grid extreme).
Mischien tussedoor eventjes ofzo.

Verwijderd

Zaterdag : spullen binnen gekomen, na 15 min branden invertor al doorgebrand!
Zondag : Powerparts gemaild over de invertor.
Maandag e-mail terug gekregen van Powerpart dat ze de zelfde dag de nieuwe invertor nog op zouden sturen!

Naar mijn mening een perfecte afhandeling van dit voorval!!!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

hehe, wat een gedoe met die invertors :-)

De mijne heb ik nu 30 min aan staan.,......ben benieuwd!!!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 17:30:
hehe, wat een gedoe met die invertors :-)

De mijne heb ik nu 30 min aan staan.,......ben benieuwd!!!
Je ruikt het vanzelf, dikke stinklucht :(

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
tring tring

(ZOEF) Ren naar de deur

JAAAA DE POSTBODE EINDELIJK DE BESTELLING IS BINNEN.
:9~
Gromm enkeld de Lazer Led( 3 Hyper-Bright Led) GROEN zit er niet bij :'(

Maar :Y) goed mag de pret niet drukken deze word later nabezorgd had ik begrepen.
Gauw ff de spullen checken hopen maar dat ik ook niet zo'n slechte invertor heb.

Maar jongens mooie inkoop actie zo, ga zo door.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Mijn halve bestelling is ook binnen! Perfect verpakt. Ik wacht met smart op de tweede helft, want daar zaten de echt leuke spullen in!

Edit:
Damn! Die Akasa geluidsdempende matten stinken echt een uur in de wind! :/ Hopen dat dat snel voorbij is :(

[ Voor 31% gewijzigd door Syzzer op 24-03-2003 20:13 ]

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 15:47:
[...]

voor de mensen die zich afvragen wanneer enzovoort de TPG in NL bezorgd ;)
Als ik nou eens mijn barcode wist hé, kon ik me pakketje nog 'tracken' ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 16:26:
Ik ga vanmiddag de volgende mensen mailen:
Enigma, sch0pk0nt, Huntor, Benadski, geflopt, Imperiumdx, vrtn en pres_lincoln.
Deze mensen kunnen binnekort hun pakketjes ophalen, alleen moet even kijken wanneer ik kan.
as. Woensdag ben ik bezig tot iets van 16 a 1700 uur.
zaterdag tm zondag niet thuis(lanparty, grid extreme).
Mischien tussedoor eventjes ofzo.
Misschien een beetje te vroeg nog,
maar ik heb nog geen mailtje gehad..

het maakt mij trouwens niet uit wanneer .. ik kan bijna altijd wel een half uurtje vrijmaken. Alleen mijn moeder is elke dag van 17.30 tot 20.30 weg, dus dan valt sowieso al af..

sorry als mailtje nog moet kome B)

Verwijderd

Ik heb m'n pakketje binnen :D Die CPU cooler is echt zoooo wreed! 80mm fan erop >:) Alles zat erin behalve een rode fan, maar die zie ik wel aankomen :) Ik ga nu weer spelen met m'n spullen ;)

Verwijderd

Ik blijf geduldig w8ten op me spulletjes,..........
maar wordt nu toch een beetje ongeduldig >:)

• Firestorm

Firestorm

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:00:
Ik blijf geduldig w8ten op me spulletjes,..........
maar wordt nu toch een beetje ongeduldig >:)
je bent niet de enige :P
met een beetje mazzel doet nitraat vanaaf weer een update?

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, heb nog geen tijden kunnen achterhalen, me pa/ma zijn net pas thuis en hebben geen zin in overleggen(zijn moe, stelletje bejaarde :P )

Verwijderd

okey, dan horen we het later wel denk ik.. zou het deze week nog kunnen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 23:43:
okey, dan horen we het later wel denk ik.. zou het deze week nog kunnen?
Ik hoop het, maar heb het zelf ook druk dus moet even kijken.
ben nu slapen :z

Verwijderd

Firestorm schreef op 24 maart 2003 @ 22:45:
[...]

je bent niet de enige :P
met een beetje mazzel doet nitraat vanaaf weer een update?
hehe vanavond niet meer vrees ik. Zal wel morgen zijn en dan verwacht ik iedereen die betaald heeft op ingepakt te zetten. (welliswaar met een paar backorders maar toch)

Verwijderd

Mizitras schreef op 24 March 2003 @ 18:52:
[...]

Als ik nou eens mijn barcode wist hé, kon ik me pakketje nog 'tracken' ook.
Was het maar zo... verzendingen naar het buitenland zijn niet zomaar te tracken. Altans.... niet als je de goedkope verzendwijze kiest. Wil je tracking hebben in het buitenland, dan ben je ca 17 tot 20 euro kwijt voor een pakket als je de TPG gebruikt.

Verwijderd

We w8ten gewoon geduldig af.
Dit zijn wel weer bemoedigende berichten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 23:58:
[...]

Was het maar zo... verzendingen naar het buitenland zijn niet zomaar te tracken. Altans.... niet als je de goedkope verzendwijze kiest. Wil je tracking hebben in het buitenland, dan ben je ca 17 tot 20 euro kwijt voor een pakket als je de TPG gebruikt.
ze moeten toch ergens geld mee verdienen :)

• Mizitras
  • Niet online
Wanneer updatje voor mij ivm 'verloren' pakketje?

Verwijderd

weeeeeeeeeeeeeeeeeeh
pakje is vanmiddag binnengekomen !!!!!!

OwNaGe heel erg bedankt IA organisatoren u guys rule ;)

alleen nog afw8en op de nalevering van mn glowstrings + 2 sunbeam fannetjes :D

voor de rest: Toppie !!!

• Firestorm

Firestorm

het einde van de IA zit er dan eindelijk aan te komen!
nitraat of KoD: heeft 1 van julie enig idee hoe lang de backorders op zich gaan laten wachten? als dat om en nabij de week is mag mijn zending wel wachten op die ene fan die nagestuurd wordt, tenzij dat extra rompslomp betekend voor julie, zie maar wat handiger is.

* Firestorm hoopt dat ie z'n ccfl met goede invertor krijgt :/

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
shit zeg, waarom moet ik nou per sé bij de laatste 30% zitten?
zal je altijd zien, ben ik gewoon de allerlaatste die zijn spullen krijgt. En dat terwijl ik nog wel zo gul was met het financieren van laupro.nl ;)

Nee hoor jonges, jullie doen het tot nu toe erg netjes. Al hoop ik stiekem na bijna 4 maanden mijn spullen toch wel te krijgen :P

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Hoi mannen sorry dat er geen update was gisteavond, maar ik ben gistere ziek afgevoerd naar me bed :( De eerste keer sinds 2 jaar geloof ik bah bah.

Maar goed, ben vandaag weer redelijk fit, dus als ik aan het eind van de middag thuis kom krijgen jullie echt een updateje van me.

Phil X, ik zal je vanavond even een mailtje sturen met een verassing ;) ik denk dat je er wel blij om bent.

Verwijderd

Beterschap Nitraat!!!!! ;)

Doe maar rustig, we kunnen best 1 dag extra w8ten :P

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 11:08:
Hoi mannen sorry dat er geen update was gisteavond, maar ik ben gistere ziek afgevoerd naar me bed :( De eerste keer sinds 2 jaar geloof ik bah bah.

Maar goed, ben vandaag weer redelijk fit, dus als ik aan het eind van de middag thuis kom krijgen jullie echt een updateje van me.

Phil X, ik zal je vanavond even een mailtje sturen met een verassing ;) ik denk dat je er wel blij om bent.
Man man man, overwerk je toch niet.

En met al die tegenslag enzo, en je zei er zelf ook nog iets van, dat het beter zou gaan. Gauw die cd van Annie kopen joh:"The sun will shine tomorow"
Inderdaad, om van te gruwelen !!!

Maar hopelijk gaat het jou, (en mij :) ) beter af en in kort toekomst :)

PhilX ? Kwil niet weten wie dat is, maar ik denk dat ie wel héél blij al is; nu al ;)

Verwijderd

Mizitras schreef op 26 March 2003 @ 14:28:
[...]

Man man man, overwerk je toch niet.

En met al die tegenslag enzo, en je zei er zelf ook nog iets van, dat het beter zou gaan. Gauw die cd van Annie kopen joh:"The sun will shine tomorow"
Inderdaad, om van te gruwelen !!!

Maar hopelijk gaat het jou, (en mij :) ) beter af en in kort toekomst :)

PhilX ? Kwil niet weten wie dat is, maar ik denk dat ie wel héél blij al is; nu al ;)
Hehe ik d8 al zoiets, laat ik een klein tipje oplichten van de sluiter...... zijn pakje is namelijk gelocalisieerd :)

Enne overwerken?? Wat is dat? Ik ben tot op heden alleen bezig met werken + afstuderen+ IA + auto aan het repareren + met politie aan het bakkelijen errrm wat nog meer.... ow ja, een sociaal leven :)

Maar ff serieus, ik voel me na gister op bed gelegen te hebben best fit. Wat een dagje rust al niet kan doen met je.

• Firestorm

Firestorm

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 15:16:
[...]

Hehe ik d8 al zoiets, laat ik een klein tipje oplichten van de sluiter...... zijn pakje is namelijk gelocalisieerd :)

Enne overwerken?? Wat is dat? Ik ben tot op heden alleen bezig met werken + afstuderen+ IA + auto aan het repareren + met politie aan het bakkelijen errrm wat nog meer.... ow ja, een sociaal leven :)

Maar ff serieus, ik voel me na gister op bed gelegen te hebben best fit. Wat een dagje rust al niet kan doen met je.
t wordt echt super gewaardeerd wat jij (en KoD ook trouwens) voor ons doet! tnx alvast voor alles en suc6 met waar je mee bezig bent :Y)

Verwijderd

Zo update is net geschied, iedereen waarvan het de moeite van het opsturen waard was is volgens mij nu aan de beurt geweest. De mensen waarvan ik dacht dat het niet de moeite waard was heb ik niet op ingepakt gezet.

Ben je niet ingepakt en ben je het hier niet mee eens, geeft dan even een gil dan kijk ik of ik een foutje gemaakt heb.

Ik ga nu de pakjes naar de post brengen dus wellicht hebben jullie die morgen in huis.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 16:30 ]

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 15:16:
[...]

Je zal misschien wel iets in de richting van tweakers studeren, kortom, iets in de trend van Informatica t.e.m Elektronika, Ingenieur ICT/Info, Digitaal Design?

Of ga je voor kleuterjuf? :+

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:48
nitraat, ik sta niet op ingepakt :'( Heb toch voor een 60 euro besteld, ik wete niet of jij dat niet "de moeite waard" vindt....maar ik wel :) Enig id wat er ontbreekt?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Verwijderd

Ik sta al een dag of 4 op verzonden maar heb nog steeds niets ontvangen, vaag naar mijn mening!

Verwijderd

KingOfDos, wanneer kan ik een mailtje verwachten? :) spulletjes zijn nu zo dichtbij , kan het niet uistaan :D

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
thank you god mijn (totaal nu van 17% erbij = 77% van iedereen, niet rekening houdend met de ophalers) status staat nu op verzonden :)

Verwijderd

IS er al _IETS_ bekand over de backorders ?

kijk ik nou niet goed ? ik zie er nog niets over staan (een richttijd.. weken... dagen.. enz)

Verwijderd

Jaja mijn status staat op verzonden, Joehoe,............
en nu voor de deus liggen wachten tot de postbode komt :9

• Firestorm

Firestorm

Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 22:32:

kijk ik nou niet goed ? ik zie er nog niets over staan (een richttijd.. weken... dagen.. enz)
je weet hoe het af kan lopen met richtijden.. :X

Verwijderd

Mizitras schreef op 26 March 2003 @ 20:45:
[...]

Je zal misschien wel iets in de richting van tweakers studeren, kortom, iets in de trend van Informatica t.e.m Elektronika, Ingenieur ICT/Info, Digitaal Design?

Of ga je voor kleuterjuf? :+
Nou, ik studeer werktuigbouwkunde hehe, had je niet gedacht he, computers zijn eigelijk een uit de hand gelopen hobby :)
nitraat, ik sta niet op ingepakt Heb toch voor een 60 euro besteld, ik wete niet of jij dat niet "de moeite waard" vindt....maar ik wel Enig id wat er ontbreekt?
hmm het enige wat ik je aan kan bieden is 2x CCFL blue en ene window etch... dat is ca 75% van je totale bestelling.... ok, die gaat dus ook op de post.
Ik sta al een dag of 4 op verzonden maar heb nog steeds niets ontvangen, vaag naar mijn mening!
Als je in zo'n geval even een mailtje stuurt naar osluis@wanadoo.nl met daarin je nickname. Dan kan ik gaan kijken waar je pakje uithangt.

Sunbeam gaat als het goed is begin (eerste week) april aankomen in het land. Ik zeg nu als het GOED is. Communiceren met Taiwanezen schijtn verdomd moeilijk te zijn, vooral als ze op elke klacht "yes yes" zeggen en verder niets. Ik weet inmiddels ook te melden dat er door PowerParts na deze order ook nooit meer bij Sunbeam ingekocht gaat worden tenzij he 6 maanden mag duren eer het hier is ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 12:01 ]

• Taigu
  • Laatst online: 18-11 14:47
Yes Yes Yes, eindelijkl op verzonden... Hulde ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Kunnen we nog ondersteuning bieden door sunbeam misschien platmailen met zijn allen dat we de spullen willen hebben oid ?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
jeej, verzonden, eindelijk mn HD koeler (waar ik toch wel op zat te w88, HD flipte em de laatste tijd wel :D)
mja, rheobus(sen) moeten dan maar ff w88 maar dit komt helemaal goed :)

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
hey nitraat/KOD ik heb mijn pakket vandaag binnen gekregen maar ik mis 1 onderdeel (45cm luminous FDD rounded cable). (niet dus de sunbeam dingen). Wat kan ik hieraan doen?? Behalve nog langer wachten dan :(

Verwijderd

jazz schreef op 27 maart 2003 @ 16:49:
hey nitraat/KOD ik heb mijn pakket vandaag binnen gekregen maar ik mis 1 onderdeel (45cm luminous FDD rounded cable). (niet dus de sunbeam dingen). Wat kan ik hieraan doen?? Behalve nog langer wachten dan :(
Die stuur ik wel in een envelopje na... sorry O-)

• Firestorm

Firestorm

ik heb ook alles binnen (behalve sunbeam fan) en alles werkt naar behoren, inverter geeft nog geen rare geurtjes oid na een half uurtje branden en fans draaien netjes en geruisloos :D

hulde hulde

maar waarom de helft van de doos met de inhoud van de papiershredder gevuld was blijft een raadsel :P

NEEEE!!!!11 op t moment dat ik bovenstaande getikt heb fikt me invertor door :'( :'(
dan maar powerparts mailen...

[ Voor 17% gewijzigd door Firestorm op 27-03-2003 21:11 ]

• Mizitras
  • Niet online
Nitraat, pakje is toch voor vrijdag of deze zaterdag hé? Of lag het nog in een uithoek van het magazijn en is het nooit verder geraakt sind sje het binnen deed? |:(

Verwijderd

Ik kan ze bijna nu al gaan e-mailen, mijn bitspower ccfl zal ook wel doorfikken dan ;)

• Firestorm

Firestorm

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 21:25:
Ik kan ze bijna nu al gaan e-mailen, mijn bitspower ccfl zal ook wel doorfikken dan ;)
om 11 over 9 een mailtje gestuurd, nu een reactie:
Beste Herman,

Omdat het een voor ons bekend probleem is hoef je de invertor niet op te sturen. Wij zullen morgen een nieuwe naar je toe sturen.

Met vriendelijke groet,

PowerParts
geweldige service van die gasten!

Verwijderd

Mizitras schreef op 27 March 2003 @ 21:11:
Nitraat, pakje is toch voor vrijdag of deze zaterdag hé? Of lag het nog in een uithoek van het magazijn en is het nooit verder geraakt sind sje het binnen deed? |:(
Zo kan je het ongeveer wel stellen ja, 3x raden waar het nog lag... juist ja, waar ik het afgegeven had... dus op het postkantoor 7km van me huis vandaan.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.