Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopactie v3.0 -afhandeling

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Ik zou wel gauw afkloppen, Nitraat.
Al dat "negatieve" is niet goed.

Over negatief gesproken. Dat zijn nou dingen die je eerder opmerkt (en onthoudt) dan de positieve dingen. Dat sommige mensen nou "kritiek" leveren, heb je altijd. (begrijp mij niet verkeerd).

De situatie KoD Nitraat verhouding heb ik wel eerder gelezen (over wie wie wat doet).
Maar idd, dat "hoe-wat-'wanneer-komt-spul' "-gedoe word je ook niet vrolijk van. Dan moet je helemaal dit draadje doorspitten. En heb je al gauw de neiging om naar de laatste post te gaan.

Ik heb laatst bende van dé LED-IA binnengehad en een deel, zeg maar, besteld voor anderen. Nou, dat sorteren van de nodige LED's neemt toch wel aardig wat tijd in, zeg :o
Maar dit is nou meerdere malen verteld, dus we weten nou (globaal) hoe de situatie is voor Nitraat. + dat er ook nog een sociale leven aan gebonden is.

Dus geef ze inspiratie ipv kritiek. Dit lijkt me ook veel motiverender voor de IA-organisatoren.

Nitraat & KoD, TJAKKA!! en je kan het! _/-\o_

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 09:17
ND, je bent toch wel zo sojaal dat je even die paar pleuro naar nitraat overmaakt he ; )

nitraat .. kut dat wist ik ook maar helemaal vergeten : ( remailing now

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Verwijderd

nou suc6..ik zie dat ik al op verzonden sta...nou dan moet ik maar vroeg op... :p

Verwijderd

w0000h0000!!!! :):):) <---- ja ik heb me spullen binnen ja :)

KoD bedankt!
Nitraat bedankt!

me eerste ia en ging echt superhoop dat jullie er vaker een houden onthoud gewoon de mensen die geen vertrouwen hadden en laat die lekker niet meedoen... :)

en ja we doen niet aan bedanken, nou DIT keer WEL!!!

BEDANKT! :)

• Tha_Dragon_
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 13:31

Tha_Dragon_

Soms zijn dingen gewoon vaag

alles vanmorgen binne gekregen

ziet er netjes uit _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, jongens ik heb iets leuks ;)

IK GA VANAVOND DE AFHALERS EEN MAILTJE STUREN ZODAT ZE WAARSCHIJNLIJK ZATERDAG KUNNEN OPHALEN, want ik heb een grote doos gehad met spul voor 9 man ;)
en het spul van guppie wat ik dus even moet doorsturen(ja moest een fangard bij doen).

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 15:45

rimpeldinky

nani?

en iedereen hier heeft nog geluk, kijk maar naar de IA bij pc-cooling.de in het DOC forum, da duurt nog wel iets langer :+

edit, linkje voor mensen met een muisarm
[rml][ IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*[/rml]

[ Voor 35% gewijzigd door rimpeldinky op 07-03-2003 14:02 . Reden: linkje ]

*burp*

• BasvanS
  • Laatst online: 13:53
KingofDos, kun je mijn pakkatje vandaag nog opsturen, dit mag volgens mij in de gewone brievenbus, wat dan weer zou betekenen dat ik het zaterdag ( morgen ) heb :) alvast bedankt :)

Verwijderd

spullen binnen!!!!...thx dudes..

helaas is het koelblok niet meer van de kwaliteit die het eerst was...metalen slangpilaren zijn nu aangegoten plastic.. :( ..

Verwijderd

/me ramt al de hele tijd op z'n F5 in outlook :9

Zéér wreed dat het zo snel is :)

Verwijderd

offtopic:
Lees nu net pas al het geleuter in de IA bij PC-Cooling... Zaad, heb ik ook nogal wat geld inzitten... :-/ Ben beniuwd daar...

Anyway, ik wacht met smart op de Vervolg Doos met eindbestemming Den Bosch...

Mocht ie daar 's nachts ofzo aankomen, dan kan ik ook nog wl op en neer hoor ;) Ik maak wel tijd vrij om die spullekes op te halen. Ziet er naar uit dat de spullen van MXStream en SalT nog ff duren, dus ik wil wel aan de gang... Om de tijd te doden laten we maar zeggen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 13:56:
Hmz, jongens ik heb iets leuks ;)

IK GA VANAVOND DE AFHALERS EEN MAILTJE STUREN ZODAT ZE WAARSCHIJNLIJK ZATERDAG KUNNEN OPHALEN, want ik heb een grote doos gehad met spul voor 9 man ;)
en het spul van guppie wat ik dus even moet doorsturen(ja moest een fangard bij doen).
Zondag :( Ik rijd zaterdag op een plusminus uurtje afstand rijd ik d'r langs!
Ach ja, kijken wat pa er van vind om zondag nog ff met de nieuwe car te gaan karren! :)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:36
He ff vraagje heh. Wordt Laupro nou niet meer bijgewerkt of wat. Ik zie bij laupro de laatste wijziging op 03-01-2003 staan. (ook naat F5) Ligt dit nou aan mij of wat???

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

My-life schreef op 07 maart 2003 @ 21:57:
He ff vraagje heh. Wordt Laupro nou niet meer bijgewerkt of wat. Ik zie bij laupro de laatste wijziging op 03-01-2003 staan. (ook naat F5) Ligt dit nou aan mij of wat???
Ik denk dat dat de wijzigingen aan de begintext zijn, niet de status-updates.

Even over het "zeuren" als je snel spullen binnen wilt hebben, moet je het niet bij een IA halen. Misschien moet dat eens op laupro duidelijk gemaakt worden. Zie het als een "investering voor later": elke dag kijken of er al nieuws is, is niet alleen voor jou veel werk, het irriteerd de starters en de andere bezoekers ook :)

Ik snap alleen niet waarom je de grote bestellers tevreden zou moeten houden. Bij een winkel snap ik dat wel, maar hier zou het dan alleen om veel geld gaan, en door hun snel af te handelen, ze tevreden te houden zodat ze bij een volgende IA weer veel bestellen ofzo? (zodat de organisator het nóg drukker krijgt?)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 20:58:
[...]

Zondag :( Ik rijd zaterdag op een plusminus uurtje afstand rijd ik d'r langs!
Ach ja, kijken wat pa er van vind om zondag nog ff met de nieuwe car te gaan karren! :)
Ah sorry, zaterdag ben ik dus druk bezig met wat projecten die af moetten voor einde karnavalvacantie.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
Niet te hard roepen nitraat... Be carefull what you wish for. ;)

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 08 maart 2003 @ 00:35:
[...]

Even over het "zeuren" als je snel spullen binnen wilt hebben, moet je het niet bij een IA halen. Misschien moet dat eens op laupro duidelijk gemaakt worden. Zie het als een "investering voor later": elke dag kijken of er al nieuws is, is niet alleen voor jou veel werk, het irriteerd de starters en de andere bezoekers ook :)

Ik snap alleen niet waarom je de grote bestellers tevreden zou moeten houden. Bij een winkel snap ik dat wel, maar hier zou het dan alleen om veel geld gaan, en door hun snel af te handelen, ze tevreden te houden zodat ze bij een volgende IA weer veel bestellen ofzo? (zodat de organisator het nóg drukker krijgt?)
nee het afwerken van mensen met een grote bestelling heeft nog een andere voordelige kant voor iedereen, vaak betekent een hoog bedrag een groot aantal producten (vaak he...). Kortom na afwerking van mensen met veel producten betekent dat dat de 'stapel' (zo noem ik het maar ff) het snelst afneemt qua omvang.

Als zou je dus eerst de mensen doen die 4 producten hebben,... blijf je dus iedere keer weer spitten in die 'berg' en kost dat meer tijd.

Het heeft dus meerdere kanten,... dat van tevreden houden is onzin natuurlijk. Maar welals je er 500 euro insteekt (ik geef maar een voorbeeld) dan wil je wel elke dag zien wat er gebeurt natuurlijk, het zal je 'meer' kunnen schelen als iemand die er 25 euro insteekt.

• My-life
[quote]Kr3Kr schreef op 08 March 2003 @ 00:35:
[...]

:/ Hoe bedoel je? :?
Ik heb het over deze lijst: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=169&p=d&o=d

Dat zijn toch de statussen....

• De_Koele_Man
  • Laatst online: 28-11 11:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

My-life schreef op 08 March 2003 @ 17:31:
Ik heb het over deze lijst: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=169&p=d&o=d

Dat zijn toch de statussen....
Laat ik het hopen, want als je op status sorteerd sta ik een heel eind bij degene vandaan die al hun spulltjes toegestuurd krijgen danwel al binnen hebben gehad !

Meh!

Verwijderd

Topicstarter
Ook even voor de mensen hierzo:
CCMod.com STOPT!
Wij hebben besloten om te stoppen met ccmod.com wegens een groot tekort van goed mewerkende/mepostende crew, wij hebben al verschillende malen gevraagt aan mensen of ze wouden posten maar het heeft niets geholpen.
Meer info: http://www.ccmod.com/nieuws.php/377
[/offtopic]
De_Koele_Man schreef op 08 March 2003 @ 18:21:
[...]

Laat ik het hopen, want als je op status sorteerd sta ik een heel eind bij degene vandaan die al hun spulltjes toegestuurd krijgen danwel al binnen hebben gehad !
die datums zijn de dag dat je je geregistreerd had op mijn ia, dus niet de laatste update ;)

Verwijderd

Weeeeh weer goed nieuws mannen, ik kreeg vandaag met de post een paar dozen binnen met stuff van Bitspower :) dus de UV -sensitive fans zijn in het land :) hehe. Ik zit nu alleen nog te wachten op die f*ck plexiglas fangrills, en stuff van sunbeam. Sunbeam wordt memneteel door de douane gecontrolleerd voor zo ver ik begrepen heb dus dat moet niet zo lang meer duren en de fangrills zitten nog in een doos op een containerschip. Preciese levertijd is nog onbekend, maar ze zijn iig onderweg. Morgen ben ik de hele dag weg, maar maadag kunnen jullie weer wat updates verwachten.

Verwijderd

De_Koele_Man schreef op 08 maart 2003 @ 18:21:
[...]

Waar je staat bij het sorteren van de statussen maakt geen ruk uit voor de afhandeling van je bestelling :) Even om de moed erin te houden he ;)

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:45
Nitraat: Da's nou goed, zo'n update als jij nu geeft.. Die hadden we (veel) meer moeten krijgen, had (in mijn geval dan) een hoop ergernis bespaardtdt.
Nu weet ik tenminste dat er weer spul onderweg is al staat het nog maar aan de grens / haven, nu weet ik (en meerderen) tenminste weer een beetje meer!! Dank hiervoor..
Kleine moeite, groot plezier ;)

• De_Koele_Man

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 22:21:
[...]

Waar je staat bij het sorteren van de statussen maakt geen fluit uit voor de afhandeling van je bestelling :) Even om de moed erin te houden he ;)
'tuurlijk houdt ik de moed er in !
Als jullie dat ook doen ;) !

Meh!

Verwijderd

Yes kijk da is het betere werk weet ik tenminsten dat de actie nog leeft :-D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 22:20:
...... Ik zit nu alleen nog te wachten op die f*ck plexiglas fangrills, en stuff van sunbeam. Sunbeam wordt memneteel door de douane gecontrolleerd voor zo ver ik begrepen heb dus dat moet niet zo lang meer duren en de fangrills zitten nog in een doos op een containerschip. Preciese levertijd is nog onbekend, maar ze zijn iig onderweg. .....
Waarom moest ik nu zonodig die plastic grills bestellen! :9
en nu maar hopen dat dit schip niet op de tricolor botst :P

Verwijderd

dounane... ownee ... daar staan de 100derde Radeon's 9500 pro ook nog steeds te wachten

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 11:59
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 22:20:
Weeeeh weer goed nieuws mannen, ik kreeg vandaag met de post een paar dozen binnen met stuff van Bitspower :) dus de UV -sensitive fans zijn in het land :) hehe. Ik zit nu alleen nog te wachten op die f*ck plexiglas fangrills, en stuff van sunbeam. Sunbeam wordt memneteel door de douane gecontrolleerd voor zo ver ik begrepen heb dus dat moet niet zo lang meer duren en de fangrills zitten nog in een doos op een containerschip. Preciese levertijd is nog onbekend, maar ze zijn iig onderweg. Morgen ben ik de hele dag weg, maar maadag kunnen jullie weer wat updates verwachten.
omg, UV sens fans, had ik die maar niet besteld, dan was mijn pakketje misschien ook al binnen :D
nou maar hopen dak alles VOOR de 14e binne heb, dan kan ik een beetje fatsoenlijk naar netgamez :D

Verwijderd

Topicstarter
Sauron-XP schreef op 09 maart 2003 @ 02:04:
[...]

omg, UV sens fans, had ik die maar niet besteld, dan was mijn pakketje misschien ook al binnen :D
nou maar hopen dak alles VOOR de 14e binne heb, dan kan ik een beetje fatsoenlijk naar netgamez :D
ik hoop het voor je, meer kan ik niet doen.

Verwijderd

Zolang ze bij de douane maar rustig doen met de dozen (pallets :p) van Sumbeam, ander heb ik ipv 2 x 10cm ccfl, 5 x 4cm ccfl... Lijkt mee ook niet de bedoeling :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 03:45:
Zolang ze bij de douane maar rustig doen met de dozen (pallets :p) van Sumbeam, ander heb ik ipv 2 x 10cm ccfl, 5 x 4cm ccfl... Lijkt mee ook niet de bedoeling :p
haha.. ze kunnen best denken dat het nitraat is en dan halen ze het open :D en heb 2x 10cm leeg :P

dat zal balen zijn

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 03:55:
[...]

haha.. ze kunnen best denken dat het nitraat is en dan halen ze het open :D en heb 2x 10cm leeg :P

dat zal balen zijn
of ze doen er bakstenen in :+

nee dat kunne ze nitraat niet aandoen, hij heeft al zat problemen :(

Verwijderd

Kun je ff online komen @ msn?

• R_6
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

Korte vraag: Voor problemen met de levering moet ik toch naar inkoop.aktie@tiscali.nl mailen?

The emperor

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 15:30:
...

inkoop.aktie@tiscalie.nl gebruik ik al een tijd niet meer en zoals al best vaak aangegeven is tijdens deze IA, mijn mail adres is osluis@wanadoo.nl

...

[ Voor 29% gewijzigd door Syzzer op 09-03-2003 15:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 11:56:
[...]

of ze doen er bakstenen in :+

nee dat kunne ze nitraat niet aandoen, hij heeft al zat problemen :(
LOL

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 12:33:
[...]

Kun je ff online komen @ msn?
now i an, ja @home is vaag, soms connection die weg valt, msn blijft online staan terwijl ik offline ben.
Dus heb dat meestal niet in de gaten.

[/offtopic]
[kei hard ontopic]

BLIJKBAAR IS HET OPHALEN VAN DE PAKJES NIET BELANGRIJK?
De mensen die hadden gekozen voor ophalen van hun stuff, niemand gekomen :X

Dus nou voor die mensen stel ik nog éénmalig een nieuwe datum vast(behalve voor 3 man die gemail had dat ze geen tijd hadden), en daarna heb ik zelf wat kabeltjes enzo bij voor mijn privecollectie :>

guppie: je pakje stuur ik morgen op, had hellaas niet eerder tijd
huntor: als je geld binne is dan is je pakje meteen de zelfde dag weg.
Eergassie: ik maak binnekort een nieuwe afspraak, moet even kijken wanneer enzo gezien dat ik zaterdag+zondag niet thuis ben, een keertje door de weeks ofzo(of pas over 2 weken).

Verwijderd

Je bent weer niet @ msn
Ik probeer je juist te bereiken dat ik vandaag wel tijd heb, maar niet op deze tijd.
Ik wil best nog wel ff komen, als je me gewoon ff te woord staat @ msn.

offtopic:
ICQ is heel wat makkelijker :P

Verwijderd

Ideetje:
Geef mijn pakketje dan aan IS mee, daar moet ik binnenkort toch nog fans + een ccfl ophalen :9

• Capa
* Capa schrijft nog eens 5 euro extra over als zijn pakketje voor de 14e binnen is :P

• My-life
Sauron-XP schreef op 09 March 2003 @ 18:27:
* My-life schrijft nog eens 5 euro extra over als zijn pakketje voor de 14e binnen is :P
LOL :D

Waneer gaat de volgende zending weg?

[ Voor 4% gewijzigd door My-life op 09-03-2003 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 18:17:
Ideetje:
Geef mijn pakketje dan aan IS mee, daar moet ik binnenkort toch nog fans + een ccfl ophalen :9
Ilja vind jij dit goed?
en ne icq geeft zelfde probleem omdat @home er ieder half uur uitvalt, dat helpt ook voor geen meter.
binnekort over op tweakdsl denk ik.

Verwijderd

My-life schreef op 09 March 2003 @ 20:36:
[...]

LOL :D

Waneer gaat de volgende zending weg?
Ik ga morgen weer even inpakken en proberen uit te vogelen wanneer we dat spul van sunbeam precies kunnen verwachten. We kunnen de lui van de douane toch niet te veel plezier gunnen met onze spullekes toch :) Inleveren die zooi hehe

• pres_lincoln
  • Laatst online: 21-11 13:45
Owh, dit waren weer 2 dagen van paniek, zo terug lezend..
Dit werkt niet en dat klapt er weer uit...

Maareeh die douaneetjes.. die kun je best ff overhalen om het spul vrij te geven voor in ons kikkerlandje.. Ff wachten op de fanguards dan maar, schijnt nu het struikelblok te zijn voor komenden week ??? Dus tot volgende week maar weer met deze [IA] :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 23:20:
[...]

Ilja vind jij dit goed?
Mij maakt het niks uit...

Verwijderd

huntor: als je geld binne is dan is je pakje meteen de zelfde dag weg
ik heb het geld al in december overgemaakt. Zou het dan ff kunnen dat ik mijn pakje eerst krijg. Ik heb dat spul echt nodig, maar er schijnt geen vordering in te zitten, week in en week uit komt er niks van.

Als je wat besteld hebt en betaald heb je het recht om deze dingen te zeggen. Dus anyone except Kod en nitraat, niet gaan schelden please :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 11:05 ]

Verwijderd

:X :X :X :X :X :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 09:17:
[...]

ik heb het geld al in december overgemaakt. Zou het dan ff kunnen dat ik mijn pakje eerst krijg. Ik heb dat spul echt nodig, maar er schijnt geen vordering in te zitten, week in en week uit komt er niks van.

En er hoeft niemand hier iets tegen in te brengen, als je wat besteld hebt en betaald heb je het recht om deze dingen te zeggen. Dus anyone except Kod en nitraat, niet mee bemoeien please. :)
:X Tuurlijk hebben wij hier ook wat van te zeggen, dit is gewoon de grootste onzin :X

Waarom zou jij voorrang krijgen boven de rest :?
Het is een inkoopactie, als je je producten snel nodig had, dan had je niet met een inkoopactie mee moeten doen.

Kod en Nitraat zullen deze mening hoogstwaarschijnlijk met mij delen dus vandaar dat ik het even zeg 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 09:58 ]

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:25
[...]

En er hoeft niemand hier iets tegen in te brengen, als je wat besteld hebt en betaald heb je het recht om deze dingen te zeggen. Dus anyone except Kod en nitraat, niet mee bemoeien please. :)
Sorry, maar ik ga me toch hier ff mee bemoeien... het maakt geen f*uck uit waneer jij het geld hebt overgemaakt... ik was een van de eerste die het geld had overgemaakt... hier voor had ik al overlegd met KingOfDos. Maar ik wil graag me pakket in 1 keer helemaal goed ontvangen. En niet 2 pakketen met misschien niet al mijn spullen. Het kan me geen ruk schelen waneer ik me spullen binnen krijg, als ik me spullen maar krijg. nofi

Als ik dit topic door lees, zie ik bijna alleen maar gezeik. Wat ik erg onterecht vind, KingOfDos en nitraat doen zo veel moeite voor ons... om mooie / goeie spullen te krijgen voor ons tegen een goeie prijs, waar ik ze heel dankbaar voor ben. En ze hebben ook al aardig wat tegenslag gehad... maar als je meerdere IA bekijkt zie je dat het nooit echt van een leijen dakje gaat. En misschien dat het bij deze IA wel wat vaker mis is gegaan, maar ja wat doe je er tegen? En als KingOfDos en nitraat er wat aan konden doen, hadden ze dat ook echt wel gedaan :)

• Nick Name
  • Laatst online: 12:33

Nick Name

SinFest!

[...]
offtopic:
knip bla bla van iemand die het begrip IA niet volledig lijkt te kennen. Misschien iets om deelnemers van IA's in de toekomst bij deelname direct op te wijzen; IA = groot inkopen, lage prijzen, mogelijk lang(er) wachten

Dus anyone except Kod en nitraat, niet mee bemoeien please. :)
Stuur dan een e-mail, icq of msn...

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Verwijderd

Voor de slimme mensen onder ons, sssshhhh stil.
Waarom zou jij voorrang krijgen boven de rest
jij loopt te kletsen, dat is niet wat ik zeg, lees goed plz. Kijk naar de quote erboven.
Sorry, maar ik ga me toch hier ff mee bemoeien... het maakt geen f*uck uit waneer jij het geld hebt overgemaakt... ik was een van de eerste die het geld had overgemaakt...
Maar het maakt wel uit wanneer jij het geld hebt overgemaakt??? plz, doe niet zo raar.
knip bla bla van iemand die het begrip IA niet volledig lijkt te kennen. Misschien iets om deelnemers van IA's in de toekomst bij deelname direct op te wijzen; IA = groot inkopen, lage prijzen, mogelijk lang(er) wachten
Denk je dat ik dat niet weet, ik vindt het gewoon vervelend om mijn mod 2 maanden in de kast te laten staan. En nee, ik had niet gedacht dat deze inkoopactie 4 maanden of meer misschien nog zou gaan duren, ik denk dat niemand dat had verwacht.

Ik vindt het gewoon jammer dat degene met het grote geld, achteraan in de rij worden gezet t.o.v. degene die zitten te wachten op een klein ccfl'tje die je bij elke plaatselijke elektro boer kunt halen.

Dus ff offtopic: Ik weet dat ze hun best doen daar zeik ik niet over, maar ik wil verder met die sjit. Enne geef geen blije reply's van " jij was niet eerst, ik was veel eerder " . Want dat zegt een child alleen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 11:04 ]

Verwijderd

het versturen heeft echt nix met de omvang van de order te maken...ik zat boven de 200 pleuro, maar heb mijn spullen al binnen... :)

• MaNDaRK
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 11:02:
<knipje>
Maar het maakt wel uit wanneer jij het geld hebt overgemaakt??? plz, doe niet zo raar.
Het maakt niets uit, daar doelde ik ook op ;)
Ik had een aparte reden om het geld eerder over temaken, dus daar heb ik contact over gehad met KingOfDos.

Zoals ik ook al poste, het maakt me niets uit... ook al ben ik de laaste die zijn spul binnen krijgt... als ik het maar krijg :)

[ Voor 6% gewijzigd door MaNDaRK op 10-03-2003 11:35 ]

Verwijderd

het versturen heeft echt nix met de omvang van de order te maken...ik zat boven de 200 pleuro, maar heb mijn spullen al binnen...
lucky punk !!! :D

• Achwel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-11-2022
De status van mij bestelling staat al een week op "verzonden", maar ik heb nog nix gehad. Ik ben een beetje bang dat mijn bestelling bij de PTT is verdwenen. Kan één van de IA organisatoren misschien dit nakijken?

Alvast bedankt en complimenten voor het netjes verzorgen van deze IA!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 14:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Slijmbal ;)

Kzit ook met spanning te wachten wanneer ik mijn pakketje af kan halen. Kan ik eindelijk mijn Enermaxje modden. En dan, de volgende stap...

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 01:47:
[...]

Mij maakt het niks uit...
Dan is dat geregeld :Y)

• n0d3
nitraat is het al gelukt met mn pakje? (ontvangen en alweer onderweg naar hier : D)

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 12:34

Super Snackman

Snekgek

_/-\o_ voor KOD en nitraat!!
Het pakketje is binnen en alles zit er in.

Thx :)

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• ThomasW
  • Laatst online: 16-11 22:26
Mijn betaling is als een van de laatste bevestigd en ik heb mn spulletjes al vanaf 21 februari.
Dus de datum van betalen maakt geen kont uit
whahahha

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

Nog nieuws over spul van H-essers? ... ben wel erg benieuwd!

Verwijderd

Bedankt jongens, mijn pakje is binnen :)

Heel netjes gedaan :D

Verwijderd

Achwel schreef op 10 maart 2003 @ 13:19:
De status van mij bestelling staat al een week op "verzonden", maar ik heb nog nix gehad. Ik ben een beetje bang dat mijn bestelling bij de PTT is verdwenen. Kan één van de IA organisatoren misschien dit nakijken?

Alvast bedankt en complimenten voor het netjes verzorgen van deze IA!
Als ik het me goed weet te herinneren ben jij een van de "buitenlanders" die besteld heeft. Uit ervaring weet ik dat je je geen zorgen hoef te maken als je pakket meer dan een week onderweg is. Bovendien is het volgens mij geen week geleden dat ik het pakje weggebracht heb. Volgens mij was het vorige week donderdag dat hij op de bus ging.

Ik heb nog geen nieuws over het spul van H-essers, morgen maar weer ff bellen.
Vandaag helaas weinig tijd gehad om nog in te pakken, maar ik heb vanavond vrij dus ik ga zo weer naar de schuur om verder te gaan.

Verder even het verzoek om kalm te blijven. Ik wardeer het dat sommige mensen de boel proberen te sussen als er kritsche vragen gesteld worden, maar let er aub wel op dat het geen geschreeuw over en weer wordt ;) Daar wordt deze topic niet overzichtelijker op.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 19:08 ]

Verwijderd

n0d3 schreef op 10 maart 2003 @ 15:30:
nitraat is het al gelukt met mn pakje? (ontvangen en alweer onderweg naar hier : D)
? je bent me ff kwijt hoor kan soms verwarrend zijn al die nicknames.... Kan je me ff wat meer info geven?

• n0d3
had EL wires op gestuurd (op batterijen) afgelopen vrijdag, gok dat je ze of zaterdag en anders vandaag (als je post daaro krijgt op maandag) moeten hebben ontvangen : )

• De_Koele_Man

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Ik geloof dat ik bij LauPro teveel op f5 heb gedrukt... Hij is stuk (LauPro, niet me F5 knop...)

Wie zijn er vandaag ingepakt ?

Meh!

Verwijderd

[offtopic]Laupro is half stuk[/offtopic[

• Achwel
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 19:03:
[...]
Als ik het me goed weet te herinneren ben jij een van de "buitenlanders" die besteld heeft. Uit ervaring weet ik dat je je geen zorgen hoef te maken als je pakket meer dan een week onderweg is. Bovendien is het volgens mij geen week geleden dat ik het pakje weggebracht heb. Volgens mij was het vorige week donderdag dat hij op de bus ging.
[...]
Maakt niet veel uit, maar is ietsies langer dat ik op status "verstuurd" sta. Ik woon gewoon in de Randstad, dus echt een "buitenlander" voel ik me niet :+
In mijn ervaring duurt het verzenden van een pakketje normaal gesproken niet zo lang, vandaar mijn berichtje. Maar ik zal verder afwachten.

Verwijderd

Maakt niet veel uit, maar is ietsies langer dat ik op status "verstuurd" sta. Ik woon gewoon in de Randstad, dus echt een "buitenlander" voel ik me niet
In mijn ervaring duurt het verzenden van een pakketje normaal gesproken niet zo lang, vandaar mijn berichtje. Maar ik zal verder afwachten.
Er staat bij je bestelling "verzending binnen europa"

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Nitraat, ff een vraag:
Ik heb een blauwe ccfl van 20 cm besteld.
Is deze van sunbeam en is ie dus nog niet binnen?

Verwijderd

yep... helaas, maar is idd van Sunbeam...

Nitraat: als ik nou de enige afhaler nog ben met iets van Sunbeam, is het dan niet handiger om dat gelijk naar mij te sturen ipv eerst naar KOD en dan weer ophalen? Neem nml niet aan dat je anderen laat wachten (met afhalen that is) omdat er op iets voor mij gewacht moet worden?

De extra kosten (opsturen) worden uiteraard betaald :)

Maar dit dus in geval dat ik de enige afhaler nog zou zijn met Sunbeam stuff...

Verwijderd

n0d3 schreef op 10 maart 2003 @ 19:14:
had EL wires op gestuurd (op batterijen) afgelopen vrijdag, gok dat je ze of zaterdag en anders vandaag (als je post daaro krijgt op maandag) moeten hebben ontvangen : )
Ow ja, nu weet ik het weer :) hehe, nope die heb ik nog niet voorbij zien komen.

Verwijderd

Achwel schreef op 10 March 2003 @ 21:45:
[...]

Maakt niet veel uit, maar is ietsies langer dat ik op status "verstuurd" sta. Ik woon gewoon in de Randstad, dus echt een "buitenlander" voel ik me niet :+
Huh :? ff wachten hoor, hier klopt iets niet. Ben jij "4038 De heer Axel Biere (Achwel)"

Want daar staat toch echt bij als verzendoptie... "verzending Europa" of hebben we het hier over een andere Achwel? Als we het wel over de zelfde Achwel hebben dan verdien je iig een goede schop onder je kont want dan is je pakje is onderweg naar Belgie en als hij retour komt moeten weer extra kosten betaald worden en moet hij nogmaals verzonden worden. Een kort rekensommetje leert ons dat dat een duur geintje gaat worden.
Nitraat, ff een vraag:
Ik heb een blauwe ccfl van 20 cm besteld.
Is deze van sunbeam en is ie dus nog niet binnen?
Nope is idd nog niet binnen, wel onderweg.
yep... helaas, maar is idd van Sunbeam...

Nitraat: als ik nou de enige afhaler nog ben met iets van Sunbeam, is het dan niet handiger om dat gelijk naar mij te sturen ipv eerst naar KOD en dan weer ophalen? Neem nml niet aan dat je anderen laat wachten (met afhalen that is) omdat er op iets voor mij gewacht moet worden?

De extra kosten (opsturen) worden uiteraard betaald

Maar dit dus in geval dat ik de enige afhaler nog zou zijn met Sunbeam stuff...
Dat zou IDD kunnen, mits je de enige bent die over is om af te halen. Dat zien we ter zijner tijd wel weer :)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 23:59 ]

• Achwel
Excuses, ik zie dat ik de verkeerde verzendoptie heb gekozen. De extra kosten maak ik over, maak je daar geen zorgen over. Nogmaals excuses!

In mijn LauPro profiel staat overigens niet dat ik in Belgie woon. Ik heb wel de verkeerde verzendoptie gekozen, maar om het dan meteen naar Belgie te sturen?

Anyway, maakt niet uit. Ik wacht rustig af en eventueel extra gemaakte kosten betaal ik gewoon. Stuur ffies een meeltje hoeveel het is :)

[ Voor 53% gewijzigd door Achwel op 11-03-2003 08:28 ]

Verwijderd

Achwel schreef op 11 March 2003 @ 08:23:
Excuses, ik zie dat ik de verkeerde verzendoptie heb gekozen. De extra kosten maak ik over, maak je daar geen zorgen over. Nogmaals excuses!

In mijn LauPro profiel staat overigens niet dat ik in Belgie woon. Ik heb wel de verkeerde verzendoptie gekozen, maar om het dan meteen naar Belgie te sturen?

Anyway, maakt niet uit. Ik wacht rustig af en eventueel extra gemaakte kosten betaal ik gewoon. Stuur ffies een meeltje hoeveel het is :)
Ik vond het zelf al raar omdat er letters in de postcode zaten, maar ik dacht dat krommenie in Belgie lag en dat gecombineerd met een onvervalste vlaamse naam (Axel Biere) , dus ik dacht dat het wel goed zat. Affijn, ik zal wel even op de postbode wachten om je pakkie in ontvangst te nemen.

• MaNDaRK
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 11:13:
[...]

Ik vond het zelf al raar omdat er letters in de postcode zaten, maar ik dacht dat krommenie in Belgie lag en dat gecombineerd met een onvervalste vlaamse naam (Axel Biere) , dus ik dacht dat het wel goed zat. Affijn, ik zal wel even op de postbode wachten om je pakkie in ontvangst te nemen.
Die uit Krommenie ben ik ook ;) dus gaat het wel allemaal goed?

Verwijderd

MaNDaRK schreef op 11 maart 2003 @ 11:33:
[...]

Die uit Krommenie ben ik ook ;) dus gaat het wel allemaal goed?
Ik mag aannemen dat jij geen verzenden buitenland hebt gekozen ;) en nu weet ik dus ook dat in Nederland plaatsen zijn met een Belgisch tintje :D

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-11 02:01
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 17:45:
[...]
[kei hard ontopic]

BLIJKBAAR IS HET OPHALEN VAN DE PAKJES NIET BELANGRIJK?
De mensen die hadden gekozen voor ophalen van hun stuff, niemand gekomen :X

Dus nou voor die mensen stel ik nog éénmalig een nieuwe datum vast(behalve voor 3 man die gemail had dat ze geen tijd hadden), en daarna heb ik zelf wat kabeltjes enzo bij voor mijn privecollectie :>

guppie: je pakje stuur ik morgen op, had hellaas niet eerder tijd
huntor: als je geld binne is dan is je pakje meteen de zelfde dag weg.
Eergassie: ik maak binnekort een nieuwe afspraak, moet even kijken wanneer enzo gezien dat ik zaterdag+zondag niet thuis ben, een keertje door de weeks ofzo(of pas over 2 weken).
Yo KoD,
Ik heb je inmiddels ook gemaild, maar ik kreeg die mail van jou pas vrijdag avond! En ik ben gisterenavond pas thuis gekomen van een lang weekend Center Parcs 8) Ik heb je mail dus niet eerder dan maandagavond gelezen. Ik kon hem niet eens eerder lezen, ben vrijdag ochtend namelijk al vertrokken :o

Vind het wel een beetje jammer waarop je nu reageert. Je mailt vrijdagavond, verw8 je dan dat we allemaal binnen 5min reageren met een antwoord of we kunnen of niet :?
Ik heb zelf ook vet veel langer moeten wachten op de IA spullen, maar je hebt mij niet een keer horen klagen :(
Ik heb zelfs mensen die hierzo liepen te mauwen gezegd dat ze gewoon af moeten wachten omdat ik er vertrouwen in heb dat je alles netjes goed en zo snel als mogelijk afhandeld. :o

[ Voor 3% gewijzigd door FitNiX op 11-03-2003 14:28 ]

• Mizitras
  • Niet online
Vanmiddag updatje op Laupro? :) Houdt ons uab op de hoogte Nitraat/KOD.
Of een paar van deze vogeltjes zet z'n bekje weer open om te zeuren :P

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• BasvanS
  • Laatst online: 13:53
KingofDos, ik dacht dat je mijn pakkatje maandag had verstuurt, heb namelijk nog niets gekregen van de postbode, heb je misschien een track and trace nummer voor me?

Verwijderd

Mizitras schreef op 11 March 2003 @ 14:44:
Vanmiddag updatje op Laupro? :) Houdt ons uab op de hoogte Nitraat/KOD.
Of een paar van deze vogeltjes zet z'n bekje weer open om te zeuren :P
Zal vanavond zijn want ik ga na me werk eerst even langs de fitness om wat aan me bierpook te doen :D hehe.

Neej ff serieus, ik ben aan het proberen om me soieren in me linker schouder weer fatsoenlijk te laten functioneren. Ik speel American Football en sinds ik junli 2002 een spier in me schouder gescheurd heb heb is steeds terugkomende klachten als ik een wedstrijd gespeeld heb. Nog ff doortrainen dus.

Maar goed, zal rond een uur of 10 zijn voordat de update geplaatst wordt. Nog eventjes geduld dus :)

Verwijderd

Topicstarter
guppie15 schreef op 11 maart 2003 @ 14:55:
KingofDos, ik dacht dat je mijn pakkatje maandag had verstuurt, heb namelijk nog niets gekregen van de postbode, heb je misschien een track and trace nummer voor me?
ne sorry was ik vergeten op te sturen, excusses.
het is nou onderweg naar je, dus morgen heb je het.

• n0d3
nitraat, zat het pakketje vandaag wel bij je post? : )

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 16:37:
[...]

Maar goed, zal rond een uur of 10 zijn voordat de update geplaatst wordt. Nog eventjes geduld dus :)
Ho, geen probleem hoor. Alles ter tijd en stond :)

EDIT: Toch 10uur WET, niet? Just kidding

Is dat niet slopend na een dag hard werken, fitness ?

[ Voor 17% gewijzigd door Mizitras op 11-03-2003 22:39 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Capa
* Capa gaat het niet redden met netgamez denkt ie :(
kan je het niet doorsturen naar netgamez? :P

ik weet dat het lame klinkt, bedelen om voorrang. maar is er een mogelijkheid dat het pakketje woensdag of donderdag verstuurd zou kunnen worden als alles van mijn bestelling er is?
zo niet, helaas... dan wacht ik wel :'(

• My-life
= Er eindelijk weer een status up-date op Laupro (als het goed = dan). Is Laupro stuk. Zelfs naar 5 X F5 :'(

[EDIT]
Het zal wel aan mij liggen, want hij heeft met meer dingen moeite opt moment :( .

[ Voor 31% gewijzigd door My-life op 11-03-2003 23:34 ]

Verwijderd

Laupro doet het wel (of weer), maar een update zie ik niet...? Ach, misschien heeft men het te druk met inpakken, dan vergeven we ze de update toch wel? :p ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 00:23:
Laupro doet het wel (of weer), maar een update zie ik niet...? Ach, misschien heeft men het te druk met inpakken, dan vergeven we ze de update toch wel? :p ;)
pcies.... :D :D :D

Verwijderd

Schijt kon gistere geen update doen, kreeg rare meldingen op laupro. Hier is ie dan alsnog...

Ik zit nu met het probleem dat ik naar mijn inzicht niemand meer kan verblijden met een pakket tot het spul van Sunbeam of H-essers binnen is. Dit zijn dus de rheobussen korte CCFL's acrylic fan gaurds, laser leds , de fan with CCFL en de rode led fan van Sunbeam.

Mocht je van mening zijn dat je bestelling wel verzonden kan worden omdat je deze producten niet besteld hebt, mail me dan even op osluis@wanadoo.nl

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 14:57 ]

Verwijderd

Nitraat! Wat ziet mijn oog? Ik sta op ingepakt :? Woei :) :)

Maar waarom zijn de eerste 2 (betaald en bevestigd) nu weer ? geworden ipv een v?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 10:45:
Nitraat! Wat ziet mijn oog? Ik sta op ingepakt :? Woei :) :)

Maar waarom zijn de eerste 2 (betaald en bevestigd) nu weer ? geworden ipv een v?
Dat is een goeide vraag. Ik denk dat het een prog foutje van laupro is. ALs ik jou op ingepakt zet dat hij dan niet onthoudt dat je betaling ook binnen is. Goede vraag om aan laurens te stellen denk ik.

• My-life
YES, ik sta ook op ingepakt :*) !!! (mijn status van betaling staat nu ook op ?, maar dat zal niet uitmaken denk ik.) Waneer wordt de volgende lading verzonden. Vandaag nog hoop ik! :9

Verwijderd

My-life schreef op 12 maart 2003 @ 12:29:
YES, ik sta ook op ingepakt :*) !!! (mijn status van betaling staat nu ook op ?, maar dat zal niet uitmaken denk ik.) Waneer wordt de volgende lading verzonden. Vandaag nog hoop ik! :9
Uiteraard, dus met een beetje geluk is Sauron ook nog voorzien voor z'n lan :)

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 28-11 09:13

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Is er al meer bekend over Sunbeam? Laatste keer was het bij douane.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Verwijderd

BELANGRIJKE UPDATE!!! GOED LEZEN

Nou, ik zit ff te wachten op een mailtje met meer info, maar ik geloof dat iets niet goed in de haak is. Sunbeam spullen hadden al binnen moeten zijn en ik heb net nieuws over H-essers de container met spul zou begin april pas in het land zijn ;(

Nu heb ik weinig zin om daar zo lang op te wachten alvorens jullie spullen uit te leveren, dus ik ga kijken of ik kan regelen dt iig de spullen die ik heb liggen hier opgestuurd worden en dat PowerParts de backorders dan voor hun rekening neemt, maar daar moet ik nog even voor bellen. Dit zou inhouden dat het grootste gedeelte van jullie spullen verzonden zouden kunnen worden en dat je dan nog een pakketje achteraan komt. Ik ga even kijken wat daarvoor te regelen valt.

[edit]
Zo ik heb net ff gebeld en we gaan het als volgt aanpakken. Omdat PowerParts het ook lullig vind om jullie zo lang op je spullen te laten wachten (Sunbeam/H-essers) hebben we afgesproken dat ik wacht tot woensdag aanstaande op de eventuele levering van Sunbeam. Heb ik die spullen woensdag nog niet binnen, dan pak ik alles in wat ik hier heb liggen en wordt de rest door PowerParts kosteloos nagestuurd naar de wachtende tweakertjes.

Mensen die problemen hebben met deze maatregel kunnen contact met mij opnemen op eventueel een andere oplossing te bedenken.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 14:16 ]

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 10:38:
Schijt kon gistere geen update doen, kreeg rare meldingen op laupro. Hier is ie dan alsnog...

Ik zit nu met het probleem dat ik naar mijn inzicht niemand meer kan verblijden met een pakket tot het spul van Sunbeam of H-essers binnen is. Dit zijn dus de rheobussen korte CCFL's acrylic fan gaurds, laser leds en de fan with CCFL.

Mocht je van mening zijn dat je bestelling wel verzonden kan worden omdat je deze producten niet besteld hebt, mail me dan even op osluis@wanadoo.nl
mail de deur uit....
heb namelijk dit besteld:

813 Sunbeam LED Fan ROOD 80mm
768 Clear fan met 4 blauwe leds + thermal control
793 Recom RC-THUMBSCREW-A10-Black
716 CCFL Bitspower Blue
703 Rounded Cable silver mesh 45cm
821 Black Harddisk cooler top mounted
784 Verzenden(Verzekerd)

laat even via mail of posting hier weten wat er niet leverbaar zou zijn svp

• My-life
Ben ik ff heeeeel erg blij dak nix van Sunbeam heb besteld. Wel jammer voor degene die dat wel hebben gedaan.
Maar dat wordt op deze manier ook netjes afgehandeld!

Als het vandaag nog wordt weggestuurd. Dan komt het, als het goed is, voor de Nederlanders morgen al binnen toch...

Verwijderd

My-life schreef op 12 March 2003 @ 14:59:
Als het vandaag nog wordt weggestuurd. Dan komt het, als het goed is, voor de Nederlanders morgen al binnen toch...
Jep in 98% van de gevallen wel, maar soms duur het 2 dagen. Heb trouwens wle eens meegemaakt dat heet een volle week duurde.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:13:
BELANGRIJKE UPDATE!!! GOED LEZEN

Nou, ik zit ff te wachten op een mailtje met meer info, maar ik geloof dat iets niet goed in de haak is. Sunbeam spullen hadden al binnen moeten zijn en ik heb net nieuws over H-essers de container met spul zou begin april pas in het land zijn ;(

Nu heb ik weinig zin om daar zo lang op te wachten alvorens jullie spullen uit te leveren, dus ik ga kijken of ik kan regelen dt iig de spullen die ik heb liggen hier opgestuurd worden en dat PowerParts de backorders dan voor hun rekening neemt, maar daar moet ik nog even voor bellen. Dit zou inhouden dat het grootste gedeelte van jullie spullen verzonden zouden kunnen worden en dat je dan nog een pakketje achteraan komt. Ik ga even kijken wat daarvoor te regelen valt.

[edit]
Zo ik heb net ff gebeld en we gaan het als volgt aanpakken. Omdat PowerParts het ook lullig vind om jullie zo lang op je spullen te laten wachten (Sunbeam/H-essers) hebben we afgesproken dat ik wacht tot woensdag aanstaande op de eventuele levering van Sunbeam. Heb ik die spullen woensdag nog niet binnen, dan pak ik alles in wat ik hier heb liggen en wordt de rest door PowerParts kosteloos nagestuurd naar de wachtende tweakertjes.

Mensen die problemen hebben met deze maatregel kunnen contact met mij opnemen op eventueel een andere oplossing te bedenken.
Perfect! Een betere service van organisatoren en winkel bestaat volgens mij bijna niet (of ze moeten het direct langs komen brengen oid). Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen! _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Daarom maak je dus die vrijwillige bijdrage voor de organisators op! Nitraat-KoD, als jullie in problemen komen door het naversturen is het misschien wel zo aardig van ons om nog een paar euro per persoon over te maken :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.