Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopactie v3.0 -afhandeling

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb ook geen zaken van Sunbeam en H-essers.
mailtje is verstuurd

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 15:29:
Daarom maak je dus die vrijwillige bijdrage voor de organisators op! Nitraat-KoD, als jullie in problemen komen door het naversturen is het misschien wel zo aardig van ons om nog een paar euro per persoon over te maken :)
Hehe tnx, maar zal niet nodig zijn denk ik. PowerParts neemt namelijk de extra kosten op zich :D

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 28-11 09:13

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Uhmm maar Sunbeam was toch al in het land? (of dan op de grens...)
En ik heb voor de rest alleen nog kewlpasta en dat hoef je ni appart op te sturen. ;)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Verwijderd

n0d3 schreef op 11 March 2003 @ 17:35:
nitraat, zat het pakketje vandaag wel bij je post? : )
Jaja, ik heb hem binnen --> fase change in progres :)

Verwijderd

DaMightyWackO schreef op 12 maart 2003 @ 15:40:
Uhmm maar Sunbeam was toch al in het land? (of dan op de grens...)
En ik heb voor de rest alleen nog kewlpasta en dat hoef je ni appart op te sturen. ;)
Sunbeam wordt momenteel door de douane gecontrolleerd voor zo ver ik begrepen heb dus dat moet niet zo lang meer duren.
Voor zover ik weet is er gezeik met de papieren in bij de douane in Taiwan. Een of andere chineesje heeft weer een kruisje op de verkeerd plek gezet en mag nu de lik in :)

Normaal duurt het een dag of 7 als het met FedEx vanaf die kant hiereen komt vandaar dat ik erop zit te hopen dat ik het volgende week woensdag in huis heb.

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 22:26
hmm
chineesje?? ik toch ni (mn nick op laupro is nml chineesje)

Verwijderd

Topicstarter
ispierings heeft spullen opgehaald, ik had namelijk eventjes 30 minuten tijd :)
precies op tijd was hij, dus eergassie je spullen staan daar heerlijk te wachten.

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
692 Rheobus Kit#2, dual color Blue&Red leds, silver 1 
822 Fan guard 80mm                                  5 
791 Recom RC-THUMBSCREW-A10-BL                      1  
777 RECOM RC-THUMBSCREW-A10-SL                      1  
853 CCFL Sunbeam Blue - 10cm                        2

Dus van deze bestelling gaan de Rheobus en de 10 cm ccfl's 'wat' langer duren? Laat dat nou net de speerpunten van mijn IA deelname zijn... :/

Maar helaas, daar is het dan weer een IA voor, en de aangedragen oplossing is uitmuntend :)

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

tijd genoeg :) moet toch nog wachten op mijn andere IA's voordat ik verder kan :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 17:02:
precies op tijd was hij, dus eergassie je spullen staan daar heerlijk te wachten.
_/-\o_ aan beide :9

Verwijderd

Klopt, ik heb het hier voor je klaarliggen :)

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42

Eraser127

Nijkerk

Naja, mooie oplossing voor de 'nabestelling' :)

Hoe weet je of je iets van sunbeam hebt? k'sta ingepakt maar bij m'n bestellijst staat niets met de naam sunbeam erin

[ Voor 11% gewijzigd door Eraser127 op 12-03-2003 18:16 ]

My Discogs

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-11 02:01
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 17:02:
Yo KoD,
heb je m'n mail nog gehad mbt het ophalen van de spullen? Ik was het hele weekend (incl. vrij) weg en was pas de maandag avond terug. Had je mail dus niet tijdig gezien. Kon dus ook niet reageren... :'(

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 09:17
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 15:43:
[...]

Jaja, ik heb hem binnen --> fase change in progres :)
acknoledged. Rebooting systems for preperation of re-assimilation.

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Verwijderd

Eraser127 schreef op 12 maart 2003 @ 18:16:
Naja, mooie oplossing voor de 'nabestelling' :)

Hoe weet je of je iets van sunbeam hebt? k'sta ingepakt maar bij m'n bestellijst staat niets met de naam sunbeam erin
Je staat op ingepakt? maak je dan iet druk zou ik zeggen en houdt die brievenbus in de gaten!
je kunt er dan wel van uit gaan dat je niets van sunbeam hebt. Ik zelf heb alleen maar mooie spulletjes van Sunbeam en sta nog steeds niet op ingepakt...

Verwijderd

Ze hebben nog wel sunbeam artikelen van de vorige lading die binnenkwam, maar de volgende lading laat op zich wachten... Misschien hadden ze precies nog wat jij had besteld! :)

• Capa
  • Laatst online: 26-11 11:59
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
ik sta op ingepakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
nou hopen dattie voor vrijdag avond binnen is :D :D :D :D :D

[ Voor 32% gewijzigd door Capa op 12-03-2003 22:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kermit schreef op 12 March 2003 @ 19:10:
[...]
Yo KoD,
heb je m'n mail nog gehad mbt het ophalen van de spullen? Ik was het hele weekend (incl. vrij) weg en was pas de maandag avond terug. Had je mail dus niet tijdig gezien. Kon dus ook niet reageren... :'(
ja las het, had ff geen tijd om te reageren om 1 uur snachts als me ouders slapen(zij moetten goed vinden als iedereen komt ophalen).
ik denk volgende week woendsag ofzoiets, het weekend ben ik niet thuis dus het kan niet eerder.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 21:19
Ik heb maar 2 dingen in bestelling en daarvan is er een van sunbeam. Krijg ik nu dat ene andere product al wel opgestuurd of hoe precies??

Wèh zedde gij??

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Havocnl schreef op 13 maart 2003 @ 11:40:
Ik heb maar 2 dingen in bestelling en daarvan is er een van sunbeam. Krijg ik nu dat ene andere product al wel opgestuurd of hoe precies??
nee er wordt gewacht totdat alles binnen is van jouw bestelling en dan wordt het pas op de post gegooid. anders maken de ia starters meer kosten dan nodig is.

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 07:15
yo me junk is binnen (naar poos w88) :D

Verwijderd

Daklem schreef op 13 maart 2003 @ 12:08:
[...]

nee er wordt gewacht totdat alles binnen is van jouw bestelling en dan wordt het pas op de post gegooid. anders maken de ia starters meer kosten dan nodig is.
Nee, ze sturen nu gewoon alles op wat ze hebben en als sunbeam komt (waarschijnlijk later) sturen ze dat nog extra op, en de verzendkosten van het nasturen hoef je niet te betalen, dat betaald powerparts.
Hummel-X schreef op 12 March 2003 @ 15:29:
Daarom maak je dus die vrijwillige bijdrage voor de organisators op! Nitraat-KoD, als jullie in problemen komen door het naversturen is het misschien wel zo aardig van ons om nog een paar euro per persoon over te maken
Hehe tnx, maar zal niet nodig zijn denk ik. PowerParts neemt namelijk de extra kosten op zich

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 12:17 ]

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

yeszzzz, m'n bestelling is binnen en alles klopt, Laupro status is op ontvangen gezet, ff eten en dat testen :) _/-\o_

Tnx, it was nice working with ya guys :P

[ Voor 3% gewijzigd door Eraser127 op 13-03-2003 12:39 ]

My Discogs

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 15:09
KoD en Nitraat - Bedankt!
Ook ik heb, net voor de magische 50% grens die het onderscheid tussen hen-die-geluk-hebben en hen-die-geen-geluk-hebben aanduidt, mijn pakket in goede staat ontvangen. :)

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 14:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik zit nog immer met spanning te wachten op mijn afhaal pakketje. Op laupro staat nu dattie is ingepakt en wel. Kan ik nu snel een mail verwachten? Mijn mail is echter wel veranderd na de aanmelding al die maanden geleden ;)

User Makkie ;)

Thnx

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:16:
[...]

Nee, ze sturen nu gewoon alles op wat ze hebben en als sunbeam komt (waarschijnlijk later) sturen ze dat nog extra op, en de verzendkosten van het nasturen hoef je niet te betalen, dat betaald powerparts.
geldt dat ook voor de h-essers spullen? anders heb ik weer pech :X

Verwijderd

Ja, ze sturen wat ze nu hebben en wat ze nog binnenkrijgen sturen ze op voor je, dus van sunbeam en h-essers :) (als ik het goed heb)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:36
:'( Vandaag nix bij de post. Je hebt het gisteren toch verzonden Nitraat??? Mijn status op Laupro staan nog wel op ingepakt en niet op verzonden. :?

• Capa
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, tis binnen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ik zit lekker boven te nixen, en opeens de bel!
ik zoef naar beneden, en kijk daar, een postbode met een pakketje :)

bedankt voor alles, ben cker blij dat het binnen is VOOR netgamez!!! _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 13 March 2003 @ 14:37:
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, tis binnen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ik zit lekker boven te nixen, en opeens de bel!
ik zoef naar beneden, en kijk daar, een postbode met een pakketje :)

bedankt voor alles, ben cker blij dat het binnen is VOOR netgamez!!! _/-\o_ _/-\o_
Ik ik sta nog steeds opbetaald.... al maanden..

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

hhm alles getest en't werkt perfect, alleen past m'n glowwire niet onder m'n toetsenbord dusdat wordt nog ff bedenken (kunnen de toetsen niet meer naar beneden) (QTRONIX tobo)

My Discogs

Verwijderd

sauron-xp: en wanneer stond jij op ingepakt? :)

• FitNiX
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 00:37:
[...]

ja las het, had ff geen tijd om te reageren om 1 uur snachts als me ouders slapen(zij moetten goed vinden als iedereen komt ophalen).
ik denk volgende week woendsag ofzoiets, het weekend ben ik niet thuis dus het kan niet eerder.
Ok dan, das prima :)
Ik lees het wel in m'n mail wanneer exact?? :?

Verwijderd

Topicstarter
Kermit schreef op 13 March 2003 @ 15:54:
[...]
Ok dan, das prima :)
Ik lees het wel in m'n mail wanneer exact?? :?
jaja tuurlijk ;)

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

k'heb die glowstring met batterijpack, nu zit er een aan/uit drukknop op en nog een klein gaatje met een schakelaartje eronder waar BLINK bij staat, als ik er op duk knippert hij idd ook, maar als ik em loslaat (lees: pen uit het gaatje haal) brandt hij weer gewoon. Wat is het nut hiervan?

My Discogs

Verwijderd

he verdikkie mijn spulletjes zijn nog niet ingepakt :D noujah geen probleem, ik w8 de volgende ronde wel af :D

Verwijderd

Alles is ontvangen en in orde bevonden. Woei, woei en bedankt :)

Nitraat + KoD: ik boek alvast een plekje voor v4.0 :) :)

• My-life
Ik heb het ook binnen!!! Het kwam vanavond pas. Met een busje "pakketbezorging". LIET!!! :9

[EDIT]
OK dan. Alles werkt perfect. Netjes in mooie doos verpakt. Alles ook heel compleet met schroefjes en alles. Zeker de CCFL is heel mooi en compleet met schakelaar, plakkertjes en alles.
KoD en Nitraat heel erg bedankt!!!! Ondanks de verlate bezorging toch hele maar perfect geregelt!!! :*)

[ Voor 65% gewijzigd door My-life op 13-03-2003 22:35 ]

• Capa
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 15:51:
sauron-xp: en wanneer stond jij op ingepakt? :)
ik stond woensdag op ingepakt, ging uit me dak :D
en zomaar opeens stond er een postbode donderdag voor me deur met de meuk :D

hier is het resultaat van een dagje knutsellen en solderen...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/giroldi/meuk1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/giroldi/meuk2.JPG

maar nadat ik de kabeltjes van mijn blauwe CCFL verlengt heb, brand die alleen nog aan de zijkanten, en niet in het midden :(

[ Voor 39% gewijzigd door Capa op 13-03-2003 23:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Eraser127 schreef op 13 March 2003 @ 17:43:
k'heb die glowstring met batterijpack, nu zit er een aan/uit drukknop op en nog een klein gaatje met een schakelaartje eronder waar BLINK bij staat, als ik er op duk knippert hij idd ook, maar als ik em loslaat (lees: pen uit het gaatje haal) brandt hij weer gewoon. Wat is het nut hiervan?
Raar, moet je er niet heel even kort op drukken, dat hij mischien een ic heeft dat aan/uit chakeld ofzo.
Of moet er niet een pinnetje in zitten dat die er uit is of bij fabrikage ofzo?

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36
Sauron-XP schreef op 13 maart 2003 @ 23:41:
[...]

...

maar nadat ik de kabeltjes van mijn blauwe CCFL verlengt heb, brand die alleen nog aan de zijkanten, en niet in het midden :(
Da's een bekend probleem, vaak gaat dat niet goed. Je kan beter de 12V aanvoer verlengen, dan heb je dat niet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 20:03:
Alles is ontvangen en in orde bevonden. Woei, woei en bedankt :)

Nitraat + KoD: ik boek alvast een plekje voor v4.0 :) :)
Nou nog kijken of er een v4.0 komt ;)
Ik beloof niets.

Verwijderd

My-life schreef op 13 March 2003 @ 14:34:
:'( Vandaag nix bij de post. Je hebt het gisteren toch verzonden Nitraat??? Mijn status op Laupro staan nog wel op ingepakt en niet op verzonden. :?
Oeps vergeten t wijzigen :)

Alles wat ingepakt was is eergistere op transport gegaan.

• Capa
Solosmots schreef op 14 March 2003 @ 13:25:
[...]

Da's een bekend probleem, vaak gaat dat niet goed. Je kan beter de 12V aanvoer verlengen, dan heb je dat niet.
was ik ook van plan nu.
soldeer hem weer netjes terug, en verleng de inverter wel zo, dattie onderin kan liggen..

• Mizitras
  • Niet online
Stond woensdag ook op ingepakt, meerderheid van de groep van woe staat op verzonden. Wil dit ook zeggen dat mijn pakketje weg is?

Berichtje aan MAFFEN, jou pakketje is verzonden, laat een keertje iets weten wanneer jij dat aankrijgt. Kwestie dat ik ook een gedacht heb van wanneer thuis te moeten zijn.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 09:17
Eraser127 schreef op 13 March 2003 @ 17:43:
moet je hem verder indrukken
is preceis hetzelfde schakkelaartje als de power, enkel 'verborgen'

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

n0d3 schreef op 14 maart 2003 @ 15:53:
[...]

moet je hem verder indrukken
is preceis hetzelfde schakkelaartje als de power, enkel 'verborgen'
TNX, het werkt

My Discogs

Verwijderd

Hoeveel pakketjes moeten nou nog ongeveer? En waar is het wachten nog op? Alleen inpakken?

• My-life
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 13:31:
[...]

Oeps vergeten t wijzigen :)

Alles wat ingepakt was is eergistere op transport gegaan.
Maakt allemaal niet meer uit. ;) Alles is hier en perfect. Thanks!!! :Y)

Verwijderd

Woei

2 fans spinnen met vrolijke kleurtjes *zie opm
hdd cooler is kewling

ffd rounded cable pastte niet totdat ik mijn hele systeem anders had ingedeeld en nu past de kabel wel maar tis met een beetje spanning op de kabel :X Dat je dus maar zsm met deel 4 begint ;)

opm: de 2 fans hebben verschillende kleuren (donkerblauw + donkerrood zoals gevraagd en 1 licht blauw/oranje). Is geen probleem maar wel vreemd aangezien ze beide op de doos geen lichtblauw/oranje hebben :D

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
KOD/Nitraat waar wacht ik nog op? wat is er van mijn bestelling nog niet binnen? Tis voor ruim 220 euro...

Verwijderd

Kijk ff op Laurpo, kijk naar je bestelling, als er iets van Sunbeam bij zit, ios het er nog niet. Onee? Nee, dat staat hierboven al zo'n tien keer gemeld...

Zitten er geen spullen van Sunbeam bij is het wellicht makkelijker Nitraat ff te mailen?

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Jazz je moet ook wel de faq lezen IA mogen eiglelijk niet boven de 100 euro uitkomen.. margoed dat is verder jullie probleem ik was te laat voor deze IA dat is mijn probleem |:( 8)7

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36
jazz schreef op 15 maart 2003 @ 11:56:
KOD/Nitraat waar wacht ik nog op? wat is er van mijn bestelling nog niet binnen? Tis voor ruim 220 euro...
Dat boeit niet, zit boven de 300 d8 ik..........
En heb ook nog niets, komt door de sunbeam zooi.

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 11:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Solosmots schreef op 15 March 2003 @ 15:27:
[...]

Dat boeit niet, zit boven de 300 d8 ik..........
En heb ook nog niets, komt door de sunbeam zooi.
Hoezo boeit dat niet ?
Hij mag toch best weten wat er met zíjn geld gebeurd ??

(verdomd goeie vraag eigenlijk, hoe staat het met de IA jongens ??? Is het spul van Sunbeam en H-essers nou al over de grens ????)

[ Voor 20% gewijzigd door De_Koele_Man op 15-03-2003 16:17 ]

Meh!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38

Felyrion

goodgoan!

De_Koele_Man schreef op 15 maart 2003 @ 15:33:
[...]

Hoezo boeit dat niet ?
Hij mag toch best weten wat er met zíjn geld gebeurd ??

(verdomd goeie vraag eigenlijk, hoe staat het met de IA jongens ??? Is het spul van Sunbeam en H-essers nou al over de grens ????)
toch ff lezen?
qoutje van nitraat:
BELANGRIJKE UPDATE!!! GOED LEZEN

Nou, ik zit ff te wachten op een mailtje met meer info, maar ik geloof dat iets niet goed in de haak is. Sunbeam spullen hadden al binnen moeten zijn en ik heb net nieuws over H-essers de container met spul zou begin april pas in het land zijn

Nu heb ik weinig zin om daar zo lang op te wachten alvorens jullie spullen uit te leveren, dus ik ga kijken of ik kan regelen dt iig de spullen die ik heb liggen hier opgestuurd worden en dat PowerParts de backorders dan voor hun rekening neemt, maar daar moet ik nog even voor bellen. Dit zou inhouden dat het grootste gedeelte van jullie spullen verzonden zouden kunnen worden en dat je dan nog een pakketje achteraan komt. Ik ga even kijken wat daarvoor te regelen valt.

[edit]
Zo ik heb net ff gebeld en we gaan het als volgt aanpakken. Omdat PowerParts het ook lullig vind om jullie zo lang op je spullen te laten wachten (Sunbeam/H-essers) hebben we afgesproken dat ik wacht tot woensdag aanstaande op de eventuele levering van Sunbeam. Heb ik die spullen woensdag nog niet binnen, dan pak ik alles in wat ik hier heb liggen en wordt de rest door PowerParts kosteloos nagestuurd naar de wachtende tweakertjes.

Mensen die problemen hebben met deze maatregel kunnen contact met mij opnemen op eventueel een andere oplossing te bedenken.
lijkt me wel duidelijk ...

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 11:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Falcon schreef op 15 March 2003 @ 19:23:
[...]

toch ff lezen?
qoutje van nitraat:

[...]

lijkt me wel duidelijk ...
Maar voor de rest is al het spul er dus ? Of niet ??

als ik dit ook niet goed heb gelezen dan zal ik voor de rest me 'gezever' stil houden totdat ik me spul heb....
Kheb geen sunbeam Stuff of whatever..... Dus tzou toch wel zo'n beetje klaar moeten zijn... 3 maanden... D'r zijn er zat die aanboden te helpen (die wat meer tijd hebben)

[ Voor 25% gewijzigd door De_Koele_Man op 15-03-2003 21:05 ]

Meh!

Verwijderd

Ok Gave maatregel, daar zullen veel mensen blij mee zijn! Ik vindt dit een hele sterke oplossing, zeker als je bedenkt dat jullie er ook niets aan kunnen doen dat het spul vertraging op heeft gelopen.

Helaas heb ik alleen maar Sunbeam Stuff dus zal ik nog even moeten wachten. Maarja dat heb je met zulke exclusieve spulletjes!

Verwijderd

kan je aub die van mij inpakken is een bestelling van meer dan 200 euro en er zit geen sunbeam bij.. waarom moet zit ik dan nog steeds te wachten.. me nick is esmer op laupro me oude got nick..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 20:55:
kan je aub die van mij inpakken is een bestelling van meer dan 200 euro en er zit geen sunbeam bij.. waarom moet zit ik dan nog steeds te wachten.. me nick is esmer op laupro me oude got nick..
ja komop zeg denk ff na? Denk je net dat iedereen er zo over denkt :P Zeuren ikke eerst ! ikke eerst ! W8 gewoon netjes af tot je de spullletjes krijgt, lijkt wel klein kind op deze manier...

Verwijderd

Topicstarter
t is ook een klein kind >:)
nofi

Maar rust even af, en nogsteeds comment, organiseer zelf maar een ia en kijk hoeveel werk het is, suc6 ;)

• pres_lincoln
  • Laatst online: 21-11 13:45
Graag KOD!!!.. Dit kan en véél beter en véél vlugger en veel beter geupdated worden en en en en dan wat jullie hebben gepresteerd in deze ia.. Misschien heb ik wel wat meer vrije tijd en geen LANnetjes in het weekend ofzo, nofi... maar wat jullie gebakken hebben in deze ia... gewoon .. naja, weer een OW in me box als ik het zou melden.. 't was gewoon slecht hoe jullie gepresteerd hebben... mijne mening..

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Pres_Lincoln schreef op 16 March 2003 @ 03:29:
Graag KOD!!!.. Dit kan en véél beter en véél vlugger en veel beter geupdated worden en en en en dan wat jullie hebben gepresteerd in deze ia.. Misschien heb ik wel wat meer vrije tijd en geen LANnetjes in het weekend ofzo, nofi... maar wat jullie gebakken hebben in deze ia... gewoon .. naja, weer een OW in me box als ik het zou melden.. 't was gewoon slecht hoe jullie gepresteerd hebben... mijne mening..
dit is m'n eerste keer dat ik me in zulke discussies meng; wacht gewoon af, sommige spullen zijn gewoon nog niet aanwezig en kunnen niet verstuurd worden, volg het draadje en je weet ook dat ze er alles aan doen om het asap te versturen en dat er wat probleempjes zijn met sunbeam spullen. als je nog ff iets verder leest dan weet je ook dat je donderdag je spullen in huis hebt voor zover leverbaar. op de rest moet je gewoon FF WACHTEN, lijkt me toch niet te veel gevraagd. ik heb zelf m'n spullen ook niet, maar ik weet wel waar ik aan toe ben, gewoon "read de draad before U blaat" etc etc

tnx voor de 15% korting koD en nitraat en ik w8 wel af....

Verwijderd

Pres_Lincoln schreef op 16 maart 2003 @ 03:29:
Sjees klein kind, je hebt geen flauw benul van wat een IA organiseren inhoudt. W8 gewoon op je spullen of koop bij een online shop en dan heb je maar géén korting...Niet gaan zeuren klaar! Anders moet je niet aan een IA meedoen, je weet dat de mogelijkheid erin zit dat het vertraging oploopt...

• pres_lincoln
lamaar... 't zal wel horen dit soort tijden voor een [IA]

[ Voor 255% gewijzigd door pres_lincoln op 16-03-2003 04:42 ]

Verwijderd

hehe :) geloof 't zelf :P

Verwijderd

Topicstarter
Pres_Lincoln schreef op 16 March 2003 @ 04:08:
LED IA:
Begindatum: Sunday 06 October 2002 19:17
Einddatum: Loopt nog

LCD IA Take #4(mijn 1e ia, was nog niet eens regged @ GoT):
Begindatum: Saturday 30 June 2001 20:56
Einddatum: Sunday 29 July 2001 19:33

[IA] Inkoopactie Crystalfontz LCD's:
Begindatum: Thursday 07 November 2002 17:30

Deze IA:
Startdatum: Wednesday 18 December 2002 20:53

Zo kan ik nog wel 100 andere [IA]'s opnoemen die nog langer lopen hoor, maar zoek die zelf maar.

Alle IA's lopen gewoon lang omdat er ALTIJD wel dingen tegen zitten, daar kan je gewoon niets aan doen.

Ontopic PLZ! dus niet meer over levertijden zeuren

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 12:21 . Reden: mijn ia ook ff toegevoegd. ]

Verwijderd

Sinds een aantal weekjes heb ik m'n spulletjes al binnen, alleen heb ik veel problemen met de invertors die bij de CCFL's geleverd waren. Ze zijn beide namelijk doorgebrand/gesmolten.

Heeft iemand hier een oplossing voor of zijn er veel mensen met hetzelfde probleem?

PS. ik heb al naar PowerParts gemaild en kan zo nieuwe krijgen maar wil graag zekerheid over dat het me niet weer gaat gebeuren

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 23:35
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 12:31:
Sinds een aantal weekjes heb ik m'n spulletjes al binnen, alleen heb ik veel problemen met de invertors die bij de CCFL's geleverd waren. Ze zijn beide namelijk doorgebrand/gesmolten.

Heeft iemand hier een oplossing voor of zijn er veel mensen met hetzelfde probleem?

PS. ik heb al naar PowerParts gemaild en kan zo nieuwe krijgen maar wil graag zekerheid over dat het me niet weer gaat gebeuren
ik heb ook m'n invertor gesloopt, maar dan door eigen schuld/onwetendheid.
Had de schakelaar die er standaard voor zit ertussenuit gehaald en op allebei de uitgangen een schakelaar gezet (zo d8 ik twee dingen apart te kunnen schakelen) als ze allebei uitstonden en er wel spanning op de invertor stond laadde hij zich op en BOEM, ding uit elkaar. Nouja, eigen schuld, ff andere gehaald voor 5 euro bij de radiobeurs. Niet de moeite van garantie (die ik waarschijnlijk zelf verspeeld heb) claimen waard.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 20:55:
Vrij simpel d8 ik.

4017 De heer robin zwolle (Esmer)
766 Artic blue fan met 4 blauwe leds + speedcontrole 1 € 12,75 € 12,75
716 CCFL Bitspower Blue 1 € 14,45 € 14,45
768 Clear fan met 4 blauwe leds + thermal control 5 € 8,10 € 40,50
818 Clear fan met 4 color leds + thermal control 1 € 8,10 € 8,10
732 EL cable kit Marine Blue 1,5m 1 € 17,00 € 17,00
791 Recom RC-THUMBSCREW-A10-BL 1 € 6,25 € 6,25
690 Rheobus Kit#1 Blue leds and silver panel 1 € 38,25 € 38,25
692 Rheobus Kit#2, dual color Blue&Red leds, silver 1 € 42,50 € 42,50
805 Ring _CCFL+ Transparent Sleeve Fan BLAUW 1 € 20,00 € 20,00

784 Verzenden(Verzekerd) 1 € 7,70 € 7,70

Ik wil niet lullig doen, maar van welk merk denk je dat de vetgedrukte producten zijn? :?

Verwijderd

Wat het overige geblaat betreft..... ik denk dat ik vrij duidelijk ben geweest in een eerdere post van mij ontrendt de overige pakketten.
Zo ik heb net ff gebeld en we gaan het als volgt aanpakken. Omdat PowerParts het ook lullig vind om jullie zo lang op je spullen te laten wachten (Sunbeam/H-essers) hebben we afgesproken dat ik wacht tot woensdag aanstaande op de eventuele levering van Sunbeam. Heb ik die spullen woensdag nog niet binnen, dan pak ik alles in wat ik hier heb liggen en wordt de rest door PowerParts kosteloos nagestuurd naar de wachtende tweakertjes.
Ik ga niet verder in op vragen van wanneer krijg ik me pakket nou en zijn alle spullen er, want ik heb een paar posts terug het volgende geschreven:
Ik zit nu met het probleem dat ik naar mijn inzicht niemand meer kan verblijden met een pakket tot het spul van Sunbeam of H-essers binnen is. Dit zijn dus de rheobussen korte CCFL's acrylic fan gaurds, laser leds , de fan with CCFL en de rode led fan van Sunbeam.

Mocht je van mening zijn dat je bestelling wel verzonden kan worden omdat je deze producten niet besteld hebt, mail me dan even op osluis@wanadoo.nl
Kortom, woensdag sla ik weer aan het inpakken of zunbeam/H-essers er nu zijn of niet.

Wat de invertors betreft, ik heb meer berichten gelezen over fikkende invertors. Het schijtn dat er er in de laatste batch CCFL's van Bitspower veel invertors zitten die door branden. Deze vallen gewoon onder de garantie en kan met powerparts afgehandeld worden. Zij zijn van het probleem op de hoogte heb je dus een probleem met de invertor, mail even naar rma@powerparts.nl en je bent gegarandeerd blij als je een mailtje terug krijgt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 22:46 ]

Verwijderd

phYzar schreef op 16 March 2003 @ 15:09:
[...]

ik heb ook m'n invertor gesloopt, maar dan door eigen schuld/onwetendheid.
Had de schakelaar die er standaard voor zit ertussenuit gehaald en op allebei de uitgangen een schakelaar gezet (zo d8 ik twee dingen apart te kunnen schakelen) als ze allebei uitstonden en er wel spanning op de invertor stond laadde hij zich op en BOEM, ding uit elkaar. Nouja, eigen schuld, ff andere gehaald voor 5 euro bij de radiobeurs. Niet de moeite van garantie (die ik waarschijnlijk zelf verspeeld heb) claimen waard.
wees blij dat ut alleen je invertertje is ;) :D

en de IA organisatoren kopop ! alles komt wel goed,... ignore the peeps die zitten te zeiken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 22:43:
Kortom, woensdag sla ik weer aan het inpakken of zunbeam/H-essers er nu zijn of niet.
das mooi :) er Moeten nog wel aardig wat peeps,... maar dat komt best wel goed...!

keep up tha good work

• Mizitras
  • Niet online
Vorige woensdag me spulletjes verzonden, na een trieste thuiskomt verwacht ik ze met veel spanning morgen aan me deur wanneer ik thuiskom :D

Nitraat/KOD, laat ons zeker eens weten als Powerparts ook in Belgie iets gaat/wil beginnen hé. Het zou de kosten voor ons ook érg drukken.

Verwijderd

KoD en nitraat ik heb alles binnen. Dus alvast van mij: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ . Ik vond dat alles super goed geregeld was. mijn spullen konden afgehaald worden op een lan (pnd daarom ook voor jou _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ) en ik kon zonder problemen m'n fans ruilen. Ik weet niet wat iedereen loopt te zeiken over dat dit zo lang duurt dat ze voortaan naar een winkel gaan maar voor mij was dit m'n eerste inkoopactie en ik weet zeker dat ik dit vaker ga doen. Ik vond dat alles perfect was geregeld.

Bedankt.

Verwijderd

Vrij simpel d8 ik.

4017 De heer robin zwolle (Esmer)
766 Artic blue fan met 4 blauwe leds + speedcontrole 1 € 12,75 € 12,75
716 CCFL Bitspower Blue 1 € 14,45 € 14,45
768 Clear fan met 4 blauwe leds + thermal control 5 € 8,10 € 40,50
818 Clear fan met 4 color leds + thermal control 1 € 8,10 € 8,10
732 EL cable kit Marine Blue 1,5m 1 € 17,00 € 17,00
791 Recom RC-THUMBSCREW-A10-BL 1 € 6,25 € 6,25
690 Rheobus Kit#1 Blue leds and silver panel 1 € 38,25 € 38,25
692 Rheobus Kit#2, dual color Blue&Red leds, silver 1 € 42,50 € 42,50
805 Ring _CCFL+ Transparent Sleeve Fan BLAUW 1 € 20,00 € 20,00

784 Verzenden(Verzekerd) 1 € 7,70 € 7,70

Ik wil niet lullig doen, maar van welk merk denk je dat de vetgedrukte producten zijn? :?[/quote]

zijn die van sunbeam... ow dat is lekker.. kan dat er niet bij gezet worden want ik zie 1.. 2.. 3.. geen sunbeam zo staan

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 14:51 ]

• FitNiX
Eeej, KoD, sjek je mail 8)
offtopic:
Had je gister ook al gemailt, maar die heb je niet gehad denk?

[ Voor 63% gewijzigd door FitNiX op 18-03-2003 15:54 ]

Verwijderd

zijn die van sunbeam... ow dat is lekker.. kan dat er niet bij gezet worden want ik zie 1.. 2.. 3.. geen sunbeam zo staan
Kom op zeg, check dan ff de sunbeam website en check of er daar iets tussen staat wat jij hebt besteld. Nitraat kan toch niet per product zeggen of het van Sunbeam is of niet... Doe zelf ff wat meer onderzoek voor je iets post...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 15:58:
[...]
Kom op zeg, check dan ff de sunbeam website en check of er daar iets tussen staat wat jij hebt besteld. Nitraat kan toch niet per product zeggen of het van Sunbeam is of niet... Doe zelf ff wat meer onderzoek voor je iets post...
Jij hebt zeker al je spullen binnen he :P

Verwijderd

Topicstarter
Kermit schreef op 18 March 2003 @ 15:52:
Eeej, KoD, sjek je mail 8)
offtopic:
Had je gister ook al gemailt, maar die heb je niet gehad denk?
Owja ik zal me mail ook eens ophalen voor de grap. Vergeten de account van me mailbox toe te voegen na herinstall van windows |:(

even voor de mensen hier(had ik gisteren al willen mailen maar even geen tijd wegens priveredenen):
Mailtje van KODje naar alle mensen die spullen ophalen in denbosch, heb je geen verzendmethode dan heb je die mail dus NIET
Het is mogelijk om je spullen op te halen, op Woensdag 19 maart 2003 vanaf 15:00 tot 16:00.

Adres is als volgt:
Roel Jansen
ADRES HEB JE UIT VORIGE MAIL
Den Bosch

routebeschrijving? http://www.routenet.nl

Geleve vantevoren te melden als je niet de mogelijkheid hebt om dan aanwezig te zijn.

Vriendelijke groeten,

Roel / KingOfDos
http://www.kingofdos.com
http://forum.kingofdos.com
ow ik krijg net de fout vanaf laupro.nl:
E-mail naar 0 deelnemer(s) verzonden
Dan maar even per gebruiker apart mailen(dus even alle gebruikes handmatig selecteren)..
E-mail naar 6 deelnemer(s) verzonden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 16:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 16:31:
[...]

Jij hebt zeker al je spullen binnen he :P
Nee... Ik kan me alleen voorstellendat je als IA starter van dit soort post héél erg moe wordt, dus help ik maar ff :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 17:49:
[...]
Nee... Ik kan me alleen voorstellendat je als IA starter van dit soort post héél erg moe wordt, dus help ik maar ff :)
Tijd om te stoppen en GOT en inpakken maar...

Verwijderd

Dat snap ik ff niet :?

• Mizitras
  • Niet online
Morgen woensdag, 7-dagen na verzending :-/
Hopelijk vind ik morgen al dan niet een 'Wij-zijn-er-geweest-maar-jij-was-er-niet'-papiertje in de bus of een vriendelijke meneer of mevrouw van de post aan me deur wanneer ik thuis ben.
Anders begin ik me toch zorgen te maken net zoals met de betaling :|

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 12:28
Ik vind het echt ongelooflijk dat er nog mensen zijn die een IA willen organiseren voor zo'n stelletje ondankbare zeikerds :r . KOD en Nitraat negeer ze alsjeblieft want het merendeel is dik tevreden _/-\o_

Verwijderd

KOD, je hebt mail van een afhaler :)

Verwijderd

Topicstarter
de mensen die nog niet eerder een mail hebben gehad(van dat je je spullen kan komen ophalen) die kunnenn nu nog niet hé.
dus sunbeam enzo nog niet meen ik. niet dat mensen zich vergissen daalijk.

Verwijderd

Geduld leer je hebben met de jaren, he... Maar ik ben nu 1 dag 25, maar die geduldkwestie valt nog niet mee ;)

• pres_lincoln
We hebben weer goed met m'n kameraden zitten lachen vanavond *NOT*...
Ik vertelde ze vorige week dat er alvast een deel (woensdag; vandaag dus) wat fannetjes en kabeltjes en andere meuk afgehaald zou kunnen worden...

Dus niet, want we worden dus nu weer gewoon gestalled tot de crap van sunbeam er is... Hoe leg ik hen dit nu uit organisatoren ???

Waarschuw vantevoren ff dat we 14 weken vertraging kunnen krijgen op LauPro, dat was een kei goed idee van een poster vorige week of een paar weken terug.. Dan had ik het wel gelaten om hieraan mee te doen en had ik lekker naar Dort gereden naar de oc-shop ofzo (yes: I'm a zeikerd en ik geef er nix om)...

Mijn verweer: hadden de [IA] organisatoren maar niet moeten melden dat het niet eens half februari zou worden en we zitten al bijna in april... 't zuigt zwaar..

[ Voor 13% gewijzigd door pres_lincoln op 19-03-2003 03:33 . Reden: newbie heeft het al meteen bekeken met zo'n ia ]

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Pres_Lincoln schreef op 19 maart 2003 @ 03:11:
We hebben weer goed met m'n kameraden zitten lachen vanavond *NOT*...
Ik vertelde ze vorige week dat er alvast een deel (woensdag; vandaag dus) wat fannetjes en kabeltjes en andere meuk afgehaald zou kunnen worden...

Dus niet, want we worden dus nu weer gewoon gestalled tot de crap van sunbeam er is... Hoe leg ik hen dit nu uit organisatoren ???

Waarschuw vantevoren ff dat we 14 weken vertraging kunnen krijgen op LauPro, dat was een kei goed idee van een poster vorige week of een paar weken terug.. Dan had ik het wel gelaten om hieraan mee te doen en had ik lekker naar Dort gereden naar de oc-shop ofzo (yes: I'm a zeikerd en ik geef er nix om)...

Mijn verweer: hadden de [IA] organisatoren maar niet moeten melden dat het niet eens half februari zou worden en we zitten al bijna in april... 't zuigt zwaar..
Jij moet gewoon geen dingen aan je maten beloven die je ni waar kan maken, dan heb je je ook te te verantwoorden! De IA mensen hebben ook nix beloofd, alleen geprobeerd een voorspelling te doen bij normale gang van zaken. Naja de werkelijkheid wijst uit dat het vaak vertaging oploopt alleen kan je daar geen planning op baseren. :) En hoe kan je nou in gods naam van te voren weten wat er fout gaat, als je dat eens wist zou er nix meer fout gaan ;)
En hoe vaak moet dit nog op GOT gezegd worden het kan uit lopen, en veel!! Dat is bij elke IA bijna nog (ik had heb alleen bij die cable mesh ni)
Je geeft zelf ook al aan dat je een zeikert ben, kan je nagaan. Zeikerts zijn cogno's en mogen van mij opdonderen.
Ik vind dit een zeer nette IA, tiz allemaal heel goed en strak geregeld, dus des te onterechter is jou post. IA voor allen, Allen voor IA!!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door DaMightyWackO op 19-03-2003 09:25 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Verwijderd

Topicstarter
DaMightyWackO schreef op 19 March 2003 @ 08:14:
[...]

Jij moet gewoon geen dingen aan je maten beloven die je ni waar kan maken, dan heb je je ook te te verantwoorden! De IA mensen hebben ook nix beloofd, alleen geprobeerd een voorspelling te doen bij normale gang van zaken. Naja de werkelijkheid wijst uit dat het vaak vertaging oploopt alleen kan je daar geen planning op baseren. :)
En hoe vaak moet dit nog op GOT gezegd worden het kan uit lopen, en veel!! Dat is bij elke IA bijna nog (ik had heb alleen bij die cable mesh ni)
dat is ook pas 1000 keer gezecht per [IA] ofzo, maarja opeens is men oostindisch doof(nofi) ;)

Ne als het aan ons had gelegen dan had iedereen zijn spulletjes al, maar een ding dat bijna iedereen vergeet voordat ze mee doen aan inkoopacties: De organisatoren weten nooit van te voren wanneer het spul binnen is.

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 09:30:
[...]

dat is ook pas 1000 keer gezecht per [IA] ofzo, maarja opeens is men oostindisch doof(nofi) ;)

Ne als het aan ons had gelegen dan had iedereen zijn spulletjes al, maar een ding dat bijna iedereen vergeet voordat ze mee doen aan inkoopacties: De organisatoren weten nooit van te voren wanneer het spul binnen is.
Heb ik het nou ineens gevreten? :)

Verwijderd

Sorry hoor, maar ik ga me nu even niet inhouden.

Wat is dit nu voor slap gelul?
Heb je moeite met lezen ofzo? Volgens mij is er nu de afgelopen week nog maar een keer of 5 langs gekomen dat wat ik vandaag nog niet binnen heb als backorder naar jullie verzonden wordt. Dus helemaal niet wachten op sunbeam crap etc. Ik lever gewoon uit wat hier al ligt en wat er daarna binnen komt stuur ik na. De tweakers die een curses begrijpend lezen gevolgd hebben en gelukkig zijn dat er nogal wat weten dat als ik woensdag spullen verstuur dat deze nooit op woensdag afgehaald kunnen worden bij KoD omdat er altijd 1 a 2 dagen tijd tussen het verzenden en ontvangen van een pakket. Wil je vandaag spullen perse af willen halen dan nodig ik je graag uit voor een ritje naar zeeland.

offtopic:
Ik ga maar weer even wat nuttigs doen want zulk soort posts zijn slecht voor me bloeddruk

• pres_lincoln
Als ik eens 7 eurootjes overmaak naar KOD voor de porto, dan hoef ik niet elke dag hier te komen me kapot ergeren... Zie ik de zooi wel aankomen ooit een keer, en bedank ik jullie voor de gedane moeite...

[ Voor 2% gewijzigd door pres_lincoln op 19-03-2003 10:23 . Reden: Ik moest toch al naar rotterdam, ff door naar 't mooie Zeeland.. :) ]

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 12:49
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 10:08:
[...]

Sorry hoor, maar ik ga me nu even niet inhouden.

Wat is dit nu voor slap gelul?
Heb je moeite met lezen ofzo? Volgens mij is er nu de afgelopen week nog maar een keer of 5 langs gekomen dat wat ik vandaag nog niet binnen heb als backorder naar jullie verzonden wordt. Dus helemaal niet wachten op sunbeam crap etc. Ik lever gewoon uit wat hier al ligt en wat er daarna binnen komt stuur ik na. De tweakers die een curses begrijpend lezen gevolgd hebben en gelukkig zijn dat er nogal wat weten dat als ik woensdag spullen verstuur dat deze nooit op woensdag afgehaald kunnen worden bij KoD omdat er altijd 1 a 2 dagen tijd tussen het verzenden en ontvangen van een pakket. Wil je vandaag spullen perse af willen halen dan nodig ik je graag uit voor een ritje naar zeeland.

offtopic:
Ik ga maar weer even wat nuttigs doen want zulk soort posts zijn slecht voor me bloeddruk
Ik wacht net zo lief dat alles binnen is hoor. Zo lang zal het nu zo wie zo niet meer duren vermoed ik.

Ik snap niet dat de mensen (nou ja een aantal ervan)hier zo lopen te zeiken. Het gaat zo snel of langzaam als het gaat. En ooit komt er een dag dat het spul binnen komt.

Verwijderd

Pres_Lincoln schreef op 19 March 2003 @ 10:17:
Als ik eens 7 eurootjes overmaak naar KOD voor de porto, dan hoef ik niet elke dag hier te komen me kapot ergeren... Zie ik de zooi wel aankomen ooit een keer, en bedank ik jullie voor de gedane moeite...
Je hoeft hier sowieso niet te komen:

1) Als je het laat bezorgen, zie je het vanzelf wel voor de deur staan, of
2) Als je wil afhalen, krijg je vanzelf mail over waar en wanneer...

Maar ook dat is pas vele malen voorbij gekomen, dus daar kan je net zo goed als het woensdag versturen en backorder verhaal wel overheen gelezen hebben. Zo ongeveer 15 keer al... Ik denk zelf dat je het hele topic niet eens leest :?

Verwijderd

"the force is not with you :X

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

MODBREAK: Even een paar punten:
• Kijk a.u.b. even goed of de vraag die je wilt stellen niet al gesteld is.
• Loop niet te mekkeren over levertijden en wees blij dat je je spullen thuis krijgt voor een mooie prijs
• Loop niet te mekkeren over andere users die lopen te mekkeren

Of anders...
:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Rustig nitraat. Is slecht voor de bloeddruk.
adem in..... adem uit...... adem in..... adem uit......

Nouja netjes 3 man heeft zn spullen opgehaald, meer omkomst als vorige keer ;)
Even kijken hoeveel man nou al dat extra geld heeft overgemaakt zodat ik alles kan versturen(voor de mensen die weer us verzendmethode vergeten waren).

Pres_Lincoln:
about die 7 euro extra overmaken..
is 10 euro omdat het extra werk voor mij is O-)
AcouSE schreef op 19 March 2003 @ 17:09:
[knip]
Loop niet te mekkeren over andere users die lopen te mekkeren
Of anders... :) >:)
:>

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 17:12 ]

• FitNiX
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 17:10:
[...]
Nouja netjes 3 man heeft zn spullen opgehaald, meer omkomst als vorige keer ;)
Even kijken hoeveel man nou al dat extra geld heeft overgemaakt zodat ik alles kan versturen(voor de mensen die weer us verzendmethode vergeten waren).
Woei, daar ben ik er een van... :)
KoD, Nitraat nogmaals bedankt voor de genomen moeite. :> Goed werk :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.