KingOfDos, wanneer ga je het nou echt versturen?Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 23:23:
Ik neem morgen een doos me naar mn werk, daar gooi ik alles op de bus ofzo
Verwijderd
Al meer nieuws?Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 23:08:
@ rope, I'm on it..... (lijkt wel alsof er een vloek op pakjes van hier naar belgie zit ofzo, is nog geen 1 pakje in 1x aangekomen) /me vind dit geen toeval meer
een *schopje* dan maar omdat meneer KoD en nitraat (in mindere mate) wel her en der reageren in de div. topics maar het te moelijk schijnt te zijn om een fatsoenlijk antwoord te geven hoe het ervoor staat met de [IA] ????
[ Voor 13% gewijzigd door pres_lincoln op 18-07-2003 03:22 ]
Ik ga AS zondag op kamp(scouting) als begeleiding voor 1 week. Ik zorg er voor dat ik morgen alle pakketjes verstuurd heb die ik nog MOET versturen.
De pakketjes die als gewone post kunnen gaan ook als gewone post hé
Pres_Lincon:
jij mag morgen van 15:00 tot 16:00 je pakketje komen halen als je daar behoefte aan hebt.
je hebt url van deze post zo in je mailbox zitten.
De pakketjes die als gewone post kunnen gaan ook als gewone post hé
Pres_Lincon:
jij mag morgen van 15:00 tot 16:00 je pakketje komen halen als je daar behoefte aan hebt.
je hebt url van deze post zo in je mailbox zitten.
ge-flopt schreef op 18 juli 2003 @ 16:16:
En mijn pakketje KoD?
Alle is dus ook alleVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 14:08:
[knip]
Ik zorg er voor dat ik morgen alle pakketjes verstuurd heb die ik nog MOET versturen.
[knip]
Verwijderd
Beste Pres_Lincoln. Aangezien jou spullen bij KoD liggen heb ik met jou weinig te schaften. De overige mensen zijn voorzien behalve rope (Belgische post ook altijd) maar die heb ik gemaild. Dus hoezo nitraat in mindere matePres_Lincoln schreef op 18 July 2003 @ 03:18:
een *schopje* dan maar omdat meneer KoD en nitraat (in mindere mate) wel her en der reageren in de div. topics maar het te moelijk schijnt te zijn om een fatsoenlijk antwoord te geven hoe het ervoor staat met de [IA] ????
heeft zichzelf al opgelost dank u.. verder geen woord meer aan vuil maken na 8 maanden...
Dus mijn pakketje wordt verstuurd.... Ik zou het toch op komen halen... Maakt mij verder niet uit.
zou jij het halen? kom maar halen, scheelt mij weer geld dat ik niet hebge-flopt schreef op 19 juli 2003 @ 12:56:
[...]
Dus mijn pakketje wordt verstuurd.... Ik zou het toch op komen halen... Maakt mij verder niet uit.
of wil je het per post, moet je wel snel reageren(voor 16:00 plz) dan kan je nog kiezen voor post, anders moet je een week wachten met ophalen.
Oké jammer voor de eignaar van deze producten:
code:
1
2
3
4
5
6
| 2x akasa speed reducting cable 2x shrakoon bio fanguard 1x sharkoon luminous fan grill 2x bitspower crystal fan met snelheidscontrole - voor pres_linc? of iemand anders? 3x bronze ide kabel 2x kopere floppy kabel |
Ik weet niet van wie het is, en nitraat is niet online dus kan het niet vragen.
Pakjes voor Benadski, Schopkont, ge-fopt, vrtnn (je moest toch alleen nog die fanfatsers?) zijn klaar voor ophalen/versturen
Als ik reactie voor 16:00 krijg dan verstuur ik het mee, anders heb je even pech(moet je wachten tot ik terug ben van scouting_kamp als begeleiding).
edit
ik verstuur ze NU, en alleen die van bendaski, de rest weet ik niet of ik dan niets mis, omdat ik overige producten heb en ik niet kan zien wat er vedder is afgesproken buiten laupro.nl om, daarom alleen die van bendaski.
sorry rest.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 15:36 ]
KOD. Volgens mij zijn wat van die spullen voor mij. Nitraat kon aan mijn fangrill komen bij de originele leverancier dus kreeg ik de 2 maal biohazard. Die akasa speed kabel;s zijn ook voor mij denk ik en ik heb nog 2 maal blauwe led fans tegoed. Plus er ligt nog een baybus bij je van me.
Oké, je naam staat er op 
IK KOTS OP POSTBANK + TPG!!!!
Kom ik aan bij postbank om pakjes te versturen, postkantoor gesloten
Open tot 4 uur, ik was er om 15:45 ofzo.
Verwijderd
@Nitraat: Ik heb niets ontvangen, kan je die mail anders ff forwarden naar rope@pandora.beVerwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 18:55:
[...]
Beste Pres_Lincoln. Aangezien jou spullen bij KoD liggen heb ik met jou weinig te schaften. De overige mensen zijn voorzien behalve rope (Belgische post ook altijd) maar die heb ik gemaild. Dus hoezo nitraat in mindere mate
thx!
En het blijft moeilijk, zo moet ik er toch weer wat byte-jes aan verspillen: KoD: heb je gemaild dat ik het niet eens was met je voorstel, geen reactie... 8 maanden lijkt me zo onderhand wel een beetje heel erg overdreven terwijl de meuk bij jou op je kamer schijnt te liggen en je alleen maar naar het postkantoor hoeft te gaan ipv aan mij vragen het binnen 24 uur te komen halen.. Hou het maar, ik de status bij laupro 2 á 3 weken terug al op ontvangen gezet wegens het vertrouwen in een nette afloop, 't is me wel fijn zo... En dit was dan ook écht het laatste voor deze [IA] mijnerzijds, maar dit moest dan toch nog wel van m'n hart!!! Ik heb het ook privé druk, neemt nog niet weg dat je toch ff je "klanten" op de hoogte dient te houden of minimaal eerlijk tegen ze moet zijn imho...
Ja, en wanneer ga je de spullen dan verzenden?!?Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 17:43:
Oké, je naam staat er op
EDIT: Oja, ik heb ook twee IDE kabels en een floppykabel besteld, heb je die in mijn pakket gedaan KoD? Dit hoort er allemaal in te zitten:
2x1 Rounded ATA 133 Kabel met gevlochten bronzen omman
1x1 Rounded FDD Cable bronze mesh 45cm
4x1 Air Filter 80mm
1x1 Air Filter 120mm
4x4 Plastic Antishock Fan Fastener
[ Voor 33% gewijzigd door Benadski op 22-07-2003 11:20 ]
Benadski je pakketje klopt, wordt morgen verstuurd.
Pers_Lincon, voor de 2e keer, WAT MOEST JE NOG HEBBEN?
Ik zit hier met het probleem dat ik niet meer weet wat voor wie is, gezien ik gewoon een doos thuis krijg en alle bestellingen half doorgestuurd waren / opgehaald.
WAT IS VOOR WIE?! ZIE MIJN VORIGE REACTIE!
Pers_Lincon, voor de 2e keer, WAT MOEST JE NOG HEBBEN?
Ik zit hier met het probleem dat ik niet meer weet wat voor wie is, gezien ik gewoon een doos thuis krijg en alle bestellingen half doorgestuurd waren / opgehaald.
WAT IS VOOR WIE?! ZIE MIJN VORIGE REACTIE!
Als je even de moeite had genomen om 3 minuutjes terug te zoeken dit dit forum, me ff netjes terug had gemaild, OF ZONDER GESCHREEUW ME HIER OP GoT WAKKER TE SCHUDDEN had ik een nette afloop nog willen geloven, maar voor jou boekhouding: hier gaat / ging het dus over

Moeilijk he... kijk maar of je 'm nog wilt opsturen ofzo, want na 8 maanden nog een fanguardje te komen halen in Den Bosch, no way !

Moeilijk he... kijk maar of je 'm nog wilt opsturen ofzo, want na 8 maanden nog een fanguardje te komen halen in Den Bosch, no way !
Pres_Lincoln + vrtnn + Bendaski:
Morgen de deur uit
ge-flopt:
jij wou het ophalen hé? mwa we zullen daarover een afspraak maken.
schopkont:
ik zal het zelf ff afleveren, is toch om de hoek(5 mins fietsen
, en moet er morgen toch langs).
Morgen de deur uit
ge-flopt:
jij wou het ophalen hé? mwa we zullen daarover een afspraak maken.
schopkont:
ik zal het zelf ff afleveren, is toch om de hoek(5 mins fietsen
Hoi KOD, eindelijk uitgeland
Is het nu duidelijk wat ik nog kreeg
eindelijk nitraat te pakken gekregen. Wel ik ben morgen (maandag) middag vrij kan het dan wel op komen halen. Ik hoor het wel.
@nitraat: Ik heb vorige week mijn gele ccfl trug gestuurd naar powerparts wanneer kan ik me rode ontvangen?
hoi
leeft nitraat nog? of issie out (ff op vakantie ofzo)
ok...
leeft nitraat nog? of issie out (ff op vakantie ofzo)
ok...
KoD en Nitraat: Alles binnen en het werkt. Heb ff getest en mijn cpu zakt van 49 graden naar 41 graden. De fans staan recht op het mobo gericht. thx
Houden jullie de moed erin jongens!Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 20:53:
[..]
Hoelang blijft deze inkoopactie open?
Ik heb toestemming van Phreak om deze inkoopactie 2 weken open te houden(maximaal, dus dat doe ik ook).
Wanneer moetten we het geld versturen en hoelang krijgen we hiervoor?
Ik trek er 2 weken voor uit om al het geld te ontvangen, heb ik je geld niet tegen die tijd dan heb je pech.
Hier is de link naar de inkoopactiesite:
http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=169`
----UPDATE!!!!!------
Vanavond(2 januarie 2003) om ongeveer 18:30 uur stopt de inkoopactie, vanaf dat moment krijgt iedereen een mailtje waar het geld heen moet.
MAAK ZEKER DAT JE EEN VERZELDMETHODE HEBT, ANDER IS HET METEEN OPHALEN IN DENBOSCH!!!!
Mwa ik heb hier alles ingepakt staan, kon even niet eerder naar het postkantoor. Zal kijken of het lukt een gaatje te maken om 3 pakketjes weg te doen.
Phant0m schreef op 03 augustus 2003 @ 22:01:
@nitraat: Ik heb vorige week mijn gele ccfl trug gestuurd naar powerparts wanneer kan ik me rode ontvangen?
Tsja, alles gaat langzamer met dit weer hè... Ach ik zie het wel, als ik het morgen maar heb.Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 13:30:
Mwa ik heb hier alles ingepakt staan, kon even niet eerder naar het postkantoor. Zal kijken of het lukt een gaatje te maken om 3 pakketjes weg te doen.
KoD, maak eens een gaatje... Zoveel tijd kost het je niet.
Verwijderd
Aarde @ Nitraat!
'k heb nog steeds niets
is het weer fout gegaan?
donderdag 24 juli 2003 17:27
---------------------------------------
Ik had gemaild dat je pakje terrecht is en de vraag of je niet toevallig een vakantie oid geplanned had zodat ik het alsnog naar je toe kan sturen.
vrijdag 25 juli 2003 0:11
--------------------------------
Verstuur maar die handel, thx. :-)
dinsdag 12 augustus 2003 0:45
-------------------------------------------
Ik heb nog steeds niets ontvangen
Is er iets verkeerd gelopen?
'k heb nog steeds niets
donderdag 24 juli 2003 17:27
---------------------------------------
Ik had gemaild dat je pakje terrecht is en de vraag of je niet toevallig een vakantie oid geplanned had zodat ik het alsnog naar je toe kan sturen.
vrijdag 25 juli 2003 0:11
--------------------------------
Verstuur maar die handel, thx. :-)
dinsdag 12 augustus 2003 0:45
-------------------------------------------
Ik heb nog steeds niets ontvangen
Is er iets verkeerd gelopen?
Verwijderd
Nog steeds niks ontvangen ..Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 13:30:
Humor dit
ik snap het ook niet helemaal, weet iemand waar nitraat is? (op vakantie ofzo?)
-- Laat maar ---
Stelletje amateurs @ KoD & Nitraat
Stelletje amateurs @ KoD & Nitraat
[ Voor 93% gewijzigd door pres_lincoln op 17-08-2003 03:13 ]
hallo??? CONTACT? het is inmiddels 2 weken geleden en krijg gewoon geen reactie helemaal NIXPhant0m schreef op 03 August 2003 @ 22:01:
Phant0m
Ik heb nitraat een schop gegeven, hij had het gelezen en zou het vedder afhandelen.
Op mijn apart stuur je hem 100 mailtjes zodat hij er gek van wordt, ik heb het iig gemeld bij hem en ik kan er op het moment niets aan doen.
Pres_Lincoln, vrtnn, Bendaski
Mijn banksaldo is 1,41€ op het moment, dus ik heb NIET de mogelijkheid om het te versturen tot mijn spijt.
Ik zal mijn ouders nogmaals lief aankijken en zeggen dat het hoge noodzaak is dat ik die pakketjes verstuur. Vorige keer zijden ze dat het mijn eigen stomme schuld was.
mits mijn ouders geen geld willen geven dan zal ik even een goeie vriend van me aankijken, als dat niet helpt dan kan ik er niet echt veel aan doen, behalve jullie laten wachten tot mijn banksaldo hoog genoeg om iig minimaal 1 pakketje te versturen. Ik krijg op de 25ste van deze maand WEL wat geld, hiermee kan ik het versturen, eerder dus zover ik nu weet NIET.
Ik heb nitraat een schop gegeven, hij had het gelezen en zou het vedder afhandelen.
Op mijn apart stuur je hem 100 mailtjes zodat hij er gek van wordt, ik heb het iig gemeld bij hem en ik kan er op het moment niets aan doen.
Mijn banksaldo is 1,41€ op het moment, dus ik heb NIET de mogelijkheid om het te versturen tot mijn spijt.
Ik zal mijn ouders nogmaals lief aankijken en zeggen dat het hoge noodzaak is dat ik die pakketjes verstuur. Vorige keer zijden ze dat het mijn eigen stomme schuld was.
mits mijn ouders geen geld willen geven dan zal ik even een goeie vriend van me aankijken, als dat niet helpt dan kan ik er niet echt veel aan doen, behalve jullie laten wachten tot mijn banksaldo hoog genoeg om iig minimaal 1 pakketje te versturen. Ik krijg op de 25ste van deze maand WEL wat geld, hiermee kan ik het versturen, eerder dus zover ik nu weet NIET.
Verwijderd
//Steek modus onVerwijderd schreef op 17 August 2003 @ 19:51:
Phant0m
//steek modus off
Jonge jonge... Stelletje zielepootjes dat je daar bent...
Ja, wat moet ik er nog meer van zeggen.. Ik heb er begrip voor hoor, ik heb niet ook altijd een even dikke portemonnee (of is het met één N) maar dan laat je toch zo'n IA organisatie voorbij gaan, want dit soort problemen kun je altijd verwachten lijkt me.. In ieder geval ben ik wel positief dat je weer ff van je hebt laten horen na 12(!) dagen.. Voor mij kan deze [IA] gestolen worden.. Nooit meer zoiets organiseren he KoD & Nitraat na dágen nix meer laten horen, dat lijkt me een doodzonde in een [IA]..
Inderdaad Humor zoals vrtnn aangaf...
Ja, wat moet ik er nog meer van zeggen.. Ik heb er begrip voor hoor, ik heb niet ook altijd een even dikke portemonnee (of is het met één N) maar dan laat je toch zo'n IA organisatie voorbij gaan, want dit soort problemen kun je altijd verwachten lijkt me.. In ieder geval ben ik wel positief dat je weer ff van je hebt laten horen na 12(!) dagen.. Voor mij kan deze [IA] gestolen worden.. Nooit meer zoiets organiseren he KoD & Nitraat na dágen nix meer laten horen, dat lijkt me een doodzonde in een [IA]..
[ Voor 3% gewijzigd door pres_lincoln op 18-08-2003 01:33 ]
en dit is alweer 10Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 19:51:
Phant0m
Verwijderd
Nitraat heeft PM 
edit: reactie op Phant0m hieronder:
daarom ook: Laatste bezoek 27-08-2003 18:02
edit: reactie op Phant0m hieronder:
daarom ook: Laatste bezoek 27-08-2003 18:02
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 20:16 ]
thx euss
het gaat mij niet eens meer om die 14,45 euro maar gewoon om de gang van zaken, ik stuur iets terug en krijg gewoon geen reactie, niet eens dat hij ontvangen is.
edit: nitraat is vandaag nog geweest
dus hij had kunnen reageren
Laatste bezoek 27-08-2003 18:02
het gaat mij niet eens meer om die 14,45 euro maar gewoon om de gang van zaken, ik stuur iets terug en krijg gewoon geen reactie, niet eens dat hij ontvangen is.
edit: nitraat is vandaag nog geweest
Laatste bezoek 27-08-2003 18:02
[ Voor 25% gewijzigd door Hexyl op 27-08-2003 19:50 ]
Verwijderd
Hoe zit het nu met mijn plexy fancover?!? Ik heb jullie al meermalen laten weten dat die led-verlichte ook goed is ipv de plexy swirl. Ik krijg zowel geen antwoord als geen fancover. Wordt het niet zo langzaamaan tijd om eens de boel af te handelen??
Ja ik heb het geld vandaag binnengehad had ik gezien, ik had het een beetje druk met verbouwing hier, maar morgen voordat ik ga werken gooi ik het op de post(2 pakketjes, daarna ff ma vragen voor 3 euro die ik tekort heb voor de 3e pakketje).Benadski schreef op 26 August 2003 @ 15:25:
Hé KoD, heb je je geld al?
Die van jou is iig klaar voor versturen.
Verwijderd
Dag mannen, ik ben een tijdje weggeweest. Ik krijg net een belletje van een maat van me dat ik een PM van eus zou hebben op GOT. Ik sta namelijk nog steeds ingelogd bij hem thuis 
Ik ben nu druk aan het werk, dus ik hou het ff kort.
Voor zover ik weet heb ik alle mails die ik heb ontvangen beantwoord en afgehandeld. Naar wel adres mailen jullie in vredesnaam? Toch niet nog steeds naar dat @tiscali.nl?
Even kijken.... als ik het zo snel even zie moet ik wat met phantom en venz299 afhandelen. Klopt dat. Als je het even laat weten voor 5 uur vanavond, dan ren ik vanavond nog ff naar de post.
Ik ben nu druk aan het werk, dus ik hou het ff kort.
Voor zover ik weet heb ik alle mails die ik heb ontvangen beantwoord en afgehandeld. Naar wel adres mailen jullie in vredesnaam? Toch niet nog steeds naar dat @tiscali.nl?
Even kijken.... als ik het zo snel even zie moet ik wat met phantom en venz299 afhandelen. Klopt dat. Als je het even laat weten voor 5 uur vanavond, dan ren ik vanavond nog ff naar de post.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 23:45:
[...]
Ja ik heb het geld vandaag binnengehad had ik gezien, ik had het een beetje druk met verbouwing hier, maar morgen voordat ik ga werken gooi ik het op de post(2 pakketjes, daarna ff ma vragen voor 3 euro die ik tekort heb voor de 3e pakketje).
Die van jou is iig klaar voor versturen.
Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 14:35:
Maandag jubilieum?
nitraat dat klopt rode ccfl 
en @wanadoo.nl werkt niet
en @wanadoo.nl werkt niet
Verwijderd
ok phatome...CCFL is onderweg 
het fannetje wta ik beloofd had erbij te doen ook btw
het fannetje wta ik beloofd had erbij te doen ook btw
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 10:57 ]
vrtnn, Pres_Lincon en Benadski......
Jullie pakketjes zij verzonden!
• vrtnn dat zijn je fanvastmaakdingen(iets van 10 ofzo? was al dicht dus niet echt gekeken. iig zoveel als je besteld had).
• Pres_Lincon & benadski als jullie een tracking nummer wensen dan kan je dat krijgen.
Jullie pakketjes zij verzonden!
• vrtnn dat zijn je fanvastmaakdingen(iets van 10 ofzo? was al dicht dus niet echt gekeken. iig zoveel als je besteld had).
• Pres_Lincon & benadski als jullie een tracking nummer wensen dan kan je dat krijgen.
Verwijderd
En hoe zit het nou met mijn cover? Is die nou al opgestuurd? Nogmaals voor de duidelijkheid. Een blauw verlichte fancover ipv die plexy swirl.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 13:26 ]
Ah, goed werk! Alles klopt! Eindelijk.
Bedankt hè!
Alleen waar vind ik hoe die fasteners werken?
Bedankt hè!
Alleen waar vind ik hoe die fasteners werken?
Door een gaatje in je case doen(de grote kant aan buitenkant), dan door het gaatje in de fan en aandrukken maar.
Dan gaat er een pinnetje een paar flapjes uitdrukken en je fan zit vast
Suc6 vedder er mee
Verwijderd
kheb het ook binnen ja, ik schrok al van het pakketje, ik denk wie stuurt er nou zoiets op 
Maargoed eind goed al goed denk ik maar!
Binnenkort maar eens een nieuwe case halen en dan kan ik ze wel gebruiken!
Maargoed eind goed al goed denk ik maar!
Binnenkort maar eens een nieuwe case halen en dan kan ik ze wel gebruiken!
Bedankt dan maar, en echt geen 4.0 meer organiseren he zoals jullie nu deden bij 3.0 
't Blijft absoluut vet lachen, 8 maanden om het rond te krijgen voor zo'n kleine [ia].
Maandag zal dan tóch eindelijk het laatste artikeltje hier landen... Wow !
't Blijft absoluut vet lachen, 8 maanden om het rond te krijgen voor zo'n kleine [ia].
Ik organiseer iig geen v4.0 meer, dat beloof ikPres_Lincoln schreef op 31 August 2003 @ 02:37:
Bedankt dan maar, en echt geen 4.0 meer organiseren he zoals jullie nu deden bij 3.0
Verwijderd
KOD, had jij die grill liggen van Venz299 of zou die nog bij moeten liggen. In het laatste geval duik ik nog even het rommelhok inVerwijderd schreef op 30 August 2003 @ 13:26:
En hoe zit het nou met mijn cover? Is die nou al opgestuurd? Nogmaals voor de duidelijkheid. Een blauw verlichte fancover ipv die plexy swirl.
Verwijderd
Wat een beetje erg problemen opgeleverd heeft is dat de levertijd van sommige spullen uitliepen waardoor bijna alle pakjes maar deels ingepakt konden worden en een berg op backorder moest. Vervolgens een lading grills die H-essers niet meer kon leveren...Pres_Lincoln schreef op 31 augustus 2003 @ 02:37:
Combineer dat met afhalen bij KOD inpakken bij mij, gebrekkige administratie en communicatie methodes tussen KOD en mijn en een falende TPG....
Maar we hebben in ieder geval geleerd hoe het absloute niet moet....
Die heb jij liggen, ik had er een voor pres_lincon gekregen iig, maar geen voor Venz299(zoon doorzichtige fanadapter met blauwe led, pres linc moest die iig een hebben).Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 13:41:
KOD, had jij die grill liggen van Venz299 of zou die nog bij moeten liggen. In het laatste geval duik ik nog even het rommelhok in
heeej nitraat mag ik een tracking nummer van je
Verwijderd
@Nitraat
Al is aan mij gedacht
Ik heb nog steeds geen thumbscrews of geld (van de clear fangrills)
Al is aan mij gedacht
Ik heb nog steeds geen thumbscrews of geld (van de clear fangrills)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 19:46 ]
Verwijderd
ff tussendor: KoD, wil je nog eens een IA doen? Lijkt me dat je nu je buik er wel van vol hebt
Mensen:
Ik weet niet waar nitraat nou weer uitspookt, ik zal hem eens laten contacten
Ik weet niet waar nitraat nou weer uitspookt, ik zal hem eens laten contacten
Mij niet gezienVerwijderd schreef op 10 september 2003 @ 19:03:
ff tussendor: KoD, wil je nog eens een IA doen? Lijkt me dat je nu je buik er wel van vol hebt![]()
Verwijderd
Dag jongens, kreeg net nog een PM'etje dus ik kom weer ff langs wippen.....
@venz_299 en phantom, tracking nummers zal ik morgen rond 5 uur doorgeven, heb ze nu niet bij de hand.
@rope, wij hebben al via de e-mail contact gehad over je schroefies en je poet.
Lijkt erop dat zo alles afgehandeld is, behalve dat ik een pakje van quarataine retour heb gekregen omdat die niet thuis was. Heb vervolgens niets meer van deze mijnheer gehoord.
Quarantaine zou je je AUB ff willen melden als je je pakkie nog wilt hebben. Alvast bedankt.
P.S. Was een paar daagjes goed ziek geweest van slecht vlees op een BBQ. Ben dus een paar dagen plat geweest
Leuk joh op de plee zitten met een emmer op schoot en dat het dan uit twee gaten tegelijk komt spuiten
@venz_299 en phantom, tracking nummers zal ik morgen rond 5 uur doorgeven, heb ze nu niet bij de hand.
@rope, wij hebben al via de e-mail contact gehad over je schroefies en je poet.
Lijkt erop dat zo alles afgehandeld is, behalve dat ik een pakje van quarataine retour heb gekregen omdat die niet thuis was. Heb vervolgens niets meer van deze mijnheer gehoord.
Quarantaine zou je je AUB ff willen melden als je je pakkie nog wilt hebben. Alvast bedankt.
P.S. Was een paar daagjes goed ziek geweest van slecht vlees op een BBQ. Ben dus een paar dagen plat geweest
Leuk joh op de plee zitten met een emmer op schoot en dat het dan uit twee gaten tegelijk komt spuiten
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 23:08 ]
nitraat
schiet nou eens op met die spullen LOL
neej geintje thx
ik heb ze binnen 
hijs geil
neej geintje thx
hijs geil
Verwijderd
zo ben net thuis, zat weer lekker mee in het verkeer
werd opeens naar R'dam gestuurd om wat stuff op te pikken.....
Ik wou net zeggen dat ik opd e track & trace zie dat jullie pakkies afgelverd waren, maar je bent me voor
Ik wou net zeggen dat ik opd e track & trace zie dat jullie pakkies afgelverd waren, maar je bent me voor
Verwijderd
Dat zal allemaal wel, maar niet bij mij!!!
Ik heb werkelijk niks ontvangen, ik weet niet waar je het naar gestuurd hebt. Neem aub even contact met me op per e-mail. Wel zo fijn.
Verwijderd
Ik zal je als ik thuis kom ff mailen, dan kunnen we er kort op zitten.
fijn dat heb ik weer, denk toch eens ff kijken of hij het doet, nou niet dus, hij brandt maar voor de helft, hij hangt gewoon (alles netjes aangesloten) aan de 12v en brandt maar voor de helft
Verwijderd
rommel anders ff met de draadjes die uit de invertor komen, wil vaak een oplossing zijn... is de ccfl goed warm? Als het koud is doet hij het niet goed.
Verwijderd
Enveloppe viel vandaag op de mat. Enfin...grilletje heb ik geen Kl*te aan maargoed, beter wat dan niks. Gooi 'm wel onder in de la en ga op zoek naar een normale plexy gril.
de inverter word kokend heet?Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 13:05:
rommel anders ff met de draadjes die uit de invertor komen, wil vaak een oplossing zijn... is de ccfl goed warm? Als het koud is doet hij het niet goed.
Ah nee niet nog een, nitraat stuur hem maar een nieuwePhant0m schreef op 12 September 2003 @ 16:48:
de inverter word kokend heet?
Ik denk dat het nog een uit de _mislukte_ levering is.
Phant0m, sluit hem eens aan op een losse voeding en laat hem 3 uur aanstaan.
Als hij stuk is dan was het iig de mislukte levering(fabrieksfoutje).
na iets meer dan een uurtje ging de ccfl uit , en nooit meer aan
? er was 1 ding verkeerd/niet geleverd (nietmeer zeker wat) maar voor de rest heb ik alles ontvangen sinds begin Juli.(sta toch op ontvangen?)Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 23:06:
denk dat er een foutje is gebeurd in de administratie
Zoals ik al had verwacht was het er dus een uit de "Fabrieksfout" serie. Ik stuur ff mail naar nitraat.Phant0m schreef op 13 September 2003 @ 09:05:
na iets meer dan een uurtje ging de ccfl uit , en nooit meer aan
vraagje is het mogelijk dat die ccfl komt te vervallen en een 120 mm blue led fan word? (die heb ik nog wel nodig en die ccfl niet meer)Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 13:55:
[...]
Zoals ik al had verwacht was het er dus een uit de "Fabrieksfout" serie. Ik stuur ff mail naar nitraat.
Verwijderd
Invertortje kan ik makkelijk vervangen, maar die CCFL omruilen voor een 120mm Ledfan zal niet lukken vrees ik. Die kregen zijn een "beetje" duurder dan zo'n CCFL namelijk.
@ quarantaine... oeps, verward met een andere belg
moest TWJudge zijn. Heb na wat mailwisselingen niets meer vernomen van hem en dat pakkie ligt hier nog steeds.
@ quarantaine... oeps, verward met een andere belg
hoeveel is een beetje?Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 11:41:
Invertortje kan ik makkelijk vervangen, maar die CCFL omruilen voor een 120mm Ledfan zal niet lukken vrees ik. Die kregen zijn een "beetje" duurder dan zo'n CCFL namelijk.
@ quarantaine... oeps, verward met een andere belgmoest TWJudge zijn. Heb na wat mailwisselingen niets meer vernomen van hem en dat pakkie ligt hier nog steeds.
Verwijderd
Zo het furde wat langer dan geplaned. Heb me PC geupgrade met een RAID 1 opstelling, maar dat ging niet helemaal zonder slag of stootVerwijderd schreef op 16 September 2003 @ 15:10:
zal ike ven moeten navragenkom er vanavond op terug....
We hebben het dan over ca 10 Euro bijbetalen excl verzendkosten....
deal, email je bankgegevens ff op Phant0m@phant0m.nlVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 21:15:
[...]
Zo het furde wat langer dan geplaned. Heb me PC geupgrade met een RAID 1 opstelling, maar dat ging niet helemaal zonder slag of stoot
We hebben het dan over ca 10 Euro bijbetalen excl verzendkosten....
Dit topic is gesloten.
![]()